abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:14:45 #276
319877 BzP
Devildriver_
pi_120466215
Vraagje stef, ben jij het ooit eens met een stelling of een mening die online wordt gegeven?
Want in de jaren dat ik je zie posten zie ik je alleen maar de meningen van mensen tegen te gaan.
En zelfs onderbouwde feiten/meningen en ervaringen van anderen in het niet proberen te doen.
Puur omdat een methode bij jou effectief/niet effectief is betekend niet dat dat bij een ander is.
als jij zo in RL bent dat vraag ik me af of jij (veel) vrienden hebt.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:18:16 #277
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120466338
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef BzP het volgende:

[..]

Je hebt ook uitersten he neef.
Als ik een vid zie met bewijs over dingen dan ben ik geneigd om het te geloven.
Als ik zo skeptisch als jou door het leven moest gaan dan :')
Oke ik probeer het nog een aller laatste keer. Je moet in harcore ook al zo dichtbij staan om een one shot te krijgen met de executioner dat het verschil te verwaarlozen is. Het verschil zal zo miniem zijn als je dit doet dat je beter kan blijven spelen wat je al doet want dan maak je meer kills waarin je dus ook een deel one shot kills maakt. Je hebt misschien wat meer kans op dubbel kills maar dat komt zo weinig voor dat het te verwaarlozen is. Ik had in 3 uur iets van 20 one shot kills met de 1216 dit haalde ik makkelijker in core

Ja ik heb genoeg vrienden en die proberen liever ook zelf wat uit ipv als een domschaap ieder filmpje op youtube te geloven.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:23:02 #278
319877 BzP
Devildriver_
pi_120466514
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oke ik probeer het nog een aller laatste keer. Je moet in harcore ook al zo dichtbij staan om een one shot te krijgen met de executioner dat het verschil te verwaarlozen is. Het verschil zal zo miniem zijn als je dit doet dat je beter kan blijven spelen wat je al doet want dan maak je meer kills waarin je dus ook een deel one shot kills maakt. Je hebt misschien wat meer kans op dubbel kills maar dat komt zo weinig voor dat het te verwaarlozen is. Ik had in 3 uur iets van 20 one shot kills met de 1216 dit haalde ik makkelijker in core

Ja ik heb genoeg vrienden en die proberen liever ook zelf wat uit ipv als een domschaap ieder filmpje op youtube te geloven.
Je kunt zeggen dat jou ervaringen anders zijn maar feiten liegen er niet om.
One shot kills zijn veel makkelijker te halen in HC dan in Core.
ik kan ook relativeren en zeggen dat je er een demper op kan gooien, dat zou finesse zijn voor one shot kills in core maar in hardcore blijft de OSK kans groot.
Hetzelfde liedje bij snipers.
Ik kan nog pagina's met je doorgaan bredrin.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:26:15 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120466621
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef BzP het volgende:

[..]

Je kunt zeggen dat jou ervaringen anders zijn maar feiten liegen er niet om.
One shot kills zijn veel makkelijker te halen in HC dan in Core.
ik kan ook relativeren en zeggen dat je er een demper op kan gooien, dat zou finesse zijn voor one shot kills in core maar in hardcore blijft de OSK kans groot.
Hetzelfde liedje bij snipers.
Ik kan nog pagina's met je doorgaan bredrin.
Nee dat is juist onzin. Je moet in hc ook zowat tegen iemand aanstaan voor een one shot dit kun je dan toch net zo goed doen in core. Het enige voordeel dat je hebt is de kans op dubbelkills omdat je geen UAV hebt in hc. Ik ga al helemaal geen pagina's door met iemand die al zijn info van filmpjes afhaalt probeer zelf eens wat uit ipv je tijd te verdoen aan youtube filmpjes kijken :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:28:25 #280
319877 BzP
Devildriver_
pi_120466706
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee dat is juist onzin. Je moet in hc ook zowat tegen iemand aanstaan voor een one shot dit kun je dan toch net zo goed doen in core. Het enige voordeel dat je hebt is de kans op dubbelkills omdat je geen UAV hebt in hc. Ik ga al helemaal geen pagina's door met iemand die al zijn info van filmpjes afhaalt probeer zelf eens wat uit ipv je tijd te verdoen aan youtube filmpjes kijken :')
Bullshit, in HC heb je veel langere OHK range.
Ben je nu echt achterlijk?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:31:05 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120466785
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:28 schreef BzP het volgende:

[..]

Bullshit, in HC heb je veel langere OHK range.
Ben je nu echt achterlijk?
Je hebt niet meer range dat leg ik je net uit. Jezus jij bent echt te dom om te poepen is het niet.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:35:19 #282
319877 BzP
Devildriver_
pi_120466955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je hebt niet meer range dat leg ik je net uit. Jezus jij bent echt te dom om te poepen is het niet.
Ik moet je echt gaan voorkauwen he hoe het allemaal werkt he :')
Als een target nihil health heeft dan kun je hem op afstand (range) veel sneller doden.
Het kost je dan bvb 1 shot in plaats van 3 shots.
Oftewel je gun heeft meer RANGE.
Ga engels leren?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:09:53 #283
291634 HenkPel
Ex Febo werknemer
pi_120468265
Sorry Litmanen, maar jij bent inderdaad degene die het niet snapt.

