abonnement Unibet Coolblue
pi_120653557
Net bij Paul de Leeuw vertelde Cor Bakker dat hij wederom vader wordt!
quote:
Cor Bakker wordt weer vader
Hij kan kennelijk niet alleen goed pianospelen: Cor Bakker, de bekendste pianist van tv-land, wordt weer vader!
Cor Bakker wordt weer vader
De nu 51-jarige professionele pianist en muzikale sidekick van Paul de Leeuw wordt alweer voor de derde keer vader, zo liet hij RTL Boulevard weten. Veel meer details zijn er nog niet, maar die komen hopelijk snel!

bron: Himself in Langs de Leeuw en bovenstaande tekst van RtlBoulevard
pi_120653626
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:43 schreef Rimketje het volgende:
Net bij Paul de Leeuw vertelde Cor Bakker dat hij wederom vader wordt!

[..]

51, hmm. Ik ben benieuwd hoe oud zijn vrouw is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_120688678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

pak jij ff je bezem, brok gezelligheid!
_O- ! :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_120715359
Ik weet het niet...afgelopen vrijdag na een snelle verloving getrouwd en het weekend de volgende uitspraak doen

quote:
Ready to rock the cradle: Ronnie Wood and Sally Humphreys 'both really want to start a family right away'
quote:
Ronnie Wood wil snel baby's met nieuwe vrouw

Ronnie Wood kan niet wachten om een gezinnetje te stichten met zijn nieuwe vrouw.

De 65-jarige rocker trouwde vrijdag voor de derde keer, deze keer met de 34-jarige Sally Humphreys. De twee willen graag snel baby's, zo hebben meerdere Britse media gelezen in de krant Sunday People.

"Sally heeft altijd al kinderen gewild en denkt dat Ronnie een geweldige vader zal zijn", aldus een vriend van het koppel. "Ze hebben hebben het samen leuk en maken veel lol, maar een baby is iets dat ze alle twee heel graag snel willen."
pi_120716041
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:23 schreef kvd het volgende:
Ik weet het niet...afgelopen vrijdag na een snelle verloving getrouwd en het weekend de volgende uitspraak doen

[..]

[..]

brrr, je moet er maar zin in hebben als vrouw zijnde
pi_120716117
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:41 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

brrr, je moet er maar zin in hebben als vrouw zijnde
Geld? Zo snel mogelijk knocked up zijn en na de geboorte in bed geen prestaties meer leveren? Na paar jaar scheiden....alimentatie?
pi_120716169
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:43 schreef kvd het volgende:

[..]

Geld? Zo snel mogelijk knocked up zijn en na de geboorte in bed geen prestaties meer leveren? Na paar jaar scheiden....alimentatie?
ik zou t niet kunnen met die griezel hoor, maakt niet uit hoeveel geld er in t verschiet ligt
:N
pi_120716218
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zou t niet kunnen met die griezel hoor, maakt niet uit hoeveel geld er in t verschiet ligt
:N
ogen dicht, denken aan het lekker mannelijk hapje. Ze hoeft natuurlijk ook niet veel meer te doen dan liggen en mooi wezen ;)

(ik zou het ook niet kunnen hoor)
pi_120716253
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:47 schreef kvd het volgende:

[..]

ogen dicht, denken aan het lekker mannelijk hapje. Ze hoeft natuurlijk ook niet veel meer te doen dan liggen en mooi wezen ;)

(ik zou het ook niet kunnen hoor)
:D gelukkig maar ;)
pi_120761754
Zijn de geruchten dan toch waar? :)
Foto van dochtertje van Jessica Simpson:

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_120761776
Die geruchten zijn toch al bevestigd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_120761980
Volgens het bijgaande bericht niet. :)
Kon hier ook verder geen officiële bevestiging vinden in het topic.

quote:
JESSICA SIMPSON
PREGNANT!!


BREAKING NEWS
Jessica Simpson just tweeted a photo of her daughter Maxwell playing in the sand next to the words "BIG SIS" .... which can only mean one thing -- JESSICA'S PREGNANT!!!!

Right???

The rumors have been swirling for weeks -- but Jessica has been mum about the mom situation ... until now.

This will be 32-year-old Jessica's second child with her fiance' Eric Johnson -- a former NFL player.
Jessica gave birth to her first child, Maxwell Drew Johnson, back on May 1.
The big question -- how will the pregnancy affect her $4 MILLION deal with Weight Watchers?

Story developing ...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:21:01 #138
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120762847
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:23 schreef kvd het volgende:
Ik weet het niet...afgelopen vrijdag na een snelle verloving getrouwd en het weekend de volgende uitspraak doen

[..]

[..]

Vader worden op je 65e. :N

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:04 schreef Felixa het volgende:
Zijn de geruchten dan toch waar? :)
Foto van dochtertje van Jessica Simpson:

[ afbeelding ]
Wat een schatje. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2012 @ 14:15:56 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120816901
quote:
Let's hear it for Annemieke's baby!

Hoera! Annemieke en haar man Phil Tilli zijn Tweede Kerstdag bevallen van een prachtig dochtertje genaamd Jet Sterre Geraldine Tilli.

Na een hoop hectiek op Tweede Kerstdag is de dochter van 3FM DJ Annemieke Schollaardt en Phil Tilli, gitarist van Moke, geboren. Het Kerstkindje kwam 's middags rond twee uur ter wereld en is helemaal compleet! Gefeliciteerd!

Annemieke en Phil Tilli krijgen dochtertje
Annemieke verraste haar collega's bij 3FM afgelopen juli (2012) toen er tijdens het Holy Moly-item van Gerard Ekdom beschuit met muisjes onder het folie lag! Al snel bleek dat deze zoete snack afkomstig was van Annemieke en haar man Phil Tilli.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120817328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die geruchten zijn toch al bevestigd?
Ja volgens mij ook, in dit filmpje zegt ze het zelf:
pi_120817916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef MQBM het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook, in dit filmpje zegt ze het zelf:
Hebben ze mooi opgelost bij weight watchers! :D
pi_120835190
quote:
Dochter voor Kings of Leon-drummer

Kings of Leon-drummer Nathan Followill (33) en zijn vrouw Jessie Baylin zijn woensdag de trotse ouders van een dochter geworden.

Het meisje heeft de naam Violet Marlowe Followill gekregen, meldt People. Het is het eerste kindje voor het stel dat drie jaar geleden in het huwelijksbootje stapte. Nathan is bekend van de succesvolle rockbank Kings of Leon.

De Amerikaanse groep uit Nashville, bestaande de drie broers Nathan, Caleb en Jared en hun neef Matthew Followill scoorde wereldwijd hits met nummers als als Sex on Fire en Use Somebody.

Zanger Caleb werd in juni ook al vader van een dochter.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120840501
quote:
17s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Jaaaaaaa leuk! *O* *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_120852443
En Shakira heeft een zoontje.

quote:
Shakira bevallen van een zoontje
BARCELONA - Shakira is bevallen van een zoontje. De vader, Barcelona-speler Gerard Pique, maakte het nieuws donderdag bekend.

Hij schreef op Twitter: “Onze zoon is geboren! We zijn door het dolle heen! Iedereen bedankt voor de lieve berichten.”
Het stel, dat elkaar leerde kennen op de set van Shakira’s video voor Waka Waka in 2010, kondigde de zwangerschap van de 35-jarige Colombiaanse zangeres afgelopen september aan.
De naam van het jongetje is nog niet bekendgemaakt.
  vrijdag 28 december 2012 @ 08:17:01 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120852495
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:38 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Hebben ze mooi opgelost bij weight watchers! :D
Maar wat is dan eigenlijk het probleem want ze ziet er best slank uit. Het is niet zo alsof ze daar moddervet staat!
pi_120853681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 14:24 schreef MQBM het volgende:

[..]

Ja volgens mij ook, in dit filmpje zegt ze het zelf:
dit filmpje is 2 dagen geleden geplaatst, na haar officiële bekendmaking dus
pi_120853726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2012 08:17 schreef Aventura het volgende:

[..]

Maar wat is dan eigenlijk het probleem want ze ziet er best slank uit. Het is niet zo alsof ze daar moddervet staat!
Ja ze ziet er best goed uit! :)

Maar nu gaat de aandacht alweer naar haar nieuwe zwangerschap, terwijl het enkel over het afvallen had moeten gaan, denk ik? En misschien hadden ze haar ook gewoon nog veel slanker willen zien.
Haar gezicht is nog wel steeds vol, maar dat is niet zo gek.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_120854302
Gelukkig maar Thomas. Sorry dat wij er aan twijfelden dat ze de liefde van je leven is, je tweelingziel en your one and only.

quote:
Thomas Berge vindt baby niet te vroeg in relatie
HILVERSUM - Thomas Berge en Myrthe Mylius zijn pas een stelletje sinds het voorjaar. Toch vinden de twee het helemaal niet te vroeg voor een baby.
Foto: ANP

"We waren zo snel vertrouwd met elkaar", vertelt Mylius aan Shownieuws.

Voor de blondine gaat het dus helemaal niet te snel: ''Zo voelt het helemaal niet voor ons, het voelt alsof we al heel lang bij elkaar zijn''.

Begin november maakte het stel bekend een kindje te verwachten. Berge is erg enthousiast over zijn aanstaande vaderschap. De zanger voelt zich dan ook heel betrokken bij zijn kindje. ''Het is bijzonder dat je bijna niks kunt zien en toch al zo betrokken bent bij het hele proces.''

Berge denkt ook te weten wat het wordt: ''Een meisje is absoluut niet erg, maar ik denk gewoon dat het een jongetje wordt''.

Mylius is op 24 mei uitgerekend.


[ Bericht 1% gewijzigd door bloempje-moi op 28-12-2012 11:08:42 ]
pi_120854549
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 10:23 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelukkig maar Thomas. Sorry dat wij er aan twijfelden dat ze de liefde van je leven is, je tweelingziel en the love of your life.

[..]

quote:
'Een meisje is absoluut niet erg,
Gelukkig maar zeg! Dan hoef je haar niet terug te sturen mocht het zo zijn :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 10:37:25 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_120854646
Oh ik vind Jet zo een leuke naam voor die rock 'n' roll baby van Annemiek trouwens :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')