abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:14:44 #103
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_120451403
Starlight idd sowieso niet het hoogtepunt. Plug in baby was wel dik :P.
pi_120451494
Time is running out was ook vet.
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:50:41 #105
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_120452428
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind die recensie trouwens ook maar slecht. Maar ja, iedereen kan natuurlijk tegenwoordig een recensie schrijven. En om dan Plug in Baby en Starlight het hoogtepunt te noemen?
ik snap sowieso het nut van zo'n recensie niet :')
Het concert is geweest, was al uitverkocht, de fans gaan toch wel. Als je niet bent geweest lees je een klein prul stukje over wat je gemist hebt, maar dan in geschreven taal i.p.v. beeld en geluid. Wat boeit het wat een nu.nl journalist er nou van vindt?
Nee ik snap echt de toegevoegde waarde niet :')

Maar gaaf was het wel gisteren :)
Ik vond het voorprogramma ook wel leuk, maar Muse en lekker springen erop was wel het hoogtepunt natuurlijk. Veld was gezellig, ook voorin, goed geregeld in Ziggo Dome en goede sfeer :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_120452470
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ze deden het in ieder geval bij New Born, mij maar mij irriteerde het me niet zo
New born inderdaad.
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:52:35 #107
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_120452487
Zo te zien genoeg om op te verheugen voor vanavond! *O*
Dit keer ga ik er eens vrijwillig voor achterin de zaal staan en echt eens te genieten van de show ipv midden wat te gaan springen :P
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_120452745
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Arme jongen! Je hebt er toch niet de hele nacht van wakker gelegen? Ik vond het ook wel heel spannend. Hoewel ik Newborn ook mooi vind wilde ik perse Stockholm Syndrome. En gelukkig werd het dat, echt het gevoel alsof ik een prijs had gewonnen....
Ja ;(
Ik wilde echt Stockholm, maar als het die geworden was had ik vast New Born willen horen :P
Gewoon allebei, en 1 van het nieuwe album droppen :Y
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 11:03:32 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120452835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik snap sowieso het nut van zo'n recensie niet :')
Het concert is geweest, was al uitverkocht, de fans gaan toch wel. Als je niet bent geweest lees je een klein prul stukje over wat je gemist hebt, maar dan in geschreven taal i.p.v. beeld en geluid. Wat boeit het wat een nu.nl journalist er nou van vindt?
Nee ik snap echt de toegevoegde waarde niet :')

Maar gaaf was het wel gisteren :)
Ik vond het voorprogramma ook wel leuk, maar Muse en lekker springen erop was wel het hoogtepunt natuurlijk. Veld was gezellig, ook voorin, goed geregeld in Ziggo Dome en goede sfeer :Y
:')

Het is toch leuk om te lezen wat de mening van anderen is? Net als dat we hier nu zitten na te bespreken, dat is wat een recensie in principe ook doet :) Bovendien waren er zat mensen niet bij die er wel hadden willen zijn en zij willen ook lezen hoe het was.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_120452992
Ik heb altijd de Belgische radio aan (Studio Brussel) en nu hebben ze het al de hele dag over Muse vanavond in het Sportpaleis en ze geven tickets weg en zo, en een meisje heeft een Meet and Greet gewonnen.

Nu krijg ik ook weer zo'n zin........
pi_120453365
Wat een geniale avond. Kwa set ietsje minder dan het Goffertpark in 2010. Heb Citizen Erased, Stockholm Syndrome en Map of the Problematique toch wel gemist. Maar wat een show zeg. Dit is met afstand het beste wat ik de afgelopen jaren heb mogen zien. Echt hard genoten.

Het publiek op de tribune was inderdaad een beetje tam. Het vak waar ik zat begon pas bij Plug in Baby met staan. Maar springen zoals op het veld is er op de tribune sowieso niet bij. Dankzij mijn plaats op de tribune de hele show wel helemaal goed kunnen volgen. Het kunnen zien van de golvende massa op het veld is ook wel heel erg tof.

