abonnement Unibet Coolblue
pi_120639038
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Volledige akoestisch ontkoppelen is haast onmogelijk, zeker als je dat passief doet. :) (laag frequent geluid enzo) Actief is het ook lastig (veel vermogen nodig).

Als het zou lukken is het best kostbaar, maar zo'n object zal een gouden oplossing zijn tegen overprikkeling . :)
Het is wel een leuke hersenkraker.. proberen om een haalbare oplossing te vinden.
-weg-
pi_120647366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:47 schreef Auti het volgende:

[..]

Je favoriete cassiere?
Riekje! *O*

Hoe kan het toch zijn dat 90% van de mensen in ons land zich gelukkig voelt... met dit klimaat? Is het soms de hoop dat het morgen beter gaat?

Vandaag wist ik later op de dag een waterig zonnetje in Marseille waar te nemen, nadat deze 2 dagen volledig verstek heeft laten gaan. Met dit weertype heb ik dus meer eetlust. Maar aan de andere kant, ik sleep me er zelfs in de moeilijkste tijd van het jaar nog vrij goed doorheen :)

[ Bericht 11% gewijzigd door schaal_9 op 22-12-2012 21:37:14 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_120653860
En kom er net achter dat de caissière een artikel dubbel gescand heeft 8)7
Ik heb toch echt maar één sportdrank gekocht! Te laat achter gekomen. Ramadan, jammer dan. Ben nog altijd goedkoper uit dan de minibar in het hotel.

Om meer bij het onderwerp te blijven, ik ben zelf trouwens vrij slordig. Kan dit met ASS te maken hebben (bijvoorbeeld beperkte visie, het grote geheel niet kunnen inzien)?

[ Bericht 14% gewijzigd door schaal_9 op 22-12-2012 23:55:22 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  zondag 23 december 2012 @ 00:00:11 #156
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_120654328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef schaal_9 het volgende:
Om meer bij het onderwerp te blijven, ik ben zelf trouwens vrij slordig. Kan dit met ASS te maken hebben (bijvoorbeeld beperkte visie, het grote geheel niet kunnen inzien)?
Niet toevallig nog stiekem wat AD(H)D trekjes? Ik heb er nog ADD bij, en bij mij kan het echt een puinhoop zijn zo nu en dan :P

Vandaag kerstinkopen gedaan, wat een drama.. Kutweer, belachelijk druk, niet kunnen vinden wat ik wil hebben.. Ik ben uiteindelijk maar naar huis gegaan voordat ik iemand iets aan ging doen. Irritatieniveau was wel aardig bereikt zeg maar :')

En dat moet ik dus morgen nog steeds iets hebben voor m'n pa, ik hoop maar dat ze iets hebben in de winkel waar ik van plan ben heen te gaan.
Life's like music, get the rhythm..
pi_120655525
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Auti postte hier gisteravond link naar het stuk:

http://www.volkskrant.nl/(...)en-als-eenling.dhtml
Ik heb 't gelezen. Kan me er deels in vinden maar misschien komt dat ook wel omdat het al laat is en ik moe ben.

Alleen zijn links met psychopaten volg ik niet helemaal.
pi_120670061
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Wat ik bedoel te zeggen is: ik geloof niet dat mensen je verkeerd beoordelen om je 'stempel', maar om wat je soms doet. Dat is misschien een belangrijk onderscheid om in gedachten te houden.
Hier ben ik het helemaal mee eens! :Y
pi_120670222
Morgen is het kerstavond.
Ik ga naar mijn ouders, blijf er zelfs slapen.
De ratjes mogen mee O+
2de kerstdag heb ik een etentje :D

Mijn ijzergehalte in mijn bloed was laag, zou kunnen verklaren waarom ik zo moe ben.

Wat gaan jullie doen met de kerst?
Twiddel
pi_120670542
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef schaal_9 het volgende:
En kom er net achter dat de caissière een artikel dubbel gescand heeft 8)7
Ik heb toch echt maar één sportdrank gekocht! Te laat achter gekomen. Ramadan, jammer dan. Ben nog altijd goedkoper uit dan de minibar in het hotel.

