abonnement Unibet Coolblue
pi_119801460

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_119801518
(Sorry voor mijn laatste reactie in het vorige deel, had niet door dat mijn suggestie al gegeven was)

Weet iemand hoe het instrumentale pianomuziekje heet dat op 0:03 begint?
pi_119808005
Voor de mensen die op zoek zijn naar de nummers uit de Volkswagen Golf People Are People reclame!

Ik heb een email gestuurd naar de maker van deze commercial. Heb daarop gelukkig een reactie gehad.

quote:
All the covers, including the country version, are not (much) longer than featured in the commercial. All versions are made by a few of our composers and sang by hired session singers.

At the moment we're looking into creating full length versions of all covers and if that happens, we'll let everyone know that inquired about it.
Stop maar met zoeken dus. :D
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119810861
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
en iets van .. in the club.
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
please iemand help me ik ben desperate
pi_119811023
edit fout gelezen
  zaterdag 1 december 2012 @ 15:51:02 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119813767

De intro van dit liedje is volgens mij een sample van een andere (rap)nummer, weet iemand het? :P
  ESF Reporter zaterdag 1 december 2012 @ 16:25:23 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_119814778
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:51 schreef Gary_Oak het volgende:

De intro van dit liedje is volgens mij een sample van een andere (rap)nummer, weet iemand het? :P
Bedoel je deze?

  zaterdag 1 december 2012 @ 16:33:38 #8
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119814982
quote:
Lijkt er inderdaad heel erg op! :D Maar nee. :@

Ik heb al gevonden waar het me aan herinnerde :P:


Het is hiervan (intro en achtergrondmuziek), misschien weet je het nu? O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 01-12-2012 21:19:39 ]
pi_119815454
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Satisfcktion het volgende:
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
en iets van .. in the club.
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
please iemand help me ik ben desperate
Waar heb je het gehoord? Livesetje of iets?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119820416
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Waar heb je het gehoord? Livesetje of iets?
Hah nee, een gast die naast me stond in een bushokje was het aan het luisteren en ik durfde niet te vragen wat 't was. :@
Nu heb ik dus spijt dat ik dat niet heb gedaan, ik heb geen idee waar het vandaan komt of waar iemand het van zou kunnen kennen.
pi_119836268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Satisfcktion het volgende:
Ik zoek volgens mij een hardstyle nummer.
Je hoort een man zingen en het klinkt een beetje R&B achtig.
Hij zingt iets als put your hands high high high.. (we're gonna have a good time?)
en iets van .. in the club.
En daarna gewoon boem boem boem muziek en dan weer datzelfde zang stukje.
please iemand help me ik ben desperate
Nevermind, ik heb 'm zelf al gevonden. Het was trouwens ook geen hardstyle 't was tek.
Het was deze

pi_119849985
Hey allen,

ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.

In ieder geval niet my shadow days van john mayer of belle and sebastian.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop ;)!

Thanks!
pi_119850675
Weet je meer lyrics? Wat voor soort muziek gebruikt het?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119850757
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
Voor de mensen die op zoek zijn naar de nummers uit de Volkswagen Golf People Are People reclame!

Ik heb een email gestuurd naar de maker van deze commercial. Heb daarop gelukkig een reactie gehad.

[..]

Stop maar met zoeken dus. :D
Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van ;)
pi_119851015
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van ;)
Ze hebben het toch ook over de covers? ;)
pi_119851812
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze hebben het toch ook over de covers? ;)
True, maar wolvendagen had het over " de nummers uit de Volkswagen Golf People Are People reclame!" die niet gevonden zouden kunnen worden. Dat klopt dus niet helemaal ;)
pi_119851939
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef Cheeks_NL het volgende:
Hey allen,

ik zoek een nummer van een mannelijke artiest.
In het refrein zegt hij iets van: My ..... days(?) are over.

In ieder geval niet my shadow days van john mayer of belle and sebastian.

Hopelijk kunnen jullie me helpen, krijg het niet uit me kop ;)!

Thanks!
Is het een oud liedje of redelijk recent?

Deze zou nog kunnen:

[ Bericht 21% gewijzigd door cafca op 02-12-2012 20:08:32 ]
pi_119854648
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef cafca het volgende:

[..]

Is het een oud liedje of redelijk recent?

Deze zou nog kunnen:
Nope, is het niet. Is best wel een recent nummer.
Beetje muziek in de trend van john mayer enz
  ESF Reporter zondag 2 december 2012 @ 21:55:51 #19
87554 Cee
Welluk?
pi_119858204
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef Cheeks_NL het volgende:

[..]

Nope, is het niet. Is best wel een recent nummer.
Beetje muziek in de trend van john mayer enz
-edit: nee, 't is 'm toch niet. Ik zoek effe verder. :P
pi_119876693
Reclame van Canon, volgens mij, met Power To Celebrate. Vrouwtje zingt op het einde steeds "whoe... whoe.... whoe.." Wat is dat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119876944
http://www.nederland1.nl/gemist/47136

Vanaf 28:05

Volgens mij iets van Jürgen Paape? :P
pi_119876986
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Power To Celebrate
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119877030
Thanks Jor_Dii. Kon het maar niet plaatsen en vinden. Mooie plaat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119879090
Oke, deze zal wel uitdagend zijn, want ik heb bijna geen info over het nummer

- Het wordt regelmatig gedraaid op 538 (vandaag nog niet volgens mij)
- Het is een top 40 achtig nummer met een hardstyle beat er doorheen..
- Volgens mij is het vrij recent...

Iemand een idee? :?
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  maandag 3 december 2012 @ 14:19:25 #25
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119879191
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef craftyvirus het volgende:
Oke, deze zal wel uitdagend zijn, want ik heb bijna geen info over het nummer

- Het wordt regelmatig gedraaid op 538 (vandaag nog niet volgens mij)
- Het is een top 40 achtig nummer met een hardstyle beat er doorheen..
- Volgens mij is het vrij recent...

Iemand een idee? :?
?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_119879271
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys

Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Urquhart op 03-12-2012 14:26:49 ]
pi_119879286
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  maandag 3 december 2012 @ 14:43:28 #28
159909 -Peach
Prunus persica
pi_119880076
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 3 december 2012 @ 15:15:38 #29
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_119881239
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys

Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden :)
Deze?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_119881332
quote:
Nee helaas.
pi_119887498
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_119888035
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
Italo met "schreeuwende" chick:


Geen hallee halleee, maargoed.
  maandag 3 december 2012 @ 18:16:58 #34
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_119888148
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_119888403
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Milan00 het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende nummer. Het is een oudere italo-achtige plaat met vocals van een ''schreeuwende chick''. Het klinkt best vals. Ze zingt iets heel ondefinieerbaars (iets als Hallee haleeee, hale hale,haaale halee hale ha)

*Sorry voor deze vage shit, maar het is lastig om duidelijk te zijn in dit geval...
Zoiets als deze zanglijntjes dus?
pi_119889971
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:02:56 #37
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_119946282
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik niet weet of het nieuw is, of al een tijdje oud...maar hij begint me nu pas op te vallen. Ik hoor hem voorbij komen op verschillende radiozenders, onder meer 3FM en Radio Veronica.
Het is een rustig nummer, met meerdere mannenstemmen. En in het lied zingen ze steeds naar een soort climax met de woorden in de trant van: "You make me cry/hurt me". Doet denken aan de Pet Shop Boys

Ik hoop dat bij iemand een lichtje gaat branden :)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_119962326
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef cafca het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, de laatste versie is wel een complete versie van ;)
Goh, dat is dan ook het origineel. Hier wordt gezocht naar de covers.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_119962717
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef Milan00 het volgende:
Helaas, hij zit er nog niet tussen. Om wat duidelijker te zijn: de taal is volgens mij gewoon engels (dus geen italiaans). Je moet het zien als een mix tussen Italo-disco/House. Het is geen rustig nummer, er zit wel een stevige bass onder.

Misschien?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119978202
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:


In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.

Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?

Alvast bedankt!
pi_119978346
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:


In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.

Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?

Alvast bedankt!
quoteje van youtube:

quote:
MassiveMusic a music and sound production company from Amsterdam, Netherlands, produced and recorded the featured cover versions for that campaign. According to a company's speaker all the covers are not (much) longer than featured in the commercial, sang by session singers and made by a few of MassiveMusic's composers. At the moment (as of mid-November 2012) MassiveMusic are looking into creating full length versions of all covers. If that happens, more details will be listed here.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119978711
Bedankt, jammer vind die Johnny Cash versie erg lekker. En die eerste versie klinkt ook niet verkeerd. Enig idee wie dat is toevallig?
pi_119986551
http://www.telegraaf.nl/a(...)de_Ville_1972__.html

vanaf 03.47 het langste fragment
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_120004795
In het nieuws hoorde ik over David Brubeck met het nummer Take five, zit dit nummer niet ook in een bier reclame? Kom niet er achter welke reclame het was.. Iemand meer hulp?
pi_120010168
quote:
11s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:27 schreef snakeman123 het volgende:
In het nieuws hoorde ik over David Brubeck met het nummer Take five, zit dit nummer niet ook in een bier reclame? Kom niet er achter welke reclame het was.. Iemand meer hulp?
Ook in het goede topic: het was een Grolsch reclame.
Ik kan hem nergens vinden, maar het was zo'n gast die thuiskomt een biertje open trekt, Take Five opzet en dan leip gaat staan dansen met een biertje in zijn hand

[ Bericht 7% gewijzigd door cafca op 06-12-2012 20:26:46 ]
pi_120036956
Kwam dit filmpje tegen van Adana Twins & Robsonic, nu vraag ik me toch af welke plaat vanaaf 2:00 gedraaid wordt, iemand die me helpen kan?


Weet dat het origineel Michael Wycoff - Looking up to you is, maar de edit lijkt onvindbaar...
Flesje bier
pi_120060703
ik luisterde naar dit filmpje op youtube

22.sec

Nu kwam deze melodie me zo bekend voor maar ik kan absoluut niet op het nummer komen, kan iemand me helpen haha?
GGGG
pi_120060945
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet dat het vaker is gevraagd hier. In de reclame vans Volkswagen:


In dit nummer hoor je meerdere covers + de orginele versie van Depeche Mode - People Are People.

Ik zoek de artiest achter het 1ste nummer (dat vrouwtje).
En de 2e is toch volgens mij gehoor echt Johnny Cash. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden op het internet dat Johnny Cash dit nummer heeft gecovered. Weet iemand of de 2e versie inderdaad van Johnny Cash is? En of deze ooit is uitgebracht?

Alvast bedankt!
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Bedankt, jammer vind die Johnny Cash versie erg lekker. En die eerste versie klinkt ook niet verkeerd. Enig idee wie dat is toevallig?
quote:
All the covers, including the country version, are not (much) longer than featured in the commercial. All versions are made by a few of our composers and sang by hired session singers.

At the moment we're looking into creating full length versions of all covers and if that happens, we'll let everyone know that inquired about it.
Postte ik op de eerste pagina.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_120061559
quote:
Soundhound vindt niets. Misschien iets van Stevie Ray Vaughan. Tis iig 100% blues.
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 8 december 2012 @ 01:13:15 #50
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_120065248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:04 schreef einszweiachtung het volgende:
ik luisterde naar dit filmpje op youtube

22.sec

Nu kwam deze melodie me zo bekend voor maar ik kan absoluut niet op het nummer komen, kan iemand me helpen haha?
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_120066495
SRV
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:22 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Soundhound vindt niets. Misschien iets van Stevie Ray Vaughan. Tis iig 100% blues.
SRV is het niet ,veel te neuzig,gaat dan meer richting Billy Gibbons met een Pignose
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_120067238
Asus reclame met pauw geluid.

