abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_120313138

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.png
FOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.gifq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgbeardwarioklein.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
Vanaf #200: Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120313157
zeau :+

even mijn laatste post in #300 herhalen;

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
The Church Of The Darkside _O_
Control _O_
Sleeping _O_
This Is Hell _O_
Infectious _O_

O+

en misschien de 23e ook aanwezig in Enschede, geen geld voor die lijn!! :D ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120314177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Die reacties onder die status op de fb van wildstylez :')
Hij loopt te trollen...

Snap ook niet waarom XQ nog niet uitverkocht is. Je verwacht dat alle slamFM en 538 luisteraars nu ook een kaartje willen! :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120315449
Wildstylez: "Underground is the new mainstream."

:')
pi_120318601
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wildstylez: "Underground is the new mainstream."

:')
Wordt al besproken :P
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:52:46 #6
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120328365
TT _O_

Wildstylez niet uitverkocht in de HMH *O*
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120335788
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wildstylez: "Underground is the new mainstream."

:')
Tja. Je kan ervan zeggen wat je wilt, maar ik vind dat het van twee kanten komt.

Kijk bijvoorbeeld eens naar die post van Wildstylez over die mashup van Year Of Summer met Wesker. Een aantal veel te fanatieke mensen komen daar ook posten: zo moet hardstyle zijn, je maakt veel te softe muziek etcetera. Het rare doet zich voor dat de mensen die raw hardstyle luisteren zich zo extreem afzetten tegen de mainstream dat het bijna hinderlijk wordt.
Ik krijg een beetje het gevoel dat de melodieuzere stroming het rauwe lekker laat gaan, maar dat de rauwe kant enorm loopt te bashen tegen de melodieuze kant. Door sociale media komen deze mensen daarmee ook dus de producers lastig vallen ermee.

Ik zeg niet dat je alles moet pikken of wat dan ook en ook zeker geen huilerig "leave wildstylez alone" praatje, maar een beetje meer tolerantie voor wat iemand anders luistert zou voor mijn gevoel wel zo prettig zijn.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120336746
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Klinkt wel heel depressief zo :'(
Ik ga vanavond naar de time out, waar Avio Live staat. Als ik Alphaverb te spreken krijg, zal ik het hem wel even vragen :)
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:04:34 #9
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_120336785
Gouwe ouwe TT :Y
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_120337125
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef ElDani het volgende:

[..]

Tja. Je kan ervan zeggen wat je wilt, maar ik vind dat het van twee kanten komt.

Kijk bijvoorbeeld eens naar die post van Wildstylez over die mashup van Year Of Summer met Wesker. Een aantal veel te fanatieke mensen komen daar ook posten: zo moet hardstyle zijn, je maakt veel te softe muziek etcetera. Het rare doet zich voor dat de mensen die raw hardstyle luisteren zich zo extreem afzetten tegen de mainstream dat het bijna hinderlijk wordt.
Ik krijg een beetje het gevoel dat de melodieuzere stroming het rauwe lekker laat gaan, maar dat de rauwe kant enorm loopt te bashen tegen de melodieuze kant. Door sociale media komen deze mensen daarmee ook dus de producers lastig vallen ermee.

Ik zeg niet dat je alles moet pikken of wat dan ook en ook zeker geen huilerig "leave wildstylez alone" praatje, maar een beetje meer tolerantie voor wat iemand anders luistert zou voor mijn gevoel wel zo prettig zijn.
Eens, maar nu zijn er ook mensen in mijn omgeving die mijn muziek pokkeherrie vinden, terwijl ik vaak naar muziek luister met melodie. Nu is dit plaatje op de radio, dan gaat de radio maximaal en vinden ze het allemaal tof, nu willen ze ook graag naar festivals heen. Terwijl ze maar 1 plaatje kennen, dus de grote festivals en feesten zijn straks in 30 seconden uitverkocht door mensen die gaan staan filmen op zo'n feest. Kijk mij ik ben op defqondecibelqlimaxhardbassetcetc geweest.
pi_120337938
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Eens, maar nu zijn er ook mensen in mijn omgeving die mijn muziek pokkeherrie vinden, terwijl ik vaak naar muziek luister met melodie. Nu is dit plaatje op de radio, dan gaat de radio maximaal en vinden ze het allemaal tof, nu willen ze ook graag naar festivals heen. Terwijl ze maar 1 plaatje kennen, dus de grote festivals en feesten zijn straks in 30 seconden uitverkocht door mensen die gaan staan filmen op zo'n feest. Kijk mij ik ben op defqondecibelqlimaxhardbassetcetc geweest.
Nóg meer filmers ? ;(
pi_120337988
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Eens, maar nu zijn er ook mensen in mijn omgeving die mijn muziek pokkeherrie vinden, terwijl ik vaak naar muziek luister met melodie. Nu is dit plaatje op de radio, dan gaat de radio maximaal en vinden ze het allemaal tof, nu willen ze ook graag naar festivals heen. Terwijl ze maar 1 plaatje kennen, dus de grote festivals en feesten zijn straks in 30 seconden uitverkocht door mensen die gaan staan filmen op zo'n feest. Kijk mij ik ben op defqondecibelqlimaxhardbassetcetc geweest.
En die feesten waren hiervoor niet binnen afzienbare tijd uitverkocht? Qlimax, Defqon moest je sowieso voor gaan zitten om binnen te halen, en tegenwoordig voor Intents, Fusion, Rebirth ook. Maar bijv XQ Wildstylez is nog niet uitverkocht. Normaliter gingen die ongeveer 2 weken van tevoren uitverkocht, we gaan het dus zien.
Feit is wel dat er een enorme aanwas aan tieners is die volgend jaar allemaal 18 zijn. De 16 leeftijd feesten in Brabant verkopen als kool. Ik ben wel benieuwd wat dit gaat betekenen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120338049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:43 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Nóg meer filmers ? ;(
Erg jammer altijd ja, nu hoeft niet iedereen van mij overdreven los te gaan maar de hele avond met je telefoon filmpjes maken shit waarom ...
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:51:49 #14
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_120338134
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Eens, maar nu zijn er ook mensen in mijn omgeving die mijn muziek pokkeherrie vinden, terwijl ik vaak naar muziek luister met melodie. Nu is dit plaatje op de radio, dan gaat de radio maximaal en vinden ze het allemaal tof, nu willen ze ook graag naar festivals heen. Terwijl ze maar 1 plaatje kennen, dus de grote festivals en feesten zijn straks in 30 seconden uitverkocht door mensen die gaan staan filmen op zo'n feest. Kijk mij ik ben op defqondecibelqlimaxhardbassetcetc geweest.
Stereotype dagjesmens
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_120338284
Ik maak ook wel eens een filmpje of foto, maar meestal van de mensen met wie ik er ben, ik ga geen halve set filmen. Ja defqon ga ik ook voor zitten, hardbass ook voor de vip tickets, en wss ga ik voor DB ook zitten. Mocht DB niet wat worden dan maar een ander feestje in augustus.
pi_120338429
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef KeesBromfiets het volgende:
Ik maak ook wel eens een filmpje of foto, maar meestal van de mensen met wie ik er ben, ik ga geen halve set filmen. Ja defqon ga ik ook voor zitten, hardbass ook voor de vip tickets, en wss ga ik voor DB ook zitten. Mocht DB niet wat worden dan maar een ander feestje in augustus.
Het maakt me eigenlijk geen ene donder uit of iemand filmt of niet. Moet die persoon helemaal zelf weten.

Misschien lichtjes filosofisch, maar ik heb zelf zoiets van: waarom zou je iemand tot dagjesmens bestempelen? Wanneer is iemand een liefhebber? Als je alle feestjes meepakt? Als je alle platen kent? Als je contacten hebt met DJ's? Dat hele wegzetten van mensen is niet iets voor mij. Ik laat ze in ieder geval lekker, ze hebben er net zoveel voor betaald als ik dat heb en als zij besluiten de hele dag/avond te filmen, spacen, rondjes te lopen, dansen maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Zolang ik kan doen waar ik voor kom (genieten van de muziek en de show) vind ik het eigenlijk allemaal wel mooi.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120338857
Maar is de 'raw' kant niet net zo goed mainstream aan het gaan met acts als B-Front en G4H die op Qlimax staan? Uiteraard is een Thera geen mainstream en zal dat wss nooit worden maar dat soort niet mainstream tracks heb je ook aan de melodieuze kant. Helaas zijn ze wel heel zeldzaam geworden....
pi_120339216
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:14 schreef StM het volgende:
Maar is de 'raw' kant niet net zo goed mainstream aan het gaan met acts als B-Front en G4H die op Qlimax staan? Uiteraard is een Thera geen mainstream en zal dat wss nooit worden maar dat soort niet mainstream tracks heb je ook aan de melodieuze kant. Helaas zijn ze wel heel zeldzaam geworden....
B-Front mag dan populair zijn, maar mainstream zeker niet. Buiten Nederland is hij volgens mij helemaal niet zo populair.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120339326
Mainstream niet mainstream... het enige verschil is wel of niet bekend bij het grote publiek.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120339339
Mja dan gaat het uitkomen op een definitiekwestie. Laten we dat maar aan Lyst overlaten.

Maar ik denk dat je zijn populariteit een beetje onderschat, ook al is die lang niet op het niveau van de grote namen die al jaren op Qlimax staan uiteraard.
pi_120339496
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:30 schreef StM het volgende:
Mja dan gaat het uitkomen op een definitiekwestie. Laten we dat maar aan Lyst overlaten.

Maar ik denk dat je zijn populariteit een beetje onderschat, ook al is die lang niet op het niveau van de grote namen die al jaren op Qlimax staan uiteraard.
Een Code Black heeft toch een 52000 fans op facebook en B-Front 21000 om maar eens een voorbeeld te noemen.Atmozfears hebben er nu 15000 terwijl deze in Nederland toch aanzienlijk minder populair zijn.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120339562
Code Black geeft veel tracks voor likes weg. Zany had tot voor kort ook maar 30000 likes. ;)

Populariteit meten is enorm lastig imo :)
pi_120339634
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:38 schreef StM het volgende:
Code Black geeft veel tracks voor likes weg. Zany had tot voor kort ook maar 30000 likes. ;)

Populariteit meten is enorm lastig imo :)
Dat is zeker waar. Misschien onderschat ik het ook wel, maar toch.. Ik zou het niet zomaar zeggen.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120339686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef ElDani het volgende:

[..]

Het maakt me eigenlijk geen ene donder uit of iemand filmt of niet. Moet die persoon helemaal zelf weten.

Misschien lichtjes filosofisch, maar ik heb zelf zoiets van: waarom zou je iemand tot dagjesmens bestempelen? Wanneer is iemand een liefhebber? Als je alle feestjes meepakt? Als je alle platen kent? Als je contacten hebt met DJ's? Dat hele wegzetten van mensen is niet iets voor mij. Ik laat ze in ieder geval lekker, ze hebben er net zoveel voor betaald als ik dat heb en als zij besluiten de hele dag/avond te filmen, spacen, rondjes te lopen, dansen maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Zolang ik kan doen waar ik voor kom (genieten van de muziek en de show) vind ik het eigenlijk allemaal wel mooi.
Helemaal mee eens. Zolang niemand een ander lastig valt moet diegene lekker weten wat hij/zij doet. Filmen, losgaan, spacen, whatever. Natuurlijk is lastig vallen dan ook weer relatief. Ik vind het bijvoorbeeld leuk als een spacend persoon random tegen me aan begint te lullen, een ander kan dit weer als irritant/lastig ervaren.
pi_120339962
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef ElDani het volgende:

[..]

Het maakt me eigenlijk geen ene donder uit of iemand filmt of niet. Moet die persoon helemaal zelf weten.

Misschien lichtjes filosofisch, maar ik heb zelf zoiets van: waarom zou je iemand tot dagjesmens bestempelen? Wanneer is iemand een liefhebber? Als je alle feestjes meepakt? Als je alle platen kent? Als je contacten hebt met DJ's? Dat hele wegzetten van mensen is niet iets voor mij. Ik laat ze in ieder geval lekker, ze hebben er net zoveel voor betaald als ik dat heb en als zij besluiten de hele dag/avond te filmen, spacen, rondjes te lopen, dansen maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Zolang ik kan doen waar ik voor kom (genieten van de muziek en de show) vind ik het eigenlijk allemaal wel mooi.
Ook helemaal mee eens, natuurlijk sta ik liever tussen alleen maar tussen de "echte" liefhebbers. Ach het voordeel van "dagjesmensen" is dat ze aan het eind van de avond al weg zijn of op de tribune zitten zodat er meer ruimte is om los te gaan.

