abonnement Unibet Coolblue
pi_119806209


Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D


ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
Dark%20Tower%203.JPG Atmosphere82, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
noiconn.png dockx, Sint Willebrord
techno.jpg EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
dNKUr.jpg FL_Freak, Maasdonk
LP.gif Fredo55, Tholen
GPfok.png gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
15yzsdz.gif Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
meowmoving.gif mrspoeZ, Oudenbosch
mucha.jpg Mucha-Girl, Bergen op Zoom
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
toxictroubles2.jpg Staal, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Rotterdam
alan_avatar.gif Thinkk-Pinkk, Eindhoven
eplso6.jpg Timmmmm, Roosendaal
Hoi.png KaBuf, Bergen op Zoom
noiconn.png Traxilletje, Halsteren
vannelle.jpg vannelle, Halsteren



Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!


Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert




Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant


NAC Breda
RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)


De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht


BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO


Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk



MEETING!!!!!
Hier vind je de datumprikker. Als je mee wilt op de meeting vul hem even in dan bekijken we later welke datum het gaat worden.
http://www.datumprikker.nl/pqx2dj4cj9xzzj54
pi_119806215
Goeiemorgen! Ja, ook op zaterdag moet wel eens gewerkt worden.
pi_119806234
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef teknomist het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Ik kom trouwens van het weekend terug op je bericht, ik heb het eerst doorgestuurd naar mijn ma. :) Bedankt in ieder geval ervoor.

Bij ons gaan ze a.s. donderdag bekend maken wie mag blijven en wie niet. Eerst een algemene meeting met alle personeelsleden daarna wordt iedereen uitgenodigd voor een gesprek, dus niet dat je al weet dat de shit aan is als je überhaupt geroepen wordt.

Toevallig, echt toevallig, heb ik net komende week vakantie, dus ik heb donderdag een telefonisch gesprek. Ergens wel fijn, dat hoef ik niet al die ellende komende week op mijn werk mee te maken en de spanning tot donderdag. Ik ga leuke dingen doen gewoon komende week (behalve het bezoek aan de tandarts en kaakchirurg dan). :P Wel bizar, dan kom ik maandag terug op mijn werk (ook als ik de zak heb gekregen, de zak van Sinterklaas, typisch op 6 december) en dan is alles compleet fucked up.
Wel een vage trip waar je momenteel in zit met dit alles. Tenminste zo zou ik het ervaren denk ik.

En Staal nog gefeliciteerd trouwens!
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:33:41 #4
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119808040
Thanks Kper. Ben er echt heel blij mee. Het zijn ook heel lieve mensen waar ik voor werk dus ben blij dat ze tevreden over me zijn en ik wat zekerheid heb. Maar ja, ga er niet over doorjuichen want als ik het bericht van Tek lees word ik gewoon boos.

Wat voor psychologie zit er in vredesnaam achter om mensen op vrijdagmiddag het weekend in te sturen met ja volgende week donderdag hoor je of je baan mag houden.
Niet alleen voor Tek heel klote maar voor al die mensen, er zullen kostwinners bij zitten, jonge gezinnen, hypotheken. Dan mag je bijna een week in de misère zitten.

quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef teknomist het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

Ik kom trouwens van het weekend terug op je bericht, ik heb het eerst doorgestuurd naar mijn ma. :) Bedankt in ieder geval ervoor.

Bij ons gaan ze a.s. donderdag bekend maken wie mag blijven en wie niet. Eerst een algemene meeting met alle personeelsleden daarna wordt iedereen uitgenodigd voor een gesprek, dus niet dat je al weet dat de shit aan is als je überhaupt geroepen wordt.

Toevallig, echt toevallig, heb ik net komende week vakantie, dus ik heb donderdag een telefonisch gesprek. Ergens wel fijn, dat hoef ik niet al die ellende komende week op mijn werk mee te maken en de spanning tot donderdag. Ik ga leuke dingen doen gewoon komende week (behalve het bezoek aan de tandarts en kaakchirurg dan). :P Wel bizar, dan kom ik maandag terug op mijn werk (ook als ik de zak heb gekregen, de zak van Sinterklaas, typisch op 6 december) en dan is alles compleet fucked up.
Wees inderdaad maar blij dat je vrij bent want het is gewoon naar om deze week op je werk te zijn. In zo'n sfeer wil je niet zijn.
Heb het zelf in een vorige baan meegemaakt. Mensen die elkaars werk probeerden af te pakken, zelfs functies proberen te kapen en andermans werk saboteren. Echt walgelijk maar dat deden die gluiperds uit paniek natuurlijk. Achteraf kan ik het ergens is het nog te begrijpen maar toen niet.

Wens je heel veel sterkte toe. Je maakt echt een klotetijd door met alles te gelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119808354
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef Staal het volgende:
Thanks Kper. Ben er echt heel blij mee. Het zijn ook heel lieve mensen waar ik voor werk dus ben blij dat ze tevreden over me zijn en ik wat zekerheid heb. Maar ja, ga er niet over doorjuichen want als ik het bericht van Tek lees word ik gewoon boos.

Wat voor psychologie zit er in vredesnaam achter om mensen op vrijdagmiddag het weekend in te sturen met ja volgende week donderdag hoor je of je baan mag houden.
Niet alleen voor Tek heel klote maar voor al die mensen, er zullen kostwinners bij zitten, jonge gezinnen, hypotheken. Dan mag je bijna een week in de misère zitten.
Dat komt omdat het de baas geen ene reet interesseert, die denkt alleen maar aan winst maken. Bedrijf moet rendement hebben. Aan de ene kant snap ik dat ook wel, maar aan de andere kant is het natuurlijk niet bepaald heel sociaal. Maar goed, de woorden sociaal en bedrijfsvoering staan allang niet meer op dezelfde pagina in het woordenboek.

Hier worden al geen vaste contracten meer gegeven. Ze zijn hier juist blij met de mogelijkheid dat ze nu nog een keer extra kunnen verlengen. Ook al zoiets, aan het begin van het jaar een mailtje de organisatie insturen met de mededeling dat vanwege de crisis en tegenvallende resultaten salarisverhogingen dit jaar niet mogelijk zijn. Maar we worden dit jaar dan weer wel bestookt met mailtjes van hoe goed het wel niet gaat, en welke grote klanten ze nu weer binnengehaald hebben, en er wordt een ranzig duur personeelsfeest gehouden. Maar een salarisverhoging zit er niet in.

Er wordt zelfs gediscrimineerd. Gisteren was dus dat personeelsfeest, zaak ging om 1 uur dicht. Maar degene die niet meegingen, mochten tot half 6 werken. En dan vragen ze zich af waarom sommige zo weinig binding met het bedrijf hebben :')
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:20:13 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119808871
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:50 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat komt omdat het de baas geen ene reet interesseert, die denkt alleen maar aan winst maken. Bedrijf moet rendement hebben. Aan de ene kant snap ik dat ook wel, maar aan de andere kant is het natuurlijk niet bepaald heel sociaal. Maar goed, de woorden sociaal en bedrijfsvoering staan allang niet meer op dezelfde pagina in het woordenboek.

Hier worden al geen vaste contracten meer gegeven. Ze zijn hier juist blij met de mogelijkheid dat ze nu nog een keer extra kunnen verlengen. Ook al zoiets, aan het begin van het jaar een mailtje de organisatie insturen met de mededeling dat vanwege de crisis en tegenvallende resultaten salarisverhogingen dit jaar niet mogelijk zijn. Maar we worden dit jaar dan weer wel bestookt met mailtjes van hoe goed het wel niet gaat, en welke grote klanten ze nu weer binnengehaald hebben, en er wordt een ranzig duur personeelsfeest gehouden. Maar een salarisverhoging zit er niet in.

Er wordt zelfs gediscrimineerd. Gisteren was dus dat personeelsfeest, zaak ging om 1 uur dicht. Maar degene die niet meegingen, mochten tot half 6 werken. En dan vragen ze zich af waarom sommige zo weinig binding met het bedrijf hebben :')
Geeft echt zo'n gevoel van jongens, we kunnen de crisis misbruiken en dan zullen we dan wel doen ook.

Zat net door het relaas van Tek een beetje terug te denken. Het werkte toen ook wel bij het personeel de andere kant op. Gecreëerde functies, mensen die binnenkwamen met de gedachte "hoe kan ik vandaag zo min mogelijk doen?" Spelletjes, debiele kantoorhumor over de mail, zinloze meetings, belachelijke excel sheets over de meest nutteloze dingen. Het leek toch wel verdacht veel op The Office. En dat is een leuke serie om te kijken maar om er middenin te zitten niet.

Nadeel dat ik nu heb is keihard werken voor de helft van het salaris maar moet wel zeggen dat ik me nu veel fijner voel. Ben me ook eigenlijk al aan die mensen gehecht want zoek al weken niet meer naar iets anders omdat ik er al niet meer weg wil.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:50:27 #7
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119809537
Zag het toevallig net in de keuken op een pak melk van Campina. Maar het is weer december.

http://www.seriousrequest2012.nl/
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119809593
Ja, dat gaan we ook weer volgen, vind het altijd de leukste radio van het jaar. Ik weet niet wat het is, elke grote actie op tv, met shows en toestanden vind ik kut, maar dit niet. Ga zelf ook maar eens een keer een plaatje aanvragen denk.
pi_119809735
Nog gefeliciteerd Staal :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:02:13 #10
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119809785
Hier idem. Hou ook niet van shows. Deze echter gaat ten koste van mijn nachtrust maar vind het zo tof ieder jaar.

