abonnement Unibet Coolblue
pi_120340414
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
-Klik op de topictitel en vind alle delen terug *O* -
Je raekt an de dinge geweun.
pi_120340538
zelf piercings prikken hihiihih
pi_120340588
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
zelf piercings prikken hihiihih
Mijn eerste oorgaatjes zijn wel zelf geprikt, vroeger..... heeeeeeeeeeeeeeel vroeger _O- Met een kurk en een naald :P Geen idee of het pijn deed, ik was erg klein :)
pi_120340647
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mijn eerste oorgaatjes zijn wel zelf geprikt, vroeger..... heeeeeeeeeeeeeeel vroeger _O- Met een kurk en een naald :P Geen idee of het pijn deed, ik was erg klein :)
Oh ik heb alle 3 mijn helixen zelf geprikt en 3e oorlelgaatje. Gewoon met een appel achter mn oor :') Uiteraard wel geheel steriel enzo, ik pas wel op :+
pi_120341001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oh ik heb alle 3 mijn helixen zelf geprikt en 3e oorlelgaatje. Gewoon met een appel achter mn oor :') Uiteraard wel geheel steriel enzo, ik pas wel op :+
Hoe doe je het steriel als je er een appel achterhoudt? :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120341031
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hoe doe je het steriel als je er een appel achterhoudt? :D
Ja oke, klopt. De naald dan :')
pi_120341079
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja oke, klopt. De naald dan :')
Maar als die naald in de appel heeft gezeten en je trekt terug contamineer je toch alsnog je gaatje? Of bedoel je dat? :P
Ik zou het niet durven bij mezelf :X
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120341114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Maar als die naald in de appel heeft gezeten en je trekt terug contamineer je toch alsnog je gaatje? Of bedoel je dat? :P
Ik zou het niet durven bij mezelf :X
Nouja sap van een appel kan weinig kwaad, dit was ook 1 keer, de keer daarop met een kurk maar dat vond ik persoonlijk kutter omdat ik best hard moest trekken om de naald uit de kurk te krijgen :{
pi_120341182
Je kan de naald toch ook gewoon doorduwen?
pi_120341601
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan de naald toch ook gewoon doorduwen?
Is ook een optie ja
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:24:09 #11
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_120346165
2x labret 1 in Spanje 1 in Griekenland
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_120360866
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan de naald toch ook gewoon doorduwen?
Ligt een beetje aan het type naald heh. Als er een appel achter wordt gehouden, dan zal het ook wel niet met een officiele piercing-naald gedaan zijn... :N
  maandag 17 december 2012 @ 13:55:47 #13
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120414819
Gewoon een gesteriliseerde passernaald erdoorheen duwen, niets erachter. Piercing ook nog eens ontsmetten en klaar. Geen centje pijn en al helemaal geen ontstekingen of zo.
pi_120414888
Wat.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_120414973
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef MsMessy het volgende:
Gewoon een gesteriliseerde passernaald erdoorheen duwen, niets erachter. Piercing ook nog eens ontsmetten en klaar. Geen centje pijn en al helemaal geen ontstekingen of zo.
Mja, dan kan je het minder goed recht erin duwen dat is het vervelende.
  maandag 17 december 2012 @ 14:00:51 #16
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_120415060
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Mja, dan kan je het minder goed recht erin duwen dat is het vervelende.
Geen probleem mee gehad. Gewoon rustig aan en met een spiegel bij de hand. Ook een naald die lang genoeg is, is wel handig. Plus echt heel erg schoon werken. En niet elke lichaamsplek is geschikt uiteraard om zelf te doen.
pi_120415294
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Geen probleem mee gehad. Gewoon rustig aan en met een spiegel bij de hand. Ook een naald die lang genoeg is, is wel handig. Plus echt heel erg schoon werken. En niet elke lichaamsplek is geschikt uiteraard om zelf te doen.
Nouja, ik krijg morgen m'n piercings binnen en dan ga ik toch voor het vertrouwde appeltje,
pi_120415322
wat is er mis met een kurk erachter i.p.v. een appel?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_120415339
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Mirjam het volgende:
wat is er mis met een kurk erachter i.p.v. een appel?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
de keer daarop met een kurk maar dat vond ik persoonlijk kutter omdat ik best hard moest trekken om de naald uit de kurk te krijgen :{
pi_120416599
*AI* gister ouders op bezoek. Had m'n septum zoals altijd naar binnengeklapt voordat ze kwamen, maar was even vergeten dat ik hem tussendoor nog even terug had gedaan bij het snuiten van m'n neus. Bel gaat, ik vrolijk opendoen, (had nog niks in de gaten, m'n ouders ook niet) komt m'n moeder naast me zitten en zegt met afschuw in haar verheven stem:
"WAT HEB JE BIJ JE NEUS, IS DAT EEN PIERCING?!"

Ik schrrrrrrrik me rot, klap dat ding naar binnen (stom stom stom) en zeg, onee, gewoon een sieraadje..

Ik denk dat ze niet had gezien dat ie niet helemaal rond was en dat ze er vanuit gaat dat een piercing uit doen meer werk is dan een fractie van een seconde.

Verder niet meer over gehad...pffffff.

Alleen al die afschuw in haar stem deed me bevestigen dat het beter is dat ik het gewoon niet zeg/laat zien...voorkomt heel veel ellende.
pi_120417639
quote:
13s.gif Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Luna3 het volgende:
*AI* gister ouders op bezoek. Had m'n septum zoals altijd naar binnengeklapt voordat ze kwamen, maar was even vergeten dat ik hem tussendoor nog even terug had gedaan bij het snuiten van m'n neus. Bel gaat, ik vrolijk opendoen, (had nog niks in de gaten, m'n ouders ook niet) komt m'n moeder naast me zitten en zegt met afschuw in haar verheven stem:
"WAT HEB JE BIJ JE NEUS, IS DAT EEN PIERCING?!"

Ik schrrrrrrrik me rot, klap dat ding naar binnen (stom stom stom) en zeg, onee, gewoon een sieraadje..

Ik denk dat ze niet had gezien dat ie niet helemaal rond was en dat ze er vanuit gaat dat een piercing uit doen meer werk is dan een fractie van een seconde.

Verder niet meer over gehad...pffffff.

Alleen al die afschuw in haar stem deed me bevestigen dat het beter is dat ik het gewoon niet zeg/laat zien...voorkomt heel veel ellende.
Beetje jammer van de reactie van je ma, maar wel grappig _O-

Ik heb een jaar of 3 geleden ook een gat bijgemaakt in mijn oorlel, viel me op dat als je dat zelf doet, het toch vies tegenvalt hoe hard je moet doordrukken.. :') Ach je verveelt je weleens als je dronken bent :') Geen spijt van gehad trouwens en geen ontstekingen :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_120417893
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

Beetje jammer van de reactie van je ma, maar wel grappig _O-

Ik heb een jaar of 3 geleden ook een gat bijgemaakt in mijn oorlel, viel me op dat als je dat zelf doet, het toch vies tegenvalt hoe hard je moet doordrukken.. :') Ach je verveelt je weleens als je dronken bent :') Geen spijt van gehad trouwens en geen ontstekingen :)
Had die reactie wel verwacht, daarom altijd naar binnen geklapt. Vond het zelfs nog meevallen dat ze er niet over doorging. Heb jaren lang een lange pluk achter in mijn haar gehad. (was een beetje zo geknipt als een rog met zijn staart.) Echt IEDERE keer als we elkaar zagen was het; "afschuwelijk je haar, knip dat gekke ding toch af." Dat gezeur en erger. Echt beledigend soms gewoon.

Ga er maar vanuit dat ze er 'niks aan kan doen' en zich goed voelt als ze kritiek kan uiten. Op die leeftijd krijg je dat er ook niet meer uit verwacht ik, dus ga ik ook geen moeite doen. Piercings en tatoos hoort in hun generatie (70+) bij "een lagere klasse volk" ofzo, heel discriminerend en debiel, I know.
  maandag 17 december 2012 @ 15:17:20 #23
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_120418102
quote:
13s.gif Op maandag 17 december 2012 14:40 schreef Luna3 het volgende:
*AI* gister ouders op bezoek. Had m'n septum zoals altijd naar binnengeklapt voordat ze kwamen, maar was even vergeten dat ik hem tussendoor nog even terug had gedaan bij het snuiten van m'n neus. Bel gaat, ik vrolijk opendoen, (had nog niks in de gaten, m'n ouders ook niet) komt m'n moeder naast me zitten en zegt met afschuw in haar verheven stem:
"WAT HEB JE BIJ JE NEUS, IS DAT EEN PIERCING?!"

Ik schrrrrrrrik me rot, klap dat ding naar binnen (stom stom stom) en zeg, onee, gewoon een sieraadje..

Ik denk dat ze niet had gezien dat ie niet helemaal rond was en dat ze er vanuit gaat dat een piercing uit doen meer werk is dan een fractie van een seconde.

Verder niet meer over gehad...pffffff.

Alleen al die afschuw in haar stem deed me bevestigen dat het beter is dat ik het gewoon niet zeg/laat zien...voorkomt heel veel ellende.
Luciferist likes this post
pi_120418176
Hou oud ben je Luna? :@
pi_120418329
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 15:17 schreef luciferist het volgende:
Luciferist likes this post
Kon het echt niet eerlijk bekennen...maar heb ook niet gelogen!! :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hou oud ben je Luna? :@
Laten we het er op houden dat ik 30+ ben, nog een oudere zus heb en m'n ouders sowieso vrij laat aan kinderen zijn begonnen voor in die tijd...
pi_120418941
quote:
12s.gif Op maandag 17 december 2012 15:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Kon het echt niet eerlijk bekennen...maar heb ook niet gelogen!! :P

[..]

Laten we het er op houden dat ik 30+ ben, nog een oudere zus heb en m'n ouders sowieso vrij laat aan kinderen zijn begonnen voor in die tijd...
Aha ik snap het. Die mooie versieringen vinden je ouders niet zo mooi dus. Beetje ouderwets zeker ;)
pi_120419356
Sjustum!

Ouderwets & een beetje decadent, geen piercing-minnende combinatie! :P
pi_120419725
Iemand tips voor een neuspiercing die om de zoveel maanden weer gaat irriteren? En nee, niet uithalen :')
pi_120419817
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:02 schreef Sjurlie het volgende:
Iemand tips voor een neuspiercing die om de zoveel maanden weer gaat irriteren? En nee, niet uithalen :')
spoelen dan maar?
  zondag 23 december 2012 @ 18:21:47 #30
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_120679681
Hey,

Al weer bijna twee maanden geleden dat ik m'n labret en wenkbrauwpiercing heb gezet.
Nu wil ik er echter meer..
Deze week ga ik sowieso kijken voor een tongpiercing en waarschijnlijk nog een wenkbrauwpiercing, nu aan de linkerkant. Ik zou er wellicht ook nog een oorbel bij willen zetten.

Je zou kunnen zeggen dat ik er verslaafd aan ben geworden, zoveel ideeen van wat ik nice zou vinden, maar ik moet echt oppassen dat het niet te druk wordt.

Op dit moment heb ik dus labret, eyebrow en twee oorbellen. Echter heb ik daarnaast ook een bril (groot, zwart montuur) en een sikje. Nou staat m'n tongpiercing sowieso al vast, maar wat vinden jullie van het idee om aan beide kanten een wenkbrauwpiercing te hebben? Ik kan er namelijk niet veel voorbeelden van vinden, voornamelijk vind ik voorbeelden van mensen met een dubbele in 1 wenkbrauw.

Voordat iemand zegt dat je moet doen wat je zelf wilt, ik weet dat, ik wil gewoon even mening van jullie, voordat ik toch spijt krijg en beter 2 in 1 wenkbrauw kon zetten.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_120716913
Hmm het lijkt mij persoonlijk niet echt mooi. Kun je het niet photoshoppen? :P

Heb zelf voordat ik mijn neuspiercing liet zetten eerst een plaksteentje erop gedaan om te kijken, wel zo veilig ;)

Net maar eens crazy factory geplunderd, 20% korting met code XMAS20PERCENT !
Oa kortere staafjes voor de conch en mooie balletjes :)




O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 24 december 2012 @ 17:09:07 #32
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_120724104
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van wenkbrauwpiercings, en als je er dan toch nog een wil zou ik voor dubbel in dezelfde wenkbrauw gaan denk ik.
an urge to help mankind overcomes me
pi_120727776
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef saaw het volgende:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van wenkbrauwpiercings, en als je er dan toch nog een wil zou ik voor dubbel in dezelfde wenkbrauw gaan denk ik.
Helemaal eens.
Sowieso een onnatuurlijke plek in je gezicht voor een piercing vind ik, kan het niet uitleggen...misschien omdat het geen plooitje is ofzo, vind het er altijd een beetje raar bijhangen. En liever twee in 1, dan iedere kant een ja, zeker!
  maandag 24 december 2012 @ 19:11:47 #34
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_120729602
Anti en horizontale wenkbrauw vind ik wel mooi trouwens :Y
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 24 december 2012 @ 19:12:54 #35
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_120729635
nog steeds een wenkbrauwpiercing maar als ik niet oplet geraak ik ze nog eens kwijt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 24 december 2012 @ 20:43:32 #36
388372 WhatTheHeckRichardSpeck
Eight nurses you wrecked
pi_120734212
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:09 schreef saaw het volgende:
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van wenkbrauwpiercings, en als je er dan toch nog een wil zou ik voor dubbel in dezelfde wenkbrauw gaan denk ik.
Dat dus.

