abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 december 2012 @ 13:53:36 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120227833
En NL staat volgens nu.nl vandaag op 1,799
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 12 december 2012 @ 14:20:09 #102
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_120228660
quote:
99s.gif Op woensdag 12 december 2012 13:52 schreef XL het volgende:

[..]

Donderdag is het laagste volgens statistieken

Sinds die concurrentiemaatregelen in Augustus pakt het voor de consument wel goed uit. Het verschil met Nederland is veel groter geworden en prijzen in DE dalen veel sneller. Heb onlangs al euforisch 1,499 gepost, deze week ook nog 1,479 meegepakt!
Voor E95 neem ik aan? Dat scheelt nogal ja. :Y
  woensdag 12 december 2012 @ 14:23:34 #103
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120228769
E95 yep
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 12 december 2012 @ 20:59:12 #104
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120244169
DLD goedkoper met de diesel dan NL?? Dan moet ik hier in de buurt eens op gaan letten!
pi_120264652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef gateway het volgende:
DLD goedkoper met de diesel dan NL?? Dan moet ik hier in de buurt eens op gaan letten!
Net over de grens zit zo'n onbemande goedkope pomp waar ik altijd tank, eens kijken of de pomp hier in het dorp goedkoper is dan!

Even een vraagje aan wie televisie/radio via canal digitaal heeft: zou iemand eens willen uitproberen of hij/zij de radiozender Classic FM kan ontvangen? Ik heb hem twee keer in mijn lijst staan maar heb bij beide heb ik geen geluid. Als het goed is is het een vrij te ontvangen zender, niet versleuteld.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:10:34 #106
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120283154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Net over de grens zit zo'n onbemande goedkope pomp waar ik altijd tank, eens kijken of de pomp hier in het dorp goedkoper is dan!

Even een vraagje aan wie televisie/radio via canal digitaal heeft: zou iemand eens willen uitproberen of hij/zij de radiozender Classic FM kan ontvangen? Ik heb hem twee keer in mijn lijst staan maar heb bij beide heb ik geen geluid. Als het goed is is het een vrij te ontvangen zender, niet versleuteld.
hier net over de grens zit een pomp, maar die is altijd iets duurder omdat er veeeeeeel duitsers tanken
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 december 2012 @ 21:25:13 #107
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_120283851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:07 schreef Gwywen het volgende:

[..]
Even een vraagje aan wie televisie/radio via canal digitaal heeft: zou iemand eens willen uitproberen of hij/zij de radiozender Classic FM kan ontvangen? Ik heb hem twee keer in mijn lijst staan maar heb bij beide heb ik geen geluid. Als het goed is is het een vrij te ontvangen zender, niet versleuteld.
Ik heb 2 Classic FM's via Canal Digitaal, de ene doet het niet en de andere wel. Dan heb ik nog een Classic FM die kennelijk niet via Canal Digitaal komt en die zend weer wat anders uit.
  donderdag 13 december 2012 @ 22:14:50 #108
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120286136
"Das Vaterland" wordt morgen (en volgende week) op de proef gesteld. :o

Mijn vader, een Duitser die al enkele jaren in de Dominicaanse Republiek woonde, komt (hals over kop) hierheen voor medische behandeling. Hij is ziek, en in de DomRep is de behandeling niet afdoende. De kennis is er wel, de organisatie echter niet.

Vanaf morgen begint het geregel; eerst naar het Burgerbüro; alvast inschrijfformulier halen (hij komt bij ons wonen). Probleempje: hij heeft geen Personalsausweis, alleen een Reisepass. Dus moet ik erachter zien te komen of er een Ersatzausweis geregeld kan worden, zodat ie snel bij de Krankenkasse een verzekering kan afsluiten.

Ik stel groot vertrouwen in de Duitse bureaucratie, ik hoop maar dat ze me niet teleurstellen!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 13 december 2012 @ 22:15:23 #109
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120288078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:25 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik heb 2 Classic FM's via Canal Digitaal, de ene doet het niet en de andere wel. Dan heb ik nog een Classic FM die kennelijk niet via Canal Digitaal komt en die zend weer wat anders uit.
Ja, dat schijnt te kloppen, dat de een het wel doet en de andere niet, een van de twee is per 30-11 uit de lucht. Maar wel gek dat de andere het bij jou wel doet en bij mij niet. Bedankt dat je het even uitgeprobeerd hebt in elk geval. Ik zal toch maar even contact met de klantenservice van Canal digitaal opnemen.
Ik luister nu maar naar een Franse klassieke zender, prima muziek maar dat geklets tussendoor is onbegrijpelijk :P
pi_120307480
Nou, het is gelukt; zenders opnieuw ingesteld, en ineens een derde Classic FM zender in m'n lijstje die het wél deed (want ik dacht: het kan toch niet zo zijn dat qltel 'm wel kan ontvangen en ik niet).

