abonnement Unibet Coolblue
pi_121164096
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw, pakje ontvangen, niets hoeft terug dit keer O+ twee leuke jurkjes, dekentjes voor mijn (baby)neefje, een kussenhoes en een bikinibroekje O+
ik heb ook 4 3 bikinibroekjes besteld O+ Voor maar 1 euro :o







[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 19:35:23 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:12:48 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121166068
Die roze is heel laag uitgesneden :o (heb hem in het zwart). Maar wel mooi O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_121197955
Nieuwe bestelling! O+









Al moet ik nog een jurkje ontvangen dat gisteren werd aangeboden maar niet door de brievenbus paste (?). :P
''Going mental on the Wabbu''
pi_121222297
http://www.hm.com/nl/product/04338?article=04338-B
Weet iemand of de kwaliteit (mooi blijft) van de dekbedovertreksets goed is bij de h&m?
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 11:29:56 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121222405
Een tijdje geleden besteld bij H&M en het zou bezorgd worden tussen 31dec en 4jan. Nog niks ontvangen en bij bezorgstatus staan nog steeds die data :? Normaal update H&M het toch wel als ze later zijn? Ik wil mijn kleren -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 6 januari 2013 @ 11:29:56 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_121222406
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:23 schreef Satijn het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/04338?article=04338-B
Weet iemand of de kwaliteit (mooi blijft) van de dekbedovertreksets goed is bij de h&m?
Ja zeker! Fijne kwaliteit :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_121222487
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja zeker! Fijne kwaliteit :Y.
Dat! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_121222900
Mijn pakket is eergisteren afgeleverd bij de buurman.
Die vervolgens 4 dagen naar zijn vriendin in Brussel vertrekt.

Dus ;(
pi_121223685
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:23 schreef Satijn het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/04338?article=04338-B
Weet iemand of de kwaliteit (mooi blijft) van de dekbedovertreksets goed is bij de h&m?
Ik heb er drie en vind ze mooi en fijn, zeker voor die prijs :) (had ze in de sale gekocht :D )
Tap tap tap
  zondag 6 januari 2013 @ 12:31:21 #210
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121223871
Afgelopen maand waren er hakken in de collectie op de sité van H&M. Erg mooie hakken voor een redelijk hoge prijs en de hakken waren maar liefst 15 cm lang (wel incl. plateau), ik zat eerst nog te twijfelen om te wachten met het bestellen van de hakken omdat H&M erg vaak gedurende een bepaalde periode de prijzen gaat verlagen, en dan vond ik het altijd zonde dat ik met mijn aankoop niet had gewacht. Ik had ze echter direct besteld en ik zag dat ze na 1,5 week ongeveer uit de collectie zijn gegaan, waarschijnlijk omdat mensen de hakken niet wilden kopen vanwege de hoogte van de hakken, desondanks lopen ze erg makkelijk en ben ik heel blij met mijn aankoop en dat ik het toch wel direct had besteld. Wellicht een les voor mensen hier, dat het toch niet altijd verstandig is om lang te wachten voor een eventuele prijsverlaging, aangezien H&M vaak snel overgaat op nieuwe collecties waardoor vaak de oude collecties niet meer verkrijgbaar zijn.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121255974
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Afgelopen maand waren er hakken in de collectie op de sité van H&M. Erg mooie hakken voor een redelijk hoge prijs en de hakken waren maar liefst 15 cm lang (wel incl. plateau), ik zat eerst nog te twijfelen om te wachten met het bestellen van de hakken omdat H&M erg vaak gedurende een bepaalde periode de prijzen gaat verlagen, en dan vond ik het altijd zonde dat ik met mijn aankoop niet had gewacht. Ik had ze echter direct besteld en ik zag dat ze na 1,5 week ongeveer uit de collectie zijn gegaan, waarschijnlijk omdat mensen de hakken niet wilden kopen vanwege de hoogte van de hakken, desondanks lopen ze erg makkelijk en ben ik heel blij met mijn aankoop en dat ik het toch wel direct had besteld. Wellicht een les voor mensen hier, dat het toch niet altijd verstandig is om lang te wachten voor een eventuele prijsverlaging, aangezien H&M vaak snel overgaat op nieuwe collecties waardoor vaak de oude collecties niet meer verkrijgbaar zijn.
Dus wat je zegt is: als je iets graag wilt koop het dan meteen ipv wachten op de sale?
  maandag 7 januari 2013 @ 00:56:09 #212
123170 alors
zlata1234
pi_121256205
^^ bullshit trouwens hoor. Nog nooit meegemaakt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121256763
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Afgelopen maand waren er hakken in de collectie op de sité van H&M. Erg mooie hakken voor een redelijk hoge prijs en de hakken waren maar liefst 15 cm lang (wel incl. plateau), ik zat eerst nog te twijfelen om te wachten met het bestellen van de hakken omdat H&M erg vaak gedurende een bepaalde periode de prijzen gaat verlagen, en dan vond ik het altijd zonde dat ik met mijn aankoop niet had gewacht. Ik had ze echter direct besteld en ik zag dat ze na 1,5 week ongeveer uit de collectie zijn gegaan, waarschijnlijk omdat mensen de hakken niet wilden kopen vanwege de hoogte van de hakken, desondanks lopen ze erg makkelijk en ben ik heel blij met mijn aankoop en dat ik het toch wel direct had besteld. Wellicht een les voor mensen hier, dat het toch niet altijd verstandig is om lang te wachten voor een eventuele prijsverlaging, aangezien H&M vaak snel overgaat op nieuwe collecties waardoor vaak de oude collecties niet meer verkrijgbaar zijn.
Andere optie is dat ze wellicht gewoon uitverkocht zijn?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 7 januari 2013 @ 18:56:41 #214
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_121279445
K*t :( . Gisteren werkte 9910 nog als kortingscode, nu loop ik 17,50 euro mis!!! Heeft er nog iemand een werkende 25% kortingscode? Of anders -10 euro? De -5 werkt nog wel.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:46:41 #215
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121281946
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Dus wat je zegt is: als je iets graag wilt koop het dan meteen ipv wachten op de sale?
Absoluut niet, dat is in de meeste gevallen ook vaak onverstandig.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Andere optie is dat ze wellicht gewoon uitverkocht zijn?
Nee, dan zou dat aangegeven zijn, ik heb het in de gaten gehouden en ze waren nog vollop in voorraad. Ze zijn juist uit de collectie gehaald omdat mensen het niet kochten vanwege de hoogte van de hakken, wat ik in mijn stuk al aangegeven had.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:49:25 #216
123170 alors
zlata1234
pi_121282094
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Absoluut niet, dat is in de meeste gevallen ook vaak onverstandig.