*Kruidvat in de gaten houden voor treinkaartjes.*
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:02:28 #11
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119809787
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:59 schreef KaBuf het volgende:
Nog gefeliciteerd Staal :)
Dank je wel!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:03:17 #12
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119809806
Vermist in BoZ.

Foto vermist dier
Roepnaam: rocco
Datum vermist: 30 november 2012
Plaats: bergen op zoom
Straat/wijk: heilige geestland
Diersoort: Vogel
Ras: Papegaai
Kleur: grijs-rood
Geslacht: M
Chip: ring
Nummer: 34
Gecastreerd: geen informatie
Leeftijd: 1 jaar

Toevoegingen en bijzonderheden:
het is een grijze roodstaart die ik kwijt ben geraaktin mn eigen straat is hij weggevlogen hij kan net een paar woorden en namen zeggen o.a. zn eigen naam
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:28:33 #13
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119810289
Foutje, bedankt.

Even verder scrollen voor de foto's.

NWS / Goede communicatie is belangrijk
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 2 december 2012 @ 15:39:22 #14
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_119843261
Einde van het weekend komt weer steeds dichterbij :'(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119846592
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wel een vage trip waar je momenteel in zit met dit alles. Tenminste zo zou ik het ervaren denk ik.

En Staal nog gefeliciteerd trouwens!
Vage trip ja, dat is de beste omschrijving inderdaad. Dynamische tijd om maar een eufemisme te gebruiken. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119846721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Geeft echt zo'n gevoel van jongens, we kunnen de crisis misbruiken en dan zullen we dan wel doen ook.

Zat net door het relaas van Tek een beetje terug te denken. Het werkte toen ook wel bij het personeel de andere kant op. Gecreëerde functies, mensen die binnenkwamen met de gedachte "hoe kan ik vandaag zo min mogelijk doen?" Spelletjes, debiele kantoorhumor over de mail, zinloze meetings, belachelijke excel sheets over de meest nutteloze dingen. Het leek toch wel verdacht veel op The Office. En dat is een leuke serie om te kijken maar om er middenin te zitten niet.

Nadeel dat ik nu heb is keihard werken voor de helft van het salaris maar moet wel zeggen dat ik me nu veel fijner voel. Ben me ook eigenlijk al aan die mensen gehecht want zoek al weken niet meer naar iets anders omdat ik er al niet meer weg wil.
Er zit bij ons ook veel vet en oud zeer en de personele kosten zijn ook echt veel te hoog t.o.v. de concurrentie, dus de ratio snap ik wel. Het is alleen lullig omdat er afgelopen jaar veel nieuwe mensen zijn aangetrokken met de belofte mee te bouwen aan een nieuwere, professionelere organisatie. Totdat een half jaar geleden de aandeelhouders nieuwe eisen begonnen te stellen... Het klinkt egoïstisch, maar ik hoop dat de klappen ook vooral zullen vallen bij vastgeroeste oudjes van het bedrijf. Mijn werkgever is altijd zeer royaal met gouden handdrukken en zelfs de juridische ondersteuning voor de werknemer wordt betaald, dus die zullen het minst lijden denk ik.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119849357
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 15:39 schreef KaBuf het volgende:
Einde van het weekend komt weer steeds dichterbij :'(
kut he
pi_119849471
Gelukkig een week vakantie, al staat de monteur morgen wel om 9 uur voor de deur.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 2 december 2012 @ 19:36:37 #19
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_119850991
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 18:50 schreef teknomist het volgende:
Gelukkig een week vakantie, al staat de monteur morgen wel om 9 uur voor de deur.
Deur open doen en terug maar bed ;) :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119851159
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Deur open doen en terug maar bed ;) :P
Nou, de eerste vrouwelijke monteur moet ik nog tegenkomen. ;)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 2 december 2012 @ 23:29:03 #21
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119862959
Hallo! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 3 december 2012 @ 00:16:47 #22
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119864626
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hallo! :)
Goedemorgen. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119870715
Goeiemorgen, lekker vrij vandaag :P
  maandag 3 december 2012 @ 10:02:37 #24
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119871061
Moggûh
hoeveel koudjes kan een mens vatten in een maand. :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119872176
Of er zou om 9 uur een monteur voor de cv komen. Die er nu nog niet is omdat zijn vorige klus uitloopt... :(

Moet straks echt weg, dus dat ie maar opschiet.
  maandag 3 december 2012 @ 13:02:46 #26
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119876646
Hier vanmorgen meneren over de vloer om glasvezel aan te sluiten.

'is allemaal plug & play, mevrouw'

Oja... Grmbl

Uren verder, nog geen inet, tv en telefoon. Alles zit gewoon goed. :(
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 3 december 2012 @ 13:03:56 #27
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119876679
Leuk zo'n vrije dag, he Kper?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 3 december 2012 @ 13:20:13 #28
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119877159
Nou ik toch aan het mopperen ben.

Wat ik ook weer zo typerend vind. Je krijgt alles te over. Serieus, kan gewoon vier televisies aansluiten want kreeg er vier pakketten voor bij.

Maar dan de meegeleverde kabeltjes. Die zijn gewoon veel te kort.
Zoals KPN het ziet dan moet je je telefoon, televisie en hoofdcomputer allemaal in dezelfde hoek naast de voordeur hebben staan. Dat heeft toch helemaal niemand?

Waarom bezuinigen op die klotekabeltjes. Daar zit het geld toch niet in?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119881088
Kabels kunnen anders best wel prijzig zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 17:20:53 #30
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119886110
Waar komt Staal eigenlijk ineens vandaan? :P Ik zag deze persoon eigenlijk nooit in voorgaande topics...? Is het een man of een vrouw?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 3 december 2012 @ 17:22:27 #31
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119886178
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar komt Staal eigenlijk ineens vandaan? :P Ik zag deze persoon eigenlijk nooit in voorgaande topics...? Is het een man of een vrouw?
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Staal het volgende:
Hier vanmorgen meneren over de vloer om glasvezel aan te sluiten.

'is allemaal plug & play, mevrouw'

Oja... Grmbl

Uren verder, nog geen inet, tv en telefoon. Alles zit gewoon goed. :(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 3 december 2012 @ 17:22:44 #32
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119886194
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Staal het volgende:
Hier vanmorgen meneren over de vloer om glasvezel aan te sluiten.

'is allemaal plug & play, mevrouw'

Oja... Grmbl

Uren verder, nog geen inet, tv en telefoon. Alles zit gewoon goed. :(
Handig :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119886213
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar komt Staal eigenlijk ineens vandaan? :P Ik zag deze persoon eigenlijk nooit in voorgaande topics...? Is het een man of een vrouw?
Yup, de vrouw van Bill Clinton.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 17:26:01 #34
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119886338
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Geeft echt zo'n gevoel van jongens, we kunnen de crisis misbruiken en dan zullen we dan wel doen ook.

Zat net door het relaas van Tek een beetje terug te denken. Het werkte toen ook wel bij het personeel de andere kant op. Gecreëerde functies, mensen die binnenkwamen met de gedachte "hoe kan ik vandaag zo min mogelijk doen?" Spelletjes, debiele kantoorhumor over de mail, zinloze meetings, belachelijke excel sheets over de meest nutteloze dingen. Het leek toch wel verdacht veel op The Office. En dat is een leuke serie om te kijken maar om er middenin te zitten niet.

Nadeel dat ik nu heb is keihard werken voor de helft van het salaris maar moet wel zeggen dat ik me nu veel fijner voel. Ben me ook eigenlijk al aan die mensen gehecht want zoek al weken niet meer naar iets anders omdat ik er al niet meer weg wil.
Wat je in de tweede alinea schrijft is eigenlijk ook mijn grote bezwaar tegen op kantoor zitten. Ik werk zelf ook wel op een kantoor, vol met roddelende en achter-je-rug-om kletsende mensen (zoals waarschijnlijk overal) die de ene dag iemand aardig behandelen maar direct schijnheilig gaan doen als deze persoon weer vijf minuten naar huis is. Als je er dan op vrijdagmiddag nog even flink vaart achter zet zegt de leidinggevende dat het allemaal wel wat rustiger aan mag, maar als je op een echt drukke dag iets langzamer bent omdat je het ECHT druk hebt, dan krijg je gezeik te horen op het einde van de dag... 8)7

En de hele dag gedwongen QMusic aanhoren, daar word je ook niet blij van... :O
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119886703
Ach, achterklap hoort erbij. Het schijnt zelfs een waardevolle sociale functie te hebben. Zolang de persoon over wie geroddeld wordt er maar geen deel van is of wordt, is het allemaal prima.

Ik roddel zelf niet zoveel, maar ik kan met de dame waar ik mee op 1 kamer zit, soms wel lekker speculeren over collega's, dat ze de kantjes er vanaf lopen of wel erg lopen te prutsen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 17:52:28 #36
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119887331
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef teknomist het volgende:
Ach, achterklap hoort erbij. Het schijnt zelfs een waardevolle sociale functie te hebben. Zolang de persoon over wie geroddeld wordt er maar geen deel van is of wordt, is het allemaal prima.