Waar kan ik die reclame ook alweer vinden? Hij is eind vorig jaar vaker op Tv geweest. Een Tiesto-achtige track met een pauw geluid erin. Kan iemand me verder helpen?
pi_120067545
quote:
Zou iets van Tinsley Ellis kunnen zijn
pi_120070733
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:17 schreef cafca het volgende:

[..]

Ook in het goede topic: het was een Grolsch reclame.
Ik kan hem nergens vinden, maar het was zo'n gast die thuiskomt een biertje open trekt, Take Five opzet en dan leip gaat staan dansen met een biertje in zijn hand
Nope, jij bent in de war met deze:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120074244
Hoe heet dat liedje ook al weer van een paar jaar geleden, vrolijk deuntje, beetje rockabilly, blazers in refrein, clip in een supermarket??

[ Bericht 51% gewijzigd door zephurX op 08-12-2012 15:32:42 ]
pi_120082818
Welke band/artiest wordt hier gebruikt op de achtergrond?
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:34:32 #57
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_120087329
Een ongeveer 13 jaar geleden luister ik vaak een cd waarvan ik denk dat de cd van een dj was genaamd Dj Santana! Er stonden allerlei mixen op van onder andere Nobody listens to techno en een mix van Michael Jackson.
Ik kan echter niets vinden als ik zoek op Dj santana. Misschien kan het zijn dat ik zoek onder een verkeerde dj of zoiets. Ik hoop dat iemand weet welke cd ik zoek met deze karige informatie.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_120088535
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:39 schreef geelkuikentje het volgende:
Welke band/artiest wordt hier gebruikt op de achtergrond?
http://workshop.chromeexperiments.com/stars/
Als je even op het vraagtekentje daar klikt, vind je dit:

Music by Sam Hulick, whose work you may have heard in the video game, Mass Effect. The track is titled “In a Strange Land” and is used with his permission.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120094242
Heeft iemand die clip met die kotsende robot al gevonden? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 9 december 2012 @ 00:14:07 #60
286795 tovergieter
't is gedaan precies
pi_120094282
Dag allen,

Ergens begin 2011, of misschien wel eind 2010 draaiden mijn vriend en ik wel eens een nummer (clip) via You Tube. Het was een clip met een robot die enigszins desolaat over straat loopt, na een feestje. Hij moet ook nog kotsen. Het nummer zou ik plaatsen in het genre alternatieve dance.

Het niet Intergalactic van de Beasty Boys, en niet Believe van de Chemical Brothers. Het is meer dance als in Luke Vibert.

Afijn, wie kan ons verder helpen?
pi_120095194
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef zephurX het volgende:
Hoe heet dat liedje ook al weer van een paar jaar geleden, vrolijk deuntje, beetje rockabilly, blazers in refrein, clip in een supermarket??
  zondag 9 december 2012 @ 00:48:55 #62
286795 tovergieter
't is gedaan precies
pi_120095487
Yeah!! Eindelijk gevonden, op de een of andere manier toch zelf opgekomen. Duurde toch drie weken, alles bij elkaar! Voor wie nieuwsgierig is....:

pi_120100095
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:16 schreef overflow- het volgende:
Asus reclame met pauw geluid.

Waar kan ik die reclame ook alweer vinden? Hij is eind vorig jaar vaker op Tv geweest. Een Tiesto-achtige track met een pauw geluid erin. Kan iemand me verder helpen?
http://zooppa.com/contests/in-search-of-incredible/brief gevonden.
pi_120100712
Ooke heb hier 2 nummers

1ntje weet j de tekst niet meer maar alleen de clip. Paar mannen zitten om een tafel te drinken(?) en het refrein zingen ze met z'n allen meer weet kk niet. Was eerst wel op de radio


2. Het dubstep nummer van comedy central reclame. Van community volgens mij (?)
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_120102054
quote:
Yep, die zocht ik! Zat iets van The revelettes in mn hoofd maar was The mavericks :s)
pi_120107489
ik zoek een nummer en weet alleen de videoclip nog!

okee de videoclip ging over een vrouw die een robot in een soort loods vond.
die wekte ze tot leven...
daarna gingen ze motorrijden...
toen kregen ze een ongeluk waarna zij in coma terecht kwam.
die robot maakte een soort pak voor haar zodat zij ook een soort robot werd waarna ze weer gingen motorrijden.

weet iemand welk nummer dit is?
ik zit er al paar jaar mee:p
pi_120107614
Ik vind het geen leuk nummer maar toch wil ik even weten hoe hij heet :')
Hij word iedere week wel 10 keer door gerard ekdom gedraait en heeft zo'n deuntje dat als je hem op een feestje zou draaien iedereen opeens DUUDUDUUDUDUDUDUUUUUUUDUDUDUU meeschreeuwt.
pi_120107737
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef littedemon het volgende:
ik zoek een nummer en weet alleen de videoclip nog!

okee de videoclip ging over een vrouw die een robot in een soort loods vond.
die wekte ze tot leven...
daarna gingen ze motorrijden...
toen kregen ze een ongeluk waarna zij in coma terecht kwam.
die robot maakte een soort pak voor haar zodat zij ook een soort robot werd waarna ze weer gingen motorrijden.

weet iemand welk nummer dit is?
ik zit er al paar jaar mee:p
?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_120107904
quote:
neej sorry dat is hem niet.
tis een nummer van een jaar of 10 terug.
pi_120107956
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef littedemon het volgende:
ik zoek een nummer en weet alleen de videoclip nog!

okee de videoclip ging over een vrouw die een robot in een soort loods vond.
die wekte ze tot leven...
daarna gingen ze motorrijden...
toen kregen ze een ongeluk waarna zij in coma terecht kwam.
die robot maakte een soort pak voor haar zodat zij ook een soort robot werd waarna ze weer gingen motorrijden.

weet iemand welk nummer dit is?
ik zit er al paar jaar mee:p
?
iig vrouw en een soort robot/motor idee :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120107965
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Paul182 het volgende:
Ik vind het geen leuk nummer maar toch wil ik even weten hoe hij heet :')
Hij word iedere week wel 10 keer door gerard ekdom gedraait en heeft zo'n deuntje dat als je hem op een feestje zou draaien iedereen opeens DUUDUDUUDUDUDUDUUUUUUUDUDUDUU meeschreeuwt.
deze?
pi_120108034
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:58 schreef Olment het volgende:

[..]

?
iig vrouw en een soort robot/motor idee :P
haha het idee is er:p
maar nee helaas niet:(
toch bedankt voor de moeite:)
  zondag 9 december 2012 @ 15:05:10 #73
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_120108230
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Paul182 het volgende:
Ik vind het geen leuk nummer maar toch wil ik even weten hoe hij heet :')
Hij word iedere week wel 10 keer door gerard ekdom gedraait en heeft zo'n deuntje dat als je hem op een feestje zou draaien iedereen opeens DUUDUDUUDUDUDUDUUUUUUUDUDUDUU meeschreeuwt.
Of deze:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_120108294
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:57 schreef littedemon het volgende:

[..]

neej sorry dat is hem niet.
tis een nummer van een jaar of 10 terug.
Dat nummer van mij kwam al uit 97 ;)
Maar wat voor soort muziek was het dan van wat jij zoekt?

Of weetje dat ook niet meer? :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_120108298
quote:
Daar moest ik ook meteen aan denken ja.
pi_120108363
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dat nummer van mij kwam al uit 97 ;)
Maar wat voor soort muziek was het dan van wat jij zoekt?

Of weetje dat ook niet meer? :P
haha weet het helaas niet meer:p

maar het is wel een nummer van rond het jaar 2000
  zondag 9 december 2012 @ 15:21:28 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120108700
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef littedemon het volgende:

[..]

haha weet het helaas niet meer:p

maar het is wel een nummer van rond het jaar 2000
Liquido - Narcotic?
Zombie Nation - Kernkraft 400?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 9 december 2012 @ 15:24:34 #78
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_120108800
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Liquido - Narcotic?
Zombie Nation - Kernkraft 400?
Volgens mij haal je nu 2 posts door elkaar >:)
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 9 december 2012 @ 15:27:13 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120108882
quote:
6s.gif Op zondag 9 december 2012 15:24 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Volgens mij haal je nu 2 posts door elkaar >:)
Zit mobiel ja, de nummers zijn voor Paul bedoeld in ieder geval...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120128723
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef Paul182 het volgende:
Ik vind het geen leuk nummer maar toch wil ik even weten hoe hij heet :')
Hij word iedere week wel 10 keer door gerard ekdom gedraait en heeft zo'n deuntje dat als je hem op een feestje zou draaien iedereen opeens DUUDUDUUDUDUDUDUUUUUUUDUDUDUU meeschreeuwt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_120131223
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 11:54 schreef zephurX het volgende:

[..]

Yep, die zocht ik! Zat iets van The revelettes in mn hoofd maar was The mavericks :s)
Wel een stuk ouder dan je dacht. ;)
pi_120131330
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Liquido - Narcotic?
Zombie Nation - Kernkraft 400?
Dit is hem. thanks! Het is echt een stom nummer maar toch wil ik weten hoe hij heet ok xD
  zondag 9 december 2012 @ 23:01:53 #83
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120131364
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:01 schreef Paul182 het volgende:

[..]

Dit is hem. thanks! Het is echt een stom nummer maar toch wil ik weten hoe hij heet ok xD
Geen dank. :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120131719
Ik kan geen clipje vinden,, maar weet iemand wat het muziekje is achter de promo van de Austin Powers film voor volgende week?
  zondag 9 december 2012 @ 23:41:05 #85
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120133467
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik kan geen clipje vinden,, maar weet iemand wat het muziekje is achter de promo van de Austin Powers film voor volgende week?
Jammer! :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120133534
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jammer! :{
Misschien handig om te vermelden dat hij op Comedy Central wordt uitgezonden :)
  zondag 9 december 2012 @ 23:45:09 #87
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120133663
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 23:42 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Misschien handig om te vermelden dat hij op Comedy Central wordt uitgezonden :)
Ja, dat wist ik al :o
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120134008
quote:
10s.gif Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik al :o
:D

Heb ik gelijk het antwoord.
  zondag 9 december 2012 @ 23:54:26 #89
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120134149
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

:D

Heb ik gelijk het antwoord.
:7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120138751
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 15:21 schreef donroyco het volgende:
Liquido - Narcotic?
Zonder omschrijving had deze er ook in gekund, want volgens mij wordt ie nog steeds elke week wel gevraagd.
I feel kinda Locrian today
  maandag 10 december 2012 @ 06:23:51 #91
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_120138768
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 15:09 schreef littedemon het volgende:

[..]

haha weet het helaas niet meer:p

maar het is wel een nummer van rond het jaar 2000
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_120139179
quote:
Ha, leuk nummer was dat.
pi_120151154
-- Nieuwe Vraag --

Ik drop even in dit topic.