Moet zeggen dat Madness en Follow Me toch wel een flink stuk zijn gestegen in mijn achting. Vond het een beetje mwoah plaatjes, maar live kwamen ze echt goed uit de verf. Net als Survival trouwens. Al met al een geweldige avond gehad. Juni ben ik er weer en dan wel op het veld :).
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:21:54 #112
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_120453450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

:')

Het is toch leuk om te lezen wat de mening van anderen is? Net als dat we hier nu zitten na te bespreken, dat is wat een recensie in principe ook doet :) Bovendien waren er zat mensen niet bij die er wel hadden willen zijn en zij willen ook lezen hoe het was.
In de reacties ja. Voor een recensie vind ik dat nogal overbodig.
pi_120453744
Was trouwens de interlude in de setlist niet I Belong To You van the Resistance?
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:31:59 #114
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_120453779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Smoonshine83 het volgende:
Was trouwens de interlude in de setlist niet I Belong To You van the Resistance?
Welke interlude? Kan me niet herinneren dat ik dat nummer heb gehoord
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_120453840
Sorry, ik zit helemaal mis. Het was Explorers. Dat nummer op de piano. Lijkt er niet eens op :(
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:44:54 #116
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_120454145
Zo, ook weer boven water na gisteravond. Man, man, man, wat een gave show. Onze plek was precies tussen het podium en de geluidstechnici in. Goed uitzicht, had alleen wel iets meer naar voren willen staan... :P Volgende keer eerder weg, dus. Jassen in een locker gestopt, na 5 minuten stonden we buiten.

Nummers werden in een razend tempo op ons afgevuurd, lichtshow strak en goed georkestreerd. Wij zijn er volgende keer weer bij, hoor. *O*

Wat mij ook opviel was dat de intro's van sommige nummers (nog steeds) hetzelfde zijn zoals ook op de concertregistratie in het Wembley stadion. Klein feestje der herkenning. :)
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_120454279
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Thijz het volgende:

Wat mij ook opviel was dat de intro's van sommige nummers (nog steeds) hetzelfde zijn zoals ook op de concertregistratie in het Wembley stadion. Klein feestje der herkenning. :)
Ja, had ik ook ja :D vooral bij plugin baby.
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 12:01:48 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120454606
Wat een rare discussie over staan bij de zitplaatsen :? Als je wil staan dan had je maar staanplaatsen moeten nemen, zitplaatsen zijn om te zitten, de naam zegt het al :')

Er zijn zat mensen die niet een heel concert kunnen staan. Lekker lullig als er dan iemand het hele concert voor je gaat staan en je niks kan zien :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:32:50 #119
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_120455596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef MaJo het volgende:
Wat een rare discussie over staan bij de zitplaatsen :? Als je wil staan dan had je maar staanplaatsen moeten nemen, zitplaatsen zijn om te zitten, de naam zegt het al :')

Er zijn zat mensen die niet een heel concert kunnen staan. Lekker lullig als er dan iemand het hele concert voor je gaat staan en je niks kan zien :X
Moet je ook maar het geluk hebben om staanplaatsen te krijgen ;)
Had gewoon niet verwacht dat Muse ook zitpubliek zou aantrekken. Zelf kan ik namelijk geen moment stilstaan tijdens een concert dus zitplekken zijn voor mij gewoon een no-go.
In Ahoy ga ik dan ook altijd achter de zitplekken staan zodat ik ook de ruimte heb om te bewegen.

Was gister ook wel grappig, links naast mij stond een groep die ook duidelijk meer van de oude nummers waren. Rechts stonden een paar jonge jongens die nummers zoals Time is Running out niet konden benoemen (en dus 20sec over de titel zaten te discussieren :') ) maar die nieuwe nummers wel mee konden zingen.

Ziggo Dome zelf was alles netjes geregeld, alleen de drankmensen waren niet zo praktisch, met twee mensen een bestelling van twee drankjes verzorgen :')
吴 曼 迪
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:38:41 #120
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120455759
Wow. Wat is Muse fucking geniaal live. Echt ongelofelijk hoe ze het voor elkaar krijgen om alles wat ze ooit geproduceerd hebben, ook de nieuwere dubstep-achtige muziek, gewoon live te spelen. Vol overgave ook. Geniaal, wat een helden.