Anyway, mijn inverse vertical labret zit er nu een maandje in en het begint nu al te kriebelen om er een innerconch of tragus piercing en een inverse navelpiercing bij te nemen, op de een of andere manier heeft het inderdaad iets verslavends.
pi_120734844
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 20:43 schreef WhatTheHeckRichardSpeck het volgende:

[..]

Dat dus.

Anyway, mijn inverse vertical labret zit er nu een maandje in en het begint nu al te kriebelen om er een innerconch of tragus piercing en een inverse navelpiercing bij te nemen, op de een of andere manier heeft het inderdaad iets verslavends.
Same here, vorige week labret door bovenste deel van m'n oorkraakbeen maar eigenlijk wil ik een dubbele :')
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:29:55 #38
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_120755571
Irritant dat je ouders zo blijven zeuren Luna. Deed mijn moeder eerst ook, al vanaf het 2e gaatje in mijn oorlel. Ik ben te eigenwijs om dingen te verbergen en nu klaagt ze niet meer. Ze vond mijn tattoo zelfs best mooi voor een tattoo. En over piercings zeurt ze ook niet meer.

edit: ben er nog steeds niet uit voor mn inner conch. denk dat het een impulsieve actie moet gaan worden. evt semi gepland impulsief want ik heb vrijdag wel een afspraak met een vriendin die er ook weer een piercing bij wil in amsterdam (ik ga niet meer in rotterdam laten piercen, vind QoR kut en Miranda niet aardig, dus tijd voor een andere stad). Iemand die een goede shop weet daar die op vrijdag nog open is na 7 uur savonds? ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_120772113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:29 schreef Murmeli het volgende:
Irritant dat je ouders zo blijven zeuren Luna. Deed mijn moeder eerst ook, al vanaf het 2e gaatje in mijn oorlel. Ik ben te eigenwijs om dingen te verbergen en nu klaagt ze niet meer. Ze vond mijn tattoo zelfs best mooi voor een tattoo. En over piercings zeurt ze ook niet meer.

edit: ben er nog steeds niet uit voor mn inner conch. denk dat het een impulsieve actie moet gaan worden. evt semi gepland impulsief want ik heb vrijdag wel een afspraak met een vriendin die er ook weer een piercing bij wil in amsterdam (ik ga niet meer in rotterdam laten piercen, vind QoR kut en Miranda niet aardig, dus tijd voor een andere stad). Iemand die een goede shop weet daar die op vrijdag nog open is na 7 uur savonds? ;)
Nou ja, ze zeuren dus niet, want ze weten het niet, haha. Mijn tragus was eigenlijk alleen gezeur vooraf. Ik had een metalen ringetje wat tussen een ballpoint zit doorgeknipt en in m'n tragus geknepen. Dat zagen ze heel lang niet. Toen ik het liet zien vonden ze het beiden idioot. Op een dag naar de piercingshop gegaan....en stomtoevallig zegt mam die zelfde avond nog; "...en doe dat gekke ding toch uit je oor." Dus ik antwoordde dat ik die net DIE dag had laten zetten, en toen was het eigenlijk alleen maar vragen naar; hadden ze wel handschoenen aan, was het wel steriel enz enz. Prima vragen eigenlijk.

Alleen tja, dat was iig nog een oor...en in 1994...toen ze nog voor de klas stonden allebei en heel flexibel waren zeg maar, haha.

Ik weet helemaal geen shop meer in Amsterdam. Ben toen bij Body Manipulations geweest, super shop...maar dan moet je tegenwoordig ff de zee over ;) Succes met je inner conch!!
  woensdag 26 december 2012 @ 12:35:57 #40
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120780117
De twee fijnste shops in Amsterdam die ik weet zijn Dare2Wear en Classic Ink & Mods, maar die zijn allebei niet op vrijdag na 19:00 open. D2W is btw wel op zondagen geopend
  zondag 30 december 2012 @ 16:38:07 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120961340

Deze gescoord via internet (bodyartforms). Ergens net voor de zomer iets te hard een shirt over 1 van mijn conches heen getrokken: balletje pleite. Ik wilde eigenlijk al langer een spiral of twist barbell, deze was maar 8 euro. (overigens heb ik de zwarte besteld)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_120964828
Voordat ik naar de shop terug ga om het even te laten checken vraag ik het hier even;

Midden november heb ik een navelpiercing laten zetten en nergens last van gehad. Geen roodheid, niet dik, etc.
In de tussentijd reinig ik hem braaf 1 (dus niet altijd 2) keer per dag, beddengoed wordt iedere week gewassen, ik zorg dat ik sowieso elke dag een schoon hemdje draag en ik ga niet meer in bad.

Toch is mijn piercing sinds een week aardig gevoelig, met name het staafje dat onder de huid zit (aaauuuwwieee). Waar de piercing naar binnen gaat is het ook rood/paars en lijkt er een korstje te zitten (eigenlijk alsof het aan het helen is).

Is het normaal dat het nu pas zo'n pijn doet? En dat het vooral het staafje is wat pijn doet? Of zit ik tegen een ontsteking aan te hikken?
pi_120973979
Hoe reinig je m precies?
pi_120974230
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef altootje86 het volgende:
Hoe reinig je m precies?
Ik was eerst mijn handen met onderstaande zeep. Daarna zeep ik het stuk lichaam om de piercing heen (dus niet de piercing zelf, omdat de piercer aan gaf dat ik het beter niet aan kan raken) in met:



En dat glijdt dan vanzelf over mijn piercing en wond heen. Dat doe ik een minuut of 3 lang. Daarna spoel ik het van boven, onder, etc voor een minuut lang af. Dit herhaal ik dan nog een keer.
  zondag 30 december 2012 @ 21:05:10 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120976140
Je zou ook kunnen wassen met een zoutoplossing, dat is wat de meeste piercingshops aanraden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 31 december 2012 @ 00:40:24 #46
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_120991457
Ik zou sowieso de zeep lekker laten staan, dat droogt je huidt ontzettend uit en het is ook niet zo dat alle bacteriën dood moeten ofzo.
Is het staafje btw wel lang genoeg?
pi_121071211
Oke een klein beetje off-topic misschien maar er zijn vast wel mensen hier die ook microdermals hebben.

Ik wil graag een piercing zoals hieronder maar als je deze pierct zit je met het achterkantje dat je tanden/tandvlees beschadigt, dus ik vroeg me af of dit ook kan met een microdermal?
google geeft niet echt een antwoord

pi_121071685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef hugsy33 het volgende:
Oke een klein beetje off-topic misschien maar er zijn vast wel mensen hier die ook microdermals hebben.

Ik wil graag een piercing zoals hieronder maar als je deze pierct zit je met het achterkantje dat je tanden/tandvlees beschadigt, dus ik vroeg me af of dit ook kan met een microdermal?
google geeft niet echt een antwoord

[ afbeelding ]
Ik heb hier niet echt een antwoord op, behalve dat er ook kunststof (Acryl) piercings zijn. Ik draag een kunststof labret. Ik gebruik zowel stalen als acryl balletjes erop.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121072029
volgens mijn tandarts zorgen ook die op den duur voor problemen, vergelijk het met een rots waar telkens een druppel op valt :)
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:27:44 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121072733
Ga het eens aan een goede piercer vragen ipv een tandarts. Deze kan je namelijk zeggen of de piercing geplaatst kan worden zodat hij niet je tanden beschadigd.
Tandartsen roepen vaak meteen: "piercings! Niet doen! slecht voor je tanden!" terwijl een goedgeplaatste piercing echt niet per definitie tegen je tanden aankomt.
En een MD op die plaats gaat niet werken, veel te beweeglijk.
pi_121073172
maar bij een piercing zoals op mijn foto raakt hij toch sowieso mijn tanden of tandvlees?!

Ik weet niet of een piercer betrouwbaarder is dan de tandarts, piercer wil tenslotte geld verdienen en heeft ook niet echt verstand van tandarts dingen natuurlijk.
pi_121077745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef hugsy33 het volgende:
Oke een klein beetje off-topic misschien maar er zijn vast wel mensen hier die ook microdermals hebben.

Ik wil graag een piercing zoals hieronder maar als je deze pierct zit je met het achterkantje dat je tanden/tandvlees beschadigt, dus ik vroeg me af of dit ook kan met een microdermal?
google geeft niet echt een antwoord

[ afbeelding ]
Mijn offcenter labret komt niet eens in de buurt van mijn tanden, als het staafje kort genoeg is (ná de genezing pas een optie) of met een ringetje. Het enige waar mn tanden last van hebben, is als ik ermee speel :P. Microdermal is absoluut geen optie op die plaats.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121077807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:38 schreef hugsy33 het volgende:
maar bij een piercing zoals op mijn foto raakt hij toch sowieso mijn tanden of tandvlees?!

Ik weet niet of een piercer betrouwbaarder is dan de tandarts, piercer wil tenslotte geld verdienen en heeft ook niet echt verstand van tandarts dingen natuurlijk.
Ga naar een goede piercer, die wordt echt niet rijk van jouw ene piercing, want een goede heeft klanten genoeg. Als ze je slecht voorlichten raken ze nota bene klanten kwijt, dus gewoon aan een goede shop vragen.
pi_121078350
Sorry dat ik een offtopic vraag stel, maar komen jullie wel eens in zaken waar ze ook tandhulzen (dus gouden en zilveren tanden) maken? Ik zoek echt al tijden, maar kan echt niemand vinden die het weet, kan zelf ook niets vinden.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121078631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef hugsy33 het volgende:
Oke een klein beetje off-topic misschien maar er zijn vast wel mensen hier die ook microdermals hebben.

Ik wil graag een piercing zoals hieronder maar als je deze pierct zit je met het achterkantje dat je tanden/tandvlees beschadigt, dus ik vroeg me af of dit ook kan met een microdermal?
google geeft niet echt een antwoord

[ afbeelding ]
Ik heb er daar eentje gehad. Kan je zeggen dat als hij op de juiste plek en hoogte word gezet hij je tanden niet raakt. En de achterkant is plat en heel dun dus maak je geen zorgen.
All good things are wild and free.
pi_121078807
oké thx :D

weten jullie een goede shop in dord/rdam? Over tattoo BOB hoor je vaak gemengde verhalen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:27:45 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121079145
Hoe ver wil je reizen?
Als Breda voor jou te doen is, dan moet je zeker naar Bunker Piercing gaan. Tirza is zeer vakbekwaam, gebruikt alleen maar hoge kwaliteit sieraden en gewoon een tof mens :)
pi_121079654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Sorry dat ik een offtopic vraag stel, maar komen jullie wel eens in zaken waar ze ook tandhulzen (dus gouden en zilveren tanden) maken? Ik zoek echt al tijden, maar kan echt niemand vinden die het weet, kan zelf ook niets vinden.

_O- :')
pi_121079670
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- :')
Vooroordelen enzo...

Als iemand nou gewoon verteld waar, dan laat ik het doen en post ik wel een pic dat het ook anders kan.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121079903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe ver wil je reizen?
Als Breda voor jou te doen is, dan moet je zeker naar Bunker Piercing gaan. Tirza is zeer vakbekwaam, gebruikt alleen maar hoge kwaliteit sieraden en gewoon een tof mens :)
hmm dat is wel erg ver :@
Dord zou voor mij het beste zijn, daar zit oa eldasa maar daar heb ik nog geen ervaringen over kunnen vinden.
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:58:34 #61
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121080271
Nou nou, het is wel zeker 20 minuten met de trein. Ik ken in Rotterdam alleen Queen of Rings, maar daar hoor ik ook veel wisselende verhalen over.
Maar ja, je moet het over hebben goeie piercing of niet.
pi_121081460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:58 schreef GimmeGore het volgende:
Nou nou, het is wel zeker 20 minuten met de trein. Ik ken in Rotterdam alleen Queen of Rings, maar daar hoor ik ook veel wisselende verhalen over.
Maar ja, je moet het over hebben goeie piercing of niet.
ik woon niet in dord hè, breda is voor mij ruim een uur rijden. En wegens gezondheid is dat lastig.
pi_121089898
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:39 schreef hugsy33 het volgende:
Oke een klein beetje off-topic misschien maar er zijn vast wel mensen hier die ook microdermals hebben.

Ik wil graag een piercing zoals hieronder maar als je deze pierct zit je met het achterkantje dat je tanden/tandvlees beschadigt, dus ik vroeg me af of dit ook kan met een microdermal?
google geeft niet echt een antwoord

[ afbeelding ]
Mijn snakebites Waren zo gezet dat ze niet tegen mijn tandvlees aanzaten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121089941
ook niet tegen je tanden?
pi_121090146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef hugsy33 het volgende:
ook niet tegen je tanden?
Nee, volle lippen. ;) mijn Lippen bedekken mijn ondertanden zo goed als volledig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121095158
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:24 schreef hugsy33 het volgende:
En wegens gezondheid
Paradigm dan, Arnhem? Weet niet waar je dan woont...
pi_121095769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Paradigm dan, Arnhem? Weet niet waar je dan woont...
tussen dord en rdam ongeveer :s)
pi_121096155
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:24 schreef hugsy33 het volgende:
tussen dord en rdam ongeveer :s)
Hm, da's ook niet bij Arnhem nee...

Ik zou dan toch naar Bunker in Breda gaan. Ken ook van hun tattoo-shop alleen maar goede verhalen. Lastig om te reizen met je gezondheid, maar misschien wil iemand je met de auto brengen... Als je al kwakkelt met je gezondheid zou ik zeker kiezen voor een betrouwbare shop, omdat je met een ontsteking in je gezicht erbij nog verder van huis bent... Succes.
pi_121100268
ja dat is ook weer waar luna
pi_121111332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vooroordelen enzo...

