abonnement Unibet Coolblue
pi_122612122
Jammer van de 3 - 1 maar Nederland houdt nog verdomd goed stand.
Flesje bier
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 20:55:04 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122612199
goed man _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122612328
2-1 na 30minuten, maar het is toch niet spannend toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 20:57:28 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122612364
het is juist wel spannend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122612376
3-1 inmiddels maar het is lastig volgen op fb
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122612438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2-1 na 30minuten, maar het is toch niet spannend toch?
Dan ga de stream maar eens kijken, gaat goed gelijk op hoor. 3 - 1 na P2.
Flesje bier
pi_122612478
Kan niet op een ipad
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 20:59:18 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122612494
imo had het zelfs 2-2 moeten staan als je naar het spel kijkt ipv 3-1
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122613781
En de 4 - 1. Jammer. Stond al enkele minuten enorme druk op het doel van Meierdres.
Flesje bier
pi_122613904
Wedstrijd gelopen denk ik, jammer dat Nederland minder rust heeft morgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122615342
Derde periode was de energie er bij Oranje niet meer echt denk ik, toch mooi meegekomen 1e en 2e periode.
Flesje bier
pi_122615464
Met hoeveel lijnen speelden Nederland?

Moet je voorstellen als er wat NA erbij zijn, brandasu en van lijden en de huilies uit geleen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122615562
Morgen spelen ze toch ook? Althans mijn moeder en Andre gaan morgen daarheen voor een wedstrijd als ze op weg naar Lech zijn voor de wintersport
pi_122615822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met hoeveel lijnen speelden Nederland?

Moet je voorstellen als er wat NA erbij zijn, brandasu en van lijden en de huilies uit geleen
Mooie benaming. :')

En morgen inderdaad tegen Italië geloof ik.
Flesje bier
pi_122616339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen spelen ze toch ook? Althans mijn moeder en Andre gaan morgen daarheen voor een wedstrijd als ze op weg naar Lech zijn voor de wintersport
Dat was mijn plan ook in eerste instantie

Dat andré maar goed wat contacten opdoet daar :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122627739
Ben nu alweer wel benieuwd naar 2017, dam is dit team een jaar of 27 en spelen er hopelijk een stuk of 3,4 op een hoger niveau in Europa

Misschien kan mason via zijn pa in de 2. Bundesliga terecht, dalhuisen en nagtzaam zullen wel in NA blijven en spelen die tegen die tijd misschien wel bij een goede Europese ploeg. Brown vindt misschien ook wel een goede ploeg in Europa. Brandasu zal dan nog wel in. Noorwegen spelen

Hopelijk komt er nog wat nieuwe aanwas door cto maar het blijft jammer dat er helemaal geen nc's meer doorkomen, die zijn de laatste jaren toch de smaakmakers geweest.

Misschien het kleinere broertje van joly :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122627764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:49 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Mooie benaming. :')

En morgen inderdaad tegen Italië geloof ik.
Waar zijn van sloun,ramoul, mens en tummers dan? Die limbo's kunnen de druk gewoon niet aan, de enige eater in de selectie is import
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122628677
WHUT??? Ik zag gewoon een korte samenvatting op de NOS :')
pi_122632119
Hoe laat speelt nl vandaag?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122633912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar zijn van sloun,ramoul, mens en tummers dan? Die limbo's kunnen de druk gewoon niet aan, de enige eater in de selectie is import
Tsja, ik denk dat de afwezigheid van Lars en Akim misschien iets te maken heeft met het akkefietje in de Ziggo Dome in de zomer... Waar ik overigens ook het fijne niet van weet.
Lijkt me dat Mens en Tummers gewoon niet geselecteerd zijn door de coaches. Vind zelf overigens ook dat er in Nederland vele spelers beter dan die twee zijn.
Flesje bier
pi_122634044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:26 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Tsja, ik denk dat de afwezigheid van Lars en Akim misschien iets te maken heeft met het akkefietje in de Ziggo Dome in de zomer... Waar ik overigens ook het fijne niet van weet.
Lijkt me dat Mens en Tummers gewoon niet geselecteerd zijn door de coaches. Vind zelf overigens ook dat er in Nederland vele spelers beter dan die twee zijn.
Ik hoorde van Van Sloun wel vaker dat ie niet echt geïnteresseerd was in Oranje.