Ik ben wanhopig opzoek naar een nummer dat ik vandaag/vanmiddag rond 10-12 uur toevallig bij iemand op de (Nederlandse) radio hoorde. Volgens mij publieke/regionale zender.

- Het is een 'daddy' nummer.
- Vrouwelijke zangeres. Engels.
- Volgens mij best oud (had een beetje 'vintage'-achtig geluid/feeling)
- Beetje droevig nummer maar ook wel leuk om te luisteren (dus: niet cliché dramatisch; dit maakte het interessant)
- Het refrein is wel een beetje 'catchy' met achtergrondzangeressen
- In de lyrics heeft ze het over haar 'daddy' en 'arms around me' oid.
- Ze had het ook over 'daddy who' of 'daddy you' ofzoiets.
- Haar stem deed me een beetje aan Lana del Rey denken, beetje laag en droevig

Hoop dat iemand me kan helpen! Heb wat op youtube enz rondgekeken maar kom gewoon niet verder. Tis volgens mij ook vrij oud nummer..
pi_120153841
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:24 schreef HaagseSjonniee het volgende:
Ooke heb hier 2 nummers

1ntje weet j de tekst niet meer maar alleen de clip. Paar mannen zitten om een tafel te drinken(?) en het refrein zingen ze met z'n allen meer weet kk niet. Was eerst wel op de radio


2. Het dubstep nummer van comedy central reclame. Van community volgens mij (?)
Iemand ?
Ik fok jou jij fokt mij en wij fokken hem :P
pi_120154273
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef pinkpiggy het volgende:
-- Nieuwe Vraag --

Ik drop even in dit topic.

Ik ben wanhopig opzoek naar een nummer dat ik vandaag/vanmiddag rond 10-12 uur toevallig bij iemand op de (Nederlandse) radio hoorde. Volgens mij publieke/regionale zender.

- Het is een 'daddy' nummer.
- Vrouwelijke zangeres. Engels.
- Volgens mij best oud (had een beetje 'vintage'-achtig geluid/feeling)
- Beetje droevig nummer maar ook wel leuk om te luisteren (dus: niet cliché dramatisch; dit maakte het interessant)
- Het refrein is wel een beetje 'catchy' met achtergrondzangeressen
- In de lyrics heeft ze het over haar 'daddy' en 'arms around me' oid.
- Ze had het ook over 'daddy who' of 'daddy you' ofzoiets.
- Haar stem deed me een beetje aan Lana del Rey denken, beetje laag en droevig

Hoop dat iemand me kan helpen! Heb wat op youtube enz rondgekeken maar kom gewoon niet verder. Tis volgens mij ook vrij oud nummer..
Ik denk niet dat je deze bedoeld, maar het is een poging waard
"Victoria Concordia Crescit"
pi_120154354
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef pinkpiggy het volgende:
-- Nieuwe Vraag --

Ik drop even in dit topic.

Ik ben wanhopig opzoek naar een nummer dat ik vandaag/vanmiddag rond 10-12 uur toevallig bij iemand op de (Nederlandse) radio hoorde. Volgens mij publieke/regionale zender.

- Het is een 'daddy' nummer.
- Vrouwelijke zangeres. Engels.
- Volgens mij best oud (had een beetje 'vintage'-achtig geluid/feeling)
- Beetje droevig nummer maar ook wel leuk om te luisteren (dus: niet cliché dramatisch; dit maakte het interessant)
- Het refrein is wel een beetje 'catchy' met achtergrondzangeressen
- In de lyrics heeft ze het over haar 'daddy' en 'arms around me' oid.
- Ze had het ook over 'daddy who' of 'daddy you' ofzoiets.
- Haar stem deed me een beetje aan Lana del Rey denken, beetje laag en droevig

Hoop dat iemand me kan helpen! Heb wat op youtube enz rondgekeken maar kom gewoon niet verder. Tis volgens mij ook vrij oud nummer..
Lana Del Rey - Ride? :P

"You can be my full time, daddy"

pi_120154706
quote:
Die wordt inderdaad met enige regelmaat, zeker 10 keer per week, door Gerard Ekdom gedraaid inderdaad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_120154820
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_120158114
hallo

een kerstliedje zoek ik. en het is instrumentaal.. ik hoor eigenlijk alleen maar een panfluit en zeker in het begin

Grtjes
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_120160308
quote:
jha dit is hem!!!!
super bedankt:D
pi_120172416
weet iemand de naam van dit nummer? (soundhound vind niks)
pi_120177661
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 22:49 schreef swekdolfijn het volgende:
weet iemand de naam van dit nummer? (soundhound vind niks)
waarschijnlijk speciaal voor de serie geproduceerd.
pi_120186798
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef pinkpiggy het volgende:
-- Nieuwe Vraag --

Ik drop even in dit topic.

Ik ben wanhopig opzoek naar een nummer dat ik vandaag/vanmiddag rond 10-12 uur toevallig bij iemand op de (Nederlandse) radio hoorde. Volgens mij publieke/regionale zender.

- Het is een 'daddy' nummer.
- Vrouwelijke zangeres. Engels.
- Volgens mij best oud (had een beetje 'vintage'-achtig geluid/feeling)
- Beetje droevig nummer maar ook wel leuk om te luisteren (dus: niet cliché dramatisch; dit maakte het interessant)
- Het refrein is wel een beetje 'catchy' met achtergrondzangeressen
- In de lyrics heeft ze het over haar 'daddy' en 'arms around me' oid.
- Ze had het ook over 'daddy who' of 'daddy you' ofzoiets.
- Haar stem deed me een beetje aan Lana del Rey denken, beetje laag en droevig

Hoop dat iemand me kan helpen! Heb wat op youtube enz rondgekeken maar kom gewoon niet verder. Tis volgens mij ook vrij oud nummer..
En? Had ik gelijk? :)
  PR en moderator dinsdag 11 december 2012 @ 14:14:13 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120189664
Edit - laat maar, al gevonden :@

[ Bericht 77% gewijzigd door Moira op 11-12-2012 20:26:34 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 11 december 2012 @ 14:15:24 #105
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120189719
oops, dubbel :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Moira op 11-12-2012 20:26:43 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:04:50 #106
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_120203110
Ik hoorde iemand dit vanmiddag fluiten en sindsdien zit het in mijn hoofd.
Ik heb het zelf dus ook maar gefloten en opgenomen (niet lachen).

Weten jullie welk klassiek stuk dit is? Het moet redelijk bekend zijn.

https://soundcloud.com/bob-bakker/recording1448929614
pi_120203859
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:04 schreef Orealo het volgende:
Ik hoorde iemand dit vanmiddag fluiten en sindsdien zit het in mijn hoofd.
Ik heb het zelf dus ook maar gefloten en opgenomen (niet lachen).

Weten jullie welk klassiek stuk dit is? Het moet redelijk bekend zijn.

https://soundcloud.com/bob-bakker/recording1448929614
Zit mobiel, kan even geen filmpje plaatsen. Maar het is van Mozart, het is de Queen of the night aria
pi_120204014
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 14:15 schreef Moira. het volgende:
Edit - laat maar, al gevonden :@
En wat is het? :)
  PR en moderator dinsdag 11 december 2012 @ 20:25:48 #109
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_120204156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

En wat is het? :)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 11 december 2012 @ 20:58:25 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_120205575
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2012 20:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Zit mobiel, kan even geen filmpje plaatsen. Maar het is van Mozart, het is de Queen of the night aria
Je bent een held! Dankjewel!
pi_120210419
Ok, mn moeder kwam met een deuntje aan en het komt mij zo bekend voor, maar we weten beiden niet waar van. We dachten van The Beatles maar verder komen wij niet haha. Dus ik heb mijn moeder opgenomen terwijl zij het deuntje neuriet. Hopelijk kan iemand ons helpen anders kan ik vanavond niet slapen :P

http://vocaroo.com/i/s10i2ObYJ8uG
  dinsdag 11 december 2012 @ 22:36:38 #112
159909 -Peach
Prunus persica
pi_120210688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Ok, mn moeder kwam met een deuntje aan en het komt mij zo bekend voor, maar we weten beiden niet waar van. We dachten van The Beatles maar verder komen wij niet haha. Dus ik heb mijn moeder opgenomen terwijl zij het deuntje neuriet. Hopelijk kan iemand ons helpen anders kan ik vanavond niet slapen :P

http://vocaroo.com/i/s10i2ObYJ8uG

Lollige versie:
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 13 december 2012 @ 12:33:48 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_120263611
Op 00:45 begint het nummer, hier hoor je maar een heel klein stukje. Je hoort het vaak gebruikt worden op tv.

http://nos.nl/uitzendingen/3322-nos-op-3.html
  donderdag 13 december 2012 @ 12:35:27 #115
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120263658
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:33 schreef the-eye het volgende:
Op 00:45 begint het nummer, hier hoor je maar een heel klein stukje. Je hoort het vaak gebruikt worden op tv.

http://nos.nl/uitzendingen/3322-nos-op-3.html
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 13 december 2012 @ 12:37:27 #116
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_120263725
quote:
Zoooooo!!!!!!
Onwijs bedankt zeg. Ik dacht wel, het zal enorm bekend zijn alleen ik weet het niet.
Ik ga het heel de dag draaien
  donderdag 13 december 2012 @ 12:37:57 #117
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120263744
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef the-eye het volgende:

[..]

Zoooooo!!!!!!
Onwijs bedankt zeg. Ik dacht wel, het zal enorm bekend zijn alleen ik weet het niet.
Ik ga het heel de dag draaien
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120264273
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik ga het heel de dag draaien
Dan moet je deze hebben ;)
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 13 december 2012 @ 14:09:16 #119
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_120266866
Een paar dagen terug was Tim Knol op Radio 2 en zong daar een liedje die hij had herschreven. Dat liedje was geschreven in de 17e eeuw, en hij had er een eigentijdse versie van gemaakt waar hij een stukje van zong.

Ik werd echt gegrepen door dat liedje, en nu ben ik er naar op zoek. Toevallig iemand die dit ook heeft gehoord, en er geluid/beeldmateriaal van heeft?
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_120268715
Zag laatst een clip van een nummer vlak voordat ik de duur uit ging. Ik geloof dat het een nummer was uit de jaren 80-90. Vrolijk nummer en je ziet 3/4 gasten zingen en de camera inkijken terwijl ze aan terras tafel zitten. Vet vaag, ik weet het. Maar je weet maar nooit. I'm dying to know.
  donderdag 13 december 2012 @ 22:15:58 #121
159909 -Peach
Prunus persica
pi_120286182
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef geindoctrineerd het volgende:
Een paar dagen terug was Tim Knol op Radio 2 en zong daar een liedje die hij had herschreven. Dat liedje was geschreven in de 17e eeuw, en hij had er een eigentijdse versie van gemaakt waar hij een stukje van zong.

Ik werd echt gegrepen door dat liedje, en nu ben ik er naar op zoek. Toevallig iemand die dit ook heeft gehoord, en er geluid/beeldmateriaal van heeft?
Kun je dat niet terugzoeken op radio 2? Volgens google komt het in aflevering 7 van het programma De Gouden Eeuw in januari een keer.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_120288206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:09 schreef geindoctrineerd het volgende:
Een paar dagen terug was Tim Knol op Radio 2 en zong daar een liedje die hij had herschreven. Dat liedje was geschreven in de 17e eeuw, en hij had er een eigentijdse versie van gemaakt waar hij een stukje van zong.

