abonnement Unibet Coolblue
pi_120222148
Nu zit ik te denken om zelf een kralenplank te maken net als op school, als jullie niet weten welke ik bedoel hoor ik het wel. Maar hebben jullie tips? Ben niet super creatief maar vind ruim 40 euro er voor neeer tellen toch best veel geld, en dan heb je nog geen kraal erop ;)
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_120226059
Niemand dus? Jammer!
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_120235736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:02 schreef dapmar het volgende:
Niemand dus? Jammer!
je laat de bui wel snel hangen he? ;) het is gewoon een werkdag en niet iedereen heeft tijd om overdag te reageren...

OT: heb je al een idee wat voor kralen je wilt gebruiken? Je zou een plankje kunnen nemen en daar spijkertjes op kunnen slaan die 0,5 of 1 cm uit elkaar staan, afhankelijk van je kralen. en van die kleine spijkertjes gebruiken, voor van die kleine scharniertjes
pi_120239635
Hihi ja was wat ongeduldig he;)

Dit zijn de kralen voor de kralenplank kralen
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_120240762
Plankje hout, spijkertjes erin (opletten dat het kopje niet breder is dan het gat van de kraaltjes) en klaar *O*

Kraaltjes zijn 0,8 mm breed dus dan de spijkertjes een goede cm uit elkaar? Anders is het zo proppen en lastig los te krijgen lijkt me.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_120241898
Ja zit alleen met het soort hout he dat het niet gaat splijten enzo er moeten toch flink wat spijkertjes in. Ja precies 1 cm tussen de kralen.
Tips voor hout iemand?
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_120256144
gaten voorboren ;) dan heb je dat splijten niet..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_120296743
ik zou kiezen voor multiplex, weet je het helemaal zeker. en anders kan je het altijd vragen bij de doe-het-zelfhandel waar je het gaat kopen :)
pi_120333567
Mijn opvolgende vraag is dan altijd wat eigenlijk een kralenplank is daar ik mij er niks bij kan voorstellen.
Tenminste ik heb het naar ik meen nooit op school gehad.

Was het iets voor mensen die op de aloude Huishoudschool hebben gezeten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 10:08:33 ]
pi_120336294
Het is voor kinderen oa voor de fijne motoriek
http://www.lespakket.net/content.php?wl=79
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')