abonnement Unibet Coolblue
pi_5558542
Hey mense,

Dit weekend wil ik me vriendin graag een massage geven, heb al massage olie gekocht (met lekker geurtje)dus dat is al binne:)Maar ik heb nog nooit eerder iemand gemasseerd!

Hoe doe je dat nou precies? Wat zijn de lekkerste plekjes? En als je de schouders masseert, hoe kan je dat het beste doen?? ik heb er echt geen ervaring mee dus please gimme some tips zodat ik er een geslaagde avond van kan maken

(p.s goeie hok? had wel gezocht op massage maar werd me nie echt duidelijk hoe dat nou precies werkt dus vandaar dit topic)

tnx alvast mzzls

:D
pi_5558577
Anders swaffle je haar toch gewoon ff lekker
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_5558586
Tjah....de 1e keer dat ik dat deed had ik daar ook geen ervarig mee, alhoewel beetje fysiotherapie achtergrondje... dus men geeft vanzelf wel aan of ze het niet meer fijn vind hhehe... of wanneer je op ongewenste plaatsen komt

Suc6 en veel plezier..

@®|_()
pi_5558626
ik had der eerst ook 0,0 ervaring mee, maar het gaat gewoon, btje duwen met je handpalmen, btje wrijven enzow.

welk geurtje heb je gehaald ?

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_5558678
haha welke jah goeie vraag.. hij is al ingepakt dus kan nu niet kijken en met mijn geheugen benk dat gelijk weer kwijt sorry....maar hij rook wel goed
:D
pi_5558719
http://www.addicted-to-romance.com/masstips.htm

http://www.innerned.com/mas_tips.html

http://www.sexuality.org/erotmass.html

Hopelijk heb je hier wat aan...
En de tip van Ruud (BigBrother): Masseer altijd naar het hart toe

pi_5558743
Aller eerst kietel je haar lekker op de rug.
Dan doe je wat massage olie op je handen en maak je dat warm, smeer het op haar rug en wrijf het als het ware in.
Met twee handen van onder naar boven en van binnen naar buiten (dat doe ik meestel bij me vriend).
Mag best wel een beetje hard zijn want dan voel je het beter en is wat lekkerder.
bij haar schouders kan je het beste je handen om de schouder heen doen en de duimen onder aan en rondjes draaien.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, misschien dat je anders nog op internet kan kijken.
Zal vast wel iets over te vinden zijn. *,
pi_5566934
jah das duidelijk prinsesje, nice tips
ook tnx voor de links staan wel nuttige dingen in

nou ik denk dat het wel moet gaan lukken :)meer tips zijn altijd welkom ofcourse

mzzls

:D
pi_5567050
Mijn meiske vindt het vaak wel fijn als ik m'n vingertoppen gebruik, en kleine rondjes maak aan de rand van haar schouderbladen...

Over haar ruggegraat met kleine draaiende bewegingen, nog steeds vingertoppen..

Schouders en zijkant vindt ze een soort knijpende en wrijvende beweging het aangenaamst..

En kraken (elke wervel eventjes apart op duwen) vindt ze erg prettig, maar dat moet je een keertje uitproberen want ik vindt het zelf afschuwelijk!

Veel masseer-plezier

pi_5567581
Het ligt toch vooral aan het doel. Als ze ergens spierpijn heeft moet je heel anders te werk gaan dan wanneer de massage onderdeel is van het voorspel.

Of om te ontspannen voor het slapen gaan.