Als iemand nou gewoon verteld waar, dan laat ik het doen en post ik wel een pic dat het ook anders kan.
Ik zou het echt niet weten. In Groningen zit wel een shop waar je van die complete grills kunt kopen, maar los...don't know. Anders loop eens een afro-kapsalon binnen, die hebben vast klanten die dat hebben en je info kunnen geven.

Ik zou het zelf nooit nemen, maar moet zeggen dat ik het destijds bij zangeres Anouk ook wel vet vond, (edit; en bij Kat von D ook trouwens) en dat heb ik hetzelfde met tunnels; super vet, maar niet voor mij. Dus hier geen vooroordelen; ieder zijn ding!

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 05:38 schreef hugsy33 het volgende:
ja dat is ook weer waar luna
Ja heh, heb hetzelfde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben naar Arnhem gegaan voor een septum en dat was twee uur rijden, enkeltje. Maar meer dan waard; nergens last van gehad!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 03-01-2013 21:56:29 ]
pi_121112003
Elke keer tijdens mijn menstruatie begint mijn tepelpiercing weer viezig te worden.

Drie maanden zit 'ie nu, en hij was vrij rap genezen, maar tijdens de menstruatie begint 't gemiep weer.

Jaja, ik weet best dat er een lange genezingsperiode is, ik wilde gewoon even miepen :@
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:08:45 #72
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121132969
ooit komen er weer 2 gaatjes bij in m'n oren. dan heb ik er 4... alleen vind ik 1 maand sfeerknopjes niet zo leuk
daaadadadada
pi_121133252
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:08 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ooit komen er weer 2 gaatjes bij in m'n oren. dan heb ik er 4... alleen vind ik 1 maand sfeerknopjes niet zo leuk
Laat ze dan ook piercen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:21:00 #74
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121133458
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Laat ze dan ook piercen.
tja... het kan wel maar dan moet ik dit dorpje uit. en moet ik wat meer betalen
daaadadadada
pi_121133592
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:21 schreef hardcore-gabberr het volgende:

[..]

tja... het kan wel maar dan moet ik dit dorpje uit. en moet ik wat meer betalen
Iets meer betalen of een grotere kans op infecties. Moeilijke keuze zeg.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:25:46 #76
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121133643
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Iets meer betalen of een grotere kans op infecties. Moeilijke keuze zeg.
infecties :') nooit gehad
daaadadadada
pi_121134106
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef hardcore-gabberr het volgende:
infecties :') nooit gehad
Iedereen zal hier piercen aanraden. Daarom is het ook het piercingtopic, en niet het sieradentopic. :P Ik weet niet waar je je nieuwe 'sieraden' wil hebben, maar door kraakbeen schieten is helemaal dom. Succes wel.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:52:17 #78
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_121134711
gewoon de oorlel :p
daaadadadada
pi_121136834
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:52 schreef hardcore-gabberr het volgende:
gewoon de oorlel :p
Alsnog beter piercen.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:25 schreef hardcore-gabberr het volgende:

[..]

infecties :') nooit gehad
Wat niet is kan nog komen, het verleden is geen garantie voor de toekomst.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121142514
quote:
18s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:56 schreef Messina het volgende:
Elke keer tijdens mijn menstruatie begint mijn tepelpiercing weer viezig te worden.

Drie maanden zit 'ie nu, en hij was vrij rap genezen, maar tijdens de menstruatie begint 't gemiep weer.

Jaja, ik weet best dat er een lange genezingsperiode is, ik wilde gewoon even miepen :@
Ik heb toch een beetje rondgekeken hoe en wat over het genezingsproces, maar een eenduidig antwoord kon ik niet vinden. Duurt het echt zo lang? Omdat ik er zelf interesse in heb zoek ik toch graag alles uit op voorhand, maar met conflicterende info is dat niet altijd even makkelijk.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_121148707
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik heb toch een beetje rondgekeken hoe en wat over het genezingsproces, maar een eenduidig antwoord kon ik niet vinden. Duurt het echt zo lang? Omdat ik er zelf interesse in heb zoek ik toch graag alles uit op voorhand, maar met conflicterende info is dat niet altijd even makkelijk.
Er is geen standaard genezingsperiode. :)
Bovendien wordt bij een man vaak wat achter de tepel gepierc't (gepierced?) omdat de tepel zelf niet groot genoeg is, en ik heb daar persoonlijk geen ervaring mee. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:31:56 #82
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_121255397
Wellicht deze week piercing zetten in mijn neus, een ring.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_121265426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik heb toch een beetje rondgekeken hoe en wat over het genezingsproces, maar een eenduidig antwoord kon ik niet vinden. Duurt het echt zo lang? Omdat ik er zelf interesse in heb zoek ik toch graag alles uit op voorhand, maar met conflicterende info is dat niet altijd even makkelijk.
Bij Mannen Geneest ie gemiddeld wat sneller dan bij vrouwen, maar ook Mannen Moeten rekening houden met 6 maanden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 7 januari 2013 @ 13:18:14 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121266617
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik heb toch een beetje rondgekeken hoe en wat over het genezingsproces, maar een eenduidig antwoord kon ik niet vinden. Duurt het echt zo lang? Omdat ik er zelf interesse in heb zoek ik toch graag alles uit op voorhand, maar met conflicterende info is dat niet altijd even makkelijk.
Volgens mij was ik 9 maanden zoet met de genezing :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:28:11 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121367208
Jee O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121371680
Nou, op het moment dat ik het ga doen, dan houd ik wel bij hoe het verloopt :D soms geneest iets razendsnel bij mij, en soms blijft iets ellenlang achter. Nu nog de ballen verzamelen om het te laten doen :P (en geld... dat is ook wel handig)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_121389449
even een vraagje, ik heb altijd begrepen dat je alleen je oorlel mag schieten en alles met kraakbeen moet laten piercen.

Nu gebruikt de pierce-shop hier in de buurt een studex 75, ik heb even gegoogeld en vond dit:
Studex 75 is een systeem dat ontwikkeld is om zo veilig en hygiënisch mogelijk gaatjes te prikken in oor/neus. In tegenstelling tot de normale schietsystemen `schiet` dit systeem niet maar wordt het sieraadje gecontroleerd door de huid heen geduwd.


Maar voordat ik met een bloemkooloor zit wil ik graag zeker weten of dit veilig is?
pi_121389470
ik wil hem trouwens bovenin m'n oorschelp.
pi_121392890
Hallon jongons en meisjons,

het is inmiddels anderhalf jaar geleden dat ik mijn helixjes liet zetten. Had in het genezingsproces wat issues, een soort blaartje/vocht erop, wat maar niet wegging en toen op een dag was het toch weg. :D Duurde een jaar in totaal tot beide helixjes genezen waren maar ben er nu blij mee. Het idee was om er drie op een rij te laten piercen (niet tegelijk natuurlijk, 8 weken tussen) zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit. Maar goed, het is twee geworden want toen ik die blaartjes kreeg wilde ik er niet nog een bij en nu vind ik het wel prima zo. Zie hier mijn oor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu wil ik, ondanks mijn afgunst jegens elke naaldsoort, toch een nieuwe piercing. En wel een tragus. In hetzelfde oor. Want dat is mijn goede kant. IJdel meisje. :') Maar ik wil hier toch wel even pijlen bij de mensen die een tragus hebben; hoe was het zetten, genezen en hoe ziet het er nu uit? En om de rest er ook bij te betrekken, wat voor sieraadje vind je mooi voor een trachus (ringetje, labret, wat voor balletje/figuur weet ik het)? :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:47:39 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121393754
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121394522
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121395345
zijn er hier mensen met een helix? hoe lang hadden jullie er last van, met slapen vooral?

ik lees op internet zulke uiteenlopende verhalen!
pi_121396682
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef beach7 het volgende:
zijn er hier mensen met een helix? hoe lang hadden jullie er last van, met slapen vooral?

ik lees op internet zulke uiteenlopende verhalen!
Ik heb twee forward helixen, zie mn post. En het erop slapen gaat na een weekje of vier wel weer. Wel gevoelig, maar geen pijn oid.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121400578
hmm dat is nog best lang.

Ik lees van sommige mensen dat ze er 9 maanden lang af en aan last van hadden en van anderen dat ze er na twee of drie nachtjes alweer op sliepen...
pi_121400732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef beach7 het volgende:
hmm dat is nog best lang.

Ik lees van sommige mensen dat ze er 9 maanden lang af en aan last van hadden en van anderen dat ze er na twee of drie nachtjes alweer op sliepen...
Ja het ligt aan de persoon. Het is voor iedereen anders hoe zoiets geneest en hoe gevoelig het is. Het valt dus moeilijk in te schatten voor jezelf hoe het gaat zijn.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121401504
mja dat snap ik, twijfel behoorlijk.

ik weet zeker dat ik het wil, maar ik slaap altijd op m'n rug, buik, rechterzij, linkerzij en het liefst ook nog door heel m'n bed heen :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 23:20:32 #97
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_121417590
Tragus was mn eerste piercing :) heb er een hoop gedoe mee gehad omdat hij steeds ging ontsteken, uiteindelijk bleek een staafje ipv ringetje de oplossing, al vind ik dat veel minder mooi.
an urge to help mankind overcomes me
pi_121420107
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Jee O+
[ afbeelding ]
Mooi Semtex!

Een behoorlijk inkrijg-gedoe lijkt me. But worth it ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
en; hoe was het zetten, genezen en hoe ziet het er nu uit? En om de rest er ook bij te betrekken, wat voor sieraadje vind je mooi voor een trachus (ringetje, labret, wat voor b
Het zetten was vrijwel pijnloos, het maakte gewoon een heel naar geluid. Was zo gebeurd, dus heb niet lang gehuiverd van het gekraak, haha. Oja, het bloed dus niet, misschien een dropje, maar nauwelijks dus. Heb denk ik een weekje op het andere oor geslapen omdat het gevoelig was en daarna nooit, maar dan ook echt nooit meer last gehad. Ik heb een ringetje van 1.2 mm dikte en 0,8 mm rond. Vind zelf een ringetje mooier dan een staafje, maar dat is natuurlijk super persoonlijk. Een foto close up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wat wel erg gevoelig was (althans, langer dan bij het zetten) was dat ik hem pas van 0.8 mm dikte heb opgerekt naar 1.2 mm dikte. Hij was vroeger maar op 0,8 mm gezet namelijk, en ik wilde hem iets opvallender hebben. (en dezelfde maat ring als m'n nieuwe septum) En eerst had ik een barbell, nu een smooth segment ring.

Dus laat 'm meteen op 1,2 zetten, niet op 1 mm (of 0,8), want een 1,2mm gat daar kan uiteraard wel een 1 mm ring/staafje in, maar de andere volgorde is dus erg gevoelig.

En voordat je het vraagt; oordopjes kunnen gewoon in. (muziekdopjes en slaapdopjes) Alleen wil je nog oordopjes op maat laten gieten, doe dat dan voor dat je de tragus laat zetten, want hij moet uit als je dat wil laten doen. (Gewoon een tip)

[ Bericht 29% gewijzigd door Luna3 op 11-01-2013 00:45:02 ]
pi_121421484
Vond dit wel leuk, (setje van 2 losse ringen voor hand)
http://www.hm.com/nl/product/06861?article=06861-A

Moet wel zeggen dat de spikes bij mij in m'n vingers die ernaast zitten prikken.
Niet echt aangenaam, maja, leuk voor af & toe.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 08:36:12 #100
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424075
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om lang een tongpiercing in te houden die van chirurgisch staal is.

Dus dan zou je eigenlijk zo'n acryl moeten nemen? Alleen lijkt het mij dat die acryl dingen veel te snel losschieten, en dat je dus zo die tongpiercing opeet bij het eten. Of zit die net zo strak vast als eentje van metaal?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is om lang een tongpiercing in te houden die van chirurgisch staal is.

Dus dan zou je eigenlijk zo'n acryl moeten nemen? Alleen lijkt het mij dat die acryl dingen veel te snel losschieten, en dat je dus zo die tongpiercing opeet bij het eten. Of zit die net zo strak vast als eentje van metaal?
Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normale
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:00:44 #102
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb wel een \plastic balletjes gehad, die verloor ik veel sneller dan de gewone normale
Ja precies en dat is nog steeds m'n angst :') Dat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja precies en dat is nog steeds m'n angst :') Dat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
welnee die staaf flapt er niet meteen uit.
Hooguit slik je een balletje door, maar die is kleiner dan het gemiddelde tabletje.
Ik heb er nooit mee gespeeld, bewust of onbewust. Kwestie van het gewoon niet doen denk ik.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:03:13 #104
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424448
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

welnee die staaf flapt er niet meteen uit.
Hooguit slik je een balletje door, maar die is kleiner dan het gemiddelde tabletje.
Ik heb er nooit mee gespeeld, bewust of onbewust. Kwestie van het gewoon niet doen denk ik.
Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikken
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424479
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Onbewust beweeg je wel hoor, of in je slaap bijv. Of na het eten bijv. als er nog stukjes pinda ergens zitten of weet ik veel wat en je wil het weglikken
Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.

Ik had ooit een stagiare die dat ding tussen d'r voortanden klemde, en hem dan tussen haar tanden heen en weer trok. hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:04:54 #106
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424483
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja maar dat is bewegen met je tong, niet met je piercing spelen.