De damage van je gun zakt met de afstand, daarom heeft elke gun twee damage cijfers, zeg 40 - 30. Dat betekent dat van dichtbij de gun tot een afstand a, 40 damage doet, vervolgens tussen a en b zakt naar 30, en dat blijft zo na afstand b.
In hardcore is je health 30 (als het onveranderd is), in core is dat 100. In een hardcore game is elk raak schot dus een kill, welke afstand dan ook. In core is de range van invloed of je 3 of 4 kogels nodig hebt voor een kill.

Daarnaast is het sowieso makkelijker kills te maken met guns in een hardcore game. Jij gaat er vanuit dat er altijd wordt terug geschoten, maar als je op iemand schiet die jou helemaal niet ziet heb je in hardcore meer kans om die kill te maken.
De reden dat hardcore games niet per definitie veel sneller afgelopen zijn, is omdat mensen voorzichtiger spelen in hardcore game modes.

Ik krijg ook sterk de indruk dat je het gewoon per definitie niet eens bent met wat iemand anders hier zegt, en in het bijzonder oneens bent met wat BzP zegt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:14:24 #284
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120468430
Ik ben een van die lullen die HC joint en dan mijn teamgenoten irriteer en dood schiet.. :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_120468445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:35 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik moet je echt gaan voorkauwen he hoe het allemaal werkt he :')
Als een target nihil health heeft dan kun je hem op afstand (range) veel sneller doden.
Het kost je dan bvb 1 shot in plaats van 3 shots.
Oftewel je gun heeft meer RANGE.
Ga engels leren?
Als we Symthic mogen geloven dropt de max damage van de Executioner al na 3,5 meter naar 10, op 12 meter doet hij nog maar 6 damage en >12 helemaal niks meer. Aangezien je in HC van een scheet al dood gaat heb je dus zeker meer range maar elke idioot die je aan ziet komen heeft je al lang en breed dood voordat je ook maar bij die 12m killzone in de buurt komt. De meeste kills zul je dus maken op mensen die je niet zien aankomen waardoor het verschil van die paar meter van HC ten opzichte van core eigenlijk niet meer uitmaakt.
Kon niks vinden over de spread van de pellets maar naar eigen ervaring is die compleet waardeloos.

Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

  dinsdag 18 december 2012 @ 18:21:40 #286
319877 BzP
Devildriver_
pi_120468675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:14 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Als we Symthic mogen geloven dropt de max damage van de Executioner al na 3,5 meter naar 10, op 12 meter doet hij nog maar 6 damage en >12 helemaal niks meer. Aangezien je in HC van een scheet al dood gaat heb je dus zeker meer range maar elke idioot die je aan ziet komen heeft je al lang en breed dood voordat je ook maar bij die 12m killzone in de buurt komt. De meeste kills zul je dus maken op mensen die je niet zien aankomen waardoor het verschil van die paar meter van HC ten opzichte van core eigenlijk niet meer uitmaakt.
Kon niks vinden over de spread van de pellets maar naar eigen ervaring is die compleet waardeloos.

Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.

[ afbeelding ]
leuk plaatje, maar alles wat na "maar" komt is relativeren omdat dat ook voor core geldt. Je moet heel anders met een shotgun spelen. Niet op carrier of express bvb
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  FOK!fotograaf dinsdag 18 december 2012 @ 18:23:07 #287
364681 over_hedge
pi_120468732
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:21 schreef BzP het volgende:

[..]

leuk plaatje, maar alles wat na "maar" komt is relativeren omdat dat ook voor core geldt. Je moet heel anders met een shotgun spelen. Niet op carrier of express bvb
Carrier werkt prima met een shotgun :P Mits je goede routes loopt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:24:36 #288
319877 BzP
Devildriver_
pi_120468782
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:09 schreef HenkPel het volgende:
Sorry Litmanen, maar jij bent inderdaad degene die het niet snapt.

De damage van je gun zakt met de afstand, daarom heeft elke gun twee damage cijfers, zeg 40 - 30. Dat betekent dat van dichtbij de gun tot een afstand a, 40 damage doet, vervolgens tussen a en b zakt naar 30, en dat blijft zo na afstand b.
In hardcore is je health 30 (als het onveranderd is), in core is dat 100. In een hardcore game is elk raak schot dus een kill, welke afstand dan ook. In core is de range van invloed of je 3 of 4 kogels nodig hebt voor een kill.

Daarnaast is het sowieso makkelijker kills te maken met guns in een hardcore game. Jij gaat er vanuit dat er altijd wordt terug geschoten, maar als je op iemand schiet die jou helemaal niet ziet heb je in hardcore meer kans om die kill te maken.
De reden dat hardcore games niet per definitie veel sneller afgelopen zijn, is omdat mensen voorzichtiger spelen in hardcore game modes.