Ik was ook heel blij met de setlist :) New Born is natuurlijk mijn persoonlijke favoriet, die oerkreet van mij toen het rouletteballetje op rood viel moeten ze in de zaal nog hebben gehoord. _O_ Ook Sunburn was een onverwachte meevaller, heerlijk nummer altijd. Voor de rest wist ik redelijk wat er komen ging, al was het natuurlijk helemaal een prachtige verrassing geweest als ze ineens nog Citizen Erased hadden gedaan ofzo. Ach ja, je kunt niet alles hebben.

Ook over de akoestiek in de Ziggo Dome niets dan goeds. En oh god die lichtshows en die thema's en die piramide erbij, allemaal prachtig en perfect passend bij de nummers! Vooral al die groene en rode getalletjes bij Animals waren leuk. Al met al gewoon een geweldig optreden, qua totaalplaatje.

Alleen. Godverdomme die zitplaatsen, tyfus zeg. :') Dat doe ik dus echt nooit meer. Wat was het verbijten gedurende de eerste helft van het optreden dat iedereen braaf in het gelid bleef zitten. Je gaat dan natuurlijk niet als enige mongool helemaal losgaan, maar bah, daar heb ik toch wel iets gemist. Vanaf Time is Running Out begon het godzijdank een klein beetje te leven bij ons vak, maar fuck, dit is echt het enige grote minpunt van een anderszins perfecte avond. Ik ga mijn kaartje (ook zitplaats) voor Mumford & Sons maar eens op Marktplaats droppen binnenkort...
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 12:39:18 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120455776
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Moet je ook maar het geluk hebben om staanplaatsen te krijgen ;)
Had gewoon niet verwacht dat Muse ook zitpubliek zou aantrekken. Zelf kan ik namelijk geen moment stilstaan tijdens een concert dus zitplekken zijn voor mij gewoon een no-go.
In Ahoy ga ik dan ook altijd achter de zitplekken staan zodat ik ook de ruimte heb om te bewegen.
Ik snap dat je liever niet wil zitten maar ik vind als je nou eenmaal een zitplek hebt dan moet je ook gewoon gaan zitten. Je moet niet mensen duperen die niet kunnen staan omdat jij geen staanplekken kon krijgen :) Ik beweeg ook het liefst en ik loop het hele concert te bewegen en te springen, maar door mijn ziekte (ME/CVS) zou het best kunnen dat ik over een aantal jaar ook zal moeten zitten...

quote:
Was gister ook wel grappig, links naast mij stond een groep die ook duidelijk meer van de oude nummers waren. Rechts stonden een paar jonge jongens die nummers zoals Time is Running out niet konden benoemen (en dus 20sec over de titel zaten te discussieren :') ) maar die nieuwe nummers wel mee konden zingen.

Grappig is dat ja :D Ik ben ook wel een nieuwe fan (ken ze pas sinds hun vorige album) maar ik ken de oude hits ook.