[..]

Nee, dan zou dat aangegeven zijn, ik heb het in de gaten gehouden en ze waren nog vollop in voorraad. Ze zijn juist uit de collectie gehaald omdat mensen het niet kochten vanwege de hoogte van de hakken, wat ik in mijn stuk al aangegeven had.
pics en artikelnummer or it didnt happen.

Er staan zoveel producten die niet verkocht worden die belanden dan in de sale voor een paar grijpstuivers, waarom zouden ze dat met die schoenen niet doen?
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:55:28 #217
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121282418
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:49 schreef alors het volgende:

[..]

pics en artikelnummer or it didnt happen.

Er staan zoveel producten die niet verkocht worden die belanden dan in de sale voor een paar grijpstuivers, waarom zouden ze dat met die schoenen niet doen?
Vandaar dat ik er ook blij mee was, maar het gebeurt wel vaker dat bepaalde items niet in de sale komen als zij niet verkocht worden, de exacte reden weet ik ook niet, maar ik snap wel dat de H&M niet steeds alles in de sale gaat gooien als het niet goed verkocht wordt, vanwege het verlies dat je dan sowieso maakt waardoor je het dan maar uit de collectie haalt. Ik zal wel even voor je zoeken of ik de artikelnummer kan achterhalen, wat wel lastig zal worden aangezien het uit de collectie is geschrapt, maar het lukt denk ik ook wel. Mocht ik het desondanks niet vinden, vind ik dat ook niet slecht, ik kwam hier niet om mijzelf te bewijzen maar om het enkel te delen, omdat ik er zelf ook tamelijk verrast over was.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:05:13 #218
123170 alors
zlata1234
pi_121282986
Ik hou de site toch altijd goed in de gaten maar kan me geen artikel herinneren waarbij het gebeurd is.

Alleen schoenen van de samenwerking met een designer, waren slangenleren brogues met studs, ze waren afgeprijsd (geen sale) naar 60 euro geloof ik, nooit in ook maar één maat uitverkocht geweest en toen waren ze opeens weg. Maar dat had denk ik meer te maken het feit dat het niet goedkoper mocht vanwege het imago van het betreffende designmerk.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:15:02 #219
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_121283604
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Vandaar dat ik er ook blij mee was, maar het gebeurt wel vaker dat bepaalde items niet in de sale komen als zij niet verkocht worden, de exacte reden weet ik ook niet, maar ik snap wel dat de H&M niet steeds alles in de sale gaat gooien als het niet goed verkocht wordt, vanwege het verlies dat je dan sowieso maakt waardoor je het dan maar uit de collectie haalt. Ik zal wel even voor je zoeken of ik de artikelnummer kan achterhalen, wat wel lastig zal worden aangezien het uit de collectie is geschrapt, maar het lukt denk ik ook wel. Mocht ik het desondanks niet vinden, vind ik dat ook niet slecht, ik kwam hier niet om mijzelf te bewijzen maar om het enkel te delen, omdat ik er zelf ook tamelijk verrast over was.
Ik hoop toch echt dat je begrijpt dat je meer verlies draait wanneer je items helemaal niet verkoopt dan wanneer je ze voor een lagere prijs de deur uit doet :')
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:26:05 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_121284304
Ik zie soms zelfs dingen die ze een paar maanden later nog een keer in de sale proberen te verkopen.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:33:47 #221
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121284771
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:05 schreef alors het volgende:
Ik hou de site toch altijd goed in de gaten maar kan me geen artikel herinneren waarbij het gebeurd is.

Alleen schoenen van de samenwerking met een designer, waren slangenleren brogues met studs, ze waren afgeprijsd (geen sale) naar 60 euro geloof ik, nooit in ook maar één maat uitverkocht geweest en toen waren ze opeens weg. Maar dat had denk ik meer te maken het feit dat het niet goedkoper mocht vanwege het imago van het betreffende designmerk.
Ja, ik denk dat het bij deze schoenen dan ook het geval zou zijn geweest, anders zou ik er geen andere mogelijke verklaring voor weten te vinden.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121285747
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het bij deze schoenen dan ook het geval zou zijn geweest, anders zou ik er geen andere mogelijke verklaring voor weten te vinden.
Ik wil foto's zien.
  maandag 7 januari 2013 @ 22:52:51 #223
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_121292215
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:23 schreef Satijn het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/04338?article=04338-B
Weet iemand of de kwaliteit (mooi blijft) van de dekbedovertreksets goed is bij de h&m?
Ja dat dekbed wilde ik dus bestellen! In 240x220. Kan iemand een gil geven als 'ie in de sale is? De witte is al wel uitverkocht kan ik dan verwachten dat de blauwe in de sale komt?

Of een kortingscode die binnenkort weer actief wordt van 10 euro, 25% of 20% ofzo. Ik ben zo'n doos dat ik gisteren dacht "ik wacht nog even tot morgen met bestellen". Bleek de code maar tot gisteren te gelden :(.
pi_121292651
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:52 schreef Zoheetik het volgende:

[..]

Ja dat dekbed wilde ik dus bestellen! In 240x220. Kan iemand een gil geven als 'ie in de sale is? De witte is al wel uitverkocht kan ik dan verwachten dat de blauwe in de sale komt?

Of een kortingscode die binnenkort weer actief wordt van 10 euro, 25% of 20% ofzo. Ik ben zo'n doos dat ik gisteren dacht "ik wacht nog even tot morgen met bestellen". Bleek de code maar tot gisteren te gelden :(.
Die dekbedden staan er amper twee weken op, als ze in de sale komen, zal dat nog wel even duren lijkt me. Als ze voor die tijd niet uitverkocht zijn.
Tap tap tap
  maandag 7 januari 2013 @ 23:11:43 #225
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_121293121
:( dan maar wachten op kortingscode. Of gewoon bestellen.
Maar thanks in ieder geval, het leken me ook al niet echt winterdekbedden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')