Ik krijg ook sterk de indruk dat je het gewoon per definitie niet eens bent met wat iemand anders hier zegt, en in het bijzonder oneens bent met wat BzP zegt.
dat is al jaren zo, hij is net een puber soms. Jammer want soms komt hij wel met goede input.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:26:20 #289
319877 BzP
Devildriver_
pi_120468837
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Carrier werkt prima met een shotgun :P Mits je goede routes loopt.
je snapt wat ik bedoel, je kunt niet de hele map goed benutten zoals Yemen bvb.
Goede spelers kunne met elke set up op elk e map goed doen ^_^
Omdat ze weten wat ze moeten doen en waar ze moeten lopen :-)
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120469492
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:21 schreef BzP het volgende:

[..]

leuk plaatje, maar alles wat na "maar" komt is relativeren omdat dat ook voor core geldt. Je moet heel anders met een shotgun spelen. Niet op carrier of express bvb
Heb gewoon de laatste post van dat geflirt van jullie gepakt, ging er dus om of het beter is HC of core te spelen om die kills te halen met de Executioner. Maakt dus eigenlijk weinig uit, lijkt me zelfs makkelijker om core te spelen aangezien je daar nog een paar kogels kan vangen waardoor je wat dichter bij kan komen ipv HC waar je door een scheet al dood gaat.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:44:33 #291
291634 HenkPel
Ex Febo werknemer
pi_120469517
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:24 schreef BzP het volgende:

[..]

dat is al jaren zo, hij is net een puber soms. Jammer want soms komt hij wel met goede input.
Maar ik heb wel iets over het hoofd gezien in mijn verhaal. Als je gun namelijk meer dan of 100 damage doet (shotgun op korte afstand waarschijnlijk), dan zul je in een core game inderdaad meer tijd krijgen dan in een hardcore game. Het voordeel van de damage van een sniper is in een HC game dus ook minder.
En als een gun met zijn minimale damage onder de 30 zakt, is range ineens wel weer relevant in een HC game. Dan is het verschil absoluut wel gelijk, maar relatief weer veel groter.

Edit: Eeeh, ongeveer wat Cliffy dus sneller dan ik heeft opgeschreven... :)

Los van alles; iedereen die kogels gaat incasseren in welke game variant dan ook is onhandig bezig.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:54:49 #292
319877 BzP
Devildriver_
pi_120469870
Je kunt alles relativeren dus dan komen we toch uit op wat ik eerder zei, iedereen moet het voor zichzelf proberen wat hij het fijnste vind. Ik heb betere resultaten in hc wat betreft one hit kills met mijn play style :-)
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:58:14 #293
319877 BzP
Devildriver_
pi_120470009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef HenkPel het volgende:

[..]

Maar ik heb wel iets over het hoofd gezien in mijn verhaal. Als je gun namelijk meer dan of 100 damage doet (shotgun op korte afstand waarschijnlijk), dan zul je in een core game inderdaad meer tijd krijgen dan in een hardcore game. Het voordeel van de damage van een sniper is in een HC game dus ook minder.
En als een gun met zijn minimale damage onder de 30 zakt, is range ineens wel weer relevant in een HC game. Dan is het verschil absoluut wel gelijk, maar relatief weer veel groter.

Edit: Eeeh, ongeveer wat Cliffy dus sneller dan ik heeft opgeschreven... :)

Los van alles; iedereen die kogels gaat incasseren in welke game variant dan ook is onhandig bezig.
damage drop off in core voor de executioner zakt al naar 3 shots vanaf 1 a 2 meter, ik maak veel meer kills op 3-5 meter. Dusja, liever hc voor die one shot Kills
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:01:44 #294
319877 BzP
Devildriver_
pi_120470156
Double post
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:53:49 #295
291634 HenkPel
Ex Febo werknemer
pi_120472919
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben een van die lullen die HC joint en dan mijn teamgenoten irriteer en dood schiet.. :')
Dan ben jij (op dat moment) een ontzettende bokkenlul. Ik zou graag zien dat friendly fire aanstond in team deathmatch, maar waarschijnlijk is dat niet het geval omdat er dan teveel mensen zoals jij hun frustratie gaan botvieren op teamgenoten.

Ik heb verder niets tegen je, maar ik ben niet zo'n fan van dat soort acties.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:55:39 #296
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120473043
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef HenkPel het volgende:

[..]

Dan ben jij (op dat moment) een ontzettende bokkenlul. Ik zou graag zien dat friendly fire aanstond in team deathmatch, maar waarschijnlijk is dat niet het geval omdat er dan teveel mensen zoals jij hun frustratie gaan botvieren op teamgenoten.

Ik heb verder niets tegen je, maar ik ben niet zo'n fan van dat soort acties.
Heb het maar 2 keer gedaan, 1 keer kwam ik er per ongeluk achter en de 2e keer vond ik het grappig :P Doe het verder niet hoor :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:12:08 #297
291634 HenkPel
Ex Febo werknemer
pi_120474230
Dan is het goed. Je mag een snoepje pakken, maar denk er om; eentje. ;)
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:13:38 #298
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120474332
Heb er al 3 in mn mond gestopt ;(
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_120477289
Ik schiet wel eens teamgenoten neer als ze gaan zitten (of liggen haha) campen.
pi_120477325
oh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')