Wat ik wel grappig vond: ik had dus VIP-plaatsen (wat inhield dat je boven de eerste ring helemaal rond kon lopen O+) en op een gegeven moment stonden we achter een paar sjieke mannen in pak die de hele tijd bleven zitten. Toen ze New Born speelden stonden ze opeens op en zongen ze mee. Ik denk dat ze op dat moment opeens besefte "hey dit nummer kennen we" :D _O- :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:43:46 #122
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_120455932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap dat je liever niet wil zitten maar ik vind als je nou eenmaal een zitplek hebt dan moet je ook gewoon gaan zitten. Je moet niet mensen duperen die niet kunnen staan omdat jij geen staanplekken kon krijgen :) Ik beweeg ook het liefst en ik loop het hele concert te bewegen en te springen, maar door mijn ziekte (ME/CVS) zou het best kunnen dat ik over een aantal jaar ook zal moeten zitten...
Daar heb je natuurlijk wel een punt. Eigenlijk is het nogal belachelijk dat er zoveel zitplaatsen en zo (relatief) weinig staanplaatsen zijn voor iets als Muse, though. Ik heb begrepen dat het in het Ziggo Dome mogelijk is om van de ringen met zitplaatsen de stoeltjes te verwijderen, dus als ze dat nu in de onderste ring hadden gedaan, dan was het alweer heel anders geweest...
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 12:45:37 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120456010
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk wel een punt. Eigenlijk is het nogal belachelijk dat er zoveel zitplaatsen en zo (relatief) weinig staanplaatsen zijn voor iets als Muse, though. Ik heb begrepen dat het in het Ziggo Dome mogelijk is om van de ringen met zitplaatsen de stoeltjes te verwijderen, dus als ze dat nu in de onderste ring hadden gedaan, dan was het alweer heel anders geweest...
Dat ben ik wel met je eens ja :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_120456339
Hier ook de recensie uit de Oor. Ben het er niet mee eens, hij vindt dat de Ziggo nog te klein is voor Muse en dat ze vooral in stadions tot hun recht komen. Nou, ik heb ze in september nog in Keulen gezien in Ework met 1.100 man, zeker weten dat ze daar ook perfect tot hun recht kwamen. Ook zonder gigantisch lichtpodium.

http://oor.nl/#reviews/co(...)calyps_in_ziggo_dome
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:04:27 #125
202348 Susi
Temple of Love
pi_120456677
Het was geweldig, al vond ik dat Panic Station & Explorers niet echt geschikt zijn voor een concert. Het was ook helemaal nieuw voor me dat Matt langs het publiek ging lopen tijdens Follow Me.
Gelukkig heb ik in de Arena een staanplaats, want dit was niks.

En wat heeft Chris toch een fantastische stem :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:09:20 #126
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_120456880
Die positieve recensies doen wel goed aan de kaartverkoop voor 4 juni, me dunkt.
pi_120457349
quote:
Eenmaal buiten ontvouwt zich het ontsnappingsplan van Muse: een tientallen meters hoog ruimteschip dat klaarstaat om het drietal naar veiliger oorden te transporteren. O nee, het is gewoon de Amsterdam Arena, waar de band volgend jaar juni op hun inmiddels gebruikelijke schaal mag opereren.
_O- Whehe, té flauw!
pi_120457590
Gezien al die camera's die ik gisteravond gezien heb is het nog verdomd lastig @ internet om een beetje fatsoenlijke foto's van het podium te krijgen, meeste zijn van Matt en die rare schaduw waardoor het lijkt alsof ie maar 1 tand heeft :P
iemand nog fatsoenlijke podiumfoto's ?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:45:00 #129
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 13:48:22 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120458095
Mooie foto's D_A! Wat me alleen opvalt is dat er zo weinig kleur in is te zien terwijl de show juist heel erg kleurig was :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_120458152
Best goede opnames nog Mirel!

Oh ja, al die rook bij Survival. De lichtshow en alles bij Survival was fantastisch, maar bij die rook dacht ik even, gaat er nu iets niet goed, mist het vuur niet? Misschien moeten ze daarvoor even contact opnemen met Editors.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 december 2012 @ 13:51:13 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_120458171
OOR verhaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:48 schreef MaJo het volgende:
Mooie foto's D_A! Wat me alleen opvalt is dat er zo weinig kleur in is te zien terwijl de show juist heel erg kleurig was :D
Eerste paar nummers was behoorlijk blauw, en daarnaast de achtergrond was vrij donker tussen de schermen in. Doe je helaas niets aan op de foto's :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_120458803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees echt overal haat tegen de arena _O- , maar als je gewoon dichtbij het podium staat zal het geluid wel prima klinken. (niet zo goed als in de Ziggo Dome natuurlijk, maar dat kan je eigenlijk niet vergelijken)
Dat valt heel vies tegen, de ArenA heeft overal een brak geluid, halverwege het veld is het het minst erg, maar zelfs dan is het zo veel slechter dan het gemiddelde stadion, wel jammer eigenlijk :(
Jaaa, dansen! dansen!
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:32:00 #134
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_120459639
Zo ik ben weer terug op aarde. Wat een geniaal concert. Mijn verwachtingen waren torenhoog maar Muse ging er overheen _O_

Unsustainable als opener was voor mij een hoogtepunt, net als Sunburn en de New Born outro. Survival is super als afsluiter!