Ik werd echt gegrepen door dat liedje, en nu ben ik er naar op zoek. Toevallig iemand die dit ook heeft gehoord, en er geluid/beeldmateriaal van heeft?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:15 schreef -Peach het volgende:

[..]

Kun je dat niet terugzoeken op radio 2? Volgens google komt het in aflevering 7 van het programma De Gouden Eeuw in januari een keer.
Het nummer heet Koude Vrouw. Er staat ook een making of' van op de site van 'De Gouden Eeuw', maar op Youtube is het nummer ook te vinden :)

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:51:00 #123
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_120297160
iemand die dat nummer kent aan het begin
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:56:49 #124
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120297287
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:51 schreef cherrycoke het volgende:
iemand die dat nummer kent aan het begin
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:00:25 #125
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_120297383
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_120303327
Ik zoek zon nummer die je met regelmaat hoort in een club op gwn een feest kelder, het enige dat ik weet is dat het een Nederlands nummer is en dat tussen de tekst door 'jump jump jump' wordt gezegd. Of iets in die richting.
-__-
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:08:58 #127
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_120309284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:01 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[..]

Het nummer heet Koude Vrouw. Er staat ook een making of' van op de site van 'De Gouden Eeuw', maar op Youtube is het nummer ook te vinden :)

Te gek! Thanks. Hier was ik naar op zoek, super!
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
pi_120311703
Ik heb niet al te veel info, maar ik hoop dat jullie het kunnen vinden. :P Ik was laatst op een feest en daar werd het door de DJ gedraaid, en nu zit het in mijn hoofd. Het was gewoon een modern nummer, dus ik denk dat het wel vaker in clubs wordt gedraaid. Oké, nu komt er wat ik er nog van weet: We go heeeheeeeeeheeeeeeeeee sunny day' :') Niet erg veel, sunny day kan zelfs nog een fout zijn. Maar het was wel een erg energiek nummer. Hoop dat jullie het kunnen herkennen/weten/vinden. :)

Edit: Het wordt gezongen door een vrouw, dat had ik misschien gelijk moeten melden. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Rezania op 14-12-2012 21:01:37 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_120313171
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:19 schreef Rezania het volgende:
Ik heb niet al te veel info, maar ik hoop dat jullie het kunnen vinden. :P Ik was laatst op een feest en daar werd het door de DJ gedraaid, en nu zit het in mijn hoofd. Het was gewoon een modern nummer, dus ik denk dat het wel vaker in clubs wordt gedraaid. Oké, nu komt er wat ik er nog van weet: We go hehehe sunny day' :') Niet erg veel, sunny day kan zelfs nog een fout zijn. Maar het was wel een erg energiek en vrolijk nummer. Hoop dat jullie het kunnen herkennen/weten/vinden. :)
pi_120313350
quote:
Uh nee, sorry, totaal niet in de buurt. :@ Het nummer dat ik zoek is veel energieker, echte clubmuziek, elektronisch en zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_120314050
Zat net 4 Strings - Take Me Away op Youtube te luisteren.
In de laatste 2 seconden hoor je het volgende nummer starten.
Wie weet hoe dat nummer heet?

  vrijdag 14 december 2012 @ 19:39:10 #132
159909 -Peach
Prunus persica
pi_120314588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:25 schreef mrbombastic het volgende:
Zat net 4 Strings - Take Me Away op Youtube te luisteren.
In de laatste 2 seconden hoor je het volgende nummer starten.
Wie weet hoe dat nummer heet?

Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_120315026
quote:
Thanks, best knap op basis van slechts 2 sec het nummer raden :).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 december 2012 @ 22:28:39 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_120324038
Ik zoek een nummer, maar ik kan vooral de clip beschrijven eigenlijk. Er spelen kinderen (jongens) in maar ze gedragen zich een beetje volwassen. Ze hebben ook van dat soort kleding aan en zijn eigenlijk beetje rotzooi aan het trappen. Een bepaald moment (redelijk in het begin) is een van die jongens ook energydrink (oid) aan het drinken terwijl ie op een auto staat. Dan loopt er een (volwassen) chick langs en spuit hij dat hele blikje op haar leeg. Allemaal van dat soort dingen.

Het is volgens mij een relatief nieuw nummer, en ik dàcht dat de titel iets met 'hearts' was, maar weet het niet zeker.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 15 december 2012 @ 18:44:03 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_120346741
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan vooral de clip beschrijven eigenlijk. Er spelen kinderen (jongens) in maar ze gedragen zich een beetje volwassen. Ze hebben ook van dat soort kleding aan en zijn eigenlijk beetje rotzooi aan het trappen. Een bepaald moment (redelijk in het begin) is een van die jongens ook energydrink (oid) aan het drinken terwijl ie op een auto staat. Dan loopt er een (volwassen) chick langs en spuit hij dat hele blikje op haar leeg. Allemaal van dat soort dingen.
Iemand? ;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_120346805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef FZN05 het volgende:
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 december 2012 @ 09:09:51 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_120365523
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

sorry ;( maar ik heb haast om hem te vinden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 16 december 2012 @ 13:11:40 #138
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_120369902
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zoek een nummer, maar ik kan vooral de clip beschrijven eigenlijk. Er spelen kinderen (jongens) in maar ze gedragen zich een beetje volwassen. Ze hebben ook van dat soort kleding aan en zijn eigenlijk beetje rotzooi aan het trappen. Een bepaald moment (redelijk in het begin) is een van die jongens ook energydrink (oid) aan het drinken terwijl ie op een auto staat. Dan loopt er een (volwassen) chick langs en spuit hij dat hele blikje op haar leeg. Allemaal van dat soort dingen.

Het is volgens mij een relatief nieuw nummer, en ik dàcht dat de titel iets met 'hearts' was, maar weet het niet zeker.
Wat voor genre is het nummer?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_120374123
Gister een te gek house nummer gehoord! Het wordt de laatste tijd veel gedraaid.

Heeft een beetje iets weg van het deuntje van:
Het gaat ongeveer zo: tu tu tu tu tutututu... het is erg populair de laatste tijd en wordt vaak gedraait.

thanku :*
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  zondag 16 december 2012 @ 15:21:56 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120374242
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef WatskeZegt het volgende:
Gister een te gek house nummer gehoord! Het wordt de laatste tijd veel gedraaid.

Heeft een beetje iets weg van het deuntje van:
Het gaat ongeveer zo: tu tu tu tu tutututu... het is erg populair de laatste tijd en wordt vaak gedraait.

thanku :*
Neurie het even in via vocaroo.com aub :* :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120374393
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Neurie het even in via vocaroo.com aub :* :)
http://vocaroo.com/i/s1qsPoej942h :*
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  zondag 16 december 2012 @ 15:38:31 #142
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120374912
quote:
+1 voor de neurie-actie. Heb je iets meer info? Komt er zang in voor (man/vrouw)? Of is het instrumentaal? Ik neig naar iets van de Bingo Players of onderstaand nummer.

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120377447
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

+1 voor de neurie-actie. Heb je iets meer info? Komt er zang in voor (man/vrouw)? Of is het instrumentaal? Ik neig naar iets van de Bingo Players of onderstaand nummer.

Nee dat is hem niet :) Maar wat ik kon horen was alleen die beat. Welke had je nog meer in je hoofd? Anders post er een paar, misschien zit ie er wel tussen!

:*
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_120379990
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef WatskeZegt het volgende:
Gister een te gek house nummer gehoord! Het wordt de laatste tijd veel gedraaid.

Heeft een beetje iets weg van het deuntje van:
Het gaat ongeveer zo: tu tu tu tu tutututu... het is erg populair de laatste tijd en wordt vaak gedraait.

thanku :*
Waarschijnlijk is het deze ook niet, maar toch een gokje wagen.
  zondag 16 december 2012 @ 18:11:17 #145
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_120382238
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_120382682
Ik zoek een nummer welke ik volgens mij afgelopen week op 3fm hoorde met daarin nogal veel samples met speeches van volgens mij Kennedy , maar het kan ook een andere amerikaanse held zijn.
Ik denk dat het een vrij nieuwe plaat is. Iemand?
pi_120383337
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het deze ook niet, maar toch een gokje wagen.
Haha nee, die kent inmiddels iedereen wel. :9

maar toch bedankt! :*
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_120383937
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef sittingtuck het volgende:
Ik zoek een nummer welke ik volgens mij afgelopen week op 3fm hoorde met daarin nogal veel samples met speeches van volgens mij Kennedy , maar het kan ook een andere amerikaanse held zijn.
Ik denk dat het een vrij nieuwe plaat is. Iemand?
Ik meen deze afgelopen week gehoord te hebben op 3fm
Weet je niet meer welke dag/tijd/programma het was anders kun je het op de site opzoeken.

Edit: twijfel nu, volgensmij is er een redelijk nieuw nummer inderdaad waar ook lyrics in zitten heb het wel vaker gehoord de afgelopen tijd, maar geen idee hoe het heet. Ik zoek nog even verder.
  zondag 16 december 2012 @ 18:58:05 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120384155
http://www65.zippyshare.com/v/90553902/file.html
iemand een idee welk club nummertje dit is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 16 december 2012 @ 20:20:04 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120387816
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef ook_gek het volgende:
http://www65.zippyshare.com/v/90553902/file.html
iemand een idee welk club nummertje dit is?
gevonden

D-Rashid - Bunda
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 16 december 2012 @ 23:28:09 #151
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120400226
quote:
Ik gok op Skitzofrenix - Bring The Noise (db Remix), kan alleen nergens een online versie vinden.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 17 december 2012 @ 08:52:13 #153
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_120405711
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik gok op Skitzofrenix - Bring The Noise (db Remix), kan alleen nergens een online versie vinden.
Bedankt! Ik denk het ook, want hij staat ook op het vato forum. Alleen echt balen dat er geen online versie te vinden is :(
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_120407682
Ik zoek deze track, de naam ervan;

Lambo of Rekt
  maandag 17 december 2012 @ 10:46:13 #155
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120408109
quote:
3s.gif Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek deze track, de naam ervan;


Lastig hè, de comments lezen. :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120408118
quote:
3s.gif Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek deze track, de naam ervan;

Beethoven, moonlight sonata
pi_120408167
Lambo of Rekt
pi_120415396
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:52 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Ik meen deze afgelopen week gehoord te hebben op 3fm
Weet je niet meer welke dag/tijd/programma het was anders kun je het op de site opzoeken.

Edit: twijfel nu, volgensmij is er een redelijk nieuw nummer inderdaad waar ook lyrics in zitten heb het wel vaker gehoord de afgelopen tijd, maar geen idee hoe het heet. Ik zoek nog even verder.
Dat is 'm absoluut niet en het bestaat ook uit veel meer diverse textfragmenten, het komt niet allemaal uit dezelfde speech.
pi_120424579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Beunhaas63 het volgende:
Ik zoek zon nummer die je met regelmaat hoort in een club op gwn een feest kelder, het enige dat ik weet is dat het een Nederlands nummer is en dat tussen de tekst door 'jump jump jump' wordt gezegd. Of iets in die richting.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_120425363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:26 schreef Beunhaas63 het volgende:
Ik zoek zon nummer die je met regelmaat hoort in een club op gwn een feest kelder, het enige dat ik weet is dat het een Nederlands nummer is en dat tussen de tekst door 'jump jump jump' wordt gezegd. Of iets in die richting.
Alstu.

pi_120428351
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef sittingtuck het volgende:

[..]