Ik had ooit een stagiare die dat ding tussen d'r voortanden klemde, en hem dan tussen haar tanden heen en weer trok. hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuu
Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:04 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Als jij nu je tanden aflikt hoor je dan niet getik?
Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.
maar inderdaad, het tikte praktisch nooit.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:06:05 #108
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb hem er al een tijdje uit, was hem spuugzat en het was toch nooit écht schoon.
maar inderdaad, het tikte praktisch nooit.
Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikken :P
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424517
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik denk dat mijne te lang is eigenlijk dan. Of altijd al te lang geweest is. Want als ik nu met het puntje van m'n tong tussen m'n bovenlip en voortanden ga dan hoor ik het alsnog af en toe ergens tegenaan tikken :P
je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:08:44 #110
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je kunt kijken of hij korter kan, maar kijk wel uit, in het begin was de mijne te kort en zat het onderste balletje steeds in mijn tong, da's ook geen pretje.
Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik ja :') Tussen m'n tong en het bovenste balletje past wel een pink. Kan ook niet flexibel echt m'n tanden aflikken of zo. Altijd al zo geweest. Geen idee waarom het zo lang heeft geduurd :') Maar idd binnenkort maar weer een nieuwe kortere halen. Neem toch eens in de zoveel tijd altijd een nieuwe maar wel altijd deze lengte voor het gemak
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424573
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja moet eens een nieuwe halen dan, deze is net iets te lang. Ook als ik hem uit m'n mond doe en echt helemaal naar boven druk dan is die wel echt te lang denk ik ja :') Kan ook niet flexibel echt m'n tanden aflikken of zo. Altijd al zo geweest. Geen idee waarom het zo lang heeft geduurd :') Maar idd binnenkort maar weer een nieuwe kortere halen. Neem toch eens in de zoveel tijd altijd een nieuwe maar wel altijd deze lengte voor het gemak
anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:10:47 #112
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424605
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

anders laat je de piercer zelf toch ff kijken wat de beste maat voor je is?
Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:10 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja of ik moet hem er eens uit halen, weet nog niet echt. Na 6 jaar zal het wel niet dichtgroeien mocht ik hem weer terug willen toch? Kan jij hem nu nog indoen? Want laat m'n tong echt niet nog een keer piercen lol wat een hel was dat.
geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegd :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:11:59 #114
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, heb die behoefte ook niet eerlijk gezegd :@
Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geil
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121424657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:11 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja daar zit ik ook mee, na een tijdje wordt je ook wat ouder, of het nog wel nodig is. Maar het is wel leuk en geil
Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.
En uiteindelijk blijft het nooit echt goed schoon, er zit altijd troep in de schroefdraad enzo, bah.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:14:30 #116
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121424681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Geil, meh, allang niet meer. Ik weet niet, op gegeven moment word je er te oud voor joh. Het was leuk toen ik jong was, zeg maar.
En uiteindelijk blijft het nooit echt goed schoon, er zit altijd troep in de schroefdraad enzo, bah.
Ja ik haal hem er wel geregeld uit en maak hem schoon en gebruik ook nog listerine en al die zooi erbij en dus 1 keer per jaar een nieuw staafje en balletjes of zo. Heb ook een stuk of 30 tongpiercings in alle kleuren en maten en zo, maar die gekleurde gaan dus snel kapot en slik je door dus doe meestal alleen de metalen in zwart of zilver
Mijn nieuwe ondertitel
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:17:04 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121425989
Aangezien ik nu toch van de zwarte piercings ben, deze vind ik wel erg mooi voor mijn industrial:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121428765
Ik heb al 2 jaar dezelfde tongpiercing in volgens mij, met dezelfde balletjes. :') Maar ik wil een Nog korter staafje. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121429571
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef SEMTEX het volgende:
Aangezien ik nu toch van de zwarte piercings ben, deze vind ik wel erg mooi voor mijn industrial:
[ afbeelding ]
Grappig, want ik wilde er nog bij zetten dat ik het jammer vond dat de industrial zilverkleur was, en de spiral zwart, maar toen dacht ik, 'och, dit kan eigenlijk best', haha.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:22:37 #120
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121429647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:00 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja precies en dat is nog steeds m'n angst :') Dat zo'n ding in je keel blijft hangen of zo. Of naja niet het balletje maar het staafje met het schroefdraad. Maar metaal is volgens mij slecht voor je tandglazuur, omdat je er onbewust toch mee beweegt. Vraag me alleen af vanaf hoeveel jaar het echt slecht voor je tanden kan worden. Heb hem nu een jaar of 6 denk ik. Tussendoor wel vaak nieuwe gehaald ook van metaal maar ja je kan niet 10 jaar zo'n ding in hebben denk ik, volgens mij is dat wel slecht voor je tanden.
Grappig dat je denkt dat het in je keel blijft hangen, mijn grootste angst als ik een tongpiercing zou hebben zou toch wel zijn dat ik perongeluk eropbijt en m'n kies kapot is :').
pi_121429714
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Grappig dat je denkt dat het in je keel blijft hangen, mijn grootste angst als ik een tongpiercing zou hebben zou toch wel zijn dat ik perongeluk eropbijt en m'n kies kapot is :').
Ik heb meerdere malen ongenadig hard op het metalen balletje gebeten, met volle kracht, godzijdank nooit wat gebroken *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121429729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Grappig dat je denkt dat het in je keel blijft hangen, mijn grootste angst als ik een tongpiercing zou hebben zou toch wel zijn dat ik perongeluk eropbijt en m'n kies kapot is :').
Dat. En; ik zou geen zorgen maken over doorslikken, maar me meer zorgen maken over de andere ingang. Schiet zo'n balletje je luchtpijp in, kun je meteen geopereerd worden :/
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:26:56 #123
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121429773
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Dat. En; ik zou geen zorgen maken over doorslikken, maar me meer zorgen maken over de andere ingang. Schiet zo'n balletje je luchtpijp in, kun je meteen geopereerd worden :/
Zal wel meevallen hoor, in het ergste geval krijg je een hoestbui van hier tot Tokyo en schiet ie er weer uit :P
pi_121429784
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal wel meevallen hoor, in het ergste geval krijg je een hoestbui van hier tot Tokyo en schiet ie er weer uit :P
Mag je hopen...
(metalen balletje van 3 of 4 mm doorsnee) is veel te zwaar om weer op te hoesten)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:29:04 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121429838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Grappig, want ik wilde er nog bij zetten dat ik het jammer vond dat de industrial zilverkleur was, en de spiral zwart, maar toen dacht ik, 'och, dit kan eigenlijk best', haha.
Ik had niet echt bewust voor de zwarte gekozen; het was de enige kleur die er nog was en ik wilde per se een twisted barbell O+. Maar nu ik hem in heb, vind ik het best een chique kleurtje en is het denk ik een goed idee zo'n staafje erbij te doen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121430011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik had niet echt bewust voor de zwarte gekozen; het was de enige kleur die er nog was en ik wilde per se een twisted barbell O+. Maar nu ik hem in heb, vind ik het best een chique kleurtje en is het denk ik een goed idee zo'n staafje erbij te doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had niet echt bewust voor de zwarte gekozen; het was de enige kleur die er nog was en ik wilde per se een twisted barbell O+. Maar nu ik hem in heb, vind ik het best een chique kleurtje en is het denk ik een goed idee zo'n staafje erbij te doen.
Ja, is ook mooi. Heb zelf ook zwarte ringetjes. Als ik bijvoorbeeld mijn bril draag (zwart montuur) ipv mijn lenzen, dan vind ik zwarte piercins ook echt te gek erbij.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal wel meevallen hoor, in het ergste geval krijg je een hoestbui van hier tot Tokyo en schiet ie er weer uit :P
Komt toch echt regelmatig voor hoor:
* Luchtwegblokkade, inademing balletje, kauw- en slikproblemen (t.g.v. zwelling van de tong na tongpiercing).

bron:http://www.tattoo-isa.be/node/50
Edit; en hier staan ook wat 'leuke' verhalen ;)
http://www.bodymod.org/forum/printer_friendly_posts.asp?TID=16126

[ Bericht 5% gewijzigd door Luna3 op 11-01-2013 13:08:19 ]
pi_121431135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mag je hopen...
(metalen balletje van 3 of 4 mm doorsnee) is veel te zwaar om weer op te hoesten)
:') Je luchtpijp is even breed als je pink... Je maakt mij niet wijs dat je balletje groter is dan de omtrek van je pink..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121431153
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:11 schreef theKiD het volgende:
ls je pink... Je maakt mij nie
ik zeg niet dat je in zo'n balletje kunt stikken heh.

Luchtwegblokkade in die bron is door zwelling van de tong na het zetten.
Zo'n balletje of achterkantje van een neuspiercing oid inademen krijg je niet zomaar meer uit je longen. Het kan zich inkapselen met gevolg een gezwel (geen kanker, maar wel een gezwel) of een flinke infectie veroorzaken. Voordat het zo erg wordt ga je eerst heel erg hoesten. Dat hoeft niet meteen te gebeuren, omdat het gewoon naar beneden zakt. Als het in een onderste longkwab komt en je krijgt een infectie, dan ga je pas hoesten! Een achterkantje/vlindertje van een neusstud is ook nog scherp, dus tel uit je winst. Ik zou zeggen; probeer het ff uit ;)
pi_121431369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef Luna3 het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je in zo'n balletje kunt stikken heh.

Luchtwegblokkade in die bron is door zwelling van de tong na het zetten.
Zo'n balletje of achterkantje van een neuspiercing oid inademen krijg je niet zomaar meer uit je longen. Het kan zich inkapselen met gevolg een gezwel (geen kanker, maar wel een gezwel) of een flinke infectie veroorzaken. Voordat het zo erg wordt ga je eerst heel erg hoesten. Dat hoeft niet meteen te gebeuren, omdat het gewoon naar beneden zakt. Als het in een onderste longkwab komt en je krijgt een infectie, dan ga je pas hoesten! Een achterkantje/vlindertje van een neusstud is ook nog scherp, dus tel uit je winst. Ik zou zeggen; probeer het ff uit;)
Zo nieuwsgierig ben ik nu ook weer niet :+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121431610
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef theKiD het volgende:
Zo nieuwsgierig ben ik nu ook weer niet :+
Ik geloof de ervaringsdeskundigen gewoon. En it makes sense. Mijn vader kreeg longklachten (hoesten, benauwd) en bleek er een gezwel in 1 long te zitten ter grootte van een erwt. Ook ooit iets ingeademd en ingekapseld. Is er met een scoop (bronchoscopie) uit gehaald. Wat kon, omdat het vrij hoog zat. Zo'n balletje is zwaar en zakt snel dieper... Dus uitproberen, nah... :N

...en als een 'erwt' al klachten veroorzaakt, dan is een 6 mm balletje ook al pittig lijkt me...

[ Bericht 2% gewijzigd door Luna3 op 11-01-2013 13:48:03 ]
pi_121434498
Oeh mooi die zwarte industrial staafjes! Zoiets lijkt mij ook wel wat :)

Heb wel eindelijk een sieraad gevonden dat niet uit mijn neus (nostril) gaat hangen. God wat was dat irritant zeg.. sieraadjes draaiden steeds zo dat het metaal onder uit mijn neusgat kwam :') de oplossing: bioflex nosescrew! Had er eentje besteld om te proberen (duurder dan gewone), maar die draait niet naar buiten *O* Nog maar wat meer bestellen dan. Wel zonde van de stapel sieraden die ik nu heb liggen, maar meeste was toch van crazy factory dus cheap :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121435087
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef Luna3 het volgende:
et gevolg een gezwel (geen kanker, maar wel een gezwel) of een flinke infectie veroorzaken. Voordat het zo erg wordt ga je eerst heel erg hoesten. Dat hoeft niet meteen te gebeuren, omdat het gewoon naar beneden zakt. Als het in een onderste longkwab komt en je krijgt een infectie, dan ga je pas hoesten! Een achterkantje/vlindertje van een neusstud is ook nog scherp, dus tel uit je winst. Ik zou zeggen; probeer het ff uit
Ik mag toch hopen dat je ruim voordat dat aan de orde is je al bij een arts zit, zeg.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121435182
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je ruim voordat dat aan de orde is je al bij een arts zit, zeg.
Ja, maar sommigen zijn een balletje kwijt en denken hem ingeslikt te hebben (in slaap of tijdes eten) en merken niet dat ie de andere pijp in is geschoten. Dan begint het hoesten pas als ie gaat vervelen...
pi_121435298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, maar sommigen zijn een balletje kwijt en denken hem ingeslikt te hebben (in slaap of tijdes eten) en merken niet dat ie de andere pijp in is geschoten. Dan begint het hoesten pas als ie gaat vervelen...
Ahhhh, ja, dat klinkt logisch :)
En dan kun je natuurlijk nog denken; Koudje gevat.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_121442495
Toch maar afgezien van de helix omdat ik nogal vatbaar ben voor infecties en dan schijnt ie steeds weer op te spelen.

In plaats daarvan net m'n derde gaatje laten zetten, als ie genezen is kan ik dan een orbital O+

Gaatjes zitten helaas wel wat dichter bij elkaar dan ik wilde maar anders zat ie alsnog in het kraakbeen.
pi_121465047
Heb vroeger een tongpiercing, labret en 1 in kraakbeengedeelte van oor gehad. Het kleine gedeelte van het oor en dus niet de schelp zeg maar. Ben nu 30 en zit te twijfelen om weer een tongpiercing te nemen of labret. Is dit nog mogelijk met eventueel littekenweefsel? :)
pi_121466954
Nou vanmiddag toch eens binnenlopen en weggedragen worden :7
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121474935
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
Nou vanmiddag toch eens binnenlopen en weggedragen worden :7
hehe, weggedragen want?
pi_121477360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 17:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

hehe, weggedragen want?
Naaldenfobie :D probeer het te overwinnen. Voelde amper wat van de tragus én het kraakte zelfs niet. Happy happy, alleen het staafje is wel lelijk lang maar dan moet maar even.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121477571
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
Naaldenfobie :D probeer het te overwinnen. Voelde amper wat van de tragus én het kraakte zelfs niet. Happy happy, alleen het staafje is wel lelijk lang maar dan moet maar even.
Heej, proficiat!! (en 't kraakte niet? Huh??) bofkont! :P
pi_121477902
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Heej, proficiat!! (en 't kraakte niet? Huh??) bofkont! :P
Hehe thanks. :D ja ik zat daarmee in mn hoofd omdat je dat zei en toen zei ze van ben je er klaar voor en ik van nee maar doe maar :') voelde het niet eens en hoorde totaal geen krakend geluidje of zo, heul fijn. :7 oh en 0.0 bloed!