Minpuntjes: Explorers.., Saaie track live. En sommige mensen in het publiek. Ik had zitplaatsen op de 1e ring maar ben na 4 nummers gaan staan. Pas bij Plug in Baby gingen de meeste mensen staan maar dan nog bleven de 3 rijen voor me gewoon doodstil zitten, zonder een vin te verroeren. Schuin voor me zaten 3 mannen onderuitgezakt, geen enkele emotie tonend, alsof ze thuis op de bank een slechte film aan het kijken waren.

Dat je Muse niet kan waarderen, oke, maar ga dan niet. Nu zijn er mensen die graag willen maar naast de pot pissen bij de kaartverkoop....

Wel mooi om die grote variatie in leeftijd te zien. Kinderen van 8 met hun ouders maar ook 55+ stelletjes :P

Tot in juni :)
pi_120460412
Top concert, met een iets tegenvallende setlist. Explorers, Undisclosed desires en Follow me hadden van mij echt niet gehoeven. Daarnaast veel nummers die ik wel ok vind, maar waar ik betere voor in plaats zou kunnen noemen. En Stockholm Syndrome. :'( ;( :{ New Born is ook goed, maar die heb ik al vaker live gehoord. :P

Heb wel redelijk last van m'n oren, terwijl ik op een paar solo's na oordoppen in heb gehad. Ben ik daar de enige in?
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:04:26 #136
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_120460774
quote:
#1 Frank Conijn 2012-12-18 12:21
Briljante show, briljante setlist, goed geluid.

Alleen jammer dat ik halverwege sterk de indruk kreeg dat ik naar een show keek die - op de drums na - niet live was, maar een playbackshow op een livetape. Die livetape is waarschijnlijk daarvoor speciaal opgenomen in de studio, zodat het toch iets anders klinkt dan op de reguliere studioplaat.

Ik ben zelf voormalig zanger en gitarist en zag zanger Bellamy af en toe enorm ver weg c.q. ver naast de microfoon zingen, terwijl het geproduceerde zangvolume onveranderd bleef. Dat vond ik heel vreemd, omdat microfoons tamelijk ongevoelig staan afgesteld om rondzingen te voorkomen.

Vervolgens ben ik op gaan letten op zijn gitaarspel en zag ik dat hij af en toe helemaal geen solo's speelde maar slechts een beetje stond te friemelen, terwijl je wel een solo hoorde. Ook was hij soms te laat met zijn handbewegingen, terwijl je met de vertraging van het geluid juist te vroeg zou moeten zijn.

Tot slot zag ik aan de ontbrekende bijbehorende mimiek en de ontbrekende zwelling van de nekaderen dat bassist Wolstenholme niet echt stond te zingen.

Jammer, héél erg jammer, want ik vind Muse waanzinnig goede muziek maken.
Mag ik dit konijn nomineren voor de kneus van het jaar award? :')

Als reactie op dit stuk: http://www.lustforlifemag(...)dome-concertrecensie
pi_120460942
Matt heeft wel een erg sterke microfoon, hij trekt zich continu weg bij de uithalen en dit figuur is niet de eerste die ik hoor die zegt dat het nep is (niet gisteren gelukkig). Maar dat het dan gelijk playback is dat is natuurlijk dikke onzin.
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 15:11:44 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120461011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef JochemP het volgende:

[..]