Dat is 'm absoluut niet en het bestaat ook uit veel meer diverse textfragmenten, het komt niet allemaal uit dezelfde speech.
Graag gedaan.

Maar je weet niet meer welk programma of welke dag het gedraaid is misschien?
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 00:10:04 #162
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120445393
Ik zoek een versie van 'So This Is Christmas'. Het orgineel is van John Lennon, maar een Rock-achtige band heeft er een cover van gemaakt. Het lied wordt over de gehele lengte met uptempo gitaar en drums ondersteund (en vast ook nog wat instrumenten) en het wordt ook IETS sneller gezongen dan het orgineel. De gitaarmuziek lijkt sneller te gaan dan de zang maar het is niet zo dat de gitaar al aan het refrein toe is terwijl de zanger pas halverwege het couplet is ofzo.

Het lied wordt 99% zeker gezongen/gespeeld door een (volgens mij) vrij onbekend Nederlands bandje/groepje want op het eind is zeer duidelijk met Nederlands accent (uit welke regio durf ik niet te zeggen) 'Merry christmas Jeroen' gezegd.

De coupletten worden solo door een man gezongen, de refreinen meerstemmig, vermoedelijk door dames.

Ik heb het nummer op CD staan maar heb geen idee hoe ik het hier kan plaatsen :@ Ook niet hoe ik er een filmpje van moet maken zodat ik het op youtube kan zetten.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120446554
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef 2cv het volgende:
Ik zoek een versie van 'So This Is Christmas'. Het orgineel is van John Lennon, maar een Rock-achtige band heeft er een cover van gemaakt. Het lied wordt over de gehele lengte met uptempo gitaar en drums ondersteund (en vast ook nog wat instrumenten) en het wordt ook IETS sneller gezongen dan het orgineel. De gitaarmuziek lijkt sneller te gaan dan de zang maar het is niet zo dat de gitaar al aan het refrein toe is terwijl de zanger pas halverwege het couplet is ofzo.

Het lied wordt 99% zeker gezongen/gespeeld door een (volgens mij) vrij onbekend Nederlands bandje/groepje want op het eind is zeer duidelijk met Nederlands accent (uit welke regio durf ik niet te zeggen) 'Merry christmas Jeroen' gezegd.

De coupletten worden solo door een man gezongen, de refreinen meerstemmig, vermoedelijk door dames.

Ik heb het nummer op CD staan maar heb geen idee hoe ik het hier kan plaatsen :@ Ook niet hoe ik er een filmpje van moet maken zodat ik het op youtube kan zetten.
Even door de duidelijkheid: het nummer heet Happy Xmas (War Is Over). Dit vergemakkelijkt het zoeken wellicht. :)

Verder: is het bestand dat je hebt op je cd een mp3-bestand? Anders kan je het heel makkelijk naar Soundcloud uploaden (wel even een account aanmaken). Je kan anders ook het bestand heel makkelijk uploaden door middel van Mediafire (ook daar heb je een account nodig).
pi_120446817
Probeer de handsome poets eens
"Victoria Concordia Crescit"
  † In Memoriam † dinsdag 18 december 2012 @ 00:59:18 #165
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120447076
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Even door de duidelijkheid: het nummer heet Happy Xmas (War Is Over). Dit vergemakkelijkt het zoeken wellicht. :)

Verder: is het bestand dat je hebt op je cd een mp3-bestand? Anders kan je het heel makkelijk naar Soundcloud uploaden (wel even een account aanmaken). Je kan anders ook het bestand heel makkelijk uploaden door middel van Mediafire (ook daar heb je een account nodig).
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef joepp12 het volgende:
Probeer de handsome poets eens
Als ik Happy Xmas combineer met Handsome Poets kom ik steeds uit bij Merry Christmas Everybody van Slade (het orgineel is van Slade tenminste ;) ).

Het bestandsformaat is niet .mp3 maar hetzelfde formaat als op een CD die je in de winkel koopt. Ik zal morgen toch even kijken of ik het op 1 of andere manier op het interweps kan krijgen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120447163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef 2cv het volgende:

[..]


[..]

Als ik Happy Xmas combineer met Handsome Poets kom ik steeds uit bij Merry Christmas Everybody van Slade (het orgineel is van Slade tenminste ;) ).

Het bestandsformaat is niet .mp3 maar hetzelfde formaat als op een CD die je in de winkel koopt. Ik zal morgen toch even kijken of ik het op 1 of andere manier op het interweps kan krijgen.
Mediafire moet lukken.
pi_120453426
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen... Ik heb al geruime tijd een livesetje van Sander Kleinenberg @ Dance Department op m'n iPodje staan en er zijn tracklists bekend van deze bewuste liveset maar je raadt het al; uitgerekend die ene lekkere plaat staat er niet tussen. Het gaat om deze liveset, vanaf ongeveer 20:30.

Wie maakt me blij? :)
pi_120478683
quote:
jaa dat is m inderdaad. dank
-__-
pi_120483024
Nederlandse vertaling van het liedje: this is the song, that always goes on, cause it doesn't have a end

Gaat ongeveer zo volgens mij: dit is het lied dat altijd maar doorgaat, want het heeft geen einde meer, we zingen, we dansen, daar gaat ie nog een keer, Ik kan hem niet vinden op youtube? Iemand?
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 01:13:12 #170
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120492714
Gelukt :P Ik heb Happy Xmas (War Is Over) van de onbekende artiest op het interweb gegoocheld. Hier staat het: https://soundcloud.com/fedde82/happy-xmas-war-is-over-unknown

iemand enig idee wie de artiest is ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120493764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef 2cv het volgende:
Gelukt :P Ik heb Happy Xmas (War Is Over) van de onbekende artiest op het interweb gegoocheld. Hier staat het: https://soundcloud.com/fedde82/happy-xmas-war-is-over-unknown

iemand enig idee wie de artiest is ?
Gevonden:
Spoar 5 blijkbaar. Op datzelfde account worden ook filmpjes van de band 50/50 geplaatst, en na googlen kwam ik erachter dat er in de band Spoar 5 ex-leden van de band 50/50 zitten. Mij zegt het allebei niks overigens, maar blijkbaar is Spoar 5 een Friese punkcoverband.
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 02:07:54 #172
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120493808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:05 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Gevonden:
Spoar 5 blijkbaar. Op datzelfde account worden ook filmpjes van de band 50/50 geplaatst, en na googlen kwam ik erachter dat er in de band Spoar 5 ex-leden van de band 50/50 zitten. Mij zegt het allebei niks overigens, maar blijkbaar is Spoar 5 een Friese punkcoverband.
Super ! _O_ Dankjewel ! ^O^

Hoe heb je dat gevonden, gewoon alle muziekjes beluisteren ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120493840
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:07 schreef 2cv het volgende:

[..]

Super ! _O_ Dankjewel ! ^O^

Hoe heb je dat gevonden, gewoon alle muziekjes beluisteren ?
Ik vond hem door te googlen op "happy xmas war is over punk nederlands", toen kwam ie tevoorschijn bij de YouTube-resultaten. :)
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 02:11:59 #174
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120493865
Was het zo simpel ? Dat had ik zelf ook gekund :@ Dubbel bedankt dan !

Al heb ik niet zoveel verstand van stijlen, dus of ik het punk genoemd had ... ? Voor mij (geen verstand van stijlen) is het 'gewoon' rock.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120493938
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:11 schreef 2cv het volgende:
Was het zo simpel ? Dat had ik zelf ook gekund :@ Dubbel bedankt dan !

Al heb ik niet zoveel verstand van stijlen, dus of ik het punk genoemd had ... ? Voor mij (geen verstand van stijlen) is het 'gewoon' rock.
Daarom was het uploaden van het nummer essentieel. ;) Op die manier kon ik horen dat het punk was, anders had ik hem waarschijnlijk nooit gevonden. Punk en rock liggen natuurlijk dicht bij elkaar, en overlappen ook, maar voor mij was het echt duidelijk punk. In ieder geval graag gedaan. :)
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2012 @ 02:17:56 #176
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120493967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Daarom was het uploaden van het nummer essentieel. ;) Op die manier kon ik horen dat het punk was, anders had ik hem waarschijnlijk nooit gevonden. Punk en rock liggen natuurlijk dicht bij elkaar, en overlappen ook, maar voor mij was het echt duidelijk punk. In ieder geval graag gedaan. :)
Ik ga hem aanvragen 8-)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_120506374
Hallo allemaal, ik zoek een liedje dat vaak gedraaid wordt op Radio 538. Ergens in de tekst van het lied komt iets voor als "you can be high when you ...". Het wordt gezongen door een man en is volgens mij vrij nieuw. Ik dacht dat het eerst van Ed Sheeran was maar na even zoeken klopte dat niet. Ook nergens kan ik het lied vinden op internet, dus vraag ik het hier maar.

Iemand enig idee!? Alvast bedankt,
Zwitserse-Vorst.
  woensdag 19 december 2012 @ 14:08:06 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120506584
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:
Hallo allemaal, ik zoek een liedje dat vaak gedraaid wordt op Radio 538. Ergens in de tekst van het lied komt iets voor als "you can be high when you ...". Het wordt gezongen door een man en is volgens mij vrij nieuw. Ik dacht dat het eerst van Ed Sheeran was maar na even zoeken klopte dat niet. Ook nergens kan ik het lied vinden op internet, dus vraag ik het hier maar.

Iemand enig idee!? Alvast bedankt,
Zwitserse-Vorst.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120506763
quote:
Ah thanks! Die zocht ik ja. :)
  woensdag 19 december 2012 @ 14:18:08 #180
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120506915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 14:13 schreef Zwitserse-Vorst het volgende:

[..]

Ah thanks! Die zocht ik ja. :)
Geen dank. Het staat #1 in de Top 40.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120520427
Help, ik zoek een .. artiest/nummer.
Ik kan het plaatje nog wel herrineren. Een oudere man op een wit paard.
Paar maanden geleden stond die een heletijd in de top 40...
pi_120528675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef zerokil het volgende:
Help, ik zoek een .. artiest/nummer.
Ik kan het plaatje nog wel herrineren. Een oudere man op een wit paard.
Paar maanden geleden stond die een heletijd in de top 40...
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 20 december 2012 @ 10:07:32 #183
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120542740
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:02 schreef django753 het volgende:
Hallo allemaal;

Ik ben op zoek naar de plaat van J.S. Bach, die ( dacht ik in de jaren 80 ) in het programma toppop te zien was (rock versie). De titel luid toccata and fugue. Kan iemand mij een link sturen met daarin de juiste versie? er zijn op youtube genoeg andere, maar die zoek ik niet.

Alvast bedankt
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120542845
thanks maat, deze heb ik wel gezien, maar het begin kende ik niet meer.
Nogmaals hartelijk dank
  donderdag 20 december 2012 @ 10:13:05 #185
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120542939
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef django753 het volgende:
thanks maat, deze heb ik wel gezien, maar het begin kende ik niet meer.
Nogmaals hartelijk dank
Graag gedaan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120550399
Iemand die weet welk liedje er om 5:35 begint?

pi_120552850

Wie helpt mij met titel en artiest? Het zit in mijn hoofd en krijg het er niet meer uit...
pi_120568373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef HandsomeTom het volgende:

Wie helpt mij met titel en artiest? Het zit in mijn hoofd en krijg het er niet meer uit...