Ik roddel zelf niet zoveel, maar ik kan met de dame waar ik mee op 1 kamer zit, soms wel lekker speculeren over collega's, dat ze de kantjes er vanaf lopen of wel erg lopen te prutsen...
Speculeren over mensen die de kantjes ervan aflopen vind ik niet echt roddelen...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119887515
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Speculeren over mensen die de kantjes ervan aflopen vind ik niet echt roddelen...
Achter iemands rug negatief praten valt gewoon onder roddelen toch?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 17:59:35 #38
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119887559
Ik val bijna in slaap en ik moet vanavond nog naar het theater ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119887721
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik val bijna in slaap en ik moet vanavond nog naar het theater ;(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 18:05:50 #40
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119887759
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Achter iemands rug negatief praten valt gewoon onder roddelen toch?
Ja dat is waar, maar je hebt dan ook best veel mensen (dat zie ik zelf ook vaak) die de kantjes ervan aflopen. Ik bedoel maar te zeggen dat je het er dan wel zelf deels naar maakt. Dat vind ik overigens niet bij het roddelen over fouten die iemand maakt, dat ligt toch wat anders.

Een voorbeeld: op mijn werk is een vrouw wiens moeder onlangs was overleden. Toen maakte ze dagelijks veel meer fouten dan normaal. Die fouten werden steeds naar de aansturende ambtenaren gebracht (het werd niet direct tegen haar gezegd) en er werd veel geroddeld.
Bij een werkoverleg werd ze naar nogal kwaad om.
Ik snapte het wel, fouten maken zijn natuurlijk niet wenselijk maar het komt wel ergens vandaan in dit geval.

In ieder geval, een greintje begrip van collega's over haar rouwperiode ho maar! }:|
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119887840
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:05 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar je hebt dan ook best veel mensen (dat zie ik zelf ook vaak) die de kantjes ervan aflopen. Ik bedoel maar te zeggen dat je het er dan wel zelf deels naar maakt. Dat vind ik overigens niet bij het roddelen over fouten die iemand maakt, dat ligt toch wat anders.

Een voorbeeld: op mijn werk is een vrouw wiens moeder onlangs was overleden. Toen maakte ze dagelijks veel meer fouten dan normaal. Die fouten werden steeds naar de aansturende ambtenaren gebracht (het werd niet direct tegen haar gezegd) en er werd veel geroddeld.
Bij een werkoverleg werd ze naar nogal kwaad om.
Ik snapte het wel, fouten maken zijn natuurlijk niet wenselijk maar het komt wel ergens vandaan in dit geval.

In ieder geval, een greintje begrip van collega's over haar rouwperiode ho maar! }:|
De situatie die je nu schetst, vind ik zelfs een stapje erger dan roddelen. Dat is gewoon een gevolg van een verziekte werksfeer en incompetent management.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 18:10:21 #42
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_119887917
Ja dat is wel zo. Het wonderlijke is echter dat de sfeer MEESTAL toch wel best goed is, tot er weer eens een bom barst... Het is een apart bedrijf hoor waar ik werk.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_119888099
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja dat is wel zo. Het wonderlijke is echter dat de sfeer MEESTAL toch wel best goed is, tot er weer eens een bom barst... Het is een apart bedrijf hoor waar ik werk.
Ja, dat is curieus... goede collega's, daar heb je wat aan in zowel goede als slechte tijden. '

Wel grappig trouwens, bij de aanstaande ontslagen bij ons komende donderdag, merk je juist dat mensen aardiger en behulpzamer worden i.p.v. een slechtere sfeer. Nu heb ik deze week vakantie, dus ik weet niet hoe de sfeer precies is deze week.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 3 december 2012 @ 23:07:27 #44
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119902479
quote:
3s.gif Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb op je staan wachten ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119908440
Goeiemorgen!

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:03 schreef Staal het volgende:
Leuk zo'n vrije dag, he Kper?
Heerlijk :')
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:34:38 #46
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119908886
Moggûh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 4 december 2012 @ 10:04:54 #47
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119909609
:W
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119909776
Goeiemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:25:39 #49
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119913944
Smakelijk. :)
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:35:49 #50
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119914285
zo maar eens naar de supermarkt idd

vanochtend in 1,5 uur naar m'n werk ipv 35 minuten :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:48:45 #51
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119914758
Hoop dat je vanmiddag meer geluk hebt, Ed.
Het zou gaan hagelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119915920
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Staal het volgende:
Hier vanmorgen meneren over de vloer om glasvezel aan te sluiten.

'is allemaal plug & play, mevrouw'

Oja... Grmbl

Uren verder, nog geen inet, tv en telefoon. Alles zit gewoon goed. :(
Mijn ouders hadden het van het weekend geinstalleerd. Toen ze het pakket kregen zat er een brief bij dat ze dat na 5 werkdagen konden doen. Dus van het weekend was het zover. Alleen niks deed het :') Dus nu zitten ze weer terug op het oude, volgend weekend nog maar een keer proberen.

Ik moet het trouwens ook deze maand bestellen, dat glasvezel. Schijnbaar is de actie niet alleen dat het de eerste 3 maanden nu voor een lagere prijs is, maar ook dat je vanaf januari zelf moet betalen voor het glasvezelmodem en de PVR decoder :') En je wilt niet weten wat dat kost.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:25:12 #53
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119915982
Bij ons komt er toch geen glasvezel, dus dat scheelt.
Hier lag wel een brief in de bus van Canal Digitaal m.b.t. een nieuwe manier van uitzenden & dat wij waarschijnlijk een nieuw kastje moeten hebben. Dus ik braaf naar de genoemde URL, maar hey... verrassing! Die werkt niet :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:01:48 #54
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119923418
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mijn ouders hadden het van het weekend geinstalleerd. Toen ze het pakket kregen zat er een brief bij dat ze dat na 5 werkdagen konden doen. Dus van het weekend was het zover. Alleen niks deed het :') Dus nu zitten ze weer terug op het oude, volgend weekend nog maar een keer proberen.

Ik moet het trouwens ook deze maand bestellen, dat glasvezel. Schijnbaar is de actie niet alleen dat het de eerste 3 maanden nu voor een lagere prijs is, maar ook dat je vanaf januari zelf moet betalen voor het glasvezelmodem en de PVR decoder :') En je wilt niet weten wat dat kost.
Dat was het probleem gisteren ook hier. Vier keer de klantenservice van KPN gebeld. (Moet zeggen, je wordt goed geholpen.) Kabels gekocht bij Karwei.
Op een gegeven moment is iemand het na gaan zoeken en blijkt dat we 3 januari pas geactiveerd worden. Dus de hele rambam is wel geïnstalleerd nu maar zitten nu op het oude. Hele dag dus weggegooid.

Dat laatste wist ik eigenlijk niet. We zijn in de straat eigenlijk 1 van de weinigen die het wel hebben genomen. Dat is dan wel voordelig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef automatic_ het volgende:
Bij ons komt er toch geen glasvezel, dus dat scheelt.
Hier lag wel een brief in de bus van Canal Digitaal m.b.t. een nieuwe manier van uitzenden & dat wij waarschijnlijk een nieuw kastje moeten hebben. Dus ik braaf naar de genoemde URL, maar hey... verrassing! Die werkt niet :+
Dat wekt ook veel vertrouwen. ;).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119924229
Ik weet niet wat er met de jeugd aan de hand is, maar eerst van het weekend een grensrechter kapot trappen, nu weer een zware mishandeling op een school in Etten-Leur, wordt er nog wel opgevoed tegenwoordig?

http://www.bndestem.nl/re(...)de-college-1.3543371
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:22:35 #56
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119924287
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat er met de jeugd aan de hand is, maar eerst van het weekend een grensrechter kapot trappen, nu weer een zware mishandeling op een school in Etten-Leur, wordt er nog wel opgevoed tegenwoordig?

http://www.bndestem.nl/re(...)de-college-1.3543371
Ja, ik las het ook :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119924899
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat er met de jeugd aan de hand is, maar eerst van het weekend een grensrechter kapot trappen, nu weer een zware mishandeling op een school in Etten-Leur, wordt er nog wel opgevoed tegenwoordig?

http://www.bndestem.nl/re(...)de-college-1.3543371
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119935361
Gaat weer lekker dus. Rare jeugd tegenwoordig. Terwijl ze niet eens zo heel veel met mij schelen qua leeftijd.

Morgen bloedprikken... Wordt al eng als ik er aan denk :{
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:54:46 #59
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119936158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat weer lekker dus. Rare jeugd tegenwoordig. Terwijl ze niet eens zo heel veel met mij schelen qua leeftijd.

Morgen bloedprikken... Wordt al eng als ik er aan denk :{
Wat is er nu eng aan een beetje bloed laten afnemen?
Of is er onderzoek naar een enge ziekte?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119937243
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat is er nu eng aan een beetje bloed laten afnemen?
Of is er onderzoek naar een enge ziekte?
Ik heb naalden altijd al doodeng gevonden. Bij de prik tegen nekkramp flauwgevallen. Vraag me ook weleens af waarom ik er zo sterk op reageer.

