abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:26:23 #251
84048 NvM
Nevermind
pi_135513192
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:23 schreef Ang3l het volgende:
Geen duidelijke richting nu? Wat denk je van t eens en voor altijd afrekenen met de heksensjagers, zoals ze letterlijk zeiden in de laatste aflevering ;)
Ja, maar nu pas? Hank loopt al vanaf de eerste aflevering rond. En wat is er met die jongen gebeurd (Kyle toch)? Of het hoofd van Marie Laveau? Waarom loopt dat gehandicapte meisje afleveringen lang te verkondigen dat ze de nieuwe supreme is, maar wordt ze nu in nog geen tien seconden verdronken? Wat hebben die buren in het hele verhaal toe te voegen?

Dit (en andere ) zijn losse eindjes die er voor zorgen dat het hoofdverhaal (heks zijn in een moderne samenleving) van dit seizoen rommeliger overkomt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:48:52 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_135515863
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:26 schreef NvM het volgende:

[..]

Ja, maar nu pas? Hank loopt al vanaf de eerste aflevering rond. En wat is er met die jongen gebeurd (Kyle toch)? Of het hoofd van Marie Laveau? Waarom loopt dat gehandicapte meisje afleveringen lang te verkondigen dat ze de nieuwe supreme is, maar wordt ze nu in nog geen tien seconden verdronken? Wat hebben die buren in het hele verhaal toe te voegen?

Dit (en andere ) zijn losse eindjes die er voor zorgen dat het hoofdverhaal (heks zijn in een moderne samenleving) van dit seizoen rommeliger overkomt.
Dat vind ik t euvel van zowel seizoen 2 als 3. Te veel losse bijlijntjes die nergens heen gaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:58:02 #253
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135522889
Bij aflevering 3 had ik het idee dat dit seizoen juist steengoed ging worden, maar serie moddert nu maar een beetje aan... Zonder goede actrices als Jessica Lange en Angela Bassett zou de serie echt nergens zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135540908
Wat een bagger serie is het geworden. Die scenes met Stevie Nicks sloegen echt nergens op.
pi_136135906
De laatste afl is geweest. Wat vonden we ervan?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:11:02 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136163059
Ik vond 'm matig eerlijk gezegd. Pas na de "twist" aan het einde vond ik het weer leuk. De rest was wat tam. Een beetje een wedstrijdje tussen de 4 en dan "O nee, het is toch" ..... Viel me wat tegen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:11:32 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136163070
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:01 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een bagger serie is het geworden. Die scenes met Stevie Nicks sloegen echt nergens op.
Het is wel een beetje een Fleetwood Mac promo seizoen geworden inderdaad :D
Zal de band wel dik aan verdienen, hele opleving.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:16:23 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136163181
Het is zo jammer.....

Waar het de serie echt aan ontbreekt zijn goede consistente scriptschrijvers. Qua acteerwerk, de namen die ze aantrekken, de cinematografie, de lokatie die ze kiezen, het uitgangspunt en de sfeer die ze steeds neerzetten is het echt heel goed en mooi......... alleen die verhaallijn waarbij ze er steeds vanalles bijhalen en niet afmaken en alle kanten op laten schieten dat doet ze de das om. Zowel bij seizoen 2 als 3. Al was dit einde wel consistenter dan in 2.

In seizoen 2 was het de duivel, de nazi's, de patienten zelf, de seriemoordenaar en godvergeten Aliens... die uiteindelijk allemala niets met elkaar te maken hadden.

In seizoen 3 was het de strijd tussen Hekserij en Voodoo, de heksenjagers, de interne strijd om de nieuwe Supreme, Mme La Laurie en een seriemoordenaar (the axe man). Om nog maar te zwijgen over de ECHT niets toevoegende verhaallijn met de buren.

Waarom ZO volproppen dat er uiteindelijk zoveel nietszeggende filler is die puut voor "sfeer dient" maar het verhaal niet ondersteunt? Stick to one winning concept! :N Zo jammer....... het lijkt op enthousiaste puppies boordevol goede ideeen.... die uiteindelijk over-enthousiats raken, niet meer weten welke kant ze op rennen en dan maar 1 verhaallijn afronden en roepen "EINDE! Want ik heb alweer 50 ideeen voor volgend seizoen!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136166840
Echt een kutseizoen dit zeg. Na dat sterke eerste seizoen, en dan vooral de start daarvan, is het alleen maar slechter en slechter geworden. Eens met alle kritiek hierboven met nog de aanvulling dat het ook niet meer onder de noemer horror valt. Sure, er zit af en toe nog wat gore in en er is weleens een verdwaalde zombie ofzo, maar dat is het..Eigenlijk precies waar ik bang voor was begin van het seizoen toen dit thema naar buiten kwam.