(en gevonden via MUZ / Help, ik zoek... #331 )
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 20 december 2012 @ 21:39:14 #189
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_120571040
Ja goed, ik zoek dus een nummer voor m'n zus, en dit is de informatie die ik kreeg:

- Het is een rapnummer, maar het refrein wordt door een koor gezongen (beetje zoals Ghetto Gospel gok ik)
- De clip is een animatie met vrij basic getekende mensjes
- In de clip gaat de hoofdpersoon dood (wordt neergeschoten dacht ze), en de clip eindigt met een beeld van z'n animatie-doodskist.

Iemand toevallig een idee? Zou te gek zijn, zo voor het einde van de wereld :D
pi_120578325
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:20 schreef arpy het volgende:

[..]

Dat is "X-Ecutioners & DJ Premier - Primo's X-Ecution"
Held! Heeeel erg bedankt, had het zoeken al opgegeven na echt alles van premier te hebben geluisterd op spotify
't gaat me te snel, als adsl..
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:42:29 #191
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120597649


[ Bericht 100% gewijzigd door ch0c0l0c0 op 21-12-2012 14:44:29 ]
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:08:46 #192
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120601071
Ik zoek een kerstplaat die je ook in de film Home Alone 1 of 2 hoort... Een intro met allemaal trompetten etc. Klinkt erg 'gezellig'. Weet iemand welk ik bedoel?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_120601746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een kerstplaat die je ook in de film Home Alone 1 of 2 hoort... Een intro met allemaal trompetten etc. Klinkt erg 'gezellig'. Weet iemand welk ik bedoel?


?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_120604118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een kerstplaat die je ook in de film Home Alone 1 of 2 hoort... Een intro met allemaal trompetten etc. Klinkt erg 'gezellig'. Weet iemand welk ik bedoel?
?
pi_120604293
Weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat als sample in het volgende nummer gebruikt wordt?

  vrijdag 21 december 2012 @ 17:36:54 #196
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_120604339
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat als sample in het volgende nummer gebruikt wordt?

Yep, Canon (in D):

  vrijdag 21 december 2012 @ 17:49:29 #197
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120604801
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_120604839
quote:
Thanks!
Mooi nummer :)
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:51:09 #199
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_120604856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Thanks!
Mooi nummer :)
Absoluut! ook wel bekend van deze:
pi_120604889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Absoluut! ook wel bekend van deze:
Hehe, doet me aan F-Zero X op de Nintendo 64 denken...
pi_120609063
Ik zoek een liedje dat ze op Discovery Channel draaien bij die reclame van Discovery Science kan hem wel proberen te SoundHounden maar dan ben ik steeds te laat ;( . Weet iemand hoe dit nummer heet? Bij voorbaat dank :)
IT'er in hart en nieren
pi_120611384
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Thanks!
Mooi nummer :)
Kan geen canon in D meer horen, omdat het de ringtone van mijn diensttelefoon is in het ziekenhuis.
I feel kinda Locrian today
pi_120616638
Ik hoorde straks op de radio (volgens mij radio 1 of 2) een versie van stiekem gedanst, de zanger had een zachte g. Iemand een linkje of zo? Klonk best lekker
pi_120619422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik hoorde straks op de radio (volgens mij radio 1 of 2) een versie van stiekem gedanst, de zanger had een zachte g. Iemand een linkje of zo? Klonk best lekker
Dat is van een of andere coverwedstrijd die Radio 2 zelf heeft georganiseerd. Zou niet weten hoe die groep heet, wellicht staat het op de site van Radio 2.

Edit: http://www.radio2.nl/nieu(...)0-cover-contest.html

Pablo A. dus.
pi_120620232
Help! Ik zoek een liedje met Duitse songtekst. Het is een modern liedje, waarin een vrouw iets als '' wir wollten wieder lieder singen '' zingt. Het is geen foute schlager of iets dergelijks, het klonk wel leuk. Iemand een idee welke ik bedoel?
pi_120622292
Weet iemand welk nummer (techno/hardstyle-achtig) bij de aflevering van Pownews van vandaag op de achtergrond werd gedraaid: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314725 . Het begint vanaf 8:00 minuten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 december 2012 @ 10:55:46 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_120628223
quote:
6s.gif Op zondag 16 december 2012 13:11 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Wat voor genre is het nummer?
Beetje laat, maar had hem al gevonden. Het was deze!

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_120628522
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Dat is van een of andere coverwedstrijd die Radio 2 zelf heeft georganiseerd. Zou niet weten hoe die groep heet, wellicht staat het op de site van Radio 2.

Edit: http://www.radio2.nl/nieu(...)0-cover-contest.html

Pablo A. dus.
Thanks, helaas geen linkje op YouTube dus kan ik hem niet downloaden. Maar bedankt!
pi_120628555
Ik zoek nummer uit jaren 80, gezongen door vrouw, lekker aanstekelijk uptempo nummer met songline van: have love all night like a hero of iets dergelijks.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 22 december 2012 @ 12:13:10 #210
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_120629474
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:29 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand welk nummer (techno/hardstyle-achtig) bij de aflevering van Pownews van vandaag op de achtergrond werd gedraaid: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1314725 . Het begint vanaf 8:00 minuten.
Dat is de soundtrack van de film Project X: Pursuit of Happiness - Extended Steve Aoki Version :)
pi_120629836
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:13 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Dat is de soundtrack van de film Project X: Pursuit of Happiness - Extended Steve Aoki Version :)
thnx :)
pi_120630416
Ik ben op zoek naar een nummer dat vaak in de Albert Heijn wordt gedraaid. Ik onthoud steeds één gedeelte, de rest neem ik gewoon niet in mij op. :P

De tekst 'taxi driver' zit in het refrein, wordt gezongen door een meisje/vrouw en klinkt een beetje als Amy Winehouse.
pi_120631781
Is een blondie achtig rock liedje uit de jaren 80.
Volgens mij zingen(schreeuwen) ze: ''Jolene, jolene''
Het is geen Dolly Parton
Digo
pi_120632236
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:07 schreef einschtein het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vaak in de Albert Heijn wordt gedraaid. Ik onthoud steeds één gedeelte, de rest neem ik gewoon niet in mij op. :P

De tekst 'taxi driver' zit in het refrein, wordt gezongen door een meisje/vrouw en klinkt een beetje als Amy Winehouse.
pi_120632447
quote:
Nice! Goed, man! Thanks!

Vandaar dat ik zelf ook niets kon vinden, het is 'backseat driver'. :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:10:36 #216
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_120633881
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 14:01 schreef Tropanzia het volgende:
Is een blondie achtig rock liedje uit de jaren 80.
Volgens mij zingen(schreeuwen) ze: ''Jolene, jolene''
Het is geen Dolly Parton
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:00:49 #217
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_120635343
Ik kwam laatst een heel raar filmpje tegen van drie mannen die naar een circus gaan, zich daar omkleden en dan is het een hele vage toestand van meisjes die koeien melken en die melk wordt vervolgens verkocht en mensen gaan vervolgens allemaal raar doen. Ik zoek me suf. Heeft iemand enig idee?
pi_120635429
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:37 schreef Latino67 het volgende:
Help! Ik zoek een liedje met Duitse songtekst. Het is een modern liedje, waarin een vrouw iets als '' wir wollten wieder lieder singen '' zingt. Het is geen foute schlager of iets dergelijks, het klonk wel leuk. Iemand een idee welke ik bedoel?
Lila Wolken:
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_120635437
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:00 schreef Extraneus het volgende:
Ik kwam laatst een heel raar filmpje tegen van drie mannen die naar een circus gaan, zich daar omkleden en dan is het een hele vage toestand van meisjes die koeien melken en die melk wordt vervolgens verkocht en mensen gaan vervolgens allemaal raar doen. Ik zoek me suf. Heeft iemand enig idee?
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:06:08 #220
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_120635474
quote:
Wat knap. _O_ Hoe vind je dat zo snel? :o
pi_120635513
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:06 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Wat knap. _O_ Hoe vind je dat zo snel? :o
Herinnerde mij de clip nog. Is alweer 5 jaar oud btw :o
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:07:56 #222
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_120635530
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:07 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Herinnerde mij de clip nog. Is alweer 5 jaar oud btw :o
Knap hoor. _O_
pi_120656454
Ik zoek voor een vriend een liedje, de beschrijving:

Een Spaans nummer dat de laatste tijd op 3fm gedraaid wordt met een apart fluittoontje dat klinkt als een dronken parkiet.
  zondag 23 december 2012 @ 00:53:28 #224
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120657020
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:40 schreef Conflict het volgende:
Ik zoek voor een vriend een liedje, de beschrijving:

Een Spaans nummer dat de laatste tijd op 3fm gedraaid wordt met een apart fluittoontje dat klinkt als een dronken parkiet.
Weet je geen tijd en dag van draaien? :)
Of iets meer informatie over het nummer zelf: groep, één persoon, stijl, uptempo etc.?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120660325
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Weet je geen tijd en dag van draaien? :)
Of iets meer informatie over het nummer zelf: groep, één persoon, stijl, uptempo etc.?
Nee, het is echt kansloos :')
  zondag 23 december 2012 @ 11:43:50 #226
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120664379
Welk nummer (of misschien wel nummers) is/zijn dit??
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:11:23 #227
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_120673540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Welk nummer (of misschien wel nummers) is/zijn dit??
Geen idee, klinkt als een zelf gemaakte techno-tune. Klinkt wel een beetje als keygen-music.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 december 2012 @ 16:12:07 #228
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120673578
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee, klinkt als een zelf gemaakte techno-tune. Klinkt wel een beetje als keygen-music.
Ik hoop dat het niet zelfgemaakt is ;(
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:13:22 #229
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_120673663
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het niet zelfgemaakt is ;(
Stuur die uploader anders een bericht. Of heb je dat al gedaan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 december 2012 @ 16:18:35 #230
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120673892
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Stuur die uploader anders een bericht. Of heb je dat al gedaan?
Heb ik al gedaan, maar ik heb nog geen reactie, echter was dit ook zijn enigste upload en hij heeft in 5 jaar nog geen 1 keer op 1 van de comments gereageerd..
Dit wordt echt zoeken naar een naald in een hooiberg :{
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:19:06 #231
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_120673908
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:18 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, maar ik heb nog geen reactie, echter was dit ook zijn enigste upload en hij heeft in 5 jaar nog geen 1 keer op 1 van de comments gereageerd..
Dit wordt echt zoeken naar een naald in een hooiberg :{
Ja klopt, ik denk dat de kans klein is dat je hem achterhaald.

Oh en ik zie jouw bericht nu. Jasper. :)

Zeer vette tomahawk compilatie trouwens. :P
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 december 2012 @ 16:25:44 #232
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120674211
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja klopt, ik denk dat de kans klein is dat je hem achterhaald.

