abonnement Unibet Coolblue
pi_119999571

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119999602
Ik ga het allebei doen, omdat het kan 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119999839
ik ga voor de 48fps editie, normale editie zal wel niet draaien (2D 24fps)
pi_120001706
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef mschol het volgende:
normale editie zal wel niet draaien (2D 24fps)
Bij Pathe weldegelijk!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120002499
Wie vond de nieuwe Star Trek trailer ook vééél te kort!?

Ditismijnsig.
pi_120005850
Was Silver Linings Playbook maar al te zien. ;( Of te downloaden.
pi_120008682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Wie vond de nieuwe Star Trek trailer ook vééél te kort!?

Het dan ook een teaser trailer. Die zijn altijd kort. Maar ik wil wel meer :9~ :9~ :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120010716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het dan ook een teaser trailer. Die zijn altijd kort. Maar ik wil wel meer :9~ :9~ :9~
Correctie; dit is de announcement van de teaser van de trailer... :P
Om het ff gemakkelijk te houden!
Wel stoer dat we bij de IMAX versie van The Hobbit een 9-minuten durende preview zien van de film!
Ditismijnsig.
pi_120010740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Wel stoer dat we bij de IMAX versie van The Hobbit een 9-minuten durende preview zien van de film!
WAT _O_ _O_ _O_ Ik wist nog nergens van. Heel erg vet nieuws!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120010863
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

WAT _O_ _O_ _O_
Ze gaan het in ieder geval in de V.S. doen, maar ik heb ergens gelezen dat ze de Preview hier ook gaan doen vanaf de première van The Hobbit. Denk dat ze de reclame dan wel moeten inkorten voor zo'n lange trailer! Ben in ieder geval benieuwd, ik vond de eerste reboot erg goed, maar eens kijken of ze het niveau van de vorige kunnen evenaren of voorbij kunnen gaan!
Ditismijnsig.
pi_120010901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:28 schreef SecondMightyEagle het volgende:
maar eens kijken of ze het niveau van de vorige kunnen evenaren of voorbij kunnen gaan!
Ik zit van die ene minuut hier al met een tampeloeris waar je bang van wordt!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120010967
Zul je zien dat ze die preview hier helemaal niet doen ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120010994
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zit van die ene minuut hier al met een tampeloeris waar je bang van wordt!
haha too much intel.

Ik las het op een andere site, maar in ieder geval een bronvermelding:

http://www.moviescene.nl/(...)he_hobbit_in_imax_3d
Ditismijnsig.
pi_120010997
Nu ben ik nog hypeder dan ik al was voor alleen the hobbit. Wat een gekte in mijn kop
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120011377
Toch wel tof eigenlijk vind ik het dat TV serie helden als Abrams en Joss Whedon het zo goed doen in filmland met zulke dikke blockbuster knallers. Abrams al wel wat langer dan Whedon, want die is eindelijk goed gelanceerd met The Avengers natuurlijk.

Beetje offtopic allemaal maar ik ben een echte Alias/Lost/Buffy/Angel/Firefly fan.

Nu nog die 24 movie... ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 6 december 2012 @ 20:39:43 #16
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120011524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
Nu ben ik nog hypeder dan ik al was voor alleen the hobbit. Wat een gekte in mijn kop
Misschien toch mijn 2D annuleren en naar de IMAX versie gaan, keuzes keuzes :(.
pi_120011541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:39 schreef tcr het volgende:

[..]

Misschien toch mijn 2D annuleren en naar de IMAX versie gaan, keuzes keuzes :(.
Allebei bezoeken! PUC _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120011547
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
Toch wel vet eigenlijk vind ik het dat TV serie helden als Abrams en Joss Whedon het zo goed doen in filmland met zulke dikke blockbuster knallers. Abrams al wel wat langer dan Whedon, die is eindelijk goed gelanceerd met The Avengers natuurlijk.

Beetje offtopic allemaal maar ik ben een echte Alias/Lost/Buffy/Angel/Firefly fan.

Nu nog die 24 movie... ;(
We maken er gewoon een algemeen tv topic van haha ;).

Van 24 zie ik liever een nieuw seizoen (wishful thinking) dan een nieuwe film. De vorige film vond ik ook al niet zo heel sterk.

Maar je hebt gelijk, Abrams doet het erg goed op het witte doek. Zijn kracht zit hem ook wel in het weten te bereiken van the masses, het grote publiek. Of dat nu door het simplistische komt (Star Trek voor iedereen) of het meer ingewikkelde (Lost), hij weet er een hit van te maken. Super 8 vond ik niet echt goed trouwens, niet alles verandert in goud wat dat betreft.

Als ik had geweten dat The Hobbit ook in 2D IMAX was had ik daar naartoe gegaan. 3D zou voor mij niet veel toevoegen voor deze film denk ik. We zullen zien.
Ditismijnsig.
pi_120011609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

We maken er gewoon een algemeen tv topic van haha ;).

Van 24 zie ik liever een nieuw seizoen (wishful thinking) dan een nieuwe film. De vorige film vond ik ook al niet zo heel sterk.

Maar je hebt gelijk, Abrams doet het erg goed op het witte doek. Zijn kracht zit hem ook wel in het weten te bereiken van the masses, het grote publiek. Of dat nu door het simplistische komt (Star Trek voor iedereen) of het meer ingewikkelde (Lost), hij weet er een hit van te maken. Super 8 vond ik niet echt goed trouwens, niet alles verandert in goud wat dat betreft.

Als ik had geweten dat The Hobbit ook in 2D IMAX was had ik daar naartoe gegaan. 3D zou voor mij niet veel toevoegen voor deze film denk ik. We zullen zien.
Niet 2D IMAX. Wel 2D "regulier"
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120011848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Niet 2D IMAX. Wel 2D "regulier"
Dan ga ik toch liever voor het grote scherm. Shut up and take my money :(.
Ditismijnsig.
pi_120011961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:45 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Dan ga ik toch liever voor het grote scherm. Shut up and take my money :(.
_O- Tja. Alles bij elkaar gaat het mij ¤6,50 kosten om de film 2D, IMAX 3D en HFR 3D (like a nerd fanboi) te gaan zien.

Niet te veel geld vind ik :7

Ik overweeg nog om ook een keer naar Vlaardingen te fietsen om de film in die nieuwe JT bioscoop te checken in de Dolby ATMOS zaal. Dat gaat me wel de volle mep kosten...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120012183
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zit van die ene minuut hier al met een tampeloeris waar je bang van wordt!
Freak.
Gewoon normaal doen ja.
pi_120012237
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Freak.
Ja wat ;( Ik ben een Fantasy SciFi veelvraat freak fan. Ik kan daar ook niks aan doen :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 6 december 2012 @ 20:54:04 #24
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120012361
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Allebei bezoeken! PUC _O_
Bij "Inception" toen wel gedaan, eerst de gewone versie en daarna de IMAX-versie. Misschien nu ook doen, eerst de 2D doen, die komt me kwa tijd net wat beter uit volgende week.

Als ik de week erop niks leuks erbij komt gaan we naar de 3D (als de trailer erin zit ;).
  donderdag 6 december 2012 @ 20:55:17 #25
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120012415
Verdimme, Wreck It Ralph, wel in het NL in 2D, maar niet in de orginele uitvoering? (tenminste de voorpremieres), jammer...
  Public Relations / Redactie Film donderdag 6 december 2012 @ 20:56:47 #26
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_120012490
Kaarten besteld voor de 3D HFR!
pi_120012726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:54 schreef tcr het volgende:

[..]

Bij "Inception" toen wel gedaan, eerst de gewone versie en daarna de IMAX-versie. Misschien nu ook doen, eerst de 2D doen, die komt me kwa tijd net wat beter uit volgende week.

Als ik de week erop niks leuks erbij komt gaan we naar de 3D (als de trailer erin zit ;).
We zullen het je laten weten :).
Ditismijnsig.
pi_120012814
Kom net uit Looper, goede film. Joseph en het makeup team hebben hun best gedaan, bepaalde trekjes waren echt van Bruce Willis.
pi_120013168
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef Professional het volgende:
Kom net uit Looper, goede film. Joseph en het makeup team hebben hun best gedaan, bepaalde trekjes waren echt van Bruce Willis.
Het duurde bij mij echt een half uur voordat ik door had dat 'ie er zo gek uit zag omdat ie op Willis moest lijken! Ik vond hem er wel al vreemd uit zien, maar legde de link dus echt pas halverwege de film.. :@
Ditismijnsig.
pi_120013172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef Professional het volgende:
Kom net uit Looper, goede film. Joseph en het makeup team hebben hun best gedaan, bepaalde trekjes waren echt van Bruce Willis.
Looper is echt erg strak ja. Die wil ik misschien ook nog een tweede keer in de cinema zien.

Jammer dat ik een full time baan heb lol
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120016572
Wat ik nou net toch weer mee gemaakt heb De Kuip, serieus te achtelijk voor woorden.

* Zaal ging open
* zaal is vol
* Zaal is buitengewoon rumoerig door alle reclames en intro's
* Rumoer houd aan tijdens begin van film,
* na 10 minuten komen er nog gewoon doodleuk 5 man binnenlopen die op plekken gaan zitten die niet van hun is
* beginnen vervolgens met kraken, en telefoongebruik
* Op een rij achter me begint een of andere domme bosaap een vechtpartij met een meisje omdat ie niet normaal kan communiceren en slaat de dame vol op dr bakkes
* Vriend slaat terug, halve zaal loopt leeg
* Pathe medewerkers lopen zaal in
* Fatty en vrienden verlaten zaal,

Fucking waanzin.. Nog nooit meegemaakt dit. van de pot geflikkert.

Snap niet waarom pathe niet meer toezicht houd in de zalen, dan kan eventuele problemen direct de kop in gedrukt worden. Zet gewoon een mannetje in de hoek die zo af en toe eens alle zalen afloopt, of een undercover medewerker met portofoon.

Tis allemaal niet zo moeilijk

Buitengewoon bedroevend dit.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_120017810
waarom gaat iedereen weg? Of moest dat van pathe?
  donderdag 6 december 2012 @ 22:49:43 #33
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_120018478
Ik wacht wel ff met The Hobbit, het lijkt mij een enorm leuke film, maar ik zit niet echt te wachten op die première drukte. Propvolle zaal en zulks enkel om te kunnen zeggen dat je de film als eerste hebt gezien ofzo? Ik wacht wel een weekje.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_120018484
ik sta er niet van te kijken, althans.. niet van het vechtpartijtje en pathe's optreden daarin..

1x in spuimarkt meegemaakt, het werd weliswaar wat laat afgehandeld maar het liep niet dusdanig uit de hand dat de zaal leeg liep..
pi_120018595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Allebei bezoeken! PUC _O_
als imax nou gratis was dan had je een punt gehad..
helaas is dat niet zo en is imax zijn geld niet waard...
pi_120018636
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:07 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het duurde bij mij echt een half uur voordat ik door had dat 'ie er zo gek uit zag omdat ie op Willis moest lijken! Ik vond hem er wel al vreemd uit zien, maar legde de link dus echt pas halverwege de film.. :@
Heb de film vandaag gezien, maar dit is mij eigenlijk ook helemaal niet opgevallen :X
pi_120018674
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef mschol het volgende:

[..]

als imax nou gratis was dan had je een punt gehad..
helaas is dat niet zo en is imax zijn geld niet waard...
Als je de kleine zalen in Amsterdam gewend bent, is IMAX wel het geld waard geloof me ;).
Ditismijnsig.
pi_120018715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:49 schreef EnemyRock het volgende:
Ik wacht wel ff met The Hobbit, het lijkt mij een enorm leuke film, maar ik zit niet echt te wachten op die première drukte. Propvolle zaal en zulks enkel om te kunnen zeggen dat je de film als eerste hebt gezien ofzo? Ik wacht wel een weekje.
Eens en dan ergens midden in de zaal zitten.
pi_120018807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Als je de kleine zalen in Amsterdam gewend bent, is IMAX wel het geld waard geloof me ;).
ik ben de grote zalen in spuimarkt gewend, en dan is imax echt niet boeiend..
pi_120018933
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Eens en dan ergens midden in de zaal zitten.
Ik zit ook liever in een rustigere zaal na de première drukte, maar als ik dat bij Skyfall had gedaan, had ik de film niet meer hoeven te zien. Ik had immers het gehele verhaal al gelezen / gehoord van vrienden / kennissen / Kwalbert Verlinde etc. Nee, ik kijk geen Boulevard maar die man is op elke zender zodra je ook de tv maar aan zet... Punt is dat je dan via via altijd delen van de film oppikt, en ook bij Skyfall is het hele spannende dan van de film af.

Spoiler Skyfall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:55 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben de grote zalen in spuimarkt gewend, en dan is imax echt niet boeiend..
Eensch, al is het geluid van IMAX echt 10x beter dan dat van Spuimarkt. Een zaal zoals 4 en 9 van Spuimarkt, is in geheel Amsterdam echter niet te vinden, op de IMAX zaal na.
Ditismijnsig.
pi_120018980
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:57 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik zit ook liever in een rustigere zaal na de première drukte, maar als ik dat bij Skyfall had gedaan, had ik de film niet meer hoeven te zien. Ik had immers het gehele verhaal al gelezen / gehoord van vrienden / kennissen / Kwalbert Verlinde etc. Nee, ik kijk geen Boulevard maar die man is op elke zender zodra je ook de tv maar aan zet... Punt is dat je dan via via altijd delen van de film oppikt, en ook bij Skyfall is het hele spannende dan van de film af.

Spoiler Skyfall.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120019032
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei! Ik vond m wel leuk! :@
Ditismijnsig.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:00:13 #43
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120019049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:52 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Heb de film vandaag gezien, maar dit is mij eigenlijk ook helemaal niet opgevallen :X
gisteren gezien en idem, t viel mij eigenlijk ook niet op. volgens mij hadden ze die makeup net zo goed weg kunnen laten....of misschien ook wel niet :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 6 december 2012 @ 23:01:00 #44
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120019091
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

We zullen het je laten weten :).
Vanaf 14 december pas???

quote:
WATCH the first 9-minutes of STAR TREK INTO DARKNESS exclusively in IMAX theaters beginning December 14th! Get details: http://www.startrekmovie.com/imax
pi_120019119
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

gisteren gezien en idem, t viel mij eigenlijk ook niet op. volgens mij hadden ze die makeup net zo goed weg kunnen laten....of misschien ook wel niet :)
Ik las net in de Preview magazine dat die man van de make-up afdeling echt 3 uur per dag bezig was om hem er zo uit te laten zien. _O-


quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:01 schreef tcr het volgende:

[..]

Vanaf 14 december pas???

[..]

Ja maarja dat zegt alleen iets over Amerika, niet over Europa.

Edit: bedoel over het algemeen dat het in Amerika vertoond wordt voor The Hobbit. Als ze het hier ook in NL doen, dan ook vanaf de 14e waarschijnlijk. Ik ga pas de 17e, dus voor die tijd zal hier iemand het vast wel melden als die preview ook hier in NL te zien is bij IMAX 3D.
Ditismijnsig.
pi_120019545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:01 schreef tcr het volgende:

[..]

Vanaf 14 december pas???

[..]

The Hobbit draait daar pas vanaf de 14e, dus zou best kunnen dat dat voorfilmpje hier gewoon de 12e is
pi_120020998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:57 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Eensch, al is het geluid van IMAX echt 10x beter dan dat van Spuimarkt. Een zaal zoals 4 en 9 van Spuimarkt, is in geheel Amsterdam echter niet te vinden, op de IMAX zaal na.
En daar ging zaal 4...
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:07:31 #48
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120021787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:44 schreef F_JD het volgende:

[..]

En daar ging zaal 4...
Een stuk minder stoelen ook meteen :). Ben wel benieuwd hoe het is geworden!
Ditismijnsig.
pi_120022915
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef Fatty het volgende:
Wat ik nou net toch weer mee gemaakt heb De Kuip, serieus te achtelijk voor woorden.

* Zaal ging open
* zaal is vol
* Zaal is buitengewoon rumoerig door alle reclames en intro's
* Rumoer houd aan tijdens begin van film,
* na 10 minuten komen er nog gewoon doodleuk 5 man binnenlopen die op plekken gaan zitten die niet van hun is
* beginnen vervolgens met kraken, en telefoongebruik
* Op een rij achter me begint een of andere domme bosaap een vechtpartij met een meisje omdat ie niet normaal kan communiceren en slaat de dame vol op dr bakkes
* Vriend slaat terug, halve zaal loopt leeg
* Pathe medewerkers lopen zaal in
* Fatty en vrienden verlaten zaal,

Fucking waanzin.. Nog nooit meegemaakt dit. van de pot geflikkert.

Snap niet waarom pathe niet meer toezicht houd in de zalen, dan kan eventuele problemen direct de kop in gedrukt worden. Zet gewoon een mannetje in de hoek die zo af en toe eens alle zalen afloopt, of een undercover medewerker met portofoon.

Tis allemaal niet zo moeilijk

Buitengewoon bedroevend dit.
Welke film? Wat een triestigheid. Pathe De Kuip is echt steeds meer een kutbioscoop. Je hebt daar consequent altijd zeker 2 tot 4 kansloze niet opgevoede paupers van de InHolland school die zich niet stil kunnen houden. Plus het is Rotterdam, tokkievolk.

Mijn advies: Pathé Delft.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120022987
Hmm in amsterdam hebben ze bij de Pathe Munt in de avond bijna altijd beveiligers aanwezig en bij de drukke films staan ze meestal in de zaal.
pi_120023012
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:55 schreef xminator het volgende:
Hmm in amsterdam hebben ze bij de Pathe Munt in de avond bijna altijd beveiligers aanwezig en bij de drukke films staan ze meestal in de zaal.
Goede zaak, verder blijf ik erbij dat van bioscoopzalen kooien van Faraday gemaakt moeten worden zodat je niks aan je telefoon hebt. Smartphones zijn de doodsteek van de bioscoop met dat felle kutscherm.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120023042
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Goede zaak, verder blijf ik erbij dat van bioscoopzalen kooien van Faraday gemaakt moeten worden zodat je niks aan je telefoon hebt. Smartphones zijn de doodsteek van de bioscoop met dat felle kutscherm.
Pathe Haarlem -> Geen bereik onder de grond of bijna geen bereik.
pi_120023055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Pathe Haarlem -> Geen bereik onder de grond :D
Ja dat ga ik zaterdag merken.

Ik woon verder te ver van Haarlem weg om daar altijd heen te gaan :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120023093
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja dat ga ik zaterdag merken.

Ik woon verder te ver van Haarlem weg om daar altijd heen te gaan :D
Is wel echt druk daar altijd, vaak uitverkocht in de avond dus haal je tickets op tijd!
pi_120023110
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Is wel echt druk daar altijd, vaak uitverkocht in de avond dus haal je tickets op tijd!
Heb al gereserveerd/aangeschaft :) Alles is familie ga ik heen met mijn lief.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120025624
Haarlem heeft echt belabberd bereik. Zodra je de roltrap afgaat en langs de wc's loopt is je bereik volledig verdwenen. Geeft wel een bepaalde rust.
Moet altijd lachen als ik de reclames van HI zie met betrekking tot dat je nog 2 minuten kunt twitteren hoe de popcorn smaakt of om te laten weten naar welke film je gaat. Nog altijd mensen die dan ook echt gaan proberen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:26:15 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120025671
Eindelijk Cloud Atlas gezien *O*

Het 2e verhaal was wel flink aangepast zeg :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:27:55 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120025700
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:55 schreef xminator het volgende:
Hmm in amsterdam hebben ze bij de Pathe Munt in de avond bijna altijd beveiligers aanwezig en bij de drukke films staan ze meestal in de zaal.
Het is toch erg dat dat nodig is? :{

Hier staat er wel eens een mannetje van de pathé, maar dat is gewoon zo'n kneuzige medewerker. Echt geen security aanwezig hoor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120025769
Ik vind de reclames van Hi altijd zo snel gaan. Eerst heb je nog 5 minuten om te posten hoe je popcorn smaakt en nog geen 10 seconden later zijn er alweer 3 minuten voorbij en heb je nog maar 2 minuten om te berichten naar welke film je gaat.
pi_120025895
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind de reclames van Hi altijd zo snel gaan. Eerst heb je nog 5 minuten om te posten hoe je popcorn smaakt en nog geen 10 seconden later zijn er alweer 3 minuten voorbij en heb je nog maar 2 minuten om te berichten naar welke film je gaat.
Bij Delft vorige week kwamen de laatste 3 vlak achter elkaar :') toen moest ik smakelijk lachen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120026824
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind de reclames van Hi altijd zo snel gaan. Eerst heb je nog 5 minuten om te posten hoe je popcorn smaakt en nog geen 10 seconden later zijn er alweer 3 minuten voorbij en heb je nog maar 2 minuten om te berichten naar welke film je gaat.
Als ik naar de bios ga in Amsterdam worden die video's van Hi gewoon achter elkaar uitgezonden. Of mis ik wat?
pi_120026860
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:28 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Als ik naar de bios ga in Amsterdam worden die video's van Hi gewoon achter elkaar uitgezonden. Of mis ik wat?
Klopt, dan doen ze iedere keer inderdaad. :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:33:24 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120026946
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind de reclames van Hi altijd zo snel gaan. Eerst heb je nog 5 minuten om te posten hoe je popcorn smaakt en nog geen 10 seconden later zijn er alweer 3 minuten voorbij en heb je nog maar 2 minuten om te berichten naar welke film je gaat.
:D Ja dan zit je ff in een mini timewarp :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin vrijdag 7 december 2012 @ 09:33:43 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120026952
Dat was onlangs in De Kuip ook. Het hele effect van die campagne is ermee weg. KPN mag z'n geld wel terugvragen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120027021
Ik dacht dat het gewoon zo hoorde :P.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:00:22 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120027606
Ja gister in Eindhoven kwamen ze ook meteen achter elkaar. Elke keer volgens mij wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120027999
Mmm, in Den Haag zit er wel elke keer een andere reclame tussen volgens mij, maar nu ik er zo over nadenk zijn ze er niet meer :o Althans laatste 3 films ofzo heb ik ze niet gezien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_120028208
In Grunn komen ze ook achter elkaar, idee is leuk mits het correct wordt uitgevoerd.
pi_120028319
Het nadeel van PUC is dat die reclames enorm gaan vervelen. Tot het punt dat je in opperste balorigheid zelf maar mee gaat schreeuwen .... OH YES WE CAN
pi_120028431
Ja, dat je mensen hoort lachen bij een reclame en gelijk denkt 'Oh puh-lease, ken je die nog niet? :{w "
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_120028489
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat je mensen hoort lachen bij een reclame en gelijk denkt 'Oh puh-lease, ken je die nog niet? :{w "
inderdaad _O- herkenbaar
pi_120028500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef knnth het volgende:
Het nadeel van PUC is dat die reclames enorm gaan vervelen. Tot het punt dat je in opperste balorigheid zelf maar mee gaat schreeuwen .... OH YES WE CAN
_O_ jij rebel jij!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120028537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mmm, in Den Haag zit er wel elke keer een andere reclame tussen volgens mij, maar nu ik er zo over nadenk zijn ze er niet meer :o Althans laatste 3 films ofzo heb ik ze niet gezien.
onlangs in de sneak hadden ze em weer..

alleen wassie heel snel voorbij, 4 reclames achter elkaar ( 5 minuten, 2 minuten, 1 minuut en van #kleinescherm naar #grotescherm)
pi_120028546
Ik vind het onderhand wel weer eens tijd voor een nieuwe briljante Even Apeldoorn bellen... reclame campagne. Die duren in de bios altijd lekker lang :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120028607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef knnth het volgende:
Het nadeel van PUC is dat die reclames enorm gaan vervelen. Tot het punt dat je in opperste balorigheid zelf maar mee gaat schreeuwen .... OH YES WE CAN
Hahaha ja precies! Bingo! Cool! Yes!
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:36:28 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120028616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef knnth het volgende:
Het nadeel van PUC is dat die reclames enorm gaan vervelen. Tot het punt dat je in opperste balorigheid zelf maar mee gaat schreeuwen .... OH YES WE CAN
Ik vidn deze gelukkig stukken minder irritant dan hun vorige, met Moke en Junkie XL. Wat was dat een bagger reclame zeg.

"Tof,...... hou ik van. Gewoon je eigen ding doen... doen we eigenlijk ook" en dan op zo'n monotone zombie-toon.

In de vriendengroep heeft die reclame inmiddels wel cultstatus, want regelmatig zeggen we als zombie "Tof.... daar hou ik van" :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120028694
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat je mensen hoort lachen bij een reclame en gelijk denkt 'Oh puh-lease, ken je die nog niet? :{w "
Hahahaha, idd _O-
Gewoon normaal doen ja.
pi_120028699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vidn deze gelukkig stukken minder irritant dan hun vorige, met Moke en Junkie XL. Wat was dat een bagger reclame zeg.

"Tof,...... hou ik van. Gewoon je eigen ding doen... doen we eigenlijk ook" en dan op zo'n monotone zombie-toon.

In de vriendengroep heeft die reclame inmiddels wel cultstatus, want regelmatig zeggen we als zombie "Tof.... daar hou ik van" :')
Ja, die was echt verschrikkelijk en die met Barry Hay ook. Dan liever deze Oh yes we can. :P

Ik ging trouwens een keer naar de film om tien uur 's ochtends (Avatar in IMAX volgens mij) en Barry Hay ging toen ook naar die film (stond voor mij in de rij, met zonnebril op uiteraard (8> ). Was in de tijd van die Grolsch reclame met hem en hij bestelde ook gewoon echt om tien uur een biertje in de bios. _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:44:22 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120028837
:D Real life promo!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120028862
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat je mensen hoort lachen bij een reclame en gelijk denkt 'Oh puh-lease, ken je die nog niet? :{w "
Inderdaad. :D

Of mensen die lachen bij 'ik kan nog wel meer uit mijn broek toveren'.
Of mensen die lachen bij 'maar alleen zakelijk hé, en niet als ik in de bioscoop zit.'

:')
pi_120028876
Al moet ik wel nog steeds lachen om de reclame van Coca-Cola en Pathé, waarbij je heel droog 'burp' hoort.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:47:01 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120028923
Maar de meest vreselijke vind ik nog wel die van de Nationale Bioscoop bon. Die zijn echt al jaren tenenkrommend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120028955
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Beaudelaire het volgende:
Al moet ik wel nog steeds lachen om de reclame van Coca-Cola en Pathé, waarbij je heel droog 'burp' hoort.
ik kan mij geen recente coca-cola reclame bedenken?
pi_120029012
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Inderdaad. :D

Of mensen die lachen bij 'ik kan nog wel meer uit mijn broek toveren'.
Of mensen die lachen bij 'maar alleen zakelijk hé, en niet als ik in de bioscoop zit.'

:')
Vre-se-lijk! :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_120031164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Maar de meest vreselijke vind ik nog wel die van de Nationale Bioscoop bon. Die zijn echt al jaren tenenkrommend.
Ah! Eindelijk een trailer van die nieuwe film! Oh, het is een reclame voor de NBB -O-
pi_120031441
quote:
Hahaha droog
pi_120031522
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kan mij geen recente coca-cola reclame bedenken?
Jawel, met James Bond thema
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120031650
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Jawel, met James Bond thema
ow, die.. meh...
pi_120032422
Zit er aan te denken om dinsdag naar Sneak te gaan. Hebben jullie dit wel eens gedaan? Goed bevallen of nooit meer :P ?
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:14:07 #91
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120032441
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Inderdaad. :D

Of mensen die lachen bij 'ik kan nog wel meer uit mijn broek toveren'.
Of mensen die lachen bij 'maar alleen zakelijk hé, en niet als ik in de bioscoop zit.'

:')
Niet zozeer is die laatste quote van Koning van Katoren zo pijnlijk slecht (al komt ie in de buurt van agressie-opwekkend), ik irriteer me echt mateloos aan dat stomme deuntje wat erachteraan komt. Het is zo flauw, zo saai, zo nul. Die soundtrack is echt zwaar beneden peil. Je wordt er bijna depressief van na het kijken van dat voorstukje. Hoe moet dat in godsnaam de interesse wekken van mensen om naar die film te gaan!??
Ditismijnsig.
pi_120032584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Peterrtt het volgende:
Zit er aan te denken om dinsdag naar Sneak te gaan. Hebben jullie dit wel eens gedaan? Goed bevallen of nooit meer :P ?
sneak is vaak wel prima, en of het bevalt hangt een beetje van de film af :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:19:45 #93
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120032663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef mschol het volgende:

[..]

sneak is vaak wel prima, en of het bevalt hangt een beetje van de film af :D
Afhankelijke variabelen: soort film / lengte film, zaal, drukte in zaal.
Ditismijnsig.
pi_120032735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:19 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Afhankelijke variabelen: soort film / lengte film, zaal, drukte in zaal.
zowel zaal als de lengte van de film kunnen mij vrij weinig boeien.. hooguit mijn plek in de zaal..

drukte in de zaal, mwha; zie dus de "mijn plek in de zaal"
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:25:22 #95
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120032878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef mschol het volgende:

[..]

zowel zaal als de lengte van de film kunnen mij vrij weinig boeien.. hooguit mijn plek in de zaal..

drukte in de zaal, mwha; zie dus de "mijn plek in de zaal"
Lengte van de film in combinatie met grote (vervelende) drukte in de zaal kan het voor mij anders best wel verpesten. Ik kan me helaas niet snel afsluiten voor andere geluiden, al probeer ik dat natuurlijk wel.
Ditismijnsig.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:41:45 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120033460
Ik zat gister echt met vooroordelen in de bios. Dat er van die bontkraagjes met petjes en oorbel in de zaal binnenkomen en ik denk "Jullie naar Cloud Atlas??... Mkkkkay".... en dat ze dan toch heelemaal tot t eind bleven zitten :D

Ik oordeel snel :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120034920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gister echt met vooroordelen in de bios. Dat er van die bontkraagjes met petjes en oorbel in de zaal binnenkomen en ik denk "Jullie naar Cloud Atlas??... Mkkkkay".... en dat ze dan toch heelemaal tot t eind bleven zitten :D

Ik oordeel snel :@
Ha, dat had ik bij Life of Pi. Zaten idd twee bontkraagjes naast me dus ik dacht 'o god, dit wordt de hele film ergeren aan het gepraat en idiote gedoe van die twee gastjes' maar wonder boven wonder zaten ze net zoals wij mee te leven met de personages en vonden ze de tijger ook leuk en hielden gewoon normaal hun snavel dicht.

Dus ik oordeel ook heel snel ja :@ can't help it
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:44:49 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120035979
Life of Pi is wordt mijn tweede "o please doe het boek recht aan" film van dit jaar :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120037428
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat gister echt met vooroordelen in de bios. Dat er van die bontkraagjes met petjes en oorbel in de zaal binnenkomen en ik denk "Jullie naar Cloud Atlas??... Mkkkkay".... en dat ze dan toch heelemaal tot t eind bleven zitten :D

Ik oordeel snel :@
Ik had dat gisteren bij Looper, kwam een vader met zijn zoontje van 11/12 de zaal in. Toen dacht ik ook even van "uhhhh ooooook".

Die reclames, is al erg genoeg dat ik weet dat de Grolsch reclame altijd als eerst komt. Gevolgd door de bioscoopbon met vreselijke Thijs Romer.
pi_120039682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Welke film? Wat een triestigheid. Pathe De Kuip is echt steeds meer een kutbioscoop. Je hebt daar consequent altijd zeker 2 tot 4 kansloze niet opgevoede paupers van de InHolland school die zich niet stil kunnen houden. Plus het is Rotterdam, tokkievolk.

Mijn advies: Pathé Delft.
Alex Cross, begin idd duidelijk te merken dat het steeds minder word het niveau van de bezoekende mensen, begin me ook gewoon steeds meer aan pathe te ergeren, waarom is er alleen maar in het weekend beveiliging aanwezig ? en niet op drukke avonden zoals donderdag ?

quote:
17s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
waarom gaat iedereen weg? Of moest dat van pathe?
Een hoop gingen weg uit eigen wil, ik wel ieder geval, fucking bullshit, ik weiger in zo'n zaal te zitten. Kom voor een film, niet voor een zwakzinnige bosaap die een vechtwedstrijd wil houden.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:24:22 #101
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120039975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Professional het volgende:

[..]

Ik had dat gisteren bij Looper, kwam een vader met zijn zoontje van 11/12 de zaal in. Toen dacht ik ook even van "uhhhh ooooook".

Die reclames, is al erg genoeg dat ik weet dat de Grolsch reclame altijd als eerst komt. Gevolgd door de bioscoopbon met vreselijke Thijs Romer.
''Hoogbegaafd? In z'n broekje zeker'. Ik moet elke keer bijna kotsen als 'ie dat zegt. Dra-ma-tisch slecht.
Ditismijnsig.
pi_120041245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:19 schreef Professional het volgende:

[..]

Ik had dat gisteren bij Looper, kwam een vader met zijn zoontje van 11/12 de zaal in. Toen dacht ik ook even van "uhhhh ooooook".
Wtf, controleren ze daar niet op leeftijd of zo?
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:07:26 #103
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120041763
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wtf, controleren ze daar niet op leeftijd of zo?
Blijkbaar niet... laatst ook gehad: vader met twee jonge kinderen bij Frankenweenie die *continu* vertalingen aan het doorfluisteren was en waarvan de jongste de laatste kwart van de film aan het huilen was omdat de film te eng werd 8)7
Confidence through competence
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:08:52 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120041842
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Blijkbaar niet... laatst ook gehad: vader met twee jonge kinderen bij Frankenweenie die *continu* vertalingen aan het doorfluisteren was en waarvan de jongste de laatste kwart van de film aan het huilen was omdat de film te eng werd 8)7
Ja bij Frankenweenie zaten bij ons ook erg jonge kinderen (te klooien).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120044111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:26 schreef knnth het volgende:
Het nadeel van PUC is dat die reclames enorm gaan vervelen. Tot het punt dat je in opperste balorigheid zelf maar mee gaat schreeuwen .... OH YES WE CAN
Zo herkenbaar.. :) Ik ken ze nu na 2 maanden uit mijn hoofd. Laatst zat ik naast een meiske die het helemaal dubbel lag bij "ik kan nog wel meer uit mijn broek toveren".. zucht :o
pi_120044226
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Inderdaad. :D

Of mensen die lachen bij 'ik kan nog wel meer uit mijn broek toveren'.
Of mensen die lachen bij 'maar alleen zakelijk hé, en niet als ik in de bioscoop zit.'

:')
Hahah mijn vorige post is dus herkenbaar :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:37:36 #107
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120045613
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Jawel, met James Bond thema
Dat is Coca Cola Zero, waar het om ging is die reklame dat je na de film je flesje in de prullenbak gooit (die wordt afgesloten met een 'burp' geluid).
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:40:21 #108
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120045712
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Zul je zien dat ze die preview hier helemaal niet doen ;(
'Helaas zal de preview niet in de bios te zien zijn in Nederland.'
Aldus @Universal_NL op Twitter. :'(
Ditismijnsig.
pi_120045779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

'Helaas zal de preview niet in de bios te zien zijn in Nederland.'
Aldus @Universal_NL op Twitter. :'(
13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif13.gif
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:43:32 #110
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120045830
quote:
Ik voel een Twitter-bash aankomen. DDoS Universal NL! Wij Trekkies zullen ze leren.
Ditismijnsig.
pi_120045881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:43 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik voel een Twitter-bash aankomen. DDoS Universal NL! Wij Trekkies zullen ze leren.
NLRolf twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 17:43:45 @Universal_NL Nee want stel je voor dat je in Nederland wel eens een keer zo iets extra's krijgt. Dat mag absoluut nooit gebeuren!!! reageer retweet
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:50:13 #112
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120046059
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

NLRolf twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 17:43:45 @Universal_NL Nee want stel je voor dat je in Nederland wel eens een keer zo iets extra's krijgt. Dat mag absoluut nooit gebeuren!!! reageer retweet
^O^
Ditismijnsig.
pi_120047558
Ik probeer het positief te bekijken, door te denken dat het uiteindelijk heel erg frustrerend zou zijn als je alleen de 1e 9 minuten ziet en dan vervolgens weer maanden lang moet wachten nadat je helemaal in de film wordt gezogen en je verder wilt kijken, wat dan niet kan.

Ofzo :P

Verder toch wel aan de jammere kant dat Star Trek Into Darkness (met dus ook IMAX gefilmde stukken) persé post-converted 3D moest van de filmstudio. Moet ik toch maar eens een 2D IMAX bril in elkaar hobbyen...
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:39:44 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120056101
Wow, net naar Anna Karenina geweest, geweldig mooi!

Nu kopje thee thuis en om 22:00 naar The Looper, ben benieuwd :P

PUC _O_ Weekend O+
Confidence through competence
pi_120057759
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, net naar Anna Karenina geweest, geweldig mooi!

Nu kopje thee thuis en om 22:00 naar The Looper, ben benieuwd :P

PUC _O_ Weekend O+
Het is niet The Looper, maar gewoon Looper :P Maar dat zijn details. Enjoy, het is echt een hele toffe film
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:29:50 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120064043
Whatever :P

Toffe film en leuk einde :P
Confidence through competence
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:33:10 #117
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120064146
Perks of being a Wallflower. is die bioscoopwaardig?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120064164
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
Perks of being a Wallflower. is die bioscoopwaardig?
Schijnt wel een puik drama te zijn met Hermelientje van Harry Pottert
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 8 december 2012 @ 00:46:02 #119
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120064517
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Schijnt wel een puik drama te zijn met Hermelientje van Harry Pottert
mmm, recensies zijn niet heel lovend. denk niet dat ik em ga zien :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120065132
Geweldige film. En waar haal jij je recensies vandaan, aangezien de ervaringen die ik ben tegengekomen eigenlijk alleen maar positief zijn...
pi_120065308
Perks of being a Wallflower wil ik nog een keertje checken (als het lukt dit weekend)

ik heb vanavond Alles is familie gezien..
er valt weinig over te zeggen, het is niet goed, het is ook niet barslecht..
pi_120065472
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

mmm, recensies zijn niet heel lovend. denk niet dat ik em ga zien :)
Is echt wel de moeite inderdaad. Recensies moet je tevens negeren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120065827
Ik heb een BluRay rip van Alex Cross gespot..
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120069111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is niet The Looper, maar gewoon Looper :P Maar dat zijn details. Enjoy, het is echt een hele toffe film
Gisteren ook Looper gezien, maar ik vond hem zelf wat tegenvallen na de lovende recensies ( o.a. 5 sterren in Total Film ). Wel een aardig einde...Misschien volgende week naar Wreckit Ralph en de week daarna naar the Hobbit!
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:27:36 #125
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_120070719
pfff... veel kinderfilms weer deze week en weinig nieuws. Nog maar een keertje Argo dan?
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_120071442
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef HuubTuub het volgende:
Nog maar een keertje Argo dan?
Hier in Rotterdam kan ik Argo op mijn buik schrijven :( had ik graag gezien maar het kwam telkens slecht uit grmbl

laat die BRRip maar gauw arriveren
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120071627
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
Perks of being a Wallflower. is die bioscoopwaardig?
Geweldige film, zware onderwerpen, geweldig geacteerd :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:02:07 #128
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_120071644
Hier in Den Haag draait hij nog een paar keer, in Delft is die er al uit dus ik denk dat die snel gaat stoppen. Ik had ook al gezocht naar de BR.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_120071919
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:02 schreef HuubTuub het volgende:
Hier in Den Haag draait hij nog een paar keer, in Delft is die er al uit dus ik denk dat die snel gaat stoppen. Ik had ook al gezocht naar de BR.
Volgens mij is de DVD-release ergens eind januari :)
pi_120076023
Koning van Katoren ... als je als kind het boek gelezen hebt moet je de film zeker gaan zien! Ik vond hem, zeker gezien het krappe budget, erg leuk en mooi gemaakt!
pi_120080437
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:47 schreef knnth het volgende:
Koning van Katoren ... als je als kind het boek gelezen hebt moet je de film zeker gaan zien! Ik vond hem, zeker gezien het krappe budget, erg leuk en mooi gemaakt!
irrelevant hoe goed de film is, uit principe ga ik er niet heen door die k*treclame.
pi_120081655
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
Perks of being a Wallflower. is die bioscoopwaardig?
Absoluut, een van de beste films van het jaar. :Y
pi_120081681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

mmm, recensies zijn niet heel lovend. denk niet dat ik em ga zien :)
Heeft wel een 8,5 op IMDB (wat erg hoog is). Reviews zijn hier ook positief: The Perks of Being a Wallflower (2012) - Critic Reviews - IMDb

Ik heb juist niet zoveel negatiefs over de film gehoord, de meeste mensen zijn lovend.
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:08:42 #134
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120081841
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Absoluut, een van de beste films van het jaar. :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heeft wel een 8,5 op IMDB (wat erg hoog is). Reviews zijn hier ook positief: The Perks of Being a Wallflower (2012) - Critic Reviews - IMDb

Ik heb juist niet zoveel negatiefs over de film gehoord, de meeste mensen zijn lovend.
mmm, ik ga morgenavond waarschijnlijk naar de bios en daar kan ik kiezen tussen Perks en Jagten.....ik denk dat ik morgen gewoon beslis. Perks is wel laatste kans, Jagten draait nog iets langer dus Perks heeft nu de beste papieren :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120082663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

[..]

mmm, ik ga morgenavond waarschijnlijk naar de bios en daar kan ik kiezen tussen Perks en Jagten.....ik denk dat ik morgen gewoon beslis. Perks is wel laatste kans, Jagten draait nog iets langer dus Perks heeft nu de beste papieren :)
Perks, sowieso _O_ geweldige film!

Pathe was zo goed bezig met de website, eindtijden erbij enzo, maar wat de fuck is dit:


Wat voor een idioten denken ze dat hun bezoekers zijn, dit ziet er toch niet uit :') :')
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:45:36 #136
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120083009
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef bigbass het volgende:

[..]

Perks, sowieso _O_ geweldige film!

Pathe was zo goed bezig met de website, eindtijden erbij enzo, maar wat de fuck is dit:
[ afbeelding ]

Wat voor een idioten denken ze dat hun bezoekers zijn, dit ziet er toch niet uit :') :')
Tja je zult er vast wat hebben die denken dan 0:10 dan in de 'ochtend' van die dag is, en niet de 'nacht' van vandaag.
pi_120083313
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:08 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

[..]

mmm, ik ga morgenavond waarschijnlijk naar de bios en daar kan ik kiezen tussen Perks en Jagten.....ik denk dat ik morgen gewoon beslis. Perks is wel laatste kans, Jagten draait nog iets langer dus Perks heeft nu de beste papieren :)
Jagten lijkt mij ook heel indrukwekkend, maar ik zou als ik jou was zeker beide proberen te kijken.
pi_120083365
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:45 schreef tcr het volgende:

[..]

Tja je zult er vast wat hebben die denken dan 0:10 dan in de 'ochtend' van die dag is, en niet de 'nacht' van vandaag.
Alle tijden staan op volgorde, dus dan is het vrij duidelijk dat de meest rechter aan het eind van de dag is toch?

Anders zet je een disclaimer onder aan de pagina, net zoals de NS dat heeft op hun gele borden.
pi_120083435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:57 schreef bigbass het volgende:

[..]

Alle tijden staan op volgorde, dus dan is het vrij duidelijk dat de meest rechter aan het eind van de dag is toch?

Anders zet je een disclaimer onder aan de pagina, net zoals de NS dat heeft op hun gele borden.
Ach, wat zal jou het boeien mijn alleraardigste bigbass :) Er zijn genoeg simpele zielen die het niet snappen, dus is het wel sypathiek van Pathe.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120087572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

irrelevant hoe goed de film is, uit principe ga ik er niet heen door die k*treclame.
En dat is nog een scene in de film ook, niet eens een aangepaste versie :X

Maargoed, die Abbey Hoes is niet echt een natuurtalent, verder degelijke film.
pi_120088785
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

irrelevant hoe goed de film is, uit principe ga ik er niet heen door die k*treclame.
je laten leiden door reclames als je een PUC kaart hebt :')
pi_120104273

Echt erg leuk!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120104397
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Echt erg leuk!!
heeft mij ook goed kunnen bekoren, ondanks wat tenenkrommende momenten
pi_120105432
Ik vind het bij Pathe haarlem jammer dat het niet "wand tot wand" projectie is.

Komt ws omdat ik verpest ben door De Kuip. Zaal 2 is de grootste zaal @ Haarlem en toch vind het scherm klein aanvoelen :@ bij de kuip voelen zelfs de kleine schermen erg groot aan. De kuip heeft alleen tegenwoordig het nadeel van steeds irritanter publiek. Wat ik jammer vind want het was echt mijn go-to bioscoop.

Haarlem is overigens wel een prettige bios in het algemeen gezien met vriendelijk personeel!

[ Bericht 3% gewijzigd door wolfrolf op 09-12-2012 14:00:50 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120107071
Zo, Wreck-it Ralph draait blijkbaar al. Leuke film om lastminute heen te gaan ... hoop ik :-)

Geluid staat alleen ENORM hard, wtf?
pi_120107299
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:35 schreef knnth het volgende:
Zo, Wreck-it Ralph draait blijkbaar al. Leuke film om lastminute heen te gaan ... hoop ik :-)

Geluid staat alleen ENORM hard, wtf?
welke bios?

In haarlem was het aan de zachte kant gisteren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120112797
Spuimarkt, Den Haag. Was de hele film zo hard, pfff. Wel vermakelijke film :)

Zo, nu Looper nog en dan heb ik alles gezien wat ik wilde zien. Tot donderdag, natuurlijk :+
pi_120113556
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef knnth het volgende:
Spuimarkt, Den Haag. Was de hele film zo hard, pfff. Wel vermakelijke film :)

Zo, nu Looper nog en dan heb ik alles gezien wat ik wilde zien. Tot donderdag, natuurlijk :+
Merk je iets van de verbouwing van zaal 4?

Welke zaal zat je bij WiR?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120115772
Zaal 4 is dicht, er staan wat paaltjes voor en de muur is van buiten blauw geverfd (het blauw dat je op de site ziet als je tickets voor IMAX wil reserveren), that's it.

Zat net in zaal 7.
  zondag 9 december 2012 @ 18:55:36 #150
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120117025
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 01:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een BluRay rip van Alex Cross gespot..
Ik zag hem ook idd, wist niet dat ie in de US al in oktober uitkwam. Nu twijfel ik of ik hem thuis zal bekijken of in de bios... Wel een actiefilm waar goed geluid bij hoort :).

Sowieso balen dat NZBMatrix eruit ligt, dit was mijn #1 NZB indexer. Mooi gesorteerd, keek er 6-7 keer per dag op om te kijken of mijn series erbij zaten. Nooit troep of virussen, bij sommige andere NZB sites was dat wel anders (Binsearch).

Verder wil ik Sinister nog checken, maar deze draait helaas niet zo vaak overdag / 's ochtends meer. Het wordt tijd voor nieuwe films! Ik merk dat ik echt het overgrote deel al gezien heb wat nu in de Playlist bij Pathé staat. :@
Ditismijnsig.
  zondag 9 december 2012 @ 22:00:25 #151
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120127309
toch nog ff naar Perks of being a wallflower gegaan. en blij toe. wat een film. tegen het einde een behoorlijk brok in mijn keel.

deze week draait Jagten ook nog en daar moet ik ook nog maar ff heen.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 9 december 2012 @ 22:03:30 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120127553
Ik moest ook een traantje wegpinken bij Rise of the Guardians
Confidence through competence
pi_120127799
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
toch nog ff naar Perks of being a wallflower gegaan. en blij toe. wat een film. tegen het einde een behoorlijk brok in mijn keel.
Told you! :)
pi_120128202
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
toch nog ff naar Perks of being a wallflower gegaan. en blij toe. wat een film. tegen het einde een behoorlijk brok in mijn keel.

deze week draait Jagten ook nog en daar moet ik ook nog maar ff heen.
^O^ ^O^
pi_120128314
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
toch nog ff naar Perks of being a wallflower gegaan. en blij toe. wat een film. tegen het einde een behoorlijk brok in mijn keel.

deze week draait Jagten ook nog en daar moet ik ook nog maar ff heen.
Voortaan gelijk luisteren naar ome wolfrolf!!!1
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120131048
En welke films gaan jullie aankomende week bekijken? Ik ga naar Anna Karenina en Sneak Preview, miss nog naar Lawless of Taken 2, maar dat moet ik nog bekijken qua tijd.
pi_120131918
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:55 schreef Peterrtt het volgende:
En welke films gaan jullie aankomende week bekijken? Ik ga naar Anna Karenina en Sneak Preview, miss nog naar Lawless of Taken 2, maar dat moet ik nog bekijken qua tijd.
De Sneak en The Hobbit staan voor mij op het programma. Ik twijfel nog over Anna Karenina, lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar ik ben bang dat het niet echt mijn film is.
pi_120132329
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
toch nog ff naar Perks of being a wallflower gegaan. en blij toe. wat een film. tegen het einde een behoorlijk brok in mijn keel.

deze week draait Jagten ook nog en daar moet ik ook nog maar ff heen.
^O^ Top.
pi_120141368
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

^O^ Top.
Zeker doen! Jagten is mijn nummer 2 van 2012 tot nu toe...
pi_120141469
In Haarlem draait momenteel niet echt iets wat ik nog wil zien (of ik heb het al gezien). Of de tijdstippen zijn gewoon bagger als je fulltime werkt.

Wreck it Ralph lijkt me ontzettend leuk, die ga ik komend weekend bezoeken.
pi_120148827
Ik wil reserveren voor Seven Psychopaths maar hij staat bij nog geen een bioscoop

Ik vermoed dat die sowieso niet erg lang gaat draaien dus die wil ik erg graag zien.

Dat ik Argo niet op het grote doek heb gezien vind ik al shit genoeg
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120148943
Argo is niet echt een film wat je in de bios hoeft te zien, vind ik dan.
pi_120149086
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef xminator het volgende:
Argo is niet echt een film wat je in de bios hoeft te zien, vind ik dan.
dat mag, ik had het graag wel gezien.

Nu hoop ik op een BRRip die vroeg uitlekt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120149404
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef xminator het volgende:
Argo is niet echt een film wat je in de bios hoeft te zien, vind ik dan.
Het is wel een hele goede film en dan maakt een bioscoop hem nog net even beter. Maar dat is ook persoonlijk ;)
pi_120149779
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:45 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Het is wel een hele goede film en dan maakt een bioscoop hem nog net even beter. Maar dat is ook persoonlijk ;)
Klopt, maar er zijn films die je echt in de bios moet zien zoals skyfall, mission impossible, batman etc. en een film zoals Argo die niet echt veel actie en geluidseffecten heeft. Uiteraard is een film in de bios bekijken altijd beter.
pi_120151772
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 14:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn films die je echt in de bios moet zien zoals skyfall, mission impossible, batman etc. en een film zoals Argo die niet echt veel actie en geluidseffecten heeft. Uiteraard is een film in de bios bekijken altijd beter.
Gelukkig is dat een persoonlijke mening want bijv. Perks, Lawless, Argo zijn titels die ik liever in de Bios zie dan een Bond of een Batman...
pi_120152035
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil reserveren voor Seven Psychopaths maar hij staat bij nog geen een bioscoop

Ik vermoed dat die sowieso niet erg lang gaat draaien dus die wil ik erg graag zien.

Dat ik Argo niet op het grote doek heb gezien vind ik al shit genoeg
argo draait nog behoorlijk veel bij pathe...
pi_120152488
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:53 schreef mschol het volgende:

[..]

argo draait nog behoorlijk veel bij pathe...
In Amsterdam, ja. ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120156111
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

In Amsterdam, ja. ;(
en den haag en nog meer zalen.., 14 steden in totaal

http://www.pathe.nl/film/17071/argo/agenda
pi_120156242
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 17:36 schreef mschol het volgende:

[..]

en den haag en nog meer zalen.., 14 steden in totaal

http://www.pathe.nl/film/17071/argo/agenda
Buitenhof vind ik een matige bios, mij te ouderwets.

Ik ga vrijdagmiddag om 12:00 mogelijk in Haarlem en daarna door naar mijn vriendin :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120156606
buitenhof is tenminste een bioscoop met sfeer :Y

i.t.t. die saaie strakke, kille nieuwbouw (spuimarkt)
pi_120157121
Buitenhof >>>>>>>>>>>>>>> Spuimarkt

Alleen al dat grand café O+
pi_120157538
Over smaak valt niet te twisten! Dat Buitenhof een gezellige filmhuis sfeer heeft is absoluut waar. Maar ik heb gewoon meer beenruimte nodig en geen hoofden voor de onderkant van het scherm.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120157840
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 18:14 schreef wolfrolf het volgende:
Over smaak valt niet te twisten! Dat Buitenhof een gezellige filmhuis sfeer heeft is absoluut waar. Maar ik heb gewoon meer beenruimte nodig en geen hoofden voor de onderkant van het scherm.
ben je erg klein ofzo (+hele lange benen)? dat probleem herken ik namelijk niet,?
pi_120158072
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ben je erg klein ofzo (+hele lange benen)? dat probleem herken ik namelijk niet,?
Nee ben 1.86. Maar dan nog heb ik bij het minste of geringste bij Buitenhof (En ook bij Pathe Schouwburgplein trouwens) iemand die met zijn kneiter voor het beeld zit. Kan ik absoluut niet tegen :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120158116
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee ben 1.86. Maar dan nog heb ik bij het minste of geringste bij Buitenhof (En ook bij Pathe Schouwburgplein trouwens) iemand die met zijn kneiter voor het beeld zit. Kan ik absoluut niet tegen :@
ieder zo z'n ding uiteraard.. zelf totaal geen last van en ik ben maar 1,73 :P
pi_120159423
quote:
9s.gif Op maandag 10 december 2012 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil reserveren voor Seven Psychopaths maar hij staat bij nog geen een bioscoop

Ik vermoed dat die sowieso niet erg lang gaat draaien dus die wil ik erg graag zien.

Dat ik Argo niet op het grote doek heb gezien vind ik al shit genoeg
Hij gaat niet draaien bij Pathé...
pi_120159872
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij gaat niet draaien bij Pathé...
:( :( :( godver waarom draaien ze de trailer dan

wat een klotezooi

NLRolf twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:09:28 Wat krijgen we nou, @Pathe ?! Gaan jullie Seven Psychopaths niet draaien??? Wat een epische faal. Echt extreem jammer. Ben erg teleurgesteld reageer retweet


[ Bericht 38% gewijzigd door wolfrolf op 10-12-2012 19:12:47 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120160289
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij gaat niet draaien bij Pathé...
Serieus? Wat is die bron? Zou we echt balen zijn!
pi_120160309
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:16 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Serieus? Wat is die bron? Zou we echt balen zijn!
http://www.pathe.nl/film/17661/seven-psychopaths

:'( :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120160355
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij gaat niet draaien bij Pathé...
The fuck.... Eerst de trailer laten zien en hem vervolgens niet draaien :( Eikels.
pi_120160404
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef bigbass het volgende:

[..]

The fuck.... Eerst de trailer laten zien en hem vervolgens niet draaien :( Eikels.
Een massa tweet attack naar Pathe organiseren. Misschien dat er een Skyfall rukker in de directie wakker wordt en beseft dat die misschien wel in 1 zaaltje minder kan draaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120160472
Ben erg gefrustreerd hierover. Ik denk dat we de schuld ook voor een groot, zo niet het grootste, deel bij een distributeur moeten leggen die de rechten niet heeft aangekocht.

Maar wel compleet belachelijk dat ze de trailer draaien dan. Idioten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120160674
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ben erg gefrustreerd hierover. Ik denk dat we de schuld ook voor een groot, zo niet het grootste, deel bij een distributeur moeten leggen die de rechten niet heeft aangekocht.

Maar wel compleet belachelijk dat ze de trailer draaien dan. Idioten.
Onzin, de Entertainment One facebook staat vol met referenties naar de film, geloof er niks van dat ze dan de rechten niet hebben voor NL.

Maargoed, tweetje gestuurd.
pi_120160794
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

Onzin, de Entertainment One facebook staat vol met referenties naar de film, geloof er niks van dat ze dan de rechten niet hebben voor NL.

Maargoed, tweetje gestuurd.
The plot thickens!!! Pathé ziet er zeker geen brood in om deze film te programmeren dan :r :r halve zolen!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120161562
Zag laatst de trailer nog, leek me ook wel wat.
pi_120163179
Argo op het grote doek zien is toch wel een pluspunt!
Ik leef meer mee met de film in de bioscoop dan dat ik dat thuis doe.
En de complete sfeer/spanning bij Argo maakt dat dan toch wel mooier!
  maandag 10 december 2012 @ 20:12:36 #188
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120163187
Het is niet de schuld van Pathé, maar alweer een premiere die al lang als 'HD-rip' is te krijgen. Volgende week "The Words" die net is verschenen.

Magere weken zo, dan maar eens naar Tuschinski voor de films die niet bij Arena draaien...
pi_120163707
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:12 schreef tcr het volgende:
Het is niet de schuld van Pathé, maar alweer een premiere die al lang als 'HD-rip' is te krijgen. Volgende week "The Words" die net is verschenen.

Magere weken zo, dan maar eens naar Tuschinski voor de films die niet bij Arena draaien...
Hee die heb ik nog niet gespot. Heb je de omschrijving?
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 10 december 2012 @ 20:28:01 #190
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120164100
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hee die heb ik nog niet gespot. Heb je de omschrijving?
Beter via pm denk ik ;) Maar kan de nzb niet meer vinden, heel raar...
pi_120164153
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:28 schreef tcr het volgende:

[..]

The.Words.2012.1080p.x264.NLSubs-QoQ
Oh ik dacht dat je Seven Psychopaths bedoelde ;( Ik moet beter lezen sorry
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120171303
De sneak in Breda vanavond was:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch maar een andere film uitzoeken dan..
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120172734
Pathe twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:42:04 @Gradon_DD Momenteel weten we de exacte reden nog niet waarom de film niet meer uitkomt. Stond ook op onze wishlist... reageer retweet
Dat geeft nog een beetje hoop....
pi_120173016
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef bigbass het volgende:
Pathe twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:42:04 @Gradon_DD Momenteel weten we de exacte reden nog niet waarom de film niet meer uitkomt. Stond ook op onze wishlist... reageer retweet
Dat geeft nog een beetje hoop....
Een greintje. Wie weet!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120174769
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:56 schreef bigbass het volgende:
Pathe twitterde op maandag 10-12-2012 om 19:42:04 @Gradon_DD Momenteel weten we de exacte reden nog niet waarom de film niet meer uitkomt. Stond ook op onze wishlist... reageer retweet
Dat geeft nog een beetje hoop....
volgens deze site zou de release date in February 2013 liggen
pi_120175691
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 23:44 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens deze site zou de release date in February 2013 liggen
Nou dan ligt de BluRay al lang en breed in de Amerikaanse winkels (Eind januari) dus dan heb ik die film al lang gezien.

Triestheid.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120176130
Twijfel of ik voor 3D HFR of Imax 3D HFR van the hobbit moet gaan. De nachtvoorstelling is zo goed als uitverkocht :o. Een week wachten dan maar wanneer het iets rustiger is bekijken.
pi_120176135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou dan ligt de BluRay al lang en breed in de Amerikaanse winkels (Eind januari) dus dan heb ik die film al lang gezien.

