abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:49:21 #276
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120850030
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:47 schreef wonderer het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook voor zijn door niet over het neutrale "partner" te spreken, maar over je vrouw of vriendin of zo.
Of een roze driehoek op je voorhoofd te plakken :D

Owkee, dat gaat kriebelen natuurlijk -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:50:02 #277
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_120850045
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of een roze driehoek op je voorhoofd te plakken :D

Owkee, dat gaat kriebelen natuurlijk -O-
Ik heb overal regenbogen, maar dat helpt niet -O-
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:52:37 #278
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120850113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:50 schreef wonderer het volgende:

Ik heb overal regenbogen, maar dat helpt niet -O-
Shit ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 28 december 2012 @ 01:53:28 #279
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_120850128
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:52 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Shit ;(
Mja. Ik ben gewoon te mannelijk :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_120852490
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 01:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Tsja, ik kan me voorstellen dat je mijn reactie overdreven vindt, maar dat is de vechter in mij die dan bovenkomt. Ik weiger me gewoon neer te leggen bij het feit dat hetero zijn de norm is. Ik voel het als een soort onderdrukking.
Als je dit soort dingen gemakshalve laat zitten dan leren mensen het toch nooit?
Waarom moeten ze het leren? Hetero zijn is de norm, zij zijn met 9x zoveel. Ik vind dat de bankmevrouw het netjes deed.

Ik ga er zelf ook vanuit dat mensen die ik in mijn werk tegenkom hetero zijn. Laatst maakte een collega (die ik nog niet kende) dezelfde fout als jouw bankmevrouw, hij zei hij over mijn partner. Ik zei zij. "Oh je hebt een vriendin". Om daarna naadloos over te gaan naar een verhaal over zijn vriend.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_120852543
Waarom niet gewoon genderneutraal tot je weet hoe het is?
Het is best makkelijk hoor, en een stuk klantvriendelijker.
pi_120852769
Dan moet 'het' nog even langskomen om te tekenen?

Ik vraag me af hoeveel mensen het daadwerkelijk vervelend vinden als er in zakelijk verkeer initieel wordt uitgegaan van de heterorelatie. Misschien ten overvloede, maar mij interesseert echt voor geen meter. We zijn gewoon met minder, dus is het logisch dat er niet automatisch rekening mee wordt gehouden.

Toen ik hormonaal en zwanger was dacht ik daar overigens heel anders over als we weer eens mevrouw V als papa moesten inschrijven bij een kinderdagverblijf.

insert lampje

BE, wil je ons iets vertellen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_120853212
Nee, "uw partner moet nog even langs komen om te tekenen".
Ik zie het probleem niet hoor...
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:38:18 #284
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120854663
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Dan moet 'het' nog even langskomen om te tekenen?
Wij hebben het gisterenavond geprobeerd, maar als het meer is dan één zin, dan wordt het verdomd lastig om gender-neutraal over iemands partner te blijven praten :D

quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen het daadwerkelijk vervelend vinden als er in zakelijk verkeer initieel wordt uitgegaan van de heterorelatie. Misschien ten overvloede, maar mij interesseert echt voor geen meter. We zijn gewoon met minder, dus is het logisch dat er niet automatisch rekening mee wordt gehouden.
Het is voor ons een 'pijnpuntje' wellicht, omdat het ons opvalt. En zo zijn voor miljarden anderen sommige andere dingen 'pijnpuntjes'. Zolang het niet negatief bedoeld is, hoef ik er niet perse iets negatiefs van te maken en boeit het me werkelijk niet.

quote:
Toen ik hormonaal en zwanger was dacht ik daar overigens heel anders over als we weer eens mevrouw V als papa moesten inschrijven bij een kinderdagverblijf.