Oh en ik zie jouw bericht nu. Jasper. :)

Zeer vette tomahawk compilatie trouwens. :P
Haha dankje, is de enigste die ik heb geupload op m'n eigen acc, de rest allemaal via machinima :P
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:42:11 #233
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_120674937
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:25 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Haha dankje, is de enigste die ik heb geupload op m'n eigen acc, de rest allemaal via machinima :P
Oh en dank voor de Approaching Nirvana muziek, klinkt wel lekker op zich. :7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 december 2012 @ 16:46:29 #234
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120675098
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Oh en dank voor de Approaching Nirvana muziek, klinkt wel lekker op zich. :7
:D luister ook bangers & smashed
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:49:47 #235
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120675277
En Running :P
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 16:51:13 #236
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_120675381
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
En Running :P
Ja had ik al gedaan. Zijn jammer genoeg geen afspeellijsten te vinden :D

Maar we gaan wat offtopic vrees ik. :7
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zondag 23 december 2012 @ 16:55:40 #237
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120675701
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja had ik al gedaan. Zijn jammer genoeg geen afspeellijsten te vinden :D

Maar we gaan wat offtopic vrees ik. :7
Geeft niet, ik ga verderzoeken :'(
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 16:58:17 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120675861
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Geeft niet, ik ga verderzoeken :'(
geeft wel :P

hup hup zoeken ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 23 december 2012 @ 17:41:55 #239
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120677935
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

geeft wel :P

hup hup zoeken ;)
Gevonden!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 17:42:41 #240
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120677971
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee, klinkt als een zelf gemaakte techno-tune. Klinkt wel een beetje als keygen-music.
Dankzij iemand uit het KLB heb ik hem gevonden hoor! Dit is het, alleen dan het hele nummer, dat uit dat filmpje was een onderdeel kijk maar: http://www.newgrounds.com/audio/listen/32207
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 18:51:11 #241
385148 The-Bazone
Anti faalhaas.
pi_120680990
Hallo, ik zoek ook een nummer. Eentje die ik heel lang geleden had geluisterd dus weet ik niet alle details uit mijn hoofd dus zal ik zoveel mogelijk info even.

Het was een rock liedje waar een drumsolo in voorkwam die ongeveer 3/4 van het liedje afspeeld en duurde ongeveer 40 seconden, er kwamen ook basketballen in voor (visueel dan). Er waren soms ook kinderen te zien en er was een huis in quarantine. Ik weet niet veel meer over de lyrics.
Als er iemand faalt in het falen dan ben ik het wel.
  zondag 23 december 2012 @ 19:49:20 #242
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120683918
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 18:51 schreef The-Bazone het volgende:
Hallo, ik zoek ook een nummer. Eentje die ik heel lang geleden had geluisterd dus weet ik niet alle details uit mijn hoofd dus zal ik zoveel mogelijk info even.

Het was een rock liedje waar een drumsolo in voorkwam die ongeveer 3/4 van het liedje afspeeld en duurde ongeveer 40 seconden, er kwamen ook basketballen in voor (visueel dan). Er waren soms ook kinderen te zien en er was een huis in quarantine. Ik weet niet veel meer over de lyrics.
Je luistert dat soort muziek en hebt een ava van eminem? :')
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 20:04:11 #243
385148 The-Bazone
Anti faalhaas.
pi_120684708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Je luistert dat soort muziek en hebt een ava van eminem? :')
Hahahah, ik snap dat het vreemd lijkt maar eens in de millennium luister ik andere muziek zodat ik weer meer zin krijg om Emi te luisteren.
Als er iemand faalt in het falen dan ben ik het wel.
  zondag 23 december 2012 @ 20:04:55 #244
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120684750
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:04 schreef The-Bazone het volgende:

[..]

Hahahah, ik snap dat het vreemd lijkt maar eens in de millennium luister ik andere muziek zodat ik weer meer zin krijg om Emi te luisteren.
Opzich zit daar wel een logica in ^O^ Ik zal is ff voor je zoeken wie weet lukt het ~:)
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 20:05:19 #245
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120684773
I am your biggest fan, this is Stan :7
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 20:10:48 #246
385148 The-Bazone
Anti faalhaas.
pi_120685082
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
I am your biggest fan, this is Stan :7
:D I hope you get this man, hit me back,
just to chat, truly yours, your biggest fan
This is Stan
Als er iemand faalt in het falen dan ben ik het wel.
  zondag 23 december 2012 @ 20:13:01 #247
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120685215
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:10 schreef The-Bazone het volgende:

[..]

:D I hope you get this man, hit me back,
just to chat, truly yours, your biggest fan
This is Stan
Hahaha LIKE A BAWS :7
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 20:14:10 #248
385148 The-Bazone
Anti faalhaas.
pi_120685296
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 20:13 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Hahaha LIKE A BAWS :7

Eminem O+
Als er iemand faalt in het falen dan ben ik het wel.
  zondag 23 december 2012 @ 20:19:18 #249
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120685609
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 20:14 schreef The-Bazone het volgende:

[..]


Eminem O+
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  zondag 23 december 2012 @ 20:23:25 #250
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120685826
Dit is geen slowchat.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 20:45:33 #251
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_120687196
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 20:23 schreef donroyco het volgende:
Dit is geen slowchat.
Dit is inderdaad geen slowchat.... mensen houd het bij iets zoeken of iets vinden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_120690308
Ik zoek zo'n liedje ik weet alleen niet wie het zingt of hoe het heet :{
ze draaien het vaak op slam tv de clip gaat als volgt: een niggur is de hele tijd aan het rennen en op het eind springt die net niet van de cliff af.

alvast bedankt :)
pi_120697065
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 19:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Je luistert dat soort muziek en hebt een ava van eminem? :')
Jeetje, wat een kortzichtige reactie. Echt, open je ogen. Er is niks mis met een brede smaak.
  zondag 23 december 2012 @ 23:35:40 #254
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120698127
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:18 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Jeetje, wat een kortzichtige reactie. Echt, open je ogen. Er is niks mis met een brede smaak.
Je gaat nu zelf ook off-topic :')
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120698629
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:35 schreef ch0c0l0c0 het volgende:

[..]

Je gaat nu zelf ook off-topic :')
Ik was niet degene die daar iets over zei, hoor. Maar je hebt gelijk natuurlijk. Ik vond het gewoon zo'n stomme opmerking van je dat ik even moest reageren. :P Zal het niet meer doen. O-)
  maandag 24 december 2012 @ 00:02:30 #256
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120699517
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Ik was niet degene die daar iets over zei, hoor. Maar je hebt gelijk natuurlijk. Ik vond het gewoon zo'n stomme opmerking van je dat ik even moest reageren. :P Zal het niet meer doen. O-)
Nu hou ik van je :@
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120699907
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 21:39 schreef Mata. het volgende:
Ik zoek zo'n liedje ik weet alleen niet wie het zingt of hoe het heet :{
ze draaien het vaak op slam tv de clip gaat als volgt: een niggur is de hele tijd aan het rennen en op het eind springt die net niet van de cliff af.

alvast bedankt :)
Het klopt niet helemaal met je beschrijving, maar deze mensen spingen van een cliff en rennen ook de hele tijd. Vind het een typisch slam fm nummer en een dance/trance klassieker.

The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_120725321
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 00:10 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Het klopt niet helemaal met je beschrijving, maar deze mensen spingen van een cliff en rennen ook de hele tijd. Vind het een typisch slam fm nummer en een dance/trance klassieker.

die is het niet, toch bedankt.

ik had hem al gevonden inmiddels :P

pi_120725440
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:30 schreef Mata. het volgende:

[..]

die is het niet, toch bedankt.

ik had hem al gevonden inmiddels :P

Oh :') Mumford & Sons is effe wat anders, maar dat lied is ook leuk inderdaad, had alleen de clip nog nooit gezien.
The distance between insanity and genius is measured only by success
  maandag 24 december 2012 @ 17:36:43 #260
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_120725624
Ik zoek een trance nummer, echt heel relaxt, waarbij een man de hele tijd met een lage stem door het nummer heen praat. Echt 1 van de relaxte trance platen ooit. Het is niet een nieuw nummer maar ook geen heel oud nummer. Sorry voor de hele slechte beschrijving, ik zou de gene die hier iets mee kan echt duizend maal bedanken. Iemand een idee?
:)
  maandag 24 december 2012 @ 17:39:42 #261
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120725778
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef WalterMelon het volgende:
Ik zoek een trance nummer, echt heel relaxt, waarbij een man de hele tijd met een lage stem door het nummer heen praat. Echt 1 van de relaxte trance platen ooit. Het is niet een nieuw nummer maar ook geen heel oud nummer. Sorry voor de hele slechte beschrijving, ik zou de gene die hier iets mee kan echt duizend maal bedanken. Iemand een idee?
Probeer IETS specifieker te zijn.. Ik kan je dan wellicht helpen O+
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 17:42:13 #262
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_120725897
Ik was op het moment echt heel ver weg (maar heb nog nooit zo relaxt gestaan op een feestje), het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik denk dat het een heel bekend nummer is. (Ik luister bijna nooit trance maar die plaat heb ik toch al een aantal keren lang horen komen op feestjes).
:)
pi_120726026
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef WalterMelon het volgende:
Ik was op het moment echt heel ver weg (maar heb nog nooit zo relaxt gestaan op een feestje), het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik denk dat het een heel bekend nummer is. (Ik luister bijna nooit trance maar die plaat heb ik toch al een aantal keren lang horen komen op feestjes).
Sowieso Faithless
The distance between insanity and genius is measured only by success
  maandag 24 december 2012 @ 17:44:34 #264
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120726027
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:42 schreef WalterMelon het volgende:
Ik was op het moment echt heel ver weg (maar heb nog nooit zo relaxt gestaan op een feestje), het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik denk dat het een heel bekend nummer is. (Ik luister bijna nooit trance maar die plaat heb ik toch al een aantal keren lang horen komen op feestjes).
Ik ga 1 voor 1 filmpjes posten, ook van niet-trance maar wat het misschien kan zijn. Je zegt maar ja of nee goed? O+
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 17:46:16 #265
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_120726136
ja is goed :Y

(Nee helaas, geen faithless, insomnia iig niet)
:)
pi_120726209
The distance between insanity and genius is measured only by success
  maandag 24 december 2012 @ 17:48:08 #267
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120726241
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 17:49:03 #268
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120726279
quote:
Dit kan hem inderdaad ook zijn!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120726293
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 17:36 schreef WalterMelon het volgende:
Ik zoek een trance nummer, echt heel relaxt, waarbij een man de hele tijd met een lage stem door het nummer heen praat. Echt 1 van de relaxte trance platen ooit. Het is niet een nieuw nummer maar ook geen heel oud nummer. Sorry voor de hele slechte beschrijving, ik zou de gene die hier iets mee kan echt duizend maal bedanken. Iemand een idee?

geen idee eigenlijk :P
  maandag 24 december 2012 @ 17:50:13 #270
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120726335
(hier komt geen stem in voor, maar omdat je dronken was hoorde je misschien stemmen, want je zei de beste plaat trance die je ooit gehoord hebt en bij beste trance denk ik meteen aan deze) ;)
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 18:04:07 #271
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_120726982
Hij zit er volgens mij niet tussen, maar de bovenstaande nummers zijn toch ook wel erg lekkerrr :9~
Maar het is hem niet! Jaa ik snap dat dit voor jullie ook heel lastig is!