Was een tof feestje in Luxor Live. Heerlijk gestampt voor het goede doel. Vanwege pijnstillers enzo mocht ik geen biertjes drinken en nuchter los gaan ging me beter af als gedacht. Hing een erg goede sfeer in het Luxor. Het was niet te druk, maar wel redelijk warm.
Blijft toch mooi hoe Audiofreq en Da Syndrome los gaan. _O_ En wat sloot D-Passion goed af met een paar Promo en Ophidian plaaten. :D
pi_120342030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:30 schreef StM het volgende:
Laten we dat maar aan Lyst overlaten.

_O-
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:15:10 #27
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120345901
quote:
And yet, across the gulf of space, minds immeasurably superior to ours regarded this earth with envious eyes; and slowly, and surely, they drew their plans against us.


Da's van War of the Worlds, dat wist ik niet :P
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:46:33 #28
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120350875
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120353180
quote:
Nice idd. _O_

Die nieuwe plaat onder de vid van D&R klinkt geniaal trouwens.


*O*
gr gr
pi_120366290


Kijk eens wat we daar hebben!
https://twitter.com/DJLadyDana1
Mixes onder de naam Khadber
pi_120367141
Dana _O_
Beter wordt ze nu ze weer een beetje erboven op is eindelijk geboekt op Hardclassics :D :D
  zondag 16 december 2012 @ 11:27:40 #32
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120367237
Dana _O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_120367325
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:35 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk eens wat we daar hebben!
https://twitter.com/DJLadyDana1
De eerste hardstyle dj waar ik ooit een cd van heb gekocht! :9
pi_120367640
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:35 schreef ElDani het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk eens wat we daar hebben!
https://twitter.com/DJLadyDana1
_O_

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nice idd. _O_

Die nieuwe plaat onder de vid van D&R klinkt geniaal trouwens.


*O*
Gast heeft ooit bij mij een Zatox shirtje besteld :)
Remco heet ie volgens mij
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 16 december 2012 @ 12:01:52 #35
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_120367982
Waarom komen er geen livesetjes uit van loudness...

Of ik kan niet zoeken }:|
Blub
pi_120368066
quote:
9s.gif Op zondag 16 december 2012 12:01 schreef Gupje het volgende:
Waarom komen er geen livesetjes uit van loudness...

Of ik kan niet zoeken }:|
Check B2S nieuwsbrief. Iedere donderdag om 8 uur komen er setjes vrij van sommige b2s feesten. Soms dus Loudness.
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 16 december 2012 @ 12:12:03 #37
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_120368222
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef ElDani het volgende:

[..]

Check B2S nieuwsbrief. Iedere donderdag om 8 uur komen er setjes vrij van sommige b2s feesten. Soms dus Loudness.
Maar is er al een vrij gegeven? Want ik schrijf mij nu net in voor die nieuwsbrief.
Blub
pi_120368284
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef Gupje het volgende:

[..]

Maar is er al een vrij gegeven? Want ik schrijf mij nu net in voor die nieuwsbrief.
Zover ik weet niet. Helaas! B2S is wat minder gul met livesets van Q-Dance. Misschien te maken met management of met contracten.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120376238
Vandaag is de laatste dag om te stemmen op http://top100.fear.fm/ :)

Laten we de echt toffe tracks eens een kleine push geven ;)
pi_120379942
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef StM het volgende:
Vandaag is de laatste dag om te stemmen op http://top100.fear.fm/ :)

Laten we de echt toffe tracks eens een kleine push geven ;)
Sommige tracks staan dubbel bij de suggesties, bijvoorbeeld bij Crypsis. Beter heeft dit geen invloed op de resultaten :P

Overigens wel jammer, heb gestemd, maar kan lijstje niet meer terug vinden...

Zoiets was het ongeveer:

Solutio & The I's - Immortal
Frequencerz - Bitch
Phuture Noize - Soul Machine
Crypsis - Main MF
B-Front - Mysterias
Crypsis - Damned
Radical Redemption - The Black Demon
Alpha Twins - Rebirth (Official Rebirth 2012 Anthem)
Noisecontrollers - Pillars Of Creation
Black Force - Monsters

[ Bericht 4% gewijzigd door eQuaL op 16-12-2012 17:53:38 ]
pi_120390227
vrijdagavond/zaterdag misschien naar de Oude Markt in Enschede en ik zit er stevig over te denken om zondagavond ook te gaan!!

want ik hoop op nog zo'n kneiter set van onze Thera :D :9 _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120390674
Dus zondag mini meet :P
pi_120390895
quote:
Atmozfears
Blackburn
Diffusers
Dr. Rude
Eastwing
Inner Heat
Sound Freakerz
Tartaros
The Vision
Thera
MC: Tellem
geen slechte lijn ^O^ en ¤ 5 is geen geld! ken de ZOZO wel, maar benieuwd hoe een (hardstyle)feestje daar is...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120392761
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
want ik hoop op nog zo'n kneiter set van onze Thera :D :9 _O_
Ik ga ook weer eens naar een Hardstyle feestje :D
DJ Thera invites:
Frequencerz
Geck-o O+ O+ O+
Blackburn
Heatzone
BraHz

Ik las op PF dat Heatzone er oude italianen op ging gooien. Thera valt nooit tegen (paar oude pareltjes zou ook wel fijn zijn, Pieter _O_ ) Blackburn en BraHz heb ik nog nooit gehoord. Frequencerz vind ik niet zo leuk, maarja, Geck-o O+ O+ O+
De beste man heeft altijd geweldige sets en het is veel te lang geleden dat ik hem een setje (ofja, Hardstyle dan) heb horen draaien.

Kortom, superveel zin in, voorgaande Theracords-feestjes waren ook super, dus verwacht hier weer hetzelfde van. En dat voor maar 5 euro inclusief garderobe _O_
pi_120394018
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

geen slechte lijn ^O^ en ¤ 5 is geen geld! ken de ZOZO wel, maar benieuwd hoe een (hardstyle)feestje daar is...
Eigenlijk zou alleen Thera mij trekken, maar dat is die 5 euro uiteraard wel waard als het in de buurt is.
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik ga ook weer eens naar een Hardstyle feestje :D
DJ Thera invites:
Frequencerz
Geck-o O+ O+ O+
Blackburn
Heatzone
BraHz

Ik las op PF dat Heatzone er oude italianen op ging gooien. Thera valt nooit tegen (paar oude pareltjes zou ook wel fijn zijn, Pieter _O_ ) Blackburn en BraHz heb ik nog nooit gehoord. Frequencerz vind ik niet zo leuk, maarja, Geck-o O+ O+ O+
De beste man heeft altijd geweldige sets en het is veel te lang geleden dat ik hem een setje (ofja, Hardstyle dan) heb horen draaien.

Kortom, superveel zin in, voorgaande Theracords-feestjes waren ook super, dus verwacht hier weer hetzelfde van. En dat voor maar 5 euro inclusief garderobe _O_
Mooie line-up inderdaad. Met Thera en Geck-o erbij kan dat onmogelijk tegenvallen en die oude Italianen zijn altijd goed, of het nou 2002 of 2007 is, maakt niet uit. :9

Hier ook 5 euro is een koopie inderdaad, alleen jammer dat het in dat gat is. :P
gr gr
pi_120394068
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Mooie line-up inderdaad. Met Thera en Geck-o erbij kan dat onmogelijk tegenvallen en die oude Italianen zijn altijd goed, of het nou 2002 of 2007 is, maakt niet uit. :9

5 euro is een koopie inderdaad, alleen jammer dat het in dat gat is. :P
Kan misschien wel vervoer voor jou regelen ook? Gaan met 2 auto's die toch niet helemaal vol zitten vanaf eindhoven ;)
pi_120394355
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:57 schreef T-Force het volgende:

[..]

Kan misschien wel vervoer voor jou regelen ook? Gaan met 2 auto's die toch niet helemaal vol zitten vanaf eindhoven ;)
Dat klinkt wel heel verleidelijk! Had nog niks gepland voor die avond, dus zou mooi zijn als ik mee kan rijden.
gr gr
pi_120396564
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Eigenlijk zou alleen Thera mij trekken, maar dat is die 5 euro uiteraard wel waard als het in de buurt is.
in de buurt is het zeker ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 december 2012 @ 23:20:53 #49
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120399812
:P veelste ver hier vandaan :(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120401665
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in de buurt is het zeker ;)
Ik pak mooi de fiets vanaf Hengelo in elk geval! :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120409841
Time Out was eigenlijk wel weer tof! Ja, er loopt veel volk rond dat eigenlijk niets met hardstyle te maken heeft. Mensen die voor een "gewoon" avondje stappen komen en dan een uitstapje maken naar de hardstyle zaal.

Hoe Frontliner het heeft gedaan is mij een vraag, maar om 1:30 begon 'ie met zijn set. Hij stond eerst tot 0:00 in Zwolle, en is zo`n 1.5 uur rijden. Hele toffe set met oude, nieuwe, rauwe en euphorische tracks. G4H - Bolivia kwam echt midden in z`n set, waarna On the go gedraaid werd. Best wel wazig.
De VOLLE zaal ging eigenlijk best goed los, iets wat ik eigenlijk niet helemaal verwachtte.

Om 3:30 begon Avio. Man man man, wat HARD! Ik geloof dat ik Avio nog nooit met zijn tweeën heb gezien, dus ik verwachtte eigenlijk de stijl van Alphaverb. Maar het was in mijn oren meer Alphaverb melodieën met Thera kicks, haha. Op partyflock staat een goede quote om dit moment van de avond te beschrijven:
quote:
Ik heb echt 6 mensen zien losgaan op AVIO. Waarschijnlijk de 6 die hierboven geilend op AVIO hebben gereageerd ­
Niet echt iets voor in Time Out blijkt wel.
Na een nummer of 3 van Avio wilde mijn vrienden naar huis omdat ze moe waren. En eentje begon zich een beetje ziek te voelen. Heeft al veel maagproblemen en we zijn er nu achter dat de trillingen bij hardstyle deze klachten doen aanwakkeren. Jammer, maar helaas. Had nog wel even Digital Punk willen zien, maar dat is er niet van gekomen. Al met al een goede avond gehad, en niet eens zo duur. ¤6 entree en ¤2 voor een biertje/cola zijn prima prijzen. Hele avond heeft me nog geen ¤15 gekost
pi_120410204
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

in de buurt is het zeker ;)
Dat vermoeden had ik al. :+

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Levitas het volgende:
Time Out was eigenlijk wel weer tof! Ja, er loopt veel volk rond dat eigenlijk niets met hardstyle te maken heeft. Mensen die voor een "gewoon" avondje stappen komen en dan een uitstapje maken naar de hardstyle zaal.

Hoe Frontliner het heeft gedaan is mij een vraag, maar om 1:30 begon 'ie met zijn set. Hij stond eerst tot 0:00 in Zwolle, en is zo`n 1.5 uur rijden. Hele toffe set met oude, nieuwe, rauwe en euphorische tracks. G4H - Bolivia kwam echt midden in z`n set, waarna On the go gedraaid werd. Best wel wazig.
De VOLLE zaal ging eigenlijk best goed los, iets wat ik eigenlijk niet helemaal verwachtte.

Om 3:30 begon Avio. Man man man, wat HARD! Ik geloof dat ik Avio nog nooit met zijn tweeën heb gezien, dus ik verwachtte eigenlijk de stijl van Alphaverb. Maar het was in mijn oren meer Alphaverb melodieën met Thera kicks, haha. Op partyflock staat een goede quote om dit moment van de avond te beschrijven:

[..]

Na een nummer of 3 van Avio wilde mijn vrienden naar huis omdat ze moe waren. En eentje begon zich een beetje ziek te voelen. Heeft al veel maagproblemen en we zijn er nu achter dat de trillingen bij hardstyle deze klachten doen aanwakkeren. Jammer, maar helaas. Had nog wel even Digital Punk willen zien, maar dat is er niet van gekomen. Al met al een goede avond gehad, en niet eens zo duur. ¤6 entree en ¤2 voor een biertje/cola zijn prima prijzen. Hele avond heeft me nog geen ¤15 gekost
Wel balen dat je maar zo weinig van AVIO hebt gezien. -O- Ik heb ze ook slechts 1 keer live mogen aanschouwen, maar zo'n set is wel erg fijn!

Je hebt dus ook niet met AV of IO kunnen spreken en je vraag kunnen stellen?

En dat ze in de Time-Out geboekt waren leek mij al een ongelukkige beslissing en dat blijkt dus ook zo te zijn. Hopelijk is het niet hun laatste boeking. :P

[ Bericht 31% gewijzigd door Quyxz_ op 17-12-2012 11:57:25 ]
gr gr
  maandag 17 december 2012 @ 12:41:45 #53
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120411871
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120412166
Wou hem net posten, wat een godsgruwelijk geweld is dat toch! 1 v/d beste tracks van dit jaar (al wordt hij pas in januari gereleased :()
pi_120412173
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Levitas het volgende:
Time Out was eigenlijk wel weer tof! Ja, er loopt veel volk rond dat eigenlijk niets met hardstyle te maken heeft. Mensen die voor een "gewoon" avondje stappen komen en dan een uitstapje maken naar de hardstyle zaal.