Om meer bij het onderwerp te blijven, ik ben zelf trouwens vrij slordig. Kan dit met ASS te maken hebben (bijvoorbeeld beperkte visie, het grote geheel niet kunnen inzien)?
Het is bij mensen met Asperger vaak zo dat ze óf heel erg geordend zijn, óf juist geen orde kunnen aanhouden (en dat is dan ook weer hun eigen ''orde'' want het is consequent) ik behoor tot de laatste groep volgens mijn hulpverlening ;)
pi_120670566
1e kerstdag eten bij m'n ouders, met m'n broers en zussen.
2e kerstdag wss ook, maar dan zonder m'n broers en zussen :P

Voor de rest heb ik nu vakantie t/m 8 januari, dus ik heb een hoop vrije tijd om te vullen. Maar dat zal wel lukken. Ik moet nog het 1 en ander doen in het huishouden (stofzuigen, badkamer schoonmaken, tuin omspitten) en ik heb nog series en films die ik wil zien (ook in de bioscoop), boeken om te lezen (ik krijg er binnenkort weer een stuk of 15 binnen van Marktplaats), spellen die ik nog uit moet spelen, en musea die ik wil bezoeken (museum jaarkaart ftw). Ik kom de weken wel door :D

Ik moet een planning gaan maken denk ik.
En vergeet het WK Darts niet!
Children of the night. What music they make.
pi_120670635
Ik zit er even doorheen. Ben nu 2 jaar uit de psychiatrie en heb in die tijd een stabiele vriendengroep opgebouwd, en heb een vaste baan voor weliswaar weinig uren maar ik werk er al meer dan een jaar en dat is meer dan ik in ooit heb opgebouwd maar het vraagt wel zo veel veel van me dat ik niet kan voldoen aan de eis van de sociale dienst om meer te gaan werken.

Daarom ben ik nu door mijn hulpverleners en mijn huisarts doorverwezen naar het Riagg voor een intake en persoonlijkheidsonderzoek. Ik vind dit aan de ene kant prettig, omdat ik graag duidelijkheid wil over wat me beperkt.. Aan de andere kant ben ik geen stap verder gekomen toen ik wèl in therapie zat, en gaat het juist goed met me nu ik uit therapie ben.. Ik merk dat ik nog steeds kwaad ben om wat er toendertijd is gebeurd, en ben bang voor een herhaling van zetten.. Het duurt ook nog vrij lang (minimaal 8 maanden) voor ik uitslag krijg, dus ik probeer me niet te erg te frustreren over dit hele gedoe, maar ik merk dat het me zwaar valt :{ Ik voel me afgewezen, alsof wat ik de afgelopen 2 jaar bereikt heb helemaal niets voorstelt..
pi_120671778
Dat is idd klote. Veel sterkte!
Children of the night. What music they make.
pi_120683466
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 17:55 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is wel een leuke hersenkraker.. proberen om een haalbare oplossing te vinden.
Mwoah. Een bunker onder de grond... :P
pi_120683535
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:50 schreef DeHovenier het volgende:
1e kerstdag eten bij m'n ouders, met m'n broers en zussen.
2e kerstdag wss ook, maar dan zonder m'n broers en zussen :P

Voor de rest heb ik nu vakantie t/m 8 januari, dus ik heb een hoop vrije tijd om te vullen. Maar dat zal wel lukken. Ik moet nog het 1 en ander doen in het huishouden (stofzuigen, badkamer schoonmaken, tuin omspitten) en ik heb nog series en films die ik wil zien (ook in de bioscoop), boeken om te lezen (ik krijg er binnenkort weer een stuk of 15 binnen van Marktplaats), spellen die ik nog uit moet spelen, en musea die ik wil bezoeken (museum jaarkaart ftw). Ik kom de weken wel door :D

Ik moet een planning gaan maken denk ik.
En vergeet het WK Darts niet!
omg die UI van jou zeg :')
pi_120683652
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:50 schreef schaal_9 het volgende:
En kom er net achter dat de caissière een artikel dubbel gescand heeft 8)7
Ik heb toch echt maar één sportdrank gekocht! Te laat achter gekomen. Ramadan, jammer dan. Ben nog altijd goedkoper uit dan de minibar in het hotel.