Triestheid.
of je download hem niet en wacht tot hij in de bioscoop verschijnt..
pi_120176445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef mschol het volgende:

[..]

of je download hem niet en wacht tot hij in de bioscoop verschijnt..
Neuh, geen zin om langer te wachten dan nodig ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120176467
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 00:11 schreef xminator het volgende:
Twijfel of ik voor 3D HFR of Imax 3D HFR van the hobbit moet gaan. De nachtvoorstelling is zo goed als uitverkocht :o. Een week wachten dan maar wanneer het iets rustiger is bekijken.
Lastige vraag inderdaad. Je kan ook naar beiden gaan om te vergelijken 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120177367
Morgen dan toch maar eens naar Sinister

Niet naar de nachthobbit.. want ik moet woensdag werken! Ik heb donderdag en vrijdag vrij omdat de release datum heel lang op 13-12 heeft gestaan :P Oh well!! Woensdag avond dan maar *O* *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120178611
Seven Psychopats schijnt vorige week of de week daarvoor wel bij buitenhof in de sneak te zijn geweest. Zelf niet gezien.
pi_120183937
Moet je de hele LOTR-trilogie hebben gezien om The Hobbit te snappen? Volgens mij was het toch juist als proloog bedoeld?
pi_120183975
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:35 schreef Deezertje het volgende:
Moet je de hele LOTR-trilogie hebben gezien om The Hobbit te snappen? Volgens mij was het toch juist als proloog bedoeld?
Mmmz, het is idd een proloog maar ik denk wel dat er verwijzingen zijn naar de LOTR trillogie.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:38:51 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120184027
In principe was de hobbit er eerder dus zou je hem zou moeten kunnen kijken. En dat kan denk ik ook wel, al zul je veel leuke verwijzingen naar de andere films missen misschien.

Denk ook niet dat ze opnieuw gaan uitleggen wie bv Gandalf is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 11 december 2012 @ 11:42:36 #206
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_120184133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef Ang3l het volgende:
In principe was de hobbit er eerder dus zou je hem zou moeten kunnen kijken. En dat kan denk ik ook wel, al zul je veel leuke verwijzingen naar de andere films missen misschien.

Denk ook niet dat ze opnieuw gaan uitleggen wie bv Gandalf is.
Sterker nog, er wordt meer over Gandalf en deze tovenaars uitgelegd dan in LOTR. Het karakter Gollum wordt dan weer niet uitgewerkt in deze film, maar dat gebeurde in de boeken ook pas in LOTR. De film is dus prima te volgen zonder LOTR gezien te hebben en is zelfs zo bedoeld.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:43:42 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120184164
Maar ze gebruiken bv ook Galadriel, en ik meen me te herinneren dat die helemaal niet in de Hobbit zat.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120184477
Wellicht vanavond op programma: Alex Cross of Cloud Atlas?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 11 december 2012 @ 11:56:45 #209
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_120184546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Maar ze gebruiken bv ook Galadriel, en ik meen me te herinneren dat die helemaal niet in de Hobbit zat.
Klopt. Toch levert dit geen problemen op met het kijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Professional het volgende:
Wellicht vanavond op programma: Alex Cross of Cloud Atlas?
Cloud Atlas is een ervaring apart.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:46:06 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120186269
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:54 schreef Professional het volgende:
Wellicht vanavond op programma: Alex Cross of Cloud Atlas?
Lijken me wel echt 2 totaal verschillende films. Heb alleen Cloud Atlas gezien, maar Alex Cross lijkt me een dertien in dozijn film en cloud atlas nou niet bepaald. Ik zou dus voor de laatste gaan, als je 3 uur kunt zitten en tegen niet-standaard en niet-lineair kunt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:47:10 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120186317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Klopt. Toch levert dit geen problemen op met het kijken.

Dat zeg ik ook niet. Ik zei al dat je ze vast wel los zou kunnen zien, maaaaar dat je dan wel wat verwijzingen zult missen die iemand die LOTR wel gezien heeft dus wel herkent. Dat dat niet perse relevant is voor het verhaal doet niet af aan t feit dat t misschien wel leuker is als je LOTR gezien hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120192074
Om nog even terug te komen op Seven Psychopaths, deze gaat komende donderdag wel draaien in de Filmschuur in Haarlem.
Nog even bedenken of ik er voor ga betalen of dat ik wacht wat Pathe doet/de BRrip.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:26:38 #213
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_120194934
Weet iemand wat de sneak gaat worden vanavond? In het london boulevard topic stond the words, maar hier las ik ergens dat het wellicht the man with the iron fists zou kunnen zijn omdat die dus in Breda speelde gister.. The Words kan mij niet heel erg bekoren dus hoop ik op de tweede persoonlijk... Iemand die meer weet?
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_120195867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:26 schreef EnemyRock het volgende:
Weet iemand wat de sneak gaat worden vanavond? In het london boulevard topic stond the words, maar hier las ik ergens dat het wellicht the man with the iron fists zou kunnen zijn omdat die dus in Breda speelde gister.. The Words kan mij niet heel erg bekoren dus hoop ik op de tweede persoonlijk... Iemand die meer weet?
Voor zover ik weet is draait the man with the iron fists en niet the words.
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:54:06 #215
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_120195941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is draait the man with the iron fists en niet the words.
Bedankt, ik ga dan toch maar een kijkje nemen bij de sneak en hopen dat dit inderdaad waar is.. En mocht het inderdaad The Words zijn dan moet ik die maar uitzitten, misschien blijkt het nog verassend leuk ook.
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
  dinsdag 11 december 2012 @ 17:13:55 #216
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120196584
Welke domme doos heeft de programmering geregeld? Echt alleen maar The Hobbit en Skyfall draaien op alle tijden. De rest van de programmering voor volgende week zuigt echt. Ik heb best veel ochtendjes vrij / niks te doen, maar met die kutplanning zit een film er niet in voor me.

Ik wil nog naar:
- Alex Cross (Draait in de ochtend alleen in de mini-zaal van de Munt)
- Alles is Familie (Draait ook alleen in de mini-zaal.
- Sinister (draait alleen nog 's avonds op dagen dat ik niet kan)
- Deadfall (op zich gunstige tijden, maar er zit geen leuke film vlak voor of erna. Ik ga niet alleen voor 1 film naar de bios.)

In oktober en november kon ik zo de hele dag volplannen met films. Best een magere line-up voor de feestdagen...
Ditismijnsig.
pi_120196684
mooi, hobbit draait ook in 2D ^O^
pi_120200240
Ugh Pathé zorg voor steeds meer frustratie laatste tijd: als je geen OV-kaart hebt, of geen benzinekosten wilt betalen en dus vast zit aan de Pathé in je woonplaats heb je pech.

Geen Seven Psychopaths? Fucking hell, zit al sinds oktober reviews en spoilers te vermijden en nu kan ik hem niet zien met PUC! Doe hem dan op verschrikkelijke kuttijden als PAC, dat is beter dan niks. Fucking Intouchables draait al bijna een jaar :') !

The Hobbit 2D draait alleen op onpraktische tijden, wanneer gaat Pathé de rest van de markt volgen en kappen met 3D door ons strot douwen.

Wel leuk dat Unlimited abo maar als ik fatsoenlijk films wil kijken moet ik naar Amsterdam toe, en dan kost een bioscoopbezoek alsnog rond de ¤7,50 dankzij reiskosten.
pi_120201150
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
Geen Seven Psychopaths? Fucking hell, zit al sinds oktober reviews en spoilers te vermijden
Het is inderdaad erg bedroevend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120202368
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 december 2012 19:01 schreef RacerDKB het volgende:
Ugh Pathé zorg voor steeds meer frustratie laatste tijd: als je geen OV-kaart hebt, of geen benzinekosten wilt betalen en dus vast zit aan de Pathé in je woonplaats heb je pech.

Geen Seven Psychopaths? Fucking hell, zit al sinds oktober reviews en spoilers te vermijden en nu kan ik hem niet zien met PUC! Doe hem dan op verschrikkelijke kuttijden als PAC, dat is beter dan niks. Fucking Intouchables draait al bijna een jaar :') !

The Hobbit 2D draait alleen op onpraktische tijden, wanneer gaat Pathé de rest van de markt volgen en kappen met 3D door ons strot douwen.

Wel leuk dat Unlimited abo maar als ik fatsoenlijk films wil kijken moet ik naar Amsterdam toe, en dan kost een bioscoopbezoek alsnog rond de ¤7,50 dankzij reiskosten.
ik ben toch wel erg blij dat ik in den haag woon :D
pi_120203537
Morgen een lange zit: The Hobbit en na 40 minuten pauze: Cloud Atlas! En als het even lukt voor The Hobbit ook nog Koning van Katoren. Maar dan heb ik maar 10 minuten om mijn reservering uit te printen uit de automaat voor the Hobbit. grote kans dat ze hem er dan maar uitgooien? Aangezien de zaal voor de rest al aardig vol zit (en ik goede plek heb)...
pi_120205659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Morgen een lange zit: The Hobbit en na 40 minuten pauze: Cloud Atlas! En als het even lukt voor The Hobbit ook nog Koning van Katoren. Maar dan heb ik maar 10 minuten om mijn reservering uit te printen uit de automaat voor the Hobbit. grote kans dat ze hem er dan maar uitgooien? Aangezien de zaal voor de rest al aardig vol zit (en ik goede plek heb)...
Kun je ticket niet voor Koning van Katoren uitprinten?
pi_120206096
Deze jongen zit er alsnog vannacht 00:12 uur bij @ The Hobbit... door een klein kerstwonder morgen ineens toch vrij kunnen krijgen *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120207395
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120209238
quote:
jaaaaaaaaa O+
pi_120209468
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jaaaaaaaaa O+
Hee Angel *O* Ook zo'n zin in The Hobbit? Of kan Middle Earth jou gestolen worden :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:19:00 #227
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120209666
Jagten gezien. geen idee of ie uberhaupt in een Pathé gaat, maarJagten is ook een los kaartje bij je filmhuis waard. wat een klap in mn gezicht zeg. heilige banaan!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120209672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hee Angel *O* Ook zo'n zin in The Hobbit? Of kan Middle Earth jou gestolen worden :P
jaaaaaa! die ga ik zeker kijken, ik weet alleen nog niet wanneer.... Beetje druk enzo ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 22:19:28 ]
pi_120209692
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee die ga ik zeker kijken, ik weet alleen nog niet wanneer.... Beetje druk enzo ;(
Oh, je hebt maanden de tijd om em te checken denk ik :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120209700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
Jagten gezien. geen idee of ie uberhaupt in een Pathé gaat, maarJagten is ook een los kaartje bij je filmhuis waard. wat een klap in mn gezicht zeg. heilige banaan!
Nee niet in Pathe :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120209813
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Professional het volgende:

[..]

Kun je ticket niet voor Koning van Katoren uitprinten?
nope, 2 problemen heb je daarmee:
1) er is pas een bestelling geplaast (restrictie van 90 min tussen filmkaartjes kopen)
2) je mag je kaartje vanaf een uur voor de voorstelling pas afhalen
pi_120209914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
Jagten gezien. geen idee of ie uberhaupt in een Pathé gaat, maarJagten is ook een los kaartje bij je filmhuis waard. wat een klap in mn gezicht zeg. heilige banaan!
Hmm draait morgenavond in LantarenVenster in Rotterdam.

FF nadenken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120213622
quote:
hdd gecrashed
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120213841
quote:
wauw, idd..

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hdd gecrashed
ik zou het zomaar voor waarheid aan kunnen zien, wel erg triest..
ze kunnen in 2 dagen een nieuwe binnen hebben bijwijze van spreken
  dinsdag 11 december 2012 @ 23:40:03 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_120214137
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:00 schreef Professional het volgende:

[..]

Kun je ticket niet voor Koning van Katoren uitprinten?
Als je een PUC hebt mag dat niet :{
Ik zit ook wel eens met hetzelfde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_120216199
The Words in de sneak van Buitenhof gezien. Prima film, maar een puntje in mindering voor de verhaallijn Dennis Quaid-Olivia Wilde, die werkte gewoon niet.
pi_120217484
Hobbit bazenfilm

Faalkuip met storing en geen HFR :'( wel een vrijkaart ter compensatie gekregen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120217564
Gaat dat allemaal zien in elk geval. Het is echt puur genot van de bovenste plank. De negatieve recensies slaan echt nergens op.