Hoe Frontliner het heeft gedaan is mij een vraag, maar om 1:30 begon 'ie met zijn set. Hij stond eerst tot 0:00 in Zwolle, en is zo`n 1.5 uur rijden. Hele toffe set met oude, nieuwe, rauwe en euphorische tracks. G4H - Bolivia kwam echt midden in z`n set, waarna On the go gedraaid werd. Best wel wazig.
De VOLLE zaal ging eigenlijk best goed los, iets wat ik eigenlijk niet helemaal verwachtte.

Om 3:30 begon Avio. Man man man, wat HARD! Ik geloof dat ik Avio nog nooit met zijn tweeën heb gezien, dus ik verwachtte eigenlijk de stijl van Alphaverb. Maar het was in mijn oren meer Alphaverb melodieën met Thera kicks, haha. Op partyflock staat een goede quote om dit moment van de avond te beschrijven:

[..]

Na een nummer of 3 van Avio wilde mijn vrienden naar huis omdat ze moe waren. En eentje begon zich een beetje ziek te voelen. Heeft al veel maagproblemen en we zijn er nu achter dat de trillingen bij hardstyle deze klachten doen aanwakkeren. Jammer, maar helaas. Had nog wel even Digital Punk willen zien, maar dat is er niet van gekomen. Al met al een goede avond gehad, en niet eens zo duur. ¤6 entree en ¤2 voor een biertje/cola zijn prima prijzen. Hele avond heeft me nog geen ¤15 gekost
Hebben ze btw nog steeds die blauwe casino muntjes? Heb er nog hele stapel van liggen namelijk... :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120412272
quote:
Is wel zo'n typische Delete 99%-noise-plaatje, maar volgens mij gaat hij live wel geniaal hard. (Net als die nieuwste activatorrelease)
gr gr
pi_120412284
Wel typisch Delete maar wat een drive zit er in die plaat.
pi_120412483
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hebben ze btw nog steeds die blauwe casino muntjes? Heb er nog hele stapel van liggen namelijk... :P
Yep, nog steeds. Ik gebruik trouwens altijd muntenbalie.nl om te kijken welke munten de huidige munten van clubs zijn (Matrixx, Time out, etc.) en als ik zie dat het dezelfde zijn neem ik ze mee ;)
pi_120412727
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Je hebt dus ook niet met AV of IO kunnen spreken en je vraag kunnen stellen?
Shit, het kwartje valt :D _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120412887
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Shit, het kwartje valt :D _O-
WHUT?! Dit zie ik nu ook pas! :o

Maar nee. Heb geen kans gehad om met ze te spreken, hoewel.. IO stond de hele tijd naast me, maar ik ken heel die gast niet. Toen ie eenmaal op het podium stond, dacht ik "FUCK! Die gast stond de hele tijd naast me!"
pi_120413133
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Shit, het kwartje valt :D _O-
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

WHUT?! Dit zie ik nu ook pas! :o

Maar nee. Heb geen kans gehad om met ze te spreken, hoewel.. IO stond de hele tijd naast me, maar ik ken heel die gast niet. Toen ie eenmaal op het podium stond, dacht ik "FUCK! Die gast stond de hele tijd naast me!"
Whehe. _O- Wat een eyeopener. Jammer dat je je kans niet gegrepen hebt. Ik heb toevallig 1 keer met hem gesproken, is een aardige gast hoor! :P

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Levitas het volgende:

[..]

Yep, nog steeds. Ik gebruik trouwens altijd muntenbalie.nl om te kijken welke munten de huidige munten van clubs zijn (Matrixx, Time out, etc.) en als ik zie dat het dezelfde zijn neem ik ze mee ;)
Wat een raar concept heeft die website zeg. Als je muntjes overhebt kan je ze aan hen verkopen. Maar je hebt toch nooit zo veel muntjes over dat je al die moeite gaat doen voor die paar euro?
gr gr
pi_120413211
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat een raar concept heeft die website zeg. Als je muntjes overhebt kan je ze aan hen verkopen. Maar je hebt toch nooit zo veel muntjes over dat je al die moeite gaat doen voor die paar euro?
Vind het ook maar iets aparts. Van de grotere clubs zijn er toch nooit munten op die site beschikbaar. Matrixx and Time Out, bijvoorbeeld, zijn altijd "Niet beschikbaar". Waarschijnlijk omdat niemand de moeite neem om de muntjes idd op te sturen.

Ik gebruik het echt alleen maar om te kijken wat de huidige muntjes zijn, zodat ik kan kijken of ik ze nog heb :P
pi_120413744
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Shit, het kwartje valt :D _O-
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

WHUT?! Dit zie ik nu ook pas! :o

pi_120421020
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Levitas het volgende:
Time Out was eigenlijk wel weer tof! Ja, er loopt veel volk rond dat eigenlijk niets met hardstyle te maken heeft. Mensen die voor een "gewoon" avondje stappen komen en dan een uitstapje maken naar de hardstyle zaal.

Hoe Frontliner het heeft gedaan is mij een vraag, maar om 1:30 begon 'ie met zijn set. Hij stond eerst tot 0:00 in Zwolle, en is zo`n 1.5 uur rijden. Hele toffe set met oude, nieuwe, rauwe en euphorische tracks. G4H - Bolivia kwam echt midden in z`n set, waarna On the go gedraaid werd. Best wel wazig.
De VOLLE zaal ging eigenlijk best goed los, iets wat ik eigenlijk niet helemaal verwachtte.

Om 3:30 begon Avio. Man man man, wat HARD! Ik geloof dat ik Avio nog nooit met zijn tweeën heb gezien, dus ik verwachtte eigenlijk de stijl van Alphaverb. Maar het was in mijn oren meer Alphaverb melodieën met Thera kicks, haha. Op partyflock staat een goede quote om dit moment van de avond te beschrijven:

[..]

Na een nummer of 3 van Avio wilde mijn vrienden naar huis omdat ze moe waren. En eentje begon zich een beetje ziek te voelen. Heeft al veel maagproblemen en we zijn er nu achter dat de trillingen bij hardstyle deze klachten doen aanwakkeren. Jammer, maar helaas. Had nog wel even Digital Punk willen zien, maar dat is er niet van gekomen. Al met al een goede avond gehad, en niet eens zo duur. ¤6 entree en ¤2 voor een biertje/cola zijn prima prijzen. Hele avond heeft me nog geen ¤15 gekost
Is dat geluid nog steeds zo kut daar? paar maanden geleden geweest, ongelooflijk schel. Halve avond in die house-zaal gestaan daardoor :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_120421485
Ik zag net de line-up van Bass academy best wel heel erg dik!
23.­00-00.­00: Solutio &­ The I's
00:00-01:00: Luna &­ E-Force
01:00-02:00: Ran-D vs.­ Adaro
02:00-03:00: B-Front
03:00-04:00: Thera
04:00-05:00: Zany vs.­ Titan
05:00-06:00: Crypsis vs.­ Radical Redemption
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120422118
Ik had ' m nog niet op Q-music gehoord. Maar ook daar wordt YOS gedraaid :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120422547
Moet niet veel gekker worden.
pi_120422607
In het komende jaar ga je dat wss nog vaak zeggen...
pi_120424320
quote:
Waarom word ik hier nou helemaal niet blij van? In tegendeel zelfs.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120424868
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik had ' m nog niet op Q-music gehoord. Maar ook daar wordt YOS gedraaid :P
dat is de iTunes top zoveel toch? Dan kunnen ze moeilijk om die plaat heen...
pi_120424929
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:27 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Is dat geluid nog steeds zo kut daar? paar maanden geleden geweest, ongelooflijk schel. Halve avond in die house-zaal gestaan daardoor :')
Geen last van met oordoppen :) Wat wel heel irritant is, is dat als je achter staat het teruggekaatste geluid hoort. Het einde van de zaal is lager
pi_120425066
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef StM het volgende:
In het komende jaar ga je dat wss nog vaak zeggen...
alleen als ie nog bij skyradio komt...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120425326
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 18:03 schreef Levitas het volgende:

[..]

dat is de iTunes top zoveel toch? Dan kunnen ze moeilijk om die plaat heen...
Dagelijks hoor, maar pas vanaf eind vd middag (van Inkel)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_120425703
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 18:17 schreef JustinK het volgende:

[..]

Dagelijks hoor, maar pas vanaf eind vd middag (van Inkel)
Ja, ze hebben op Q-Music de iTunes top 30 ofzo. Weet niet of die elke dag wordt uitgezonden, maar die begint aan het einde van de middag inderdaad. Als YOS dan in de top30 staat, MOETEN ze hem op Q wel draaien, anders krijg je weer scheve gezicht, hij staat immers in de top 30 omdat mensen de track kopen..
pi_120426283
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:28 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ja, ze hebben op Q-Music de iTunes top 30 ofzo. Weet niet of die elke dag wordt uitgezonden, maar die begint aan het einde van de middag inderdaad. Als YOS dan in de top30 staat, MOETEN ze hem op Q wel draaien, anders krijg je weer scheve gezicht, hij staat immers in de top 30 omdat mensen de track kopen..
Ja precies, maar ze draaien m dus ook in andere programma's. iTunes top 30 is vrijdag/zaterdag, maar vanmiddag hoorde ik m ook voorbijkomen
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_120433517
mijn ervaring met Time Out is dat het geluid inderdaad schel is, met oordoppen scheelt het wel maar "mooi" is het allemaal niet :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120437285
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn ervaring met Time Out is dat het geluid inderdaad schel is, met oordoppen scheelt het wel maar "mooi" is het allemaal niet :P
Ze zouden kunnen beginnen om het wat zachter te zetten.. Wellicht dat het dan ook wat mooier klinkt. Het staat daar volgens mij echt ruim over de 100 dB
pi_120437527
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ze zouden kunnen beginnen om het wat zachter te zetten.. Wellicht dat het dan ook wat mooier klinkt. Het staat daar volgens mij echt ruim over de 100 dB
bij Lucky staat het volgens de meter bij het licht/geluid (overkant van waar de DJ-booth en subs staan) altijd tussen 110-130dB en dat is me toch een portie dik geluid O+ :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 17 december 2012 @ 22:35:28 #79
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120439951
Dana:

quote:
Let me start by saying I missed u, I missed the music and I missed being on stage.

Somewhere in the beginning of 2010 I couldn’t concentrate at all anymore,
I was scared driving and I couln’t hear my headphones seperate from the monitor.
That really scared me because I didn’t trust myself anymore.
After visiting the docter she send me to Limburg where I met a great docter who is specialized with the phenom Burn Out.
He told me I could have come 4 years earlier, shocker, what a determination I have :-)

After staying there for 6 weeks my body just totaly gave up because I stopped the train.
I realized how tired I was, it wasn’t just a jetlag..
Than the long way started for me to fill my seriously empty battery.

After one year I started to make real progress and was feeling good again.
That was already sooner anyone expected just to find something that didn’t feel right.
Went to the docter again and she sent me immediatly to the dermatologist.
I had a melanoma and after they removed it and checked it, it was grown to deep in my skin and they sent me to a specialized cancer hospital in Amsterdam, the AVL.
Scary times again because they can’t tell if it’s spread.

So after a lot of visits, november was the time to get surgery.
They did some skin grafting and removed my lymph glands to check if it was clean.
When I was in the recovery room we discovered a clocked vain and I had to go back in.
After a 5 months I got the message clean!! Pfff.
I have a lot of allergies for medicins and now we know also for suture (hope that’s right)
So I got an operation again in febuari when I just recovered from 7 hours anesthesia.

After that operation my left shoulder hurt a lot.
At first I thought it was me compensating the lost of a lot of skin in my neck.
Back to the hospital for a check up and after telling him about the strange pulsating pain
they sent me to the AVL fysio.
When I entered he told me right away that it looked like a pinched nerve.
Normally that can take a half year to 3/4 of a year to heal.
Not the best news but hey, I’m healty!!
So they gave me a lot of medicine including Morphine.
I tested also a lot but I’m really allergic for a lot.
Gota lot of side effects + I put on a lot of weight from it, but hey, if that’s all. :-)

After seeing my own surgeon again, he sent me to a neurologist.
After some test I got the news the nerve was damaged.
When I asked him about a prognosis and he couldn’t give me one.
He said IF it heals we should know in one or one and a half year.
That was a half year ago and after that I got a real dip.
The poisened cup still wasn’t empty.

I’ve been working really hard to get better but this problem I can’t fix.
I have to wait and see and it really hurts.
I’m not a baby but this pulsating pain the whole day is very tiring.
I leak energy and that’s what I was building up again.
After a few months I accepted it and I even got used to the pain.
I stopped with the morphine and I felt better every day mentally.
Now I feel better than ever and the arm teaches me a lot.