Om meer bij het onderwerp te blijven, ik ben zelf trouwens vrij slordig. Kan dit met ASS te maken hebben (bijvoorbeeld beperkte visie, het grote geheel niet kunnen inzien)?
Misschien was Riekje wel een beetje afgeleid door jou :P

Riekje was gefocusseerd op jou en jij op Riekje. *;

Zoiets?
pi_120683692
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mwoah. Een bunker onder de grond... :P
Dat is wel praktisch en haalbaar.. ik zoek het meer in een hightech tentje.
-weg-
pi_120683822
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is wel praktisch en haalbaar.. ik zoek het meer in een hightech tentje.
Het is te doen, maar nogal duur. :{

Actieve akoestische ontkoppeling is lastig te maken. Dat vereist zeer precies componenten en dus duur. Heel duur.
pi_120683936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is te doen, maar nogal duur. :{

Actieve akoestische ontkoppeling is lastig te maken. Dat vereist zeer precies componenten en dus duur. Heel duur.
Wie weet in de toekomst. Het is ook niet iets waar ik mee bezig ben hoor, maar het is wel iets waar je lekker je hersens op kan laten kraken.
-weg-
pi_120684090
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef Auti het volgende:

[..]

Wie weet in de toekomst. Het is ook niet iets waar ik mee bezig ben hoor, maar het is wel iets waar je lekker je hersens op kan laten kraken.
Het principe is niet nieuw, alleen de technologische realiseerbaarheid. Verder heb je al gauw het probleem van een hotspot, al kan je die met twee zuivere puntbronnen ook weer redelijk ondervangen. Denk ik.
pi_120685332
Hmm.. waar ik benieuwd naar ben.

Wie van jullie heeft werk en wat zijn de struikelblokken waar je tegenliep? Hoe probeer je deze te overbruggen?
pi_120706813
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Hmm.. waar ik benieuwd naar ben.

Wie van jullie heeft werk en wat zijn de struikelblokken waar je tegenliep? Hoe probeer je deze te overbruggen?
Ik heb werk, waar ik vooral tegen aanloop is dat ik gestresst raak als dingen niet gaan zoals ze moeten gaan en dat ik daar erg moe van word. Mijn baas is daarvan op de hoogte dus we hebben afgesproken dat ik niet hoef in te vallen als er mensen ziek zijn, en verder is mijn tip toch wel simpel, gewoon DOEN en niet teveel denken.

Ik werk bij de Post en ik heb daar aardig wat voor moeten overwinnen (mijn fysieke conditie was helemaal 0 voor ik begon) maar ik heb doorgezet en ben nu heel erg blij dat ik dat heb gedaan. Daar komt het wel op neer, het is een kwestie van het graag willen en doorzetten..
pi_120707246
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Hmm.. waar ik benieuwd naar ben.

Wie van jullie heeft werk en wat zijn de struikelblokken waar je tegenliep? Hoe probeer je deze te overbruggen?
Ik werk inmiddels 13 jaar, struikelblok voor mij was dat ik vooral erg versleten was als ik veel menselijk contact had gehad. Ad-hoc planning kan/kon ik slecht tegen en nog wat andere kleine dingen.

Ben gewoon door blijven bikkelen, andere mensen konden tenslotte ook gewoon werken dus waarom ik niet? Heb wel de verschuiving gemaakt van Servicemanagement (veel klantcontact) naar techniek, daar kan ik m'n werk beter plannen en kan ik meer m'n ei kwijt qua gefiep :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_120707996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
Daarom is de link tussen de schietpartij en Asperger een valse aanname.

Ik hoop dat gewoon Call of Duty de schuld krijgt.
Sorry?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120708207
quote:
15s.gif Op maandag 24 december 2012 09:16 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Sorry?
Altijd nog beter dan wanneer autisme de schuld krijgt :P
pi_120708436
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan wanneer autisme de schuld krijgt :P
True.