En ze gaan kijken of ze iets in m'n bloed kunnen vinden waarom ik altijd zo moe ben. Dus ben benieuwd.

[ Bericht 15% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-12-2012 22:18:59 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:46:06 #61
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119939307
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb naalden altijd al doodeng gevonden. Bij de prik tegen nekkramp flauwgevallen. Vraag me ook weleens af waarom ik er zo sterk op reageer.

En ze gaan kijken of ze iets in m'n bloed kunnen vinden waarom ik altijd zo moe ben. Dus ben benieuwd.
Dat is het belangrijkste van alles.
Daar ga je namelijk voor. Om e.e.a uit te sluiten. Het is namelijk nog veel enger om gewend te zijn aan naalden en rotzooi in je lijf.
Als je dat voor ogen houdt is dat ene aftabnaaldje misschien ook een stuk minder eng. Kijk je even weg naar een poster.

Succes morgen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119939469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat is het belangrijkste van alles.
Daar ga je namelijk voor. Om e.e.a uit te sluiten. Het is namelijk nog veel enger om gewend te zijn aan naalden en rotzooi in je lijf.
Als je dat voor ogen houdt is dat ene aftabnaaldje misschien ook een stuk minder eng. Kijk je even weg naar een poster.

Succes morgen.
Ja kijk ook altijd even de andere kant op idd. En even blijven zitten na afloop.

Dankjewel :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119946392
Goeiemorgen!
pi_119947039
Morge!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119953354
Mmm, zit nu bij een klant waar we altijd (gratisch) mee kunnen eten in de kantine.
Vandaag ivm Sinterklaas stond er friet op het menu :D

[ Bericht 0% gewijzigd door KaBuf op 05-12-2012 19:28:02 ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_119953474
Ik heb al een aantal weken op woensdag geen friet meer op #goedbezig
  woensdag 5 december 2012 @ 14:12:22 #67
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_119955518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:12 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, zit nu bij een klant waar we altijd (gratisch) mee kunnen eten in de kantine.
Vandaag ivm Sinterklaar stond er friet op het menu :D
Smakelijk!
Prrrrr
  woensdag 5 december 2012 @ 15:19:49 #68
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119958101
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat er met de jeugd aan de hand is, maar eerst van het weekend een grensrechter kapot trappen, nu weer een zware mishandeling op een school in Etten-Leur, wordt er nog wel opgevoed tegenwoordig?

http://www.bndestem.nl/re(...)de-college-1.3543371
Meteen haat he!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 5 december 2012 @ 15:25:21 #69
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119958314
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:12 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Smakelijk!
Heb je als iets vernomen van je kat?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119960869
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb al een aantal weken op woensdag geen friet meer op #goedbezig
Goed bezig? Mits (niet te lang) gebakken in olie en niet teveel zout erop, kan 1/2 keer per week friet geen kwaad hoor. :) Ik moet zeggen dat ik nog geen friet op heb, sinds ik ben verhuisd, want met al die Surinaamse, Turkse, Italiaanse, Javaanse eettentjes in de straat is het goed zoeken naar een goede frietzaak. Ja, de Bram Ladage, maar die is al snel 15 minuten lopen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119967314
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb al een aantal weken op woensdag geen friet meer op #goedbezig
Wel op alle andere dagen van de week zeker? :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:02:17 #72
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119968988
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wel op alle andere dagen van de week zeker? :+
Je moet die jongen wel een beetje credit geven, KaBuf.

Hij eet nu alleen nog maar pizza's, shoarma, kipnuggets, hamburgers, hartstikke gezond met augurk enzo,
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119969017
En kapsalon met extra sla zeker?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:04:28 #74
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119969082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:02 schreef KaBuf het volgende:
En kapsalon met extra sla zeker?
Neuh, daar zit friet bij.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119986116
Goeiemo.. wait, whut? Wat voor indruk hebben jullie wel niet van mij joh :P
pi_119988458
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemo.. wait, whut? Wat voor indruk hebben jullie wel niet van mij joh :P
:+ O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 6 december 2012 @ 10:57:56 #77
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119988725
Mohhuh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119992642
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 09:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemo.. wait, whut? Wat voor indruk hebben jullie wel niet van mij joh :P
Mucha-fries.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119992839
Oeh, kapsalon...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119992996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, kapsalon...
Enjoy

pi_119993249
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Enjoy

[ afbeelding ]
:9~
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_119995191
Nou, goed nieuws, ik mag blijven. *O*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 6 december 2012 @ 14:28:17 #83
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119995597
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:17 schreef teknomist het volgende:
Nou, goed nieuws, ik mag blijven. *O*
Yeuy, niet voor niks verhuisd :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119995810
Gefeliciteerd tek, toch nog wat goed nieuws dan!
pi_119996451
Ik durf het nog niet te geloven... En nog beter, we gaan verhuizen qua kantoor naar Schiphol WTC, dus straks nog een kortere reistijd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 6 december 2012 @ 17:42:24 #86
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120003191
Goedenavond! Morgen en zaterdag wordt het een ramp om naar het werk te komen denk ik...
Met die te verwachten sneeuw allemaal...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120003333
Gelukkig nog vakantie hier. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 6 december 2012 @ 17:54:10 #88
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120003608
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:45 schreef teknomist het volgende:
Gelukkig nog vakantie hier. :)
Blij toe. Het is gewoon nooit leuk.

Gefeliciteerd, Tekkie. *O* .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:57:50 #89
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_120003712
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:17 schreef teknomist het volgende:
Nou, goed nieuws, ik mag blijven. *O*
*O*

Super!
quote:
5s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:25 schreef Staal het volgende:

[..]

Heb je als iets vernomen van je kat?
:N
Mijn andere uithuizige poes is wel weer even thuis geweest, met een nieuw bandje (?). Ook best raar.
Prrrrr
pi_120003904
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Staal het volgende:

[..]

Blij toe. Het is gewoon nooit leuk.

Gefeliciteerd, Tekkie. *O* .
Het is sowieso niet leuk, net nog een traantje gelaten om goede collega's die opeens uit de verzendlijst waren verdwenen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 6 december 2012 @ 18:13:21 #91
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120004290
quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het is sowieso niet leuk, net nog een traantje gelaten om goede collega's die opeens uit de verzendlijst waren verdwenen.
Snap het. Zo klote is dat he.
Ben in ieder geval blij voor je dat je niet voor niets verhuisd bent en de ontslagronde hebt overleefd.
Vier het he? Haal lekkere hapjes en zooi.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

*O*

Super!

[..]

:N
Mijn andere uithuizige poes is wel weer even thuis geweest, met een nieuw bandje (?). Ook best raar.

Met een nieuw als in ander bandje? Of ineens een nieuw bandje?
Hoe dan ook gaat het dus goed met haar, dat moet wel een opluchting zijn. Misschien kun je een kokertje aan het bandje hangen met verzoek om contact. Of zelf even je poel laten chippen en een eigen bandje met adreskokertje aan de nek hangen.

Allemaal goed nieuws hier over spannende dingen. Kper niet aan de junkfood :P , Tek, zijn baan, kat van mrsPoez leeft een dubbelleven en Staal een contract. Joepie!

Nou moet alleen Thinkpinkkk zich nog even melden over dat bloedprikken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 6 december 2012 @ 18:14:19 #92
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120004332
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

*O*

Super!

[..]

:N
Mijn andere uithuizige poes is wel weer even thuis geweest, met een nieuw bandje (?). Ook best raar.

Sorry, las over het bold heen.

Raar. :{.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_120004372
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Snap het. Zo klote is dat he.
Ben in ieder geval blij voor je dat je niet voor niets verhuisd bent en de ontslagronde hebt overleefd.
Vier het he? Haal lekkere hapjes en zooi.

Doe ik sowieso, de fles rose is al bijna op. :o Helaas morgen pas een leuk technofeestje in R'dam.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 6 december 2012 @ 18:17:35 #94
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120004450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond! Morgen en zaterdag wordt het een ramp om naar het werk te komen denk ik...
Met die te verwachten sneeuw allemaal...
Hoorde net code Oranje want na middernacht en morgen op de dag fikse wind en zware sneeuwval.

Denk dat ik morgen maar lopend naar mijn werk ga.
Even sneeuwlaarzen uit de garage halen straks.

Zal je zien dat ik morgen om 6:30 voor lul als de verschrikkelijke sneeuwvrouw naar mijn werk loop ook he.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:35:23 #95
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120011259
Kent iemand de familie Stander (?) uit BoZ?

Nu bij Bonje met de Buren, RTL 4.

Gaat over bonje over een parkeerplek begrijp ik even snel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:37:14 #96
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120011371
Amai.

quote:
In de uitzending van ‘Bonje Met De Buren’ komende donderdag wordt echt het uiterste van John Williams en Natasja Froger gevraagd. De buren staan dit keer lijnrecht tegenover elkaar vanwege een parkeerprobleem. De familie Stander, Carlos en Christina, woont naast Wout en Marie Dingemans in Bergen op Zoom. Tussen de twee woningen loopt een smalle, doodlopende weg die leidt naar de achterkant van de percelen. Op deze weg parkeert Carlos zijn auto en nu kan de buurman niet meer zijn auto parkeren in zijn garage. Pijnpunt in deze kwestie is; van wie is dit pad? De strijd raakt zo verhit dat John zelfs het huis uit wordt gezet door de buren waarvan hij de belangen nota bene behartigt…

Het wordt al snel duidelijk dat de buren elkaar echt naar het leven staan in de Brabantse gemeente. Vermeende opzettelijke aanrijdingen, ruzies op straat en fikse bedreigingen. Beide families staan letterlijk en figuurlijk op instorten. Het is dan ook maar de vraag of John en Natasja ook deze aflevering tot een goed einde weten te brengen.
http://www.rtl.nl/%28/ser(...)zet_in_bonje_met.xml
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_120016976
Nog feli Tek :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120026437
Goeiemorgen! Viel me heel erg mee op de weg, ik had het een stuk erger verwacht.

quote:
9s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het is sowieso niet leuk, net nog een traantje gelaten om goede collega's die opeens uit de verzendlijst waren verdwenen.
En de fossielen die er zaten? Die mogen ook blijven?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef Staal het volgende:
Kent iemand de familie Stander (?) uit BoZ?

Nu bij Bonje met de Buren, RTL 4.

Gaat over bonje over een parkeerplek begrijp ik even snel.
Dit heb ik dan weer gemist. Was het nog wat? Of viel het wel mee?
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:21:40 #99
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120026618
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Viel me heel erg mee op de weg, ik had het een stuk erger verwacht.
Ik moet vanmiddag naar Rotjeknor, ben benieuwd :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:14 #100
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120028090
Bluuuuh. Zou om half tien bellen met een klant. Niet op z'n plek, belt me terug. Ik belde net nog een keer, ja sorry die is koffie drinken :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120048479
Ik dacht, ik zet even een raam open voor de rook. Niet doen dus.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:12:46 #102
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120049090
Rook? Brand?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120049237
Nee, sigarettenrook, binnen korte tijd geeft de thermostaat een graad lager aan. Het moet nu echt koud buiten zijn. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 9 december 2012 @ 12:23:49 #104
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120102678
:D drie daagjes in een hotel weer komende week :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120140091
Goeiemorgen
  maandag 10 december 2012 @ 09:11:34 #106
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120140121
Morge.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 10 december 2012 @ 11:19:30 #107
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120142815
Goedemorgen :')
1. In antwerpen blijven slapen, ken die trap niet goed, was donker. Mis de laatste trede van de trap. Kleine teennagel doormidden.
2. Laptop vergeten thuks, dus kon langs Roosendaal naar Tilburg :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120143211
Klinkt pijnlijk Eddie
  maandag 10 december 2012 @ 12:00:40 #109
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120144009
Voelt ook zo :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120145112
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen :')
1. In antwerpen blijven slapen, ken die trap niet goed, was donker. Mis de laatste trede van de trap. Kleine teennagel doormidden.
2. Laptop vergeten thuks, dus kon langs Roosendaal naar Tilburg :(
Beterschap. :X
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120150716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

*O*

Super!

[..]

:N
Mijn andere uithuizige poes is wel weer even thuis geweest, met een nieuw bandje (?). Ook best raar.

Das toch raar he. Misschien een hangertje aan zijn riempje doen met dat die kat al een baasje heeft :) hoop zo dat Harry gewoon bij iemand binnen zit.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 10 december 2012 @ 16:20:44 #112
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120153232
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120153405
Een bommelding, da's toch altijd nep? Ik weet niet, maar als ik een terrorist zou zijn en een bom zou plaatsen, op zeker weten dat ik zou willen dat ie knalt. Toch zonde, al het werk voor niks als je dan gaat bellen hoe en wat.
pi_120179966
Goeiemorgen, was weer flink krabben vanmorgen, zelfs van binnen zat er vorst aan de voorruit.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:20:59 #115
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120185400
Goedemorgen
Had nergens last van eigenlijk :), wel vanuit Antwerpen vertrokken wederom
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120185842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemorgen
Had nergens last van eigenlijk :), wel vanuit Antwerpen vertrokken wederom
Vriendinnetje daar? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:38:36 #117
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120185994
Mjah, we hebben volgens mij officieel 'iets' nu :) (reeds een jaar mee aan het aanpappen hoor)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120186185
^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120186888
Goed bezig Eddie!
  dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:05 #120
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120191320
Jot jot jot, z'n gangetje hey
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:23:27 #121
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120194801
De sneeuwval viel allemaal nogal mee hè? Vrijdag ga ik naar een huisje in Oosterhout, wellicht dat het dan weer prijs is! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120194844
Ach, het is niet voor het eerst dat er onnodige weersalarmen werden uitgegeven hè :')
pi_120219702
Goeiemorgen!
  woensdag 12 december 2012 @ 09:31:26 #124
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120219745
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vrijdag ga ik naar een huisje in Oosterhout, wellicht dat het dan weer prijs is! :)
Katjeskelder?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 12 december 2012 @ 09:31:40 #125
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120219753
Mogguh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120220977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Katjeskelder?
Katjeskelder. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 12 december 2012 @ 10:44:14 #127
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120221534
Begaaiplek
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120236288
Kutjeskelder. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120242416
Dafaq is de katjeskelder? :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120242467
Ooh, Roompot. Laat maar :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120242478
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef KaBuf het volgende:
Dafaq is de katjeskelder? :@
quote:
In het Bourgondische Brabant ligt vijf-sterren-bungalowpark De Katjeskelder. Op dit park zijn de mensen vanzelfsprekend gastvrij en er heerst een gezellige sfeer. U zult na een vakantie op dit park helemaal verwend terug keren. De natuur is prachtig, rijk aan bossen, heide en weilanden. Het park is vrij rustig en zeer kindvriendelijk. Er zijn tal van faciliteiten waar uw kinderen zich urenlang vermaken. Denk hierbij aan een binnenzwembad, een mini golfbaan of de vele andere speelvelden. Maar ook de ouders worden niet vergeten, zij kunnen ontspannen in het bubbelbad, in de stoomcabine of in het buffetrestaurant. De omgeving is prachtig om te verkennen met de fiets of te voet.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120243999
Klinkt goed!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 12 december 2012 @ 22:49:30 #133
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120250483
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:31 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Katjeskelder?
Jep, ken je het? Je bent toch niet iemand die dit weekend meegaat hè? :') Dat ik straks in een huis zit met iemand die ook op Fok zit haha!? ;)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 12 december 2012 @ 22:50:47 #134
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120250543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:44 schreef EDMAN- het volgende:
Begaaiplek
Nogal hehe! :@
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 12 december 2012 @ 22:51:05 #135
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120250565
quote:
2s.gif Op woensdag 12 december 2012 17:42 schreef teknomist het volgende:
Kutjeskelder. _O_
Zo noemde mijn vorige TC bij PostNL deze plaats ook hehe! *)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 12 december 2012 @ 22:52:52 #136
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120250647
Ik ga weer zo afnokken want ik moet helaas morgen weer om 6.45u op! :r
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120256860
Zo nog maar eens genieten van m'n laatste (KUCHuitgebreideKUCH) ontbijt in 't hotel in Limburg. Vanavond weer naar huis :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120257752
Goeiemorgen! Nog 2 daagjes dan is het weer weekend. En bierproeven *O* :9
pi_120257806
Bier, bleh :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 13 december 2012 @ 09:34:57 #140
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120258365
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 22:49 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Jep, ken je het? Je bent toch niet iemand die dit weekend meegaat hè? :') Dat ik straks in een huis zit met iemand die ook op Fok zit haha!? ;)
2 maal in een huisje gezeten, erg gezellig gehad :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 13 december 2012 @ 09:35:45 #141
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120258391
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! Nog 2 daagjes dan is het weer weekend. En bierproeven *O* :9
Ik ga het wederom niet redden :D ( :( ). Verjaardag en de volgende dag ook al wat te doen waar ik fit voor moet zijn.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120259830
Dan ga je weer heel wat missen Eddie, maar geeft niet, des te meer is er voor ons :P
  donderdag 13 december 2012 @ 10:38:32 #143
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120260062
Ja helaas helaas :), geld is ook weer een issue. Tgaat er verdomme sneller uit dan dat het binnenkomt
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120260543
Dat probleem heb ik ook vaak idd. Zeker als je net weer wat dingen gekocht heb die je niet kon laten liggen enzo.
pi_120261315
Dat probleem heb ik sinds ik op mezelf woon ook :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120261526
Kut is dat hè.
pi_120262360
Nogal.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120263800
Het is gewoon irritant dat je geld opgaat aan zoiets triviaals als eten en huishoudspullen. :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120264506
Ja, daar ben je per maand ook meer aan kwijt dan dat je denkt.
pi_120265059
Inderdaad, ach, je moet koken als een hobby gaan zien... Alleen voor jezelf koken is het toch net niet, omdat je toch waardering wil voor je kookkunsten :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120270811


Dit tikt ook aardig aan bij dat geld-''probleem'' :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120270940
Oh crap, ja, mijn ma is de 24e jarig, daar moet ik ook nog eens ff een cadeautje voor halen.
pi_120281599
Wel grappig, nu ik (weer) op mezelf woon is het leuk om een sport te maken van koopjes op het gebied van non-food; houdbare zaken die je toch wel koopt zoals shampoo, toiletpapier, deodorant etc.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 13 december 2012 @ 21:16:41 #154
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120283445
Hoi vrouwkes. :).

