abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:41:01 #151
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_121208051
Net binnengehaald: John dies at the end, en Mirrors (op aanbevelen van een collega). Ben eens benieuwd..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_121210723
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:32 schreef blessed19 het volgende:
Ja, gelukkig wel! Denk dat je meer gecharmeerd zal zijn van s2, desondanks er ook een paar soap elementen in voorkomen is het duisterder en heftiger dan s1. :)

In de herfst begint s3, het schijnt dat er in de tiende aflevering een hint zal zijn richting de verhaallijn van s3.
Fijn te horen, anders kan ik niet eens met mijn lover gaan kijken; die heeft echt een hekel aan series die ellelange seizoenen doorlopen. Behalve Dexter, dat trekt ie wel. Gelukkig, mijn favoriet. Ben nieuwsgierig naar de rest van AHS

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:41 schreef DeeCruise het volgende:
Net binnengehaald: John dies at the end, en Mirrors (op aanbevelen van een collega). Ben eens benieuwd..
Mirrors vond ik echt super, met helaas een 'over de top' stuk erin, maar daarover zeg ik niks. De spanning in de film is subliem. Het verhaal en het einde ook. Dus top. :Y
  zaterdag 5 januari 2013 @ 23:38:09 #153
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_121213525
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Fijn te horen, anders kan ik niet eens met mijn lover gaan kijken; die heeft echt een hekel aan series die ellelange seizoenen doorlopen. Behalve Dexter, dat trekt ie wel. Gelukkig, mijn favoriet. Ben nieuwsgierig naar de rest van AHS

[..]

Mirrors vond ik echt super, met helaas een 'over de top' stuk erin, maar daarover zeg ik niks. De spanning in de film is subliem. Het verhaal en het einde ook. Dus top. :Y
Benieuwd, ga hem nu opzetten, zal morgen mijn bevindingen wel posten ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_121224101
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef DeeCruise het volgende:
Benieuwd, ga hem nu opzetten, zal morgen mijn bevindingen wel posten ;)
En?
pi_121225657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Fijn te horen, anders kan ik niet eens met mijn lover gaan kijken; die heeft echt een hekel aan series die ellelange seizoenen doorlopen. Behalve Dexter, dat trekt ie wel. Gelukkig, mijn favoriet. Ben nieuwsgierig naar de rest van AHS
Dus series als the office, game of thrones en seinfeld laat hij links liggen? De barbaar!
  zondag 6 januari 2013 @ 13:39:52 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_121226406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Mirrors vond ik echt super, met helaas een 'over de top' stuk erin, maar daarover zeg ik niks. De spanning in de film is subliem. Het verhaal en het einde ook. Dus top. :Y
Ben ik toch benieuwd welk stuk jij 'over the top' vond?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_121226735
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ben ik toch benieuwd welk stuk jij 'over the top' vond?
same here?
vond het een erg goede film, mooie creepy sfeer.
einde ook erg goed zodra je je realiseert wat er dus aan de hand is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 6 januari 2013 @ 14:37:58 #158
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_121228583
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

En?
Ben grieperig dus erg laat op.. Heb beiden gezien waarbij mirrors toch def de minste van de 2 was..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John dies at the end was def meer mijn type film, al denk ik niet dat je dit nog onder de noemer horror kunt noemen. Het was in ieder geval mijn wtf-film van het jaar 2012 dus die ga ik zeker nog een keer kijken :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_121233806
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef DeeCruise het volgende:

John dies at the end was def meer mijn type film, al denk ik niet dat je dit nog onder de noemer horror kunt noemen. Het was in ieder geval mijn wtf-film van het jaar 2012 dus die ga ik zeker nog een keer kijken :)
Die film deed me een beetje aan Save the Green Planet denken. Ook zo'n wtf film.


En dan moet ik gelijk ook aan Survive Style 5+ denken, nog zo'n wtf film! Echt heerlijk.

pi_121236738
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:11 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Die film deed me een beetje aan Save the Green Planet denken. Ook zo'n wtf film.


En dan moet ik gelijk ook aan Survive Style 5+ denken, nog zo'n wtf film! Echt heerlijk.

toffe trailers! van de week eens kijken. :)
  zondag 6 januari 2013 @ 22:26:25 #161
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121249396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Al die remakes zijn kut. :(
Praktisch altijd wel inderdaad, maar ik ben toch benieuwd. Salem is overigens geen remake van iets voor zover ik weet. Ik had het een beetje verkeerd omschreven (dit twee titels moesten niet in één zin). De release van Carrie is trouwens helaas uitgesteld tot juni van dit jaar. Dit heb ik vernomen in de laatste nieuwsbrief van de Stephen King Fanclub. Helaas... :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121250817
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Praktisch altijd wel inderdaad, maar ik ben toch benieuwd. Salem is overigens geen remake van iets voor zover ik weet. De release van Carrie is trouwens helaas uitgesteld tot juni van dit jaar. Dit heb ik vernomen in de laatste nieuwsbrief van de Stephen King Fanclub. Helaas... :{
Misschien word ik wel oud. Ik vind Carrie een film die je niet mag en kan overtreffen.
The Shining is nog zoiets, het zijn films die het goed doen. De boeken zijn beter, maar het zijn voltreffers qua films
Boeken worden zelden overtroffen. Maar van King zijn toch wel pareltjes verschenen.

