abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119929808
De hoofdrolspelers:


Overzicht van Sonja's (ware) liefdes:
2002 - "Ik wil met je trouwen Spiros!"
2002 - (één maand voor het huwelijk:) "Toch maar niet, ik doe het liever met cameraman Mladen"
2003 - "Of toch liever met Yorick, die matroos van de Venga Boys"
2003 - "Oh nee, ik wil met cameraman Eddy trouwen en een kind krijgen"
2007 - "Ik wil scheiden en verder met (homoseksuele) DirkJan, die kan ik wel bekeren!"
2008 - "Laten we trouwen DirkJan, we zijn tenslotte AL een jaar samen
2009 - "Sorry DirkJan, ik val toch op die ene ICT-er die zojuist mjin netwerkje kwam beheren"
2010 - "Kom ICT'ertje, laten we naar Mexico gaan en daar verloven, op precies dezelfde plek (én week) waar ik twee jaar terug iemand anders het ja-woord gaf"
Sept2011 - "Dit voelt als nooit tevoren" http://www.nu.nl/achterklap/2608989/sonja-silva-verloofd.html
Dec2011 - "Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet" http://www.nu.nl/achterkl(...)eilige-toekomst.html
Mei2012 - "Eigenlijk had ik toch twijffels" http://www.nu.nl/achterkl(...)fels-echtgenoot.html
Mei2012 - "Hij is vreemdgegaan" http://www.nu.nl/achterkl(...)ing-sonja-silva.html
Juli2012 - "Nieuwe relatie, gelukkiger dan ooit en het werd tijd ook!' (al in mei, voordat de scheiding bekend werd in de media) http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-werd-tijd-ook.dhtml
http://www.nujij.nl/showb(...).lynkx#axzz22NhfTM7V

Een overzicht van Sonja's klachten en ziektes

De opsomming tot nu toe:
- Hoogsensitiviteit
- Slaapaanvallen
- ME
- In- en door slaapstoornis
- ADHD
- Bijna doodervaring
- Hoogtevrees
- Artrose


quote:
wo 25 jul 2012, 06:00
Derde ex-man over oud-TMF-vj?
„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.
En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”
In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
Overige artikelen:

quote:
Sonja Silva is verloofd
Laatste update: 7 september 2011 08:33 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft zich in Mexico verloofd met haar vriend Declan. De 34-jarige presentatrice was al twee keer eerder getrouwd. "Het leek ons mooi om nu voor onze liefde uit te komen."

"Dit voelt als nooit tevoren", laat Sonja weten aan De Telegraaf. Een trouwdatum hebben de twee nog niet geprikt.
Silva brak in 2006 met haar man Eddy, met wie ze twee jaar daarvoor een zoon kreeg, Damian River. In 2008 gaf ze haar jawoord aan Dirk-Jan en begin vorig jaar werd bekend dat het stel uit elkaar was.

"Al mijn exen waren vrienden van me", legt ze uit. "En die vriendschap heb ik verward met liefde. Dat ene dingetje dat je hoort te voelen voor je toekomstige man, heb ik ontdekt bij Declan." Ook haar huidige vriend was eerder getrouwd. Uit zijn huwelijk heeft hij twee dochters.
Begin dit jaar werd bekend dat Sonja Silva aan de chronische ziekte ME lijdt. Door de liefde zegt ze zich beter te voelen. "Al zijn er nog steeds dagen dat ik me 56 of zelfs 86 voel."
quote:
Sonja Silva gaat voor een veilige toekomst

Laatste update: 29 december 2011 07:58 info
AMSTERDAM - Sonja Silva stapt in januari voor de derde keer in het huwelijksbootje en is dolblij met haar verloofde Declan.

"Met hem ga ik een veilige toekomst tegemoet. We hopen op Gods zegening", vertelt de presentatrice aan De Telegraaf.

Silva stond al twee keer eerder voor het altaar. "Nu weet ik het zeker", vertelt de voormalige TMF-vj. "We hebben elkaar buiten de tv-business ontmoet."

Declan ging in Mexico op zijn knieën voor de 34-jarige presentatrice. "Ik heb twee meisjes en Sonja heeft Damian", vertelt Declan. "Maar we willen ook graag een kindje van elkaar. Dan vind ik dat we eerst moeten trouwen."

Een eventuele zwangerschap kan volgens Silva, die lijdt aan vermoeidheidsziekte ME, een extra voordeel hebben.

"Er wordt beweerd dat je elke zwangerschap opnieuw kans hebt de ME-verschijnselen kwijt te raken. Dat zou een mooi geschenk zijn."
quote:
Man Sonja Silva viel voor haar geur
Laatste update: 25 januari 2012 14:31 info
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft haar nieuwe man aan de haak geslagen door haar geurtje. 'Ik ben eerst op haar heerlijke geur gevallen', vertelt kersverse echtgenoot Declan aan De Telegraaf.

De twee leerden elkaar kennen toen de voormalig TMF-vj nog 30 kilo zwaarder was. "Ik lette niet op haar omvang", zegt haar derde man. Haar parfum gaf de doorslag. Toen viel hij op haar innerlijk en pas later op haar uiterlijk.

De twee spraken afgelopen weekend in een kerk in Noord-Holland het jawoord uit. Het was een heerlijke dag, maar Declan miste zijn kinderen. "Mijn ex-vrouw had daar moeite mee. Dit maakt me best verdrietig."

Het stel heeft het overigens niet makkelijk gehad. "Niet alleen door de ME van Sonja, maar ons blijft werkelijk niets bespaard. De scheidingen zijn lastig, er zijn financiële tegenvallers..."

Maar dat zorgt er wel voor dat ze steeds meer een twee-eenheid worden, zegt Declan in de krant. "We groeien heel erg naar elkaar toe. Voor Sonja ga ik door het vuur."
quote:
Huwelijk Sonja Silva na 4 maanden al in ernstige crisis
BEWAAR
ARTIKEL
REACTIES
Door: redactie
10-5-12 - 09:55 bron: AD
Sonja Silva. © ANP.
Het huwelijk van Sonja Silva en haar man Declan Vermaat is na amper vier maanden al in zwaar weer beland. De relatiecrisis is zo ernstig dat een scheiding onvermijdelijk lijkt.
De presentatrice en actrice stapte in januari dit jaar in het huwelijksbootje. Over de reden van de breuk houdt ze zich op de vlakte. 'Ik moet nu alles op een rijtje zien te krijgen. Ik zit in een moeilijke fase, maar ik red me wel weer voor de zoveelste keer. Ik ben totaal op en kan even niet meer'.

Mocht het daadwerkelijk uitdraaien op een scheiding, dan betekent dat het derde mislukte huwelijk voor de brunette. Eerder was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leene.

Kort voor haar huwelijk met Declan zei Sonja 'eindelijk weer gelukkig te zijn'. Na de trouwpartij op 18 januari maakte het stel zich op voor hun huwelijksreis. Vlak voor dat ze het vliegtuig wilden pakken kreeg Sonja echter een miskraam. Sonja en Declan probeerden hierna hun leven weer op de rails te krijgen en aanvankelijk leek niets hun geluk in de weg te staan. Maar nu stelt Sonja vast 'er weer alleen voor te staan'.
quote:
Sonja Silva wil nooit meer trouwen

AMSTERDAM - Sonja Silva piekert er niet over om ooit nog haar jawoord aan iemand te geven. "Dat is iets waarvan ik kan zeggen: dat doe ik nooit meer", zei Silva vrijdag tegen radiozender FunX.

"Ze zeggen altijd: zeg nooit nooit. Maar ik zeg: nooit", benadrukte de 35-jarige Silva.

Ze laat niet los waarom haar relatie met Vermaat, met wie ze vier maanden geleden in het huwelijksbootje stapte, voorbij is. "Het is bij mij altijd een drama op de een of andere manier."
.
Eerder liet de presentatrice nog weten 'zeker' te weten dat ze in Vermaat de liefde van haar leven had gevonden. Desondanks heeft Silva vertrouwen in de toekomst. "Bij mij komt het altijd goed, onkruid vergaat niet."

Voordat Silva getrouwd was met Vermaat, was ze getrouwd met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen. Het huewelijk met Van Stuy, met wie ze een zoon heeft, liep in 2006 stuk. Het huwelijk met haar tweede man strandde vier jaar later.
Sonja's tweets en facebookberichtjes:
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:42 @PykeMusiQ Aaaaaaw! Schatje!!! Zo lief! #numisikjenogmeer reageer retweet
sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13 @Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 10:58:50 Wow! Nu heb ik weer een advocaat op een of andere vage site waar alleen maar mensen aan het bashen zijn af gestuurd... Haha! #leukomtelezen reageer retweet
sonjasilva twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 11:02:02 Wat is dat toch dat mensen er zo van genieten om andere mensen te bashen op internet? Ik heb dat nooit zo... http://t.co/1mjcasvl reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 29-07-2012 om 12:57:42 Zoveel liefde... Zucht! Echte onvoorwaardelijke liefde thuis, op FB, op Twitter! Wow, ik ben echt een gezegend meisje! #nogmeerliefdeterug reageer retweet
sonjasilva twitterde op zondag 28-10-2012 om 19:49:25 Hellendoorn. Zucht... Meteen even wat angsten overwonnen. Was er nou toch. #metbloedzweetentranen #kapotmoe #zo voldaan http://t.co/AmcsVRj8 reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 05-12-2012 00:00:07 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119929894
Meest recente column:

quote:
Grappig... Sinds mijn column bij Vriendin stopte had ik ook opeens totaal geen inspiratie meer om te schrijven even. Ik was ook wel een klein beetje teleurgesteld, ik vond het echt super leuk om te doen. Maar het ging te goed met me... En dat is blijkbaar niet interessant genoeg. Is ook prima! Ik besloot wel meteen te blijven schrijven. Ik geniet er zo van! En hier op Facebook kan ik net zo goed mijn ei kwijt! Maar er komt niets. Er komt helemaal niets. Pfffff. Ok, dit is dus wat ze bedoelen met writers-block. Wow. Ik ben echt al zo lang aan het nadenken over wat ik nou wil schrijven dat ik eigenlijk daar alleen nog maar mee bezig ben en helemaal niet schrijf. Vaag. Dat heb ik niet eerder zo gehad. Wel een deadline en dat ik dan echt even niet wist waar ik het over moest hebben maar dit voelt leeg. Nee, hol is het juiste woord.

Er gebeurt ook weer zoveel! Het sneeuwt gewoon buiten. Winter... pfffff. Vroeger kon ik er echt van genieten. Zelfs van de kou! Ik merk aan mijn lijf dat het zwaarder wordt, maar ik weiger dit te accepteren. Soms vraag ik me weleens af of het beter te verdragen zijn om altijd even ziek te zijn. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu heb ik de lente en zomer volop kunnen genieten van meer energie. Minder ontstekingen, dus minder pijn. Heerlijk. Des te moeilijker dus als de dagen weer donkerder en langer worden om te accepteren dat ik weer gas terug moet nemen. Aan de andere kant mag ik niet klagen. Echt, ik zou niet willen ruilen met een andere ziekte. Pijnlijk duidelijk werd dat weer toen ik zaterdag bij Denise de Hoop op bezoek ging in het ziekenhuis. Deze lieve schat heeft al 24 jaar ME, en werd hierdoor behandeld als een psychotische hypogonder. Helaas bleek Denise al 2 jaar lang gelijk te hebben en inmiddels is de kanker bij haar uitgezaaid. Omdat er niet naar haar geluisterd werd. Nu is dat bij alle ME patienten zo, maar dit geval is natuurlijk belachelijk! Ik merk dat ik in de auto boos op mezelf word. "Wat zit jij nou te klagen?". Ja, ik baal iedere dag van het feit dat ik eigenlijk geen doel heb. Dat ik wil werken, iets wil betekenen. En ja, mijn lijf doet absoluut niet wat mijn hoofd wil. Maar als er geen rare dingen gebeuren heb ik TIJD... Tijd is een abstract begrip, tot dat je er niet veel meer van hebt. Als ik naar Denise kijk dan lijkt het net of ze een flinke griep heeft. Zo sterk, zo vol passie en humor. Natuurlijk heeft ze het ook zwaar, maar ze blijft vechten en ze blijft positief! Zo knap! Denise heeft in de afgelopen 3 jaar dagboeken bij gehouden. Ik heb net een flink stuk gelezen en val van de ene verbazing in de andere. Huisartsen, internisten, niemand die naar haar heeft geluisterd toen ze aangaf dat er iets niet goed ging. "Nee, mevrouw u bent gezond, er is niets aan de hand". "Nee, mevrouw u krijgt pas sondevoeding als u 44 kg weegt". Zucht... Ik ben boos, ik ben teleurgesteld en moe gestreden. Hoe dan? Zelfs Denise, die eigenlijk niet meer kan vecht. Ik wil zo graag iets doen, maar ik weet niet wat. Ik ben wel meteen weer begonnen lijntjes uit te gooien voor 12 mei. We gaan er gewoon weer een mooie dag van maken. Dit keer hoef ik gelukkig niet alles in 1 maand te doen. Ik hoop vurig dat ik de media mee krijg, om meer aandacht te besteden aan deze kut ziekte. Als er mensen zijn die ideeen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag! Alle hulp is welkom. Er moet iets gebeuren...
Deze column heeft ze overigens niet in het JNG subforum geschreven, maar op haar Facebook, mocht het gebrek aan alinea's je verwarren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_119930140
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef wolfrolf het volgende:
Meest recente column:

[..]

Deze column heeft ze overigens niet in het JNG subforum geschreven, maar op haar Facebook, mocht het gebrek aan alinea's je verwarren.
:D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119930258
Geen doel in d'r leven? Is het niet inmiddels tijd dat ze weer gaat trouwen? Ze zijn tenslotte inmiddels AL 7 maanden samen...
...
pi_119930496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef veldsla2000 het volgende:
Geen doel in d'r leven? Is het niet inmiddels tijd dat ze weer gaat trouwen? Ze zijn tenslotte inmiddels AL 7 maanden samen...
Thomas Berge zou d'r vier maanden geleden al zwanger hebben geschopt.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_119930845
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:

[..]

Thomas Berge zou d'r vier maanden geleden al zwanger hebben geschopt.
Scherp _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119948442
Ik voorspel wel een kind in 2013... stel je voor dat de klachten afnemen, je moet wel een reden houden om niet te hoeven werken :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 13:10:27 #8
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_119953284
Dan kunnen prenatale en postnatale depressie en bekkeninstabiliteit misschien wel aan het lijstje toegevoegd worden! (Ik dacht al,er mist iets...)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 5 december 2012 @ 13:37:03 #9
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_119954183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:10 schreef Macka66 het volgende:
Dan kunnen prenatale en postnatale depressie en bekkeninstabiliteit misschien wel aan het lijstje toegevoegd worden! (Ik dacht al,er mist iets...)
Plus het HELLPsyndroom, en na de bevalling een huilbaby met KISS die ook hoogsensitief is?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 13:39:26 #10
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_119954272
Ja, en dan nog een extra bijna dood ervaring vanwege de HELLP. Wat een ongekende mogelijkheden biedt zo'n bevalling toch :+
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 5 december 2012 @ 13:43:52 #11
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_119954427
Verkeerd gezette ruggenprik die ook weer allemaal complicaties met zich meebrengt :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_119954964
En als ze de bevalling ternauwernood heeft overleefd, wachten haar de borstonstekingen, tepelkloven en spruw....
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  woensdag 5 december 2012 @ 14:03:34 #13
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_119955176
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef mainedoll het volgende:
En als ze de bevalling ternauwernood heeft overleefd, wachten haar de borstonstekingen, tepelkloven en spruw....
En dan geeft ze de borstvoeding maar op, waarna ze zich weer schuldig voelt en daardoor in een bijna-depressie terechtkomt. Haar kind krijgt mede daardoor óók ADHD en leert door het gebrek aan moedermelk niet lezen op zijn/haar derde. Dus is minder hoogbegaafd dan grote broer. Maar daar staan vast weer andere gaven/aandoeningen tegenover.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 5 december 2012 @ 14:04:47 #14
330855 ejiraM
for the greater good
pi_119955237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

En dan geeft ze de borstvoeding maar op, waarna ze zich weer schuldig voelt en daardoor in een bijna-depressie terechtkomt. Haar kind krijgt mede daardoor óók ADHD en leert door het gebrek aan moedermelk niet lezen op zijn/haar derde. Dus is minder hoogbegaafd dan grote broer. Maar daar staan vast weer andere gaven/aandoeningen tegenover.
En natuurlijk onveilig gehecht door haar postnatale depressie, dus Jeugdzorg aan de deur, oh oh oh!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_119955810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

En dan geeft ze de borstvoeding maar op, waarna ze zich weer schuldig voelt en daardoor in een bijna-depressie terechtkomt. Haar kind krijgt mede daardoor óók ADHD en leert door het gebrek aan moedermelk niet lezen op zijn/haar derde. Dus is minder hoogbegaafd dan grote broer. Maar daar staan vast weer andere gaven/aandoeningen tegenover.
Die wordt dan vast helderziend, en voelt elke keer aan wanneer zijn moeder gaat trouwen en weer scheiden. Zoals half Nederland eigenlijk..

Ben overigens blij dat ik niet de enige ben die het verband ME-kanker niet ziet.
Heb er in mijn hoofd wat logica-schema' s tegenaan gegooid maar kwam er al niet uit.

Nog treuriger dan het feit dat zij echt waku waku is, vind ik dat er blijkbaar allerlei mensen om haar heen meegaan in die gekte.
pi_119984697
Volgens mij ben je na één dag samenwerken met deze vrouw al totaal opgebrand en levensmoe. :|W
pi_119984739
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 06:47 schreef female81 het volgende:
Volgens mij ben je na één dag samenwerken met deze vrouw al totaal opgebrand en levensmoe. :|W
Dat. En dan vraag ik me meteen af hoe ze mensen om zich heen houdt, daar speelt ze zeker het lieve zielige vrouwtje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 6 december 2012 @ 07:48:42 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119984998
Wat is er die 12 mei waar ze naartoe leeft en deze keer niet binnen één maand hoeft te regelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 december 2012 @ 08:05:42 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119985126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 07:48 schreef Leandra het volgende:
Wat is er die 12 mei waar ze naartoe leeft en deze keer niet binnen één maand hoeft te regelen?
Landelijke informatiedag ME
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_120013982
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 06:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat. En dan vraag ik me meteen af hoe ze mensen om zich heen houdt, daar speelt ze zeker het lieve zielige vrouwtje.
Yep. En als dat niet helpt: heel veel gillen, afdwingen en dreigen.
...
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:34 #21
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_120014304
Het wordt vast een indigo- of nieuwetijdskind O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_121042763
Hebben we nog iets van Son vernomen? :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121075574
sonjasilva twitterde op woensdag 26-12-2012 om 19:17:24 Gisteren geweldige dag gehad met mijn lieve ouders en schoonouders, @anouk_dijksman, @PykeMusiQ en onze kleine. Precies zoals het hoort ❤ reageer retweet
Onze kleine? Dat zal Damian z'n vader leuk vinden..
...
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:20:30 #24
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_121076744
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef veldsla2000 het volgende:
sonjasilva twitterde op woensdag 26-12-2012 om 19:17:24 Gisteren geweldige dag gehad met mijn lieve ouders en schoonouders, @anouk_dijksman, @PykeMusiQ en onze kleine. Precies zoals het hoort ❤ reageer retweet
Onze kleine? Dat zal Damian z'n vader leuk vinden..
Of Damian was bij paps en 'onze kleine' is de langkortverwachte liefdesbaby
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:57:32 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_121078047
Wat hebben jullie allemaal decente associaties bij 'onze kleine'!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_121078730
De Piek van Pyke :o?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:32:33 #27
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_121079351
quote:
11s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat hebben jullie allemaal decente associaties bij 'onze kleine'!
Goede voornemens en zulks hè
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_121079704
quote:
10s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:49 schreef veldsla2000 het volgende:
sonjasilva twitterde op woensdag 26-12-2012 om 19:17:24 Gisteren geweldige dag gehad met mijn lieve ouders en schoonouders, @anouk_dijksman, @PykeMusiQ en onze kleine. Precies zoals het hoort ❤ reageer retweet
Onze kleine? Dat zal Damian z'n vader leuk vinden..
whehwe nee dat gaat natuurlijk over het geslachtsformaat van Pyke lolol _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121084818
quote:
9s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:42 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

whehwe nee dat gaat natuurlijk over het geslachtsformaat van Pyke lolol _O-
Wel aardig dat hij die bij zijn ouders even op tafel legt :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121358621
Stuitte zojuist per toeval hier op. Voor diegene die het interessant vinden.



...
pi_121359673
Wat ziet Pyke er verrot uit op die onderste foto :o
Of ligt het aan mij?
pi_121360539
Is Sonja zo'n vrouw die opleeft van de energie van haar mannen? Daarom vluchten ze allemaal na verloop van tijd! Ze zijn op! :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_121360733
Emotionele vampier. Zou nog best kunnen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 18:04:35 #34
43556 miss_dynastie
pi_121360784
Maar wel met een stralende smile *)
pi_121360976
Oeh ze heeft nog steeds dat pofferige koppie :o Wel mooie tanden ja ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_121361001
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat ziet Pyke er verrot uit op die onderste foto :o
Of ligt het aan mij?
Ja beetje ongelukkig momentje, foto's kunnen leuke dingen doen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:33:54 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_121361916
Pyke heeft een bolle kop gekregen.

Lekker samen aan de chippies, denk ik. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 januari 2013 @ 17:46:21 #38
22592 crew  Ole
pi_121400681
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Pyke heeft een bolle kop gekregen.

Lekker samen aan de chippies, denk ik. :9
Was dat bij Declan ook al niet?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2013 @ 15:25:26 #39
22592 crew  Ole
pi_121436345
Pyke morgen bij de beste zanger van NL
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2013 @ 15:27:36 #40
163650 Greys
pi_121436456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef Ole het volgende:
Pyke morgen bij de beste zanger van NL
Huh? :@ In de eerste aflevering van dat programma vorige week zat ie niet, hebben ze dit jaar gastzangers? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:12:37 #41
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121438169
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Huh? :@ In de eerste aflevering van dat programma vorige week zat ie niet, hebben ze dit jaar gastzangers? :D
Dat zou toch vreemd zijn, past helemaal niet bij het concept van het programma!

Ik gok dat Charly Luske in een tvspot aangezien is voor Pyke?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2013 @ 16:13:37 #42
163650 Greys
pi_121438205
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Dat zou toch vreemd zijn, past helemaal niet bij het concept van het programma!

Ik gok dat Charly Luske in een tvspot aangezien is voor Pyke?
Denk het :) Of iemand moest met spoed naar huis en Pyke is diegene komen vervangen. Ben benieuwd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:17:20 #43
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121438334
Als Pyke bij de Beste zanger van Nederland zou zitten dan zou Sonja daar toch wel een column zonder alinea's aan gewijd hebben...?!
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2013 @ 16:18:27 #44
43556 miss_dynastie
pi_121438357
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk het :) Of iemand moest met spoed naar huis en Pyke is diegene komen vervangen. Ben benieuwd!
Want dat is iemand die in aanmerking komt voor de beste zangers? Wat is zijn laatste hit? En waar moet ik hem eigenlijk uberhaupt van kennen? :@ _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2013 @ 16:27:45 #45
22592 crew  Ole
pi_121438612
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Dat zou toch vreemd zijn, past helemaal niet bij het concept van het programma!

Ik gok dat Charly Luske in een tvspot aangezien is voor Pyke?
8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2013 @ 16:51:50 #46
163650 Greys
pi_121439488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Want dat is iemand die in aanmerking komt voor de beste zangers? Wat is zijn laatste hit? En waar moet ik hem eigenlijk uberhaupt van kennen? :@ _O-
Frans Duijts oid zat er ook in. En Lange Frans ook. Komen wat mij betreft ook niet in aanmerking als Beste Zanger :@ Die vallen dan ook al snel door de mand zeg maar. :+ Dus het hád gekund, als last minute invaller die toch niets beters te doen had. Maar ik denk idd een Charlie Luske verwarring :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:54:23 #47
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_121439600


Nja... als je snel kijkt.....
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:57:26 #48
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121439732
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:27 schreef Ole het volgende:

[..]

8)7
:D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_121440072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Frans Duijts oid zat er ook in. En Lange Frans ook. Komen wat mij betreft ook niet in aanmerking als Beste Zanger :@ Die vallen dan ook al snel door de mand zeg maar. :+ Dus het hád gekund, als last minute invaller die toch niets beters te doen had. Maar ik denk idd een Charlie Luske verwarring :D
Vond Frans Duijts nog best goed :@
Tap tap tap
pi_121463654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:17 schreef Starlie het volgende:
Als Pyke bij de Beste zanger van Nederland zou zitten dan zou Sonja daar toch wel een column zonder alinea's aan gewijd hebben...?!
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Want dat is iemand die in aanmerking komt voor de beste zangers? Wat is zijn laatste hit? En waar moet ik hem eigenlijk uberhaupt van kennen? :@ _O-
Waar je hem van kunt kennen? Als 'de prooi van...' _O- Want hij heeft nog geen hits. Volgens mij heeft ie zelfs niet eens een eigen single, hij zong alleen maar covers op de bruiloft van Sonja (blijft ook een apart verhaal dat hij daar stond te zingen en drie maanden later zij haar zinnen op hem had gezet. ;-))

Pyke timmert nog aan de weg, de deelnemers van 'De Beste Zangers Van Nederland' hebben al ruim hun sporen verdient binnen de Nederlandse muziekindustrie (maarja, smaken verschillen). Dus het zal inderdaad een misverstand zijn.

[ Bericht 38% gewijzigd door veldsla2000 op 12-01-2013 09:46:38 ]
...
  ESF Reporter zaterdag 12 januari 2013 @ 12:21:24 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_121466228
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef veldsla2000 het volgende:
Stuitte zojuist per toeval hier op. Voor diegene die het interessant vinden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

"Jullie mogen mijn naam hangen aan jullie product maar dan wil ik wel dat er op geheel subtiele wijze wordt vermeld dat mijn vlam een nieuwe CD aan het opnemen is."
pi_121466292
Pyke lacht als een boer met kiespijn!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_121473797
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:21 schreef Cee het volgende:

[..]

"Jullie mogen mijn naam hangen aan jullie product maar dan wil ik wel dat er op geheel subtiele wijze wordt vermeld dat mijn vlam een nieuwe CD aan het opnemen is."
Reserveringsgesprek ging ongeveer zo:

'Ik wil graag een afspraak maken om m'n tanden te laten bleken. Op naam van Silva, Sonja Silva. Nee, met een V. S.I.L.V.A. Weet je GODVERREDOMME met wie je spreekt??!! Ik eis een gratis behandeling! Ook voor m'n vriend, ja!"
...
pi_122046725
dit topic! raap me op! _O-
Kwak
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 21:10:55 #55
43556 miss_dynastie
pi_122046778
Geen nieuwe column? -O-
pi_122047980
Nee, maar je kunt wel de bank van Pyke kopen. Een stukje Sonja bij je thuis O+
PykeMusiQ twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 12:29:57 Mooie cognac kleurige leren bank te koop!! Diep: 90 cm Breedte: 180 cm. Voor ¤100 kan hij weg. Afhalen in Wormerveer.RT http://t.co/RmvWhjRH reageer retweet
pi_122050554
Kunnen wij geen geld inzamelen om Son van een 24/7 lijfarts te voorzien? er schijnt onlangs een arts in Duitsland zijn baan verloren te zijn :s)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 00:07:38 #58
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122055831
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:34 schreef veldsla2000 het volgende:

[..]

_O-

[..]

Waar je hem van kunt kennen? Als 'de prooi van...' _O- Want hij heeft nog geen hits. Volgens mij heeft ie zelfs niet eens een eigen single, hij zong alleen maar covers op de bruiloft van Sonja (blijft ook een apart verhaal dat hij daar stond te zingen en drie maanden later zij haar zinnen op hem had gezet. ;-))

Pyke timmert nog aan de weg, de deelnemers van 'De Beste Zangers Van Nederland' hebben al ruim hun sporen verdient binnen de Nederlandse muziekindustrie (maarja, smaken verschillen). Dus het zal inderdaad een misverstand zijn.
Dries Roelvink is ook ver gekomen zonder maar enige hit te hebben gehad. :) Het zal niet lang meer duren of de piek van Pyke is ook in een geel zwembroekje te bewonderen! *O*
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 26 januari 2013 @ 00:41:29 #59
330855 ejiraM
for the greater good
pi_122056959
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Kunnen wij geen geld inzamelen om Son van een 24/7 lijfarts te voorzien? er schijnt onlangs een arts in Duitsland zijn baan verloren te zijn :s)
Die heeft wel genoeg leuke diagnoses om ons voorlopig bezig te houden *O*
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_125396185
quote:
wo 17 apr 2013, 11:08
Sonja Silva en Pyke Pos zetten liefdestattoo AMSTERDAM - FOTO - Sonja Silva en Pyke Pos hebben hun liefde voor elkaar bezegeld met een tatoeage.


Dat het dikke mik is tussen Sonja en Pyke, blijkt wel uit een foto die de voormalig TMF-vj op haar Facebook heeft gezet. Sonja en Pyke hebben hun liefde voor elkaar vereeuwigd op hun lichamen. Zij heeft de letter P op haar vinger laten tatoeëren, hij de letter S.

Het stel kwam afgelopen zomer voor het eerst openlijk uit voor hun relatie. Sonja trouwde in januari 2012 met Declan, maar dat huwelijk hield slechts vier maanden stand. Een maand voordat zij trouwden was Declan vreemdgegaan. De zangeres en presentatrice is ook getrouwd geweest met Eddy Stuy en Dirk-Jan Leenen.

pi_125396562
De tattoos!

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125396611
NEEEEEEEEEEEEE _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 17 april 2013 @ 14:26:42 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125396662
Sint en Piet *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2013 @ 14:32:34 #64
43556 miss_dynastie
pi_125396875
En da's handig, want het is ook de P van Psychiatrisch Geval *O*
  woensdag 17 april 2013 @ 14:35:51 #65
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_125397017
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
Sint en Piet *O*
_O-
pi_125397602
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Goodbye het volgende:
De tattoos!

[ afbeelding ]
Neeee wat goedkoop :o
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_125397715
Waarom dan niet gewoon 'vriendschapsringen'. :')
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2013 @ 14:57:42 #68
43556 miss_dynastie
pi_125397894
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Lutte het volgende:

[..]

Neeee wat goedkoop :o
Nou, ik schat anders toch zeker vijftig euro. Per stuk he!
pi_125398951
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef Goodbye het volgende:
De tattoos!

[ afbeelding ]
En wat als de relatie uit gaat? :{

Vingers afhakken? :'(

Scheelt nog dat het niet de gehéle naam is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 15:24:31 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 15:25:00 #70
163650 Greys
pi_125398987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef female81 het volgende:

[..]

En wat als de relatie uit gaat? :{

Vingers afhakken? :'(

Scheelt nog dat het niet de gehéle naam is.
Dan verzint ze wel een of andere stoornis die ze heeft die met die letter begint :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125399051
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan verzint ze wel een of andere stoornis die ze heeft die met die letter begint :')
PTSS door de breuk.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_125399106
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan verzint ze wel een of andere stoornis die ze heeft die met die letter begint :')
_O-
pi_125399150
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan verzint ze wel een of andere stoornis die ze heeft die met die letter begint :')
Plankenkoorts
PMS
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125399167
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan verzint ze wel een of andere stoornis die ze heeft die met die letter begint :')
Pukkels!
Tap tap tap
pi_125399197
Praatjesmakerintrapsyndroom :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125399372
Tattoo :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125400750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
Sint en Piet *O*
*O* _O-

O, mijn hemel. Ik dacht dat ze inmiddels wel aan hun eerste crisis toe waren, maar nee dus.
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 april 2013 @ 16:06:37 #78
22592 crew  Ole
pi_125400862
quote:
Een maand voordat zij trouwden was Declan vreemdgegaan.
Zij was toch ook vreemdgegaan :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_125401086
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Zij was toch ook vreemdgegaan :?
Ik denk dat niet alle journalisten de perikelen heel aandachtig gevolgd hebben ;) Maar de verhalen waren volgens mij ook tegenstrijdig. Beide beschuldigden de ander ervan vreemd te zijn gegaan dacht ik.
pi_125401212
Ze heeft trouwens ook ruzie met het UWV/een verzekeringsarts lees ik net:

quote:
Pffffffffffffffffffff, ik dacht echt dat ik klaar was met het gezeur met het UWV, maar dat was wederom te hoopvol. Mijn ziektewet loopt af, en voor de WIA keuring wederom een verzekerings "arts" die weigert te luisteren. Ik kan best werken vind ze... Aanvechten maar weer... Ik weiger mijn voorsprong op te geven, het gaat nu juist zo lekker! Zucht...
https://www.facebook.com/sonja.silva/posts/10151483147309235
Gelukkig begrijpt iemand bij het werkbedrijf haar wel:
quote:
Eindelijk een keer een positief gesprek gehad bij het UWV! Bij het werkbedrijf weliswaar, maar toch. Begrip, respect...! Ik krijg tijd om door te zetten wat ik nu begonnen ben met voeding en coaching bij Lieke de Lange. Pffff, als mijn verzekerings arts nou ook eens zou begrijpen dat ik tijd nodig heb! Pffff, bezwaar afwachten nu. Eind augustus weet ik pas meer en binnenkort de hoorzitting...
https://www.facebook.com/sonja.silva/posts/10151518952264235
pi_125401637
pffffff zeg
Tap tap tap
  woensdag 17 april 2013 @ 16:31:44 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125401917
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef piglet het volgende:
Ze heeft trouwens ook ruzie met het UWV/een verzekeringsarts lees ik net:

[..]

Gelukkig begrijpt iemand bij het werkbedrijf haar wel:

[..]

Lieke de Lange, dat is toch Lieke uit De Gouden Kooi? Die in een rolstoel belandde?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125402488
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef piglet het volgende:
Ze heeft trouwens ook ruzie met het UWV/een verzekeringsarts lees ik net:

[..]

Gelukkig begrijpt iemand bij het werkbedrijf haar wel:

[..]

Wat een doos zeg :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_125402673
Sonja organiseert dit jaar weer een ME benefietdag en daarbij is een eerbetoon aan Denise de Hoop.
Gelukkig wordt dat niet als podium voor vriendlief (en zichzelf) gebruikt :'):

quote:
Om 13:00 start het benefiet met een eerbetoon aan DENISE DE HOOP.

PYKE POS, JERMAINE FLEUR EN SONJA SILVA zullen een korte akoestische set spelen.
Ik heb overigens geen idee wie Jermaine Fleur moge zijn.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_125403033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 14:26 schreef Leandra het volgende:
Sint en Piet *O*
:D
pi_125403132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:25 schreef CherryLips het volgende:
pffffff zeg
:') echt he
pi_125403155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:49 schreef Lolaatje het volgende:
Sonja organiseert dit jaar weer een ME benefietdag en daarbij is een eerbetoon aan Denise de Hoop.
Gelukkig wordt dat niet als podium voor vriendlief (en zichzelf) gebruikt :'):

[..]

Ik heb overigens geen idee wie Jermaine Fleur moge zijn.
gaat son zingen?!
pi_125403375
Eigenlijk kun je elke nieuwe ontwikkeling samenvatten met een smileu: :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2013 @ 17:13:19 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125403742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:24 schreef female81 het volgende:

[..]

En wat als de relatie uit gaat? :{

Vingers afhakken? :'(

Scheelt nog dat het niet de gehéle naam is.
dan is het de P van pleurislijer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 april 2013 @ 17:22:02 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125404150
Omg, die tattoos, :'). Dat wordt lachen als ze uit elkaar gaan. En de arts heeft denk ik behoorlijk gelijk dat ze best kan werken. Hopelijk worden ze straks niet soft en wordt ze gewoon alsnog uit de ziektewet gehouden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 17:36:32 #91
163650 Greys
pi_125404759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef piglet het volgende:
Ze heeft trouwens ook ruzie met het UWV/een verzekeringsarts lees ik net:

[..]

Gelukkig begrijpt iemand bij het werkbedrijf haar wel:

[..]

'Dat ik tijd nodig heb'.
Hoeveel tijd heb je voor zoiets nodig om niet te werken? De rest van je leven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 17 april 2013 @ 17:43:54 #92
43556 miss_dynastie
pi_125405004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:36 schreef Greys het volgende:

[..]

'Dat ik tijd nodig heb'.
Hoeveel tijd heb je voor zoiets nodig om niet te werken? De rest van je leven?
Nee joh, hooguit tot de pensioengerechtigde leeftijd :P
pi_125405266
Lijkt mij sowieso erg vermoeiend om steeds tegen het UWV en artsen aan te vechten. Vind je het gek dat je oververmoeid bent. :')
pi_125405411
Gut, de eerste energie die je hebt steek je toch in werken, als het goed is. Niet in het ondersteunen van vriendjelief. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 18:03:34 #95
163650 Greys
pi_125405694
Een schop onder heur hol. Dat moet ze hebben.
Als je al die benefietjes kunt organiseren, kan je ook ergens achter een bureau een paar uurtjes per dag kantoorwerk doen oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125405879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Een schop onder heur hol. Dat moet ze hebben.
Als je al die benefietjes kunt organiseren, kan je ook ergens achter een bureau een paar uurtjes per dag kantoorwerk doen oid.
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_125406123
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Een schop onder heur hol. Dat moet ze hebben.
Als je al die benefietjes kunt organiseren, kan je ook ergens achter een bureau een paar uurtjes per dag kantoorwerk doen oid.
Maar het gaat nu net zo lekker.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_125406184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Een schop onder heur hol. Dat moet ze hebben.
Als je al die benefietjes kunt organiseren, kan je ook ergens achter een bureau een paar uurtjes per dag kantoorwerk doen oid.
Dat dus. Hoe kan je met een stalen gezicht zulke feiten ontkennen? :')
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 april 2013 @ 18:21:59 #99
22592 crew  Ole
pi_125406372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
Een schop onder heur hol. Dat moet ze hebben.
Als je al die benefietjes kunt organiseren, kan je ook ergens achter een bureau een paar uurtjes per dag kantoorwerk doen oid.
Je snapt er helemaal niets van Greys! Niemand begrijpt hoe zwaar Son het heeft :'( :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_125406386
Hoe labiel kun je zijn :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_125406449
classy as ever.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_125406974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Je snapt er helemaal niets van Greys! Niemand begrijpt hoe zwaar Son het heeft :'( :'(
Dat... en leven met al die aandoeningen.. pfff..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 18:53:31 #103
163650 Greys
pi_125407457
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat... en leven met al die aandoeningen.. pfff..
We moesten eigenlijk een benefietje voor háár organiseren ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125407778
Niet haten ze heeft van jullie en mijn belastingcenten die mooie tattoo laten zetten.

Ze gaat harstikke goed!

... Voor een freakshow
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125408231
Ik moet nog even bijlezen, maar.... is Son nou ook iets van Pieke Pykmans, is ze zijn manager ofzo? Of dat niet?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125408301
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Niet haten ze heeft van jullie en mijn belastingcenten die mooie tattoo laten zetten.

Ze gaat harstikke goed!

... Voor een freakshow
Eigenlijk zou ze een reallifesoap moeten hebben. Kan ze een hele dag niets doen en toch bekendheid (voor Pyke) en geld binnenhalen. :P
  woensdag 17 april 2013 @ 19:19:42 #107
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125408464
ik O+ van dit topic!
Kwak
pi_125408473
Ik zou wel gaan kijken! :') :@ Het is net zoals die columns. Je wilt ze niet lezen, maar je doet het toch.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 19:29:29 #109
163650 Greys
pi_125408881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog even bijlezen, maar.... is Son nou ook iets van Pieke Pykmans, is ze zijn manager ofzo? Of dat niet?
Had ze niet ooit in een van d'r 'het leven lacht me weer toe' columns oid zoiets geroepen?
Er staat me iets van mij. Toen ze op vakantie waren. Dat ze hem met zijn carrière zou gaan helpen oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125409112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Had ze niet ooit in een van d'r 'het leven lacht me weer toe' columns oid zoiets geroepen?
Er staat me iets van mij. Toen ze op vakantie waren. Dat ze hem met zijn carrière zou gaan helpen oid.
Grappig dat ze zo actief kan zijn met die Pikmans.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125409555
Ik verwacht dit jaar nog een liefdesaandoening aka een baby

Kan ze zich daar weer mooi achter verschuilen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 april 2013 @ 19:51:32 #112
163650 Greys
pi_125409879
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Grappig dat ze zo actief kan zijn met die Pikmans.
Deze column was van vorig jaar september.
Moet je voor de grap eens teruglezen waar ze het allemaal zo druk mee had.
En maar zeggen dat ze geen tijd heeft om te werken :') Dat ze d'r nog mee weg komt...
Maar om in te dekken roept ze wel eerst even dat ze last heeft van pijntjes en ná het relaas over wat ze allemaal doet voor Pyke zijn carrière zegt ze dat het vast daarvan komt. *ril*

Als ze dezelfde klusjes nou voor een management of een artiestenbureau gaat zitten doen heeft ze dus gewoon een baan. Maar nee, tis fijner om gewoon je hand op te houden en ondertussen wel lekker bij te klussen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125409989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ze een reallifesoap moeten hebben. Kan ze een hele dag niets doen en toch bekendheid (voor Pyke) en geld binnenhalen. :P
Ze is wel bezig met een documentaire, genaamd "Ik heb ME, wat is jouw excuus?"

Godallemachtig, alsof ze alle leed van de wereld toebedeeld krijgt.

Het is een heel vervelende ziekte, maar geen excuus om maar lekker te gaan nestelen in je slachtofferrol. Man the fuck up.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_125410526
quote:
13s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze column was van vorig jaar september.
Moet je voor de grap eens teruglezen waar ze het allemaal zo druk mee had.
En maar zeggen dat ze geen tijd heeft om te werken :') Dat ze d'r nog mee weg komt...
Maar om in te dekken roept ze wel eerst even dat ze last heeft van pijntjes en ná het relaas over wat ze allemaal doet voor Pyke zijn carrière zegt ze dat het vast daarvan komt. *ril*

Als ze dezelfde klusjes nou voor een management of een artiestenbureau gaat zitten doen heeft ze dus gewoon een baan. Maar nee, tis fijner om gewoon je hand op te houden en ondertussen wel lekker bij te klussen.

[ afbeelding ]
"zoeken van......plannen van.......". Wie weet leest de keuringsarts gewoon wel mee :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125410736
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

"zoeken van......plannen van.......". Wie weet leest de keuringsarts gewoon wel mee :7
Zou ik als arts wel doen. :P
pi_125410812
Ze is drukker dan ik, en ik heb een kantoorbaan. Als ik shit moet gaan organiseren, druk ben met een kerel en een kind dan ben ik ook stuk hoor, ik ben niks gewend :P
Tap tap tap
pi_125411009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:53 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ze is wel bezig met een documentaire, genaamd "Ik heb ME, wat is jouw excuus?"

Godallemachtig, alsof ze alle leed van de wereld toebedeeld krijgt.

Het is een heel vervelende ziekte, maar geen excuus om maar lekker te gaan nestelen in je slachtofferrol. Man the fuck up.
Wat bedoeld ze eigenlijk met die titel?
Excuus voor wat?? :?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 april 2013 @ 15:12:41 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125441674
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 april 2013 @ 00:47:18 #119
22592 crew  Ole
pi_125466062
wat een vermoeiende dag!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 19 april 2013 @ 00:55:31 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_125466225
Lol
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_125466387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wat bedoeld ze eigenlijk met die titel?
Excuus voor wat?? :?
Inderdaad. Interessante titel.
Tap tap tap
pi_125912157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 18:48 schreef Anosmie het volgende:

Volgens mij mag Sonja Silva ook in het lijstje vermeend zwanger :')
https://mobile.twitter.com/PykeMusiQ/status/327804992381652992
:D
pi_125912328
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:D
_O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125912394
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

_O-
Droevig eigenlijk als mensen zo snel een "liefdes baby" nemen, als het waar is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 april 2013 @ 19:08:52 #125
316232 Lutte
duimelut
pi_125912395
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:D
Jeetje die smileys :') Grow up.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_125912459
Kan ze weer proberen of een zwangerschap haar van haar ME/adhd/borderline afhelpt ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125912471
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:00 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:D
Was 'baby' eigenlijk niet een woord dat ze vaker gebruikt voor haar zoontje?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:24:13 #128
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_125917065
Als het waar is voorspel ik bij deze dat deze passievrucht haar van ten minste 4 aandoeningen geneest. O+
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:27:13 #129
316232 Lutte
duimelut
pi_125917301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef Anosmie het volgende:
Als het waar is voorspel ik bij deze dat deze passievrucht haar van ten minste 4 aandoeningen geneest. O+
En haar er vijf oplevert!

Sowieso bekkeninstabiliteit, ongewenst urineverlies, zwangerschapsdiabetes, postnatale depressie en een totaalruptuur *)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_125917571
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Lutte het volgende:

[..]

En haar er vijf oplevert!

Sowieso bekkeninstabiliteit, ongewenst urineverlies, zwangerschapsdiabetes, postnatale depressie en een totaalruptuur *)
Als ze straks nou oooooooook nog eens 4 maanden loopt te kotsen, dan is ze eindelijk geen bolle Henkie meer _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125918264
En wie weet wat dat kind allemaal wel niet zal mankeren.
Tap tap tap
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:48:42 #132
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_125918737
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef CherryLips het volgende:
En wie weet wat dat kind allemaal wel niet zal mankeren.
Als kind van ADHD/ADD/ME/AandoenitusExtravagantus ouders sta je natuurlijk gelijk met 1-0 achter. :'(
Fok!bejaarde
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:50:31 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_125918882
Tenzij het een O+ regenboogkindje O+ wordt uiteraard!
Fok!bejaarde
pi_125918987
Die is hoogbegaafd, dat is ook geen pretje.
Tap tap tap
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:54:03 #135
316232 Lutte
duimelut
pi_125919137
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Die is hoogbegaafd, dat is ook geen pretje.
In dat geval weten we wel meteen dat ie van de melkboer is!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_125924905
I told you so :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 30 april 2013 @ 22:41:29 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125925673
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Lutte het volgende:

[..]

En haar er vijf oplevert!

Sowieso bekkeninstabiliteit, ongewenst urineverlies, zwangerschapsdiabetes, postnatale depressie en een totaalruptuur *)
En vergeetachtigheid natuurlijk...

Heb je ons iets te vertellen Lutte? :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 01:46:21 #138
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126009533
Is ze nou weer zwanger?
Zo nee dan denk ik dat het er dit jaar nog van gaat komen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126020654
kunne jullei nit blji zijn voor sonaj vredomme :( is tog geweldiggg dat se n kintje krijtg !!1
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:16:30 #140
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126239755
quote:
8s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
kunne jullei nit blji zijn voor sonaj vredomme :( is tog geweldiggg dat se n kintje krijtg !!1
krijgt ze nou wel of geen kind? enige mogelijke hint die er is, is die opmerking op twitter van pyke
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126240708
Dyke? Ik zou hem toch andersom hebben geplaatst
Ze woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:35:08 #142
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_126240748
Misschien wachten ze met de bekendmaking tot de onderhandelingen over hun RLS afgerond zijn?

'Sonja's zygote' binnenkort op RTL. O+
Fok!bejaarde
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 22:40:32 #143
43556 miss_dynastie
pi_126241053
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Dyke? Ik zou hem toch andersom hebben geplaatst
Ze woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.
Meer domoor, druiloor of domme del. Als reminder voor zichzelf :+
pi_126248684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Dyke? Ik zou hem toch andersom hebben geplaatst
Ze woont overigens vier minuten bij me vandaan, blijkt. Ik zal mijn ogen eens openhouden.
Neuh. Meeste tattoos worden wel zo geplaatst. Je ziet het zelf omgedraaid (in zo een geval als dit).

Son zou een soap wel goed kunnen gebruiken, de hele dag blaten over haar aandoeningen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126248697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Meer domoor, druiloor of domme del. Als reminder voor zichzelf :+
Domme del _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126336431
Sonja over haar ME-benefiet http://q-music.nl/nieuws/sonja-silva-organiseert-benefiet (wat blijkbaar meer een soort lotgenotendag is dan iets waar geld mee verdiend wordt).

En dit vond ik ook nog wel interessant, aangezien vorig jaar rond die tijd bekend werd dat ze van haar vorige vent ging scheiden.
sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:27:08 @PykeMusiQ, vandaag een bijzondere dag! Ik hou van jou en dat zal ik ook altijd blijven doen! Jij bent het voor mij! Zin in onze date! #❤you reageer retweet
PykeMusiQ twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 14:48:26 @sonjasilva jij ook feli met deze bijzondere dag liefste!! Hou kapot veel van je!! Heel veeeel zin in vanavond!! ❤ Dikke kus! reageer retweet
  zaterdag 11 mei 2013 @ 02:24:19 #147
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_126337114
Ehhhh :')...

sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 18:14:23 Wow: de prijs van de duurste reisverzekering kost bijna 3x zoveel ALS de goedkoopste... Zojuist op RTL nieuws... #fail #nederlandsismoeilijk reageer retweet
sonjasilva twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 18:24:29 NEEEEEE! Nu in #editienl "2x zoveel ALS..." Pffff is het dan echt zo moeilijk???? Net in #rtlnieuws al dezelfde fout. Kan toch niet??? reageer retweet
Fail.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 02:33:35 #148
22592 crew  Ole
pi_126337218
Moeilijk hoor dat Nederlands. :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 11 mei 2013 @ 07:22:52 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126337881
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 02:24 schreef Grunge. het volgende:
Ehhhh :')...
Fail.
Ze is nog dommer als ik dacht. 8-)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 08:57:05 #150
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126338301
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ze is nog dommer als ik dacht. 8-)
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 07:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ze is nog dommer als ik dacht. 8-)
:D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_126338334
Gelukkig voor Pyke kan ze door Jamie nog wel koken. :')
sonjasilva twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:34:04 @jamieoliver Thanx to your 15 min meals I can serve a meal, eventough I feel rotten due to ME illness... #delicious http://t.co/INWjdUufuO reageer retweet
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:19:43 #152
316232 Lutte
duimelut
pi_126340307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelukkig voor Pyke kan ze door Jamie nog wel koken. :')
sonjasilva twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:34:04 @jamieoliver Thanx to your 15 min meals I can serve a meal, eventough I feel rotten due to ME illness... #delicious http://t.co/INWjdUufuO reageer retweet
Nee. Echt no way. Deze tweet heb je zelf aangepast, zeg dat het waar is? :'(
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zaterdag 11 mei 2013 @ 11:29:27 #153
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126340533
Die baby wordt dit jaar nog verwerkt, weet t zeker.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126340738
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:19 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nee. Echt no way. Deze tweet heb je zelf aangepast, zeg dat het waar is? :'(
Veeg me op _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_126341839
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 11:19 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nee. Echt no way. Deze tweet heb je zelf aangepast, zeg dat het waar is? :'(
:D
pi_127327608
Is de hond dood?
sonjasilva twitterde op zondag 02-06-2013 om 17:58:02 Voor altijd bij ons, we zullen je nooit vergeten... http://t.co/yVr5ufEiyb reageer retweet
  zondag 2 juni 2013 @ 18:12:04 #157
316232 Lutte
duimelut
pi_127327695
Pyke mag echt z'n ballen inleveren bij de plaatselijke slager, loop je als vent met zo'n hartje op je hand. Iedereen die je een hand geeft ziet het, maar dat was vast de bedoeling. Lekker persoonlijk ook! En totaal niet attention whore om niet te zeggen voor wie het is zodat iedereen het vraagt. Doen vijftienjarigen ook, lekker suggestief lopen doen op social media en als mensen het vragen niet willen zeggen :')
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 2 juni 2013 @ 18:14:20 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_127327752
Misschien hebben ze wel een miskraam gehad ;(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_127327808
Waarom heeft Pyke nagellak :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 2 juni 2013 @ 18:17:19 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127327836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelukkig voor Pyke kan ze door Jamie nog wel koken. :')
sonjasilva twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:34:04 @jamieoliver Thanx to your 15 min meals I can serve a meal, eventough I feel rotten due to ME illness... #delicious http://t.co/INWjdUufuO reageer retweet
Tough luck.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127327879
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien hebben ze wel een miskraam gehad ;(
Oh gos. En met adhd/borderline/aanstelleritis is dit dan de uitkomst _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127328413
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelukkig voor Pyke kan ze door Jamie nog wel koken. :')
sonjasilva twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:34:04 @jamieoliver Thanx to your 15 min meals I can serve a meal, eventough I feel rotten due to ME illness... #delicious http://t.co/INWjdUufuO reageer retweet
Ik zie deze tweet nu pas.

Ik ben er sprakeloos van.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 2 juni 2013 @ 18:58:10 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127328868
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien hebben ze wel een miskraam gehad ;(
Dat zou zomaar kunnen.... hoewel ik dan niet snap dat je dan zo'n tweet de wereld ingooit, maar ik snap wel meer van haar tweets niet.
Dat ligt aan mij :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 juni 2013 @ 19:10:47 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_127329289
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen.... hoewel ik dan niet snap dat je dan zo'n tweet de wereld ingooit, maar ik snap wel meer van haar tweets niet.
Dat ligt aan mij :Y
Aandacht
A
N
D
A
C
H
T
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:14:29 #165
316232 Lutte
duimelut
pi_127329422
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Aandacht
A
N
D
A
C
H
T
Goeie, denk dat ze op hun huwelijk geen slecht ABC'tje krijgen maar gewoon AANDACHT.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 2 juni 2013 @ 19:21:17 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_127329646
Met z`n allen om ze heen gaan staan en naar ze staren O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_127330039
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:14 schreef Lutte het volgende:

[..]

Goeie, denk dat ze op hun huwelijk geen slecht ABC'tje krijgen maar gewoon AANDACHT.
:D! _O- _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127330063
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Aandacht
A
N
D
A
C
H
T
Dit is een mooi Twittertweepmoment, het is dat ik onze Son en Pieke Pikmans niet volg, anders kregen ze hem cadeau O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 juni 2013 @ 19:42:08 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_127330316
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Aandacht
A
N
D
A
C
H
T
Oh........... Nee, ik begrijp het nog steeds niet ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 juni 2013 @ 19:49:42 #170
316232 Lutte
duimelut
pi_127330637
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met z`n allen om ze heen gaan staan en naar ze staren O+
Of toch een ABC'tje, maar dan van haar ziektes.

De A van ADHD is alvast binnen en over de B van bekkeninstabiliteit zal ze ook niet moeilijk doen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 2 juni 2013 @ 19:54:59 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127330880
quote:
2s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien hebben ze wel een miskraam gehad ;(
Dat denk ik ook!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 juni 2013 @ 20:26:58 #172
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_127332255
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:

[..]

Of toch een ABC'tje, maar dan van haar ziektes.

De A van ADHD is alvast binnen en over de B van bekkeninstabiliteit zal ze ook niet moeilijk doen.
_O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:07:54 #173
16245 CarOnline
met lange O
pi_127334317
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:

[..]

Of toch een ABC'tje, maar dan van haar ziektes.

De A van ADHD is alvast binnen en over de B van bekkeninstabiliteit zal ze ook niet moeilijk doen.
:D
Screw them.
We're going home.
pi_127334355
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook!
Denk ik eigenlijk ook, Heel verdrietig maar om er nou zo mee te koop te lopen... Zeg het dan gewoon als je toch weer in de krant wil. Zal overigens niet lang duren. Morgenochtend in de Telegraaf en morgenavond in Shownieuws?
  zondag 2 juni 2013 @ 21:10:53 #175
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127334436
de C van constipatie
de D van dramaqueen
de E van emo
de F van fibromyalgie

wie pakt 'm over? :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127334480
Schreef Pikmans niet laatst iets richting Son met het woordje 'baby'. Dan is 1 en 1 wel 2.

Maar wat een aandachtshoeren weer :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:13:10 #177
316232 Lutte
duimelut
pi_127334545
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
de C van constipatie
de D van dramaqueen
de E van emo
de F van fibromyalgie

wie pakt 'm over? :D
De G van Griep en de H van Hypersensitiviteit!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_127334644
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
de C van constipatie
de D van dramaqueen
de E van emo
de F van fibromyalgie

wie pakt 'm over? :D
C van constipatie? Ik zou daar gewoon cvs / me van maken, das wel haar paradepaardje

[ Bericht 1% gewijzigd door kvd op 02-06-2013 21:46:34 ]
pi_127334671
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Andromache het volgende:
de C van constipatie
de D van dramaqueen
de E van emo
de F van fibromyalgie

wie pakt 'm over? :D
de G van Golesterol (D moet dan veranderd worden in Dyslexie)
de H van HELLP syndroom
de I van Infantiliteit
de J van Je zal het maar hebben, Sonja's favo tv-program.
pi_127334684
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef bloempje-moi het volgende:

de J van Je zal het maar hebben, Sonja's favo tv-program.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:16:40 #181
316232 Lutte
duimelut
pi_127334695
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef kvd het volgende:

[..]

C van constipatie? Ik zou daar gewoon cvs* kvd van maken, das wel haar paradepaardje
Ja ik zou ook voor de C van CVS gaan en dan ook nog de M van ME, ze is zo moe, ze heeft vast allebei.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_127334804
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ja ik zou ook voor de C van CVS gaan en dan ook nog de M van ME, ze is zo moe, ze heeft vast allebei.
Wedden dat die miskraam door haar ME komt? ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_127345867
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[ afbeelding ]
Je gaat toch niet als volwassene met zo een hartje op je hand lopen _O-
pi_127347664
Al zou een miskraam natuurlijk wel weer heel triest zijn.
  maandag 3 juni 2013 @ 08:27:08 #185
352863 HaywoodJablome
Any minute now
pi_127348494
wat een stelletje pubers zijn het toch ook he, ongekend dit.
treurig voor ze natuurlijk, als het echt een miskraam was (kan bijna niet anders), maar doe even normaal zeg.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_127357970
https://www.facebook.com/sonja.silva?hc_location=stream
Ze is er klaar voor!

Ze zoekt een baan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 13:59:45 ]
pi_127358574
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/sonja.silva?hc_location=stream
Ze is er klaar voor!

Ze zoekt een baan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze wilt niet concurreren met Britt en Barbie op prime-time! :P
  maandag 3 juni 2013 @ 14:37:45 #188
300082 roos85
JUICHEN!
pi_127359517
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 18:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Is de hond dood?
sonjasilva twitterde op zondag 02-06-2013 om 17:58:02 Voor altijd bij ons, we zullen je nooit vergeten... http://t.co/yVr5ufEiyb reageer retweet
[ afbeelding ]
Dusss :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 3 juni 2013 @ 15:10:03 #189
316232 Lutte
duimelut
pi_127360761
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/sonja.silva?hc_location=stream
Ze is er klaar voor!

Ze zoekt een baan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casting director :') Ja dat wil iedereen wel hè. Mag blij zijn als ze achter de kassa terecht kan, maar dat zal wel net weer niet gaan.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  maandag 3 juni 2013 @ 15:10:12 #190
40566 Ericr
Livewrong
pi_127360767
quote:
Gefeliciteerd liefje! We gaan voor nog 100 jaar erbij!!!!!
Op de Facebook van Pikkemans. Hoop dat Pikmans begrijpt dat 100 jaar bij Sonja nogal een ruim begrip is.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:11:06 #191
316232 Lutte
duimelut
pi_127360793
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Op de Facebook van Pikkemans. Hoop dat Pikmans begrijpt dat 100 jaar bij Sonja nogal een ruim begrip is.
Als al haar persoonlijkheden apart jarig zijn, ben je er zo.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_127360964
Waar staat dat hartje nu voor? En het is dus echt permanent? :')
  maandag 3 juni 2013 @ 15:18:20 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127361037
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Lutte het volgende:

Casting director :')
Castingassistent. Dat is gewoon loopjongen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 15:21:59 #194
43556 miss_dynastie
pi_127361159
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:16 schreef Chai het volgende:
Waar staat dat hartje nu voor? En het is dus echt permanent? :')
Niks dat een lasertje niet op kan lossen. Of een pleister.
pi_127361648
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:10 schreef Ericr het volgende:

[..]

Op de Facebook van Pikkemans. Hoop dat Pikmans begrijpt dat 100 jaar bij Sonja nogal een ruim begrip is.
pikkemans _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127362745
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 09:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelukkig voor Pyke kan ze door Jamie nog wel koken. :')
sonjasilva twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:34:04 @jamieoliver Thanx to your 15 min meals I can serve a meal, eventough I feel rotten due to ME illness... #delicious http://t.co/INWjdUufuO reageer retweet
Als ik me rot voel hoef ik alleen maar hier even te kijken en dan kan ik weer lachen. Dank jullie, lieve Fokkers!

_O-
  maandag 3 juni 2013 @ 18:49:20 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127369706
Gaat ze nu voor elke maand dat er geen conceptie heeft plaatsgevonden, een hartje laten tatoëren?
Ik zie haar ervoor aan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_127377932
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat ze nu voor elke maand dat er geen conceptie heeft plaatsgevonden, een hartje laten tatoëren?
Ik zie haar ervoor aan.
_O-
pi_127382581
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Gaat ze nu voor elke maand dat er geen conceptie heeft plaatsgevonden, een hartje laten tatoëren?
Ik zie haar ervoor aan.
Ja! Zoiets, maar dan met hartjes. Op Pyke!
pi_127382777
Of zoiets :') Hoewel ik dit dan meer iets voor Sil vind.
.
  maandag 3 juni 2013 @ 23:28:18 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127385529
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ja! Zoiets, maar dan met hartjes. Op Pyke!
[ afbeelding ]
Dat zag ik ook voor me ja!

ME: Multiple étoiles.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 juni 2013 @ 23:39:46 #202
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_127386116
Ik vind het wel gemeen dat de miskraam van Declan geen eigen hartje heeft. :'(
Fok!bejaarde
pi_127395238
Ok, zeg eens eerlijk: wie van jullie schrijft voor de Glamorama?

quote:
Help Sonja Silva aan een baan!
Het ene moment ben je nog een lekker wijf en Miss World-kandidate die het daarna schopt tot TMF-vj en soapactrice, het volgende een thuiszitmoeder met drie ex-echtgenoten, een gezellig figuur en een WW-uitkering. Eerlijk is eerlijk: het heeft Sonja Silva ook niet meegezeten, de afgelopen jaren.

Neem alleen al haar mannen. Na een op het laatste moment afgeblazen huwelijk met voormalig manager Spiros, een mislukt gemeenschap-der-goederen met televisiemaker Eddy Stuy (2004-206) en een verbintenis voor de wet met Dirk-Jan Leenen, (2008-2010) huwde ze in 2011 met ene Declan Vermaat om een krappe 4 maanden later weer van hem te scheiden. Tel daar een eetstoornis en de chronische slaapziekte ME bij op en nogal wiedes dat Son geen tijd had om haar carriere op peil te houden.

Maar het gaat beter met Sonnepon, mensen! Tegenwoordig is ze gelukkig met talentenjachthapje Pyke Pos en heeft ze de Here in haar hartje gelaten. Dus is ze, na een mislukte poging ingelijfd te worden door K3, nu op zoek naar een nieuwe betrekking. Casting assistent leek haar wel wat, maar die vacature bleek helaas afgelopen vrijdag reeds gesloten. Balen! Bij dezen dus een oproepje: wie helpt Sonja Silva aan een baan? (NB bij voorkeur zonder mannelijke collega's)
http://glamora.ma/2013/06/help_sonja_silva_aan_een_baan.html
pi_127395443
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef piglet het volgende:
Ok, zeg eens eerlijk: wie van jullie schrijft voor de Glamorama?

[..]

http://glamora.ma/2013/06/help_sonja_silva_aan_een_baan.html
Leuk geschreven _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127395716
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_127398255
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:24 schreef piglet het volgende:
Ok, zeg eens eerlijk: wie van jullie schrijft voor de Glamorama?

[..]

http://glamora.ma/2013/06/help_sonja_silva_aan_een_baan.html
_O-
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:59:31 #207
300082 roos85
JUICHEN!
pi_127402607
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

de G van Golesterol (D moet dan veranderd worden in Dyslexie)
de H van HELLP syndroom
de I van Infantiliteit
de J van Je zal het maar hebben, Sonja's favo tv-program.
de K van klappende ballonnen, eng he?
de L is van liefdesverdriet, wat heb je dat veel gehad.
de M is van moe, moe, moe, moe,moe door de ME zijn
de N is van neurose, die ontbrak nog op het lijstje.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_127438350
De O is van oh, want oh wat is ze moe
pi_127438430
de p is van pyke pikkemans, je échte ware liefde
pi_127440574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef PatriQue89 het volgende:
De O is van oh, want oh wat is ze moe
Nee,
de O van Oliver, want door Jamie kan ze toch nog koken.
pi_127445055
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:13 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nee,
de O van Oliver, want door Jamie kan ze toch nog koken.
_O-
pi_127445380
De Q van vitamine q10,daardoor ben je na inspanningen minder moe
De R voor rust en regelmaat,daar ben je aan toe
De S staat voor slapen/syndromen hoeven we verder niks over te zeggen
De T voor terugslag,komt bij je ziektes vaak voor
De U voor UWV,daar heb je vaak problemen mee
De V dan maar voor vermoeiend,zo zien wij je (liefdes-)leven soms
De W voor De Ware,in relaties je lievelingswoord
De X voor X-factor,zou kwam je schatje in beeld
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:34:58 #213
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_127445792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef kvd het volgende:
De Q van vitamine q10,daardoor ben je na inspanningen minder moe
De R voor rust en regelmaat,daar ben je aan toe
De S staat voor slapen/syndromen hoeven we verder niks over te zeggen
De T voor terugslag,komt bij je ziektes vaak voor
De U voor UWV,daar heb je vaak problemen mee
De V dan maar voor vermoeiend,zo zien wij je (liefdes-)leven soms
De W voor De Ware,in relaties je lievelingswoord
De X voor X-factor,zou kwam je schatje in beeld
De Y van Yes!, dat denkt ze al ze weer een vage gig heeft geregeld voor Pikske
De Z van *Zucht*.
I rest my case.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_128490939
Is Pyke al vreemdgegaan?
pi_128492572
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Chai het volgende:
Is Pyke al vreemdgegaan?
Zo'n pikmans met hartje-op-de-hand, daar wil ook niemand meer op :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_128492622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo'n pikmans met hartje-op-de-hand, daar wil ook niemand meer op :D
Wilma Nanninga.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:05 schreef MightyMightyM het volgende:
Wat was ze vroeger toch lekker zeg. Nu is het meer een exotische versie van Wilma Nanniga.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128492760
Nou! Ja! _O-
pi_128498376
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 11:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Wilma Nanninga.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ziet ze er tegenwoordig niet meer uit hoor. Ze heeft een compleet andere look.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herkende haar eerst bijna niet eens :o
pi_128498399
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Zo ziet ze er tegenwoordig niet meer uit hoor. Ze heeft een compleet andere look.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herkende haar eerst bijna niet eens :o
Als Wilma haar haar laat groeien kan Pyke het daar heus ook wel op hoor.
pi_128499506
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Zo ziet ze er tegenwoordig niet meer uit hoor. Ze heeft een compleet andere look.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herkende haar eerst bijna niet eens :o
Wat een foto. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 2 juli 2013 @ 14:41:28 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_128499596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:39 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat een foto. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:48:15 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128499839
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zag ik ook voor me ja!

ME: Multiple étoiles.
Ik lees nu een boek over ME door Renate Dorrestein. Die heeft een totaal ander ziektebeeld dan Sonja Silva. Daarbij vergeleken klinkt Sonja S. helemaal als een hypochonder.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_128501140
quote:
0s.gif
Op dinsdag 2
juli 2013 14:39
schreef
Cracka-ass het
volgende:


[..]

Wat een foto. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_128502144
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Als Wilma haar haar laat groeien kan Pyke het daar heus ook wel op hoor.
:D
pi_128502161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:39 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat een foto. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al, waar doet die foto me toch aan denken... Maar dat was het natuurlijk!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:03:21 #226
403253 Meke
after all this time? always.
pi_128502647
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik lees nu een boek over ME door Renate Dorrestein. Die heeft een totaal ander ziektebeeld dan Sonja Silva. Daarbij vergeleken klinkt Sonja S. helemaal als een hypochonder.
Laat me raden: die hoeft niet alleen verplichte dingen als werk op te geven maar kan óók leuke dingen niet meer? Laat het Son niet lezen!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:37:02 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128503751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef Meke het volgende:

[..]

Laat me raden: die hoeft niet alleen verplichte dingen als werk op te geven maar kan óók leuke dingen niet meer? Laat het Son niet lezen!
Ik denk best dat er verschil is tussen de een en de ander qua mogelijkheden, zo kan ik me bijvoorbeeld voorstellen dat de een met dezelfde ziekte makkelijker kan blijven werken dan de ander, al was het alleen al om de aard van de werkzaamheden.
Voorbeeld; een bouwvakker met reuma kan moeilijker blijven werken dan een Gordon met reuma.

Maar de verschillen qua werkzaamheden zijn bij Renate Dorrestein en Sonja Silva niet dusdanig dat dat een grote rol moet spelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 juli 2013 @ 11:33:12 #228
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129214868
Oh. My. Lordie.
Pyke Piekhaar heeft een nieuwe do. Of liever gezegd, hij heeft een don't.

http://instagram.com/p/b63k38MkiJ/
Fok!bejaarde
  maandag 22 juli 2013 @ 11:55:42 #229
316232 Lutte
duimelut
pi_129215495
Wheeeehh :'( Sonja wil zeker weten dat ie niet buiten de deur dingest?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_129215604
No way, dit had ik niet verwacht _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 22 juli 2013 @ 12:00:08 #231
43556 miss_dynastie
pi_129215634
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 11:33 schreef Anosmie het volgende:
Oh. My. Lordie.
Pyke Piekhaar heeft een nieuwe do. Of liever gezegd, hij heeft een don't.

http://instagram.com/p/b63k38MkiJ/
Hij doet z'n bijnaam eer aan. En hoeveel ouder is 'ie precies geworden de afgelopen jaren met Son? _O-
pi_129215769
En die wenkbrauwen van Son ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129215778
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij doet z'n bijnaam eer aan. En hoeveel ouder is 'ie precies geworden de afgelopen jaren met Son? _O-
En dikker, of lijkt dat maar zo? :P
  † In Memoriam † maandag 22 juli 2013 @ 12:06:14 #234
43556 miss_dynastie
pi_129215829
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En dikker, of lijkt dat maar zo? :P
Het is net zo'n getrouwde huisvrouw die niet meer hoeft _O-

De voor-foto

pi_129215860
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is net zo'n getrouwde huisvrouw die niet meer hoeft _O-

De voor-foto

[ afbeelding ]
Inclusief kort pittig kapsel :P
  maandag 22 juli 2013 @ 12:07:20 #236
300082 roos85
JUICHEN!
pi_129215864
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is net zo'n getrouwde huisvrouw die niet meer hoeft _O-

De voor-foto

[ afbeelding ]
Met kort pittig kapsel _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_129215933
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is net zo'n getrouwde huisvrouw die niet meer hoeft _O-

De voor-foto

[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nooit aantrekkelijk gevonden. Buhh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 22 juli 2013 @ 12:10:52 #238
43556 miss_dynastie
pi_129215974
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nooit aantrekkelijk gevonden. Buhh.
Aantrekkelijk nee, maar zo weerzinwekkend als nu ook niet, toch? :P
pi_129216262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aantrekkelijk nee, maar zo weerzinwekkend als nu ook niet, toch? :P
Ik moet het eerst zonder bril zien, ik heb geen idee wat het nu is :D

Ik dacht meteen aan Andy (van der Meyde) :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 22 juli 2013 @ 12:22:48 #240
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129216471
Fok!bejaarde
pi_129216520
Oh jemig. En inclusief schoudertas en accessoires (bril). Het kan niet op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 22 juli 2013 @ 12:27:42 #242
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129216653
Een ietwat ruiger ( afgeleefder?) imago. Past ook zo fijn bij het O+ op zn hand :')
Fok!bejaarde
  maandag 22 juli 2013 @ 12:31:58 #243
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129216786
Raap me op! :D. :'(. :D.
Van Pykes twitter: https://mobile.twitter.com/PykeMusiQ/photo

Dat hoofd, dat shirt.. Die telefooncover :D.
Fok!bejaarde
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 juli 2013 @ 12:35:32 #244
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_129216884
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef Anosmie het volgende:
Raap me op! :D. :'(. :D.
Van Pykes twitter: https://mobile.twitter.com/PykeMusiQ/photo

Dat hoofd, dat shirt.. Die telefooncover :D.
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_129216974
Son is duidelijk het mannetje, en Pieke Pikmans het vrouwtje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129217379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:37 schreef Leandra het volgende:

Voorbeeld; een bouwvakker met reuma kan moeilijker blijven werken dan een Gordon met reuma.

Nou vergis je niet, Goor moet toch minstens 3 keer per weekend met zijn ster de lucht in... weet je wat dat doet met je gewrichten :')

Son en Pyke houden het wel al verrekte lang vol trouwens (voor haar doen)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129217439
Ik vind die kale kop wel een vooruitgang vergeleken bij dat weëige haar van vroeger :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129217527
Het is gelijk een heel ander persoon geworden!
  maandag 22 juli 2013 @ 14:08:58 #249
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129219890
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:54 schreef vencodark het volgende:
Het is gelijk een heel ander persoon geworden!
Zou dat het geheim zijn voor deze langdurige relatie? Als Son de kriebels krijgt dan metamorfoost Pyke in een nieuw typetje en voila. Ze kan er weer een paar maanden tegenaan.
Fok!bejaarde
  maandag 22 juli 2013 @ 14:53:14 #250
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_129221088
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:08 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Zou dat het geheim zijn voor deze langdurige relatie? Als Son de kriebels krijgt dan metamorfoost Pyke in een nieuw typetje en voila. Ze kan er weer een paar maanden tegenaan.
Ik moet nu aan een soort van barbapapa denken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:09:19 #251
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_129718292
Misschien spuit elf, maar is dit ons Son?

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_129718641
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:09 schreef Turbomuis het volgende:
Misschien spuit elf, maar is dit ons Son?

[ afbeelding ]
Ik zeg; nee, is Son niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129718692
Echt bizar hoe zij van 8.9 op de schaal van lekker wijf is afgegleden naar 10.0 op de schaal van volgevreten multipleprobleemgeval _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_129718720
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Echt bizar hoe zij van 8.9 op de schaal van lekker wijf is afgegleden naar 10.0 op de schaal van volgevreten multipleprobleemgeval _O-
Dat hele dikke is 1 ding, maar het ergste vind ik dat kort pittig kapsel, moeke -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129720377
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zeg; nee, is Son niet.
Zeg ik ook.
  Moderator / Miss SHO maandag 5 augustus 2013 @ 20:42:55 #256
22592 crew  Ole
pi_129728619
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat hele dikke is 1 ding, maar het ergste vind ik dat kort pittig kapsel, moeke -O-
Heeft ze niet meer op haar huidige profielfoto. Wel rare getekende wenkbrauwen :{



[ Bericht 6% gewijzigd door Ole op 05-08-2013 20:59:25 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:07:19 #257
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129732856
Werden die macaroniboogjes niet getattoeerd?
Fok!bejaarde
  Moderator / Miss SHO maandag 5 augustus 2013 @ 22:08:17 #258
22592 crew  Ole
pi_129732911
Nog erger
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:50:20 #259
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129738301
Fok!bejaarde
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 00:09:19 #260
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129739126
The fuck.

Voor mijn eigen veiligheid besluit ik dit topic vanaf heden maar te weren. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 06:27:06 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_129743295
Wat is die ker0l veranderd! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_129746333
quote:
quote:
Ik kan het iedereen aanraden! Ik wil in ieder geval nooit meer zonder!
Gelukkig dan maar, want voor zover ik weet zijn tattoos nogal permanent :')
pi_129746882
mijn 'wenkers'? what the actual fuck?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:26:30 #264
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_129747265
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:47 schreef piglet het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig dan maar, want voor zover ik weet zijn tattoos nogal permanent :')
Nou die techniek die ze bij haar hebben gebruikt, daarbij wil de inkt in de loop van de tijd nogal vervagen. Advies is elke 3 tot 4 jaar opnieuw laten doen. Ze noemen het hairstroke techniek ofzo, maken kleine sneetjes in je wenkbrauw en die vullen ze weer met inkt.

Dus. Waarom ik in dit topic was ben ik even vergeten :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_129752426
Volgens mij is dit wat anders. Het artikel komt uit november 2012, toen had ze de wenkbrauwen al een half jaar. Ze heeft het 2 weken geleden opnieuw laten doen. Denk dat deze methode nog minder tijdelijk is dan de tijdelijke wenkbrauwen.

quote:
Sonja Silva
22 juli
Fijn weer zichtbare wenkbrauwen!!! Thanx @mandyjelsma!!!
pi_129752943
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou die techniek die ze bij haar hebben gebruikt, daarbij wil de inkt in de loop van de tijd nogal vervagen. Advies is elke 3 tot 4 jaar opnieuw laten doen. Ze noemen het hairstroke techniek ofzo, maken kleine sneetjes in je wenkbrauw en die vullen ze weer met inkt.

Dus. Waarom ik in dit topic was ben ik even vergeten :P
Dit klinkt echt idioot. :')
pi_129755582
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:26 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou die techniek die ze bij haar hebben gebruikt, daarbij wil de inkt in de loop van de tijd nogal vervagen. Advies is elke 3 tot 4 jaar opnieuw laten doen. Ze noemen het hairstroke techniek ofzo, maken kleine sneetjes in je wenkbrauw en die vullen ze weer met inkt.

Dus. Waarom ik in dit topic was ben ik even vergeten :P
O echt? Yikes, klinkt niet prettig en dan moet het na een paar jaar weer. Maar ik vind het vooral ook niet mooi :N
pi_129755591
Quote ipv edit, wanneer leer ik het nou eens |:(
pi_129756972
Die wenkbrauwen :X , dan zijn die ingebrachte haartjes van Bridget nog zelfs beter :D

Als ik dat soort potloodstrepen voor me heb zitten, dan zie ik niks anders meer ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:49:21 #270
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_129759819
Wonderlijk.. Toen ik werkeloos was kwam ik maandelijks zo'n 15 euro tekort om al mn rekeningen te betalen.
Son houdt nog genoeg over voor tattoos, haarextensions en wenkbrauwmanipulatie..
Fok!bejaarde
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 21:09:04 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129767475
Die wenkbrauwen. :')
Als je je wenkbrauwen te klein vindt, kun je beter wat haren laten implanteren.
Als je ze te groot vindt, kun je beter gaan epileren/harsen.
Mensen met van die tekenfilmwenkbrauwen. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_130023532
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die dingen roepen op social media waardoor duidelijk is dat er iets aan de hand is. En dat als er dan gevraagd wordt wat er aan de hand is, het antwoord 'dat is privé' is? Als het privé is, dan zwijg je er verder maar gewoon helemaal over :{w

Sorry, ik krijg de tweet inclusief reacties hier niet gequote, maar hierbij de link:
https://twitter.com/sonjasilva/status/366956007936638977

Stuur een brief of een bloemetje als je mensen privé wil bedanken, geen tweet!
pi_130023658
ZaansMedischCentrum die gaat vragen naar welke afdeling de bedankjes moeten :')!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130023668
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef piglet het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die dingen roepen op social media waardoor duidelijk is dat er iets aan de hand is. En dat als er dan gevraagd wordt wat er aan de hand is, het antwoord 'dat is privé' is? Als het privé is, dan zwijg je er verder maar gewoon helemaal over :{w

Niks delen, 'want privé', en dan tóch dit delen :')


@ZaansMC afdeling gynaecologie dr Hooker, en team, lieve echoscopiste en de lieve mensen die zo hard voor me gezorgd hebben op de afdeling
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_130023745
:')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130023769
Domme kut is het toch ook.. hahaha
pi_130023834
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Domme kut is het toch ook.. hahaha
echt verschrikkelijk he :') :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130024337
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:59 schreef roos85 het volgende:

[..]

echt verschrikkelijk he :') :r
Ja.. dan stuur je toch even een bloemetje of een kaartje ofzo.. Sjezus :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:20:27 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130024563
Ah, ze heeft een miskraam gehad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130024907
Dat is wel sneu -O-
Maar dan is dit toch wel een mooie manier om het heel nonchalant te vertellen onder het mom van 'maar het is privé'!
Tap tap tap
pi_130025234
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, ze heeft een miskraam gehad.
Nu alweer? Wanneer was de vorige?
En moeten er dan weer hartjes bij komen op hun handen denk je :o

Wel heel sneu hoor als het zo is. Wat dat betreft hoop ik voor hen dat het iets anders/minder ingrijpends was.
Maar hoe dan ook: als je er niet over wil praten, zeg dan gewoon helemaal niks op Twitter, Facebook, etc!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:42:48 #282
163650 Greys
pi_130025390
Misschien was er 'gedoe' en paniek maar is ze alsnog gewoon zwanger?
En daarom de bedankjes voor de goede zorgen.

Maar inderdaad, houd dan gewoon je muil als het privé is :')
Echt zo'n stronthekel aan.

Net als mensen die op Facebook alleen 'Blerghhhh' posten. De eerste keer zet ik er dan nog onder 'Nou vooruit dan maar, ik zal het vragen... wat is er??', de tweede en verdere keren reageer ik er echt niet meer op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130025453
Kan ook zijn dat er iets mis dreigde te gaan in een zwangerschap. Of ze is heel vrolijk na een miskraam (lachen om Bert en Ernie en de Mac-reclame)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef piglet het volgende:

[..]

Nu alweer? Wanneer was de vorige?
En moeten er dan weer hartjes bij komen op hun handen denk je :o

Wel heel sneu hoor als het zo is. Wat dat betreft hoop ik voor hen dat het iets anders/minder ingrijpends was.
Maar hoe dan ook: als je er niet over wil praten, zeg dan gewoon helemaal niks op Twitter, Facebook, etc!
Als die hartjes voor een kindje was, ergens in maart/april geloof ik, en een miskraam met man 3 (geloof zelfs 2)
pi_130025587
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, ze heeft een miskraam gehad.
Of buitenbaarmoedelijke zwangerschap..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:57:19 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130025899
O god dat kan ooknog ja. Dat ze nog wél zwanger is, maar om aandacht en drama verlegen zat.

Dat mens is in haar eentje verantwoordelijk voor de hoge ziektekosten in ons land.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130026036
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat mens is in haar eentje verantwoordelijk voor de hoge ziektekosten in ons land.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:04:47 #287
163650 Greys
pi_130026134
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O god dat kan ooknog ja. Dat ze nog wél zwanger is, maar om aandacht en drama verlegen zat.
Ik denk het echt, vooral die uberlollige 'ik lig in een deuk' posts om de Mac-euroknallers, nog geen uurtje daarvoor. Dus het zal allemaal wel meevallen met d'r :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:24:17 #288
22592 crew  Ole
pi_130026749
staat er al iets in de bladen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:30:06 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130026909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk het echt, vooral die uberlollige 'ik lig in een deuk' posts om de Mac-euroknallers, nog geen uurtje daarvoor. Dus het zal allemaal wel meevallen met d'r :')
Oh die had ik helemaal niet gezien.

Ja, dan zal er wel een Polletje Pykehaar onderweg zijn.
Ben benieuwd welke medische afkortingen ons dit de komende jaren nog gaat opleveren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:41:12 #290
22592 crew  Ole
pi_130027328
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh die had ik helemaal niet gezien.

Ja, dan zal er wel een Polletje Pykehaar onderweg zijn.
Ben benieuwd welke medische afkortingen ons dit de komende jaren nog gaat opleveren.
Bekkeninstabiliteit. Is daar een afkorting voor?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:42:17 #291
22592 crew  Ole
pi_130027373
Er staat ook 'sterkte met het herstel' en niet 'sterkte met het verlies'
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130027733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Bekkeninstabiliteit. Is daar een afkorting voor?
bi toch?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:53:10 #293
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130027809
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef kvd het volgende:

[..]

bi toch?
_O-

Je zal toch maar zo ontzettend graag op de voorgrond staan en echt voor geen enkel programma gevraagd worden. Zelfs SBS niet :o
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:02:06 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130028111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Niks delen, 'want privé', en dan tóch dit delen :')

@ZaansMC afdeling gynaecologie dr Hooker, en team, lieve echoscopiste en de lieve mensen die zo hard voor me gezorgd hebben op de afdeling
Huh-huh, she said hooker :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:09:40 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130028383
Óf he, ze was niet zwanger, maar had IVF of zo!

Afkorrrrting immers. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:16:05 #296
163650 Greys
pi_130028620
De instabiele bekkens, bijna-zwangerschapsvergiftigingen en hormonale uitbarstingen zullen ons wel weer om de oren vliegen de komende maanden dan ja ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130029452
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Óf he, ze was niet zwanger, maar had IVF of zo!

Afkorrrrting immers. *O*
Nee joh, voor ivf lig je toch niet in het ziekenhuis? Toch?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:38:53 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130029508
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee joh, voor ivf lig je toch niet in het ziekenhuis? Toch?
Normaal gesproken niet maar bij Syl is alles mogelijk :')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130029778
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:38 schreef laziness het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet maar bij Syl is alles mogelijk :')
Son, Syl doet andere dingen ;)
pi_130029912
Wat een aandachtshoer.
Lekker thuis, jaja maar de foto is in het ziekenhuis gemaakt. Met haar beertje :')
´
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:52:21 #301
403253 Meke
after all this time? always.
pi_130029981
Ik ben heel benieuwd of we überhaupt ooit horen wat het was :') Tenzij er over een tijdje een baby of een tweede tattoo is :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')