After hearing about the last Thunderdome I knew I couldn’t miss it and with the help
of my friend Uzi and all friends around me it was possible to kind of mix with one arm.
I also realized it’s two and a half years since i’ve been gone but it didn’t feel like it.
It was a different kind of rollercoaster I was in. But a perfect time to let you all know what’s going on.
Unfortunatly it cost me very much and the pain was terrible but I wouldn’t have missed it for anything in the world. It was worth it.
I had already planned to go to America for 3 months to recover and with a little faith I’ll come back healthy!!!
If you all keep your fingers crossed for me! I’m sure it helps!!
Otherwise I have to do some back 2 back prefomances :-)

In the mean time I registered for all social media and will keep you posted from now on.
I’m glad to be almost back, and want to thank you all for the support I’ve got already since
Thunderdome XX and I love you all!!!

Dana

Ps If somebody wants a dutch translate, I can do that. ;-)
Tweet me @DJLadyDana1
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 17 december 2012 @ 22:46:14 #80
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_120440641
Las het verhaal net.
Heftig inderdaad :{

Wavolizer is wel flinks aan het knapp'n op Q-Dance Radio!
The Outside Agency
pi_120442751
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef haakon het volgende:
Las het verhaal net.
Heftig inderdaad :{

Wavolizer is wel flinks aan het knapp'n op Q-Dance Radio!
En wat was het gerucht/nieuws eerder? Alleen een burn-out toch? Hebben ze al die andere dingen goed geheim gehouden :o Dat is het eerste wat ik dacht eigenlijk.

Wel een ziek verhaal. Alles kwam echt achter elkaar
  dinsdag 18 december 2012 @ 07:17:12 #82
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_120448906
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef Levitas het volgende:

[..]

En wat was het gerucht/nieuws eerder? Alleen een burn-out toch? Hebben ze al die andere dingen goed geheim gehouden :o Dat is het eerste wat ik dacht eigenlijk.

Wel een ziek verhaal. Alles kwam echt achter elkaar
Volgens mij ook inderdaad alleen die burn-out.
Maar wat je zegt: Al die dingen achter elkaar -O-
Hoeveel pech kan een mens hebben...
The Outside Agency
pi_120454342
Ook al ben je niet geweest:

https://www.facebook.com/questions/10151378738044612/

stemmen op de Tijdmachine! :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120466608
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120466749
quote:
:r

Al die simpeltjes "AHHH ZO'N VET NUMMERTJEEEE HRDSTYLE DE GEKSTE!!". Op FB wordt je doodgegooid met dat nummer. En dat van mensen die normaal altijd alle harder styles en bijbehorende mensen bestempelen als snuivende kaalkopjes.

En nu betrap ik me er op dat ik als 16m begin te klinken ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120466839
quote:
En 2... :').
pi_120467075
Tja, de Top 40 is (bij benadering) gebaseerd op verkoop :) En je kan vast wel voorstellen wat er atm veel verkocht wordt...
pi_120467770
Nou ja, over hitlijsten.
Nu al veel aangevraagd voor Serious Request...



Misschien wel de nieuwe "Martin Solveig - hello" van 2012 :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120468550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ja, over hitlijsten.
Nu al veel aangevraagd voor Serious Request...

[ afbeelding ]

Misschien wel de nieuwe "Martin Solveig - hello" van 2012 :P
Ik vraag me dan altijd af wie dat toch allemaal aanvraagd :').
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:19:23 #90
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_120468612
Coldplay - Fix you? Die plaat is 8 jaar oud
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_120469964
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:04 schreef StM het volgende:
In het komende jaar ga je dat wss nog vaak zeggen...
*Kuch*

pi_120470998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef StM het volgende:

[..]

*Kuch*

[ afbeelding ]
_O- Dat meen je niet!

O wacht
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:24:59 #93
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_120471241
The Outside Agency
pi_120472619
Zelfs in de sportschool tijdens de spinninglessen :'( :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120473467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:57 schreef StM het volgende:

[..]

*Kuch*

[ afbeelding ]
Mag ie dan een plaatje komen draaien :D?
pi_120477061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Mag ie dan een plaatje komen draaien :D?
Nee twee.. Lessons in love van zijn beste maat Heady mag 'ie vast ook wel draaien :P

Net op m`n werk ook. Jonge gastjes hebben een CD gebrand voor de radio die buiten staat. Hele avond zelfde playlist als Q Music, met een paar hardstyle nummers. 3 keer raden welke...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120477267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef Levitas het volgende:
(opsich opvallende keuze, gezien de andere 2)
Nee hoor, net zo'n grafnummer als de andere 2
pi_120477636
Intro vindk wel vet van Afrika
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:32:51 #99
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120480345
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Kriebelhoest het volgende:
Intro vindk wel vet van Afrika
:Y
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:41:11 #100
256829 Sokz
Livin' the life
pi_120481054
Afrika hoorde ik 2 zomers geleden ook in lloret tussen alle hausmusik door. :o
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:37:43 #101
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_120489022
Had eerder een just as easy verwacht.
The Outside Agency
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:56:30 #102
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120489950
Afrika is gewoon een vet nummer.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120495485
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:56 schreef mstx het volgende:
Afrika is gewoon een vet nummer.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120500720
Om daar nog even op in te haken. Gisteren op een doorsnee studentenfeestje geweest. Slechts 3 keer YoS gehoord in 4 uur, kan ermee door toch? Laatste keer nog flink opgepitchd om de inpakt te vergroten. :')
gr gr
  woensdag 19 december 2012 @ 17:34:28 #105
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120514846
Hardstyle gossip:
Zaadtoks heeft ook iemand zwanger geprikt en wordt papa
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_120516998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardstyle gossip:
Zaadtoks heeft ook iemand zwanger geprikt en wordt papa
Is 'ie een tijdje terug niet ook getrouwd?
pi_120519814
quote:
niet echt heel onverwachts zeg maar :Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ja, over hitlijsten.
Nu al veel aangevraagd voor Serious Request...

[ afbeelding ]

Misschien wel de nieuwe "Martin Solveig - hello" van 2012 :P
De Kraaien *O*

quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:56 schreef mstx het volgende:
Afrika is gewoon een vet nummer.
een beetje vreemd, maar wel lekker :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120523386
Toch nr1 nu :)
https://www.vraageenplaataan.nl/

Volgens mij issie nog geen een keer gedraaid.....bewust? :P

Vind SR leuk om naar te kijken, maar ben echt nieuwsgierig naar de reacties als ie eenmaal gedraaid wordt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  FOK!fotograaf woensdag 19 december 2012 @ 20:57:39 #109
159915 -Menn0-
MNO
pi_120524312
Heady biedt 500 euro voor Year of Summer en Wildstylez 500 voor Lessons in Love :D
,,/
pi_120524348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:57 schreef -Menn0- het volgende:
Heady biedt 500 euro voor Year of Summer en Wildstylez 500 voor Lessons in Love :D
_O-

gelukkig heeft de hoeveelheid geld geen invloed op het wel of niet draaien van een plaat :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120526996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

_O-

gelukkig heeft de hoeveelheid geld geen invloed op het wel of niet draaien van een plaat :+
Jawel bij de top zoveel gaan we hem zeker horen! Ik vermoed ook dat we hem toch spoedig eens gaan horen, het begint wel een uitgemolken concept te worden vraag me af hoe lang dit nog leuk is.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120527914
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Jawel bij de top zoveel gaan we hem zeker horen! Ik vermoed ook dat we hem toch spoedig eens gaan horen, het begint wel een uitgemolken concept te worden vraag me af hoe lang dit nog leuk is.
Serious Request een uitgemolken concept?

en de Top SR is toch voor de meest aangevraagde platen? dan heeft een plaat die 3x voor ¤ 10 is aangevraagd een hogere plek dan een plaat die 1x voor ¤ 500 is aangevraagd :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120527967
Ik dacht altijd opbrengst per plaat :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120528135
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef hoenselman het volgende:
Ik dacht altijd opbrengst per plaat :)
op de website vind ik:
"Van 24 tot en met 31 december hoor je op 3FM de Top Serious Request 2011. Dat zijn de meest aangevraagde platen van de week ervoor, 3FM Serious Request."

ga zelf vrijdagavond een kijkje nemen op de Oude Markt, waarschijnlijk ook feestje in de ZOZO meepakken :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120529696
Kwam mijn eerste compilatie tegen die ik ooit gemaakt had. Stond niet op mijn eigen kanaal, dus lang niet meer gezien. Dit nummer stond eronder. Blijft een lekkere plaat :Y

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120530162
Ik vindt de vocal sampels uit perfect it van A-lusion erg vet :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  woensdag 19 december 2012 @ 22:41:55 #117
256829 Sokz
Livin' the life
pi_120530816
Ghehe 2 bejaarden aan het springen op yos.
pi_120546347
Weet iemand nog een goede liveset voor morgen? Toch leuk om goede muziek op te hebben staan tijdens het einde der tijden *O*
pi_120547964
Wanneer gaat defqon1 eigenlijk in de voorverkoop?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 20 december 2012 @ 12:54:19 #120
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120548045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:51 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wanneer gaat defqon1 eigenlijk in de voorverkoop?
Vroegâh was dat altijd op de dag van In Qontrol, dus in april ergens.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120548660
Kijkend naar de laatste 3 jaar is het steeds of in de laatste 2 weekenden van maart geweest of de eerste van april :)
pi_120549962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:54 schreef mstx het volgende:

[..]

Vroegâh was dat altijd op de dag van In Qontrol, dus in april ergens.
Aah ok, thanks :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_120550480
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:59 schreef eQuaL het volgende:
Weet iemand nog een goede liveset voor morgen? Toch leuk om goede muziek op te hebben staan tijdens het einde der tijden *O*
2-sidez @ Ground Zero 2010 is wel leuk
pi_120550628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:05 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

2-sidez @ Ground Zero 2010 is wel leuk
thnx!
Heb ook al een 3 uur durende (psy/tech)trance set gescoord, en nog een geweldige techno set staan, komt wel goed zo :Y)
pi_120552182
Nog een leuke industrial set voor een betere sloopwerk op et einde?
pi_120552830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:48 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Nog een leuke industrial set voor een betere sloopwerk op et einde?
Signal flow podcast, the outside agency. Nuff said.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_120553130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Signal flow podcast, the outside agency. Nuff said.
Daarmee moet et wel een heel eind lukken inderdaad.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:42:21 #128
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_120556395
Wij hebben ook weer eens wat nuttigs online gezet :+
Theracords TV episode 4 :Y)

pi_120562340
quote:
^O^

A-lusion heeft een beste bak juweeltjes geproduceerd O+ _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef DjThera het volgende:
Wij hebben ook weer eens wat nuttigs online gezet :+
Theracords TV episode 4 :Y)

kerel, hoe vond je Lucky 2 weken terug? :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120576845
Jeeeeeeeeeeeeej, Year of Summer meest aangevraagde plaat bij 3FM Serious Request!
Clubkuttenparade :r
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 20 december 2012 @ 23:29:22 #131
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120578033
Hebben al mn sms'jes dus geholpen :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_120578466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej, Year of Summer meest aangevraagde plaat bij 3FM Serious Request!
Clubkuttenparade :r
Doe neit zo negatiev ofer de HaRdStYle van tegenwoordig jonge is gewoon keihard ooooooooohoohoooooooooooo year of sumerrrrrrrrrrrrrrrr
gwoon biertje in mij hand oogjes dicht beuken!
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:27:53 #133
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_120589273
Zojuist even op het gemak dit topic door gelezen. Moest vooral lachen hierom

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
En nu betrap ik me er op dat ik als 16m begin te klinken
*)

Vooral omdat jij toch eerst van de positievelingen hier was ofniet? Misschien had 16m in een glazen bol al gezien dat Wildstylez uiteindelijk op een 538 feest zou belanden en was hij daarom al die tijd al zo sarcastisch.. :9

Als je het in een wat breder perspectief plaatst is dat sarcastische ook niet zo heel vreemd hoor. Zeker als je ook de tijd hebt meegemaakt (5 tot 10 jaar geleden) dat hardstyle door alles en iedereen als achterlijk werd bestempeld en je het halve land moest doorreizen voor een vet feest. Hardstyle was daardoor in mijn beleving (en misschien waarschijnlijk ook in die van 16m) veel meer dan alleen een muziekstroming, maar tegelijkertijd was de muziek wel altijd het allerbelangrijkste. Het boeide voorderest echt geen flikker wat je was, deed of aanhad (met uitzondering van die gekke Duitsers). Iedere bezoeker deelde dezelfde (relatief) bijzondere passie en dat gaf juist een fantastische sfeer op de feesten.

