abonnement Unibet Coolblue
pi_119770253
quote:
What te fuck, inderdaad. Die zooi is half en kwart het geld waard als diegene die ik heb 'gekocht'. Morgen maar ff mailen, dit slaat nergens op.
pi_119770303
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:10 schreef Onufriev het volgende:

[..]

What te fuck, inderdaad. Die zooi is half en kwart het geld waard als diegene die ik heb 'gekocht'. Morgen maar ff mailen, dit slaat nergens op.
_O-

Ik ga ook een dagaanbiedingsite beginnen, gouden business :D
pi_119770358
Best wel een domper dit, was juist zo blij dat ik hem de vorige hunt toch nog had gescoord ondanks mijn afwezigheid, en dan krijg je dit. En dan wordt je ook nog een geprobeerd op te lichten door andere meuk, in plaats van dat ze zelf in de buidel tasten om hun fout goed te maken.
pi_119770359
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:10 schreef Onufriev het volgende:

[..]

What te fuck, inderdaad. Die zooi is half en kwart het geld waard als diegene die ik heb 'gekocht'. Morgen maar ff mailen, dit slaat nergens op.
Ik vind dit inderdaad ook een zeer slechte actie van iboot, vooral omdat ze zelf het prijsverschil niet aankaarten.
Vind het ook moeilijk te geloven dat de batterij/accu het enige verschil is voor dat geld..
pi_119770647
Ik geef het op, ik denk dat mijn pakket in de plomp ligt :(
pi_119771308
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:09 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Wat ik eruit opmaak is dat je dus deze krijgt als je niks doet, of je moet het annuleren. Wat een trieste bende zeg, als zij dat ding 'beloven' door het aan te bieden, mag je toch ook verwachten dat je het krijgt? Bied dan tenminste een vervangend iets aan wat minstens even duur is, ik wil niet nog een speaker waarbij je om het uur de batterijen moet vervangen als je 'm niet aan het stroom hebt.
Sterker nog, ze zijn wettelijk verplicht iets van vergelijkbare waarde te leveren. Anders kun je ze in gebreke stellen. Echter ze sturen bewust aan op restitutie volgens mij..
  vrijdag 30 november 2012 @ 08:28:28 #132
311340 J83
New kid, be nice
pi_119771921
En toen bleek vanmorgen dat die ijskrabber ook nog eens waardeloos is :( :D
pi_119772547
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:39 schreef Melleyn het volgende:
Ik geef het op, ik denk dat mijn pakket in de plomp ligt :(
Mijn pakket is nu voor 1 dec. Nog steeds in voorbereiding, zogenaamd woensdagavond verzonden, amateurs
Zet gewoon de föhn erop :')
pi_119772788
Bij mij nog steeds "working on it" voor mijn 2 (samengevoegde) doosjes...
pi_119773001
Spannend.... Ik krijg net mail dat mijn pakket is verzonden.
Wordt geleverd op kantoor, daar ben ik morgen niet. Sowieso dus maandag pas binnen.
pi_119774036
Blijkbaar staan al die pakketten nog bij hun zelf! :( Godsamme wat een paupers. Als je me op woensdag mailt dat mijn bestelling is verzonden, ga ik er wel vanuit dat ik dat op donderdag binnen heb. Niet dat het op vrijdag nog in het magazijn staat!

En iedereen zou z'n pakket ruim voor Sinterklaas binnen krijgen. Uhuh. Je zou maar gerekend hebben op wat cadeaus, dan kan je je op zaterdagmiddag nog even snel naar de winkels haasten.

Zit je twee dagen op je pakket te wachten en dan komen ze hem uiteindelijk brengen op de enige dag dat je niet thuis bent. Zucht :')
pi_119774190
Idd... bij mij dus ook te laat.
Morgen sinterklaas vieren, geen dozen.
Wederom een loze belofte van ze...
pi_119774278
Daarbij lees ik op tweakers dat C2B aan de een vertelt dat het geen Sinterklaaspakketten zijn die in de Rijn drijven en aan de ander vertellen ze dat het wel Sinterklaaspakketten zijn die zelfs al aan mensen waren toegewezen.

Wij kregen vrijwel gelijk onze verzendbevestiging toch Guul? Straks zijn het echt die van ons die op de bodem liggen :'(
pi_119774623
Heb nog geen bevestiging gehad... still working on it...
Denk dat ze die van mij nog moeten bestellen! ;)
pi_119774678
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:47 schreef Guul het volgende:
Heb nog geen bevestiging gehad... still working on it...
Denk dat ze die van mij nog moeten bestellen! ;)
Ohja ik ben in de war met -0- denk ik.

Misschien wachten ze voor jou even op de pakketten die ze inmiddels alweer retour krijgen :')
pi_119774894
Ik gisteren mail gehad dat mijn bestelling is verzonden alleen nog steeds niet te volgen met track & trace. Zou mijn pakket echt in de plomp liggen?
pi_119774962
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:58 schreef lisa het volgende:
Ik gisteren mail gehad dat mijn bestelling is verzonden alleen nog steeds niet te volgen met track & trace. Zou mijn pakket echt in de plomp liggen?
Wat ik begreep zijn alle pakketten vanaf woensdag nog niet naar PostNL gebracht en gaan ze dat vandaag doen. Maarja, ze beloven wel meer.
pi_119774968
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:01 schreef Onufriev het volgende:
Godverdomme. Had 'm juist gekocht omdat ik een wilde op accu...