Ook weer rechtvaardigheidsgevoel dat spreekt bij mij :P Erger was wel dat de broer van de schutter op de basisschool in Amerika de Mass Efeect pagina likede op Facebook, en al die amerikanen gelijk roepen dat het spel verbannen moet worden en de uitgever opgedoekt moet worden 8)7 |:(

Tot zover :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120708627
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef robuust89 het volgende:

[..]

True.

Ook weer rechtvaardigheidsgevoel dat spreekt bij mij :P Erger was wel dat de broer van de schutter op de basisschool in Amerika de Mass Efeect pagina likede op Facebook, en al die amerikanen gelijk roepen dat het spel verbannen moet worden en de uitgever opgedoekt moet worden 8)7 |:(

Tot zover :P
Mensen zoeken graag de schuld bij iets dat wat anders is dan zijzelf zijn.
pi_120708663
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 14:41 schreef summer2bird het volgende:
Morgen is het kerstavond.
Ik ga naar mijn ouders, blijf er zelfs slapen.
De ratjes mogen mee O+
2de kerstdag heb ik een etentje :D

Mijn ijzergehalte in mijn bloed was laag, zou kunnen verklaren waarom ik zo moe ben.

Wat gaan jullie doen met de kerst?
Vandaag alvast voorbereiden, morgen het kerstmenu maken _O_
2e kerstdag eten we de restjes op :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120709483
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef robuust89 het volgende:

[..]

True.

Ook weer rechtvaardigheidsgevoel dat spreekt bij mij :P Erger was wel dat de broer van de schutter op de basisschool in Amerika de Mass Efeect pagina likede op Facebook, en al die amerikanen gelijk roepen dat het spel verbannen moet worden en de uitgever opgedoekt moet worden 8)7 |:(

Tot zover :P
Sowieso idioot. De Columbine killers hielden o.a. van KMFDM, die band heeft openlijk moeten verklaren in Amerika dat ze, ondanks het feit dat ze uit Duitsland komen, geen Nazi's zijn :')

Net of iemand leert schieten van een spelletje of besluit z'n school overhoop te schieten omdat hij naar metal luistert...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 december 2012 @ 10:29:23 #180
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120709621
Ik vraag me iets af. Ik heb gister online een test op asperger gedaan. Een vriend en ik zoeken altijd zoveel dingen uit om uit te zoeken e.d. zat geen vermoeden achter verder. Maar de gemiddelde score was bij mannen 17 tot een max score van 50 en minimum 0 en ik had een score van 9 wat een lage score was (ook op die manier geclassifeerd als laagste mogelijk). Ik vraag me af of zoiets juist ook iets zegt of niet? Bedoel viel me wel op dat mijn score juist lager was dan gemiddeld. Zegt dat iets of dat niet? Gewoon nieuwsgierigheidje, misschien weten jullie het.

Vraag dit omdat ik volgens mij geen stoornis heb verder maar mijn leven wel wat zo is en hoe ik ben op sommige punten dat er bij veel zaken wel kenmerken zijn die overeenkomen (zoals bij wel veel mensen). Verwacht niet dat ik echt ben in te delen bij een afwijking/stoornis ofzo maar toch interessant om gewoon een idee ervan te hebben.
we dan
pi_120709762
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik vraag me iets af. Ik heb gister online een test op asperger gedaan. Een vriend en ik zoeken altijd zoveel dingen uit om uit te zoeken e.d. zat geen vermoeden achter verder. Maar de gemiddelde score was bij mannen 17 tot een max score van 50 en minimum 0 en ik had een score van 9 wat een lage score was (ook op die manier geclassificeerd als laagste mogelijk). Ik vraag me af of zoiets juist ook iets zegt of niet? Bedoel viel me wel op dat mijn score juist lager was dan gemiddeld. Zegt dat iets of dat niet? Gewoon nieuwsgierigheidje, misschien weten jullie het.
Iedereen heeft wel een vorm van autisme, maar meestal is het zo minimaal (bijvoorbeeld in jouw geval) dat je het niet merk en er ook geen last van ondervind.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 24 december 2012 @ 10:36:36 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120709833
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:34 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel een vorm van autisme, maar meestal is het zo minimaal (bijvoorbeeld in jouw geval) dat je het niet merk en er ook geen last van ondervind.
Oke ja kijk zoals bij mij is het zo dat ik me altijd heel relaxt voel eigenlijk. Nooit zorgen (terwijl ik die weleens extra had moeten hebben vroeger) maar komt altijd goed en nooit gestresst eigenlijk. Dus ja dacht van misschien dat zoiets aan gaf dat ik dan wat chaotischer was dan anderen bijvoorbeeld en dat er ook een stoornis is of iets dergelijks die daarbij past. Lijkt bijna alsof ik graag een stoornis bij mezelf zoek zo :P maar bedoel is gewoon interessant om zoiets te achterhalen vind ik waar ook je eigen gedrag weg komt en zo'n score ook.