Vanmorgen hebben we een Energieberäterin op bezoek gehad, om te kijken wat er aan ons huis te verbeteren valt op energiegebied. Ik heb gelukkig geen problemen met Duits verstaan, want er kwam behoorlijk wat vakjargon voorbij.

Ze vertelde dat als we spouwmuur, vensters, dakisolatie en nieuwe ketel allemaal zouden doen, we een totale energieverbetering van wel 70% kunnen halen in dit huis. Ik stond daar echt van te kijken, dat had ik totaal niet verwacht.
Maar ja, met een ketel van veertig jaar oud met een rendement van 60% (ze rekende voor, van elke 1000 die we verstoken, verdwijnt 400 liter in feite rechtstreeks als door de schoorsteen naar buiten, daar schrik je toch wel van) en onze "open zolder" (lees: dakpannen zichtbaar, windkracht 10 binnen als het windkracht 10 buiten is en idem voor de temperatuur) valt natuurlijk een flinke winst te behalen.

Nu is het alleen afwachten of onze bank wil meewerken aan het KFW programma en dat schijnt nogal problematisch te kunnen worden, heb ik van diverse kanten al begrepen. Want de bank is alleen een doorgeefluik en wordt (op wat meer administratief werk na) niets wijzer. Onze bank handelde keurig binnen dat plaatje en schoof toen we daar vanmiddag even op gesprek gingen, de KFW opzij en probeerde ons een gewoon krediet aan te smeren.

Zijn er meer mensen met ervaring met KFW om energie-bevorderende maatregelen aan het huis te bekostigen?
pi_120313762
Wij hebben er nog geen ervaring mee, maar dit staat ook op ons lijstje om te doen.

We zijn dus erg nieuwsgierig naar je ervaringen :) Vooral ook op het gebied van de KFW afhandeling mbt de banken.

Succes in ieder geval!
pi_120316885
Je moet sowieso een Energieberater laten komen, die moet de dingen die je laat doen goedkeuren voordat de KFW je überhaupt iets wil verlenen, en kan heel veel advies geven over punten in jouw huis waar te besparen valt.
En je kunt alvast wat offertes aanvragen. Ik weet niet wat je allemaal wilt laten doen?
Overigens hoef je niet per se je hele huis aan te pakken, je kunt ook een Energetische Teilsanierung laten uitvoeren. Wij overwegen het isoleren van het dak bijv. zelf te doen. Dan moet je het ook wel zelf betalen en het voldoet wellicht niet volledig aan de KFW eisen, maar investeringen als dit verdien je desondanks behoorlijk snel terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gwywen op 14-12-2012 20:38:30 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2012 @ 15:27:37 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120509832
PureEvil, jij klaagde toch dat de Penny wegging in Goch? Daar komt vanaf morgen een Action voor terug *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_120509946
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef Rewimo het volgende:
PureEvil, jij klaagde toch dat de Penny wegging in Goch? Daar komt vanaf morgen een Action voor terug *O*
Ook in Bonn. ^O^

Is toch een Nederlands bedrijf? Vond het altijd wel handig voor kleine dingen goedkoop te kopen. Kwaliteit is meestal ook nog goed, zeker gezien de prijs die je daar betaalt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 december 2012 @ 15:35:19 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120510228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Felagund het volgende:
Ook in Bonn. ^O^

Is toch een Nederlands bedrijf? Vond het altijd wel handig voor kleine dingen goedkoop te kopen. Kwaliteit is meestal ook nog goed, zeker gezien de prijs die je daar betaalt.
Zie de site :) Van alles en nog wat en inderdaad goedkoop ;) Vooral handig voor schrijfwaren, snoep/zoutjes, en allerlei huishoudmeuk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Milf woensdag 19 december 2012 @ 16:18:12 #117
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_120511949
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zie de site :) Van alles en nog wat en inderdaad goedkoop ;) Vooral handig voor schrijfwaren, snoep/zoutjes, en allerlei huishoudmeuk.
En knutselspul voor de kinderen en brei en meer handwerkdingen :9
Hij zit hier ook in Leer en volgens mij ook in Papenburg.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 december 2012 @ 16:24:14 #118
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_120512193
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ook in Bonn. ^O^

Is toch een Nederlands bedrijf?
Ja, de eerste was in Enkhuizen.

En die in Bonn opent pas in januari.. :P Die in Goch morgen. Dat is dan de 6e in Duitsland.
pi_120575378
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Action en de Postenbörse? Die zit hier in 't dorp, ook zo'n winkeltje vol goedkoop spul.

Weten jullie trouwens hoe je Teilkindergeld moet aanvragen? Moet ik dan met m'n hele gezin naar Osnabrück om te bewijzen dat mijn kind bestaat of kan dat ook simpeler?
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:48:11 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120600168
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef phluphy het volgende:
"Das Vaterland" wordt morgen (en volgende week) op de proef gesteld. :o

Mijn vader, een Duitser die al enkele jaren in de Dominicaanse Republiek woonde, komt (hals over kop) hierheen voor medische behandeling. Hij is ziek, en in de DomRep is de behandeling niet afdoende. De kennis is er wel, de organisatie echter niet.

Vanaf morgen begint het geregel; eerst naar het Burgerbüro; alvast inschrijfformulier halen (hij komt bij ons wonen). Probleempje: hij heeft geen Personalsausweis, alleen een Reisepass. Dus moet ik erachter zien te komen of er een Ersatzausweis geregeld kan worden, zodat ie snel bij de Krankenkasse een verzekering kan afsluiten.

Ik stel groot vertrouwen in de Duitse bureaucratie, ik hoop maar dat ze me niet teleurstellen!
Voor de geïnteresseerde in Duitse wetgeving en zulks (de rest mag dit negeren indien gewenst).

Inschrijving was een eitje. Hij heeft een inkomen (pensioen) en een adres (mijnes), dus dat was binnen 10 minuten geregeld.

Ziektekostenverzekering: ingewikkelde wetgeving !! Als je in het buitenland hebt gewoond en je keert terug, moet je oude verzekeraar je weer opnemen. Dat MOET. Echter, als je in die tussentijd gepensioneerd werd, ligt dit iets ingewikkelder. De details zal ik jullie besparen.

In de praktijk:
1). AOK zegt: eerst uitzoeken of je bij je oude verzekeraar MOET of dat je mag KIEZEN.
2). De oude verzekeraar (DAK) zegt: je mag kiezen! Oké, dan kies ik voor jullie! DAK: we WILLEN je niet!
3). AOK (keuze) zegt: wij MOGEN je niet verzekeren, op basis van artikel xxx
4). DAK zegt: oh! artikel xxx. Oké. Dan klopt het. We nemen je. (Want dat MOETEN we).


Na 3 dagen van vele, vele gesprekken, verdeeld over de kantoren in Emmerich en Kleve, heb ik respect gekregen voor een overheid die in staat is zóveel regelgeving te maken, dat zelfs de instanties het niet meer begrijpen.
Only in Germany. 8)7
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:50:08 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120600256
Leuk detail: de AOK was zo verbolgen over de werkwijze van DAK, dat ze ter plaatse een bezwaarschrift hebben opgesteld dat mijn vader moest ondertekenen. Ze hebben namelijk de wet overtreden, en dit zal nog de nodige consequenties krijgen. Waarschijnlijk specifiek voor de Emmerich-vestiging, niet in het algemeen.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:47:45 #122
63722 z80
I fink you freaky
pi_120602577
doet me denken aan deze: vrijgeleide A38

Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:44:23 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120604619
Ik geloof dan driekwart van alle wetsteksten in de wereld in het Duits zijn,.,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:49:12 #124
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120604790
Maar het is toch ook wel een beetje de mentaliteit, hoor (van sommige ambtenaren).

In uw pas staat als naam: Manfred Hans (+ achternaam etc.)

Op dit document staat: Hans Manfred (+ achternaam etc.)

U bent wellicht niet de juiste persoon. Zorgt u voor de juiste documenten.


Die man is echt ziek. :r
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 december 2012 @ 19:32:48 #125
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_120608215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef z80 het volgende:
doet me denken aan deze: vrijgeleide A38

Ah, het huis dat gek maakt uit Asterix in Rome.. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 december 2012 @ 19:36:23 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120608352
Altijd fijn die bureaucratie :{w Wat een gedoe Phluph -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_120613098
Weet iemand wanneer de nieuwe AOK passen komen? ik heb al maanden geleden pasfoto's afgegeven bij de AOK, maar tot op heden nog geen nieuwe pasjes....
  Milf vrijdag 21 december 2012 @ 21:51:39 #128
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_120614946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef aegir_de_viking het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe AOK passen komen? ik heb al maanden geleden pasfoto's afgegeven bij de AOK, maar tot op heden nog geen nieuwe pasjes....
Hetzelfde hier. :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_120615470
Ik heb het nieuwe pasje al maanden. (Al duurde bij mij ook maanden nadat ik de pasfoto had verstuurd).

Ah, verkeerd gelezen, ik zitzelf bij TK.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_120727652


Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 december 2012 @ 18:53:30 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120728819
Voor jou ook ~:) En iedereen hier natuurlijk :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 december 2012 @ 18:58:32 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_120729021
und ein guten Rutsch ins neue Jahr.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 25 december 2012 @ 09:39:58 #133
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120750919
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:23 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]

Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr!
das gleiche Wünsche ich Dir und alle anderen im topic!
pi_120808139
Terwijl in Nederland de discussie oplaait over het al dan niet verbieden van consumenten vuurwerk, verbaas ik mij over de relatieve rust in Duitsland.
Minder dan een week voor nieuw jaar en ik heb nog geen knal gehoord.
Zo kan het dus ook!
  Milf donderdag 27 december 2012 @ 09:51:10 #135
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_120809151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 07:42 schreef opinionr het volgende:
Terwijl in Nederland de discussie oplaait over het al dan niet verbieden van consumenten vuurwerk, verbaas ik mij over de relatieve rust in Duitsland.
Minder dan een week voor nieuw jaar en ik heb nog geen knal gehoord.
Zo kan het dus ook!
Hier ook.

Stilte (voor de storm :P)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 27 december 2012 @ 10:13:22 #136
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_120809455
Tja in DE weten ze zich over het algemeen nog te gedragen :)

Ik vond het in het begin wel eens vervelend, dat brave gedoe en Sie en Guten Morgen. Maar het werpt wel zijn vruchten af :D
  donderdag 27 december 2012 @ 10:23:05 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120809615
Als het verkocht wordt knalt het hier ook. Als je vandaag zou knallen bij ons op het dorp ben je ook gewoon de lul, dan gaat het hele team van veldwachters achter je aan en krijg je een boete van 15 euro. Het mooie is dat die boete van 15 euro werkt en de politie nog gezag uitstraalt. In Nederland ren je weg als de politie komt en gooi je strijkers als ze je achterna komen en nog mogen ze niks doen. Ik ben voor het gericht op de benen schieten bij wegrennen en gericht op het hoofd als ze vuurwerk naar de politie gooien.

Ik denk dat in Duitsland in steden als Dresden, waar iedereen zwaar vuurwerk uit Polen haalt het wel al knalt nu.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 27 december 2012 @ 15:07:02 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_120819036
zijn de boodschappen in Duitsland vandaag extra goedkoop? of zijn alle kerst boodschappen al weer op en moet er voor oud/nieuwe alvast winkelwagens vol gehaald worden.
net even de stad in geweest om te kijken voor een andere tv. fiets langs een supermarkt, parkeerterrein helemaal vol. kom bovenaan in kleve ook geen parkeerplaats meer te vinden. blij dat ik met de fiets was.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 27 december 2012 @ 17:32:32 #139
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120825257
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:07 schreef z80 het volgende:
zijn de boodschappen in Duitsland vandaag extra goedkoop? of zijn alle kerst boodschappen al weer op en moet er voor oud/nieuwe alvast winkelwagens vol gehaald worden.
net even de stad in geweest om te kijken voor een andere tv. fiets langs een supermarkt, parkeerterrein helemaal vol. kom bovenaan in kleve ook geen parkeerplaats meer te vinden. blij dat ik met de fiets was.
Waarom zocht je een parkeerplek als je met de fiets was? ;)
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 27 december 2012 @ 17:37:33 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120825508
Jippie, mijn Darwinvis is binnen!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_120860106
Wat ga je er mee doen, op je auto plakken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:10:44 #142
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120861618
Mag je in een Duits ziekenhuis bloemen op je kamer neerzetten?

(en weet iemand of er een winkeltje bij is waar je dat soort dingen kunt kopen? - Kleve in dit geval)
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:23:02 #143
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_120862192
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef phluphy het volgende:
Mag je in een Duits ziekenhuis bloemen op je kamer
Nee, voor zover ik weet niet.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:29:30 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120862455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:32 schreef Felagund het volgende:
Wat ga je er mee doen, op je auto plakken?
Yep!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_120865051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 07:42 schreef opinionr het volgende:
Terwijl in Nederland de discussie oplaait over het al dan niet verbieden van consumenten vuurwerk, verbaas ik mij over de relatieve rust in Duitsland.
Minder dan een week voor nieuw jaar en ik heb nog geen knal gehoord.
Zo kan het dus ook!
Van mij mogen ze het vandaag nog verbieden! Zijn we hier tenminste van die asociale vuurwerktoeristen af. Ik zorg normaal dat ik in de vuurwerkverkoop niet naar de winkel ga, maar omdat je hier geen klap hoort had ik er niet over nagedacht en besloot met mn dochter schoenen te gaan kopen in Kranenburg.
Geen parkeerplek te vinden natuurlijk en zodra er een plekje vrijkomt wordt er letterlijk gevochten om dat plekje. Wat een hysterisch volk zeg, je schaamt je spontaan dat je ook een nederlander bent.
pi_120865184
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef phluphy het volgende:
Mag je in een Duits ziekenhuis bloemen op je kamer neerzetten?

(en weet iemand of er een winkeltje bij is waar je dat soort dingen kunt kopen? - Kleve in dit geval)
In het St Antonius Hospital mochten er op de kraamafdeling in elk geval wel bloemen op de kamer maar in het winkeltje beneden werden ze niet verkocht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 28 december 2012 @ 17:00:23 #147
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120868710
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 december 2012 14:10 schreef phluphy het volgende:
Mag je in een Duits ziekenhuis bloemen op je kamer neerzetten?

(en weet iemand of er een winkeltje bij is waar je dat soort dingen kunt kopen? - Kleve in dit geval)
Ja, wel bloemen, geen potplanten. In Kleve was volgens mij geen winkeltje.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:05:30 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120868963
Wat een heerlijk gevoel is het geen reet te geven om vuurwerk
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 december 2012 @ 14:29:42 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120910254
Wie weet er een leuk restaurantje in Goch waar wij morgen uit eten kunnen gaan? :Y) We hebben zo onze vaste adressen maar er zijn vast mensen met tips.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 december 2012 @ 11:58:31 #150
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_120949301
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een heerlijk gevoel is het geen reet te geven om vuurwerk
Ja he. :D

Ik zag ze gisteren ook weer als gieren grabbelen ende graaien in de bakken. Dan voel ik me toch ff speciaal als ik er zonder moeite aan voorbij kan lopen. :)
  zondag 30 december 2012 @ 12:00:21 #151
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120949360
hoor inderdaad veeeel nederlanders die in DE vuurwerk kopen.... Ik koop al een aantal jaar geen vuurwerk meer. Kijk wel naar de rest met een biertje in mijn hand :)
  zondag 30 december 2012 @ 12:47:46 #152
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_120951011
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:00 schreef gateway het volgende:
hoor inderdaad veeeel nederlanders die in DE vuurwerk kopen.... Ik koop al een aantal jaar geen vuurwerk meer. Kijk wel naar de rest met een biertje in mijn hand :)
Op zich wel raar, vuurwerk is in duitsland flink duurder geworden en het consumentenvuurwerk in nederland sterker.

Wederom niets gekocht, morgen carbidschieten met de Nachbarschaft und das reicht mir....
  zondag 30 december 2012 @ 12:51:02 #153
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_120951130
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Op zich wel raar, vuurwerk is in duitsland flink duurder geworden en het consumentenvuurwerk in nederland sterker.

Wederom niets gekocht, morgen carbidschieten met de Nachbarschaft und das reicht mir....
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Op zich wel raar, vuurwerk is in duitsland flink duurder geworden en het consumentenvuurwerk in nederland sterker.

Wederom niets gekocht, morgen carbidschieten met de Nachbarschaft und das reicht mir....
carbidschieten... das ook al een tijd geleden dat we dat deden.... Misschien dit jaar, we gaan naar familie van vrienden van mijn vriendin die in Dunkel-Deutschland wonen.... Zo'n boerendorpje... misschien doen ze dat daar ook wel :)
  zondag 30 december 2012 @ 13:13:07 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_120951990
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 12:47 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Op zich wel raar, vuurwerk is in duitsland flink duurder geworden en het consumentenvuurwerk in nederland sterker.

Wederom niets gekocht, morgen carbidschieten met de Nachbarschaft und das reicht mir....
vuurwerk in NL is dit jaar ook flink duurder. ik help zelf met de verkoop van dat spul dus zie elk jaar de prijzen en verpakkingen langs komen.
er zit wel een groot verschil tussen vuurwerk in NL en D. zowel het gewicht als het soort kruit.
ik mag graag naar vuurwerk kijken maar steek zelf niets af. in 45 seconden 50¤ in vlammen op.
ik haal voor dat bedrag liever een fles whisky. deze gaat ook nog wat langer mee dan de 45 seconden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 30 december 2012 @ 13:44:41 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120953365
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 11:58 schreef RonB79 het volgende:

[..]

Ja he. :D

Ik zag ze gisteren ook weer als gieren grabbelen ende graaien in de bakken. Dan voel ik me toch ff speciaal als ik er zonder moeite aan voorbij kan lopen. :)
Bij vuurwerk24 in Elten hebben ze eenrichtingsverkeer ingesteld voor de klanten en er staat een verkeersbegeleider.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 december 2012 @ 13:51:00 #156
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120953643
We hebben voor de jongens in NL een grote zak vol astronauten (rotjes) besteld en grondbloemen...Kunnen ze de hele avond gooien met die dingen :P en in duitsland een pijlenpakketje...vind t wel prima zo.
Gisteren kwam de familie ook nog ff langs natuurlijk :P ff vuurwerk inslaan en gelijk hier op visite ;) (en natuurlijk een pakketje meegebracht voor de jongens...alsof we niet genoeg hebben :P haha)
  zondag 30 december 2012 @ 14:47:55 #157
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_120956416
Ik mijd hier in deze dagen gewoon de winkels in duitsland, alles draait toch om vuurwerk.
Nee zogezegd niet aan mij besteed.
5 kilo carbid, 2 melkbussen, wat Wendefleisch en Jägermeister en ik kom de dag wel door zonder vuurwerk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 december 2012 @ 14:49:54 #158
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120956522
Wij doen ook niet aan vuurwerk. We wonen hier mooi hoog en zien overal om ons heen prachtig vuurwerk zonder al te veel geknal vlakbij. Prima geregeld ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 december 2012 @ 14:51:38 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120956609
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef Rewimo het volgende:
Wij doen ook niet aan vuurwerk. We wonen hier mooi hoog en zien overal om ons heen prachtig vuurwerk zonder al te veel geknal vlakbij. Prima geregeld ^O^
Dito, en matroos hond is niet bang voor vuurwerk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 december 2012 @ 18:09:35 #160
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120965631
Bij het Kolpinghaus (gemeenschapshuis) in Elten, waarvan het terrein achter onze tuin ligt, wordt ook altijd carbid geschoten. Op de 31e en de 1e, om het kwartier, soms vaker. Onze hond is er dus wel heel bang voor, en moet soms 48 uur haar plas ophouden omdat ze gewoon niet naar buiten durft.

Dus dit jaar ga ik naar een tante in Zuid Limburg, die in een relatief rustige buurt woont. En voor de "plasjes" rijd ik wel even naar de Zuid-Limburgse heuvels, ver van de bewoonde wereld.

En inderdaad, Piet, ik heb die verkeersregelaar zien staan bij die vuurwerkverkoop. Terwijl het eigenlijk wel meeviel met de drukte.
... ♥ ik mis je ♥
pi_120970274
Ik vind het hier enorm meevallen met vuurwerk. Volgens mij is er in het hele dorp nog geen rotje afgestoken. Als we al wat horen is het de carbid van net over de grens.
Benieuwd hoe het morgenavond is. Ik denk dat ik achter het huis op de heuveltop ga kijken, dan kan ik het vuurwerk van Enschede zien.
Ik moet zelf nog een paar dozen sterretjes van vorig jaar hebben liggen, maar die zijn met de verhuizing enigszins zoek geraakt. :P
  zondag 30 december 2012 @ 21:23:36 #162
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_120977558
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 19:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het hier enorm meevallen met vuurwerk. Volgens mij is er in het hele dorp nog geen rotje afgestoken. Als we al wat horen is het de carbid van net over de grens.
Benieuwd hoe het morgenavond is. Ik denk dat ik achter het huis op de heuveltop ga kijken, dan kan ik het vuurwerk van Enschede zien.
Ik moet zelf nog een paar dozen sterretjes van vorig jaar hebben liggen, maar die zijn met de verhuizing enigszins zoek geraakt. :P
net een weekendje in ootmarsum doorgebracht en carbid was ruim op voorraad dit jaar volgens mij. Eerder en vaker dan vorig jaar voor mijn gevoel. Blijft een zalige knal wel als carbid afgaat, zo'n lekkere diepe knal met veel bas :7
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Milf zondag 30 december 2012 @ 21:26:59 #163
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_120977793
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 30 december 2012 @ 21:27:27 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_120977822
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef phluphy het volgende:
Bij het Kolpinghaus (gemeenschapshuis) in Elten, waarvan het terrein achter onze tuin ligt, wordt ook altijd carbid geschoten. Op de 31e en de 1e, om het kwartier, soms vaker. Onze hond is er dus wel heel bang voor, en moet soms 48 uur haar plas ophouden omdat ze gewoon niet naar buiten durft.

Dus dit jaar ga ik naar een tante in Zuid Limburg, die in een relatief rustige buurt woont. En voor de "plasjes" rijd ik wel even naar de Zuid-Limburgse heuvels, ver van de bewoonde wereld.

En inderdaad, Piet, ik heb die verkeersregelaar zien staan bij die vuurwerkverkoop. Terwijl het eigenlijk wel meeviel met de drukte.
Dan woon jij vlakbij het spoor? Arme hond trouwens.
Heb je niet veel last van die treinen? Wij hebben daar prachtige huizen gezien maar ons te dicht aan het spoor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 december 2012 @ 22:04:51 #165
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_120980830
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan woon jij vlakbij het spoor? Arme hond trouwens.
Heb je niet veel last van die treinen? Wij hebben daar prachtige huizen gezien maar ons te dicht aan het spoor.
Niet echt "vlakbij". En van de treinen heb ik eigenlijk alleen echt "last" als de wind net deze kant op staat. En "last'' alleen als ik net aan het telefoneren ben of zo (buiten). Meestal hoor ik het niet eens.
Hé, ik slaap zo'n 50 meter onder de kerkklokken van de St. Martinus kerk, en dat hoor ik ook al niet meer. :D
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 31 december 2012 @ 14:28:59 #166
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121009125
Bakken vol vuurwerk in de kelder van Kaufhoff... Ben ik toch blij dat het in Nederland aan wat strengere regels is gebonden...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Milf maandag 31 december 2012 @ 15:10:23 #167
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_121010608
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef wonderer het volgende:
Bakken vol vuurwerk in de kelder van Kaufhoff... Ben ik toch blij dat het in Nederland aan wat strengere regels is gebonden...
Vraag ik mij af of het ooit is fout gegaan. Anders zou het ook hier wel strenger zijn qua opslag toch?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 31 december 2012 @ 15:16:15 #168
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121010811
Geen idee. Maar alleen het idee al...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 31 december 2012 @ 15:32:47 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121011574
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef phluphy het volgende:

[..]

Niet echt "vlakbij". En van de treinen heb ik eigenlijk alleen echt "last" als de wind net deze kant op staat. En "last'' alleen als ik net aan het telefoneren ben of zo (buiten). Meestal hoor ik het niet eens.
Hé, ik slaap zo'n 50 meter onder de kerkklokken van de St. Martinus kerk, en dat hoor ik ook al niet meer. :D
Vind het evengoed schandalig dat DB een heel stuk van de berg wil afgraven met toestemming van de overheid maar geen fuck hoeft te investeren in geluidsmuren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 december 2012 @ 18:20:00 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_121018110
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef wonderer het volgende:
Bakken vol vuurwerk in de kelder van Kaufhoff... Ben ik toch blij dat het in Nederland aan wat strengere regels is gebonden...
zolang het spul in de verpakking zit is er niets aan de hand. zit de omdoos er nog omheen dan kun je er zelfs met een gasbrander op zonder dat er iets gebeurd. als vuurwerk los uit de verpakking ligt moet je beter opletten.
alle ongelukken met vuurwerk gebeuren enkel met professioneel vuurwerk en dan nog waar het kruit wordt verwerkt of door gehobby met illegaal vuurwerk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 december 2012 @ 19:09:07 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_121019516
Zoonlief heeft vanmiddag traditiegetrouw meegedaan aan de Sylvesterlauf. Het was een stuk minder druk (qua toeschouwers) dan vorig jaar. Komt vast doordat het vandaag een werkdag was en vorig jaar een zaterdag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 31 december 2012 @ 20:53:05 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_121022073
wat een verschil. in NL knalt en rommelt het constant. hier in D nog geen rotje gehoord.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 31 december 2012 @ 21:31:07 #173
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_121022825
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:53 schreef z80 het volgende:
wat een verschil. in NL knalt en rommelt het constant. hier in D nog geen rotje gehoord.
O-)
  maandag 31 december 2012 @ 21:49:37 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_121023132
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef PureEvil het volgende:

[..]

O-)
iets harder knallen. ik kan het hier nog niet horen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 januari 2013 @ 00:06:28 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_121025897
Gelukkig Nieuwjaar allemaal *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 00:18:58 #176
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_121026050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 00:06 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal *O*
*polonaise.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_121026290
En de beste wensen voor 2013!!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:37:18 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121027960
* Pietverdriet , tijgutju en matroos hond wensen jullie een gelukkig nieuw jaar
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121028009
Iedereen gelukkig nieuwjaar!

Valt mij op dat alles relatief snel rustig is, ik ben na huis gelopen vanaf het centrum rond 1:00/1:15 werd er buiten een centrale plek bijna geen vuurwerk meer afgestoken. Dat is in Nederland wel anders.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:27:21 #180
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121034050
Viel mij ook mee, ja. De tram was wel stampensvol :') Maar na half twee was het stil hier.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Milf dinsdag 1 januari 2013 @ 14:18:03 #181
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_121035063
De beste wensen allemaal :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:47:39 #182
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_121035830
Glückig neujahr!
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:48:16 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121035848
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 14:47 schreef ueberduitser het volgende:
Glückig neujahr!
Frohes Neues
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:48:50 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121035866
Hier was het half 2 ook stil, wat vuurwerk betreft, er waren wel drie houtzagers aan het werk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 15:02:28 #185
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_121036211
Wij waren in NL en het was tegen 3-en aardig stil.
Mooi vuurwerk gezien, fles Jägermeister mans gemaakt en daarna heerlijk uitgeslapen. Lichte kater, maar dat is het waard.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:20:59 #186
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_121039953
Een fijn, gezond, gelukkig nieuwjaar allemaal!

quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2012 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vind het evengoed schandalig dat DB een heel stuk van de berg wil afgraven met toestemming van de overheid maar geen fuck hoeft te investeren in geluidsmuren.
Geluidsmuren zijn ze pas veplicht neer te zetten zodra / indien er een extra spoor bij komt, heb ik begrepen. (Maar zeker weten doe ik het niet, de informatie hierover is steeds onvolledig en onduidelijk geweest).
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 1 januari 2013 @ 18:10:01 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_121041317
Iedereen gelukkig en gezond nieuwjaar!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_121046029
Frohes neues :W
pi_121072967
Allemaal de beste wensen voor 2013!
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:46:18 #190
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121091068
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 januari 2013 @ 16:54:09 #191
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_121158204
Vandaag stond er een fraaie Vodafone-dame voor de deur die me LTE wilde verkopen. Helaas voor haar was ik al helemaal op de hoogte van de ins en outs daarvan.. Ja, leuk dat de antenne hier in de buurt staat, maar van een datalimiet van 15Gb wordt ik niet vrolijk. Het was een kort gesprek.. :P
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:07:43 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121158713
Deze dagen komen de sternsinger langs, kinderen die een liedje komen zingen, geld willen voor hun kerk en dan met krijt dieventekens aan de huisdeur schrijven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:39:24 #193
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_121159940
1. Frohes Neues!

2. Was Sylvester in Oschatz (DunkelDeutschland :P ) knalde oudsjaardag de hele dag, en 1 januari ook nog

3. Niks geen geteken op de huisdeur, wat zegt de verhuurder daar wel niet van!
pi_121162114
Wat vinden jullie ervan dat we nu allemaal moeten gaan lappen aan de GEZ?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:48:50 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121162189
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:46 schreef Skint het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat we nu allemaal moeten gaan lappen aan de GEZ?
Dat moesten we al.
Maar het blijft een bedrog, een baantjescarossel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_121162225
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat moesten we al.
Maar het blijft een bedrog, een baantjescarossel
Officieel moest het, maar je kon ze gewoon negeren en dan hadden ze geen poot om op te staan, Nu kan dat helaas niet meer, schijnt het.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:16:04 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_121163426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:49 schreef Skint het volgende:

[..]

Officieel moest het, maar je kon ze gewoon negeren en dan hadden ze geen poot om op te staan, Nu kan dat helaas niet meer, schijnt het.
stelletje zwartkijkers, lappen zul je.
maar zo zijn er in D wel meer dingen die ik graag anders gezien zou willen hebben. maar helaas was het een alles of niets aanbieding.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_121163509
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef z80 het volgende:

[..]

stelletje zwartkijkers, lappen zul je.
maar zo zijn er in D wel meer dingen die ik graag anders gezien zou willen hebben. maar helaas was het een alles of niets aanbieding.
Zwartkijkers? Mijn tv is niet eens op het kabelnet aangesloten en ik gebruik hem alleen om mijn PlayStation op te gebruiken. Ook luister ik nooit naar de radio. Wat dat betreft vond ik het dus moreel gezien volstrekt normaal om de GEZ niet te betalen.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:46:02 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_121164876
Voor je playstation moest je ook betalen!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:49:19 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_121165015
Voor een computer met internettoegang ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')