330? Das wel heel goedkoop.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef Sealnova het volgende:
330 euro betalen voor een laptop en dan verwachten dat er niet op bezuinigd is
Ze proberen op Apple te lijken. Alleen lukt het Compaq nog niet zo goed omdat ze waardeloze rotzooi verkopen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:11 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Wat een godsgeklaag is dat zeg tegenwoordig,
Vroeger als je een laptop kocht in de winkel kreeg je meteen alles er bij zoals een remote, schijfjes, een Dvb-t tuner, stickers en een dik boek
Vond ik wel leuk bij mijn laptop toen maar nu,
Mijn oude laptop is recent kapot gegaan door een defecte videokaart dus ben vandaag maar eens gaan kijken naar een nieuwe en de koop is een Compaq Presario Cq57 geworden.
Prima snelle Core I3 laptop maar,
Geen boekjes, tv tuner, remote, dik boek, schijfjes, helemaal niets, enkel een accu, oplader en de laptop.
Dat is het!
Klacht: Bedrijven gunnen je niets meer en je mag alles apart erbij gaan kopen
Macbook zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kreeg een gratis dildo bij mijn laptop.
1000 euro extra betalen voor een handleidingquote:
Minimaal ja, zelfs wel op ultra denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 18:28 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
kan ik daar bf3 op spelen op high?
Dat is wel klachtwaardig: die korte kutsnoertjes die je tegenwoordig krijgt. Vooral die korte kut Eurostekkers (V2) die erbij zitten. Gruwel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Denk aan de Hp Pavilion Dv2000/6000/9000
hier een foto van Internet, is geen eigen maar zo zag mijn doos er toen ook uit
[ afbeelding ]
Zeker, 40cm, vroeger kreeg je er een lange 230v stekker bij maar zelfs die zijn klein!quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is wel klachtwaardig: die korte kutsnoertjes die je tegenwoordig krijgt. Vooral die korte kut Eurostekkers (V2) die erbij zitten. Gruwel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |