abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:02:52 #1
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_119827584
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om Lotro te spelen. Gewoon even nergens aan denken en gamen maar (en om het algemene beeld van gamers omver te gooien: ik ben een 21 jarige studente en ja ik hou van gamen ^O^ ).

Nu ben ik echter een 'free user'. Ik heb namelijk niet genoeg tijd voor gamen om er maandelijks een bedrag voor neer te leggen. Nu heb ik echter alle quests gedaan in de gebieden waar je als free user gebruik van kan maken. Ik zal quest packs moeten gaan kopen om andere quests te kunnen doen.

Om dit te kunnen kopen heb ik turbine points nodig. Mijn vraag is echter: hoe kom je hieraan? En ik vraag niet hoe ik gratis aan turbine points kan komen. Ik weet dat je ze via de website kan kopen maar hoe betaal je ervoor? In amerika werken ze volgens mij niet met ideal :(

tips?
pi_119827909
Alleen met credit card voor niet GB/VSA spelers.
“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:13:49 #3
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_119827939
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef tweetie het volgende:
Wat zijn GB en VSA spelers? En hoe kom je aan een credit card?
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:14:07 #4
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_119827950
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef tweetie het volgende:
bedoel je amerika en engeland?
pi_119828112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:13 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Wat zijn GB en VSA spelers? En hoe kom je aan een credit card?
Ow sowwy, Groot-Brittannië en de verenigde staten van Amerika :@
Daar kan je turbine points kopen in de winkel net zoals een opwaardeer kaart voor je mobiel.
En een credit card kan je aanvragen bij meeste banken.
“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”
pi_119828323
er zijn vele manieren om turbine points te verdienen met quest deeds en explorer deeds deeds en slayer deeds(dit ius gewoon dood X aantal animals enz en dan krijg je turbine points

http://www.squidoo.com/lotro-grind-400-tp

het is wel de moeite om eenmalig een abonnement voor 1 maand te nemen dan wordt je account een prenium account ipv free en dat geeft toch wel veel voordelen

http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html

jammer is dat turbine niet direct werkt met ideal :(
  zaterdag 1 december 2012 @ 23:25:25 #7
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_119828333
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef tweetie het volgende:

[..]

Ow sowwy, Groot-Brittannië en de verenigde staten van Amerika :@
Daar kan je turbine points kopen in de winkel net zoals een opwaardeer kaart voor je mobiel.
En een credit card kan je aanvragen bij meeste banken.
aha.. echter ben ik nog maar een student en is mijn inkomen dus erg laag. Nu begrijp ik dat je via de abn amro een studenten creditcard aan kan vragen..
pi_119828381
Volgens mij kon je met creditcard, paypal en clicknbuy betalen. En als ik het me nog goed herinner kon je bij clicknbuy dan weer ideal gebruiken. Je koopt ze via de ingame shop.
pi_119828446
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef ach het volgende:
Volgens mij kon je met creditcard, paypal en clicknbuy betalen. En als ik het me nog goed herinner kon je bij clicknbuy dan weer ideal gebruiken. Je koopt ze via de ingame shop.
yup clickandbuy werkt ook via ideal maar dit is wel een omweg, snap gewoon niet dat turbine ideal toevoegt, ik betaal eve online ermee en toen ik WoW nog speelde kon ik dat ook zo met ideal betalen maar turbine weer niet :(
pi_119828517
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:26 schreef ach het volgende:
En via https://money2.nl/ kun je ook via iDeal geld instant op je paypal zetten. Minimum is geloof ik 25 euro.

Of via https://www.3vcard.nl/ kun je een creditcard voucher kopen.
  zondag 2 december 2012 @ 15:23:08 #11
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_119842794
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:28 schreef tntkiller het volgende:

[..]

yup clickandbuy werkt ook via ideal maar dit is wel een omweg, snap gewoon niet dat turbine ideal toevoegt, ik betaal eve online ermee en toen ik WoW nog speelde kon ik dat ook zo met ideal betalen maar turbine weer niet :(
Ik probeer nu via click and buy tb points te kopen.. Maar is click and buy veilig? Het idee is dat ik eenmalig een bedrag op de click and buy rekening zet. Daarmee koop ik dan een lotro expansion. Daarna wil ik niets meer met click and buy doen.. Kan dit? Of vraagd click and buy ook een maandelijkse bijdrage?
pi_119853139
quote:
11s.gif Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Ik probeer nu via click and buy tb points te kopen.. Maar is click and buy veilig? Het idee is dat ik eenmalig een bedrag op de click and buy rekening zet. Daarmee koop ik dan een lotro expansion. Daarna wil ik niets meer met click and buy doen.. Kan dit? Of vraagd click and buy ook een maandelijkse bijdrage?
zover ik weet kan je click and buy gewoon eenmalig gebruiken en kost het je niks, ik heb het ook maar eenmalig gebruikt voor ik een credit card kreeg.

er zal heus wel een FAQ zijn op de clickandbuy website

en ik zou even goed rondkijken op de LOTRO winkel de laaste tijd heb je goedkoop meerdere expansion pack deal die aantrekkelijker zijn dan losse expansion(en je moet ook soms goed opletten als je een expansion pack koopt met turbine points dat je dan niet een expansion quest pack krijgt dat geintje hebben ze mij ook al eens geflikt
pi_119853623
net even gechecked

The Lord of the Rings Online™: Expansion Triple Pack - Digital Download

Get all three Award-winning The Lord of the Rings Online™ Expansion Packs in a single purchase! Explore Moria, a truly vast underground environment like you’ve never seen before. Join the elves of Lothlórien in war against Sauron among the ancient ruins, spider-haunted canyons, and foul bogs of Mirkwood. Journey eastward toward the tower of Orthanc where an army of Isengard Orcs and Uruk-hai make ready for war.

$39.99
30.79 EUR

http://store.turbine.com/(...)tCategoryID.58516200
pi_120931484
Even een topickick, heb jaaaren terug toen het net uit was flink veel LotRO gespeeld. Uit verveling wil ik het nu weer gaan oppakken, maar het blijkt dat mijn account niet meer bestaat, je moest het 'omzetten' in een gratis account ofzo. Iemand een idee hoe ik dat alsnog kan doen?
pi_121399289
Probeer eens in te loggen bij http://myaccount.turbine.com

Verder; expansions zijn best vaak goedkoop in een pakket te kopen. Heb je nieuwe expanties gekocht dan ga je hier weer deeden als een malle natuurlijk waardoor je zo weer een paar honderd turbine points hebt :)

Welke server speel je btw?
  zondag 13 januari 2013 @ 22:44:07 #16
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_121528014
LOTRO _O_

Dat waren goede tijden in 2007, snel naar huis fietsen, en gamen als een malle.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_121533629
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:44 schreef CapnIzzy het volgende:
LOTRO _O_

Dat waren goede tijden in 2007, snel naar huis fietsen, en gamen als een malle.
Ja echt he _O_ Derde klas middelbare geloof ik, geen fuck te doen verder want ik was een geniale leerling, en thuis meteen pc aanslingeren voor LotRO _O_
  maandag 14 januari 2013 @ 08:35:17 #18
376125 CapnIzzy
pi_121535895
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja echt he _O_ Derde klas middelbare geloof ik, geen fuck te doen verder want ik was een geniale leerling, en thuis meteen pc aanslingeren voor LotRO _O_
Koning. Bij Scheikunde op de voorste rij over LOTRO praten. :7
pi_121538448
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:35 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Koning. Bij Scheikunde op de voorste rij over LOTRO praten. :7
Helaas speelden mijn vrienden toen WoW en kende ik niemand die ook LOTRO speelde, dus dat ging niet ;(

Toen ik stopte met LOTRO werd het wel WoW-praat in de les though _O_ Wat mis ik die tijd :P
pi_121540700
Ja, de goede oude tijden, ik blijf er gewoon in hangen hoor :P
  maandag 14 januari 2013 @ 14:08:23 #21
376125 CapnIzzy
pi_121545437
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef MAHL het volgende:

[..]

Helaas speelden mijn vrienden toen WoW en kende ik niemand die ook LOTRO speelde, dus dat ging niet ;(

Toen ik stopte met LOTRO werd het wel WoW-praat in de les though _O_ Wat mis ik die tijd :P
Wat voor karakter en zo?
pi_121563603
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:08 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wat voor karakter en zo?
Human Guardian als main, en als alt Elf champion. Allebei geweldig, bovendien in een geweldige Nederlandse guild ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 20:38:33 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:16:09 #23
376125 CapnIzzy
pi_121576167
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

Human Guardian als main, en als alt Elf champion. Allebei geweldig, bovendien in een geweldige Nederlandse guild ^O^
Human Champion als main, Human Minstrel, nog gestopt voor de tijd dat er level 50 cap was. Minstrel was een baas. :7
pi_121576355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 00:16 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Human Champion als main, Human Minstrel, nog gestopt voor de tijd dat er level 50 cap was. Minstrel was een baas. :7
Nog nooit Minstrel gespeeld, had ik eigenlijk wel moeten doen. Healen _O_ Had dan ook Resto Druid toen ik daarna WoW ging spelen.

En lvl 50 cap was er toch als eerste? 60 werd het geloof ik met de Moria uitbreiding, maar die heb ik nooit gespeeld.

Hoe zit het met de OP eigenlijk? Ben benieuwd hoe erg het veranderd is sinds ik stopte met spelen. Elvenpath, help ons eens :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 07:33:34 #25
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_121579801
Mijn oude EU chars, allemaal gedelete? :( Hadden ze wel ff kunnen mailen oid.
Dum de dum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')