Maar oke zegt dus eigenlijk volgens jou vrij weinig? Ben ik wel blij mee trouwens hoor daar niet van :P
we dan
pi_120709898
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja kijk zoals bij mij is het zo dat ik me altijd heel relaxt voel eigenlijk. Nooit zorgen (terwijl ik die weleens extra had moeten hebben vroeger) maar komt altijd goed en nooit gestresst eigenlijk. Dus ja dacht van misschien dat zoiets aan gaf dat ik dan wat chaotischer was dan anderen bijvoorbeeld en dat er ook een stoornis is of iets dergelijks die daarbij past. Lijkt bijna alsof ik graag een stoornis bij mezelf zoek zo :P maar bedoel is gewoon interessant om zoiets te achterhalen vind ik waar ook je eigen gedrag weg komt en zo'n score ook.

Maar oké zegt dus eigenlijk volgens jou vrij weinig? Ben ik wel blij mee trouwens hoor daar niet van :P
Misschien heb je Münchhausen :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 24 december 2012 @ 10:40:22 #184
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120709938
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 10:39 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Misschien heb je Münchhausen :P
Hé kut, nu ben ik erachter, dank je wel hoor!!! })
we dan
pi_120714863
Iedereen alvast een Prettige Kerstfeest. *G*

~:) ~:) ~:)
pi_120715083
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen alvast een Prettige Kerstfeest. *G*

~:) ~:) ~:)
Jij ook, EG. ~:)
-weg-
pi_120715143
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:16 schreef Auti het volgende:

[..]

Jij ook, EG. ~:)
Dank je. :)
pi_120715339
Als ze je haren wassen bij de kapper _O_ O+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120716934
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Als ze je haren wassen bij de kapper _O_ O+
Oh ja, wat is dat lekker :D

En iedereen een fijne kerstdagen gewenst!
pi_120834006
Hoi :)
pi_120835914
Iedereen een beetje fatsoenlijk door de kerstdagen heen gekomen?
-weg-
pi_120836065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:13 schreef Auti het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijk door de kerstdagen heen gekomen?
Ik ben blij dat ze om zijn. Het liefst alles maar gewoon en normaal. :)

En jij?
pi_120836120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ze om zijn. Het liefst alles maar gewoon en normaal. :)

En jij?
Exact hetzelfde.. nu nog even oudejaarsavond en dan is het reset en refresh.
-weg-
pi_120836196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:16 schreef Auti het volgende:

[..]

Exact hetzelfde.. nu nog even oudejaarsavond en dan is het reset en refresh.
Ook blij als dat voorbij is. :Y
pi_120836241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook blij als dat voorbij is. :Y
Ik wil nog wel iets van vuurwerk afsteken of zo, een beetje.. iig iets, voor het gevoel. Voor de rest ligt mijn focus op de Egmond-Pier-Egmond strandrace.
-weg-
pi_120836737
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik wil nog wel iets van vuurwerk afsteken of zo, een beetje.. iig iets, voor het gevoel. Voor de rest ligt mijn focus op de Egmond-Pier-Egmond strandrace.
Jij doet mee? Tof!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120836813
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen alvast een Prettige Kerstfeest. *G*

~:) ~:) ~:)
Ben jij toevallig een Turk ofzo, EG?
pi_120836908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:29 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Jij doet mee? Tof!
:Y Dat is wel de bedoeling ja, ik sta ingeschreven en alles... alleen heb ik een beetje verzaakt qua training en blijft het een druk evenement, maar ik ga er voor!
-weg-
pi_120836933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:19 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik wil nog wel iets van vuurwerk afsteken of zo, een beetje.. iig iets, voor het gevoel. Voor de rest ligt mijn focus op de Egmond-Pier-Egmond strandrace.
Pakje babypijltjes halen voor een of twee euro om overdag te kloten.
Niet de standaard fluit, maar die met report.