Er zat trouwens wel echt een stem in (praten vrijwel door het hele nummer door), en het was echt trage trance. Geen harde beats etc.
:)
pi_120727052
Je bent er dus wel vrij zeker van dat het niks anders van Faithless is?
pi_120727217
Wat voor artiesten versta jij onder trance, WalterMelon? Dan kan ik een stuk gerichter/beter zoeken.

---

Edit: Misschien
Scooter - Nessaja
Reeloop - Fucking Society
Ferry Corsten - Punk
Benny Benassi - Satisfaction

[ Bericht 17% gewijzigd door Sfeermaker op 24-12-2012 18:21:25 ]
The distance between insanity and genius is measured only by success
  maandag 24 december 2012 @ 18:11:43 #274
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120727247
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:04 schreef WalterMelon het volgende:
Hij zit er volgens mij niet tussen, maar de bovenstaande nummers zijn toch ook wel erg lekkerrr :9~
Maar het is hem niet! Jaa ik snap dat dit voor jullie ook heel lastig is!

Er zat trouwens wel echt een stem in (praten vrijwel door het hele nummer door), en het was echt trage trance. Geen harde beats etc.
Ik weet hem denk ik (is alleen wel hardstyle) :s)
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 18:13:20 #275
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120727299
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120727507
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:21 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen... Ik heb al geruime tijd een livesetje van Sander Kleinenberg @ Dance Department op m'n iPodje staan en er zijn tracklists bekend van deze bewuste liveset maar je raadt het al; uitgerekend die ene lekkere plaat staat er niet tussen. Het gaat om deze liveset, vanaf ongeveer 20:30.

Wie maakt me blij? :)
Niemand maakt me blij? ;(
  maandag 24 december 2012 @ 18:46:21 #277
346404 WalterMelon
De held voor weinig geld
pi_120728549
Het nummer lijkt erg op het nummer van faithless (it's not over), maar volgens mij is dat niet hét nummer. Hét nummer duurt langer en is anders maar ademt wel dezelfde vibe zeg maar.

Maar in ieder geval al bedankt, heb toch aardig wat nummertjes die jullie hebben gepost genoteerd :)
:)
  maandag 24 december 2012 @ 20:15:56 #278
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120732602
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef WalterMelon het volgende:
Het nummer lijkt erg op het nummer van faithless (it's not over), maar volgens mij is dat niet hét nummer. Hét nummer duurt langer en is anders maar ademt wel dezelfde vibe zeg maar.

Maar in ieder geval al bedankt, heb toch aardig wat nummertjes die jullie hebben gepost genoteerd :)
Sowieso die van mij, let there be light :P
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
  maandag 24 december 2012 @ 21:11:21 #279
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120735836
Wie weet het nummer hiervan? Erg onbekend dus zal een wonder zijn!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120740180
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 21:11 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wie weet het nummer hiervan? Erg onbekend dus zal een wonder zijn!
Die was wel heel makkelijk. Ik hoefte alleen maar het filmpje af te kijken. :D


Het werd aan het eind van het filmpje vermeld. ;)
pi_120740277
Zoek weer es een nummer.

- Zanger, met (akoestische) gitaar.
- Clip speelt zich af op een party.
- Redelijk rusfig Engels-talig nummer.
- Zanger heeft een rare/platte neus.

Halp. :*

Speelde net af op LiteTV, maar was net de laat voor ze titel/artiest. :(
  maandag 24 december 2012 @ 22:30:16 #282
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120740375
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 22:25 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Die was wel heel makkelijk. Ik hoefte alleen maar het filmpje af te kijken. :D


Het werd aan het eind van het filmpje vermeld. ;)
Jezus wat dom van mij 8)7 Toch bedankt! :D
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120743712
Ik ben op zoek naar een remix/cover van het nummer Back in Time van PitBull. In de clip roept een vrouw in het begin een paar keer iets over loverboys, en zij en de andere man die in de clip spelen zijn beide gekleed als in die clip van Grease-Youre the One that I want...anyone?
  maandag 24 december 2012 @ 23:52:53 #284
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120743978
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Back in Time

Je bedoelt natuurlijk Dirty Dancing, waarin het origineel, Mickey & Silvia - Love Is Strange, en waar Pitbull de sample van heeft, in voorkomt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_120744168
quote:
7s.gif Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef donroyco het volgende:

[..]


Je bedoelt natuurlijk Dirty Dancing, waarin het origineel, Mickey & Silvia - Love Is Strange, en waar Pitbull de sample van heeft, in voorkomt.
Ja, sorry, wou het net aanpassen. Heb het nodig voor een filmpje voor school! Maar hartstikke bedankt!
  maandag 24 december 2012 @ 23:57:58 #286
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_120744197
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:57 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, sorry, wou het net aanpassen. Heb het nodig voor een filmpje voor school! Maar hartstikke bedankt!
Geen dank. Succes met de opdracht. ^O^
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 25 december 2012 @ 02:41:03 #287
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_120749404
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:46 schreef WalterMelon het volgende:
Het nummer lijkt erg op het nummer van faithless (it's not over), maar volgens mij is dat niet hét nummer. Hét nummer duurt langer en is anders maar ademt wel dezelfde vibe zeg maar.

Maar in ieder geval al bedankt, heb toch aardig wat nummertjes die jullie hebben gepost genoteerd :)

Wordt aardig wat gepraat, lang liedje, rustig tempo, niet super oud maar best bekend. Kan niet anders! :)

Oh, en de cover van Tïesto (Titanic) zal waarschijnlijk wat eerder gedraaid worden.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  woensdag 26 december 2012 @ 15:44:13 #288
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_120785905

De melodie vanaf 0:58 komt van een ander nummer, waar ik al een tijdje naar opzoek ben.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_120791719
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef sittingtuck het volgende:
Ik zoek een nummer welke ik volgens mij afgelopen week op 3fm hoorde met daarin nogal veel samples met speeches van volgens mij Kennedy , maar het kan ook een andere amerikaanse held zijn.
Ik denk dat het een vrij nieuwe plaat is. Iemand?
Deze? Hij kwam vanmorgen voorbij op 3FM

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 26 december 2012 @ 20:16:20 #290
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_120792539
Ik zoek een nummer dat momenteel onder een reclame op Comedy Central te horen is, voor het Married with Children-weekend. Het is slechts een paar seconden en bevat panfluitachtige muziek. Ik kan niet helemaal plaatsen welk instrument het is. Voor een vergelijkbare sound: het deuntje van Dance 2 Trance - The Power of American Natives. Maar dat is 'm dus niet. Dit nummer is veel rustiger.

Iemand enig idee? Thnx alvast.

Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_120793931
Oké, ik zoek een nummer wat ik één keer op de radio heb gehoord tijdens Serious Request, op donderdagochtend. Ik heb de playlist op de site van 3FM al nagekeken rond dat betreffende tijdstip, maar de plaat die ik zoek staat er helaas niet bij.

Het was een soort van (anti?)-kerstnummer, wat heel luidruchtig en grappig werd "gezongen". Het begon dat met een omschrijving van kerst in een bepaald land, en daarna kwam een grappig refrein waarin volgens mij meerdere keren het woord "fucking" in voorbij kwam. Het werd gezongen door een man.

Helaas zat ik toen net in de auto op een drukke snelweg, dus ik heb er me er niet helemaal op kunnen concentreren. Erg jammer, want ik kreeg er wel goede zin van!
pi_120794147
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:11 schreef The_Voice_Within het volgende:
Oké, ik zoek een nummer wat ik één keer op de radio heb gehoord tijdens Serious Request, op donderdagochtend. Ik heb de playlist op de site van 3FM al nagekeken rond dat betreffende tijdstip, maar de plaat die ik zoek staat er helaas niet bij.

Het was een soort van (anti?)-kerstnummer, wat heel luidruchtig en grappig werd "gezongen". Het begon dat met een omschrijving van kerst in een bepaald land, en daarna kwam een grappig refrein waarin volgens mij meerdere keren het woord "fucking" in voorbij kwam. Het werd gezongen door een man.

Helaas zat ik toen net in de auto op een drukke snelweg, dus ik heb er me er niet helemaal op kunnen concentreren. Erg jammer, want ik kreeg er wel goede zin van!
Hoe laat was het (ongeveer)? Je kan via de site van 3FM namelijk ook hele uren van Serious Request terugluisteren.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120794282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:17 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hoe laat was het (ongeveer)? Je kan via de site van 3FM namelijk ook hele uren van Serious Request terugluisteren.
Ohh echt?! Dat wist ik niet. Het zal ergens tussen half 9 en half 10 zijn geweest.

Edit: Heb het gevonden waar je het kunt terugluisteren, ga nu even opzoek. Begin overigs te twijfelen of het nu donderdag of zondag was...

[ Bericht 10% gewijzigd door The_Voice_Within op 26-12-2012 21:28:03 ]
pi_120794484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:22 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Ohh echt?! Dat wist ik niet. Het zal ergens tussen half 9 en half 10 zijn geweest.

Edit: Heb het gevonden waar je het kunt terugluisteren, ga nu even opzoek. Begin overigs te twijfelen of het nu donderdag of zondag was...
Het was zondag :)

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120794544
quote:
Jaaa, had hem gevonden maar ze zeiden er niet bij wie of wat het was. Had persoonlijk wel al een idee dat het iets Southpark-achtigs was. Bedankt! :D
pi_120797720
Ik ben weer op zoek naar een nummer. Hoorde het net die zangeressen van Big Black & Beautiful zingen op TV. Iets met 'suddenly you make it happen' en 'talking about love'. Was een vlot nummer. Iemand die mij kan helpen?
pi_120797947
Ik weet dat het niet helemaal hoort, maar willen jullie ook eens naar mijn topic kijken? Ben op zoek naar 'verliefd op een bezet iemand'-liedjes

MUZ / Verliefd op een ander liedjes
Ben je boos, dan dans je met een abrikoos, ben je blij dan met een aardbei.
  donderdag 27 december 2012 @ 00:20:11 #298
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120801748
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 23:01 schreef Aardbeilove het volgende:
Ik weet dat het niet helemaal hoort, maar willen jullie ook eens naar mijn topic kijken? Ben op zoek naar 'verliefd op een bezet iemand'-liedjes

MUZ / Verliefd op een ander liedjes
Nee, want dit hoort idd niet :{
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_120801998
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:16 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een nummer dat momenteel onder een reclame op Comedy Central te horen is, voor het Married with Children-weekend. Het is slechts een paar seconden en bevat panfluitachtige muziek. Ik kan niet helemaal plaatsen welk instrument het is. Voor een vergelijkbare sound: het deuntje van Dance 2 Trance - The Power of American Natives. Maar dat is 'm dus niet. Dit nummer is veel rustiger.

Iemand enig idee? Thnx alvast.

Je bedoelt dus geen ander dance-nummer? Want ik ken die reclame niet, maar in The Silmarillia van Carlos zit ook een stukje panfluit. Maar je bent dus op zoek naar een nummer met alleen panfluit?
  donderdag 27 december 2012 @ 02:11:11 #300
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120806064
Ik zoek de originele clip van Diamonds, Rihanna.

Nergens meer te vinden lijkt het.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 27 december 2012 @ 03:32:05 #301
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_120807389
quote:
5s.gif Op donderdag 27 december 2012 02:11 schreef Staal het volgende:
Ik zoek de originele clip van Diamonds, Rihanna.

Nergens meer te vinden lijkt het.
youtube vriend
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')