Foto volgt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121478167
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:54 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Hehe thanks. :D ja ik zat daarmee in mn hoofd omdat je dat zei en toen zei ze van ben je er klaar voor en ik van nee maar doe maar :') voelde het niet eens en hoorde totaal geen krakend geluidje of zo, heul fijn. :7 oh en 0.0 bloed!

Foto volgt.
Bij mij ook geen pijn, maar echt, een krakende horrordeur was er niks bij ;) Benieuwd naar je foto ja!
pi_121478222
Hihi :D Serieus flauwgevallen? Bij mij deed tragus meest pijn. :)

Ik mis ze wel eigenlijk maar heb ze al 4 jaar uit denk ik. Weet iemand nog antwoord op mijn eerdere vraag? :)
pi_121479076
Is het bij een gaatje in je oorlel echt nodig om zes weken lang de originele oorbel in te houden?

Het voelt nu, na één dag al voor 95% geheeld, dus wil eigenlijk wel wat sneller m'n ringetje (lobe orbital).

Moet er wel bijzeggen dat het ringetje 1.2mm en het gaatje gemaakt is met 1mm denk ik. Met m'n oude gaatje is dat geen probleem maar misschien is dan juist wel belangerijk om te wachten tot het helemaal geheeld is?
pi_121481201


Here it is mateys. Vind dat lange staafje zo lelijk maar moet maar.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121481288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef beach7 het volgende:
Is het bij een gaatje in je oorlel echt nodig om zes weken lang de originele oorbel in te houden?

Het voelt nu, na één dag al voor 95% geheeld, dus wil eigenlijk wel wat sneller m'n ringetje (lobe orbital).

Moet er wel bijzeggen dat het ringetje 1.2mm en het gaatje gemaakt is met 1mm denk ik. Met m'n oude gaatje is dat geen probleem maar misschien is dan juist wel belangerijk om te wachten tot het helemaal geheeld is?
Ik heb mn tragus een paar uur geleden laten zetten, dat voelt ook geheeld maar dat is het niet. Het is echt nog niet geheeld, wacht gewoon 6 weken. Ja het zijn lelijke knopjes maar het is het best.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121481618
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Here it is mateys. Vind dat lange staafje zo lelijk maar moet maar.
Mooi (h)oor!
pi_121481886
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb mn tragus een paar uur geleden laten zetten, dat voelt ook geheeld maar dat is het niet. Het is echt nog niet geheeld, wacht gewoon 6 weken. Ja het zijn lelijke knopjes maar het is het best.
oké dan toch maar even geduld hebben.

Mijn andere gaatjes zijn al heel lang geleden maar kan me nog herinneren dat het draaien in het begin redelijk pijnlijk was. Maar in die tijd schoten ze nog met zilver en dat groeit lekker vast :P
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:52:14 #149
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121488841
Bullshit, vastgroeien is een fabeltje.
Dat is óf aangekoekt wondvocht óf bloed oid, maar vastgroeien is onmogelijk.
pi_121488991
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:33 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mooi (h)oor!
Thanks O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:52 schreef GimmeGore het volgende:
Bullshit, vastgroeien is een fabeltje.
Dat is óf aangekoekt wondvocht óf bloed oid, maar vastgroeien is onmogelijk.
Mijn eerste knopjes waren wel vastgegroeid. :') Goed verzorgd gewoon, maar ik heb gewoon probleem lellen. Dat werd verwijderd met veel tangetjes en knippen bij de dokter.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 13 januari 2013 @ 12:17:50 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121498608
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Here it is mateys. Vind dat lange staafje zo lelijk maar moet maar.
Zodra het genezen is, erin doen wat jij wilt :) Mooie. Ik heb hem ook een tijdje overwogen, ik vraag me alleen af of je er veel last van hebt als je bijv. in-ear oordopjes draagt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121499180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef beach7 het volgende:
Is het bij een gaatje in je oorlel echt nodig om zes weken lang de originele oorbel in te houden?

Het voelt nu, na één dag al voor 95% geheeld, dus wil eigenlijk wel wat sneller m'n ringetje (lobe orbital).

Moet er wel bijzeggen dat het ringetje 1.2mm en het gaatje gemaakt is met 1mm denk ik. Met m'n oude gaatje is dat geen probleem maar misschien is dan juist wel belangerijk om te wachten tot het helemaal geheeld is?
Het is een open wond, die doet er sowieso 2 weken over om dicht te gaan, en dan heb je ook nog het proces waarin Je Lichaam probeert het af te stoten. Wat denk je zelf?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121501622
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zodra het genezen is, erin doen wat jij wilt :) Mooie. Ik heb hem ook een tijdje overwogen, ik vraag me alleen af of je er veel last van hebt als je bijv. in-ear oordopjes draagt.
Ja ik ben al een beetje aan het zoeken op internet voor leuke dingetjes erin, wil sowieso ringetje en labret met leuk eindje proberen. :D Dat vraag ik me ook af, want ik heb ook in-ears, maar las dat dat wel moet lukken. Deze hou je nog te goed van mij! :9 Erop liggen doet trouwens niet zo'n zeer als ik dacht.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:01:58 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121504238
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:

Erop liggen doet trouwens niet zo'n zeer als ik dacht.
Dikke mazzel, ik slaap sinds mijn spiraal nog maar op 1 kant :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121504828
Ik heb na 2jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

En net als semtex idd op een kant slapen. Andere lukt wel maar soms best gevoelig.

In ear oordopjes met een tragus kan prima, het is in het begin even wennen en wat gevoelig. Wel uitkijken dat je je oordopje er niet uitrekt :')
All good things are wild and free.
pi_121504847
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

En net als semtex idd op een kant slapen. Andere lukt wel maar soms best gevoelig.

In ear oordopjes met een tragus kan prima, het is in het begin even wennen en wat gevoelig. Wel uitkijken dat je je oordopje er niet uitrekt :')
All good things are wild and free.
pi_121504868
Oh wou mijn bericht wijzigen ipv quoten, zit mobiel :')
All good things are wild and free.
pi_121505029
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb na 2jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

En net als semtex idd op een kant slapen. Andere lukt wel maar soms best gevoelig.

In ear oordopjes met een tragus kan prima, het is in het begin even wennen en wat gevoelig. Wel uitkijken dat je je oordopje er niet uitrekt :')
Had mentale pijn bij het lezen van dat laatste. :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121505117
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Had mentale pijn bij het lezen van dat laatste. :')
Dat is iets wat ik dus keer op keer vergeet en trek ik ze gehaast er uit en krullen mijn tenen op van de pijn :')
All good things are wild and free.
pi_121505411
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')

All good things are wild and free.
pi_121528198
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef tliciouz het volgende:
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')
[ afbeelding ]
Gewoon verwisselen. Gaat kei makkelijk. (alleen een segment ring indoen ging niet in m'n uppie)
pi_121528583
Is misschien wel handig om latex handschoenen te gebruiken voor meer grip :Y balletje van mijn conch zat behoorlijk strak vast. En daarna had ik veel moeite met het erop draaien van een nieuw balletje :') maar dat krijg je uiteindelijk ook wel in de vingers ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121533690
weet iemand waar ik een 1.2mm D-ring met ball closure kan vinden(chirurgisch staal)?

Tot nu toe vind ik ze alleen dikker...
pi_121536568
Dat van die in-ears. Het lukt mij ook, alleen moet er een kleiner dopje op dan ik normaal heb. Het doet dan ook geen zeer of iets en er zit geen druk op de piercing, if that makes any sense. Moet hem wel helemaal naar voor doen en dan heb ik prachtige uitstekende tragus. :')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 14 januari 2013 @ 09:23:12 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121536616
Ik wil er dan ook wel eentje O+ Als ik weer geld heb :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121598830
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
Dat van die in-ears. Het lukt mij ook, alleen moet er een kleiner dopje op dan ik normaal heb. Het doet dan ook geen zeer of iets en er zit geen druk op de piercing, if that makes any sense. Moet hem wel helemaal naar voor doen en dan heb ik prachtige uitstekende tragus. :')
Je zou achter een keiner balletje kunnen doen dan voor. Dan past een normaal dopje ook. Ik heb een ringetje en dat klap ik altijd naar boven als ik een oordopje in doe. Met gegoten dopjes moet dat trouwens ook echt, anders krijg ik m niet in.
pi_121602033


Komt zeer waarschijnlijk ook een conch aan de andere kant :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:58:20 #168
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121607088
Hopelijk aan het eind van de maand ook links een innerconch punch :)
pi_121632323
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Je zou achter een keiner balletje kunnen doen dan voor. Dan past een normaal dopje ook. Ik heb een ringetje en dat klap ik altijd naar boven als ik een oordopje in doe. Met gegoten dopjes moet dat trouwens ook echt, anders krijg ik m niet in.
Ja en ik dacht ook aan een labretje ivm plat achterkantje. Maar mag er toch pas over 5,5 week wat anders in. Tot die tijd hou ik het wel even vol zo. Ben wel alvast dingetjes aan het uitzoeken die ik erin zou willen :D en ook voor mn helixjes gelijk wat zoeken.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121635147
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef tliciouz het volgende:
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')

[ afbeelding ]
En waarom durf je dat niet?
pi_121635251
Ik ben over het algemeen wel fan van labretjes! Heb geen tragus.. maar heb wel bijna overal zo'n labret sieraadje in zitten vanwege de achterkantjes :) kan alles nu gewoon lekker permanent inhouden zonder irritatie met slapen en zo :D

Ennnn de 2e conch zit er in! Helaas was er geen sieraadje met bling balletje meer ;(

[ Bericht 18% gewijzigd door VixenFromHell op 16-01-2013 18:23:08 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121646015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben over het algemeen wel fan van labretjes! Heb geen tragus.. maar heb wel bijna overal zo'n labret sieraadje in zitten vanwege de achterkantjes :) kan alles nu gewoon lekker permanent inhouden zonder irritatie met slapen en zo :D

Ennnn de 2e conch zit er in! Helaas was er geen sieraadje met bling balletje meer ;(
Inderdaad, had ik ook met mijn helixen. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:15:08 #173
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121676573
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef tliciouz het volgende:
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')

[ afbeelding ]
Je kan het ook aan de piercer vragen.
En oefening baart kunst. Gewoon proberen, misschien met iemand erbij die je kan helpen als het niet wil lukken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:42:29 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121677586
Door die nieuwe spiraal is mijn bovenste conchgat weer gaan ontsteken. Weer een dikke klier onder mijn oor, ik was bijna vergeten hoe dat ook alweer voelde :P Ben weer net als in 't begin braaf elke dag mijn oor met antibacteriële zeep aan het wassen :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121677699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Door die nieuwe spiraal is mijn bovenste conchgat weer gaan ontsteken. Weer een dikke klier onder mijn oor, ik was bijna vergeten hoe dat ook alweer voelde :P Ben weer net als in 't begin braaf elke dag mijn oor met antibacteriële zeep aan het wassen :P
Auw, da's k*t.
pi_121688574
Ze zijn echt snel tegenwoodig bij crazy factory, maandag verzonden en nu binnen! Nieuwe sieraadjes *O*

Nu in mijn industrial O+


Succes met je oor SEMTEX!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121689202
Jongons mijn tragusje gaat een beetje zeer doen. ;( Vond het al zo'n wonder dat ik er totaal geen last van had of iets voelde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets, ook niet mega dik, zitten geen korstjes of iets verder, maar misschien goed ter voorkoming van? Halp. Wil geen auwie als ik lach. ;(
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121689383
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Jee O+
[ afbeelding ]
Dit O+
Zijn dat nou 2 gaatjes?
pi_121693094
Heb even unicura sensitive gehaald. Maar hoor dat balance wordt aangeraden, is het echt veel verschil, maakt het uit? ;(
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121695713
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
elde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets,
Denk dat dat er wel even bijhoort. Bij mij was het ook gevoelig in het begin.
Zou gewoon met dat uit de shop blijven doen dan. Zelf had ik wel met unicura gedaan, maar 1993 en nu weer andere verhalen over uitdroging door unicura etc. Effe doorbijten dus en gewoon niet lachen |:(
pi_121695960
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Denk dat dat er wel even bijhoort. Bij mij was het ook gevoelig in het begin.
Zou gewoon met dat uit de shop blijven doen dan. Zelf had ik wel met unicura gedaan, maar 1993 en nu weer andere verhalen over uitdroging door unicura etc. Effe doorbijten dus en gewoon niet lachen |:(
Ja maar het was dus niet gevoelig afgelopen dagen, komt echt vandaag net opzetten. Maar ben een beetje bang dat het door de shop zeep komt dus daarom ben ik even Unicura gaan halen. Is er anders niet nog zo'n zeepje die mensen hier gebruiken? Dan haal ik die morgen en doe ik vanavond even in een zoutbadje.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121696312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
Dan haal ik die morgen en doe ik vanav
En jij hebt een staafje heh; die moet je niet ronddraaien! (ook niet met de zeep) Wel heen en weer door het gat bewegen, (van voor naar achter) maar nooit draaien blijkbaar. Misschien heb je dat gedaan?
pi_121696464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:03 schreef Luna3 het volgende:

[..]