Maarja daarna zijn er een heleboel dingen gebeurd, zijn we aangekomen in 2012 en is:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej, Year of Summer de meest aangevraagde plaat bij 3FM Serious Request!
-O-

En het erge is nog dat er vast en zeker een nog veel beroerdere collab tussen die smurf en wildstylez gemaakt zal worden. En nog erger dat er nu talloze "hardstyle DJ's " eenzelfde trucje gaan proberen toe te passen, hopeloos falen, en toch gedraaid gaan worden.

Kut nu klink ik ook als 16m... :7
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:24:02 #134
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_120596965
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_120597955
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Baronpilsener het volgende:
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
En waarom wordt er een stuk overgeslagen van je track? Ook al is er een goede reden voor, ik denk dat ze het beter wel kunnen laten doorspelen aangezien dat stukje overslaan niet echt heel netjes klinkt
pi_120597956
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Baronpilsener het volgende:
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
Done
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:01:27 #137
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_120598332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:51 schreef Levitas het volgende:

[..]

En waarom wordt er een stuk overgeslagen van je track? Ook al is er een goede reden voor, ik denk dat ze het beter wel kunnen laten doorspelen aangezien dat stukje overslaan niet echt heel netjes klinkt
Foutje in de CDJ geloof ik :(

Edit: Hoor net dat het een foutje van Souncloud zelf is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Baronpilsener op 21-12-2012 15:22:41 ]
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_120601434
Heeft weinig met hardstyle te maken, maar als "fan" vroegah toen iedereen hier al op ze begon te kotsen.

Deze dooee ut gewoon lekkur un den club!

You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_120605175
Timetable van de Freaqshow is lachwekkend.
Luna openen en BH op het 12 uur moment. _O-
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120605925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Timetable van de Freaqshow is lachwekkend.
Luna openen en BH op het 12 uur moment. _O-
BH om 0:00 is geen verrassing met BH als maker van het anthem..
pi_120614594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

BH om 0:00 is geen verrassing met BH als maker van het anthem..
Ja das ook waar. Ik zie wel die avond. Ik ga voor de fun er heen en ik vermoed dat het een van de laatste feestjes wordt voor de aankomende maanden.
Ik ben erg benieuwd naar de berichtgeving van de organisatie van de Tijdmachine. En Emporium wordt een zekerheidje. Voor de rest moet ik een nieuwe hobby gaan zoeken denk ik :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120629457
Heb een Qlimax vlag gewonnen door mijn mooiste Qlimax moment te beschrijven aan qdance :D

Weer wat leuks om aan de muur te hangen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120629653
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Baronpilsener het volgende:
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
Done!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120630839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Baronpilsener het volgende:
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
Done!
pi_120636463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Baronpilsener het volgende:
*Spammerdespam*

https://soundcloud.com/qd(...)lusive-wildstylez-dj

Als jullie allemaal even op deze set zouden willen stemmen, zijn twee maten van me, eerste trackje in de set komt van mij! :)
Done! Goodluck.
-

Het valt me hartstikke mee hoe vaak ik Year of summer hoor bij Serious Reqeust pas 1x :). Tja op de feesten zul je wel meer dagjes mensen gaan zien. Als de artiesten maar goede nummers blijven produceren dan vindt ik het best.
Over een dikke 2 maanden Hardbass en in mei ergens Emporium en tussendoor pak ik vast nog wel een keer xxlerator mee :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120640382
gisteren bij de ZOZO in Enschede 2x YoS gehoord :+

en die Cannonball vind ik een hele dikke track _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120641274
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren bij de ZOZO in Enschede 2x YoS gehoord :+

en die Cannonball vind ik een hele dikke track _O_
Je bent er 2 dagen te vroeg, nja was het erg druk daar?
pi_120641353
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:01 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Je bent er 2 dagen te vroeg, nja was het erg druk daar?
was redelijk druk jah, moesten even wachten bij ingang en garderobe maar eenmaal beneden voldoende ruimte om te dansen :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120643675
Ben benieuwd wat Wildstylez straks bij 538 Jingleball gaat doen.. Waarschijnlijk even YoS met Niels doen samen en dan weer wieberen van het podium :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:37:32 #150
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120650305
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:25:22 #151
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_120652651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd wat Wildstylez straks bij 538 Jingleball gaat doen.. Waarschijnlijk even YoS met Niels doen samen en dan weer wieberen van het podium :')
Volgens mij gaat het net zulke acts opleveren als tijdens de happy hardcore, dj paul op het podium met een niet aangesloten keyboard en een nep zangeresje erbij en maar doen alsof je alles live doet...


Ow wacht.. dat doen ze al een tijdje in deze scene...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_120652931
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:25 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het net zulke acts opleveren als tijdens de happy hardcore, dj paul op het podium met een niet aangesloten keyboard en een nep zangeresje erbij en maar doen alsof je alles live doet...

Ow wacht.. dat doen ze al een tijdje in deze scene...
Een vriend van mij was er en hij belde me toen wildstylez begon zodat ik mee kon luisteren aangezien ik wel benieuwd was naar de nummers die gedraaid zouden gaan worden. Op de tv was het uiteraard reclame, kon me al niet voorstellen dat ik hardstyle op de nederlandse televisie zou gaan zien vanavond. Wildstylez opende met lose my mind en voor zover ik kon horen een tam publiek. Daarna nog een nummer, kan even niet op de naam komen en daarna kwam YoS.. 1x raden, hele publiek ging los en zong de tekst vrolijk mee :') :')
  zondag 23 december 2012 @ 11:36:04 #153
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_120664228
Allen die gestemd hebben: Bedankt! :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_120664321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

was redelijk druk jah, moesten even wachten bij ingang en garderobe maar eenmaal beneden voldoende ruimte om te dansen :Y)
Hoe was het geluid er eigenlijk? En ga je vanavond ook nog? :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120667700

Helemaal eens met de beschrijving:
quote:
Hardstyle is getting bigger and bigger!... Zie hier het resultaat.

En iedereen de zeurt over commercialisering, Hardstyle is not a hype! De rest van Nederland komt daar nu ook achter.
//edit
Even nieuwe video gepakt met iets betere geluidskwaliteit.
  zondag 23 december 2012 @ 13:53:17 #156
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_120668343
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Levitas het volgende:

//edit
Even nieuwe video gepakt met iets betere geluidskwaliteit.
Hoe slecht was die andere vid welniet als je dat gebler van de filmer in dit filmpje hoort?? |:( |:(
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_120668473
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:40 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Hoe was het geluid er eigenlijk? En ga je vanavond ook nog? :P
geluid was redelijk, niet super; baalde wel dat ik m'n oordoppen was vergeten! vanavond niet van de partij...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120669228
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Levitas het volgende:

Helemaal eens met de beschrijving:

[..]

//edit
Even nieuwe video gepakt met iets betere geluidskwaliteit.
Plaatsvervangende schaamte hier.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120669507
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Plaatsvervangende schaamte hier.
Het is simpelweg te triest voor woorden dit :')
pi_120670416
Het enthousiasme dat van zijn jeejs afkomt _O_
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zondag 23 december 2012 @ 15:32:28 #161
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_120672015
OK dan post ik maar even mn tracklist van gisteren op Bass Academy om t maar ff over hele andere muziek te hebben, oh wacht... tis allemaaaaaaaaaaal hardstyle O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120672144
quote:
1. Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
_O_ O+ *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120676450
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:53 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Hoe slecht was die andere vid welniet als je dat gebler van de filmer in dit filmpje hoort?? |:( |:(
Beeld was beter bij die andere video, geluid was alleen écht om te janken. Liever fatsoenlijk geluid dan slecht beeld. IMO
  zondag 23 december 2012 @ 17:11:49 #164
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120676477
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120680524
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren bij de ZOZO in Enschede 2x YoS gehoord :+

en die Cannonball vind ik een hele dikke track _O_
wat vond je van de MC in ZOZO (MC Tellem) ? Is namelijk een oude vriend van mijn vriendin en volgens mij is hij wel goed aan de weg aan het timmeren de laatste tijd!
pi_120680565
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:40 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

wat vond je van de MC in ZOZO (MC Tellem) ? Is namelijk een oude vriend van mijn vriendin en volgens mij is hij wel goed aan de weg aan het timmeren de laatste tijd!
op van alles gelet en naar van alles gekeken daar, maar ove de MC zou ik je zou niks kunnen vertellen ~:)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120680929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd wat Wildstylez straks bij 538 Jingleball gaat doen.. Waarschijnlijk even YoS met Niels doen samen en dan weer wieberen van het podium :')
Iedereen doet daar hier wel zo moeilijk over, maar het is toch vrij logisch. Dat is wat 98% op dit moment wil horen... Al dat getyf op Year of summer is net zo moederloos als het nr zelf!
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zondag 23 december 2012 @ 20:29:53 #168
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120686215
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef Levitas het volgende:
Hardstyle is getting bigger and bigger!... Zie hier het resultaat.

En iedereen de zeurt over commercialisering, Hardstyle is not a hype! De rest van Nederland komt daar nu ook achter.
Dit hardstyle noemen. :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120703911
Ik ben bezig met een nieuwe mix (hoofdzakelijk voor mij en wat vrienden) en vroeg me af of er ook animo is om hem hier te delen.

Tracklist varieert van handjeklap tot hard. Ik weet hoe er over een aantal nummers hier gedacht wordt, maar ik peil gewoon even de interesse. Tracklist zal er ongeveer zo uitzien (wijzigingen voorbehouden)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me know ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120705372
Wat een meuk bij zozo, overal kinders en niets te spacen.
  maandag 24 december 2012 @ 04:57:17 #171
256829 Sokz
Livin' the life
pi_120706707
Tyfusdruk ja daar.
pi_120707015
Was idd flink druk. Heb me alsnog wel goed vermaakt, blij dat Thera en Blackburn zich niet inhielden. Vanaf Thera & Blackburn werd het ook wat rustiger voor mijn gevoel, dus dat was wel fijn.

Om een beetje een indruk te geven wat ze draaiden (op willekeurige volgorde): Fine Day, Smasher Remix, Android, Incoming, The Battle, Breaking Point, Quietly Remix, The Purest, In Your What, Spells, Without Warning, Exist en nog een aantal leuke nummertjes.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120710702
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bezig met een nieuwe mix (hoofdzakelijk voor mij en wat vrienden) en vroeg me af of er ook animo is om hem hier te delen.

Tracklist varieert van handjeklap tot hard. Ik weet hoe er over een aantal nummers hier gedacht wordt, maar ik peil gewoon even de interesse. Tracklist zal er ongeveer zo uitzien (wijzigingen voorbehouden)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me know ^O^
Ik zie alleen maar handjeklap.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 24 december 2012 @ 11:08:26 #174
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120710763
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 01:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Desnar – 2H2H
_O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120711233
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 11:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar handjeklap.
2H2H is toch echt geen handjeklap heurrr :P
pi_120713108
Zo! Gisteren meegedaan aan een DJ Contest bij Club P79 in Den Bosch. Hoofdprijs was om resident te worden daar. Het is een club die met normale stapavonden dansbare, niet al te makkelijke muziek draait (lees: geen top40, maar classics, fatsoenlijke house, deephouse, techno, dnb, beetje dubstep). Ook hebben ze heel regelmatig thema-avonden. Laatst nog De Man Zonder Schaduw en over een maand of 3 Michel De Hey bijvoorbeeld.

Ik had zelf een set gedraaid die opbouwde van Deephouse naar Techno en dit werd enorm gewaardeerd dus ik ben eerste geworden *O* Supervet natuurlijk, aangezien dit de eerste keer was dat ik dit soort muziek voor publiek draaide. Mijn tracklist van mijn half uurtje was als volgt:
01. Karmon - When Darkness Becomes Night
02. Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Ame Remix)
03. Maceo Plex - Stimulation
04. Daft Punk - Burnin'
05. Daniel Sanchez - Sik
06. Alan Fitzpatrick - For An Endless Night
07. Shed - Boom Room
08. Egbert - Haasten

http://www61.zippyshare.com/v/6547208/file.html <-- daar kun je de re-run downloaden :)

Toen bekend was dat ik de winnaar was heb ik nog 2 flessen champagne gekregen, eentje meteen open gemaakt en gedeeld met de jury en de ander is mee naar huis gegaan. Toen nog even een overwinningssetje gedraaid en later nog even met de bedrijfsleider en programmeur gepraat. Ze vonden dat ik het slim had aangepakt om me niet op 1 muziekstijl te focussen en die Daft Punk plaat werd ook enorm gewaardeerd :)

Ze hadden het programma voor de komende 3 maanden al klaar, maar ze zouden kijken of ik hier en daar nog tussen zou kunnen. Waarschijnlijk mag ik nu sowieso openen bij Michel De Hey-avond :D

Ik ga me nu dus wel compleet focussen op die genre's en de Hardstyle waarschijnlijk een beetje laten voor wat het is. Ik weet nu wat ik daarmee kan en vind het nog altijd prachtig om setjes met oudere muziek te draaien, maar van de releases van tegenwoordig vind ik 95% crap. Theracords-releases zal ik toch altijd wel blijven volgen, maar de rest niet meer.

