abonnement Unibet Coolblue
pi_120409103
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:09 schreef THeeF het volgende:

[..]

Dan zullen ze dus eerst die kogel van Deb er uit moeten halen? Ik weet nog niet precies wat ik van het einde moet vinden. De rest van de EP was echt top. Dus nog even laten bezinken...
Nee hoor, ze kunnen toch in scene zetten dat:

• Deb bij de haven kwam kijken (ze had al geinformeerd waar Laguerta was),
• zag dat Laguerta Hector onder schot hield (en bijvoorbeeld hem bedreigde een verklaring af te laten leggen) en dat
• Deb Laguerta onder schot houdt (textbook wanneer iemand iemand anders onder schot houdt)
• Laguerta Hector neerschiet (is ook met haar gun neergeschoten) en Deb vervolgens Laguerta

Lijkt wel een redelijk waterdicht verhaal mijns inziens ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 17 december 2012 @ 11:26:27 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120409398
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee hoor, ze kunnen toch in scene zetten dat:

• Deb bij de haven kwam kijken (ze had al geinformeerd waar Laguerta was),
• zag dat Laguerta Hector onder schot hield (en bijvoorbeeld hem bedreigde een verklaring af te laten leggen) en dat
• Deb Laguerta onder schot houdt (textbook wanneer iemand iemand anders onder schot houdt)
• Laguerta Hector neerschiet (is ook met haar gun neergeschoten) en Deb vervolgens Laguerta

Lijkt wel een redelijk waterdicht verhaal mijns inziens ;)
En dan gewoon naar een feestje gaan? Ach ze komen er wel uit, het is tenslotte fictie ;)
pi_120410487
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

En dan gewoon naar een feestje gaan? Ach ze komen er wel uit, het is tenslotte fictie ;)
Dat is misschien wel twijfelachtig ja :P

Wellicht gaan ze later nog terug naar de crime-scene ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120410684
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee hoor, ze kunnen toch in scene zetten dat:

• Deb bij de haven kwam kijken (ze had al geinformeerd waar Laguerta was),
• zag dat Laguerta Hector onder schot hield (en bijvoorbeeld hem bedreigde een verklaring af te laten leggen) en dat
• Deb Laguerta onder schot houdt (textbook wanneer iemand iemand anders onder schot houdt)
• Laguerta Hector neerschiet (is ook met haar gun neergeschoten) en Deb vervolgens Laguerta

Lijkt wel een redelijk waterdicht verhaal mijns inziens ;)
Nou, of er moet iets gebeurd zijn wat wij niet gezien hebben, maar LaGuerta zat op de grond, Estrada lag op zo'n manier dat LaGuerta het nooit gedaan kan hebben vanuit de hoek waarin ze zat.

Hoe willen ze het hard maken dat LaGuerta een bedreiging vormde vanuit haar huidige positie?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_120410863
Je hebt gelijk, ze lossen het wel op. Ik vond die setup van Dexter met het shirt wel briljant. Alleen vraag me wel af hoe goed hun evidence store beveiligd is na het fiasco van Sirko. Maargoed, Fictie hè. Zo kunnen we alle eigenaardigheden wel wegdoen haha.
Al met al; Ik vond het een topseizoen! Alleen het einde kan ik nog niet plaatsen..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_120411298
Wat een bout einde :') Sjonge jonge, wat een cliché gebeuren allemaal.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 17 december 2012 @ 12:27:12 #232
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120411412
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:') om 06:19:57 de aflevering gezien hebben en alleen dit posten, hoe geil kun je worden van spoilen

Een maand geleden was al bekend dat Deb dat zou doen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 17 december 2012 @ 12:28:53 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120411461
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een maand geleden was al bekend dat Deb dat zou doen
Het was waarschijnlijk al eerder bekend maar ben blij dat ik het niet wist
pi_120411890
Anti-climax inderdaad. Beetje jammer ook dat LaGuerta geen vingerafdruk heeft van Dexter aan de deur van die container met het plastic en de kettingzaag er nog in. Ook vreemd ( :') )dat LaGuerta geen back-up heeft gevraagd toen ze nogmaals naar die container ging.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:') om 06:19:57 de aflevering gezien hebben en alleen dit posten, hoe geil kun je worden van spoilen
Inderdaad.
pi_120412085
laquerta is wel heel naïef om alleen naar die kade te gaan. Matthews kan volgend seizoen ook nog wel een rol gaan spelen. Hij is niet zo goedgelovig en zal het verhaal rond Estrada niet geloven.

Hoop wel dat Hannah volgend seizoen nog terugkomt
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 17 december 2012 @ 12:49:32 #236
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_120412130
Wat trouwens leuk was, als je vorige week de promo keek zag je dus Doakes surprise motherfucker zeggen in een setting waar je hem nooit dat zag zeggen (bij Dexter's hok). Dus dan kijk je deze ep en denk je de hele tijd of hij terugkomt of niet. Toen Dexter werd ondervraagd kwamen Deb en Masuka binnen. Masuka is kaal, en toen hij binnenliep was er een schaduw op zijn hoofd geworpen, en dat leek voor een split second dus op Doakes. Vervolgens als La Guerta uit de lift stapt met Dexter nog erin loopt er een kale zwarte politieagent voorbij, weer zo'n klein momentje van "hey, da's Doak.. oh toch niet". :D