En jij hebt een staafje heh; die moet je niet ronddraaien! (ook niet met de zeep) Wel heen en weer door het gat bewegen, (van voor naar achter) maar nooit draaien blijkbaar. Misschien heb je dat gedaan?
Ja omhoog geklapt wel want dat zit hij plat tegen mn hoofd, dus dan wel een beetje gedraaid, maar dat zal ik dan maar laten verder.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121696676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja omhoog geklapt wel want dat zit hij plat tegen mn hoofd, dus dan wel een beetje gedraaid, maar dat zal ik dan maar laten verder.
Ja, wist ik ook niet, want heb ringetje, en die moest ik juist wel ronddraaien toen. Maar da's met een staafje natuurlijk dezelfde beweging als van voor naar achter bewegen, en da's goed om schoon te maken.

Als je een staafje gaat ronddraaien, draai je het weefsel weer 'kapot', wat aan het genezen is. Dus maak je iedere keer weer een genezen wondje open. En met van voor naar achter bewegen niet. Gimme Gore kan dit volgens mij veel beter uitleggen, want daar begreep ik het van...(dacht van haar, weet 't niet meer zeker)

ps: hebben mensen met een septum ook 'last' van de vrieskou?? Heel grappig, die metalen balletjes worden dus f*ckin' koud en dan voelt het net steeds alsof ik een natte druppel aan m'n neus heb hangen, haha!! o|O
pi_121696870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, wist ik ook niet, want heb ringetje, en die moest ik juist wel ronddraaien toen. Maar da's met een staafje natuurlijk dezelfde beweging als van voor naar achter bewegen, en da's goed om schoon te maken.

Als je een staafje gaat ronddraaien, draai je het weefsel weer 'kapot', wat aan het genezen is. Dus maak je iedere keer weer een genezen wondje open. En met van voor naar achter bewegen niet. Gimme Gore kan dit volgens mij veel beter uitleggen, want daar begreep ik het van...(dacht van haar, weet 't niet meer zeker)

ps: hebben mensen met een septum ook 'last' van de vrieskou?? Heel grappig, die metalen balletjes worden dus f*ckin' koud en dan voelt het net steeds alsof ik een natte druppel aan m'n neus heb hangen, haha!! o|O
Ohhh vandaar, ja klinkt wel heel logisch inderdaad! Dan zal ik dat gewoon laten en alleen voor-naar-achter doen. Thanks for the tip! Heb ik niks van gehoord bij de piercer namelijk, juist dat het met alleen schoonmaken wel mag etc. dus dan klapte ik 'm naar boven.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121697071
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ohhh vandaar, ja klinkt wel heel logisch inderdaad! Dan zal ik dat gewoon laten en alleen voor-naar-achter doen. Thanks for the tip! Heb ik niks van gehoord bij de piercer namelijk, juist dat het met alleen schoonmaken wel mag etc. dus dan klapte ik 'm naar boven.
Hoop dat het weer wegtrekt dan. En ik heb geen last van unicura gebruik gehad, dus dan probeer je dat? Of shopzeep afwisselen met zout zolang het nog irriteerd? ;s Ochtends zeep met douchen en 's avonds zout ofzo?

Uhm, anderen mensen tips over unicura na pas gezette piercing?!!
pi_121697383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hoop dat het weer wegtrekt dan. En ik heb geen last van unicura gebruik gehad, dus dan probeer je dat? Of shopzeep afwisselen met zout zolang het nog irriteerd? ;s Ochtends zeep met douchen en 's avonds zout ofzo?

Uhm, anderen mensen tips over unicura na pas gezette piercing?!!
Ja op zich hoort een beetje pijn er wel bij, maar heb niet zo'n zin in een ontstoken piercing, dus liever voorkomen dan genezen. Welke Unicura had je? Want ik heb dus sensitive gehaald omdat ik dacht ben wel gevoelig dus sensitive :') maar toen zei Vaseline_ dat ik balance moest hebben ivm parfumvrij.

quote:
aqua, sodium C12-13 pareth sulfate, cocamidopropyl betaine, lactic acid, lauryl polyglucose, sodium chloride, sodium benzoate, parfum, sodium salicylate, sodium hydroxide, glycerin, tetrasodium edta, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, cl 17200, cl 42090
Dit is Sensitive.

quote:
aqua, sodium C12-13 pareth sulfate, cocamidopropyl betaine, lauryl polyglucose, sodium chloride, ppg-2 hydroxyethyl cocamide, C12-16 pareth-7, sodium benzoate, parfum, styrene/acrylates copolymer, sodium salicylate, citric acid, glycol distearate, triclocarban, tetrasodium edta, laureth-4, benzyl alcohol, benzyl salicylate, citronellol, eugenol
En dit is van Balance. Waar ik dus ook parfum zie staan tussen de ingrediënten. Hmmmm. Strange.

Maar goed, zal vanavond inderdaad zoutbadje doen. En dan morgenochtend met zeepje.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121697514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja op zich hoort een beetje pijn er wel bij, maar heb niet zo'n zin in een ontstoken piercing, dus liever voorkomen dan genezen. Welke Unicura had je? Want ik heb dus sensitive gehaald omdat ik dacht ben wel gevoelig dus sensitive :') maar toen zei Vaseline_ dat ik balance moest hebben ivm parfumvrij.

[..]

Dit is Sensitive.

[..]

En dit is van Balance. Waar ik dus ook parfum zie staan tussen de ingrediënten. Hmmmm. Strange.
Zou lekker die Sensitive houden dan. Klinkt ook als 'voor gevoelie huid' en dus minder agressief dan die gene die zo uitdroogt... Maar, ben geen expert. Zonder parfum kan alleen maar beter zijn lijkt me.

edit: Bij die bovenste staat ook parfum tussen trouwens. Maar minder ingredienten, dus minder rommel ;)

edit 2: en bij de bovenste zit geen alcohol, bij de onderste wel. Met andere woorden, de onderste droogt uit.
pi_121697819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zou lekker die Sensitive houden dan. Klinkt ook als 'voor gevoelie huid' en dus minder agressief dan die gene die zo uitdroogt... Maar, ben geen expert. Zonder parfum kan alleen maar beter zijn lijkt me.

edit: Bij die bovenste staat ook parfum tussen trouwens. Maar minder ingredienten, dus minder rommel ;)

edit 2: en bij de bovenste zit geen alcohol, bij de onderste wel. Met andere woorden, de onderste droogt uit.
Nou dan heb ik toch goed gedaan aan Sensitive :D ga die gewoon proberen ipv het shopzeepje. Hoop dat dat wat beter is. Zal zo eens ingrediënten van het shopzeepje vergelijken met mn Unicura, denk dat 't shopzeepje ook uitdroogt en dat het daarom dan een beetje geïrriteerd is.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121699612
Effe uit nieuwsgierigheid, wat zijn zo'n beetje gemiddelde prijzen voor piercings? Ik heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_121700184
Hier was alles wat ik heb laten zetten 55 euro: Industrial, neusvleugel en innerconch.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121700556
Van mij was alles ¤35,-. Twee forward helixjes en m'n tragus.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:14:48 #193
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121700585
Sowieso niet bewegen ongeacht of je een ringetje of staafje hebt. Dat is alleen maar onnodige irritatie van de fistula.
Zelf ben ik überhaupt geen fan van zeep, ik hou het liever bij de litha-methode met eventueel, incidenteel een zeezout badje.

Prijs durf ik niks van te zeggen, ik heb al te lang geen standaard piercings of prijs betaald (proef zitten voor leerlingen enzo)
pi_121703961
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
Interessant he ?
pi_121704051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
queenofrings
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121704055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Ordos20 het volgende:
Effe uit nieuwsgierigheid, wat zijn zo'n beetje gemiddelde prijzen voor piercings? Ik heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten.
In oor rond de 40 euro, navel tong lip etc rond de 50, genitale piercings rond de 80
pi_121704070
Zojuist mijn oor in een badje gehangen, voelt al een stuk fijner. Minder gespannen en het branderige is ook een stuk minder. Morgenochtend denk ik dan toch maar alleen met gekookt (afgekoeld) water.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121704103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
Queen of Rings in Rotterdam inderdaad, zoals Mirjam zei. Rest weet ik niks van.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121705363
Ah, ok!
Maar je heoft maar 1 keer te komen toch? of moet je na een week terug komen voor controlle?

Hier kost een (clit) piercing tussen de 40/50 euro, tepels beide voor 75 euro, is dat duur?
Interessant he ?
pi_121706183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef GimmeGore het volgende:
Sowieso niet bewegen ongeacht of je een ringetje of staafje hebt. Dat is alleen maar onnodige irritatie van de fistula.
Zelf ben ik überhaupt geen fan van zeep, ik hou het liever bij de litha-methode met eventueel, incidenteel een zeezout badje.

Prijs durf ik niks van te zeggen, ik heb al te lang geen standaard piercings of prijs betaald (proef zitten voor leerlingen enzo)
L.I.T.H.A (moest even googlen, hahaha)

Leave it the hell alone!
_O-

Ik heb m'n piercingringetjes beiden rond gedraaid met zeep: eerste met unicura, latere met Zwitsal zeeploze wasemulsie. Anders gingen ze muurvast zitten!

Nergens last van gehad en alles heel snel genezen!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Ordos20 het volgende:
Effe uit nieuwsgierigheid, wat zijn zo'n beetje gemiddelde prijzen voor piercings? Ik heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten.
Eerste 100 gulden (haha) en latere 50 euro. Praktisch even duur dus...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:29:44 #201
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121707031
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.
pi_121707069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.

Ga ergens anders zeuren of wordt meer Pinkman.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:32:42 #203
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121707097
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga ergens anders zeuren of wordt meer Pinkman.
Ik ga ergens anders zeuren, dag!
pi_121707812
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.
Ga toch weg, dus jij valt op vrouwen met een harige kut, geen oorbellen, totaal geen verzorging.

Daar houden wij weer niet van :)
Interessant he ?
pi_121708043
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.
Aaah, allemaal wat aardiger tegen Mr. Goodman... :o ;)


Ik vind juist dat het nare personen agressiever kan maken, maar leuke mensen juist vaak nog veel leuker maakt. Interessanter zeker.

Verminken...zo noemt m'n moeder het ook, en die is in de 70, haha! I rest my case. :+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 02:40:49 #206
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_121708808
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.
Zonder piercings krijg ik geen straatcreditz. Je weet toch respect enzo. Nu met die blingers niet normaal hoeveel swag ik krijg. YOLO !
pi_121709507
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf?
Ik heb dat nodig om mezelf goed te voelen ;(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:20:09 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121710346
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Jongons mijn tragusje gaat een beetje zeer doen. ;( Vond het al zo'n wonder dat ik er totaal geen last van had of iets voelde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets, ook niet mega dik, zitten geen korstjes of iets verder, maar misschien goed ter voorkoming van? Halp. Wil geen auwie als ik lach. ;(
Het hoort erbij :P Tot op zekere hoogte dan. Zoutoplossing schijnt inderdaad goed te zijn, ontzie je oor tijdens het slapen. Meer kun je eigenlijk niet echt doen (denk ik)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:32:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121710498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
Dare2Wear / Classic ink & mods @ Amsterdam. Volgens mij werken daar alleen maar vrouwen + ze zijn geweldig O+ Hebben mijn industrial en 1 van mijn conches gezet. Hebben sowieso een erg goede reputatie en jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende piercings.

Tepelpiercings vond ik relatief weinig pijn doen. Hou er rekening mee dat na het zetten de piercing geneestijd nodig heeft, je kunt er niet meteen mee 'klooien'/spelen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:03:14 #210
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121723117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 01:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Verminken...zo noemt m'n moeder het ook, en die is in de 70, haha! I rest my case. :+
I like your mum. Ik ben ook een 'oerconservatief'.
pi_121723274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het hoort erbij :P Tot op zekere hoogte dan. Zoutoplossing schijnt inderdaad goed te zijn, ontzie je oor tijdens het slapen. Meer kun je eigenlijk niet echt doen (denk ik)
Ja ik vond het alleen erg naar omdat ik er afgelopen dagen dus niks van voelde. Maar hoort er wel een beetje bij, alleen wel een naar plekje om pijntje hebben zeg, elke gezichtbeweging voel ik. ;( Ja die zoutoplossing vond ik een stuk fijner dan de zeep eigenlijk en vanmorgen met alleen water vond ik ook veel prettiger, zal het zeepgebruik dan gewoon beperken. En erop slapen deed ik sowieso niet, slaap altijd op de andere kant. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:27:01 #212
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121747233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn nape is er uit ;(
w'rom?
pi_121757398
Nou gisteravond dacht ik toch even dat het ontstoken was omdat mn oor helemaal dik was en roodpaarsig :') dus ik dat schoonmaken met water, komt er ineens een partij lymfe uit :') gatverdamme. Zowel aan de voor als achterkant van mn tragus. Ik netjes schoongemaakt en een watje koud water opgelegd en gaan slapen, nu is de druk eraf en heb ik nergens last meer van. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121757673
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nou gisteravond dacht ik toch even dat het ontstoken was omdat mn oor helemaal dik was en roodpaarsig :') dus ik dat schoonmaken met water, komt er ineens een partij lymfe uit :') gatverdamme. Zowel aan de voor als achterkant van mn tragus. Ik netjes schoongemaakt en een watje koud water opgelegd en gaan slapen, nu is de druk eraf en heb ik nergens last meer van. :D
ja lekker he :') Nooit last van pus gehad overigens,, alleen bij navel en lip
pi_121757790
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

ja lekker he :') Nooit last van pus gehad overigens,, alleen bij navel en lip
Ja het was niet echt pus. Het stonk niet en was meer doorzichtig dan wit. :') Maar ik vond het wel echt een partij goor, maar gelukkig is nu de druk eraf en heb ik er geen last meer van. :')

Maar echt ieuw jakkie. Zo ranzig.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:26:19 #217
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121758148
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
pi_121758265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?
pi_121758461
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
ik dacht lymfe omdat dat doorzichtig is maar ook wel iets van witte bloedcellen loost. En ik heb het watje niet uit elkaar getrokken, het is gewoon zo'n pad, gelijk nat maken en dan blijft het wel gewoon intact, was enkel om te koelen dus heb het er alleen OP gelegd. Overigens doe ik het ook schoonmaken met een wattenstaafje en dat pluist ook nooit dermate als het nat is.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 20 januari 2013 @ 22:31:14 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824606
Besteld :@ Die andere was 'discontinued' ;( Deze is ook goed O+ Dit shopje had er nog een 'hendig' kaartje bijgedaan waarmee je de maat/balletjesgrootte goed op kunt meten. Wel handig bij inch maten. Dit is schijnbaar 1 1/2" met een 5mm balletje.


