abonnement Unibet Coolblue
pi_121317186
Nou nou wat is er gebeurd zeg FeedBack is OpaBack geworden?
pi_121317301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:04 schreef Toverheks het volgende:
het is Lezen en geen lezez, zou zo zeggen ga lekker in DM met Pietje en vertel hem hoe ik werkelijk ben, en tip hem vooral op posten van mij die niet door de beugel kunnen. Dag :W
Gauw het woordje Lezez verbeteren _O-
had het al veranderd.......tjongejonge zeg, ga jij ff lopen vertellen hoe of wat. tsss
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:07:45 #203
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_121317328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef danaqui het volgende:

[..]

had het al veranderd.......tjongejonge zeg, ga jij ff lopen vertellen hoe of wat. tsss
blijf niet zwaaien :O
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_121317345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

blijf niet zwaaien :O
:W :W :W :W :W
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:11:19 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_121317515
Don't make it stop, don't make it stop _O-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:34:33 #206
382871 ruktzichloos
oppervlakkig actief
pi_121318558
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn er voor de goedwillende user
Een modje is er enkel en alleen voor zichzelf :s)
pi_121318581
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
Don't make it stop, don't make it stop _O-
Loll, . tis al gestopt
Ik doe niks hoor verder, ik post alleen maar gesjellig hier, verder niets aan de hand, kusje erop :*
pi_121320059
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Op dit moment nog geen idee. De vooruitzichten zijn slecht.
Thank God. En Danny.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:15:34 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121320216
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef CartWOman het volgende:

Thank God. En Danny.
Same difference!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 18:21:25 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_121320399
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:10 schreef CartWOman het volgende:

Thank God. En Danny.
Had je er erg veel last van?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:23:20 #211
241662 Jian
Well, well, well
pi_121320457
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Had je er erg veel last van?
Ik wilde ongeveer die vraag ook net gaan stellen :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:16:57 #212
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_121322557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef Coos het volgende:

[..]

Heks, ik weet er niet veel van maar denk toch vooral dat het zo is als PB gisteren zei dat er van andere fora en chats een aantal patiënten hier komt gallen in de hoop dat ze het topic kunnen sluiten. Zó jammer dat psychologische zorg uit het basispakket is.
Jij bent helaas een van de weinigen hier die het snapt, afgezien van die paar die zich onbedoeld of misschien toch wel doelbewust laten gebruiken door de aanstichters. De :X - emoticon was overigens wel degelijk op zijn plaats.Op je handen zitten is leuk en aardig, maar dat kun je naar mijn bescheiden mening beter doen op het moment dat je aandrang voelt om privé-informatie zoals iemands initialen op het forum te flikkeren. (Wie de schoen past..)

Overigens snappen meer mensen wél wat het geëigende en tegelijkertijd ook gemakkelijkste middel is om de wantoestanden aan te pakken: gewoon de rotte appels uit de mand flikkeren. Helaas wil men daar op FOK! kennelijk niet aan en dat vind ik onbegrijpelijk. Men sluit klaarblijkelijk (al dan niet tijdelijk) liever een topic dan dat men een paar flinke bans uitdeelt aan de veroorzakers van het gezeik. Vaak zijn dat mensen die niet eens of nauwelijks enige postgeschiedenis op FOK! hebben en dat maakt de zaak nog onbegrijpelijker. Daarnaast zijn er enkele trendvolgers, die zich maar wat graag door deze mensen laten gebruiken en die zouden w.m.b. ook weleens aangepakt kunnen worden.

Nu lijkt het of een kleine harde kern digitale vandalen kans ziet om het beleid op FOK! naar hun hand te zetten. Een aantal daarvan heeft zich tijdenlang misdragen op diverse chats (bedreigingen, privé-info als telefoonnummers plaatsen, mensen telefonisch stalken,met als dieptepunt het nachtenlang een vrouw op leeftijd met een doodzieke man thuis telefonisch intimideren) en nadat het schorem ten gevolge van een niet-aflatende stroom klachten hun chatbox gesloten zag worden, stelde het zich tot doel om een paar mensen, die in hun ogen medeverantwoordelijk waren voor hun 'lot' ,'terug te pakken' door flink wat reuring te veroorzaken in het Opaatje-topic.

