abonnement Unibet Coolblue
pi_5558542
Hey mense,

Dit weekend wil ik me vriendin graag een massage geven, heb al massage olie gekocht (met lekker geurtje)dus dat is al binne:)Maar ik heb nog nooit eerder iemand gemasseerd!

Hoe doe je dat nou precies? Wat zijn de lekkerste plekjes? En als je de schouders masseert, hoe kan je dat het beste doen?? ik heb er echt geen ervaring mee dus please gimme some tips zodat ik er een geslaagde avond van kan maken

(p.s goeie hok? had wel gezocht op massage maar werd me nie echt duidelijk hoe dat nou precies werkt dus vandaar dit topic)

tnx alvast mzzls

:D
pi_5558577
Anders swaffle je haar toch gewoon ff lekker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_5558586
Tjah....de 1e keer dat ik dat deed had ik daar ook geen ervarig mee, alhoewel beetje fysiotherapie achtergrondje... dus men geeft vanzelf wel aan of ze het niet meer fijn vind hhehe... of wanneer je op ongewenste plaatsen komt

Suc6 en veel plezier..

@®|_()
pi_5558626
ik had der eerst ook 0,0 ervaring mee, maar het gaat gewoon, btje duwen met je handpalmen, btje wrijven enzow.

welk geurtje heb je gehaald ?

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_5558678
haha welke jah goeie vraag.. hij is al ingepakt dus kan nu niet kijken en met mijn geheugen benk dat gelijk weer kwijt sorry....maar hij rook wel goed
:D
pi_5558719
http://www.addicted-to-romance.com/masstips.htm

http://www.innerned.com/mas_tips.html

http://www.sexuality.org/erotmass.html

Hopelijk heb je hier wat aan...
En de tip van Ruud (BigBrother): Masseer altijd naar het hart toe

pi_5558743
Aller eerst kietel je haar lekker op de rug.
Dan doe je wat massage olie op je handen en maak je dat warm, smeer het op haar rug en wrijf het als het ware in.
Met twee handen van onder naar boven en van binnen naar buiten (dat doe ik meestel bij me vriend).