Weet ze het wel of moet je haar nog eerst overhalen?

pi_5578190
ze weet het en het lijkt haar super gaaf dat ik dat doe tis nie voor spierpijn oid, gewoon 'ff lekker ontspannen' en daarna lekker sexen ofzo
:D
pi_5582669
Heb je daar nou niet van die kansloze courses voor bij de buurthuis om de hoek?
pi_5582693
mensen die dit soort dingen vragen horen eigenlijk niet met hun vingers aan een vrouwenlichaam te zitten
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_5583325
Ehm, ik doe het ongeveer zo:
1: begin bovenaan de rug, doe rustig aan en maak niet al te lamme bewegingen het is een massage en je hoeft niet te aaien.
2: steeds verder naar beneden totdat je de billen een massage kan geven, ook hier hoef je niet al te rustig aan te doen.
3: na dit een tijdlang gedaan te hebben kan je vragen of ze zich omdraait, en als ze dat gedaan heeft begin je de voorkant te masseren, en de buik niet te hard masseren.
4: mocht je merken dat je vriendin meer wil kan je het natuurlijk overwegen met de mond te masseren en tevens verder naar beneden te gaan, let wel dat je op die plekken niet al te veel massageolie hebt gebruikt, echt lekker smaakt het namelijk niet.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:45:34 #15
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5587260
NIET DOEN!!!!!! Masseren door onkundige handen is slecht en zelfs gevaarlijk!!!! Laat je vriendin masseren door een professional, stuur haar naar de massagesalon.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:46:40 #16
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5587287
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
NIET DOEN!!!!!! Masseren door onkundige handen is slecht en zelfs gevaarlijk!!!! Laat je vriendin masseren door een professional, stuur haar naar de massagesalon.

Ongelofelijk.

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_5587366
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
NIET DOEN!!!!!! Masseren door onkundige handen is slecht en zelfs gevaarlijk!!!! Laat je vriendin masseren door een professional, stuur haar naar de massagesalon.
lijkt erop dat jij een massage nodig hebt. dit slaat nergens op.

en tnx forau

:D
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:51:42 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5587405
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:50 schreef Williampie het volgende:

[..]

lijkt erop dat jij een massage nodig hebt. dit slaat nergens op.

en tnx forau


elke fysio zal beamen dat een massage door iemand die er geen verstand van heeft meer kwaad doet dan goed.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 29 augustus 2002 @ 15:55:11 #19
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_5587486
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 15:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

elke fysio zal beamen dat een massage door iemand die er geen verstand van heeft meer kwaad doet dan goed.


Misschien bedoelde de topicstarter het wel als romantisch samenzijn met z'n vriendin, en niet therapeutisch?

Maarja ... gezien het nivo van jouw relatietopics vind ik het niet raar dat jij dat niet begrijpt .

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_5587695
idd dev

en als je de topic had gelezen blood, had je geweten dat het niet therapeutisch is bedoelt maar gewoon als 'verwennen'

:D
  donderdag 29 augustus 2002 @ 16:11:25 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5587778
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:06 schreef Williampie het volgende:
idd dev

en als je de topic had gelezen blood, had je geweten dat het niet therapeutisch is bedoelt maar gewoon als 'verwennen'


oké, maar pas maar op dat je haar niet een zware blessure masseert...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5587847
duhh, ik ben niet iemand die z'n vriendin pijn zou doen... daarom vroeg ik ook om tips u know, en heb wat sites bekeken en weet er dus het 1 en ander van af, so don't worry
:D
pi_5588353
hier heb je een site waar je kan *spieken*
veel plezier...http://www.massagefree.com/bacrubbacmas.html
  donderdag 29 augustus 2002 @ 17:41:28 #24
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_5589437
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 16:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

oké, maar pas maar op dat je haar niet een zware blessure masseert...


Ik ben het wel met je eens, maar je brengt het wel heel bot. Er kan inderdaad iets misgaan als je puur op de "spieren" masseert, maar dan moet je wel heel grof te werk gaan.

Ik masseer mijn vriendin nu ook al meer dan 3,5 jaar regelmatig en ook voor therapeutische doeleinden. Dit is nog nooit misgegaan en voordat we daar aan begonnen hebben eerst even wat huiswerk gedaan naar wat er onder de huid ligt. Als je dit in je achterhoofd prent weet je precies wat wel of juist niet kan.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')