Helaas krijgen deze dubieuze figuren nu van de FOK!-leiding exact de respons waar ze op hopen. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_121323317
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nee en ook hier is 't alweer klaar. Jammer van de poging, het begon nog wel aardig. Chatten kan in de RLS SC, een vraag stellen aan de mods kan hier. Discussieren over 't opa-topic doe je maar via PM / DM.
Nou wat is het hier klaar zeg.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:28:31 #214
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_121326063
Ik begon net op dreef te komen met mijn plaatjes :(
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_121326616
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Jij bent helaas een van de weinigen hier die het snapt, afgezien van die paar die zich onbedoeld of misschien toch wel doelbewust laten gebruiken door de aanstichters. De :X - emoticon was overigens wel degelijk op zijn plaats.Op je handen zitten is leuk en aardig, maar dat kun je naar mijn bescheiden mening beter doen op het moment dat je aandrang voelt om privé-informatie zoals iemands initialen op het forum te flikkeren. (Wie de schoen past..)

Overigens snappen meer mensen wél wat het geëigende en tegelijkertijd ook gemakkelijkste middel is om de wantoestanden aan te pakken: gewoon de rotte appels uit de mand flikkeren. Helaas wil men daar op FOK! kennelijk niet aan en dat vind ik onbegrijpelijk. Men sluit klaarblijkelijk (al dan niet tijdelijk) liever een topic dan dat men een paar flinke bans uitdeelt aan de veroorzakers van het gezeik. Vaak zijn dat mensen die niet eens of nauwelijks enige postgeschiedenis op FOK! hebben en dat maakt de zaak nog onbegrijpelijker. Daarnaast zijn er enkele trendvolgers, die zich maar wat graag door deze mensen laten gebruiken en die zouden w.m.b. ook weleens aangepakt kunnen worden.

Nu lijkt het of een kleine harde kern digitale vandalen kans ziet om het beleid op FOK! naar hun hand te zetten. Een aantal daarvan heeft zich tijdenlang misdragen op diverse chats (bedreigingen, privé-info als telefoonnummers plaatsen, mensen telefonisch stalken,met als dieptepunt het nachtenlang een vrouw op leeftijd met een doodzieke man thuis telefonisch intimideren) en nadat het schorem ten gevolge van een niet-aflatende stroom klachten hun chatbox gesloten zag worden, stelde het zich tot doel om een paar mensen, die in hun ogen medeverantwoordelijk waren voor hun 'lot' ,'terug te pakken' door flink wat reuring te veroorzaken in het Opaatje-topic.

Helaas krijgen deze dubieuze figuren nu van de FOK!-leiding exact de respons waar ze op hopen. :')
Ik hoop dat de moderators en de directie jouw post goed lezen! Het is toch van de gekke dat een klein clubje randdebielen op deze manier hun zin krijgen. Wat jij zegt; mensen met nauwelijks posthistorie die komen gallen worden op hun wenken bediend en de goedwillende users worden zo in de kou gezet. Ik neem aan dat jij precies weet wie het zijn en een moderator hoeft het maar even aan je te vragen en het probleem is opgelost. Vervolgens de Kloonscanner op standje negen en het Opa-topic kan nog jaren door.
pi_121327628
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik hoop dat de moderators en de directie jouw post goed lezen! Het is toch van de gekke dat een klein clubje randdebielen op deze manier hun zin krijgen. Wat jij zegt; mensen met nauwelijks posthistorie die komen gallen worden op hun wenken bediend en de goedwillende users worden zo in de kou gezet. Ik neem aan dat jij precies weet wie het zijn en een moderator hoeft het maar even aan je te vragen en het probleem is opgelost. Vervolgens de Kloonscanner op standje negen en het Opa-topic kan nog jaren door.
Dat klinkt handig Coos alleen...

Ik heb er gek genoeg toch wat moeite met het door PB laten aanwijzen wie er hier de 'randdebielen' zijn tussen alle nieuwkomers Coos. :') Ben het met je eens dat er een 'aparte' groep mensen is komen aanwaaien maar heb het idee dat er helaas niet veel verschillen zitten tussen die nieuwe 'pro' en 'contra' opa posters zoals men hierboven wil doen geloven.