Ik zou nog steeds graag setjes met early/gouden periode willen draaien, dus als iemand ooit nog zoiets zoekt, GRAAG ^O^ Voor mijn Deephouse/Techhouse/Techno setjes zat ik te denken aan een andere naam: Schmutzige Harry :D

En nog even als afsluiter omdat dit toch het Hardstyle-topic is

I WANT YOUR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE *;

[ Bericht 6% gewijzigd door T-Force op 24-12-2012 15:54:34 ]
pi_120713121
gr gr
pi_120713126
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 11:06 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar handjeklap.
Ja, op speedcore en terror kun je ook klappen :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120713259
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef T-Force het volgende:
Voor mijn Deephouse/Techhouse/Techno setjes zat ik te denken aan een andere naam: Schmutzige Harry :D
_O-
Die naam blijft sowieso wel hangen.

Setje wil ik wel luisteren als ie online staat, alhoewel geen enkele tracknaam mij iets zegt. :+
gr gr
pi_120713523
Nogmaals gefeliciteerd Tom! Leuk voor je dat je daarmee zonder ervaring toch nog zo mee kan draaien!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 24 december 2012 @ 12:36:21 #181
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120713677
Hmm, heeft er iemand interresse in een PRSPCT XL kaartje voor vanavond. Een vriendin van me is ziek en kan dus niet :(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 24 december 2012 @ 12:40:50 #182
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120713805
quote:
10s.gif Op maandag 24 december 2012 12:23 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

_O-
Die naam blijft sowieso wel hangen.

Setje wil ik wel luisteren als ie online staat, alhoewel geen enkele tracknaam mij iets zegt. :+
x2!

Gefeli Tom *O*
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 24 december 2012 @ 13:25:45 #183
256829 Sokz
Livin' the life
pi_120715466
Haha schmutziges harry. Gefeliciteerd en heul benieuwd naar je set! Biiiiiig daft punk fan :)
pi_120715690
Gefeliciteerd Tom! *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120717672
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Tom! *O*
x2 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120717766
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 05:53 schreef slvrbld het volgende:
Fine Day
O+ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120719082
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Tom! *O*
Dat. Erg nice!

quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

O+ O+
Daar openden ze mee :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120719763
Gefeliciteerd T-force!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120719780
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Tom! *O*
pi_120720730
Setje staat online:
01. Karmon - When Darkness Becomes Night
02. Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Ame Remix)
03. Maceo Plex - Stimulation
04. Daft Punk - Burnin'
05. Daniel Sanchez - Sik
06. Alan Fitzpatrick - For An Endless Night
07. Shed - Boom Room
08. Egbert - Haasten

http://www61.zippyshare.com/v/6547208/file.html

Opbouwend van Deephouse en Techhouse naar Techno :)
pi_120730086
Voor diegene die geen reet te doen heeft vanavond.... The Magic Show om 20.00 uur!

20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 The R3belz

:7
pi_120730239
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef T-Force het volgende:
Zo! Gisteren meegedaan aan een DJ Contest bij Club P79 in Den Bosch. Hoofdprijs was om resident te worden daar. Het is een club die met normale stapavonden dansbare, niet al te makkelijke muziek draait (lees: geen top40, maar classics, fatsoenlijke house, deephouse, techno, dnb, beetje dubstep). Ook hebben ze heel regelmatig thema-avonden. Laatst nog De Man Zonder Schaduw en over een maand of 3 Michel De Hey bijvoorbeeld.

Ik had zelf een set gedraaid die opbouwde van Deephouse naar Techno en dit werd enorm gewaardeerd dus ik ben eerste geworden *O* Supervet natuurlijk, aangezien dit de eerste keer was dat ik dit soort muziek voor publiek draaide. Mijn tracklist van mijn half uurtje was als volgt:
01. Karmon - When Darkness Becomes Night
02. Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Ame Remix)
03. Maceo Plex - Stimulation
04. Daft Punk - Burnin'
05. Daniel Sanchez - Sik
06. Alan Fitzpatrick - For An Endless Night
07. Shed - Boom Room
08. Egbert - Haasten

http://www61.zippyshare.com/v/6547208/file.html <-- daar kun je de re-run downloaden :)

Toen bekend was dat ik de winnaar was heb ik nog 2 flessen champagne gekregen, eentje meteen open gemaakt en gedeeld met de jury en de ander is mee naar huis gegaan. Toen nog even een overwinningssetje gedraaid en later nog even met de bedrijfsleider en programmeur gepraat. Ze vonden dat ik het slim had aangepakt om me niet op 1 muziekstijl te focussen en die Daft Punk plaat werd ook enorm gewaardeerd :)

Ze hadden het programma voor de komende 3 maanden al klaar, maar ze zouden kijken of ik hier en daar nog tussen zou kunnen. Waarschijnlijk mag ik nu sowieso openen bij Michel De Hey-avond :D

Ik ga me nu dus wel compleet focussen op die genre's en de Hardstyle waarschijnlijk een beetje laten voor wat het is. Ik weet nu wat ik daarmee kan en vind het nog altijd prachtig om setjes met oudere muziek te draaien, maar van de releases van tegenwoordig vind ik 95% crap. Theracords-releases zal ik toch altijd wel blijven volgen, maar de rest niet meer.

Ik zou nog steeds graag setjes met early/gouden periode willen draaien, dus als iemand ooit nog zoiets zoekt, GRAAG ^O^ Voor mijn Deephouse/Techhouse/Techno setjes zat ik te denken aan een andere naam: Schmutzige Harry :D

En nog even als afsluiter omdat dit toch het Hardstyle-topic is

I WANT YOUR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE *;
VET! Ik kom zeker een keertje langs bij P79! Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden gaan er regelmatig naartoe. Schijnbaar een vette underground (letterlijk :P) locatie met vette muziek.
pi_120732084
2 maart 2013 is er weer een tijdmachine! _O_ *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120732600
:D
pi_120733940
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef robuust89 het volgende:
2 maart 2013 is er weer een tijdmachine! _O_ *O*
Nice! Wel weer in Schagen, maar beter ergens dan nergens.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:55 schreef T-Force het volgende:
Setje staat online:
01. Karmon - When Darkness Becomes Night
02. Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Ame Remix)
03. Maceo Plex - Stimulation
04. Daft Punk - Burnin'
05. Daniel Sanchez - Sik
06. Alan Fitzpatrick - For An Endless Night
07. Shed - Boom Room
08. Egbert - Haasten

http://www61.zippyshare.com/v/6547208/file.html

Opbouwend van Deephouse en Techhouse naar Techno :)
Vanavond even luisteren. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die geen reet te doen heeft vanavond.... The Magic Show om 20.00 uur!

20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 The R3belz

:7
Na de kerst jouw set terugluisteren, als je enigszins geluisterd hebt naar de voorstellen op je FB-pagina.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm, heeft er iemand interresse in een PRSPCT XL kaartje voor vanavond. Een vriendin van me is ziek en kan dus niet :(
Nog kwijtgeraakt?
Have fun vanavond! Ooit wil ik nog eens naar PRSPCT, als het op een betere datum valt.
gr gr
  maandag 24 december 2012 @ 20:42:29 #196
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120734136
Yes, kaartje is kwijt :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120734949
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef robuust89 het volgende:
2 maart 2013 is er weer een tijdmachine! _O_ *O*
100% bij! :Y
de rit was vorige keer goed te doen. Met de juiste mensen in de auto en de leuke MI livesetjes!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120735320
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

100% bij! :Y
de rit was vorige keer goed te doen. Met de juiste mensen in de auto en de leuke MI livesetjes!
Haha nice! :Y) Waarschijnlijk ook wel weer aanwezig!
  maandag 24 december 2012 @ 21:21:22 #199
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_120736479
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_120738014
En Year of Summer was natuurlijk het nummer voor de Serious Request compilatie van Gerard Ekdom. Had eigenlijk nooit verwacht dat het zo`n hit zou worden, niet buiten de hardstyle wereld in ieder geval.
pi_120739703
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 21:43 schreef Levitas het volgende:
En Year of Summer was natuurlijk het nummer voor de Serious Request compilatie van Gerard Ekdom. Had eigenlijk nooit verwacht dat het zo`n hit zou worden, niet buiten de hardstyle wereld in ieder geval.
Verbaasde mij ook al ja. Gisteren of eergisteren ging het ook al over een koor, toen werd de link naar hardcore gelegd en begon er eentje over Wildstylezzz daar in dat glazen huis :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120739789
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Verbaasde mij ook al ja. Gisteren of eergisteren ging het ook al over een koor, toen werd de link naar hardcore gelegd en begon er eentje over Wildstylezzz daar in dat glazen huis :P
Ik hoor ze op de radio trouwens allemaal 'de Wildstylez' zeggen. :D Beter zeggen ze 'de Wildstylerz.'
gr gr
  maandag 24 december 2012 @ 23:27:11 #203
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_120742823
Zijn er al goeie jaarmixjes uitgebracht?
pi_120743111
quote:
6s.gif Op maandag 24 december 2012 23:27 schreef Treces het volgende:
Zijn er al goeie jaarmixjes uitgebracht?
Wel een jaar-CD. http://harderstate.com/post314032.html :9

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 15:55 schreef T-Force het volgende:
Setje staat online:
01. Karmon - When Darkness Becomes Night
02. Frank Wiedemann & Ry Cuming - Howling (Ame Remix)
03. Maceo Plex - Stimulation
04. Daft Punk - Burnin'
05. Daniel Sanchez - Sik
06. Alan Fitzpatrick - For An Endless Night
07. Shed - Boom Room
08. Egbert - Haasten

http://www61.zippyshare.com/v/6547208/file.html

Opbouwend van Deephouse en Techhouse naar Techno :)
Geluisterd. Chille mix. Door de genreswitch ook nog lekker variërend ipv dat eentonige de hele tijd.
Een beetje een spacend begin (hoorde ik daar Chris Martin?), tot een iets harder einde met die lekkere kick van Boom Room. (denk ik :P )
gr gr
  maandag 24 december 2012 @ 23:45:40 #205
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_120743642
Laatste mix staat inmiddels al in iTunes.

Ga na het luisteren van deze track ook maar op zoek naar oudere jaarmixjes.

pi_120755290
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:15 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Verbaasde mij ook al ja. Gisteren of eergisteren ging het ook al over een koor, toen werd de link naar hardcore gelegd en begon er eentje over Wildstylezzz daar in dat glazen huis :P
Ach, dat hoort er allemaal een beetje bij. Liever dat zo'n hitje positief wordt opgepakt in de media dan alleen maar reports over het oppakken van mensen met drugs.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:57:17 #207
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_120756506
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2012 20:05 schreef robuust89 het volgende:
2 maart 2013 is er weer een tijdmachine! _O_ *O*
_O_ :D :D

Ohja,en:

_O_
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_120759568
quote:
Whee! Motherfuck in tha house _O_
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:53:11 #210
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_120760715
Tijdmachine? Weer vd partij hoor!

Misschien dat iemand een bus kan regelen ofzo? :P
Wat je vindt, ...
  dinsdag 25 december 2012 @ 16:54:15 #211
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_120760738
Ohjah .... een zalige voor u allen!
Wat je vindt, ...
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:16:05 #212
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120761104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Tijdmachine? Weer vd partij hoor!

Misschien dat iemand een bus kan regelen ofzo? :P
Als je mee rijdt kan ik je op de terugweg wel weer op een verlaten station dumpen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:48:14 #213
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_120761529
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:16 schreef mstx het volgende:

[..]

Als je mee rijdt kan ik je op de terugweg wel weer op een verlaten station dumpen.
whaha, die tijd is (gelukkig) niet meer, Bert.
Of dat ik eerst je handbal-wedstrijd bijwoon en daarna in een overvolle sportkantine op je wacht .... wel mooie verhalen voor later, maar als het enigzins kan, pas ik :)
Wat je vindt, ...
  dinsdag 25 december 2012 @ 17:49:32 #214
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_120761544
Hoewel, na vorige tijdmachine stond ik ook samen met wat vage FOK!kers op een verlaten stationnetje!
Wat je vindt, ...
pi_120765236
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoewel, na vorige tijdmachine stond ik ook samen met wat vage FOK!kers op een verlaten stationnetje!
Was best te doen nog :P
Jullie ook fijne kerst allemaal

Als het even kan ben ik natuurlijk ook weer van de partij op De Tijdmachine :Y
pi_120773037
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zaterdag Awakenings! *O* Nog meer van hier?
Jep, ik!
Ben alleen erg benieuwd of ik die muziek ga trekken. Ik heb t idee dat t veel eentonig gedreun gaat zijn, maar ik hoop dat ik aangenaam verrast ga worden :)
pi_120782280
Ik heb ook wel interesse in De Tijdmachine. :Y Redelijk geniaal concept zeg ik!

