abonnement Unibet Coolblue
pi_120270505
Johannes Rypma (Team: Nick & Simon)
Leeftijd: 20 jaar
Woonplaats: Oudega (dat ligt daaaaaaar ergens)

Johannes tijdens The Voice:
Auditie: Kid Rock - All Summer Long
Battle: Simple Plan - Summer Paradise

[ Bericht 6% gewijzigd door alors op 13-12-2012 20:48:40 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120271322
als deze jongen maar niet wint
zijn stem is inferieur
dude here
pi_120273371
Dat is de teneur. ;)
Wees maar gerust, nu er tussen de teams wordt gestemd in plaats van binnen de teams zal blijken dat het aantal stemmen voor alle kandidaten samen van N&S veel kleiner was dan voor de overige teams. Mensen die stemden omdat ze die knul nog een keer wilden zien (voor mij een raadsel waarom) zullen nu niet meer stemmen. Ik zet mijn geld op Floortje of Leona maar het zijn Sandra en Tessa die de overwinning zouden verdienen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 13 december 2012 @ 17:17:53 #4
319877 BzP
Devildriver_
pi_120273888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat is de teneur. ;)
Wees maar gerust, nu er tussen de teams wordt gestemd in plaats van binnen de teams zal blijken dat het aantal stemmen voor alle kandidaten samen van N&S veel kleiner was dan voor de overige teams. Mensen die stemden omdat ze die knul nog een keer wilden zien (voor mij een raadsel waarom) zullen nu niet meer stemmen. Ik zet mijn geld op Floortje of Leona maar het zijn Sandra en Tessa die de overwinning zouden verdienen.
Ik sta achter je theorie maar ik heb zo'n "gut feeling" dat ENORM veel mensen op Johannes gaan stemmen.
Zelfs ik heb de neiging om hem te stemmen omdat ik het hele concept al zo fucked up vind.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120274190
Je hebt een punt. Als Johannes zou winnen dan zou volgend jaar de invloed van de publieksjury zeer waarschijnlijk afnemen (die is in vergelijking met de vorige edities juist veel groter). Die platenmaatschappij zit dan mooi met de brokken. Alleen daarvoor al zou ik het nog overwegen ook om dat knulletje de auto en het platencontract te laten winnen. De stem van Nederland doet toch al niet meer mee.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 13 december 2012 @ 17:37:52 #6
319877 BzP
Devildriver_
pi_120274505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je hebt een punt. Als Johannes zou winnen dan zou volgend jaar de invloed van de publieksjury zeer waarschijnlijk afnemen (die is in vergelijking met de vorige edities juist veel groter). Die platenmaatschappij zit dan mooi met de brokken. Alleen daarvoor al zou ik het nog overwegen ook om dat knulletje de auto en het platencontract te laten winnen. De stem van Nederland doet toch al niet meer mee.
Precies!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120276045
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120276198
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
:') hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120276320
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:

[..]

:') hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijn :D ik juich het toe.
  donderdag 13 december 2012 @ 19:36:49 #10
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_120278679
Misschien kan hij volgend jaar, net als Paul Turner nu, meedoen aan Sterren dansen op het ijs :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_120279222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan hij volgend jaar, net als Paul Turner nu, meedoen aan Sterren dansen op het ijs :Y
...en schaatser!
pi_120280212
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:

[..]

:') hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt. ;)
Je bent geen hater omdat je vaststelt dat dat het geval is. Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem), ik heb alleen iets tegen het feit dat hij als matig muzikale jongen en matige zanger door is ten koste van veel betere kandidaten, binnen en buiten het team van N&S.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120280419
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijn :D ik juich het toe.
Het lijkt me duidelijk dat hij never nooit niet voldoende kaartjes verkocht krijgt zo gauw de hype voorbij is. Ik geef het een paar maanden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120280482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem),
Mwoa, je hebt wel een probleempje hoor:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_120280661
Nogmaals, die aversie is niet tegen de persoon maar tegen het concept van het programma wat faciliteert dat een zeer matig getalenteerd iemand doorgaat ten koste van een zeer sterk getalenteerd iemand.
Dat onderscheid zou toch duidelijk moeten zijn. :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_120281537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt. ;)
Je bent geen hater omdat je vaststelt dat dat het geval is. Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem), ik heb alleen iets tegen het feit dat hij als matig muzikale jongen en matige zanger door is ten koste van veel betere kandidaten, binnen en buiten het team van N&S.
Het is geen Friesche vlag maar Friese vlag. Die Friesche vlag is van de vla en de koffiemelk ;)
En nu ben ik overtuigd dat je Sjon bent, want:

130 fans stypje Johannes Rypma

13 desimber, 2012 - 12:52
Mar leafst trije bussen mei 130 fans en famyljeleden fan Johannes Rypma ride freedtemiddei út Blauhús wei nei de finale fan The Voice of Holland. De Blauhústers steane meielkoar yn in steanfak yn de studio yn Hilversum. Se ha ek spesjale T-shirts drukke litten mei Johannes derop. In Fryske flagge meinimme yn de studio wurdt troch RTL ferbean.

Kaartsjes foar de finale fan de sjongtalintejacht binne al lang útferkocht. Op ynternetsiden as Marktplaats wurde se noch wol te keap oanbean foar hege bedragen.
pi_120281865
Wat kinderachtig van die vlaggen :')
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:43:25 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120281884
Wat een lelijke foto.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120281921
quote:
13s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef alors het volgende:
Wat kinderachtig van die vlaggen :')
John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebben
pi_120281996
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebben
Ohjaaa dat was ook zo :')!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120282031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef alors het volgende:

[..]

Ohjaaa dat was ook zo :')!!
En dan toch dat beetje wat er wel was extra in beeld brengen... :')___!
pi_120282116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogmaals, die aversie is niet tegen de persoon maar tegen het concept van het programma wat faciliteert dat een zeer matig getalenteerd iemand doorgaat ten koste van een zeer sterk getalenteerd iemand.
Dat onderscheid zou toch duidelijk moeten zijn. :?
Het is een populariteitshow, niet een 'de beste van iedereen en alles' show. Zo gauw er SMS'jes om de hoek komen kijken is dat zo.

En hoe je het wendt of keert, Johannes is populair. In ieder geval populair genoeg om in de finale te staan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_120282176
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een lelijke foto.
Ja idd, fixed.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:50:15 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120282227
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef alors het volgende:

Ja idd, fixed.
Dat is al iets minder boerenzoon op de Kameleon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120282264
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, fixed.
Op de een of andere manier lijkt hij daar meteen een paar jaar jonger :') :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')