abonnement Unibet Coolblue
pi_120016586
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

We zijn een stuk wijzer nu. Mijn vader overleed toen hij bijna 42 was. Te veel drank, 3(!) pakjes sigaretten per dag.

Ik had geen stem toen, maar als ik die had gehad had ik in ieder geval iets kunnen doen, of op zijn minst zeggen.
Het had waarschijnlijk niets uitgemaakt. Maar dan krijg je jaren later in ieder geval geen spijt dat je nooit wat hebt gezegd.
pi_120016716
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

We zijn een stuk wijzer nu. Mijn vader overleed toen hij bijna 42 was. Te veel drank, 3(!) pakjes sigaretten per dag.

Ik had geen stem toen, maar als ik die had gehad had ik in ieder geval iets kunnen doen, of op zijn minst zeggen.
Leer je inderdaad wel van als je ouders voortijdig sneuvelen van dingen je je kunt vermijden in het leven. Moeder een kettingrookster en bam weg met 54(herseninfarct). Vader eerst hartproblemen(50) en helaas toch longkanker op zijn 64ste nadat hij lang daarvoor gestopt was met roken. Zoals je begrijpt ben ik maar niet begonnen met zo'n vooruitzicht. :') Voor de rest ook zo gezond als mogelijk proberen te leven maar bij het ouder worden beginnen de verschijnselen helaas wel door te zetten....feestje als we (broer en ik) eerst mijn moeder overleven en daarna mijn vader...wij gaan het pensioen wel halen. :7 Mijn vader was helaas zo eigenwijs om eerst zijn hartproblemen en daarna de klachten die later longkanker bleken te zijn te negeren, zeker met dat laatste waren zijn kansen veel groter geweest als hij er eerder bij was geweest, zeker als de longarts dat midden in je gezicht zegt.

Dus TS, als je je zorgen maakt spreek ze uit en zeg dat je je vader nog niet kwijt wilt en dat hij hulp moet zoeken als er klachten zijn. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 6 december 2012 @ 22:16:19 #28
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_120016854
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Ik hoor nu mijn vader zeggen tegen mijn moeder dat hij vannacht zo erg last had dat hij op het punt stond om naar de EHBO te fietsen. Ik vind het zo egoïstisch van mijn ouders dat ze dit zeggen terwijl ik het verdomme hoor.
Fietsen naar de EHBO als je hartklachten hebt? Dan zal het allemaal wel meevallen :')
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_120016857
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Snakey het volgende:
We zijn een stuk wijzer nu. Mijn vader overleed toen hij bijna 42 was. Te veel drank, 3(!) pakjes sigaretten per dag.

Ik had geen stem toen, maar als ik die had gehad had ik in ieder geval iets kunnen doen, of op zijn minst zeggen.
42, allemachtig.... -O- (en dit is niet bepaald geruststellend voor TS, Snakey :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120019519
Mijn vader heeft ook al 2 keer een hartaanval gehad, het hoeft niet altijd meteen dood te betekenen!
(hij liep zelfs naar de huisarts toe toen hij merkte dat hij er een kreeg, maar wel eerst de hond thuis afzetten :P)
Bij hem kwam het ook door stress, 4 jaar geleden begonnen nadat mijn moeder was overleden
  donderdag 6 december 2012 @ 23:23:20 #31
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120020161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef emmyemmy het volgende:

4 jaar geleden begonnen nadat mijn moeder was overleden
right. Hoe is het nu met jou?
  donderdag 6 december 2012 @ 23:32:04 #32
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120020503
Je kunt ook een ehbo-cursus gaan volgen.
Mocht het gebeuren, dan weet je iig wat je moet doen.
Dat stelt ook wel gerust denk ik.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 6 december 2012 @ 23:34:35 #33
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_120020597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vader heeft ook al 2 keer een hartaanval gehad, het hoeft niet altijd meteen dood te betekenen!
(hij liep zelfs naar de huisarts toe toen hij merkte dat hij er een kreeg, maar wel eerst de hond thuis afzetten :P)
Bij hem kwam het ook door stress, 4 jaar geleden begonnen nadat mijn moeder was overleden
Pfoe, dat is wel eng zeg... Helemaal als je je moeder ook al kwijt bent.. ;(

Ik moet zeggen dat ik deze angst wel herken. Mijn opa is vroeg overleden, ook door een hartaanval. At ook heel ongezond en dronk ook veel. Mijn vader is ook een ongezonde eter, houd enorm van snacken en chips enz. Is niet echt een dikzak, maar heeft wel overgewicht.
Ik ben daardoor ook el eens bang, stel dat hij het ook krijgt?
Ik heb het wel eens gezegd, niet heel zwaar beladen, maar de boodschap was wel duidelijk. Maar dan praat hij het alleen maar goed, als in: 'Ik leef lang zo ongezond niet, ik sport heel veel voor werk en ik drink lang niet zoveel' enz.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:41:10 #34
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120020866
Ik denk dat ontkennen van ongezond leven het ergste is. Je kan af en toe best effe wild gaan,maar continu slecht eten, teveel drinken enz. allemaal geen probleem, maar je moet het niet teveel doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')