abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fossiel zondag 9 december 2012 @ 10:58:02 #176
1455 Keroppi
kool kikker
pi_120101175
Mijn Samsung Galaxy S is na twee jaar trouwe dienst helemaal 'op'. Tijd voor een nieuw toestel dus. Jammer want qua formaat vond ik de S1 prima. Omdat ik ook een tablet heb is een groter scherm voor mij niet essentieel.
Maar ik wil wel een telefoon die qua specificaties de komende twee jaar zonder problemen mee kan. Dan kom je toch gauw bij de S3 of de HTC One X, en die vind ik toch vrij groot.

Is er een Android toestel op de markt wat qua formaat wat kleiner is maar wel duidelijk betere specificaties heeft zodat ik wel zo'n twee jaar plezier van m'n telefoon heb? Ik zag dat er een S3 mini was, is dat een optie of raden jullie die af.

Advies in een telecomwinkel vragen vind ik geen optie want daar raden ze volgens mij enkel aan waar ze de hoogste commissie op krijgen...
Chick on a mission
pi_120101382
Hoe bedoel je dat, dat ie op is? Krassen in het scherm? Of verbogen? Of een accu die het niet meer volhoudt?
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 11:46:23 #178
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120101908
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:58 schreef Keroppi het volgende:
Mijn Samsung Galaxy S is na twee jaar trouwe dienst helemaal 'op'. Tijd voor een nieuw toestel dus. Jammer want qua formaat vond ik de S1 prima. Omdat ik ook een tablet heb is een groter scherm voor mij niet essentieel.
Maar ik wil wel een telefoon die qua specificaties de komende twee jaar zonder problemen mee kan. Dan kom je toch gauw bij de S3 of de HTC One X, en die vind ik toch vrij groot.

Is er een Android toestel op de markt wat qua formaat wat kleiner is maar wel duidelijk betere specificaties heeft zodat ik wel zo'n twee jaar plezier van m'n telefoon heb? Ik zag dat er een S3 mini was, is dat een optie of raden jullie die af.

Advies in een telecomwinkel vragen vind ik geen optie want daar raden ze volgens mij enkel aan waar ze de hoogste commissie op krijgen...
Volgens mij kun je het beste naar Tweakers gaan, en dan de pricewatch bekijken. Daar kun je van alles selecteren waar je wilt dat je telefoon aan voldoet :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  FOK!fossiel zondag 9 december 2012 @ 11:49:35 #179
1455 Keroppi
kool kikker
pi_120101969
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe bedoel je dat, dat ie op is? Krassen in het scherm? Of verbogen? Of een accu die het niet meer volhoudt?
Sorry dat was inderdaad een nogal vage omschrijving. De telefoon is traag, crasht voortdurend. Heb tot twee keer toe al een factory reset gedaan + software update maar dit situatie wordt er niet beter op, integendeel.
Chick on a mission
pi_120102514
Custom rommetje erop? Vriendin van me d'r Galaxy loopt ook weer als 'n speer met 'n custom rom erop.
"If you're not a manc, you're a wank"
  FOK!fossiel zondag 9 december 2012 @ 12:30:42 #181
1455 Keroppi
kool kikker
pi_120102866
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Custom rommetje erop? Vriendin van me d'r Galaxy loopt ook weer als 'n speer met 'n custom rom erop.
Moet zeggen dat ik mezelf al heel stoer vond met m'n factory reset ;) Ik vind mezelf niet skilled genoeg (lees: ik ben te a-technisch) om met dit soort dingen aan de gang te gaan. Maar bedankt voor de tip!
Chick on a mission
pi_120103138
Ik heb gister de Galaxy note 2 gekocht, ik heb alleen 1 probleem. Op mijn vorige toestel (Desire z) gebruike ik altijd Navigon als navigatie systeem. Omdat ik hiermee erg tevreden mee was, heb ik deze ook geïnstalleerd op mijn Note 2. Alleen hij lijkt constant op de achtergrond te draaien terwijl ik hem toch echt heb uitgeschakeld. Dit vreet natuurlijk van mijn batterij hoe kan dit?

Zo ziet mijn batterij vetbuik eruit:

Scherm - 42%
Navigon - 18%
Android-Systeem - 11%
Android- Systeem - 8%
Chome - 8%
Camera - 4%
Mobiel standby - 4%
  zondag 9 december 2012 @ 13:40:51 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_120105149
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:30 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik mezelf al heel stoer vond met m'n factory reset ;) Ik vind mezelf niet skilled genoeg (lees: ik ben te a-technisch) om met dit soort dingen aan de gang te gaan. Maar bedankt voor de tip!
Het is niet moeilijk. En als je anders een nieuwe zou kopen heb je toch niks te verliezen? Gewoon proberen. Er zijn genoeg sites met duidelijke uitleg
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_120105175
FF meelezen hier, heb een Samsung Galaxy Note 2 met een databundel van 10 gig per maand aangeschaft.
Komt van Symbian Belle dus dit is wel een overgang.