Dolores Claiborne (1995) - IMDb

Vele meer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 6 januari 2013 @ 22:50:09 #163
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121250903
Ik ben het er in grote lijnen mee eens. Een film als 'Pet Semetary' vond ik ook goed te pruimen, maar de vervolgfilms waren echte drek! 'Silver Bullet' vond ik ook stoer!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121252069
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 6 januari 2013 @ 23:28:06 #165
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_121252974


Vanavond No reason gezien. Een duitse film wat traag op gang komt, maar op de helft toch wel heel wat toffe scenes heeft. Heel wat gore en wat slasher later heeft het toch een indruk op me weten te maken.

Hieronder de trailer in spoiler, voor degene die niet van de gore zijn raad ik ook niet om die te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121254025
quote:
Stephen King zwaar aan de coke regisseert zn eigen verfilming met alle gevolgen van dien.
standaarddrinker
pi_121254159
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:20 schreef blessed19 het volgende:
Dus series als the office, game of thrones en seinfeld laat hij links liggen? De barbaar!
Jep. Maar Seinfeld is geen vervolg heh, dat zijn meer losse comedies. Ik bedoel dat hij geen series trekt die doorlopen. Zoals The walking dead, of True blood. Ik moet zeggen dat dat ook wel ver uitgerekt wordt ja. Dexter zijn ook meer losse verhaallijnen per seizoen, ook al is het om de karakters en hun persoonlijke verhaal te kennen wel fijn is als je alles hebt gezien, maar niet noodzakelijk voor de clue van het seizoen!
Fijn dat AHS dus ook losse verhaallijnen kent!!

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ben ik toch benieuwd welk stuk jij 'over the top' vond?
&
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:48 schreef WRH het volgende:
same here?
vond het een erg goede film, mooie creepy sfeer.
einde ook erg goed zodra je je realiseert wat er dus aan de hand is.
Nou, dat stuk van het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eingenlijk precies wat DeeCruise hieronder ook in de spoiler plaatst!

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef DeeCruise het volgende:
Ben grieperig dus erg laat op.. Heb beiden gezien waarbij mirrors toch def de minste van de 2 was..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal eens met je spoiler, maar;
Hij's niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121255326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 09:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:

Inbred:

Inbred (2011) - IMDb

Man, man wat een film _O-
Inderdaad :D Naar aanleiding van jouw post ook net gekeken! Ik voelde me wel ongemakkelijk ten tijde van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grabbers kende ik al van titel, die lijkt me ook wel wat hebben ja :D
pi_121257875
Ik heb Mirrors eigenlijk nooit gekeken omdat het een losse remake is van Into the Mirror, en ik die wel al gezien heb.

pi_121260621
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:11 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Die film deed me een beetje aan Save the Green Planet denken. Ook zo'n wtf film.


En dan moet ik gelijk ook aan Survive Style 5+ denken, nog zo'n wtf film! Echt heerlijk.

Survive Style 5+ is awesome! Save the Green Planet gaat van vrolijke avonturen film naar over de top gory en meer.
  maandag 7 januari 2013 @ 17:43:58 #172
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121276271
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Stephen King zwaar aan de coke regisseert zn eigen verfilming met alle gevolgen van dien.
Die film is een drama, en dat vind ik niet snel...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 7 januari 2013 @ 17:44:50 #173
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121276310
AHS is creepy zeg! Ik heb één uitzending gezien tot nu toe, maar het is echt goed!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121292659
Ik wil binnenkort een soort horroravond organiseren, maar wat zijn nou echt de meest vermakelijke (cult)klassiekers voor zo'n avond? In de lijn van Nosferatu (1922), Frankenstein (1931), Night of the Living Dead (1968) etc, maar ook de wat meer grappige/bizarre klassiekers als Evil Dead/Army of Darkness, Braindead.
pi_121296103
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef On het volgende:
Ik wil binnenkort een soort horroravond organiseren, maar wat zijn nou echt de meest vermakelijke (cult)klassiekers voor zo'n avond? In de lijn van Nosferatu (1922), Frankenstein (1931), Night of the Living Dead (1968) etc, maar ook de wat meer grappige/bizarre klassiekers als Evil Dead/Army of Darkness, Braindead.
Kijk in de lijst in de OP!! Dan heb je meteen het genre erbij!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')