Ben je lang mee bezig.
pi_120837008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Pakje babypijltjes halen voor een of twee euro om overdag te kloten.
Niet de standaard fluit, maar die met report.

Ben je lang mee bezig.
Nah, ik wil de straat dichttrekken met een KAS rookbom en dan 2 van die 100.000 klappers tegelijk afsteken.
-weg-
pi_120837036
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:18 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ook blij als dat voorbij is. :Y
Nou nou, wat een stress geeft oudjaarsavond.
pi_120837337
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Auti het volgende:

[..]

Nah, ik wil de straat dichttrekken met een KAS rookbom en dan 2 van die 100.000 klappers tegelijk afsteken.
Schijnt nog leuker te zijn als je die matten niet uitrolt.

Ik vind die magnesiumblokjes ook wel cool, zie je een paar seconden hoe dronken de halve straat is.
pi_120837703
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Schijnt nog leuker te zijn als je die matten niet uitrolt.

Ik vind die magnesiumblokjes ook wel cool, zie je een paar seconden hoe dronken de halve straat is.
Als je hem niet uitrolt heb je kans dat niet alles afgaat.. vind ik zonde..
-weg-
pi_120838629
Nou ja, ik kijk liever naar het programma Eeuwigh gaat voor Oogenblick. :)
pi_120838712
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een Turk ofzo, EG?
Is Prettige geen Nederlands?
pi_120839577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:35 schreef Auti het volgende:

[..]

Nah, ik wil de straat dichttrekken met een KAS rookbom en dan 2 van die 100.000 klappers tegelijk afsteken.
_O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120839630
quote:
11s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is Prettige geen Nederlands?
Prettige kerstdagen of prettig kerstfeest ;)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120839674
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nou nou, wat een stress geeft oudjaarsavond.
Spec, wat zei ik nou over je PI?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120846381
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:19 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Prettige kerstdagen of prettig kerstfeest ;)
Was bijna goed dus.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 00:30:14 #210
232445 crew  Specularium
pi_120847127
quote:
12s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:20 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Spec, wat zei ik nou over je PI?
Dit is het enige topic waar ik een uitzondering met briefjes wil maken omdat ik weet dat sommige figuren hiero moeite hebben met beeldende vorm.

Buiten dit topic heb je trouwens ook van die mensen, die zouden dan weer prima in dit topic passen.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 00:34:41 #211
232445 crew  Specularium
pi_120847387
Heeft EG weer die christenextremist als plaatje.

Nou maar hopen dat hij niet achter de gedachtegang staat.
  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 00:39:27 #212
232445 crew  Specularium
pi_120847646
Deze heb ik nog niet gehaald.

  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 00:43:12 #213
232445 crew  Specularium
pi_120847819
Allemaal verschillende PI's, en wat schiet iemand ermee op?

Duidelijkheid?
  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 00:47:56 #214
232445 crew  Specularium
pi_120848011
Dit vind ik wel een mooie als ie al langskomt in een dergelijk tragisch topic:

quote:
7.gif "Gecondoleerd."
pi_120852930
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:43 schreef Specularium het volgende:
Allemaal verschillende PI's, en wat schiet iemand ermee op?

Duidelijkheid?
Ik vind het gewoon irritant.
Nu lijkt het alsof je bij elke post op het punt staat je polsen door te snijden. Een PI is er voor bedoeld om je post een bepaalde lading te geven, nu doe je dat effect teniet.

Het is juist ideaal voor ons, omdat sarcastische post makkelijker te spotten zijn.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120852944
Wat heb je een kut PI.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120852945
See?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  Forum Admin vrijdag 28 december 2012 @ 09:52:43 #218
232445 crew  Specularium
pi_120853537
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon irritant.
Nu lijkt het alsof je bij elke post op het punt staat je polsen door te snijden. Een PI is er voor bedoeld om je post een bepaalde lading te geven, nu doe je dat effect teniet.
Dat is ook precies de bedoeling.