[..]

Daar heb je dan een dag op zitten 'hunten', een product dat niet meer leverbaar is. Wat een bagger, mijn account gaat in de kliko daar :(
Dit klopt niet helemaal, volgens mij komen ze er wel gewoon aan, maar dan in een andere kleur.
Ik ga er even achteraan :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_119774994
Denk het wel... Gelukkig heb ik er twee.
Ze adverteerden eerst met de volgende teksten:

* Een doos vol met echte mannen speeltjes!
* Stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy.
* Ieder pakket zal anders zijn en sommige pakketten zullen zelfs AC Ryan Mediaplayers, Bose Oordopjes of zelfs een Toshiba TV bevatten!
* jouw pakket zal sowiesoo zeer rijkelijk gevuld worden, dat beloven wij....

Zeg maar niets over de waarde... ;)
Dus wat verwacht ik?
Uhmmm... gokje...
* 12 blikjes energydrink
* 2 basketballen (platic rommel)
* 2 flessen axe
* 2 krabbers
* 2 led lampjes
* 4 dvd's uit de grabbelbox van blokker (waarvan 2 dezelfde)
* 1 autowashandschoen
en vooruit als klapper....
* 1 Bluetooth dongle
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2012 @ 11:25:30 #145
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_119775576
Ik ga een dagaanbiedingswebsite beginnen. Naam al gedeponeerd bij de KvK Amsterdam.

quote:
Jonge ondernemer lanceert nieuwe dagaanbiedingswebsite

LEIDEN - Een jonge Leidse ondernemer start binnenkort een nieuwe website waar hij dagelijks waardeloze producten aanbiedt voor een veel te hoge prijs. Op de website van gegarandeerdgenaaid.nl kunt u producten aanschaffen die zelfs een Afrikaanse dakloze nog niet in zijn doos zou willen terugvinden.

Volgens de ondernemer is zijn website onderscheidend ten opzichte van bijvoorbeeld clicktobuy.nl, omdat gegarandeerdgenaaid.nl u een 100% naai-garantie geeft. 'Bij andere dagaanbiedingswebsites kan het voorkomen dat u niet genaaid wordt, en van die onzekerheid worden sommige mensen gek. Ik denk dat de garantie van weggegooid geld mij een hoop klanten kan opleveren.' Aldus de jonge ondernemer.

De ondernemer heeft de redactie beloofd producten tegen een zeer lage prijs aan te bieden, en dit te spiegelen aan onwaarschijnlijk hoge adviesprijzen, zodat u in de waan kan blijven leven dat u waar krijgt voor uw geld.

Bron: hetlokalesuffertje.nl


[ Bericht 43% gewijzigd door JeMoeder op 30-11-2012 11:34:37 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 30 november 2012 @ 11:31:08 #146
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_119775771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:25 schreef JeMoeder het volgende:
Ik ga een dagaanbiedingswebsite beginnen. Naam al gedeponeerd bij de KvK Amsterdam.
Gaan je dan boxen voor 100 euro doen?
TV/DVD/Receivers/PC/Monitoren/Mediacenter/ etc etc? :D :+
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:32:44 #147
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119775832
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 01:09 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Wat ik eruit opmaak is dat je dus deze krijgt als je niks doet, of je moet het annuleren. Wat een trieste bende zeg, als zij dat ding 'beloven' door het aan te bieden, mag je toch ook verwachten dat je het krijgt? Bied dan tenminste een vervangend iets aan wat minstens even duur is, ik wil niet nog een speaker waarbij je om het uur de batterijen moet vervangen als je 'm niet aan het stroom hebt.
Het ergste vind ik nog is dat ze voor die zogenaamde hunt dus helemaal geen producten die ze al/nog hebben voor een extra lage prijs doen, maar de spullen alsnog eerst moeten inkopen. Wat is er dan anders aan dan aan een normale dagaanbieding behalve dat het er meer zijn.
Ik dacht echt dat ze zeg maar restanten enzo veel goedkoper deden, maar nu snap ik ook waarom ik in de hunt nog nooit echt iets spectaculairs ben tegengekomen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2012 @ 11:33:35 #148
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_119775858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Gaan je dan boxen voor 100 euro doen?
TV/DVD/Receivers/PC/Monitoren/Mediacenter/ etc etc? :D :+
Net een interview van mij met een krant toegevoegd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 11:34:02 #149
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119775874
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 10:22 schreef Melleyn het volgende:
Blijkbaar staan al die pakketten nog bij hun zelf! :( Godsamme wat een paupers. Als je me op woensdag mailt dat mijn bestelling is verzonden, ga ik er wel vanuit dat ik dat op donderdag binnen heb. Niet dat het op vrijdag nog in het magazijn staat!

En iedereen zou z'n pakket ruim voor Sinterklaas binnen krijgen. Uhuh. Je zou maar gerekend hebben op wat cadeaus, dan kan je je op zaterdagmiddag nog even snel naar de winkels haasten.

Zit je twee dagen op je pakket te wachten en dan komen ze hem uiteindelijk brengen op de enige dag dat je niet thuis bent. Zucht :')
Sinterklaas is pas woensdag hoor? Dus zijn ze nog altijd optijd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2012 @ 11:35:08 #150
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_119775906
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Sinterklaas is pas woensdag hoor? Dus zijn ze nog altijd optijd.
In praktijk vieren veel mensen dit weekend sinterklaasfeest.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')