abonnement Unibet Coolblue
pi_5554836
Wat is jou favoriete vrouwelijk DJ?
Mijne zeker Lisa Lashes vet goeie hardhouse
[url=http://forum.tweakzone.nl/topic.php?id=469]LEVEN NA DE DOOD DISCUSSIE[/url]
pi_5554900
Lady Dana
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:31:07 #3
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5554908
Miss Djaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_5554944
DJ Astrid
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_5554953
Dana..
pi_5554957
Ik vind Ladeey Jane (of zo iets) wel vet
Ze is een duitse DJ en wordt de beste ter wereld genoemd.
Ik heb haar deze zomer zien draaien op Mallorca in de BCM endat was echt gaaf. (ze ziet er trouwens nog lekker uit ook nog)
Ze draaide vette hardhouse

off-topic
Ik vind Dj sammy, Aquagen (verassend hard), Charly lownoise, Scooter (super gaaf) ook vet goed draaien (allen op Mallorca gezien in een duitse discotheek

pi_5555000
Lady Dana natuurlijk!

-edit-

maar niet als ze hardstyle draait

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 27-08-2002 15:17]

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:36:34 #8
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5555012
Jammer dat veel mensen echte skillz niet meer kunnen onderscheiden van smurfenplaten...3x dana al

naja, ieder zijn smaak zal ik maar zeggen

pi_5555016
wat een dana fan's zeg! vind haar maar niets... alleen maar bass
[url=http://forum.tweakzone.nl/topic.php?id=469]LEVEN NA DE DOOD DISCUSSIE[/url]
pi_5555045
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Jammer dat veel mensen echte skillz niet meer kunnen onderscheiden van smurfenplaten...3x dana al

naja, ieder zijn smaak zal ik maar zeggen


Ga jij je hardstyle=smurfenhouse strijd effe ergens anders uitvoeren. Er werd gevraagd wie de beste vrouwelijke DJ was in jouw ogen punt.
pi_5555171
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Jammer dat veel mensen echte skillz niet meer kunnen onderscheiden van smurfenplaten...3x dana al

naja, ieder zijn smaak zal ik maar zeggen


Jammer dat je zo'n grote mond over Dana hebt als je totaal niet weet waar je over praat...

Dana draait al jaren (7 jaar inmiddels) hardcore en oldskool. Ze is de laatste 2 jaar pas veel hardstyle gaan draaien, dat moet ze toch lekker zelf weten. Ze draait trouwens nog steeds heel veel hardcore en oldskool, maar dat is meer underground, dus dat weten alleen de mensen die wat meer van haar afweten.

Dana heeft al aardig wat prijzen gewonnen voor haar dj-werk, dus skills genoeg. Vreemd ook trouwens dat ze dan al jaren draait terwijl ze volgens jou totaal geen skills heeft...

Dana is ook mijn favoriet dus!

[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 27-08-2002 13:49]

pi_5555195
Lady Dana .. hard style rulezz!!! dana is zelfs beter dan de meeste mannelijke dj's!!
Ons Veux Voir Des Nichons!!
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:49:51 #13
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5555208
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:46 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Jammer dat je zo'n grote mond over Dana hebt als je totaal niet weet waar je over praat...

Dana draait al jaren (7 jaar inmiddels) hardcore en oldskool. Ze is de laatste 2 jaar pas veel hardstyle gaan draaien, dat moet ze toch lekker zelf weten. Ze draait trouwens nog steeds heel veel hardcore en oldskool, maar dat is meer underground, dus dat weten alleen de mensen die wat meer van haar afweten.

Dana is ook mijn favoriet dus!


aaaaaaaaaaaaah, is dat zo?

dude, ik heb de hele opkomst+ondergang van hardcore meegemaakt, weet dus wel degenlijk waar ik over praat

je wil toch niet zeggen dat je voor in de Tunnel of Terror draaien goeie skillz nodig hebt he?!

pi_5555221
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:49 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

je wil toch niet zeggen dat je voor in de Tunnel of Terror draaien goeie skillz nodig hebt he?!


wahaha
doe het maar ff voor dan
heb jij enig idee hoe verdomd moeilijk het is om 2 platen op dát tempo goed in elkaar over te laten gaan?
pi_5555275
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:49 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

aaaaaaaaaaaaah, is dat zo?

dude, ik heb de hele opkomst+ondergang van hardcore meegemaakt, weet dus wel degenlijk waar ik over praat


So what, dat hebben alle 20-ers van nu. Ik ook dus.
quote:
je wil toch niet zeggen dat je voor in de Tunnel of Terror draaien goeie skillz nodig hebt he?!
Hoe bedoel je kortzichtig... Dana draait op enorm veel feesten elk jaar en jij pikt alleen Tunnel of Terror eruit. Tamelijk kinderachtig, maar ja...

