abonnement Unibet Coolblue
pi_138245984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Leuk gedaan. O+

Hier een tweede oorbellenhanger. Een andere dan de vorige maar weer met dat antislip op de mat.

[ link | afbeelding ]
Wat bijgewerkt met een zilveren lintje, rode strikjes en ander versierselen want bling bling. :P

[ link | afbeelding ]

Crapfoto want meest donkere plek in huis. :')
Wat heb jij een boel oorbellen!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138246997
:) oh, wat een goede fakkeloplossing. Ik kocht ze al niet meer omdat ik ze telkens weg moest gooien. Val gaat siroop drinken en knutselen. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_138247205
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wat heb jij een boel oorbellen!
En dat zijn ze nog niet allemaal ook. :') Heb dan wel 3 gaatjes per oor dus gebruik er genoeg :P (al heb ik in de bovenste gaatjes simpele oorbellen anders gaat het teveel worden ;) )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138247343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef trovey het volgende:
Een video van You Tube, wat spullen van de Action en dan krijgen we dit

[ link | afbeelding ]

Oorbellenhanger, jammer alleen dat die inmiddels alweer vol hangt en ik ene tweede moet maken. :P
:D wat een knoerten zitten erbij, hangen je oorlellen dan niet straks op je kniëen?

Wel leuk gemaakt :Y
pi_138247362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef Sylvana het volgende:
Handig Trovey! En wat een boel oorbellen heb je!

Offtopic: ik heb heel veel oorbellen waar de haakjes van verroest zijn en die ik daarom niet meer in kan. In cola weken hielp niet. Heb jij nog een oplossing?
Xenos is inderdaad de meeste goedkope oplossing,. :Y Jammer alleen dat ze alleen zilverkleurige hebben maar voor goudkleurige, bronzen en zwarte exemplaren kun je bij Pipoos terecht, heb ik ze ook van als het iets anders dan zilver moet zijn, zijn wel duurder maar ja, soms moet dat maar. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138247559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D wat een knoerten zitten erbij, hangen je oorlellen dan niet straks op je kniëen?

Wel leuk gemaakt :Y
Zijn allemaal heel erg licht (aluminium of dun blik) ;) Overigens zijn die knoerten uit een sierradenset die ik tegen verzendkosten van iemand op marktplaats kreeg, had ik 45 paar oorbellen, 10-15 paar armbanden, zelfde aantal kettingen, 5 horloges en nog wat haarspullen e.d. voor 6,75. :') Ben er blij mee , soms moet je eens wat anders dragen dan dat je normaal zou doen , hysterische oorbellen dragen i.p.v. gaan voor safe (kleine bescheiden oorbellen). ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138247629
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Dottey het volgende:
De fakkels van buiten roesten zo weg en er komt regen en weet ik het wat in als er niets overheen zit.

mijn oplossing!
[ afbeelding ]
siroopflessen (aldi) de bodem eruit met een blikopener.
scherpe randjes wegveilen.
Nu is het zo natuurlijk ook goed te doen.. maar het oog wil ook wat ;)

[ afbeelding ]
metaallak eroverheen en allerlei knopen opgeplakt.
Ik heb met verf nog een beetje goud over sommige knopen dun gesmeerd en hier en daar zwarte stippen gezet.

lekker vrolijk ;)
_O_
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138247686
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Zijn allemaal heel erg licht (aluminium of dun blik) ;) Overigens zijn die knoerten uit een sierradenset die ik tegen verzendkosten van iemand op marktplaats kreeg, had ik 45 paar oorbellen, 10-15 paar armbanden, zelfde aantal kettingen, 5 horloges en nog wat haarspullen e.d. voor 6,75. :') Ben er blij mee , soms moet je eens wat anders dragen dan dat je normaal zou doen , hysterische oorbellen dragen i.p.v. gaan voor safe (kleine bescheiden oorbellen). ;)
Ik draag tegenwoordig alleen nog maar piepkleine knopjes :+ vroeger had ik wel een
hele verzameling, zaten ook wel grotere bij...

45 paar oorbellen? dat was een goeie deal dan! :D
pi_138247806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik draag tegenwoordig alleen nog maar piepkleine knopjes :+ vroeger had ik wel een
hele verzameling, zaten ook wel grotere bij...

45 paar oorbellen? dat was een goeie deal dan! :D
Niet slecht toch :P , zij wilde ze kwijt (lees vuilnisbak) en ik kon er een aantal gebruiken, win- win situatie. Ze had trouwens wel wat met paars en vlinders. :P Net een vroege Sinterklaasavond als je zo'n pakje (lees schoenendoos vol) binnenkrijgt. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138247868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Niet slecht toch :P , zij wilde ze kwijt (lees vuilnisbak) en ik kon er een aantal gebruiken, win- win situatie. Ze had trouwens wel wat met paars en vlinders. :P Net een vroege Sinterklaasavond als je zo'n pakje (lees schoenendoos vol) binnenkrijgt. O+
:Y kan ik me voorstellen :D
pi_138248105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:Y kan ik me voorstellen :D
"Wat kom ik nu weer tegen"? Aha, nog een paarse oorbel...en een haarklem in de vorm van een vlinder....en een oorbel met een vlinder, en nog eentje,, en een paarse vlinder....hmmm, ik herken een patroon. :P :+

Kan ik nu elke dag een andere oorbel dragen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:53:47 #237
425039 sluttypoopsicle
Hoi, ik ben Slutty Poopsicle!
pi_138256555
Mijn laatste creatieve uitspatting

Hoi, dit ben ik: http://youtu.be/Na6QcxhR_DA
pi_138263666
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef valentijn101 het volgende:
:) oh, wat een goede fakkeloplossing. Ik kocht ze al niet meer omdat ik ze telkens weg moest gooien. Val gaat siroop drinken en knutselen. ^O^
ja.. ik heb ze al anderhalf jaar staan met gewoon de siroopblikken erop. ze zien er nog helemaal puik uit! Sinds net zijn de eerste versierd dus :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:41:00 #239
241739 Koopsie
Very nice
pi_138644208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef trovey het volgende:
Een video van You Tube, wat spullen van de Action en dan krijgen we dit

[ link | afbeelding ]

Oorbellenhanger, jammer alleen dat die inmiddels alweer vol hangt en ik ene tweede moet maken. :P
Heb je dat filmpje voor me? :@ Mijn vriendin heeft een enorme bende aan oorbellen vakjes en dit is netter & mooier.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_138665312
Vraagje O+ Als niemand hier iets weet open ik zelf een topic, maar wie weet :D

Ik wil heel veel kleuren papier, in alle kleurnuances. Bestaat dat?

Ik wil namelijk voor school meer met gelaagde paper art gaan experimenteren, maar dan heb ik meer kleurnuances nodig, in plaats van alleen rood, geel, blauw, etc. De standaard shit.

Ik hoop dat iemand iets weet :D
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:44:15 #241
370431 drakin
vurig typje
pi_138665640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje O+ Als niemand hier iets weet open ik zelf een topic, maar wie weet :D

Ik wil heel veel kleuren papier, in alle kleurnuances. Bestaat dat?

Ik wil namelijk voor school meer met gelaagde paper art gaan experimenteren, maar dan heb ik meer kleurnuances nodig, in plaats van alleen rood, geel, blauw, etc. De standaard shit.

Ik hoop dat iemand iets weet :D
Schrijfwinkels hebben los papier te koop, en hobbywinkels ook maar die zijn dacht ik wat prijziger.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_138666748
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:44 schreef drakin het volgende:

[..]

Schrijfwinkels hebben los papier te koop, en hobbywinkels ook maar die zijn dacht ik wat prijziger.
Ik zal eens op zoek naar schrijfwinkels, en anders hobbywinkels. Anders proberen het papier te manipuleren, wat jammer zou zijn, want ik wil het juist niet verven. Bedankt :D
pi_138671985
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:39 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje O+ Als niemand hier iets weet open ik zelf een topic, maar wie weet :D

Ik wil heel veel kleuren papier, in alle kleurnuances. Bestaat dat?

Ik wil namelijk voor school meer met gelaagde paper art gaan experimenteren, maar dan heb ik meer kleurnuances nodig, in plaats van alleen rood, geel, blauw, etc. De standaard shit.

Ik hoop dat iemand iets weet :D
Origamipapier? Ik heb ooit in Japan een blokje van dat papier met regenboogverloop gekocht voor het vouwen van kraanvogels.
pi_138672081
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Origamipapier? Ik heb ooit in Japan een blokje van dat papier met regenboogverloop gekocht voor het vouwen van kraanvogels.
Dat is te dun vrees ik, maarrrrrr ik denk wel dat ik nog origami-papier nodig ga hebben maar dan in het wit. Dus daar ga ik ook maar naar op zoek
  donderdag 10 april 2014 @ 00:46:23 #245
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_138715089
Bij de action hebben ze papier en karton in allerlei kleuren en formaten zag ik vanmiddag :)

Ik heb vanavond twee flessen gedecoreerd:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:08:58 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_138761324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje voor me? :@ Mijn vriendin heeft een enorme bende aan oorbellen vakjes en dit is netter & mooier.
Ik zal even gaan zoeken, zit net weer op het internet (overstap van XP naar 7 gemaakt) dus even alles opnieuw instellen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138761455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 00:46 schreef Muck het volgende:
Bij de action hebben ze papier en karton in allerlei kleuren en formaten zag ik vanmiddag :)

Ik heb vanavond twee flessen gedecoreerd:
[ afbeelding ]
Gessooooooooooo!
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:39:13 #248
244933 trovey
Nachtoele
pi_138762351
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:41 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje voor me? :@ Mijn vriendin heeft een enorme bende aan oorbellen vakjes en dit is netter & mooier.
Gevonden! :P


Simpel en snel.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:41:16 #249
241739 Koopsie
Very nice
pi_138762422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Gevonden! :P


Simpel en snel.
Thx :D
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:41:44 #250
244933 trovey
Nachtoele
pi_138762441
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Thx :D
Graag gedaan. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')