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2012 17:48 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

whaha, die tijd is (gelukkig) niet meer, Bert.
Of dat ik eerst je handbal-wedstrijd bijwoon en daarna in een overvolle sportkantine op je wacht .... wel mooie verhalen voor later, maar als het enigzins kan, pas ik :)
:D

Preview van de herrieremix van Delete staat erop:
Ik denk dat ie live toch wel heel hard gaat. :o
gr gr
  woensdag 26 december 2012 @ 13:53:59 #218
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120782641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zaterdag Awakenings! *O* Nog meer van hier?
Ik wil wel! Maar krijg niemand mee van hier dus ik denk niet dat 't em gaat worden :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 16:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Tijdmachine? Weer vd partij hoor!

Misschien dat iemand een bus kan regelen ofzo? :P
Mooi dan heb ik een reismaat ;D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120783110
Veel goeds gehoord over de tijdmachine is dat in schaijk in noord Brabant ? Dat is om de hoek
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120783232
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:08 schreef hoenselman het volgende:
Veel goeds gehoord over de tijdmachine is dat in schaijk in noord Brabant ? Dat is om de hoek
Hehe nee man, het is vlak onder Texel. :P
gr gr
pi_120783477
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_120784068
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:12 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Hehe nee man, het is vlak onder Texel. :P
Aah balen nouja dan maar even kijken beetje bereikbaar met het Ov. ?
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_120784728
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:41 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Aah balen nouja dan maar even kijken beetje bereikbaar met het Ov. ?
Nope, ook niet -O- Kakschagen. Wordt weer iets fixen met vervoer denk ik... Menno O~) ???
  FOK!fotograaf woensdag 26 december 2012 @ 15:43:38 #224
159915 -Menn0-
MNO
pi_120785890
Haha taxiservice Menno
,,/
pi_120792166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 21:04 schreef T-Force het volgende:
Als het even kan ben ik natuurlijk ook weer van de partij op De Tijdmachine :Y
x2 :) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 27 december 2012 @ 03:05:22 #226
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120807085
Ook maar eens proberen aanwezig te zijn volgende tijdmachine :)

[ Bericht 11% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-12-2012 12:37:50 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 27 december 2012 @ 13:20:22 #227
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_120814854
Kom er toevallig net achter dat er naast Bass Mechanics gewoon nog een Psyko Punkz & Noisecontrollers track is:


Best wel lekkere climax eigenlijk :Y) Jammer dat de Noisecontrollers tegenwoordig vooral platen maken met een vage mix tussen house, dubstyle en hardstyle.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 03:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ook maar eens proberen aanwezig te zijn volgende tijdmachine :)
Hier gaat het hem waarschijnlijk ook wel weer worden :Y Toch wel het beste feestje van dit jaar, daar in dat achterlijk verre Schagen oO<

EDIT: Al was Noisecontrollers eerste set op hun XQ verreweg de beste set van 2012 :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_120816627
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 13:20 schreef NLS04 het volgende:

EDIT: Al was Noisecontrollers eerste set op hun XQ verreweg de beste set van 2012 :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Set was echt epic idd. Vond alleen openen met Fast & Further echt een tegenvaller. Als eerste nummer op je XQ kom je toch gelijk met echt een knaller, draaien ze die. Echt 1 van hun saaiste platen imo.
pi_120818073
Ik vind dat juist 1 van de laatste echt toffe mainstream platen....
pi_120819414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Set was echt epic idd. Vond alleen openen met Fast & Further echt een tegenvaller. Als eerste nummer op je XQ kom je toch gelijk met echt een knaller, draaien ze die. Echt 1 van hun saaiste platen imo.
Hij doet het wel echt mega goed als sfeermakertje. Ik kan me nog herinneren op Defqon 2 jaar geleden tijdens de afsluiting. Iedereen, maar dan ook echt iedereen, schreeuwde de longen uit het lijf op die melodie :) Elke keer weer kippenvel als ik `m hoor
pi_120822401
Heerlijk!
Blijft echt veel te goed in je hoofd hangen!
Mixes onder de naam Khadber
pi_120823235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef ElDani het volgende:
Heerlijk!
Blijft echt veel te goed in je hoofd hangen!
Pillars of Creation anyone?
pi_120823526
Ik luister bijna niet meer naar hardstyle merk ik! Alleen nog maar (hard) trance & (hard) techno hier :@

Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, en iedereen natuurlijk alvast een prettige jaarwisseling gewenst *O*
pi_120826453
quote:
12s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef eQuaL het volgende:
Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, en iedereen natuurlijk alvast een prettige jaarwisseling gewenst *O*
x2 O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120826463
quote:
12s.gif Op donderdag 27 december 2012 16:54 schreef eQuaL het volgende:
Ik luister bijna niet meer naar hardstyle merk ik! Alleen nog maar (hard) trance & (hard) techno hier :@

Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, en iedereen natuurlijk alvast een prettige jaarwisseling gewenst *O*
Same here. Af en toe nog naar eigen setjes. Voor de rest voornamelijk losse Deephouse/Techhouse/Technotracks en CLR-podcasts en wat hardtechno-setjes van oa. Du'Art en Daniela Haverbeck. Heel af en toe nog wat Industrial Hardcore. :D Fucking nice muziek allemaal _O_
  donderdag 27 december 2012 @ 18:03:49 #236
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_120826767
Idd. Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Wij mogen op oudjaarsdag in het huis van de buren van een maat van me feest vieren 8-)
Dat huis gaat gesloopt worden, dus mogen wij er straks gebruik van maken.

Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
The Outside Agency
pi_120826895
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
_O_ _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120842218
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
Idd. Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Wij mogen op oudjaarsdag in het huis van de buren van een maat van me feest vieren 8-)
Dat huis gaat gesloopt worden, dus mogen wij er straks gebruik van maken.

Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
Goed voor elkaar!

Fijne jaarwisseling alvast aan iedereen idd! :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  donderdag 27 december 2012 @ 23:15:51 #239
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120843188
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
Idd. Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Wij mogen op oudjaarsdag in het huis van de buren van een maat van me feest vieren 8-)
Dat huis gaat gesloopt worden, dus mogen wij er straks gebruik van maken.

Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
_O_

Have fun moat!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 27 december 2012 @ 23:24:21 #240
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120843667
Hardclassics kaartjengs in the pocket, wie gaan nog meer?
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:25:04 #241
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120846849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef -Menn0- het volgende:
Haha taxiservice Menno
Ik heb me alvast aangemeld bij deze O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Set was echt epic idd. Vond alleen openen met Fast & Further echt een tegenvaller. Als eerste nummer op je XQ kom je toch gelijk met echt een knaller, draaien ze die. Echt 1 van hun saaiste platen imo.
:X Dat een saaie plaat vinden

quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
Idd. Iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst!

Wij mogen op oudjaarsdag in het huis van de buren van een maat van me feest vieren 8-)
Dat huis gaat gesloopt worden, dus mogen wij er straks gebruik van maken.

Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
Haha, dat wordt vast een geniaal feestje :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardclassics kaartjengs in the pocket, wie gaan nog meer?
Nein, ik hou em nog als optie. Ff kijken hoe 't met de financien zit tegen die tijd
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:42:25 #242
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120852693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardclassics kaartjengs in the pocket, wie gaan nog meer?
Als het nou op een normale locatie was. The Sand :N
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_120853244
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:42 schreef mstx het volgende:
Als het nou op een normale locatie was. The Sand :N
Ik vind The Sand best oke. Beveiliging en volk wat buiten staat is wat vreemd maar eenmaal binnen is het altijd goed te doen. Geluid is meestal ook lekker :)
pi_120853310
quote:
14s.gif Op donderdag 27 december 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
Draaitafels er neerzetten, binnen knapp'n en buiten carbid schieten :D
+1! _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120859092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardclassics kaartjengs in the pocket, wie gaan nog meer?
* StM !
pi_120859312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef Sc0tTy het volgende:

:X Dat een saaie plaat vinden

Vind het ook niet de meest spannende plaat hoor. Te veel gehoord, zelfs een aantal jaar na dato hoor ik hem net even te veel.
Mixes onder de naam Khadber
pi_120860021
En om anderen te volgen in het af en toe niet posten van Hardstyle: ik luister regelmatig naar Bakermat, vind het echt heerlijke muziek. Echt een talentje als je het mij vraagt :).
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 28 december 2012 @ 13:33:30 #248
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120860137
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:08 schreef ElDani het volgende:

[..]

Vind het ook niet de meest spannende plaat hoor. Te veel gehoord, zelfs een aantal jaar na dato hoor ik hem net even te veel.
Ik heb em nog nooit live gehoord :'(
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_120860198
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ik heb em nog nooit live gehoord :'(
Je mist niks :P
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:36:15 #250
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_120862695
Misschien dat iemand dit wel kan waarderen :7!

https://soundcloud.com/th(...)jay-better-off-alone
Hmz...
pi_120862855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef Koelkastje het volgende:
Misschien dat iemand dit wel kan waarderen :7!

https://soundcloud.com/th(...)jay-better-off-alone
Moet dit nou?
pi_120862931
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef Koelkastje het volgende:
Misschien dat iemand dit wel kan waarderen :7!

https://soundcloud.com/th(...)jay-better-off-alone
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Moet dit nou?
x2 -O- :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:45:26 #253
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_120863034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:40 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Moet dit nou?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

x2 -O- :N
Sorry ;(
Hmz...
pi_120863068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:45 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[..]

Sorry ;(
verkrachting van het origineel :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:48:08 #255
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_120863136
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

verkrachting van het origineel :%
Ik dacht dat mensen het daarom wel konden waarderen, alles word tegenwoordig verkracht en mensen lijken het allemaal wel te accepteren :{!
Hmz...
pi_120863157
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik dacht dat mensen het daarom wel konden waarderen, alles word tegenwoordig verkracht en mensen lijken het allemaal wel te accepteren :{!
Touché :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_120863186
Leuk geprobeerd inderdaad, maar gewoon nee
pi_120863190
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ik dacht dat mensen het daarom wel konden waarderen, alles word tegenwoordig verkracht en mensen lijken het allemaal wel te accepteren :{!
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Touché :P
x2 :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120863338
Origineel is ook kut
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120863403
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef robuust89 het volgende:
Origineel is ook kut
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(

Deze dan?
(Here we go again! :D)
pi_120863602
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:54 schreef eQuaL het volgende:

[..]

:(

Deze dan?
(Here we go again! :D)
Jaaaa _O_ O+
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120863869
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_120863961
Playlist!!!
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0D9658AC3B84C3A0

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardclassics kaartjengs in the pocket, wie gaan nog meer?
Staat wel op de planning!
gr gr
pi_120864051
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:24:00 #267
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_120864531
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Playlist!!!
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0D9658AC3B84C3A0

[..]

Staat wel op de planning!
Leuke playlist 8-)!

Maar ik blijf in het vervolg wel met mijn poten van klassiekers af :6!
Hmz...
pi_120864609
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:24 schreef Koelkastje het volgende:
Maar ik blijf in het vervolg wel met mijn poten van klassiekers af :6!
^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 december 2012 @ 15:34:32 #269
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_120864980
quote:
Ohja daar was ik ook ooit aan begonnen maar daar stond nog niet zoveel in :P
https://www.youtube.com/p(...)FDB3&feature=mh_lolz

p.s. een boel komt niet uit 1998-2002 :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:15:54 #270
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120872225
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:36 schreef Koelkastje het volgende:
Misschien dat iemand dit wel kan waarderen :7!

https://soundcloud.com/th(...)jay-better-off-alone
Om te kotsen
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:19:11 #271
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_120872359
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Om te kotsen
_O- Man man, vreselijke shit.


Dan beter dit _O_
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_120878116

Uit de nieuwe Hard With Style.

Hele vette plaat weer van J&W zeg! Die gasten zijn weer helemaal losgekomen in 2012! Moeten ook absoluut vaker geboekt worden!
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 28 december 2012 @ 20:14:13 #273
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_120878139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef ElDani het volgende:
En om anderen te volgen in het af en toe niet posten van Hardstyle:

de nieuwe van de Prophet. Weer een heel erg geïnspireerd hoogstandje hoor :')
pi_120878468
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef benniesnugger het volgende:

[..]


de nieuwe van de Prophet. Weer een heel erg geïnspireerd hoogstandje hoor :')
Gisteren inderdaad met moeite op laten staan. Wat een gedrocht van een plaat weer. Ongelofelijk jammer, want die man heeft zoveel betekend en de laatste paar jaar lijkt het met horten en stoten helemaal nergens meer op.

Doet u mij dan maar wat oudere Prophet plaatjes:

En ook een heerlijke remix van TBY:
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:54:18 #275
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_120884570
quote:
O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Playlist!!!
http://www.youtube.com/playlist?list=PL0D9658AC3B84C3A0

[..]