[ Bericht 6% gewijzigd door Mirel op 17-12-2012 13:00:10 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_120413474
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een maand geleden was al bekend dat Deb dat zou doen
Waar dan? :o
pi_120413589
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:49 schreef Mirel het volgende:
Wat trouwens leuk was, als je vorige week de promo keek zag je dus Doakes surprise motherfucker zeggen in een setting waar je hem nooit dat zag zeggen (bij Dexter's hok). Dus dan kijk je deze ep en denk je de hele tijd of hij terugkomt of niet. Toen Dexter werd ondervraagd kwamen Deb en Masuka binnen. Masuka is kaal, en toen hij binnenliep was er een schaduw op zijn hoofd geworpen, en dat leek voor een split second dus op Doakes. Vervolgens als La Guerta uit de lift stapt met Dexter nog erin loopt er een kale zwarte politieagent voorbij, weer zo'n klein momentje van "hey, da's Doak.. oh toch niet". :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D Dat is wel heel leuk uitgevoerd dan!
pi_120413834
Wel mooi dat dat wijf nu eindelijk dood is.
pi_120413885
Ik was via de social media al een beetje gespoild wat er zou gebeuren vandaag, maar ondanks dat het plot een paar loose ends had vond ik wel dat er sterk werd geacteerd op het einde, daarom heb ik zeker van deze aflevering genoten.

Alleen gezien de problemen die ze zich nu weer op de hals hebben gehaald schat ik de kans op een happy end in seizoen 8 echt minuscuul in.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Bluurgh het volgende:
Wel mooi dat dat wijf nu eindelijk dood is.
Inderdaad zeg, de hele fanbase keek daar denk ik al seizoenen naar uit.
pi_120414461
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:49 schreef Mirel het volgende:
Wat trouwens leuk was, als je vorige week de promo keek zag je dus Doakes surprise motherfucker zeggen in een setting waar je hem nooit dat zag zeggen (bij Dexter's hok). Dus dan kijk je deze ep en denk je de hele tijd of hij terugkomt of niet.
Daarom kijk ik nooit promos. :)

Vond het een goede aflevering, weet alleen nog niet wat ik van het einde moet vinden. Ben benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden komend seizoen.
  maandag 17 december 2012 @ 13:50:55 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120414577
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef Kwork het volgende:

[..]

Waar dan? :o
Iemand voorspelde dat Hannah niet vermoord zou worden, dat ze zwanger zou worden en dat Deb Laguerta zou vermoorden

Is Hanah zwanger? Heb geen zin de laatste ep te kijken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120414708
Goeie afsluiter van het seizoen. Volle aflevering met spanning zitten kijken. En wat zag Hannah er lekker uit in de eerste scene O+
  maandag 17 december 2012 @ 13:54:01 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120414738
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Iemand voorspelde dat Hannah niet vermoord zou worden, dat ze zwanger zou worden en dat Deb Laguerta zou vermoorden

Is Hanah zwanger? Heb geen zin de laatste ep te kijken
Neuh, is ze niet. :P Nou ja, misschien ook wel, maar i.i.g. niet blijkend.

Die daar op de set werkte en een paar dingen gelekt had, had uiteindelijk wel gelijk.
Gebeurde wel veel in deze aflevering. :D Going out with a bang!
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef Smeich het volgende:
Ook vreemd ( :') )dat LaGuerta geen back-up heeft gevraagd toen ze nogmaals naar die container ging.
Ostrada vrijlaten was haar set-up. Ze had een deal met hem persoonlijk gemaakt. Nu deed 'ie weer een persoonlijk beroep op haar. Dat ging alles buitenom de department. Verder had ze natuurlijk ook al geen goed figuur geslagen bij haar andere actie en er was niemand die haar 'back' had. Wel dom dat ze in zo'n zelfde set-up trapt als zij Dexter wilde setuppen.

Hoe heeft Deb geen bloed op haar feestjurkje? :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120415313
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Iemand voorspelde dat Hannah niet vermoord zou worden, dat ze zwanger zou worden en dat Deb Laguerta zou vermoorden

Is Hanah zwanger? Heb geen zin de laatste ep te kijken
Dit?
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcxmosIqQu1qhs1v5o1_1280.jpg

Bleek uiteindelijk gewoon wat gegok dus. :')
pi_120415493
Denk dat ze wel meerdere scènes opgenomen hebben met verschillende einden hoor, ze schieten altijd meer beeldmateriaal.
pi_120415673
Ik moest er zelf ook een maken :@ :D

  FOK!fotograaf maandag 17 december 2012 @ 14:17:10 #248
364681 over_hedge
pi_120415677
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Droathoah het volgende:
Denk dat ze wel meerdere scènes opgenomen hebben met verschillende einden hoor, ze schieten altijd meer beeldmateriaal.
Uh nee :P Er worden meer scenes gefilmd ja. Maar niet verschillende eindes :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_120415808
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Een maand geleden was al bekend dat Deb dat zou doen
Wat is je punt?

Mijn punt is verder dat ik het dubieus vind dat iemand om 06:19:57 in de ochtend een post plaatst in het discussie-topic, te kennen gevende dat er iets gebeurt, met als enige beweegreden om anderen te spoileren, zonder verder een discussie te willen starten.

Ik kijk bewust geen spoilers, jij wel, jij bent vervolgens al zover vooruit in de serie dat je geen zin hebt de season finale te kijken, komt alleen even buurten om te horen of alle spoilers die je op de kop hebt getikt uit zijn gekomen :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 17 december 2012 @ 14:21:56 #250
177948 Daskaar
cake or death?
pi_120415862
al met al veel te veel in 1 seizoen willen proppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')