Stel je eens voor dat je alleen op de tekst af moet gaan.
Dan zou het gaan om inhoud en niet om de vorm.
pi_120853577
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is ook precies de bedoeling.

Stel je eens voor dat je alleen op de tekst af moet gaan.
Dan zou het gaan om inhoud en niet om de vorm.
Hoezo is dat de bedoeling? Waarom wil je dat effect teniet doen? Je maakt het jezelf alleen maar lastig.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120858505
Godverdomme!
Waarom zijn die mensen zo dom? Scorpie hier op FOK! die roept dat ik een aansteller ben in slachtoffer rol als ik anderen probeer te verdedigen met autisme
KLB / Iedereen heeft opeens een autistisch kind
Ik kan hier echt van streek door zijn, als ik neertyp wat ik voel en hoe ik ben, dan ben ik een aansteller :r
Twiddel
pi_120862250
Niet lezen, negeren... dat is dan misschien het beste wat je kan doen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_120862527
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef summer2bird het volgende:
Godverdomme!
Waarom zijn die mensen zo dom? Scorpie hier op FOK! die roept dat ik een aansteller ben in slachtoffer rol als ik anderen probeer te verdedigen met autisme
KLB / Iedereen heeft opeens een autistisch kind
Ik kan hier echt van streek door zijn, als ik neertyp wat ik voel en hoe ik ben, dan ben ik een aansteller :r
Protip: stay out of KLB.
Begrijp wel wat je bedoelt ja
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120862843
Het is sowieso al een onzinnig topic... maar ja daar is het dan ook KLB voor...
Mama van 2 lieve meiden :)
  Redactie Sport vrijdag 28 december 2012 @ 15:28:19 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120864708
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef summer2bird het volgende:
Godverdomme!
Waarom zijn die mensen zo dom? Scorpie hier op FOK! die roept dat ik een aansteller ben in slachtoffer rol als ik anderen probeer te verdedigen met autisme
KLB / Iedereen heeft opeens een autistisch kind
Ik kan hier echt van streek door zijn, als ik neertyp wat ik voel en hoe ik ben, dan ben ik een aansteller :r
Met dat soort reacties moet je niet in KLB komen joh, daar word je alleen maar op gepakt. Daar hebben ze geen begrip voor niemand, ze willen alleen maar zelf zo geweldig, gevat en grappig mogelijk overkomen. Al probeert hij nog te doen alsof hij het serieus meent (of misschien meent ie het nog ook serieus ook? :') ), dat maakt het des te erger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120867929
Inderdaad, KLB moet je nooit serieus nemen.
signatuurloos
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:54:26 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120868361
Wat is het fucking druk in de supermarkt. }:| En het maakt ook niet uit wanneer je gaat, want het is eind december áltijd fucking druk.
Heel goed voor mijn stemming ...

quote:
17s.gif Op vrijdag 28 december 2012 12:44 schreef summer2bird het volgende:
Godverdomme!
Waarom zijn die mensen zo dom? Scorpie hier op FOK! die roept dat ik een aansteller ben in slachtoffer rol als ik anderen probeer te verdedigen met autisme
KLB / Iedereen heeft opeens een autistisch kind
Ik kan hier echt van streek door zijn, als ik neertyp wat ik voel en hoe ik ben, dan ben ik een aansteller :r
Er bestaan helaas heel veel domme mensen. Mensen die denken dat alle "uitkeringstrekkers" prima kunnen werken en die denken dat psychiatrische stoornissen niet bestaan en het gewoon aanstellerij is.
Ik post niet meer in zulke topics, want ik word er gewoon echt woedend van.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120868691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:31 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Protip: stay out of KLB.
Begrijp wel wat je bedoelt ja
Dit. En betreffende user moet je gewoon negeren, die is het niet waard om je druk over te gaan maken.
-weg-
pi_120869159
Als de wereld ten onder gaat, dan is het vanwege collectieve domheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')