Je kan het Pietje of Gert ook niet aandoen om uit te gaan zoeken wie de echte rotte appels zijn dus er is een probleem.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_121327720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat klinkt handig Coos alleen...

Ik heb er gek genoeg toch wat moeite met het door PB laten aanwijzen wie er hier de 'randdebielen' zijn tussen alle nieuwkomers Coos. :') Ben het met je eens dat er een 'aparte' groep mensen is komen aanwaaien maar heb het idee dat er helaas niet veel verschillen zitten tussen die nieuwe 'pro' en 'contra' opa posters zoals men hierboven wil doen geloven.

Je kan het Pietje of Gert ook niet aandoen om uit te gaan zoeken wie de echte rotte appels zijn dus er is een probleem.
Hear hear.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 20:59:01 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_121327796
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef pullup het volgende:

Dat klinkt handig Coos alleen...

Ik heb er gek genoeg toch wat moeite met het door PB laten aanwijzen wie er hier de 'randdebielen' zijn tussen alle nieuwkomers Coos. :') Ben het met je eens dat er een 'aparte' groep mensen is komen aanwaaien maar heb het idee dat er helaas niet veel verschillen zitten tussen die nieuwe 'pro' en 'contra' opa posters zoals men hierboven wil doen geloven.

Je kan het Pietje of Gert ook niet aandoen om uit te gaan zoeken wie de echte rotte appels zijn dus er is een probleem.
Iets met kop en spijker.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_121328341
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat klinkt handig Coos alleen...

Ik heb er gek genoeg toch wat moeite met het door PB laten aanwijzen wie er hier de 'randdebielen' zijn tussen alle nieuwkomers Coos. :') Ben het met je eens dat er een 'aparte' groep mensen is komen aanwaaien maar heb het idee dat er helaas niet veel verschillen zitten tussen die nieuwe 'pro' en 'contra' opa posters zoals men hierboven wil doen geloven.

Je kan het Pietje of Gert ook niet aandoen om uit te gaan zoeken wie de echte rotte appels zijn dus er is een probleem.
Ik noemde PB omdat die kennelijk op de hoogte is van wat er elders zich heeft afgespeeld. Zelf kom ik op geen enkel ander forum of chat en ben bovendien lang niet op Fok geweest dus mijn kennis hierover is nul.

Het gaat m.i. ook niet over pro of contra Opaposters maar lui die dit topic misbruiken om oude shit uit te vechten. Van mij mag iedereen posten over opa wat hij wil maar persoonlijke aanvallen van en op users onderling horen gewoon niet in dat topic thuis en als diegene dat keer op keer weer wel doen, dan zeg ik; wieberen :W

Na het doodbloeden van de RLS-SC was ik blij dat we weer een kapstok hadden gevonden om een hoop vermakelijke onzin te posten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:12:34 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_121328521
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat klinkt handig Coos alleen...

Ik heb er gek genoeg toch wat moeite met het door PB laten aanwijzen wie er hier de 'randdebielen' zijn tussen alle nieuwkomers Coos. :') Ben het met je eens dat er een 'aparte' groep mensen is komen aanwaaien maar heb het idee dat er helaas niet veel verschillen zitten tussen die nieuwe 'pro' en 'contra' opa posters zoals men hierboven wil doen geloven.