Waar kunnen we de koopjes het beste halen>
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 13 december 2012 @ 21:17:11 #155
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120283468
Tekkie, PM gelezen, reageer even van het weekend.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 13 december 2012 @ 22:46:53 #156
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120287590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:34 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

2 maal in een huisje gezeten, erg gezellig gehad :)
Tof! Voor mij wordt het de vierde maal, en de eerste keer met een rookverbod in de huisjes. Niet dat dat mij boeit, ik rook niet, maar mijn logeergenoten (velen onder hen) zullen het zwaar krijgen haha! ~O>
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120287664
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:17 schreef Staal het volgende:
Tekkie, PM gelezen, reageer even van het weekend.
Top. ^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 13 december 2012 @ 22:57:23 #158
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120288056
De meeting op zaterdag 26 januari 2013 staat nog steeds?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 14 december 2012 @ 06:56:22 #159
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120293857
Wat mij betreft wel.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120294936
Goeiemorgen! En ja, meeting gaat gewoon door hoor!
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:24:38 #161
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120295190
Halloooooo!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120295205
Hey auto! :W
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:00:50 #163
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120296002
morgen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120300329
Had ik hier wel eens verteld van de overbuurvrouw op ons werk dat regelmatig in string duidelijk zichtbaar in de keuken staat of soms zelfs topless. Ditmaal loopt ze bloot langs het raam te flaneren.

En ze is gvd lekker. :9~
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:50:17 #165
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120300474
Pics or it didn't happen
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120301287
Ja, daar zou je toch idd wel een fotootje aan mogen wagen hoor tekno
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:24:19 #167
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120301363
Desnoods op de Facebook-pagina, als ze er hier op FOK! moeilijk over gaan doen O-)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120301692
Op Facebook doen ze idd ook nooit moeilijk over een blote tiet :')
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:26:33 #169
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120303341
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:44 schreef teknomist het volgende:
Had ik hier wel eens verteld van de overbuurvrouw op ons werk dat regelmatig in string duidelijk zichtbaar in de keuken staat of soms zelfs topless. Ditmaal loopt ze bloot langs het raam te flaneren.

En ze is gvd lekker. :9~
_O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:33:40 #170
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120330001
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:44 schreef teknomist het volgende:
Had ik hier wel eens verteld van de overbuurvrouw op ons werk dat regelmatig in string duidelijk zichtbaar in de keuken staat of soms zelfs topless. Ditmaal loopt ze bloot langs het raam te flaneren.

En ze is gvd lekker. :9~
You did. }:| .

En toen vertelde ik je die vrijdagmiddag ook al dat je dat niet voor jezelf mocht houden.
Iedere gun hier wil wel wat leuks hebben op die laatste loodjes aan het end van de week he.

Het is gewoon misdadig wat je post.

Maar ze is dus iedere vrijdag vrij he. ;) .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_120343665
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:33 schreef Staal het volgende:

[..]

You did. }:| .

En toen vertelde ik je die vrijdagmiddag ook al dat je dat niet voor jezelf mocht houden.
Iedere gun hier wil wel wat leuks hebben op die laatste loodjes aan het end van de week he.

Het is gewoon misdadig wat je post.

Maar ze is dus iedere vrijdag vrij he. ;) .
Hehehe. :D Nou ik doe mij best om een keer een leuke foto te maken, maar door 2 ramen fotograferen is best lastig als het donker weer is buiten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 16 december 2012 @ 12:15:16 #172
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120368315
:D

Net m'n hamster even uit de kooi gehaald. Op een gegeven moment liep tie op m'n rug en kon ik er niet meer bij. Tsja, daar zit je dan :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120387089
Mijn "friend with benefits" is een beetje aan het uitgroeien naar mijn "vriendin", maar ze zegt alleen patat i.p.v friet. Hoe moet ik daarmee omgaan? :{
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120405866
Goeiemorgen! Kerstbierfestival was weer geslaagd! En wat zie ik nou, tek ook al aan de vrijerij, straks zit hier geen enkele vrijgezele vent meer :D
  maandag 17 december 2012 @ 09:32:25 #175
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120406309
Moggûh :O
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 17 december 2012 @ 11:00:03 #176
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120408550
Mogge.

Ik blijf nog wel ff vrijgezel voor zover ik weet hoor :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120408574
Het kan snel gaan zie je wel in dit topic ;)
pi_120409572
quote:
7s.gif Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef teknomist het volgende:
Mijn "friend with benefits" is een beetje aan het uitgroeien naar mijn "vriendin", maar ze zegt alleen patat i.p.v friet. Hoe moet ik daarmee omgaan? :{
Gewoon stug friet blijven zeggen ^^

Goeiemorgen allemaal :)
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 17 december 2012 @ 16:45:19 #179
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120421917
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 17 december 2012 @ 16:55:36 #180
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120422301
Dahag Roosendaal!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120422384
In Bergen is het ook meer nodig met al die criminaliteit. Alhoewel ik wel hoorde dat het sinds tek zijn vertrek een stuk rustiger geworden is.
pi_120423385
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 16:57 schreef Kper_Norci het volgende:
In Bergen is het ook meer nodig met al die criminaliteit. Alhoewel ik wel hoorde dat het sinds tek zijn vertrek een stuk rustiger geworden is.
_O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_120423565
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 16:57 schreef Kper_Norci het volgende:
In Bergen is het ook meer nodig met al die criminaliteit. Alhoewel ik wel hoorde dat het sinds tek zijn vertrek een stuk rustiger geworden is.
Waar ik nu woon sta ik als cromineel weer helemaal onderaan de ladder, voel me net een brugklasser.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 17 december 2012 @ 18:33:07 #184
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120425881
Ik voel me hier nu ook gewoon veilig inderdaad :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 17 december 2012 @ 20:43:41 #185
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120432206
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen! En ja, meeting gaat gewoon door hoor!
Tof! ^O^

Mijn lang weekend was relaxt en gezellig maar direct daarna (vandaag) had ik 's middags een interne sollicitatie. Het ging niet zo goed, ik kreeg veel vervelende vragen die ik niet verwacht had. Na een half uur kreeg ik direct de uitslag. Ik kreeg de functie helaas NIET! :(

Wel een anticlimax hoor na zo'n ontspannen aantal dagen... :r
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120449824
Jammer Atmos, volgende keer beter dan maar hè!

Goeiemorgen allen!
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:17:48 #187
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120451491
Kutfiles naar Breukelen :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120456300
Gvd, zit er sinds gisteren geen druk meer op douchekop en komt er alleen nog een lullig straaltje uit en soms zelf geen of koud. Iemand met loodgieterservaring hier die mij een quick fixe oplossing kan bieden?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120456361
Op andere kranen wel de normale druk? Dat zou ik als eerste checken. Verder weinig loodgieterervaring hier. Oh, af en toe ook geen warm? Dat lijkt me toch ergens anders in te zitten dan de douchekop zelf. K&W anders ff vragen?
pi_120456544
De andere kranen zijn normaal, al komt het daar er ook niet stevig uit. Maar goed, die zijn normaal gebleven, het is alleen de douche... Ik zal het eens rondvragen daar...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120456690
Nou weet ik niet hoe het zit met lekkages, ja, dat het ergens nat wordt :') Misschien zit er wel ergens een scheur in een leiding ofzo. Maar als de rest van de kranen het goed doen, tenminste, dat is dan ook maar net de vraag als het daar ook niet heel hard uitkomt. Niet dat het er als een hogedrukreiniger uit moet komen, maar het moet ook geen pisstraaltje zijn natuurlijk.
pi_120497049
Goeiemorgen! Bewolking hangt laag vandaag.
pi_120497990
Ik heb het zelf maar gerepareerd, aansluiting tussen doucheslang en -kop zat niet goed.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120498057
Die teknomist is toch stiekem zomaar een handige Harry
  woensdag 19 december 2012 @ 11:05:33 #195
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120500327
Mogguh! Live vanuit Mcdonalds Lemmer :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 19 december 2012 @ 11:06:08 #196
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120500347
Voor het eerst in mn leven een mcdonalds ontbijtje trouwens, die mcmuffin is niet slecht
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120500441
Het is al heel lang geleden dat ik überhaupt bij de Mac heb gezeten, laat staan 's ochtends. Alhoewel, met Pinksteren zijn we nog naar Antwerpen gegaan, toen heb ik daar bij de Mac tussendoor nog een paar van die wraps op, die waren ook lekker zeg!
pi_120501713
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Die teknomist is toch stiekem zomaar een handige Harry
Absoluut niet, ik verbaas mezelf ook. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120501853
Ik kan nog geen fietsband plakken :@
pi_120502428
Same here.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120504473
Gelukkig ben ik niet de enige dus :')
pi_120504827
Komt bekend voor :P
Ik heb nog geen lampen aan mijn plafond in de woonkamer omdat ik ze niet op kan hangen :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120505159
_O-
pi_120505258
quote:
Ik heb wel een staande lamp hoor, dus het is niet dat ik 's avonds in het donker zit :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120505714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:34 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik heb wel een staande lamp hoor, dus het is niet dat ik 's avonds in het donker zit :P
Als er een feestje bij jou is, moet je dan wel je eigen kratje om op te zitten meenemen, of niet? :P
pi_120506235
Nee hoor, ik heb zelf nog wel wat lege kratjes staan