Mag ik dit konijn nomineren voor de kneus van het jaar award? :')

Als reactie op dit stuk: http://www.lustforlifemag(...)dome-concertrecensie
Ik kan me dit echt niet voorstellen. Waarom zouden ze anders ooit uit protest tegen playbacken bij die Italiaanse talkshow allemaal van instrument gewisseld zijn? Blijft een briljant filmpje trouwens, zag hem laatst weer. Met name hoe ontzettend overdreven nep Matt aan het drummen is _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:12:13 #139
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120461026
Mijn pa zei dat ook al meteen ja, van dat playbacken. Alsof ze tegenwoordig geen goede mic's hebben :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_120461057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik kan me dit echt niet voorstellen. Waarom zouden ze anders ooit uit protest tegen playbacken bij die Italiaanse talkshow allemaal van instrument gewisseld zijn? Blijft een briljant filmpje trouwens, zag hem laatst weer. Met name hoe ontzettend overdreven nep Matt aan het drummen is _O-
Mijn standaard verweer inderdaad :)
pi_120461098
Haha wat een eikel. Weet je wat ze met Kerst doen met konijnen? Hup de pan in! Zodat ze nooit meer van die onzin kunnen uiten.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:14:49 #142
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120461152
Ik vond het trouwens ook tof hoe die lichtmannen aan touwtjes naarboven gingen :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_120461227
Oh Nijntje, jij hoeft de pan niet in hoor!
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:17:08 #144
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_120461265
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond het trouwens ook tof hoe die lichtmannen aan touwtjes naarboven gingen :+.
Onder luid gejuich :P
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:17:46 #145
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120461298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:17 schreef JochemP het volgende:

[..]

Onder luid gejuich :P
Ja _O-.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh Nijntje, jij hoeft de pan niet in hoor!
:D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:20:00 #146
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120461387
Maar wat zijn het 3 bazen zeg.

4 eigenlijk :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_120461628
Als ik dan zo'n concert zie met zo'n groot publiek en zo'n lichtshow en prachtig podium dan kan ik bijna niet geloven dat ik ze 12 jaar geleden in een halfvol 013 heb gezien, zonder alle poespas, waarbij ze zelf de hele tijd aan draden aan het kloten waren omdat ze het geluid niet goed genoeg vonden. Toen waren ze al helemaal geweldig live. Cave was toen mijn hoogtepunt!
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:28:21 #148
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_120461748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef JochemP het volgende:

[..]

Mag ik dit konijn nomineren voor de kneus van het jaar award? :')

Als reactie op dit stuk: http://www.lustforlifemag(...)dome-concertrecensie
Alsof Matt elke avond dezelfde noot dood zou laten slaan in Survival :').
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:28:22 #149
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120461749
Beste concert van de Ziggo Dome dit jaar hoor ik mijn pa net voorlezen van een nieuwsbericht :P.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 15:29:16 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120461791
Ik denk trouwens wel dat de 4e muzikant op het podium wat meer credit mag krijgen. Als die ene gozer gitaar hoort en dat niet ziet bij Matt dan is het waarschijnlijk gewoon die andere dude die afwisselend keyboards en gitaar deed. Ik blijf het een bizar fenomeen vinden zo'n spookmuzikant :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 15:30:05 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120461833
Bovendien is deze band natuurlijk veel te groot om weg te kunnen komen met playbacken, ze zouden dan echt wel een keer door de mand vallen lijkt me :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_120461934
Haha, heb even opgezocht wat het toen kostte. 30 Piek. Een piek is een gulden. 30 gulden was een kaartje voor Muse in 2001. 13,60 Euro is dat.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:33:57 #153
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_120462003
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef MaJo het volgende:
Ik denk trouwens wel dat de 4e muzikant op het podium wat meer credit mag krijgen. Als die ene gozer gitaar hoort en dat niet ziet bij Matt dan is het waarschijnlijk gewoon die andere dude die afwisselend keyboards en gitaar deed. Ik blijf het een bizar fenomeen vinden zo'n spookmuzikant :?
Ach, bij U2 werden ze onder het podium gestopt...

Enige band die ik live gezien heb waar de 'hulpjes' ook echt betrokken waren was Green Day. Zij werden zelfs ook gewoon voorgesteld met de 'echte' bandleden.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')