Je kan het Pietje of Gert ook niet aandoen om uit te gaan zoeken wie de echte rotte appels zijn dus er is een probleem.
Ik ben het met je eens pullup, maar om het nu een probleem te noemen...... Gooi gewoon dat topic open en klaar en modereer gewoon, niet als een politieagent, maar wel adequaat, laat je door een stelletje intriganten hier op Fok niet de wet voorschrijven en vertellen wat wel en niet acceptabel is hier in een topic op dit forum. Waar bepaalde opmerkingen, bepaalde plaatjes, laten we zeggen een bepaalde stijl, op Fok altijd acceptabel en gewoon was, moeten we nu zo nu en dan op onze tenen gaan lopen omdat bepaalde figuren anders gaan gillen, schreeuwen, dreigen en wat al niet te meer, vaak nog gepland en voorbereid ook. Flikker toch op zeg. }:|
pi_121328571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens pullup, maar om het nu een probleem te noemen...... Gooi gewoon dat topic open en klaar en modereer gewoon, niet als een politieagent, maar wel adequaat, laat je door een stelletje intriganten hier op Fok niet de wet voorschrijven en vertellen wat wel en niet acceptabel is hier in een topic op dit forum. Waar bepaalde opmerkingen, bepaalde plaatjes, laten we zeggen een bepaalde stijl, op Fok altijd acceptabel en gewoon was, moeten we nu zo nu en dan op onze tenen gaan lopen omdat bepaalde figuren anders gaan gillen, schreeuwen, dreigen en wat al niet te meer, vaak nog gepland en voorbereid ook. Flikker toch op zeg. }:|
Gamma w/
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 21:18:02 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121328827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik hoop dat de moderators en de directie jouw post goed lezen! Het is toch van de gekke dat een klein clubje randdebielen op deze manier hun zin krijgen. Wat jij zegt; mensen met nauwelijks posthistorie die komen gallen worden op hun wenken bediend en de goedwillende users worden zo in de kou gezet. Ik neem aan dat jij precies weet wie het zijn en een moderator hoeft het maar even aan je te vragen en het probleem is opgelost. Vervolgens de Kloonscanner op standje negen en het Opa-topic kan nog jaren door.
Anders maken we een poll: wie moet er af en wie mag blijven. c_/

Maar Coos: zo makkelijk is het niet om 'gewoon' iedereeen die hier nieuw is aan komen waaien eraf te kicken. Zo werkt het niet op FOK! Ook vind ik het te kort door te bocht om te stellen dat alleen die nieuwelingen voor een kutsfeer zorgen. Ook enkele users die hier al jaren posten staan meteen vooraan zodra er heibel is of wakkeren die zelf aan. Ze lijken gedreven door een permanente woedende verongelijktheid. Een kliekje daar omheen doet er afkeurend en meewarig over maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die er met volle teugen van genieten. Elke reuring is meegenomen, als je zeeën van tijd hebt en hier dagelijks urenlang rondhangt. Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik ben bezig commitment te krijgen om grote schoonmaak te houden. Wat mij betreft blijft het opaatje topic de komende tijd dicht. Of misschien wel permanent, ook daar zou ik geen traan om laten. Bij de vorige sluiting vond ik het een zwaktebod,maar er is door de bank genomen m.i. weinig bereidheid bij de "clièntele" om die reeks gezellig te houden.

Zoals gemeld was en ben ik momenteel druk, en met mijn hoofd bij totaal andere zaken en kan weinig hier zijn. Naadje timing dus, deze heibel. Ik vind het wel teleurstellend hoe weinig welwillend en hulpvaardig er dan wordt gedaan tegen een mod die ook alle details hier niet kent maar wèl als insteek heeft om de boel hier weer wat plezieriger te krijgen en (be)houden. Een handjevol constructieve posts heb ik gelezen. Die van jou beschouw ik daar ook toe, alleen is het m.i. wat minder makkelijk dan jij het stelt.

Dus: eerst een veeg aktie wat mij betreft. Te beginnen met iedereen die nu nog doorgaat met vetes uitvechten of nieuwe beginnen, of voor zijn/haar "recht" opkomen.

En ik besef dat deze post niet heel erg sussend is, of blijk geeft van groot leiderschap van iemand die boven het gekissebis staat. :P
En het lult ook wat moeilijker omdat ik er uitgerekend de afgelopen dagen zo weinig was. Maar ik wilde dit even kwijt. En dát is gelukt bij deze. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_121328927
dat hele opa topic draaide toch juist om die kleine onderliggende oorlogjes. die ouwe zelf was geen reden voor 100 topics toch ;)
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 21:20:12 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_121328957
Alsof Pb de "alwetende"is. Die zit goddome net zo hard mee te stoken op de chat van die ouwe.Maar ja, dan moet je wel meeluisteren hè?

Ik kan echt wel namen en rugnummers noemen, wie niet? Maar laat de kerk wel in het midden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_121329081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef gomi het volgende:
dat hele opa topic draaide toch juist om die kleine onderliggende oorlogjes. die ouwe zelf was geen reden voor 100 topics toch ;)
Hey Gomi! :D Over een paar weken kunnen we weer terug naar wielrennen joh. >:O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')