Tot nu toe bevalt het prima!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 9 december 2012 @ 13:43:21 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120105224
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:30 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik mezelf al heel stoer vond met m'n factory reset ;) Ik vind mezelf niet skilled genoeg (lees: ik ben te a-technisch) om met dit soort dingen aan de gang te gaan. Maar bedankt voor de tip!
s3 mini?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  FOK!fossiel zondag 9 december 2012 @ 13:49:03 #186
1455 Keroppi
kool kikker
pi_120105407
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 13:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

s3 mini?
Ja daar heb ik ook al over na zitten denken. Maar hoe zouden jullie de specifcaties beoordelen? Goed of mwah?
Chick on a mission
pi_120106300
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 13:41 schreef junkiexp het volgende:
FF meelezen hier, heb een Samsung Galaxy Note 2 met een databundel van 10 gig per maand aangeschaft.
Komt van Symbian Belle dus dit is wel een overgang.

Tot nu toe bevalt het prima!
10 gig?
Waar heb je dat gedaan?
  zondag 9 december 2012 @ 14:21:42 #188
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_120106632
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 13:41 schreef junkiexp het volgende:
FF meelezen hier, heb een Samsung Galaxy Note 2 met een databundel van 10 gig per maand aangeschaft.
Komt van Symbian Belle dus dit is wel een overgang.

Tot nu toe bevalt het prima!
10 gb... :o
ik kom niet eens aan 200 mb geloof ik
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_120106897
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_120110819
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:21 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

10 gb... :o
ik kom niet eens aan 200 mb geloof ik
't is wel erg veel inderdaad. Kom ik thuis niet eens aan.
Mobiel zit thuis sowieso aan de wifi, en alleen onderweg dus op de 3G.
En da's ook maar zeer beperkt met heel af en toe een mailtje, een maps, en wat NS reisplanner dingen.
  zondag 9 december 2012 @ 17:56:44 #191
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_120114823
quote:
Prijsverschillen tussen NL en Belgie zijn wel aardig verminderd tegenover een paar jaar geleden, betaal nu 20euro voor 150 belminuten, 10000sms-jes en 1 gig incl Xperia U toestel
pi_120141822
Syncen jullie je Contacten en Browser bookmarks met Google? Of doen jullie dat om privacy redenen niet?
Ik heb dat nog niet gedaan.

Maw: jullie vinden het niet erg dat alle namen en telefoonnummers van al je bekenden in je telefoon, in de Google cloud zijn opgeslagen?

Aan de andere kant: Google weet al zoveel van je....
pi_120142190
Ik wel, het gebruikersgemak is de hoofdreden.
Bij een nieuwe telefoon heb je geen gezeik met invoeren contacten of met export/import ervan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_120142290
Tsja. Je hebt gelijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen de boel georganiseerd hebben.

Heb tot nu toe alle contacten op de SIM kaart staan.
Maar vanwege de beperktheid gaat het wat klungelig: zo heb ik allemaal aparte entries voor de telefoonnummers.
Bijvoorbeeld <persoon M> en <persoon V> (waarbij M het mobiele nummer is en V de vaste lijn.) Tevens moeten achternamen soms worden afgekort...
  maandag 10 december 2012 @ 11:23:33 #195
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_120142917
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_120143148
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Je hebt gelijk. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe anderen de boel georganiseerd hebben.

Heb tot nu toe alle contacten op de SIM kaart staan.
Maar vanwege de beperktheid gaat het wat klungelig: zo heb ik allemaal aparte entries voor de telefoonnummers.
Bijvoorbeeld <persoon M> en <persoon V> (waarbij M het mobiele nummer is en V de vaste lijn.) Tevens moeten achternamen soms worden afgekort...
Heb het gewoon via google. Belangrijkste reden is dat als je telefoon gestolen wordt ofzo dat je niet alles kwijt bent. Verder is het super handig dat je alles van 1 contact in 1 hebt, zowel op je telefoon als op de pc. Adres, verschillende telefoonnummers, geboortedatum (verjaardag in kalender), emailadressen.
Nu nog werken met de simkaart lijkt me overdreven omslachtig. Bovendien is google meer geinteresseerd in je consumentengedrag (de websites die je bezoekt) dan het telefoonnummer van je baas.
pi_120148365
Beetje naïef ook om alleen op die maps applicatie te willen navigeren, ipv een volwaardige tomtom of een ordinaire kaart oid.
Net als die koeien die bij 'nu rechtsaf' zonder kijken of nadenken ook inderdaad direct afslaan, een vijver in.
pi_120149020
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Beetje naïef ook om alleen op die maps applicatie te willen navigeren, ipv een volwaardige tomtom of een ordinaire kaart oid.
Net als die koeien die bij 'nu rechtsaf' zonder kijken of nadenken ook inderdaad direct afslaan, een vijver in.
Daar was nog een leuke scene in The Office US over. 'The machine is always right'. :P
  maandag 10 december 2012 @ 21:49:01 #200
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_120169105
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:58 schreef -J-D- het volgende:
Ik wel, het gebruikersgemak is de hoofdreden.
Bij een nieuwe telefoon heb je geen gezeik met invoeren contacten of met export/import ervan.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')