[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 20-01-2013 22:48:09 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 20 januari 2013 @ 22:32:50 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824682
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga ergens anders zeuren of wordt meer Pinkman.
:D
Of:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 20 januari 2013 @ 22:35:04 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824835
God. En ik krijg de kriebels van dit topic. Ik wil een rook. Of een daith. En stiekem óók een tragus O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121831594
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
God. En ik krijg de kriebels van dit topic. Ik wil een rook. Of een daith. En stiekem óók een tragus O+
Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomer :P


Jouw andere oor = ook *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 12:24:33 #224
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121839247
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?
Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.
Ik ben nou trouwens wel benieuwd wat voor kleine balletjes je hebt dat ze achter je nagel kunnen blijven hangen.

Ik twijfel over mijn ic punch links, ik vind het zo leuk dat het balletje van mijn verticale industrial te zien is door mijn tunnel, maar ja, die moet er dan dus uit.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:30:00 #225
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121839475
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:24 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.
Ik ben nou trouwens wel benieuwd wat voor kleine balletjes je hebt dat ze achter je nagel kunnen blijven hangen.

Ik twijfel over mijn ic punch links, ik vind het zo leuk dat het balletje van mijn verticale industrial te zien is door mijn tunnel, maar ja, die moet er dan dus uit.
Hehe, nou ik bedoel dus als ik het met m'n vingers inzeep en die korstjes op het staafje met m'n nagel eraf wil pulken, dat werkt niet zo handig :P
  maandag 21 januari 2013 @ 12:31:39 #226
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121839555
korstjes eraf pulken is sowieso niet zo handig ;) Als de korstjes vastzitten kan je ze het beste gewoon lekker laten zitten (of eventueel afweken met een zeezout oplossing, maar dan kan je beter de zeep laten staan, want dat is allemaal wel een beetje te veel van het goede)
  maandag 21 januari 2013 @ 13:42:46 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121842119
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomer :P

Jouw andere oor = ook *O*
Welk ander oor? :P Er is maar 1 gepierced en dat wil ik zo houden ;) Anders heb ik nog maar 1 slaapoptie over.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121875676
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Welk ander oor? :P Er is maar 1 gepierced en dat wil ik zo houden ;) Anders heb ik nog maar 1 slaapoptie over.
Shit, spiral is er weer uit dus?!

Heb er ook maar 1 gepierced, maar wil juist in de toekomst een daith in de 'kale'. Beetje balans creeeren, hehe.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:39:34 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121876362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:29 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Shit, spiral is er weer uit dus?!
Nee? :P Hij kan er toch gewoon bij? :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121883120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
Studio flash in Sneek, Heerenveen heeft geen vrouw meer volgens mij.

Pijn is relatief. Tepelpiercing duurt 9 maanden met genezen, clithood een paar weken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121884587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dare2Wear / Classic ink & mods @ Amsterdam. Volgens mij werken daar alleen maar vrouwen + ze zijn geweldig O+ Hebben mijn industrial en 1 van mijn conches gezet. Hebben sowieso een erg goede reputatie en jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende piercings.

Tepelpiercings vond ik relatief weinig pijn doen. Hou er rekening mee dat na het zetten de piercing geneestijd nodig heeft, je kunt er niet meteen mee 'klooien'/spelen.
Ik denk niet dat RJ het daar mee eens is :+. Maar idd. En ze hebben 2 shops op loopafstand van elkaar, en er is altijd een vrouw in een van beide shops :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121891602
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
De oor-zaak ;) van de verwarring; De foto's zijn zo genomen dat het net lijkt of je in beide oren hetzelfde gepierced bent.

Zo, da's ook weer uitgelegd.
pi_121894358
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
pi_121894711
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
Die schijnt nogal snel uit te groeien? Tenminste dat werd mij verteld..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121896760
Grappig, mij is juist verteld dat tongwebs en tongpiercings bijna nooit uitgroeien
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:02:35 #236
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121897103
Geen ervaring mee, maar wel met Tirza van Bunker. Schat van een mens en heel goed in wat ze doet. Zal ook zeker geen spul van lage kwaliteit gebruiken. Echt een aanrader (zij heeft mijn onlangs gesneuvelde nape gezet toen ze nog in Utrecht werkte)
pi_121897521
Nice, morgen maar eens langs dan!
pi_121900389
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
Dat wil ik ook! Al heel lang, maar ik durf niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121905018
ik heb afgelopen zaterdag een helix piercing gezet en me oor sinds maandag paars geworden. Het ziet er donkerpaars uit en voor de rest is het niet opgezwollen en doet het geen pijn. Maar is dit normaal?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:10:57 #240
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121907103
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
korstjes eraf pulken is sowieso niet zo handig ;) Als de korstjes vastzitten kan je ze het beste gewoon lekker laten zitten (of eventueel afweken met een zeezout oplossing, maar dan kan je beter de zeep laten staan, want dat is allemaal wel een beetje te veel van het goede)
Ja ik vroeg niet om advies, maar toch bedankt.
pi_121924272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef tuttiecutie het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een helix piercing gezet en me oor sinds maandag paars geworden. Het ziet er donkerpaars uit en voor de rest is het niet opgezwollen en doet het geen pijn. Maar is dit normaal?
Wordt vanzelf minder. Tenzij je oor er ineens af valt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:03:23 #242
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121926416
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef tuttiecutie het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een helix piercing gezet en me oor sinds maandag paars geworden. Het ziet er donkerpaars uit en voor de rest is het niet opgezwollen en doet het geen pijn. Maar is dit normaal?
Zit de piercing niet te strak? Volgens mij moet je altijd een beetje ruimte hebben en speling om te bewegen en zo en ja zwellen is normaal is een reactie van het lichaam zolang er geen zieke pus uit komt of zo zal je wel goed zitten
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121932991
zometeen naar bunker voor een tongweb! :)
pi_121936789
i'm running out of patience :'(
ik wil m'n lobe orbital maar moet nog minstens vier weken wachten tot het genoeg geheeld is...
pi_121937009
Als je een 4tal jaar geleden de tongpiercing eruit gehaald heb, kun je nu dan weer een nieuwe laten piercen? :)
pi_121952129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Zit de piercing niet te strak? Volgens mij moet je altijd een beetje ruimte hebben en speling om te bewegen en zo en ja zwellen is normaal is een reactie van het lichaam zolang er geen zieke pus uit komt of zo zal je wel goed zitten
Nee me piercing zit niet te strak, ik heb z'n staafje in me oor. Er komt gelukkig ook geen bloed uit. Kan je oor er echt vanaf vallen?
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:24:49 #247
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121953299
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef PeterPastoor het volgende:
Als je een 4tal jaar geleden de tongpiercing eruit gehaald heb, kun je nu dan weer een nieuwe laten piercen? :)
Ja hoor, het is misschien alleen wel zo dat er littekenweefsel zit. Hoewel ik niet zeker weet of dat voor je tong ook zo is.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:26:20 #248
92409 Twinky
Little star.
pi_121953395
Hmm, als ik naar mijn tong kijk denk ik dat er hard geduwd moet worden. Daar zit nog een flink stuk litteken (ook ong. 4 jaar eruit). Maar een sterke piercer komt daar wel doorheen :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:03 #249
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121957291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef tuttiecutie het volgende:

[..]

Nee me piercing zit niet te strak, ik heb z'n staafje in me oor. Er komt gelukkig ook geen bloed uit. Kan je oor er echt vanaf vallen?
:') nee tuurlijk nie. Verzorg het gewoon goed dan krijg je er geen gezeik mee.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_121961695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
Verzorg het gew
...maar het kan er wel af rotten... :P
pi_121971221
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...maar het kan er wel af rotten... :P
dan ben je heel dom mocht dat gebeuren :r
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:39:26 #253
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121973942
Nou ja, je kan wel een hele fikse ontsteking insluiten, daar wordt je oor ook niet blij van.
Staat wel een filmpje van op youtube, van een meisje die een of andere ontsteking in haar industrial had wat echt niet lekker ging.

ik weet trouwens ook nog wel wat leuke plaatjes te vinden van uitgescheurde lellen, uitgroeiende piercings en dat soort smakelijkheden :P
pi_121982211
Ik dus gisteren naar bunker, blijkt dat er bij mij geen tongweb kan worden gezet :')

baal momentje :'(
pi_121984904
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...maar het kan er wel af rotten... :P
Ja dat is wel echt supernasty :') daarom gewoon goed verzorgen en niet met je oor in een bak smeerlapperij gaan liggen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:05:37 #256
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121988709
Zelfs dan rot het er nog niet af. Als je tenminste niet toch al een open wond (verse piercing dus) hebt.
Je huid kan best tegen zooi :P

quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef krokdown het volgende:
Ik dus gisteren naar bunker, blijkt dat er bij mij geen tongweb kan worden gezet :')

baal momentje :'(
Te weinig tongweb?
pi_121992678
De labret van mijn tragus is anders dan een normale labret, het steentje draai ik namelijk in het staafje ipv erop, alleen ik kan dus nergens van die steentjes vinden waar je het in het labret draait, of misschien zoek ik niet goed dat het een andere naam heeft ofzo. Iemand een webshop waar ze dat wel verkopen?

thanks alvast :o.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:05:08 #258
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121993678
Dat heet internally threaded, idd niet standaard, wel beter voor je oor omdat je geen schroefdraad asn de buitenkant hebt.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:06:12 #259
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_121993717
verwijderen ze piercings bij een operatie? zo ja, heb ik pech ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:08:43 #260
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121993818
Verschilt per ziekenhuis en ingreep.
pi_121994936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
De labret van mijn tragus is anders dan een normale labret, het steentje draai ik namelijk in het staafje ipv erop, alleen ik kan dus nergens van die steentjes vinden waar je het in het labret draait, of misschien zoek ik niet goed dat het een andere naam heeft ofzo. Iemand een webshop waar ze dat wel verkopen?

thanks alvast :o.
alloverpiercings.NL verkoopt die volgens mij.
pi_121996446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef GimmeGore het volgende:
Dat heet internally threaded, idd niet standaard, wel beter voor je oor omdat je geen schroefdraad asn de buitenkant hebt.
Ah thanks _O_ Ik zoek er echt al tijden naar en heel veel piercingshops hier in Amsterdam verkopen ze ook niet :')
pi_121996958
http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=381#
Kun je ook zoeken op internally threaded :)

De nieuwe, mooi met een ander balletje *O*


[ Bericht 29% gewijzigd door VixenFromHell op 24-01-2013 21:12:54 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_122000631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
Zelfs dan rot het er nog niet af. Als je tenminste niet toch al een open wond (verse piercing dus) hebt.
Je huid kan best tegen zooi :P

[..]

Te weinig tongweb?
blijkbaar :'(
pi_122018127
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef sararaats het volgende:
verwijderen ze piercings bij een operatie? zo ja, heb ik pech ;)
Waar zit je piercing en waar gaan ze opereren?

Ik heb verschillende operaties gehad; de zware waarbij ik gemeld had dat ik ze had en ze niet uit wilde doen, daar mochten ze blijven zitten.

Bij de inimini ingreep waarbij ik het niet had gemeld, was 'ie onder narcose door een overijverige assistent uitgedaan, ik werd helemaal ondaan wakker toen ze dat zeiden!! Bitch had dat ding heel lomp uitgedaan en helemaal kapot verbogen!
Daarna bij weer een inimini ingreep wel gemeld en dan moeten ze de risico's zeggen. Als jij daarmee instemt dan mag 'ie blijven zitten.