All hail Peter Jackson _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 december 2012 @ 04:09:39 #240
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_120217612
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 03:16 schreef wolfrolf het volgende:
Hobbit bazenfilm

Faalkuip met storing en geen HFR :'( wel een vrijkaart ter compensatie gekregen
Vrijkaart. _O-

Wat heb je daarop gezegd? Maand gratis puc en gratis upgrade naar Gold zul je bedoelen, of niemand gaat de zaal meer in/uit!
Ditismijnsig.
pi_120217621
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 04:09 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Vrijkaart. _O-

Wat heb je daarop gezegd? Maand gratis puc en gratis upgrade naar Gold zul je bedoelen, of niemand gaat de zaal meer in/uit!
Ja dat wordt lastig met mijn ING PUC ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 04:13:46 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120217630
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 03:16 schreef wolfrolf het volgende:
Hobbit bazenfilm

Faalkuip met storing en geen HFR :'( wel een vrijkaart ter compensatie gekregen
Vond het netjes opgelost zo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120217643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 04:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vond het netjes opgelost zo.
Ja ik ook :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120217654
Even het bewijs dat ik echt benn geweest


12 12-12-12 00:12 8-)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 12 december 2012 @ 05:17:53 #245
285244 EnemyRock
No scratch, no snatch.
pi_120217701
Niet naar de hobbit geweest, wel de sneak gepakt en het was inderdaad The man with the iron fists. Een film die ik heel erg leuk vond aangezien ik wel houd van dat overdreven martial arts en bloederige sfeertje. Geniale over the top personages en vechtscénes in deze film zeg!

Ik denk dat ik volgende week ergens The Hobbit bezoek aangezien de zalen nu nog wel flink druk zullen zijn..
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
pi_120218950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

nope, 2 problemen heb je daarmee:
1) er is pas een bestelling geplaast (restrictie van 90 min tussen filmkaartjes kopen)
2) je mag je kaartje vanaf een uur voor de voorstelling pas afhalen
Dank voor uitleg, zo zijn het wel makkelijk zijn om direct door te lopen.

Gisteren naar Alex Cross geweest (Matthex Fox is goed, rest is echt een drama) en normaal wordt je bij ingang gecontroleerd. Maar gisteren werd ik voor de 1ste keer ook bij de zaal zelf gecontroleerd. In Haarlem heb ik dit nog niet meegemaakt. En dat terwijl er maar man of 20 in de zaal zaten.
pi_120219146
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef Professional het volgende:

[..]

Dank voor uitleg, zo zijn het wel makkelijk zijn om direct door te lopen.

Gisteren naar Alex Cross geweest (Matthex Fox is goed, rest is echt een drama) en normaal wordt je bij ingang gecontroleerd. Maar gisteren werd ik voor de 1ste keer ook bij de zaal zelf gecontroleerd. In Haarlem heb ik dit nog niet meegemaakt. En dat terwijl er maar man of 20 in de zaal zaten.
In Den Haag gebeurt dat echt regelmatig :o
Alex Cross de moeite of niet?
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:20:35 #248
12621 tcr
*nix 4ever
pi_120222582
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]
Alex Cross de moeite of niet?
Nee...
pi_120222669
Ik ga mijn kaart opzeggen per 01-02-2013.
Straks geen inkomen meer en nog steeds geen baan gevonden ;(

En ik baal er gewoon van dat ik steeds naar Pathe de Kuip moet reizen -O-
Ik wil er gewoon 1 in mijn woonplaats :P
pi_120222729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:20 schreef tcr het volgende:

[..]

Nee...
Ok dan pas ik die sowieso...
Gewoon normaal doen ja.
pi_120222747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

In Den Haag gebeurt dat echt regelmatig :o
Alex Cross de moeite of niet?
Nee bespaar je de moeite maar. Matthex Fox is wel goed, maar film is echt dramatisch.
pi_120222781
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:25 schreef Professional het volgende:

[..]

Nee bespaar je de moeite maar. Matthex Fox is wel goed, maar film is echt dramatisch.
Ok jammer.
Gewoon normaal doen ja.
pi_120222846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef Professional het volgende:

[..]

Dank voor uitleg, zo zijn het wel makkelijk zijn om direct door te lopen.

Gisteren naar Alex Cross geweest (Matthex Fox is goed, rest is echt een drama) en normaal wordt je bij ingang gecontroleerd. Maar gisteren werd ik voor de 1ste keer ook bij de zaal zelf gecontroleerd. In Haarlem heb ik dit nog niet meegemaakt. En dat terwijl er maar man of 20 in de zaal zaten.
In Haarlem doen ze dat wel vaker hoor.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:35:53 #254
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120223106
In 040 standaard op drukke tijden :)
Confidence through competence
pi_120223556
quote:
17s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn kaart opzeggen per 01-02-2013.
Straks geen inkomen meer en nog steeds geen baan gevonden ;(

En ik baal er gewoon van dat ik steeds naar Pathe de Kuip moet reizen -O-
Ik wil er gewoon 1 in mijn woonplaats :P
Ben vergeten waar je vandaan komt ? Spijkenisse toch ?

Dan zit je toch zo in Rdam zuid ( tenminste, met auto wel )

Ik moet vanuit brielle komen en met uiterlijk half uurtje ben ik er ?

Betreffende opzeggen pas ivm gebrek aan werk, pijnlijk probleem, heb het gelukkig kunnen voorkomen toen ik werkeloos thuis zat.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_120223738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef Professional het volgende:

[..]

Dank voor uitleg, zo zijn het wel makkelijk zijn om direct door te lopen.

Gisteren naar Alex Cross geweest (Matthex Fox is goed, rest is echt een drama) en normaal wordt je bij ingang gecontroleerd. Maar gisteren werd ik voor de 1ste keer ook bij de zaal zelf gecontroleerd. In Haarlem heb ik dit nog niet meegemaakt. En dat terwijl er maar man of 20 in de zaal zaten.
Dat heb ik in Haarlem regelmatig, vooral op drukkere momenten van de dag. Bij The Hobbit dan weer niet, dat was wel apart.

The Hobbit was geweldig, maar ook in Haarlem niet zonder problemen, HFR deed het wel, maar na 2 uur (op het moment dat ze Goblin Town in vallen) begon de film opeens te haperen. Bijna een uur later en na een reset van de servers konden we weer verder kijken, ik stond pas om 5 voor 4 buiten....
Binnenkort maar eens kijken of ik de 2D versie mee kan pakken om te vergelijk, heb het idee dat de beelden (vooral bij beweging|) wel veel scherper waren en 'echter' op sommige momenten, alsof het als documentaire was gefilmd ofzo, moeilijk uit te leggen. Ben benieuwd of dat het HFR was of dat dat gewoon een filter oid is.
pi_120224563
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 04:25 schreef wolfrolf het volgende:
Even het bewijs dat ik echt benn geweest
[ afbeelding ]

12 12-12-12 00:12 8-)
niet eens op stoel 12, rij 12 :{w
pi_120224748
Voegde de 3d-effecten wat toe bij the hobbit?
pi_120225260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef Fatty het volgende:

[..]

Ben vergeten waar je vandaan komt ? Spijkenisse toch ?

Dan zit je toch zo in Rdam zuid ( tenminste, met auto wel )

Ik moet vanuit brielle komen en met uiterlijk half uurtje ben ik er ?

Betreffende opzeggen pas ivm gebrek aan werk, pijnlijk probleem, heb het gelukkig kunnen voorkomen toen ik werkeloos thuis zat.
ja 20 minuutjes met de auto. Maar dat is wel steeds benzine enzo....
Als ik ga dan wil ik daar om half 10 zijn, dan ga ik wel om 9 uur weg. En dan is het nog best druk op de weg!

Nog even 2 maanden genieten van mijn pas, en misschien vind ik in die tussentijd wel wat.... Maar als ik werk heb, betekend dat ik niet meer overdag kan. En in de avond en weekend kan ik bijna nooit.... dus dan moet ik hem sowieso opzeggen _O-
pi_120225268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef xminator het volgende:
Voegde de 3d-effecten wat toe bij the hobbit?
Ja dat wil ik ook weten!
Misschien dat ik volgende week ga :)
pi_120225365
quote:
17s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja 20 minuutjes met de auto. Maar dat is wel steeds benzine enzo....
Als ik ga dan wil ik daar om half 10 zijn, dan ga ik wel om 9 uur weg. En dan is het nog best druk op de weg!

Nog even 2 maanden genieten van mijn pas, en misschien vind ik in die tussentijd wel wat.... Maar als ik werk heb, betekend dat ik niet meer overdag kan. En in de avond en weekend kan ik bijna nooit.... dus dan moet ik hem sowieso opzeggen _O-
Tja, ik zou dr ook groot voorstander van zijn om een Pathe in Spijkenisse te hebben, maar aangezien dr al een arcaplex zit, een tivolie in hellevoetsluis heb ik zo'n flauw vermoeden dat het niet snel gaat gebeuren.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_120226113
quote:
17s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook weten!
Misschien dat ik volgende week ga :)
Ja, het 3D is echt heel goed gedaan. En ik ben echt een enorme zeikerd wat 3D betreft.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120226747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef Fatty het volgende:

[..]

Tja, ik zou dr ook groot voorstander van zijn om een Pathe in Spijkenisse te hebben, maar aangezien dr al een arcaplex zit, een tivolie in hellevoetsluis heb ik zo'n flauw vermoeden dat het niet snel gaat gebeuren.
Zo dat zou echt ideaal zijn, op de plek waar nu theater de stoep is :P De stoep gaat weer richting het centrum toch... ideale plek *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja, het 3D is echt heel goed gedaan. En ik ben echt een enorme zeikerd wat 3D betreft.
Ok dan ga ik reserveren voor 3D :P
Hij duurt wel lang zeg :@
pi_120227853
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:47:40 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120231710
Zeg Pathéboys, ik heb dus dat vrijkaartje, maar kan ik daarmee nog online stoelen reserveren of heb ik pech?
Het zal vast wel ergens staan, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120231782
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef yvonne het volgende:
Zeg Pathéboys, ik heb dus dat vrijkaartje, maar kan ik daarmee nog online stoelen reserveren of heb ik pech?
Het zal vast wel ergens staan, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Online kan dat niet. Via de reserveringslijn misschien en bij de kassa sowieso. :)
pi_120231800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef yvonne het volgende:
Zeg Pathéboys, ik heb dus dat vrijkaartje, maar kan ik daarmee nog online stoelen reserveren of heb ik pech?
Het zal vast wel ergens staan, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Nee, je kan niet reserveren bij Pathe, dat kan alleen met een PUC. Die vrijkaart kan je alleen bij de kassa inwisselen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 15:55:43 #268
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232007
Dank jullie ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120232271
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef yvonne het volgende:
Zeg Pathéboys, ik heb dus dat vrijkaartje, maar kan ik daarmee nog online stoelen reserveren of heb ik pech?
Het zal vast wel ergens staan, maar ik heb het niet kunnen vinden.
Je kunt reserveren door te bellen en dan vervolgens bij de kassa je reservering ophalen en de vrijkaart gebruiken.
pi_120232352
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef F_JD het volgende:

[..]

Je kunt reserveren door te bellen en dan vervolgens bij de kassa je reservering ophalen en de vrijkaart gebruiken.
Oh, dat wist ik niet :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin woensdag 12 december 2012 @ 16:02:31 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120232384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef F_JD het volgende:

[..]

Je kunt reserveren door te bellen en dan vervolgens bij de kassa je reservering ophalen en de vrijkaart gebruiken.
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120232638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef xminator het volgende:
Voegde de 3d-effecten wat toe bij the hobbit?
3D is echt heel goed gedaan, veel statische shots waarbij de camera langzaam beweegt waardoor je echt goed diepte krijgt. Het heeft volgens mij echt een meerwaarde. Mijn definitieve oordeel volgt als ik hem ook in 2D heb gezien ;).
pi_120232675
Wat is dit, geen Sneak in Haarlem volgende week, of kijk ik nou heel scheef?
pi_120233122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:07 schreef bigbass het volgende:
Wat is dit, geen Sneak in Haarlem volgende week, of kijk ik nou heel scheef?
Je ziet het goed, inderdaad. http://www.pathe.nl/film/845/sneak-preview/agenda
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120233134
3D in z'n huidige vorm vind ik een schande. Waarom? Omdat je gedwongen wordt de werkelijkheid door een fking brilletje te bekijken. Dit brengt de volgende problemen met zich mee, het toch al niet zo heldere scherm wordt meteen een paar tinten donkerder en dus moeilijker zichtbaar, ten tweede, je perifere zicht zorgt ervoor dat de uithoeken van je zicht NIET door de brilglazen kijken waardoor je dus twee verschillende visies tegelijkertijd hebt, en ten derde, de bril kan vies zijn, en je moet er voor betalen. En uberhaupt het feit dat er toch weer 'iets' tussen jou en de film zit, maakt het erger. Stel je voor dat je een chick in de toekomst niet met je eigen gear neukt, maar met een soort machinaal verlengstuk daarvan. Ja niet fijn he?

