abonnement Unibet Coolblue
pi_352213
Het valt me op dat er velen zijn die lopen te 'klagen' dat Leo continu een AAP-shirtje aanheeft. Misschien doet ie dit inderdaad om een Ruud-effect te creeeren en misschien ook niet (je kunt niet in iemands mind kijken nietwaar).

Wat ook de bedoeling mag zijn van Leo, ik wil hierbij toch even inspringen op Stichting AAP. Zelf ben ik ook fervent aanhanger van St. AAP geworden nadat ik op hun site gezien dat je dieren kon helpen door ze te 'adopteren'. Dit aspect van het geven aan goede doelen is zoveel leuker dan het zomaar weggeven van je geld en er niets meer van terug te zien. Ben nu al enkele maanden de trotse 'vader' van een grote ondeugende chimpansee Antoine. Heb deze jongen onlangs opgezocht (dat kan wanneer je adoptieouder bent) en heb het werk gezien wat ze daar verrichten. Dat kun je in 1 woord omschrijven: FANTASTISCH.

Dat Leo steeds hetzelfde (of heeft ie er meerdere???) shirt aanheeft is niet hygienisch, maar als AAP hierdoor meer inkomsten kan krijgen, mag ie dat shirt van mij nog wel 100 dagen aan.

Ik wil hierbij alle Fok!kers dan ook oproepen om op zijn minst even op WWW.AAP.NL te gaan kijken en wie weet zit er een diertje bij die jou hulp nodig lijkt te hebben. Het adopteren kan al vanaf Fl 10,- per maand. Voor de belastingplichtigen onder ons....wanneer je boven een bepaald bedrag komt, is dit bedrag aftrekbaar van de belasting. We pakken de belasting daarmee ook nog eens een keer op een legale manier. Alleen daarvoor zou je het toch al doen, nietwaar?

Vriendelijke Groeten,
Een enthousiaste Fok!ker

pi_352214
Vind het niet horen om in zo'n programma reclame te lopen.
Ga dus ook NIET kijken.
pi_352227
quote:
Op 21 september 2000 07:16 schreef Powerbrother het volgende:
Zelf ben ik ook fervent aanhanger van St. AAP geworden
is dat de opvolger van sint nicolaas?
  donderdag 21 september 2000 @ 08:54:50 #4
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_352260
Of is het gewoon een reactie op ruuds actie Bond van dieren.

Lijkt wel een beetje op elkaaar, maar om een echte mening te kunnen vormen zal ik een keer kijken naar BB, maar dan moeten ze niet zo lopen mutsen zoals de laatste keer dat ik keek.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_352323
quote:
Op 21 september 2000 08:54 schreef Jumparound het volgende:
Of is het gewoon een reactie op ruuds actie Bond van dieren.
Ach, een beetje gratis reclame voor een stichting als Aap kan geen kwaad toch?
Van mij mag Leo zijn T-shirt aanhouden!
pi_389631
Na de uitzending van dinsdag krijg ik het idee dat Stg. Aap mooi is ingesprongen op de gebeurtenissen van vorig jaar. Volgens mij hebben alle bewoners een shirt gekregen. Met daarbij waarschijnlijk het verzoek dat zo vaak mogelijk te dragen.

Als dit echt zo is, hebben ze trouwens wel traag gereageerd op Robins actie.

  woensdag 11 oktober 2000 @ 16:02:45 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_389662
Volgens mij had Leo de AAP-shirts bij en heeft deze achter gelaten bij zijn vertrek.

Annet heeft iig op de streams gezegd dat ze het shirt van Leo aan ging doen (en kwam dus met een AAP-shirt tevoorschijn).

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  woensdag 11 oktober 2000 @ 16:04:39 #8
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_389668
Reclame zit dus zelfs in de programma´s zelf.. kan het nog gekker???
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
pi_389673
Och, ik misgun die stichting nix, maar ben wel blij dat Leo's aap zo snel uit de mouw is gekomen
  woensdag 11 oktober 2000 @ 16:21:09 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_389707
Reklame!!? Reklame!!? Bij BB1 daar heb je pas Reklame! parodie op de marine reklames

Vorig jaar vol sluikreklames mcdonalds bart smith cocacola lego

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')