Haha nee, ik heb wel gewoon bank & stoelen hoor :6
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120506293
En een staande lamp dus :P
pi_120506844
Ik heb praktisch alles, behalve lampen aan mijn plafond! :P (En mijn studeerkamer moet nog geverfd of behangen worden :@ )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120522484
Wow, 3FM gaat goed met serious request :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120523149
Zag het ook net ja, is er eigenlijk al een keer geweest dat het minder was dan het jaar ervoor?
pi_120523234
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef KaBuf het volgende:
Komt bekend voor :P
Ik heb nog geen lampen aan mijn plafond in de woonkamer omdat ik ze niet op kan hangen :+
Dat heb ik anderen voor me laten doen in ruil voor een kratje bier.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120523304
Wilde trouwens net op 101tv gaan kijken, maar die blijft gewoon zwart. Andere jaren kon je wel kijken, ook al zat dat niet in je pakket.
pi_120523324
Is dat porno?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 19 december 2012 @ 21:40:14 #214
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120526846
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Wilde trouwens net op 101tv gaan kijken, maar die blijft gewoon zwart. Andere jaren kon je wel kijken, ook al zat dat niet in je pakket.
Ja, bij ons (CanalDigital) moet je perse een HD reciever hebben om te kunnen kijken.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120527978
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Wilde trouwens net op 101tv gaan kijken, maar die blijft gewoon zwart. Andere jaren kon je wel kijken, ook al zat dat niet in je pakket.
Bij KPN zittie nu op 20 gedurende SR :)

Dus ik kan fijn kijken!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120531178
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Bij KPN zittie nu op 20 gedurende SR :)

Dus ik kan fijn kijken!
Ik heb net ook ff verder gekeken dan mijn neus lang is, hier (Caiway) zit ie nu ook op 20, maar wel met een hoop bullshit eromheen, dus het beeld is niet echt groot, maarja, we doen het er maar mee.
pi_120531774
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:39 schreef teknomist het volgende:
Is dat porno?
Ja, dan zitten 3 pornoactrices in een glazen huis
pi_120541525
Goeiemorgen!
pi_120543054
Oh ja, hoi!

Vanavond kerstborrel en een afscheidsetentje van een collega. Hadden ze dat etentje niet op een andere dag kunnen plannen :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120547998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef KaBuf het volgende:
Oh ja, hoi!

Vanavond kerstborrel en een afscheidsetentje van een collega. Hadden ze dat etentje niet op een andere dag kunnen plannen :(
Gisteren de hele middag combinatie van kerstlunch- en borrel gehad in Scheveningen, was erg tof.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 20 december 2012 @ 19:52:04 #221
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_120564345
in het kader van dat morgen de wereld vergaat ga ik vanavond fijen seks hebben, heb ik bedacht.
Prrrrr
pi_120564445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:52 schreef mrspoeZ het volgende:
in het kader van dat morgen de wereld vergaat ga ik vanavond fijen seks hebben, heb ik bedacht.
Blijkt opeens over 9 maanden de wereld nog niet vergaan te zijn.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 20 december 2012 @ 19:57:19 #223
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_120564659
Mwah, dat risico is hier al jarenlang ondervangen.
Prrrrr
pi_120565054
^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 20 december 2012 @ 22:17:28 #225
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120573594
Is iedereen hier lekker van zijn of haar laatste uurtjes op aarde aan het genieten? :')

Ik ken enkele mensen die dit echt geloven, en dan willen ze niet luisteren als ik ze probeer te zeggen dat het niet om een einde maar om een overgang gaat...! :D
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 20 december 2012 @ 22:18:01 #226
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120573640
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Jammer Atmos, volgende keer beter dan maar hè!

Goeiemorgen allen!
Daarom! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120574103
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Blijkt opeens over 9 maanden de wereld nog niet vergaan te zijn.
_O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120576264
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Is iedereen hier lekker van zijn of haar laatste uurtjes op aarde aan het genieten? :')

Ik ken enkele mensen die dit echt geloven, en dan willen ze niet luisteren als ik ze probeer te zeggen dat het niet om een einde maar om een overgang gaat...! :D
Ik vind het allebei nergens op slaan. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 21 december 2012 @ 06:44:16 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120586216
Morge, tot nu toe leven we nog!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120587230
Goeiemorgen!
  vrijdag 21 december 2012 @ 09:52:51 #232
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_120588319
Moggûh
bijna vakantieeeee
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_120588490
En ik maar werken ;( Hopelijk de 31e vrij, naja, dat ik zaterdag werk en maandag vrij ben dan, dan kan ik zondag de 30e lekker gluhwijn en biertjes drinken op de Antwerpse kerstmarkt.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:06:17 #234
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120588644
Ik lig nog lekker in bed 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120589337
quote:
Wereldvreemde hippies... natuurlijk zit er veel troep in ons eten, maar dat mensheid begon hun eten te koken was naast penicilline een grote stap voorwaarts in levensverwachting...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_120589588
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wereldvreemde hippies... natuurlijk zit er veel troep in ons eten, maar dat mensheid begon hun eten te koken was naast penicilline een grote stap voorwaarts in levensverwachting...
Dat niet alleen, door het eten van vlees konden de hersenen steeds groter worden (van 500cc anderhalf miljoen jaar geleden tot 1400-1800cc nu). Dit was met alleen plantaardig voedsel, zoals noten en zaden niet mogelijk geweest, omdat daar niet genoeg energie uit te halen is. Vlees heeft een veel hogere voedingswaarde, waardoor de mens meer energie op kon slaan en gebruiken.
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:02:18 #237
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120598368
Gaaaaaaap.
Nog twee uurtjes tot het weekend begint :O
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:40:50 #238
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120608519
quote:
2s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik vind het allebei nergens op slaan. :P
Oké, ik geloof wel redelijk in dat laatste, maar ieder z'n meug natuurlijk!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:41:11 #239
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120608532
quote:
Leuk artikel in BN/De Stem daarover vandaag inderdaad! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2012 @ 01:48:44 #240
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_120624444
waar was nou ook alweer dat pad door het water, waar het pad echt dieper dan het water ligt?
Vlakbij Halsteren, toch?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120624470
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:48 schreef Tokus het volgende:
waar was nou ook alweer dat pad door het water, waar het pad echt dieper dan het water ligt?
Vlakbij Halsteren, toch?
Fort de Roovere? Vlakbij Halsteren ja.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 22 december 2012 @ 01:52:42 #242
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120624506
Jup :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120626714
Halsteren ja, Fort de Roovere!

Edit: ik ben alweer te laat...
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2012 @ 11:15:36 #244
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_120628548
dat was het, ja. thanks!
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120707760
Goeiemorgen :Z Pff, nog ff een dagje werken, geen zin in. }:| Vanavond lekker bij vrienden eten en drinken, en morgen naar mijn ouders toe.
  maandag 24 december 2012 @ 21:39:36 #246
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120737776
Werken op de kerstdagen lijkt me zo sucken zeg! ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120752607
Vandaag en morgen wel lekker vrij hoor ;) Fijne kerst iedereen hier! ~:)
  dinsdag 25 december 2012 @ 12:19:18 #248
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_120753637
Hetzelfde! >:O
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120777791
Kutzooitje, ontstoken amandelen }:|
pi_120781042
Bettership!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120808074
Morge, rondje West-Brabant vandaag O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_120819557
Goedemiddag. :)

Even een tussenstand m.b.t. mijn ma. Na twee chemo's is de tumor met 40% kleiner geworden. Boven verwachting goed nieuws volgens de arts. Nu een kwestie van de behandeling voortzetten. Onder gelijk blijvende omstandigheden is mijn ma nog een tijd in ons midden. O+

Na het goede nieuws over mijn werk lijkt alles toch weer een beetje de goede kant op te gaan. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 27 december 2012 @ 21:06:55 #253
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120835570
Goed zo, mooi! ^O^ PS. Het blijft toch triest, lijkt me!? :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120836012
Ja, het blijft triest uiteraard. Maar of een familielid nog een jaar of een paar jaar blijft leven maakt voor mij heel wat uit. ;)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 27 december 2012 @ 21:17:19 #255
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_120836149
Ja, natuurlijk... -O-
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_120963412
quote:
2s.gif Op donderdag 27 december 2012 15:18 schreef teknomist het volgende:
Goedemiddag. :)

Even een tussenstand m.b.t. mijn ma. Na twee chemo's is de tumor met 40% kleiner geworden. Boven verwachting goed nieuws volgens de arts. Nu een kwestie van de behandeling voortzetten. Onder gelijk blijvende omstandigheden is mijn ma nog een tijd in ons midden. O+

Na het goede nieuws over mijn werk lijkt alles toch weer een beetje de goede kant op te gaan. :)
Dat klinkt idd hoopvol! Blijf voor je duimen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_120998167
Goeiemorgen, weer maar een dagje werken, zal de laatste zijn dit jaar
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:56:57 #258
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121028515
Beste wensen allemaal!!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121037124
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:56 schreef KaBuf het volgende:
Beste wensen allemaal!!
pi_121063276
Goeiemorgen!
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:24:22 #261
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121064407
:z
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121067358
De beste wensen!!