3D is gewoon een commerciele truuk om consumenten uit te buiten.

De film vond ik wel fantastisch, alleen stoor ik me aan het feit dat sommige dwergen er als computer-geanimeerde wezens uitzien, veel te karikaturaal, en anderen nauwelijks verschillen van mensen behalve in lengte. Zelfde geldt voor Radagast, dat lijkt wel een disney-figuur.
pi_120233257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef AmaninFull het volgende:
3D in z'n huidige vorm vind ik een schande. Waarom? Omdat je gedwongen wordt de werkelijkheid door een fking brilletje te bekijken. Dit brengt de volgende problemen met zich mee, het toch al niet zo heldere scherm wordt meteen een paar tinten donkerder en dus moeilijker zichtbaar, ten tweede, je perifere zicht zorgt ervoor dat de uithoeken van je zicht NIET door de brilglazen kijken waardoor je dus twee verschillende visies tegelijkertijd hebt, en ten derde, de bril kan vies zijn, en je moet er voor betalen. En uberhaupt het feit dat er toch weer 'iets' tussen jou en de film zit, maakt het erger. Stel je voor dat je een chick in de toekomst niet met je eigen gear neukt, maar met een soort machinaal verlengstuk daarvan. Ja niet fijn he?

3D is gewoon een commerciele truuk om consumenten uit te buiten.
Hoi, welkom.

Wat bedoel je met dat je de hoeken niet kan zien. Heb jij een 3D bril met te kleine glazen? Het probleem wat ik blijf zien is dat de witte letters van de ondertiteling heel erg ghosten waardoor je dubbele letters ziet. Dat zou eens opgelost moeten worden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120233264
quote:
11s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Je ziet het goed, inderdaad. http://www.pathe.nl/film/845/sneak-preview/agenda
Kijken wat de Pathé twitter zegt...

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef AmaninFull het volgende:
3D in z'n huidige vorm vind ik een schande. Waarom? Omdat je gedwongen wordt de werkelijkheid door een fking brilletje te bekijken. Dit brengt de volgende problemen met zich mee, het toch al niet zo heldere scherm wordt meteen een paar tinten donkerder en dus moeilijker zichtbaar, ten tweede, je perifere zicht zorgt ervoor dat de uithoeken van je zicht NIET door de brilglazen kijken waardoor je dus twee verschillende visies tegelijkertijd hebt, en ten derde, de bril kan vies zijn, en je moet er voor betalen. En uberhaupt het feit dat er toch weer 'iets' tussen jou en de film zit, maakt het erger. Stel je voor dat je een chick in de toekomst niet met je eigen gear neukt, maar met een soort machinaal verlengstuk daarvan. Ja niet fijn he?

3D is gewoon een commerciele truuk om consumenten uit te buiten.
Deze bril ipv die baggerdingen van de Pathé maken je perifere zicht een stuk beter en je bril schoon houden is nou niet zó moeilijk.

Verder heb je wel een punt, maar bij sommige films geeft het wel echt een meerwaarde wat mij betreft, al zou je de keuze moeten hebben tussen 2D en 3D.
pi_120233307
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef bigbass het volgende:

[..]

Kijken wat de Pathé twitter zegt...

[..]

Deze bril ipv die baggerdingen van de Pathé maken je perifere zicht een stuk beter en je bril schoon houden is nou niet zó moeilijk.

Verder heb je wel een punt, maar bij sommige films geeft het wel echt een meerwaarde wat mij betreft, al zou je de keuze moeten hebben tussen 2D en 3D.
Die bril heb ik ook!!! _O_ Heb ik die jou toevallig aangesmeerd? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120233344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die bril heb ik ook!!! _O_ Heb ik die jou toevallig aangesmeerd? :P
Jazeker :P
pi_120233396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef bigbass het volgende:

[..]

Jazeker :P
Cool. Comfortabel wel hè? Lekkere grote lenzen ook, en je vergeet bijna dat je hem op hebt. Althans zo ervaar ik het.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120233754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Cool. Comfortabel wel hè? Lekkere grote lenzen ook, en je vergeet bijna dat je hem op hebt. Althans zo ervaar ik het.
idd fijn grote lenzen en de pootjes zijn breed waardoor ze het nooduitgangbordje afschermen :P Ga hem alleen wel voelen op mijn oren, maar dat heb ik met de normale brillen net zo erg, dus dat is geen nadeel van deze bril en hem dan boven mijn oren in mijn haar hangen lost dat op :P
pi_120234245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef bigbass het volgende:

[..]

idd fijn grote lenzen en de pootjes zijn breed waardoor ze het nooduitgangbordje afschermen :P Ga hem alleen wel voelen op mijn oren, maar dat heb ik met de normale brillen net zo erg, dus dat is geen nadeel van deze bril en hem dan boven mijn oren in mijn haar hangen lost dat op :P
Daarom ook "bijna" vergeten :P

Ik vind het vooral relaxed dat die grotere lenzen veel dichter op je ogen zitten en dat de bril dus beter rond je gezicht zit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120234547
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Daarom ook "bijna" vergeten :P

Ik vind het vooral relaxed dat die grotere lenzen veel dichter op je ogen zitten en dat de bril dus beter rond je gezicht zit.
jep, je ziet de bril niet meer en dat is heel fijn :)

Pathe twitterde op woensdag 12-12-2012 om 16:39:16 @Gradon_DD Sneak wordt volgende week ook in Haarlem vertoond. Staat inderdaad niet online, we gaan er naar kijken. Meer info volgt. reageer retweet
even wachten dus.
pi_120234792
Looper.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS

whoopwhoop
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120239527
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Looper.2012.720p.BluRay.x264-SPARKS

whoopwhoop
Je bent een paar weken te laat. :+ Die staat al behoorlijk lang online.
pi_120239556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:07 schreef bigbass het volgende:
Wat is dit, geen Sneak in Haarlem volgende week, of kijk ik nou heel scheef?
In de kerstvakantie geen sneaks. Wel jammer maar is nooit anders geweest geloof ik.
pi_120240018
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent een paar weken te laat. :+ Die staat al behoorlijk lang online.
Sapperdeflap

Nouja beter laat dan nooit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120254832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In de kerstvakantie geen sneaks. Wel jammer maar is nooit anders geweest geloof ik.
Volgende week is nog helemaal geen kerstvakantie! Wel jammer voor de 2 weken daarna dan :(
pi_120256831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:20 schreef bigbass het volgende:

[..]

Kijken wat de Pathé twitter zegt...

[..]

Deze bril ipv die baggerdingen van de Pathé maken je perifere zicht een stuk beter en je bril schoon houden is nou niet zó moeilijk.

Verder heb je wel een punt, maar bij sommige films geeft het wel echt een meerwaarde wat mij betreft, al zou je de keuze moeten hebben tussen 2D en 3D.
Die bril heb ik nu ook maar besteld bij een Chinese webshop. Nu maar hopen dat ie ooit aankomt. Ach, voor die ¤ 2,69 waag ik het wel... ;)
  donderdag 13 december 2012 @ 09:05:16 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_120257815
Ik moet mn PUC Gold bril nog ophalen. Krijg nl een nieuwe
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_120261813
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:21 schreef xminator het volgende:
Voegde de 3d-effecten wat toe bij the hobbit?
Vond ik niet maar ik zie het vaak niet goed. Nooit dat iets echt op me af komt, ook al heb ik de bril goed op en zit ik in het midden. Dat zal wel aan mij liggen. :P
pi_120261857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef AmaninFull het volgende:
3D in z'n huidige vorm vind ik een schande. Waarom? Omdat je gedwongen wordt de werkelijkheid door een fking brilletje te bekijken. Dit brengt de volgende problemen met zich mee, het toch al niet zo heldere scherm wordt meteen een paar tinten donkerder en dus moeilijker zichtbaar, ten tweede, je perifere zicht zorgt ervoor dat de uithoeken van je zicht NIET door de brilglazen kijken waardoor je dus twee verschillende visies tegelijkertijd hebt, en ten derde, de bril kan vies zijn, en je moet er voor betalen. En uberhaupt het feit dat er toch weer 'iets' tussen jou en de film zit, maakt het erger. Stel je voor dat je een chick in de toekomst niet met je eigen gear neukt, maar met een soort machinaal verlengstuk daarvan. Ja niet fijn he?

3D is gewoon een commerciele truuk om consumenten uit te buiten.

De film vond ik wel fantastisch, alleen stoor ik me aan het feit dat sommige dwergen er als computer-geanimeerde wezens uitzien, veel te karikaturaal, en anderen nauwelijks verschillen van mensen behalve in lengte. Zelfde geldt voor Radagast, dat lijkt wel een disney-figuur.
De bril is pas vies als jij er niet goed voor zorgt. Kan makkelijk goed blijven als je na gebruik dat ding weer in het plastic stopt. Ja, het kost 1 euro, maar dat is toch ook weer niet zo veel.
pi_120263727
De IMAX zaal @ Spuimarkt is erg netjes hoor!! Veel relaxter dan Schouwburgplein door de toffere stoelen bijvoorbeeld. Toppertje.

Jammer dat deze zaal er niet al was afgelopen zomer met The Dark Knight Rises :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120263747
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
De IMAX zaal @ Spuimarkt is erg netjes hoor!! Veel relaxter dan Schouwburgplein door de toffere stoelen bijvoorbeeld. Toppertje.

Jammer dat deze zaal er niet al was afgelopen zomer met The Dark Knight Rises :P
hebben ze er ook andere stoelen ingezet?
pi_120263797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

hebben ze er ook andere stoelen ingezet?
Nee die er al stonden met de bekerhouder aan het eind van de armleuning.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120263848
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee die er al stonden met de bekerhouder aan het eind van de armleuning.
oke, ik dacht even (door je manier van posten) dat ze alle stoelen hadden vervangen ofzo :D
pi_120264419
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vond ik niet maar ik zie het vaak niet goed. Nooit dat iets echt op me af komt, ook al heb ik de bril goed op en zit ik in het midden. Dat zal wel aan mij liggen. :P
Dat doet moderne 3D maar weinig, dat er dingen op je af komen. Het is meer dat je 'in' het scherm kan kijken en het voegt wat toe aan de belevenis van de film, de wow factor is gewoon hoger bij The Hobbit door het 3D effect.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:10:54 #298
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120266928
Wreck-it Ralph :D

Goed gemaakt, leuk voor gamers en mensen die vroeger (of nu nog) in arcades kwamen. Leuk, zo'n vroege 10:00 uur voorstelling.
Confidence through competence
pi_120268143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:00 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat doet moderne 3D maar weinig, dat er dingen op je af komen. Het is meer dat je 'in' het scherm kan kijken en het voegt wat toe aan de belevenis van de film, de wow factor is gewoon hoger bij The Hobbit door het 3D effect.
Dit. Het is geen pretpark 3D/4D/5D waar het gaat om (slechte) schrik- en wegduikmomenten. Als het goed gedaan is, dan voegt het naar mijn mening echt wel wat toe aan de beleving.
pi_120268592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wreck-it Ralph :D

Goed gemaakt, leuk voor gamers en mensen die vroeger (of nu nog) in arcades kwamen. Leuk, zo'n vroege 10:00 uur voorstelling.
Super idd! Origineel idee ook. Het Metal Gear Solid uitroepteken moest ik best hard om lachen :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 december 2012 @ 15:07:21 #301
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120269145
En zonder Sarah Silverman in het echt te zien is haar stem best te pruimen :P
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')