abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 december 2012 @ 16:04:22 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120152481
OMG Kwisted, dat is nog eens terugplooien!! _O_

Kan me voorstellen dat je nog niet blij bent met je blote buik, maar hey, zo lang is 2,5 maand niet, en daar heeft wél een kind in gezeten! O+ Tijd zat nog om minder donker te worden, en voor je navel om weer zoals eerst te gaan zitten lijkt me ;)
pi_120152485
Wooooow, wat mooi slank alweer inderdaad!

En ik snap je punt... Wat maf van die navel? :?
Ter bemoediging, het wordt allemaal nog wel wat strakker en de striae wordt bijna onzichtbaar.
pi_120152584
Maar jemig kwis, je bent gewoon een lekker wijf :Y

Die striae worden nog wit, dan vallen ze nauwelijks op. Maar jouw buik _O_
pi_120152588
Leuke foto klumsy :D

Kwisted je ziet er goed uit!
Navel trok bij mij wel weer wat bij! Heeft ook tijd nodig :*
Zal ook wel een foto maken van mijn littekens hoe het er nu na 7mnd uit ziet.
pi_120152619
Wauw Kwisted, wat zie je er fantastisch uit _O_ Ik kan me voorstellen dat je niet zo blij bent met je buik maar ze zeggen vast niets voor niets 9 maanden op, 9 maanden af. Dat zal vast nog een heel stuk bijtrekken! :*
  maandag 10 december 2012 @ 16:07:43 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120152648
Wow, Kwis, dat is pas terugplooien! Wat ben je weer mooi slank en wat had je toch een mooie grote buik O+. Ik snap dat je niet helemaal blij bent met je blote buik. Maar hey, het is pas 10 weken geleden dat je nog F in je buik had zitten! Geef je lijf wat tijd. Apart van je navel idd, was ie geplopt?
pi_120152807
Dankjewel! Doet me heel goed!

Ja mijn navel was echt all the way geplopt. Striemen zijn in de laatste 2 weken gekomen, ondanks veelvuldig smeren helaas.

Kilos vlogen eraf door borstvoeding, druk leven ineens en geen tijd om te snoepen.
pi_120152844
Respect voor de blote buikfoto!!
Sarcasme. Herken het.
pi_120153008
Die navel komt wel weer goed denk ik.. Die van mij heeft er ook een tijd na de bevalling heel raar uitgezien...

De striemen worden bijna wit.. op mn heupen zijn ze nog wel zichtbaar, maar niet meer enorm van die paars rode strepen. Het wordt echt beter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120153246
Ik heb mijn zwangerschapsstreep nog op mijn buik zitten, trekt die wel nog weg?
  maandag 10 december 2012 @ 16:22:42 #86
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_120153321
Wow Kwisted, mooi zeg! Inderdaad, die strepen trekken nog wel weg en je hebt nu maar mooi een kei strakke buik onder kleding ^O^

Mangostine, ik heb die streep ook nog, best donker zelfs nu. Geef je borstvoeding? Ik las dat die weg trekt als je stopt met borstvoeding geven.
  maandag 10 december 2012 @ 16:27:04 #87
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_120153496
Kwisted wat eerlijk (en dapper!) dat je ook een foto van je blote buik plaatst! Hij ziet er voor mij heel herkenbaar uit, hoor! Mijn navel was ook heel gek (hoewel ik niet helemaal was geplopt) en ook die strepen. Bij mij is het hartstikke goed gekomen! Navel sowieso, maar dat duurde wel lang inderdaad. Streepjes zijn wit geworden en daar ben ik nu ook wel tevreden mee :). Komt goed, dus ;).
pi_120153612
Kwisted, je bent mooi teruggeplooid.
Bij je blote buik zie je inderdaad goed dat je een kindje gebaard hebt. Kunnen die striemen nog verdwijnen?
pi_120153618
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
OMG Kwisted, dat is nog eens terugplooien!! _O_

Kan me voorstellen dat je nog niet blij bent met je blote buik, maar hey, zo lang is 2,5 maand niet, en daar heeft wél een kind in gezeten! O+ Tijd zat nog om minder donker te worden, en voor je navel om weer zoals eerst te gaan zitten lijkt me ;)
Helemaal mee eens!

En inderdaad, het is 9 maanden op, 9 maanden af. Dus kom tegen die tijd nog maar eens terug met een foto :*
pi_120153909
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
Respect voor de blote buikfoto!!
dankje!
Ik zat echt zo: wel doen :Y -niet doen :N -wel doen :Y

Mango, mijn streep is ook nog niet helemaal weg. En waar mijn navelpiercing heeft gezeten lijkt het wel een ophoping van pigment..

Ik hoop dat de striemen nog lichter zullen worden, maar die zullen nooit helemaal weg gaan. Ik durf daardoor ook niet meer te zwemmen in een bikini. Misschien straks weer als ze minder zichtbaar zijn. Iemand nog een tip waar ze mooie badpakken verkopen?

Volgens mijn moeder zal ik gauw weer aankomen als ik ben gestopt met de bv. Denk dat ik dan maar nooit meer stop :P
pi_120153964
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

dankje!
Ik zat echt zo: wel doen :Y -niet doen :N -wel doen :Y

Mango, mijn streep is ook nog niet helemaal weg. En waar mijn navelpiercing heeft gezeten lijkt het wel een ophoping van pigment..

Ik hoop dat de striemen nog lichter zullen worden, maar die zullen nooit helemaal weg gaan. Ik durf daardoor ook niet meer te zwemmen in een bikini. Misschien straks weer als ze minder zichtbaar zijn. Iemand nog een tip waar ze mooie badpakken verkopen?

Volgens mijn moeder zal ik gauw weer aankomen als ik ben gestopt met de bv. Denk dat ik dan maar nooit meer stop :P
Een tankini?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120154709
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

dankje!
Ik zat echt zo: wel doen :Y -niet doen :N -wel doen :Y

Mango, mijn streep is ook nog niet helemaal weg. En waar mijn navelpiercing heeft gezeten lijkt het wel een ophoping van pigment..

Ik hoop dat de striemen nog lichter zullen worden, maar die zullen nooit helemaal weg gaan. Ik durf daardoor ook niet meer te zwemmen in een bikini. Misschien straks weer als ze minder zichtbaar zijn. Iemand nog een tip waar ze mooie badpakken verkopen?

Volgens mijn moeder zal ik gauw weer aankomen als ik ben gestopt met de bv. Denk dat ik dan maar nooit meer stop :P
Serieus! Op internet zie je meestal alleen van die platte strakke buikjes waarbij je jezelf afvraagt of daar echt ooit een kind in heeft gezeten of van die monsterlijke gedrochten van slaphangend vel. Ik vind het superfijn eens een normale buikfoto te zien! Weet je tenminste ook een beetje wat je te wachten staat :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 10 december 2012 @ 16:56:21 #93
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_120154712
Thnx allemaal O+ Bellelena, ik ben benieuwd hoe jouw LLM-foto's zullen zijn O+

Klums O+ :D zo mooi!!

Elmo *O* dui-de-lijk!!

En Kwisted, holy crap wat een lekker wijf ben jij! Blote buikfoto is idd wel duidelijk een voormalig bewoonde buik, maar ik denk dat het nog wel wat beter zal worden. Bij mij is het gebied onder mijn navel nooit meer helemaal ok geworden na Stef, er hing echt een soort van schortje met een plooi in het midden, dus qua vorm weet je het nooit. Maar ik vind je mooi :) qua badpak heb ik mezelf trouwens getrakteerd op een retro-exemplaar van topvintage, zodat ik mijn bikini's niet meer zo zou missen :)
3!
pi_120155069
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:37 schreef Kwisted het volgende:

[..]

dankje!
Ik zat echt zo: wel doen :Y -niet doen :N -wel doen :Y

Mango, mijn streep is ook nog niet helemaal weg. En waar mijn navelpiercing heeft gezeten lijkt het wel een ophoping van pigment..

Ik hoop dat de striemen nog lichter zullen worden, maar die zullen nooit helemaal weg gaan. Ik durf daardoor ook niet meer te zwemmen in een bikini. Misschien straks weer als ze minder zichtbaar zijn. Iemand nog een tip waar ze mooie badpakken verkopen?

Volgens mijn moeder zal ik gauw weer aankomen als ik ben gestopt met de bv. Denk dat ik dan maar nooit meer stop :P
Pigment bij de navel is bij mij sinds 6mnd ofzo pas weg
O+ komt helemaal goed kwisted!

-weg-

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 10-12-2012 18:23:36 ]
  maandag 10 december 2012 @ 17:07:51 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120155117
Kwisted, wat een onwijs mooie terugplooibuik, echt! Knap dat je de blote foto hebt geplaatst :* Die strepen en je navel trekken echt wel bij hoor.. Het is nog maar zo kort geleden! Mijn navel ziet er ook wat anders uit dan ervoor, tja.. er heeft idd een kind in gezeten, je hebt je strepen verdient toch ;) Maar snap dat je baalt hoor, het is toch ff wennen als je eerst een streeploze en strakke buik had :*

En Mango; ik heb idd ook nog steeds een verticale (en scheve! :D) streep op mn buik :+ al wordt ie wel steeds iets lichter :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120155491
Kwisted, je kunt zien dat er een kindje in je (blote) buik heeft gezeten, maar het zal nog echt een heel stuk meer bijtrekken! Je navel zal weer meer gewoon worden, de strepen worden lichter en kunnen zelfs ook minder worden! Je huid is nu aan het herstellen nog. En met of zonder kleding, ik vind je er beide heel mooi uitzien, wilde wel dat ik zo slank was :*

Zoe, ook zo prachtig O+ Zowel voor als na! En die kont, ahh die komt vast ook wel weer goed ;)
pi_120155945
Kwisted ik vind het sowieso knap dat je dit aan durft!
En ik hoop dat je jezelf de tijd kan geven om je uiterlijk weer te laten herstellen, dat je er op een dag vrede mee kan hebben. Je hebt F gekregen tenslotte!
Ik denk dat het idd een kwestie van tijd is en dat het uiteindelijk weer heel mooi wordt :)
Vergeet niet dat het in 9 maanden zo gegroeid is! Dan is het ergens wel logisch dat het niet al na 2 (?) maanden weer eruit ziet als voorheen. Geef het de tijd meis :*

O ja ik heb ook nog steeds die verticale streep :D

Nooit een terugplooifoto geplaatst hier, nooit tijd voor genomen :@
Nu Kwisted het gedaan heeft geeft mij dat ook een zetje om het te doen :)
Ik ben helaas vergeten vlak voor mijn bevalling een foto te maken :@ .. Heul niet aan gedacht :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de ongeveer 12 kilo die ik ben aan gekomen, zitten er nu nog 2/3 aan :)
Niks te klagen hier dus.
pi_120156048
Bellelena
Haha ja ooit zal die kont wel weer komen :9

Netjes twinkle! Mooie bol ook tijdens je zw.schap O+
pi_120156068
Wow Twinkle, je dikke buik, maar ook je terugplooi! Daar zou ik ook wel voor willen tekenen!

Zoë :D
pi_120156376
Kwisted & Twink, wat zijn jullie allebei prachtig teruggeplooid! Ik heb nu -5 weken na de ks- nog steeds een hangend opa-buikje :') En een diep navelgat ipv het streepje dat ik eerste had :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')