Dan vond ik het flink bekritiseerde tweede seizoen toch nog een stuk beter, op de aliens na. Tenminste wel echt horror en veel interessante verhaallijnen..die waren er nu eigenlijk niet of nauwelijks. Om het over de dramatische gastrollen nog maar niet te hebben.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:48:01 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136168865
En toch blijf ik t leuk vinden, qua sfeer en beelden...... alleen leidt t allemaal uiteindelijk nergens naartoe :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin zaterdag 5 april 2014 @ 13:47:11 #261
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_138537123
Beelden, sfeer, actrices, allemaal puik, en toch is dit seizoen de minste van de 3.
En weet er nu al iemand wat ze zeggen in de intro? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_138537480
Ik vond het echt een leuke serie, maar halverwege seizoen 3 maar gestopt. Het boeide me echt totaal niet meer. Vond seizoen 1 en 2 echt gaaf :Y
pi_138537643
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik vond het echt een leuke serie, maar halverwege seizoen 3 maar gestopt. Het boeide me echt totaal niet meer. Vond seizoen 1 en 2 echt gaaf :Y
Seizoen 3 was echt kut ja. Hopelijk is seizoen 4 wel weer tof. Daar kan je zo weer mee beginnen omdat het toch niets met seizoen 3 te maken heeft. Freakshow :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138537875
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Seizoen 3 was echt kut ja. Hopelijk is seizoen 4 wel weer tof. Daar kan je zo weer mee beginnen omdat het toch niets met seizoen 3 te maken heeft. Freakshow :)
Die lijkt me wel weer tof.

Misschien op een hele saaie dag dat ik de laatste afleveringen van seizoen 3 nog even kijk, maar ik vergeet dat seizoen liever maar :')
pi_138537978
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:22 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Die lijkt me wel weer tof.

Misschien op een hele saaie dag dat ik de laatste afleveringen van seizoen 3 nog even kijk, maar ik vergeet dat seizoen liever maar :')
Ik heb het afgekeken omdat ik toch al een heel eind was, maar het werd ook echt niet beter ofzo. Enige ep die ik wel aardig vond was halverwege met wat zombies (weet niet of je zover bent gekomen, anders is het ook geen boeiende spoiler ofzo). De rest was echt kut. Die heksen interesseren me sowieso weinig, maar de hele setting (ondanks het toffe New Orleans) was gewoon niet tof en geen horror. De horrormeter slaat steeds verder door naar beneden ieder seizoen. Hopelijk pikt dat in het nieuwe seizoen wel weer wat op en beperken ze zich bij Freakshow niet teveel tot puur rare en nasty shit maar komt er daadwerkelijk wat horrorachtige spanning bij.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 6 april 2014 @ 04:08:14 #266
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138560525
Ik heb net het tweede seizoen afgekeken en ik moet zeggen dat het echt, echt vet is :o Al is het om de sfeer en personages alleen al. Doen ze echt goed. Close to perfection :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 6 april 2014 @ 04:10:11 #267
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138560530
Snel aan Coven beginnen dus :@ En kan niet wachten op seizoen 4; het circus _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138600766
Ik heb de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 ook geskipt, kwam er niet meer door heen.
Vond het begin nog wel veelbelovend maar dit seizoen valt echt in het niet met de vorige 2 seizoenen.
pi_140353387
Toch maar even zo (met een beetje tegenzin) de laatste 2 afleveringen kijken van seizoen 3. Heb toch even niks meer te kijken nu.

Alleen als je Fleetwood Mac fan bent dan heb je volgens mij echt zin om te kijken, aangezien er een paar nummers van hun bij zitten :') Maar voor de rest zou je niet echt een reden hebben nee.

Hoop dat seizoen 4 weer sterk wordt.
pi_140357762
Blijkbaar heb ik ze dus al gezien :') . Dacht al bij sommige stukken ''wat komt dat bekend voor'', naja scheelt weer verder kijken :)
pi_140367940
Ik had de laatste drie of vier afleveringen ook niet meer bekeken. Ik had het na die pauze in december dacht ik ook wel gezien zeg maar.. :{ jammer.
  maandag 26 mei 2014 @ 08:46:58 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_140375457
Ik kan dat dus niet hè, het dan niet af gaan kijken :') Ik vond seizoen drie ook het slechtste, maar ik vind heksen, Delphine LaLaurie en Kathy Bates wel leuk dus dat scheelt ^O^

Ik vond seizoen twee leuker dan één :@
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 13 juli 2014 @ 18:09:49 #273
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142248120
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142253197
quote:
Tof!

Al wil een toffe teaser niet altijd zeggen dat het ook werkelijk een goed seizoen met dito afleveringen wordt, getuige het tegenvallende vorige seizoen. Ik ga seizoen 4 wel weer gewoon een kans geven. Maar eerst nog een aantal van dit soort mieterse promo's voorgeschoteld krijgen is geen straf.
  maandag 14 juli 2014 @ 15:17:36 #275
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_142284576
quote:
Ja klopt, ik heb een cameo O-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')