Heb je haar weleens in Zwitserland aan het werk gezien, in de echte hardcoretent waar geen wannabe's staan? Waarschijnlijk niet...

pi_5555281
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:50 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

wahaha
doe het maar ff voor dan
heb jij enig idee hoe verdomd moeilijk het is om 2 platen op dát tempo goed in elkaar over te laten gaan?


Laat maar lullen, heeft waarschijnlijk zelf nog nooit een draaitafel aangeraakt.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 13:55:26 #17
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5555282
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:54 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

So what, dat hebben alle 20-ers van nu. Ik ook dus.
[..]

Hoe bedoel je kortzichtig... Dana draait op enorm veel feesten elk jaar en jij pikt alleen Tunnel of Terror eruit. Tamelijk kinderachtig, maar ja...

Heb je haar weleens in Zwitserland aan het werk gezien, in de echte hardcoretent waar geen wannabe's staan? Waarschijnlijk niet...


is de discussie niet waard.......ga maar weer ontopic
pi_5555315
Maar om het ff duidelijk te houden:
Dana als hardcore- en oldskool-dj vind ik geweldig. Hardstyle hoeft het van mij ook niet zo. Sowieso verschilt het voor mij met hardstyle om welk nummer het gaat, het ene nummer is geweldig, zit ook goed in elkaar, de ander is troep. Dat is met bijna elke muzieksoort zo.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 14:06:29 #19
33678 jezusiscommercie
Internet? Waar dan?
pi_5555442
Kelli Hand
Ellen Allien
Monika Kruse
Dat zijn echt goede vrouwelijke DJ's. Kunnen ook iets meer dan alleen plaatjes aan elkaar mixen.

Maar ja, daar hebben jullie natuurlijk nog nooit van gehoord. Blijf maar lekker hardstyle, newstyle, hardhouse en weet ik veel hoe die bagger allemaal nog meer heet luisteren.

Klompendans met een harde beat, dat is het.

You're either with us or against us (Bush, 2003) [BR] O con noi, o contro di noi (Mussolini, 1935)
pi_5555528
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:06 schreef jezusiscommercie het volgende:
Klompendans met een harde beat, dat is het.
het respect in muziekland zakt steeds dieper..
ik heb respect voor jouw muziek, jij ook voor mijne?
pi_5555555
Miss Djax
Monika Kruze
Miss Yetti (jammer dat ze zo weinig hier draait)

en mar y sol is het mooist

pi_5555569
Mevrouwtje Dana
Saus, voor over de pasta
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 14:30:51 #23
33678 jezusiscommercie
Internet? Waar dan?
pi_5555623
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:12 schreef -ScuL- het volgende:

[..]

het respect in muziekland zakt steeds dieper..
ik heb respect voor jouw muziek, jij ook voor mijne?


Ik héb respect voor alle soorten muziek, die met het juiste gevoel is gemaakt. Ook voor klompendansen.

Ik heb ook zeker meer respect voor hard, new, old bruutstyle dan voor wat voor commerciële meuk dan ook. Maar dan vind ik het nog steeds wel klompendans met een harde beat.

Maar even weer on topic: Miss Kittin is ook goed

En daarnaast: er zijn eigenlijk veel te weinig vrouwelijke DJ's, laat staan goede. Hoe komt dat toch?

[Dit bericht is gewijzigd door jezusiscommercie op 27-08-2002 14:35]

You're either with us or against us (Bush, 2003) [BR] O con noi, o contro di noi (Mussolini, 1935)
pi_5555645
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:15 schreef MissX het volgende:
Miss Djax
Monika Kruze
Miss Yetti (jammer dat ze zo weinig hier draait)
Die draaien inderdaad zeer lekker. Maar allemaal techno, wat niet altijd mijn muziek is.
pi_5555657
Wie trouwens ook geweldig is, maar bijna niemand zal kennen: Miss Flower uit Zwitserland. Ze is ook nog eens hartstikke aardig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')