Staat wel op de planning!
Oeh! Die gaat op :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef ElDani het volgende:

Uit de nieuwe Hard With Style.

Hele vette plaat weer van J&W zeg! Die gasten zijn weer helemaal losgekomen in 2012! Moeten ook absoluut vaker geboekt worden!
Is weer nais idd!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 29 december 2012 @ 10:42:23 #276
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_120902866
Voor eenieder die van mening isdat wij hier nu verzuurd zijn:

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Teveel shit eromheen... Als ik softe troep wil horen koop ik wel een hitzone 87 ofzo... Als ik de prophet koop (niet dat ik dat gedaan heb maar toch) ga ik ervan uit dat er vanaf nr 3 ofzo toch geknalt gaat worden en niet pas halverwege de cd... Verder zijn de hits echt de commercielste die je kunt bedenken...

Daarom eigenlijk! ;)
Ging over de cd van the prophet. Ja, dus toen ook al :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_120903084
quote:
Wat heb ik deze lang niet meer gehoord :D

Heeft NLS dit jaar trouwens nog een jaarmix gemaakt?

Hellow iedereen :W
pi_120907181
Even een pareltje van ome bernen hert erin gooien :D

Is deze ooit gereleased? Ik vind hem in ieder geval echt heerlijk!
pi_120907847
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:14 schreef T-Force het volgende:
Even een pareltje van ome bernen hert erin gooien :D

Is deze ooit gereleased? Ik vind hem in ieder geval echt heerlijk!
http://www.hardstyle.com/brennan-heart/faith-in-your-dj/original
Mixes onder de naam Khadber
pi_120912881
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:13 schreef ElDani het volgende:

Uit de nieuwe Hard With Style.

Hele vette plaat weer van J&W zeg! Die gasten zijn weer helemaal losgekomen in 2012! Moeten ook absoluut vaker geboekt worden!
hijs fijn!! :9

quote:
13s.gif Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef benniesnugger het volgende:

[..]


de nieuwe van de Prophet. Weer een heel erg geïnspireerd hoogstandje hoor :')
wie de f... is Popr3b3l nou weer dan? :') en die gejatte vocals :N :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:14 schreef T-Force het volgende:
Even een pareltje van ome bernen hert erin gooien :D

Is deze ooit gereleased? Ik vind hem in ieder geval echt heerlijk!
Ome Bernen heeft zeker wel een aantal pareltjes gemaakt :Y vind zelf bijvoorbeeld Watch Me Grow (QT DJ Tool) ook erg tof ^O^

al gaat er niet veel van zijn werk boven deze;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 29 december 2012 @ 15:42:45 #281
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_120912907
Bernd Hert.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_120912941
Brandend Hert? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:26:32 #283
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_120914608
Ren en Hard
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_120920294
Man man man... Max Enforcer heeft toch wel even laten zien wie zijn kick het hoogst kan pitchen..

Dat klinkt toch echt nergens meer naar :')
pi_120920513
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Levitas het volgende:
Man man man... Max Enforcer heeft toch wel even laten zien wie zijn kick het hoogst kan pitchen..

Dat klinkt toch echt nergens meer naar :')
whehehe, als je er op gaat letten lijkt het inderdaad nergens naar :')

volgens mij gaan de meeste even 1 trap omhoog (om het zo te zeggen), maar hij gaat er wel 3 omhoog oO<
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120925023
Ik ben van de week weer op het oude Global Hardstyle forum terecht gekomen! :P Tegenwoordig heet het GHmusic en ze hebben weer een hardstylesectie.

Ik zie nu dit plaatje over hun beeld daar (van toen ze met het hardstylegedeelte kapten):

Toentertijd vond ik dit maar zeikerige onzin, maar ik kan me er nu goed in vinden, mits 2007 vervangen wordt in 2010 oid.
gr gr
pi_120925089
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben van de week weer op het oude Global Hardstyle forum terecht gekomen! :P Tegenwoordig heet het GHmusic en ze hebben weer een hardstylesectie.

Ik zie nu dit plaatje over hun beeld daar:
[ afbeelding ]
Toentertijd vond ik dit maar zeikerige onzin, maar ik kan me er nu goed mee vinden, mits 2007 vervangen wordt in 2010 oid.
maak van 2007 maar 2009 en dan zit je aardig goed :Y

EDIT; want die "Tok" waar ze het in de meest rechtse kolom over hebben was een beetje het kenmkerk van de beginnende Headhunterz. en toen was de hardstyle nog O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_120934310
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Toentertijd vond ik dit maar zeikerige onzin, maar ik kan me er nu goed in vinden, mits 2007 vervangen wordt in 2010 oid.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:28 schreef ReMcOrE het volgende:
maak van 2007 maar 2009 en dan zit je aardig goed :Y

Stelletje zuurpruimen _O- Dat Scantrax en in mindere mate Fusion nou sinds 2009/2010 veel commerciële meuk produceert wil niet zeggen dat de hele scene naar de knoppen is. Er zijn ook labels die wél door zijn blijven gaan met het produceren van originele tracks zoals, AVIO, Theracords, MiM, Tillt etc. Kennelijk doen deze labels er allemaal niet toe, Scantraxx & Fusion zijn representatief voor de hele scene?

quote:
EDIT; want die "Tok" waar ze het in de meest rechtse kolom over hebben was een beetje het kenmkerk van de beginnende Headhunterz. en toen was de hardstyle nog O+
Geeft maar aan dat het puur een kwestie van smaak is. Volgens uber-zuurpruimen-forum GHF was die beginnende Headhunterz helemaal niet zo O+
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:36:14 #289
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120935424
Hardstyle :')
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 30 december 2012 @ 00:37:19 #290
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_120939345
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben van de week weer op het oude Global Hardstyle forum terecht gekomen! :P Tegenwoordig heet het GHmusic en ze hebben weer een hardstylesectie.

Ik zie nu dit plaatje over hun beeld daar (van toen ze met het hardstylegedeelte kapten):
[ afbeelding ]
Toentertijd vond ik dit maar zeikerige onzin, maar ik kan me er nu goed in vinden, mits 2007 vervangen wordt in 2010 oid.
Want DBSTF was er nog niet in 2004. :*
pi_120942850
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Levitas het volgende:
Man man man... Max Enforcer heeft toch wel even laten zien wie zijn kick het hoogst kan pitchen..

Dat klinkt toch echt nergens meer naar :')
Herrie
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  zondag 30 december 2012 @ 11:47:01 #292
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_120948953
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardstyle :')
Je komt in een hardstyle topic om dit te posten. Wat had je dan verwacht hier te zien.. Tyf lekker op naar je eigen muziek topic dan.
Koekoek
  zondag 30 december 2012 @ 11:47:03 #293
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_120948954
quote:
9s.gif Op zondag 30 december 2012 00:37 schreef Treces het volgende:

[..]

Want DBSTF was er nog niet in 2004. :*
D-B was er in 2005 met freak on it & Rock Diz Joint ^O^

quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef eQuaL het volgende:

Er zijn ook labels die wél door zijn blijven gaan met het produceren van originele tracks zoals, AVIO, Theracords, MiM, Tillt etc. Kennelijk doen deze labels er allemaal niet toe, Scantraxx & Fusion zijn representatief voor de hele s4cene?

Check de line-ups van de grotere feesten maar en je hebt je antwoord. Die andere labels spelen een rol in de marge en tellen dus wel mee maar in de praktijk zeer beperkt.

Daarom wordt het onderhand eens tijd dat al die labels die je noemt een alliantie ofzo vormen en duidelijk eens afstand gaan nemen van crap zoals die stuitertrack hierboven. Al dat soort meuk wordt maar getolereerd maar ergens moeten toch ook mensen van 'binnen de scene' eens wat kritisch vermogen ontwikkelen ofniet? Tegenwoordig wordt alle crap maar hardstyle genoemd en het begint verdomme steeds meer op eurodance te lijken op deze manier. Er mag wat mij betreft weleens een krachtig tegengeluid komen wat laat horen dat de huidige instelling bij de grootsten uit de scene om maar zoveel mogelijk zieltjes te winnen -ten koste van alles- achterlijk is.

Leest Pieter hier nog weleens mee? Want ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn standpunt aangaande deze ontwikkelingen
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_120949101
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 23:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[..]

Stelletje zuurpruimen _O- Dat Scantrax en in mindere mate Fusion nou sinds 2009/2010 veel commerciële meuk produceert wil niet zeggen dat de hele scene naar de knoppen is. Er zijn ook labels die wél door zijn blijven gaan met het produceren van originele tracks zoals, AVIO, Theracords, MiM, Tillt etc. Kennelijk doen deze labels er allemaal niet toe, Scantraxx & Fusion zijn representatief voor de hele scene?

[..]

Geeft maar aan dat het puur een kwestie van smaak is. Volgens uber-zuurpruimen-forum GHF was die beginnende Headhunterz helemaal niet zo O+
Mja, zoals je nu nog steeds goede producties hebt hier en daar, had je destijds natuurlijk ook wel mindere producties. Feit is wel dat het overgrote deel van de producties van nu erg hetzelfde klinkt en totaal niet in de smaak valt bij de mensen die tussen 2002 en 2007 hardstyle zijn gaan luisteren.

Dat gezeik van die lui gaat alleen weinig opleveren, aangezien hardstyle op dit moment veel "groter" is en een veel breder publiek aanspreekt, mede doordat er (gelukkig) ook nog labels zijn die nog wel tracks produceren die nog lijken op de sounds van vroeger.

Overigens vinden die zuurpruimen juist dat Headhunterz degene is die de boel heeft verpest door aan te komen zetten met melodietjes enz. Wat mij betreft was dat gewoon een goede zet, want ik kan me niet voorstellen dat er met enkel de early sounds en screeches 10 jaar lang divers geproduceerd zou kunnen worden :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_120949263
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef Massief het volgende:

[..]

Je komt in een hardstyle topic om dit te posten. Wat had je dan verwacht hier te zien.. Tyf lekker op naar je eigen muziek topic dan.
em-dee-em-aa komt hier al veel langer dan jij lid bent van dit forum :P
pi_120950006
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef NLS04 het volgende:
Check de line-ups van de grotere feesten maar en je hebt je antwoord. Die andere labels spelen een rol in de marge en tellen dus wel mee maar in de praktijk zeer beperkt.
True, op de grootste feesten willen ze nu eenmaal ook de populairste labels, en dat zijn kennelijk nog steeds Scantraxx & Fusion. Maar de scene is meer dan alleen grote festivals/feesten. Zolang er nog feesten worden georganiseerd als Loudness heb ik er eerlijk gezegd weinig problemen mee.

De noemer hardstyle is idd allang niet meer dekkend voor alle soorten muziek die hieronder wordt geproduceerd, maar of dat nu zo'n probleem is? Ik weet zelf wel wat voor artiesten/labels/feesten ik leuk vind, en ik zal me er weinig aan storen als ik zie dat kinderen keihard op hun "hardstyle" los gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:47 schreef NLS04 het volgende:
Leest Pieter hier nog weleens mee? Want ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn standpunt aangaande deze ontwikkelingen
Ik denk het wel, af en toe loopt hij wat previews te spammen :P
  zondag 30 december 2012 @ 12:24:01 #297
362446 Massief
VI HOOLIGANS
pi_120950252
quote:
2s.gif Op zondag 30 december 2012 11:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

em-dee-em-aa komt hier al veel langer dan jij lid bent van dit forum :P
Wat heeft dat er mee te maken?
Koekoek
pi_120950442
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:24 schreef Massief het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken?
Dat het een typische (sarcastische) reactie is van een ervaren bezoeker van dit topic. Als je het nog niet gemerkt had, met regelmaat wordt er hier enorm af gegeven op hardstyle, maar mensen blijven er naar luisteren en hier terug komen :P
  zondag 30 december 2012 @ 13:07:29 #299
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120951756
Massief :')
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_120951793
Wat ik heel jammer vind is dat er bijna geen alternatief is zonder meteen naar de rauwere kant van het spectrum te moeten. De antireactie van de mensen die niet zo van die vocalen etc houden is dat ze dus naar de rauwe kant gaan en enorm af gaan geven op alle melodische nummers. Is dat wat je wil? Ik in ieder geval niet.
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 30 december 2012 @ 13:10:37 #301
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120951877
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:08 schreef ElDani het volgende:
Wat ik heel jammer vind is dat er bijna geen alternatief is zonder meteen naar de rauwere kant van het spectrum te moeten. De antireactie van de mensen die niet zo van die vocalen etc houden is dat ze dus naar de rauwe kant gaan en enorm af gaan geven op alle melodische nummers. Is dat wat je wil? Ik in ieder geval niet.
Eens, de prima tussenweg welke er was in de jaren 2004-2008 is er haast niet meer.

Het hoeft niet allemaal snoeihard, maar al deze house remixxen en slechte vocalen ook niet.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')