Tenzij je dus een neuspiercing hebt en ze je neusholten moeten saneren ofzo natuurlijk.Of tong- of lip-piercing en narcose gaat ook niet (door de beademingsbuis)

Kortom; de piercing mag niet in de weg zitten en altijd melden en zeggen dat je 'm wil laten zitten.
Succes
pi_122080665
Oh, wat had ik hier vandaag graag een succesverhaal gepost over een versgezette traguspiercing, maar mijn tragus bleek veel te klein :(
Nu overweeg ik een forward helix (zit er het dichtst in de buurt). Ik was bij Totem Tattoo in Tilburg geweest, hier werd echter binnen gerookt. Nu weet ik niet of dit normaal is? Ik voelde me er in ieder geval niet helemaal op mijn gemak. Misschien volgende poging toch maar naar de bunker in Breda. Kan je helix trouwens te klein zijn voor een enkele piercing? (Anders krijgen we dat weer..)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:04:05 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122083418
Oh dat is ook leuk denk ik :) lijkt me niet dat je helix te klein kan zijn.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:16:41 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122084016
Ja, ik ben er klaar mee, met twijfelen, ik ga volgende week weer aan de gatenprikkerij. En dan nu graag eentje die ik kan laten zitten. Ik voel me nog steeds zo kaal zonder mn tragus :(
Dus ik ga even navragen of een inner conch handig is (icm mijn ipod in mijn oor haha) en anders kijk ik of ik wat anders leuks in mn oor kan verzinnen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_122101637
Omg omg omg. Lig ik net in bed te draaien valt het achterkant balletje van mn tragus, ik in blinde paniek poging gedaan om erop te draaien lukte voor geen meter dus ik wil opstaan om naar de spiegel te lopen, valt mn hele piercing eruit :'( :'( :'( :'( :'( ik in de badkamer mijn handen en de piercing gewassen met unicura en erin geschoven, kreeg ik nog dat verdomde balletje er niet op valt weeeeer die piercing eruit :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( paniek paniek weer gewassen en van achter erin gedaan zodat ik het balletje voorlang erop moet schroeven. Gelukt well done. Bang voor infecties omdat ie eruit was. Halp :'(
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122101654
Kan hem nu toch beter zo laten zitten toch zelfs als het ontstoken wordt, want dan kan het er nog uit zeg maar. Dat de infectie niet opgesloten wordt if that makes sense, ja toch?

Morgen sowieso even bellen met de piercer ook.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 27 januari 2013 @ 08:58:29 #271
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122102622
Yup, gewoon erin laten. Juist eruit halen zorgt voor meer irritatie. Maar je hebt echt niet zomaar een infectie hoor. Je lichaam kan wel wat hebben.
  zondag 27 januari 2013 @ 13:26:36 #272
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122109491
Wolvendagen, als je goed je handen gewassen hebt zie ik geen enkele reden waarom het zou gaan ontsteken.

@ Murmeli: een conch geeft veel minder last met ipod oordopjes dan een tragus dus dat zou wel moeten lukken!
@ Jolx: roken waar gepierced wordt lijkt me niet zo'n goed teken, en sowieso als je je er niet op je gemak voelde zou ik een andere shop zoeken!

Vandaag nog maar eens een poging doen mn staafje weer te vervangen door een ringetje voor mn lippiercing. Kreeg het balletje er steeds niet in en heb geen tijd om langs de shop te gaan.
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 27 januari 2013 @ 16:47:39 #273
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122119522
Ik denk dat ik op stage maar eens ga vragen of ze een beleid hebben als het op zichtbare piercings aankomt.
Ik wil graag weer een lippiercing
pi_122120300
Thanks gals. Het is ook heel fijn aan het genezen, heb er totaal geen last van en kan erop slapen. 's Morgens en 's avonds schoonmaken met water en soms zoutoplossing, echt veel fijner dan met zeep inderdaad. Geen bloed, geen pus oid gewoon alleen een beetje wondvocht mini korstje.

Het is ook niet meer dik, gewoon weer zo dik als de normale ongepiercete kant is. Ziet er netjes uit. Blijblij. Maar ga morgen toch vragen of ze het kunnen vervangen door een labret of ringetje want ik ben nu als de dood dat dat balletje er weer af dondert aan de achterkant en dan mijn gehoorgang inrolt of dat het gebeurd als ik slaap en dat hij er dan weer uit gaat en dichtgroeit. :') Met een labret kan ik tenminste er aan de voorkant een balletje zelf opdraaien. Stuk makkelijker.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  maandag 28 januari 2013 @ 09:15:13 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122152061
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef saaw het volgende:
Wolvendagen, als je goed je handen gewassen hebt zie ik geen enkele reden waarom het zou gaan ontsteken.

@ Murmeli: een conch geeft veel minder last met ipod oordopjes dan een tragus dus dat zou wel moeten lukken!
@ Jolx: roken waar gepierced wordt lijkt me niet zo'n goed teken, en sowieso als je je er niet op je gemak voelde zou ik een andere shop zoeken!

Vandaag nog maar eens een poging doen mn staafje weer te vervangen door een ringetje voor mn lippiercing. Kreeg het balletje er steeds niet in en heb geen tijd om langs de shop te gaan.
Oh das fijn om te horen.
Ik wil bij on edge gaan in den haag. Misschien morgen of anders do/vrij.

Oh ik moest lachen gisteren om mijn moeder. Ik had verteld dat mijn tragus eruit was, en dat had ze niet helemaal goed begrepen. Zegt ze gisteren: ik dacht dat je oorbellen eruit waren maar je oor zit hartstikke vol! Met een sip gezichtje erbij. Dus ik zeg: nee, alleen deze is eruit (wijzend op tragus).arme moeke :( ze zat ook net naar mijn verkeerde oor te kijken (die met 3 gaatjes en 2 helixen) in mijn andere oor zitten gewoon nog 2 gaatjes.

Ze heeft echt een hekel aan alles wat meer is dan 1 gaatje per oor. En aan tattoos ook. Daar vroeg ze laatst ook heel angstig over of ik het wel bij die ene zou laten. Ik vind het wel schattig. Trek me er verder weinig van aan. Ben 18+ ;) en al 20 jaar op mezelf
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 28 januari 2013 @ 09:16:07 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122152078
Trouwens fijn dat t beter gaat wolf!
En ik vond de discussie over eraf rotten echt hilarisch!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 28 januari 2013 @ 11:40:41 #277
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_122155899
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ah thanks _O_ Ik zoek er echt al tijden naar en heel veel piercingshops hier in Amsterdam verkopen ze ook niet :')
Moet je trouwens echt schroeven of is het meer erop duwen, als het meer duwen (geen schroefdraad dus) is heb je een push fit sieraad van Bioplast.
Maar ik ging er van uit dat je metaal in je oor hebt en geen bioplast (Waarom? Geen idee. Aannames :P)
  maandag 28 januari 2013 @ 11:43:03 #278
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122156004
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Moet je trouwens echt schroeven of is het meer erop duwen, als het meer duwen (geen schroefdraad dus) is heb je een push fit sieraad van Bioplast.
Maar ik ging er van uit dat je metaal in je oor hebt en geen bioplast (Waarom? Geen idee. Aannames :P)
Nee het echt is echt schroeven, die bioplast dingen heb ik wel een keer perongeluk gekocht, da's echt kut spul, maar heb nu een stuk of 4 pins voor m'n tragus besteld op Crazyfactory _O_
pi_122167144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef GimmeGore het volgende:
Dat heet internally threaded, idd niet standaard, wel beter voor je oor omdat je geen schroefdraad asn de buitenkant hebt.
Ik vind dat juist super fijn, want met schroefdraad loopt het puntje taps af en dan krijg ik mijn piercings veel beter in!!

quote:
8s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Thanks gals. Het is ook heel fijn aan het genezen, heb er totaal geen last van en kan erop slapen. 's Morgens en 's avonds schoonmaken met water en soms zoutoplossing, echt veel fijner dan met zeep inderdaad. Geen bloed, geen pus oid gewoon alleen een beetje wondvocht mini korstje.

Het is ook niet meer dik, gewoon weer zo dik als de normale ongepiercete kant is. Ziet er netjes uit. Blijblij. Maar ga morgen toch vragen of ze het kunnen vervangen door een labret of ringetje want ik ben nu als de dood dat dat balletje er weer af dondert aan de achterkant en dan mijn gehoorgang inrolt of dat het gebeurd als ik slaap en dat hij er dan weer uit gaat en dichtgroeit. :') Met een labret kan ik tenminste er aan de voorkant een balletje zelf opdraaien. Stuk makkelijker.
Ja dat lijkt me ook nasty ja, als ie je oor in schiet. Met mijn segment ring heb ik daar iig geen angst voor.
pi_122171131
Nou er mocht geen labret in. :') maar ben op de helft. Nog 3 weken dan kan ik m wisselen. :7
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122175537
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
Nou er mocht geen labret in. :') maar ben op de helft. Nog 3 weken dan kan ik m wisselen. :7
Tsss :'( Waarom niet? Wilde ze geen risico nemen ofzo?
pi_122175640
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Tsss :'( Waarom niet? Wilde ze geen risico nemen ofzo?
Ja ze zei dat het achterkantje dan als het nog gaat zwellen weer, in mijn vleesje kan snijden. Hmmmmmmzm. Beetje shitty reason maar kan wel kloppen an sich.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_122175708
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja ze zei dat het achterkantje dan als het nog gaat zwellen weer, in mijn vleesje kan snijden. Hmmmmmmzm. Beetje shitty reason maar kan wel kloppen an sich.
Oja, nouja, nog 3 weken dan...
pi_122181883
Hoi ik heb 7 piercings..

3x dermal (tussen tieten, pols, onder oog)
Tragus
Tong
Navel
En een ander raar plekje in me oor waar zelfs me piercer geen naam voor wist..

*O*
  maandag 28 januari 2013 @ 20:11:13 #285
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122182772
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef DaNensie het volgende:
Hoi ik heb 7 piercings..

3x dermal (tussen tieten, pols, onder oog)
Tragus
Tong
Navel
En een ander raar plekje in me oor waar zelfs me piercer geen naam voor wist..

*O*
Onder je oog?

pi_122182798
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef DaNensie het volgende:
Hoi ik heb 7 piercings..

3x dermal (tussen tieten, pols, onder oog)
Tragus
Tong
Navel
En een ander raar plekje in me oor waar zelfs me piercer geen naam voor wist..

*O*
Welkom;

Dat plekje "tusen je tieten" mag je qua foto achterwege laten, maar ben nu wel ik wel nieuwsgierig naar een foto van dat oor!!


quote:
9s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Onder je oog?

[ afbeelding ]
Mijn achternichtje had dat en dat stond super vet!! Was geen dermal trouwens, maar kleiner, een skin diver....
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:29:38 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122211915
jee, eindelijk alles in dezelfde kleur O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122212263
Wauw _O_ Die spiral is echt tof O+
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:40:45 #289
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_122212437
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
jee, eindelijk alles in dezelfde kleur O+
[ afbeelding ]
O+

Als iets al eens is gaan uitgroeien is dat een best groot risico bij herzetten zeker? ;(
* IJsdraakje mist industrial
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:05 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212541
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wauw _O_ Die spiral is echt tof O+
Ja, en het bovenste gat is eindelijk weer rustig, dus als ik hem goed draai, kan ik er zelfs weer op slapen O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:09 #291
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122212545
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
jee, eindelijk alles in dezelfde kleur O+
[ afbeelding ]
Die spiral is echt vet, gaat die nou door één of twee gaatjes?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:47 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212575
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:

Als iets al eens is gaan uitgroeien is dat een best groot risico bij herzetten zeker? ;(
* IJsdraakje mist industrial
Zelf geen ervaring mee, tot nu toe zijn al mijn piercings blijven zitten :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:44:39 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Die spiral is echt vet, gaat die nou door één of twee gaatjes?
Twee :) Dit zijn twee afzonderlijk gezette inner conches die beide lang genoeg genezen waren. Bovendien was ik het balletje van de onderste al een tijdje verloren, dus vond ik het tijd voor deze spiraal O+ (of eigenlijk heten ze twisted barbells: http://www.bodyartforms.com/products.asp?jewelry=twists )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:51:46 #294
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122212897
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Twee :) Dit zijn twee afzonderlijk gezette inner conches die beide lang genoeg genezen waren. Bovendien was ik het balletje van de onderste al een tijdje verloren, dus vond ik het tijd voor deze spiraal O+ (of eigenlijk heten ze twisted barbells: http://www.bodyartforms.com/products.asp?jewelry=twists )
Oh erg mooi ^O^ Lijkt me wel een beetje vervelend zitten met slapen?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:20:07 #295
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_122216613
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Welkom;

Dat plekje "tusen je tieten" mag je qua foto achterwege laten, maar ben nu wel ik wel nieuwsgierig naar een foto van dat oor!!

o|O zeg spreek eens voor jezelf! :'(
pi_122217393
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef luciferist het volgende:
o|O zeg spreek eens voor jezelf! :'(
_O- Sorry, wilde 't niet voor jou verpesten... Alleen die plek ken ik al wel, ben benieuwd naar de naamloze piercing...
pi_122265489
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
jee, eindelijk alles in dezelfde kleur O+
[ afbeelding ]
Is je industrial barbell nou te kort of ligt dat aan mij?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_122289320
Ik wil ook een zwarte industrial, weet iemand toevallig een linkje van een online winkel? :)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:54:31 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122290208
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Is je industrial barbell nou te kort of ligt dat aan mij?
Is even lang als de oude, ik zag het ook. Ik denk dat dat zo lijkt omdat ik hem van onderen door het gat heen 'geragd' heb en dat deel van mijn oor aan mijn staafje bleef hangen :P Dat onderste flapje zit normaal nu.

Ik heb mijn zwarte hier vandaan: http://www.bodyartforms.com/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122320762
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is even lang als de oude, ik zag het ook. Ik denk dat dat zo lijkt omdat ik hem van onderen door het gat heen 'geragd' heb en dat deel van mijn oor aan mijn staafje bleef hangen :P Dat onderste flapje zit normaal nu.

Ik heb mijn zwarte hier vandaan: http://www.bodyartforms.com/
Fijne site wel.. Leveren ze een beetje snel?


Nieuwe piercing :D


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2013 22:24:17 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:52:13 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122374099
Lovelylady, ondanks dat ze leveren uit -ik geloof- de VS, heb ik mijn piercing elke keer binnen ongeveer een week (komt ook omdat ze gewoon in een klein, plat envelopje leveren)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')