insert lampje

BE, wil je ons iets vertellen?
A-ha! Smartass *)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:39:52 #285
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120854702
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 09:29 schreef lezzer het volgende:
Nee, "uw partner moet nog even langs komen om te tekenen".
Ik zie het probleem niet hoor...
Vraag anders of uw partner ook even langskomt, dan laat ik het uw partner ook even zien, zodat uw partner precies weet wat de implicaties voor uw beiden zijn. En als uw partner het er dan ook mee eens is, dan neem ik uw partners gegevens over op de overeenkomst en kunt u beiden tekenen. Wilt u wel even vragen of uw partner uw partners identiteitskaart mee wil nemen?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120854909
Ik zou je uitlachen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_120874158
Jongens. Ik durf het bijna niet te zeggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@

Ik ga al :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_120874574
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens. Ik durf het bijna niet te zeggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@

Ik ga al :@
omg dancing fiebes O+ wil je ook even melden als je komt O+
pi_120875475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens. Ik durf het bijna niet te zeggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@

Ik ga al :@
:'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_120875593
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens. Ik durf het bijna niet te zeggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@

Ik ga al :@
O+ O+ O+
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_120888354
Ik vind ze allemaal vervelend. en alleen Carmen was lekkah. Lip service is toch veel leuker.

Oh, en om nog even terug te komen op gender neutraal gebeuren dingest, int engels maken ze er dan gewoon een gender neutraal meervoud van. Their. Het is dan raar om his/her te gebruiken als je de gender van partner/wie dan ook niet weet. Zoiets als 'hun' komt hier ook nog wel.
Lesbosapiens
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:38:40 #292
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120891452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens. Ik durf het bijna niet te zeggen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry :@

Ik ga al :@
En het ging de laatste tijd net zo goed tussen ons. Ik voelde echt iets groeien. En nu doe je dit ;(

Ik moet hier even van bijkomen. Het een plaatsje geven ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 28 december 2012 @ 23:39:16 #293
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120891483
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou je uitlachen.
Ik zou medelijden hebben :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120901515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 23:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En het ging de laatste tijd net zo goed tussen ons. Ik voelde echt iets groeien. En nu doe je dit ;(

Ik moet hier even van bijkomen. Het een plaatsje geven ;(
Sorry lieve Elies, ik kon niet langer in een leugen blijven leven. Ik kreeg er zo'n getormenteerde getergde blik van :r... Maar serieus, blijf dit weekend eens in bed met Mevrouw B. En kijk minstens de eerste 3 seizoenen. Achter elkaar. Kijken of je het dan ook niet een heel klein pietsebeetje met me eens bent...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_120901522
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sorry lieve Elies, ik kon niet langer in een leugen blijven leven. Ik kreeg er zo'n getormenteerde getergde blik van :r...
:9~
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:05:13 #296
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120903295
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:29 schreef Vanyel het volgende:
:9~
Dat inderdaad :9~ :9~ :9~
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry lieve Elies, ik kon niet langer in een leugen blijven leven. Ik kreeg er zo'n getormenteerde getergde blik van :r... Maar serieus, blijf dit weekend eens in bed met Mevrouw B. En kijk minstens de eerste 3 seizoenen. Achter elkaar. Kijken of je het dan ook niet een heel klein pietsebeetje met me eens bent...
Owkee, ga ik doen ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120903316
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat inderdaad :9~ :9~ :9~

[..]

Owkee, ga ik doen ^O^
Zal ik tussenin komen? Zodat ik kan aanwijzen wat me zo stoort? En OEOEOE kan roepen en wijzen als ze het weer eens doet?

Dan neem ik bonbons mee!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:07:36 #298
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120903344
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zal ik tussenin komen? Zodat ik kan aanwijzen wat me zo stoort? En OEOEOE kan roepen en wijzen als ze het weer eens doet?

Dan neem ik bonbons mee!
Ja! Punt. Uitroepteken :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120903376
Jij en ik en mw. B. O+ Wij komen er wel O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:11:24 #300
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120903427
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij en ik en mw. B. O+ Wij komen er wel O+
Tuurlijk; komt helemaal goed :{w
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')