abonnement Unibet Coolblue
pi_119772120
The Vampire Diaries



Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:




Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec




Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W
Gewoon normaal doen ja.
pi_119777096
Yes!
Be brave. Be kind.
pi_119778073
:9~ :9~ :9~ :9~
pi_119778705
*O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_119783868
:(
Sired to Damon. Nooit bij nagedacht.
pi_119784543
Jammer dat het allemaal nep is. Wanneer gaan de makers eens van die gare Stefan af. :(
pi_119784601
zo jammer dat nu delena eindelijk bij elkaar is dat ze het weer moeten verpesten :(
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:55:47 #8
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_119785306
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef krullenbolletje het volgende:
zo jammer dat nu delena eindelijk bij elkaar is dat ze het weer moeten verpesten :(
Dit. Echt niemand houd van Damon terwijl hij juist degene is die alles aan het fixen is een geen problemen aan het maken is.
Trotse Belg.
pi_119785364
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Sasman het volgende:

[..]

Dit. Echt niemand houd van Damon terwijl hij juist degene is die alles aan het fixen is een geen problemen aan het maken is.
Ik vond het zo lullig dat stefan elena's broertje gebruikt om zijn zin te krijgen :{ Jeremy heeft nu moordneigingen richting zijn zus alleen omdat stefan haar zo nodig weer mens wou maken, als ik elena zou zijn was ik zo pissig geweest :')
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:02:24 #10
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_119785546
Trouwens...Toen Damon Mat probeerde te doden luistereden Elena toch ook niet naar Damon?
Trotse Belg.
pi_119786338
Elena luistert zo vaak niet naar Damon dus die hele sire bond is bullshit. Caroline is toch ook niet sired aan Damon? Toen in 4x05 Damon zei dat ze Stefan moest bellen zei ze ook nee. Ik geloof er geen bal van :P

Maar Damon zal het wss wel geloven omdat er nog nooit iemand van hem heeft gehouden :'(

Waarom springt Caroline zelf niet op Stefan als ze hem zo geweldig vind :{
pi_119786443
ja ik word helemaal ziek van caroline, laat elena lekker zelf bepalen wie haar "epic love" is :')
pi_119786922
En hypocriet much? Zelf zat ze te flirten met the mother of all badboys :')
pi_119789398
Elena had ook bij Caroline kunnen gaan logeren, ipv de kat op het spek te binden.
pi_119789488
Ik snap wel dat ze daar ff geen zin in had. Caroline was nou niet erg aardig voor haar geweest.
pi_119789677
Maar mensen dat gesired zijn is leuk enzo.Maar daar ga je niet van neuken en zoenen enzo..
En als dat er wel bij hoort dan had ik graag tyler en klaus actie gezien :+
pi_119790275
Damon vroeg haar ook niet om met hem naar bed te gaan dus dat klopt dan sowieso niet. Ze wilde het gewoon zelf :9~
pi_119790315
Die seks scène was trouwens wel :9~ Veel beter dan die van stefan en elena.
pi_119791879
Jaaaaaaaah! Jaaaaaah! :9~ :9~ Nu even de rest kijken :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 20:35:51 #20
147091 janeway
live long and prosper
pi_119792054
Die Caroline kan zaniken zeg over Damon .... jaloers is ze gewoon hahaha. En die sirebond.. vaag dan moet elke gemaakte vamp gesirerd zijn aan zijn maker..
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:09:25 #21
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119793810
ik lees lekker nix, maar ik kan gewoonweg via mijn 'normale wegen' geen goedwerkende versie van de uitzending vinden. En via watchseries moet ik mn creditcardnr opgeven; heb ik ook weinig zin an.

einde frustratiebericht pfffff
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_119793901
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef J-net het volgende:
ik lees lekker nix, maar ik kan gewoonweg via mijn 'normale wegen' geen goedwerkende versie van de uitzending vinden. En via watchseries moet ik mn creditcardnr opgeven; heb ik ook weinig zin an.

einde frustratiebericht pfffff
Piratebay?
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:12:00 #23
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119793936
werk ik niet mee.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:18:22 #24
147091 janeway
live long and prosper
pi_119794297
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:12 schreef J-net het volgende:
werk ik niet mee.
Usenet? Ik heb 4x moeten downloaden voordat ik de goede had. Deze staat in de nzb als twilight de series. Gaf bij nzb index niet compleet maar dat waren maar 2 blokjes. Gerepareerd en ik kon kijken
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:36:35 #25
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_119795174
klinkt als dezelfde methode. Heb nu idd iets wat er op lijkt dat het wat gaat worden.
hij heet idd twilight the serie hahahahahaa

ow nee weer niet pfffffffff
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')