Slechte mentaliteit? Zou kunnen, maar toch niet in de playoffs vorig jaar.
pi_122635747
Hij vond een tentamen belangrijker dan hongarije
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122636508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij vond een tentamen belangrijker dan hongarije
Tsja, kwestie van prioriteiten stellen. Ik kan me voorstellen dat als hij een erg belangrijk tentamen heeft dat hij dat belangrijker vindt dan meegaan naar Hongarije. Nederland is nu eenmaal een klein ijshockeylandje, en ik denk dat het voor hem op zo'n moment beter is geweest zijn maatschappelijke carrière op de eerste plaats te laten komen.
Flesje bier
pi_122636794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Tsja, kwestie van prioriteiten stellen. Ik kan me voorstellen dat als hij een erg belangrijk tentamen heeft dat hij dat belangrijker vindt dan meegaan naar Hongarije. Nederland is nu eenmaal een klein ijshockeylandje, en ik denk dat het voor hem op zo'n moment beter is geweest zijn maatschappelijke carrière op de eerste plaats te laten komen.
Kan een tentamen niet verzet worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122636972
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kan een tentamen niet verzet worden?
Ik weet niet wat de omstandigheden waren, maar als hij speciaal voor dat tentamen niet mee is gegaan zal dat wel zijn redenen hebben... En weet iemand toevallig hoelaat Nederland - Oostenrijk is? Als het goed is wordt dat ook weer gestreamd. :)
Flesje bier
pi_122636983
http://www.eliteprospects.com/team.php?team=4133&year0=2013

20 van de 24 spelers zijn jonger dan 27, dit team kan je denk ik zo doorzetten naar 2017 en dan zijn

Van sloun, brandasu, tummers en mens er niet bij en zit er een flinke kans in dat in elk geval een aantal van mason, Brown, dalhuisen, nagtzaam, collier er wel bij zij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:08:12 #277
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_122644690
http://www.onlinetv-stream.com/orf-sport-plus/

6-0 voor Oostenrijk inmiddels
Tics van je petten.
pi_122734440
3 goals voor en 15 tegen, prima resultaat lijkt me

Hopelijk staan er nu wat spelers op de lijstjes staan

http://www.winnipegsun.co(...)ng-for-jets-clitsome

Leuk verhaal, jammer dat zon imports niet te houden zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122782518
Eaters failliet....
pi_122782746
Mitch naar Heerenveen?
pi_122782762
:o
pi_122783150
Je kan beter op FB kijken want die site ligt er steeds uit
pi_122783305
En zo ben je het ene jaar kampioen en het volgende jaar failliet.

Wie gaat waarheen als Eaters uit competitie stapt? Mitch Bruijsten zal wel naar FF gaan, lijkt me. Van Sloun zal ook wel ergens onderdak kunnen vinden.

De imports zullen wel haar huis gaan. Misschien één buitenlandse aanvaller naar Tilburg, dat nog een importplek open heeft. Maar dat betwijfel ik.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:48:07 #285
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_122783432
Stichting Topsport Eaters Geleen Failliet

Hedenochtend heeft de rechtbank in Maastricht de Stichting Topsport Eaters Geleen (TEG) failliet verklaard.
Het bestuur TEG had het faillissement zelf aangevraagd daar het geen mogelijkheden meer zag om aan haar betalingsverplichtingen te voldoen, de meervoudige uitgevoerde beslagleggingen van 13 sept 2012 door de belastingdienst was een te zware molensteen om de nek van het bestuur TEG.
Op 6 februari 2013 werd door het bestuur TEG aangetekende verzet van 09 oct 2012 tegen de belastingdienst in een rechtszitting doorgeschoven naar 20 maart 2013.
Door de acties van de belastingdienst haakten meerdere sponsoren af , en werd ook de subsidie van de gemeente Sittard –Geleen niet ontvangen waardoor de inkomsten en uitgaven totaal uit balans raakten.
Naast diverse crediteuren konden ook de salarissen van de spelers niet meer worden betaald, zodat het bestuur TEG niets anders overbleef dan het faillissement aan te vragen.
Het is nu aan de curator om alles verder af te handelen.
Het bestuur TEG bedankt iedereen voor de steun die zij in deze moeilijke tijd mochten ontvangen en hoopt dat het top ijshockey voor Geleen niet verloren zal gaan.