Ik had een dramatische eerste dag van het nieuwe jaar verwacht op mijn werk, maar het valt reuze mee! :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_121067836
Nou, de eerste dag van het jaar, gisteren dus, begon voor mij wel dramatisch met een enorme kater, en kotsen enzo.
pi_121071490
quote:
13s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, de eerste dag van het jaar, gisteren dus, begon voor mij wel dramatisch met een enorme kater, en kotsen enzo.
Ach, dan was 't een geslaagd feestje denk ik zo? ;D
pi_121071590
quote:
13s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou, de eerste dag van het jaar, gisteren dus, begon voor mij wel dramatisch met een enorme kater, en kotsen enzo.
Mijn kater komt met de donderdagdip wel. _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_121072278
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:48 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ach, dan was 't een geslaagd feestje denk ik zo? ;D
Daarom, dat was het ook. En 1 januari is toch altijd een suffe dag.
pi_121072494
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:56 schreef teknomist het volgende:

[..]

Mijn kater komt met de donderdagdip wel. _O-
Da´s een ander soort kater.. jij liever dan ik. *)
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:39:59 #268
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121075252
Allemaal nog gelukkig nieuwjaar hè!!! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121081142
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:21 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Da´s een ander soort kater.. jij liever dan ik. *)
Tot nu toe nergens last van, dus dat was het waard.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 3 januari 2013 @ 07:24:14 #270
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121100499
Morge, ff een ochtendje werken en dan weer niks doen :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121101485
Goeiemorgen!
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:52:41 #272
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121111866
Goedemiddag! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121121248
quote:
17s.gif Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Tot nu toe nergens last van, dus dat was het waard.
En nu? Al last? >:)
pi_121121471
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef maartjeh het volgende:

[..]

En nu? Al last? >:)
Nergens last van gehad, behalve gistermiddag een beetje emo... We hebben ons ook niet misdragen wat dit betreft btw. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:51:20 #275
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121129788
Bluuuh, iemand hier die Wie is de Mol volgt? Ik heb echt geen idee wie het is... :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121143157
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef KaBuf het volgende:
Bluuuh, iemand hier die Wie is de Mol volgt? Ik heb echt geen idee wie het is... :(
Ik heb ook geen idee wie wie is, ik dacht dat het altijd met bekende Nederlanders was, maar ik ken geen mens -O-

Goeiemorgen trouwens!
  zondag 6 januari 2013 @ 20:57:05 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_121242861
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef KaBuf het volgende:
Bluuuh, iemand hier die Wie is de Mol volgt? Ik heb echt geen idee wie het is... :(
We zijn net begonnen :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 6 januari 2013 @ 21:08:43 #278
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121243740
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

We zijn net begonnen :')
Sorry :(

Maar meestal had ik na de eerste aflevering al wel een vermoeden (in de verkeerde richting, maar toch :P )

Maar nu niks :'(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_121260534
Goeiemorgen!

Wat een kut begin van de maandag zeg, nog geen fatsoenlijke bak koffie te vinden in het bedrijf. 2 automaten beneden, allebei zo goed als leeg, waardoor je meer water dan koffie krijgt :r
  maandag 7 januari 2013 @ 09:54:29 #280
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121261273
Zo. weer opt werk, dus weer op fok.
Beste wensen!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121263819
Goeie vakantie gehad Eddie?
  maandag 7 januari 2013 @ 12:00:53 #282
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121264427
Jawel jawel. Zit alleen tegen een burn-out aan ofzo. 2e week bijna alleen maar geslapen en nog moe zijn, nergens zin in hebben (zelfs mn libido is aangetast!). Goede voornemens: minder feestjes, minder drinken (gezonder leven, sparen, op mezelf gaan (woon nu samen met een maat).

Jij?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121266006
Burn out jong, dat klinkt niet goed. Kan de beste overkomen natuurlijk. Maar goed voor jezelf zorgen is niks mis mee natuurlijk. Maar ook niet gelijk weer helemaal naar de andere kant doorslaan natuurlijk, dat je zo' n rauw-eter word :D

Misschien is het ook wel de leeftijd hoor, nu zou ik ook veel langer nodig hebben om te herstellen van een feestje tot ergens in de vroege uurtjes dan vroeger, toen was het een brakke zondag, maar maandag weer fris en fruitig. Zelfde met op tijd naar bed gaan, ik snap niet hoe ik het kon hoor, 10 jaar geleden iedere dag rond een uur of 1 pas naar bed en er om half 7 weer naast staan. Ja, kop onder de kouwe kraan, dat dan weer wel. Maar als ik nu later dan 12 naar bed ga, is de kans groot dat ik door de wekker heen slaap.
  maandag 7 januari 2013 @ 17:46:09 #284
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121276372
Nog enkele weekjes en dan is de meeting hè! Wat gaan we eigenlijk doen?
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121302106
Goeiemorgen. Ja, in ieder geval aan het eind van de middag, begin van de avond lekker eten, denk dat we gewoon weer bij Kookpunt reserveren. Begin van de middag is nog open, bij de vorige meet die niet doorging was het plan eigenlijk alleen eten, nu wilde we evt. ook iets anders doen. Wandeling maken daar bij Halsteren kwam al naar voren evt. met honden, maar lijkt me niet voor iedereen handig zeg maar.

Even kijken of de rest nog leuke ideeën heeft.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:51:08 #286
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121303845
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Burn out jong, dat klinkt niet goed. Kan de beste overkomen natuurlijk. Maar goed voor jezelf zorgen is niks mis mee natuurlijk. Maar ook niet gelijk weer helemaal naar de andere kant doorslaan natuurlijk, dat je zo' n rauw-eter word :D

Misschien is het ook wel de leeftijd hoor, nu zou ik ook veel langer nodig hebben om te herstellen van een feestje tot ergens in de vroege uurtjes dan vroeger, toen was het een brakke zondag, maar maandag weer fris en fruitig. Zelfde met op tijd naar bed gaan, ik snap niet hoe ik het kon hoor, 10 jaar geleden iedere dag rond een uur of 1 pas naar bed en er om half 7 weer naast staan. Ja, kop onder de kouwe kraan, dat dan weer wel. Maar als ik nu later dan 12 naar bed ga, is de kans groot dat ik door de wekker heen slaap.
Komt allemaal goed. Heb het op dit moment allemaal in eigen hand :)
Ja dat sowieso! Gisteren sliep ik om half 11, in 1 stuk door tot 7. Voel me wel beter nu. Vanavond zonnebankje, hardlopen (GUIDO! :D ) en chillen. Blowen doe ik trouwens ook bijna niet meer, af en toe op een feestje, maar is vanzelf gewoon minder geworden. Is ook beter voor het wakker worden :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:51:19 #287
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_121303852
Shit wanneer was het nu?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_121304028
26 januari auto
pi_121304047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Komt allemaal goed. Heb het op dit moment allemaal in eigen hand :)
Ja dat sowieso! Gisteren sliep ik om half 11, in 1 stuk door tot 7. Voel me wel beter nu. Vanavond zonnebankje, hardlopen (GUIDO! :D ) en chillen. Blowen doe ik trouwens ook bijna niet meer, af en toe op een feestje, maar is vanzelf gewoon minder geworden. Is ook beter voor het wakker worden :D
Die stationwagon is er niet voor niks gekomen zie ik wel, je zit jezelf een compleet nieuw imago aan te meten man! :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:09:58 #290
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121304371
Ja lol :)
Feestjes zullen wel blijven, alleen elke vrijdag / zaterdag doelloos zuipen ga ik ff laten ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121305161
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Die stationwagon is er niet voor niks gekomen zie ik wel, je zit jezelf een compleet nieuw imago aan te meten man! :D
Nu nog een labrador.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:45:29 #292
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121305463
Ben ik te lui voor
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:40:23 #293
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121316003
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Ja, in ieder geval aan het eind van de middag, begin van de avond lekker eten, denk dat we gewoon weer bij Kookpunt reserveren. Begin van de middag is nog open, bij de vorige meet die niet doorging was het plan eigenlijk alleen eten, nu wilde we evt. ook iets anders doen. Wandeling maken daar bij Halsteren kwam al naar voren evt. met honden, maar lijkt me niet voor iedereen handig zeg maar.

Even kijken of de rest nog leuke ideeën heeft.
Hm, als het zo vroeg begint moet ik wel even kijken of ik kan i.v.m. werken die dag...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121316165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Hm, als het zo vroeg begint moet ik wel even kijken of ik kan i.v.m. werken die dag...
Je kan ook alleen voor het eten komen hoor.
pi_121342144
Goeiemorgen :W
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:03:43 #296
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121342294
Mogguh :O
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:22:48 #297
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121347871
Middag!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:17:32 #298
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_121351769
Druk man, zo'n nieuw jaar :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_121351870
Halllooo West-Braaibanders!

Lang niet geweest in dit topic.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:14:45 #300
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121361157
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je kan ook alleen voor het eten komen hoor.
Oké, en waar start de meeting ook weer? Alvast bedankt! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:44:50 #301
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_121371695
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Oké, en waar start de meeting ook weer? Alvast bedankt! :)
Mogelijk dus Halsteren als ik het goed heb?
(Fort de Roovere dus :) )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')