quote:
Ik vond het beter dan vorig jaar, bijna op gelijk niveau met twee jaar geleden (het topseizoen).
Vorig jaar werd er ook prima gedanst, maar vond ik de dansers qua persoonlijkheid wat vlak, vergeleken met 2010 en nu. Er zat dit jaar weer meer vuur in.
Verder hoopte ik op winst voor Kilila (heeft een soortement van 'x-factor', en kan met een opleiding nog heel erg groeien), en hoop ik dat deze uitslag niet gelijk betekent dat ze nu niet meer verder kan komen dan het geven van wat danslesjes in de luwte - wat ze voor deze show deed. Nauwelijks geld = nauwelijks mogelijkheden om je verder te ontplooiien, door middel van een opleiding of zo, tenzij ze nu opeens een aanbieding gaat krijgen van een vooraanstaande producent of zo.
Wat dat betreft had zij er van alle dansers het meeste aan gehad. Al kan ik met deze uitslag ook leven. Zoals iemand hier al zei: dikke vinger naar z'n ouders.

(Lieve jongen lijkt Frederic me trouwens, die puppy-ogen zullen heus niet in z'n nadeel hebben gewerkt.

)
Verder valt op dat er geen extraatje meer in het prijzenpakket zat. Geen rol in een musical of videoclip, dit jaar. RTL5 bezuinigt en/óf het budget ging al op aan die bootcamp in New York...
[ Bericht 1% gewijzigd door female81 op 10-12-2012 04:12:43 ]
Good Vibrations webradio (feel good/relaxed/funky, 90's & omstreken):
directe luisterlinkZie
mijn site voor jaarlijsten met (in totaal +1700) favoriete nummers.