Namens het bestuur
Stichting Topsport Eaters Geleen
Tics van je petten.
pi_122784952
-O-

Ben benieuwd hoe ze nu verder gaan. Op het besloten forum spreekt men erover dat er gewoon weer op zondag ijshockey zal zijn.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:48:16 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122785183
lame!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 12:49:12 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122785204
ieder jaar dezelfde bullshit }:|

al heeft Kemphanen nu wel weer wat om voor te spelen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122785798
Ik sprak trouwens gister iemand die zei dat, mochten de Eaters toch een doorstart maken, ze niet meer mee mochten doen aan de playoffs. Weet iemand hier meer van?

Dan zou het overigens wel nog een mooie strijd tussen Kemphanen en Herentals worden inderdaad.

Ah, dit verschijnt net op L1: http://www.l1.nl/sport/20(...)orstart#.URoxrh2ZTcQ
Flesje bier
pi_122790995
Is toch eigenlijk ook wel een easy way out. We vragen een faillissement aan, schuldeisers zijn hun centen kwijt en we gaan na een doorstart gewoon weer vrolijk verder.
pi_122791127
Nijmegen ging volgens mij 2 Keer na een titel failliet

Duidelijk gevalletje van oneerlijke concurrentie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122791138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Leatherface het volgende:
Is toch eigenlijk ook wel een easy way out. We vragen een faillissement aan, schuldeisers zijn hun centen kwijt en we gaan na een doorstart gewoon weer vrolijk verder.
De stichting wilde de schuld gewoon aflossen, als de fiscus dat niet toestaat zit er niet veel anders op.
Flesje bier
pi_122791681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:34 schreef Leatherface het volgende:
Is toch eigenlijk ook wel een easy way out. We vragen een faillissement aan, schuldeisers zijn hun centen kwijt en we gaan na een doorstart gewoon weer vrolijk verder.
Dat is al vaker gebeurd idd, en ik vraag ok wel eens af hoe lang dat zo nog door kan gaan.
Er verandert doorgaans weinig tot niets onder zo'n nieuwe stichting, terwijl zo'n faillisement toch eigenlijk een teken moet zijn dat je huidige model niet werkt.

Even voor de duidelijkheid, ik heb het hier niet specifiek over Geleen, maar over het Nederlandse ijshockey.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:24:31 #294
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_122870741
De Eaters-soap duurt voort:

quote:
Kemphanen overweegt actie richting NIJB


Een eventuele doorstart van Geleen Eaters komt binnen de Nederlandse ijshockeywereld niet zonder slag of stoot tot stand. Eindhoven-voorzitter Alwin van Doremalen bekijkt de mogelijkheden om actie te ondernemen richting de NIJB.
Dat zegt Van Doremalen in een gesprek met Brabants Dagblad. Eaters heeft van de Nederlandse IJshockey Bond tot het weekeinde gekregen om een doorstart te regelen. Daar wordt in de Limburgse plaats hard aan gewerkt. Een nieuwe stichting, met nieuwe bestuurders, zou het roer moeten overnemen en de competitie af moeten maken.

Daartoe moet Eaters wel de schuld bij de NIJB betalen. Volgens directeur Noud van Berkel is de bond niet blij met de gang van zaken in Geleen. ‘Ze hebben buitenlanders gehaald van belastinggeld, zou je inderdaad kunnen zeggen. Maar we moeten verschillende belangen afwegen. Als Geleen uit competitie zou worden gehaald, zouden andere clubs inkomsten mislopen. En er spelen bij Geleen ook internationals of jongens die daar dicht tegenaan zitten, en buitenlanders die een gezin hebben. De internationale transfertermijn is verstreken, die kunnen nergens meer heen’, aldus de bondsdirecteur.

Van Berkel stelt in de krant dat het zelfs een optie is dat de oude stichting het seizoen gaat afmaken. ‘Daarover zijn we nu met de curator in gesprek. Als wij voor vrijdagnacht twaalf uur de betaling maar binnen hebben, is het wat ons betreft een optie.’ Bij Kemphanen is men minder blij met de mogelijke doorstart. ‘Het komt er op neer dat ze zeggen: 'Als jullie de schuld die je bij ons hebt aflossen, praten we nergens meer over.' Dat de spelers al weken niet betaald kregen en de belastingbetaler het schip in gaat, lijkt niet belangrijk te zijn. Dat is je kop in het zand steken voor de problemen van een ander’, aldus Van Doremalen.

Hij overweegt, samen met Herentals, stappen tegen de NIJB. ‘Niet omdat ik zo nodig een playoffplekje op wil eisen. Het gaat erom dat dit een belachelijke gang van zaken is… Slecht gedrag wordt zo beloond. Als je een schuld van twee ton hebt bij de belastingdienst, is er sprake van mismanagement. Daar moeten sancties op staan.’

Trappersvoorzitter Ron van Gestel denkt wel dat de ijshockeybond de juiste stappen onderneemt. "Geleen is een club die thuishoort op het hoogste niveau. Je moet ook kijken naar de toekomst van het Nederlandse ijshockey. Als je Geleen echt failliet laat gaan, duurt het zo weer een jaar of twee voor de boel daar op poten staat.’
Tics van je petten.
pi_122872002
quote:
....en buitenlanders die een gezin hebben. De internationale transfertermijn is verstreken, die kunnen nergens meer heen’, aldus de bondsdirecteur.
Ja shit happens. Er gaan zoveel bedrijven failliet, en daar werken ook mensen (ja ook buitenlanders) met een gezin, die niet zomaar even ergens anders aan de bak kunnen komen.

Ook raar dat de oude stichting zomaar verder zou kunnen gaan. Die hebben het zover laten komen en kunnen dan gewoon weer een schone lei beginnen :?

Eredivisie ijshockey is leuk, en iedere ploeg die dat niveau verlaat is een aderlating, maar dit kan zo toch niet?
Dit is gewoon een teken geven aan de clubs dat je niet financieel gezond hoeft te zijn, er hangt helemaal geen consequentie aan. Gaat het fout? dan beginnen we gewoon weer overnieuw
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 15:16:38 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122872877
ben het ermee eens dat Eaters geen doorstart zou moeten maken zonder de schulden af te betalen maar ik wil ze ook niet uit de eredivisie :')

de nijb moet gewoon met zoveel mogelijk ploegen rond de tafel over een min/max begroting die voor zoveel mogelijk ploegen haalbaar is en weer helemaal vanaf het begin beginnen met de eredivisie want dit gaat nergens meer over

en betrek de eerste divisie er dan ook gelijk op de een of andere manier bij dmv farmteamconstructies of wat dan ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122873004
Vind het wel iets aan de trieste kant dat Eindhoven/Herentals proberen op deze manier alsnog de PO's te bereiken...
Flesje bier
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 15:25:01 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122873211
true maar dat was het ook toen Eindhoven geen uitstel kreeg toen met hun goalie debacle
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 15:28:18 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122873340
heel de league begint eigenlijk een beetje een trieste bedoening te worden zo -O-

ik zou er ook geen sponsorgeld in steken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_122874862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:49 schreef sp3c het volgende:
ieder jaar dezelfde bullshit }:|

al heeft Kemphanen nu wel weer wat om voor te spelen :')
nu wel maar volgend jaar? Eindhoven kan wel protest aantekenen tegen doorstart van Geleen(begrijpelijke rede), maar wat gebeurd er als ook Geleen verdwijnt uit de eredisvisie. Dan worden het wel heel weinig teams, dus nog minder aantrekkelijke competentie volgend seizoen, nog minder sponsorgelden, lager niveau, minder supporters.........
Maar het is duidelijk door het aantal faillissementen dat er echt structureel iets moet gebeuren om een langdurigere evenwichtige competitie op te zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door JJ76 op 14-02-2013 16:16:31 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')