Vraag het je instructeur anders.quote:Op maandag 17 december 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja maar een normale les duurt ook een uur en die kost vaak rond de 40 euro.. een examen uur levert ze gemiddeld genomen 110 euro op, dat is nogal een verschil
Geslaagd inmiddelsquote:
Wel lekker tijdstip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:19 schreef Nutkicker22 het volgende:
a.s zaterdag in de vroege ochtend afrijden. Gewoon rustig blijven, kijken en blijven kijken
Denk niet dat dat de verkeersveiligheid ten goede komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef delano.888 het volgende:
Ze zouden eigenlijk gewoon ALLE examens op zondag moeten doen, nauwelijks verkeer, dus dan heb je alleen maar verkeer van lesauto's
Reed je te langzaam?quote:
Nee dat niet. punten die de examinator noemde was dat ik niet op tijd naar de goede rijbaan ging. Wanneer ik bijvoorbeeld links af moest slaan, zo'n 200 meter na een verkeerslicht (wist niet dat het zo dichtbij was ) stond ik nog op de rechter rijbaan bij het verkeerslicht. Daardoor moest ik dus meteen na het verkeerslicht snel 2x van rijbaan wisselen dat ging alleen niet echt lekker omdat het vrij druk was hield ik het verkeer op mijn rijbaan nogal opquote:
Jammer, better luck next time.quote:Op woensdag 19 december 2012 03:03 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee dat niet. punten die de examinator noemde was dat ik niet op tijd naar de goede rijbaan ging. Wanneer ik bijvoorbeeld links af moest slaan, zo'n 200 meter na een verkeerslicht (wist niet dat het zo dichtbij was ) stond ik nog op de rechter rijbaan bij het verkeerslicht. Daardoor moest ik dus meteen na het verkeerslicht snel 2x van rijbaan wisselen dat ging alleen niet echt lekker omdat het vrij druk was hield ik het verkeer op mijn rijbaan nogal op
Ook aan het einde met navigatie rijden, moest bij een rotonde rechts afslaan maar op het navigatiesysteem leek het net alsof ik rechtdoor moest (althans, dat dacht ik ) Dus ik blijf mooi links rijden voor rechtdoor, kwam er wat laat achter dat ik dus naar rechts moest. Was opzich geen probleem want dat mocht gewoon op die rotonde. Probleem was alleen dat je voor die rotonde ook al rechts kon. Doordat ik dat niet deed moesten de mensen die dat wel goed deden voorrang aan mij verlenen omdat die wegen elkaar weer kruisten. Vrij lastig uit te leggen want het was voor mij een vreemde constructie
Opzich wel jammer aangezien ik echt goed begon, maargoed volgende keer beter
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:52 schreef -Dries- het volgende:
Vanochtend om 8:00 voor de derde keer examen gedaan en jawel hoor, geslaagd
Was je verteld dat je 2x links moest? Zoja dan altijd links gaan staan en blijven. Bij mij in de les werd dit vaak gedaan, we gaan rechts en dan links, dan moet je dus voor dat je rechts gaat al links gaan staan. Snap je?quote:Op woensdag 19 december 2012 03:03 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Nee dat niet. punten die de examinator noemde was dat ik niet op tijd naar de goede rijbaan ging. Wanneer ik bijvoorbeeld links af moest slaan, zo'n 200 meter na een verkeerslicht (wist niet dat het zo dichtbij was ) stond ik nog op de rechter rijbaan bij het verkeerslicht. Daardoor moest ik dus meteen na het verkeerslicht snel 2x van rijbaan wisselen dat ging alleen niet echt lekker omdat het vrij druk was hield ik het verkeer op mijn rijbaan nogal op
Ook aan het einde met navigatie rijden, moest bij een rotonde rechts afslaan maar op het navigatiesysteem leek het net alsof ik rechtdoor moest (althans, dat dacht ik ) Dus ik blijf mooi links rijden voor rechtdoor, kwam er wat laat achter dat ik dus naar rechts moest. Was opzich geen probleem want dat mocht gewoon op die rotonde. Probleem was alleen dat je voor die rotonde ook al rechts kon. Doordat ik dat niet deed moesten de mensen die dat wel goed deden voorrang aan mij verlenen omdat die wegen elkaar weer kruisten. Vrij lastig uit te leggen want het was voor mij een vreemde constructie
Opzich wel jammer aangezien ik echt goed begon, maargoed volgende keer beter
Nee dat niet, moest gewoon borden volgen. Zag dat ik na een brug links moest. Het kwam alleen op de een of andere manier kwam het niet in me op om al vast links te gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Was je verteld dat je 2x links moest? Zoja dan altijd links gaan staan en blijven. Bij mij in de les werd dit vaak gedaan, we gaan rechts en dan links, dan moet je dus voor dat je rechts gaat al links gaan staan. Snap je?
Zo heb ik het wel echt ervaren. Al dat onnodige gespiegel ben ik dan ook weer binnen een week afgeleerd toen ik mijn rijbewijs had.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:35 schreef -Dries- het volgende:
Zo, rijbewijs vandaag gehaald en dan begint het echte leren nu pas toch?
Yup, bij mij lekker met zweet op de handjes gevoel krijgen met mijn vader zijn auto.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:35 schreef -Dries- het volgende:
Zo, rijbewijs vandaag gehaald en dan begint het echte leren nu pas toch?
Haha! Moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje zenuwachtig ben om de eerste keer zonder instructeur te gaan rijden. Volgens mij ben je dan echt 100x voorzichtiger met alle handelingenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef themole het volgende:
[..]
Yup, bij mij lekker met zweet op de handjes gevoel krijgen met mijn vader zijn auto.
Wat is het voor auto?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:27 schreef themole het volgende:
[..]
Yup, bij mij lekker met zweet op de handjes gevoel krijgen met mijn vader zijn auto.
Een geleasde mercedes c-klasse, wel vette auto maar niet leuk om een deukje in te rijden.quote:
Leuke auto inderdaad. Diesel/benzine?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:51 schreef themole het volgende:
[..]
Een geleasde mercedes c-klasse, wel vette auto maar niet leuk om een deukje in te rijden.
Verder hebben mijn ouders nog een fiat panda automaat, die zet je zo overal neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |