De gaten voor de boutjes zijn wel gelijk. Maar of je naaf ook dezelfde diameter heeft is wel het uitzoeken waard. En je zal moeten kijken of je velgmaten (et waarde, diameter en overige afmetingen) wel toepasbaar zijn op de 3 serie.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:12 schreef Oksel het volgende:
Op m'n 118d staat nu 230k, nooit iets aan gehad. Verwacht binnenkort zaken als koppeling / remschijven, en weet dat er rechts voor speling ergens in zit (400 EUR). Verder zal ik per jaar +/- 700 EUR minder aan brandstof uit gaan geven, en verwacht ik dat ik m'n 118d niet meer kwijtraak als er over een jaar 300k op staat.
Denk er aan hem in te wisselen voor een verse 320D met max. 125k op de teller. 2008-2009 auto.
Heb nu dit op het oog:
Endpreis:
¤ 12.590,-
Karosserieform: Limousine (5 Sitze)
Kilometerstand: 116.500 km
Erstzulassung: 06/2008
Leistung: 130 kW (177 PS)
Kraftstoff: Diesel(Rußpartikelfilter)
Verbrauch: 4,8 l/100 km(kombiniert)
HU/AU: 06/2013
Außenfarbe: Black Sapphire Metallic Metallic
Innenausstattung: Stoff Schwarz
Kan met Duits kenteken rijden. Zal 'm ook weer laten chippen, zuiniger en sneller, je gaat dan naar 215! PK. Da's niet mis. Hoop nog max. 5500 EUR bij te hoeven betalen als ik m'n 1 serie inruil.
Kan ik mn 1-serie velgen gewoon onder de 3 plakken? Weet iemand dat? Heb nog een set Runflat zomerbanden op alu-velgen liggen..
Daar reed ik dus ook. Door de zijwind ging de auto van links naar rechts, ik voelde de voorkant en achterkant onafhankelijk van elkaar wegglijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Reed net over de A7, overal bordjes met 50 km Gewoon 100 hoor in het iQtje
Ik heb 185 bandjes. Echt perfect, ook geen winterbanden.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh niets van gemerkt Wilde eerst nog winterbanden kopen maar dat is echt niet nodig als je al 175 bandjes hebt.
Dan heb je het ergste gemist inderdaad. Ik reed rechtdoor en door een windvlaag werd mijn auto een halve meter naar rechts gezet. Dat was echt heel mafquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah ja ik reed er vanaf Hoorn op, dat stukje was eventjes een beetje smerig maar hield snel op. Na Purmerend kon je gewoon door. Tegenovergestelde richting reden wel veel auto's, misschien daarom 50 en stond onze kant ook meteen op 50. Niemand reed 50
Inderdaad, ik haalde kort daarna een opa in in een Mercedes. Ik zag de wilde paniek in z'n gezicht, die reed niet harder dan 40. Ik hield het bij 70, reed bij het eerste slippertje 110 ofzo. Opa deed zeker 130, denk wel meer. Die moet goed geschrokken zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Naja als je maar recht blijft staan haha
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd ja, als je je voorkant wat voelt zwabberen in de regen. Niet bijzonder comfortabel bij 140quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef Andyy het volgende:
Dat had ik ook een keer icm aquaplanen, gebeurde tegelijk volgens mij, was een halve baan opgeschoven daardoor
Was best laat en een paar sec later had ik pas door wat er gebeurd was
Dat is de enige oplossing. Gas los, weinig sturen en de auto laten herstellen. Werkt in deze omstandigheden ook erg goed. Maar je hebt ook van die jokers die vol op de rem trappen; dan ga je dus rechtsaf de sloot in.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef Andyy het volgende:
Het moment om gas terug te nemen
Of de middelste baan nemen waar niet de vrachtwagens overheen denderen
Wel nice, die camera live op je nav beeldschermquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |