abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 december 2012 @ 11:03:50 #76
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119988914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 10:56 schreef Gwywen het volgende:
Je moet gewoon zulk soort bladen niet lezen en nooit naar eigen huis & Tuin en dat soort programma's kijken. Dan komt vanzelf je eigen smaak wel weer bovendrijven. :)
Haha, inderdaad, en dat is ook precies wat ik doe.
Ik stond heel erg gek te kijken toen ik zes maanden geleden een nieuwe badkamer wou, met kleurtjes dus, en dat die nauwelijks meer te krijgen zijn tenzij je een godsvermogen uitgeeft aan de tegeltjes. Dus ook hier is het helaas toch een grijs-paradijs geworden... ach, het went. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 6 december 2012 @ 11:23:02 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119989457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
Niet per ongeluk de TV omstoten [ afbeelding ]
link
Wat een spuug en spuuglelijk huis! :o :X

:o Die andere huizen uit die flat ook! Mag je dat alleen maar kopen als je een slechte smaak hebt qua inrichting? :o
***
pi_119990007
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat een spuug en spuuglelijk huis! :o :X

:o Die andere huizen uit die flat ook! Mag je dat alleen maar kopen als je een slechte smaak hebt qua inrichting? :o
Haha ja viel mij ook op. Ach.. dan weet je dat je soortgenoten als buren hebt :+
  donderdag 6 december 2012 @ 12:20:41 #79
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119991148
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat een spuug en spuuglelijk huis! :o :X

:o Die andere huizen uit die flat ook! Mag je dat alleen maar kopen als je een slechte smaak hebt qua inrichting? :o
Haha inderdaad. Ik vroeg me af of sommige van die flats soms allemaal van 1 eigenaar zijn, gezien de tentoongespreide wansmaak.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_119999784
Een foto van de ballotagecommissie zegt voldoende,

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_120003270
Hier nog zo'n mega-barbaar met een van onder tot boven een strak zwart-wit-zilvergrijs-en rvs huis met dito strakke maar wel oergezellige tuin (ja, die combi kán)... Maar beregezellig dat het hier is! Zeker omdat ik bloemengek ben en enkel van warm en zacht licht hou is het hier ongezellig noch kil. En ik heb markiezen, strakke donkergrijze uiteraard( :P ) welke toch de zooi al minder strak maken en altijd gezellig staan, opgetrokken of niet)
Fijn dat smaken verschillen want als ik ergens de pest aan heb is het dat Riverdale gedoe waar je mee wordt doodgegooit, echt, overal frutsels, ditjes en datjes, die hartjes overal door het huis gestrooid en al dat gefrunnik, strikjes, kwikjes, massa's fotolijstjes, al die volgepropte beige muren met enorme hoeveelheid troep aan de muren en andere ongein, dat vind ik weer een reden een huis over te slaan want dat is iets qua drukte waar ik weer niet doorheen kan kijken. Ik wordt daar zó onrustig van, zeker van een keuken met verschillende hoogtes, drukke tegels en drukke kastjes met zooi..
Ieder zijn smaak en dat is juist leuk.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:56:38 #82
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120003677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hier nog zo'n mega-barbaar met een van onder tot boven een strak zwart-wit-zilvergrijs-en rvs huis met dito strakke maar wel oergezellige tuin (ja, die combi kán)... Maar beregezellig dat het hier is! Zeker omdat ik bloemengek ben en enkel van warm en zacht licht hou is het hier ongezellig noch kil. En ik heb markiezen, strakke donkergrijze uiteraard( :P ) welke toch de zooi al minder strak maken en altijd gezellig staan, opgetrokken of niet)
Ik zie niet in waarom je dan een 'mega-barbaar' zou zijn. Zeker als je de boel opvrolijkt met veel bloemen en planten is juist een neutrale achtergrond heel erg mooi. :)
Heel vaak zie ik - juist ook in dit topic - behoorlijk kille interieurs voorbijkomen, en die bedoel ik dus.

quote:
Fijn dat smaken verschillen want als ik ergens de pest aan heb is het dat Riverdale gedoe waar je mee wordt doodgegooit, echt, overal frutsels, ditjes en datjes, die hartjes overal door het huis gestrooid en al dat gefrunnik, strikjes, kwikjes, massa's fotolijstjes, al die volgepropte beige muren met enorme hoeveelheid troep aan de muren en andere ongein, dat vind ik weer een reden een huis over te slaan want dat is iets qua drukte waar ik weer niet doorheen kan kijken. Ik wordt daar zó onrustig van, zeker van een keuken met verschillende hoogtes, drukke tegels en drukke kastjes met zooi..
Vind ik ook helemaal niks! ;)
quote:
Ieder zijn smaak en dat is juist leuk.
Uiteraard. Mijn opmerkingen betreffen dan ook alleen maar het gebrek aan keuze tegenwoordig als je nou eens iets anders wilt dan wat de woonblaadjes voorschrijven. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_120004089


Wat zie ik daar in de hoek?



Lekker badderen in de slaapkamer?

In dit huis
pi_120004471
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]

Wat zie ik daar in de hoek?

[ afbeelding ]

Lekker badderen in de slaapkamer?

In dit huis
Zo'n tien jaar geleden was dat enorm in! Douches en/of een bad in de slaapkamer. En sommigen gingen nog een stapje verder met het toilet ook in de slaapkamer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120004643
Hoewel 30 jaar getrouwd douche ik toch liever privé (hé, hij hoeft niet te zien op welke gruwelijke manieren ik lijf en kop jeugdig tracht te houden danwel probeer heel de handel aantrekkelijk trachten te krijgen, hij zou eens weten hoe de werkelijkheid uitgevoerd wordt :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-12-2012 18:31:37 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120004719
ah de bordeellook slaapkamer, back to '98
pi_120004815
Ik zag ging dubbel :@
Waar het stinkt is het warm.
pi_120004865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kluskonijn, keus genoeg maar voor alles geldt: het moet je eigen smaak zijn en dat is het belangrijkste. Die vloer, keuken en badkamerboeren laten je duiken naar hetgeen voor hen het meeste rendement oplevert dus die kerels moet je gewoon uitgummen en voor je eigen doel gaan.
En écht niet gejokt maar iedereen vindt het hier mega gezellig, en dát terwijl ik hier dan rondhang, laaf en zorg als ze er zijn _O-
Maar man en hond zijn dan ook héél gezellig ;)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120004936
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef tjoptjop het volgende:
ah de bordeellook slaapkamer, back to '98
Ja, vooral de gordijnen ;(
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:39:22 #90
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120005240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n tien jaar geleden was dat enorm in! Douches en/of een bad in de slaapkamer. En sommigen gingen nog een stapje verder met het toilet ook in de slaapkamer.
Ongelooflijk, zeker als er ook nog een plee bij zit (die vermoed ik overigens om de hoek achter dat muurtje in die slaapkamer... :r).
Gelukkig zou je in de slaapkamer op die foto er eenvoudig een extra muurtje tussen kunnen jassen.

Die gordijnen gingen bij mij meteen op de stort.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_120005305
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo'n tien jaar geleden was dat enorm in! Douches en/of een bad in de slaapkamer. En sommigen gingen nog een stapje verder met het toilet ook in de slaapkamer.
Echt? Ik heb dat nog nooit gezien :o
lijkt me erg eenvoudig om er een muurtje tussen te zetten, zou zo ook niet lekker even in bad gaan :')
pi_120005372
Of slapen in dampende walmen van t toilet in de slaapkamer :N
pi_120005493
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef quirina het volgende:
Of slapen in dampende walmen van t toilet in de slaapkamer :N
Dát vooral, lekker romantisch in bed gaan liggen op je beeldigst en dan moet er één nog even "iets" doen en is te belabberd dat even beneden te doen, hé, daar gaat heel je libido toch compleet van naar de galemiezen ? Lig je daar in je sexy nixi bij zacht licht teneinde al je plooien en de onderkin te camoufleren met een wasknijper op je neus... _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_120007081
Foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door F_r op 07-12-2012 10:54:26 ]
pi_120007142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef Daph_ het volgende:

Echt? Ik heb dat nog nooit gezien :o
lijkt me erg eenvoudig om er een muurtje tussen te zetten, zou zo ook niet lekker even in bad gaan :')
:Y ze zijn hier ook wel langsgekomen: de wc in de slaapkamer :')

edit: ik zocht een voorbeeldfoto uit deze reeks, en de eerste die ik tegenkom is van een verkocht huis nota bene :') Blijkbaar verkoopt dat goed, de plee in de slaapkamer! K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #83

[ Bericht 16% gewijzigd door Isabeau op 06-12-2012 19:31:25 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 december 2012 @ 20:38:05 #96
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_120011418
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y ze zijn hier ook wel langsgekomen: de wc in de slaapkamer :')

edit: ik zocht een voorbeeldfoto uit deze reeks, en de eerste die ik tegenkom is van een verkocht huis nota bene :') Blijkbaar verkoopt dat goed, de plee in de slaapkamer! K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #83
Morgen even de aannemer bellen. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_120013814


wut :?

hier
  donderdag 6 december 2012 @ 21:25:14 #98
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_120014089
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_120014346
Foto nummer 16
Jeroentje.
pi_120014976
Wie wilt dat nou niet, een schommel met een bak grind eronder in de slaapkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')