abonnement Unibet Coolblue
pi_119811118
Gezakt helaas.. Moest bij aanvang gelijk navigatie rijden, ging super goed, alles was in orde. Hij stuurde me gelijk naar de drukste plek in het centrum, was één of andere braderie aan de gang. Ik wil rechts af slaan en er rijden 2 fietsers voor me, ik denk er is nog wat ruimte tot de kruising, laat ik ze even snel inhalen en afslaan. Ik haal ze in, sla af en er loopt ineens een voetganger die wil oversteken dus ik stop gelijk. Ik blokkeerde zo dus de doorgang voor die fietsers, gingen ze nog even bellen met hun fietsbel :')
Jammer, jammer. Was nog echt zelfverzekerd ook :D
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_119815113
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:09 schreef Nafi het volgende:
Gezakt helaas.. Moest bij aanvang gelijk navigatie rijden, ging super goed, alles was in orde. Hij stuurde me gelijk naar de drukste plek in het centrum, was één of andere braderie aan de gang. Ik wil rechts af slaan en er rijden 2 fietsers voor me, ik denk er is nog wat ruimte tot de kruising, laat ik ze even snel inhalen en afslaan. Ik haal ze in, sla af en er loopt ineens een voetganger die wil oversteken dus ik stop gelijk. Ik blokkeerde zo dus de doorgang voor die fietsers, gingen ze nog even bellen met hun fietsbel :')
Jammer, jammer. Was nog echt zelfverzekerd ook :D
Balen man! :{ Ook wel irritant dat je net meteen in zo'n braderie valt :{
pi_119815283
Navigatie rijden, kan dat in een examen zitten? Heb ik nooit gehad tijdens mijn lessen :') volgens mij was mijn instructeur niet de allerbeste (zo heb ik ook nooit nacht gereden, achteruit gereden zonder camera, of file parkeren gedaan totdat ik er om vroeg) :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815309
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef delano.888 het volgende:
Navigatie rijden, kan dat in een examen zitten? Heb ik nooit gehad tijdens mijn lessen :') volgens mij was mijn instructeur niet de allerbeste (zo heb ik ook nooit nacht gereden, achteruit gereden zonder camera, of file parkeren gedaan totdat ik er om vroeg) :')
Ja vanaf een bepaald jaar kan dat in je examen zitten en hoor je dat ook te oefenen volgens mij.
pi_119815382
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef delano.888 het volgende:
Navigatie rijden, kan dat in een examen zitten? Heb ik nooit gehad tijdens mijn lessen :') volgens mij was mijn instructeur niet de allerbeste (zo heb ik ook nooit nacht gereden, achteruit gereden zonder camera, of file parkeren gedaan totdat ik er om vroeg) :')
Ja navigatie is 1 van de opties van 'zelfstandig rijden' naast de clusteropdracht of rijden naar een oriëntatiepunt. Had er ook maar 1 keer mee gereden, wist niet eens waar het aan/uit-knopje zat maar examinator was daar soepel mee.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_119815417
Vage rijschool had ik. Ik voel me ook steeds minder slecht doordat ik heel veel lessen had, was gewoon de schuld van de instructeur! :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef delano.888 het volgende:
Vage rijschool had ik. Ik voel me ook steeds minder slecht doordat ik heel veel lessen had, was gewoon de schuld van de instructeur! :P
Ach ja, je hebt je rijbewijs nu en daar gaat het om :9
Beetje kunnen wennen aan je Saab?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_119815476
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef Nafi het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt je rijbewijs nu en daar gaat het om :9
Beetje kunnen wennen aan je Saab?
Precies :D
Ja bij bevalt errug goed!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815496
Echt heel slecht dat ik dit niet weet maar hoeveel vermogen heeft die 2.0t in jouw Saab eigenlijk? Is ook een LPT ofniet?
pi_119815526
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:51 schreef Actaeon het volgende:
Echt heel slecht dat ik dit niet weet maar hoeveel vermogen heeft die 2.0t in jouw Saab eigenlijk? Is ook een LPT ofniet?
154pk en geen idee :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815583
Ik trek sowieso wel sneller weg dan alle auto's van familie en vrienden in ieder geval (indien nodig). Het is een behoorlijke pittige bak. Maar ik doe er redelijk normaal (rustig) mee, omdat een turbo nogal duur is om te vervangen schijnbaar.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815870
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

154pk en geen idee :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik trek sowieso wel sneller weg dan alle auto's van familie en vrienden in ieder geval (indien nodig). Het is een behoorlijke pittige bak. Maar ik doe er redelijk normaal (rustig) mee, omdat een turbo nogal duur is om te vervangen schijnbaar.
154 pk is zeker netjes inderdaad! :) En je kunt er flink mee wegtrekken inderdaad. Heb zelf een turbo-loze Saab 900 gehad en die was ook al aardig vlot. Turbo is een duur onderdeel vaak inderdaad en die wil je niet meteen koud op z'n staart rammen. Geen enkele auto vindt dat leuk trouwens.
Had zelf bijna een Saab 9-5 Aero met 2.3 High Pressure Turbo ( 240 pk oid) gekocht maar toch niet gedaan uiteindelijk. :P
pi_119815912
Wel ONTZETTEND handig bij invoegen enz trouwens, gewoon met 100 tussen de 100 rijders, niet met 60 oid :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119815965
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Wel ONTZETTEND handig bij invoegen enz trouwens, gewoon met 100 tussen de 100 rijders, niet met 60 oid :P
Ja is zeker lekker inderdaad :) Heb at the moment 226 pk's dus kom niks te kort maar het is geweldig leuk en handig inderdaad. :P
pi_119815981
"Wees lief voor je medeweggebruikers, neem een turbo" :D *O*
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_119816004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:08 schreef delano.888 het volgende:
"Wees lief voor je medeweggebruikers, neem een turbo" :D *O*
Mijne is een atmosferische V6...is ook erg leuk hoor. :P
pi_119816047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Mijne is een atmosferische V6...is ook erg leuk hoor. :P
Uiteraard, neem mijn uitspraken niet te serieus :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:36:47 #68
302853 themole
graaft totaal door.
pi_119818523
Vandaag lekker met de auto van mijn vader gereden, heerlijk. Lekker in de praktijk rijden, gewoon heerlijk relaxed. Navigatie heb ik ook tijdens mijn examen gehad.
Niet altijd serieus
pi_119819146
Waar hadden jullie trouwens moeite mee tijdens jullie rijlessen?
  FOK!fotograaf zondag 2 december 2012 @ 00:26:53 #70
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119830231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Wel ONTZETTEND handig bij invoegen enz trouwens, gewoon met 100 tussen de 100 rijders, niet met 60 oid :P
Ik red het met het gebakje met 44 kW ook hoor. Kwestie van dat gaspedaal in durven trappen, maarja, dat mag natuurlijk niet met rijles (rustig optrekken, zuinig rijden).
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119834266
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik red het met het gebakje met 44 kW ook hoor. Kwestie van dat gaspedaal in durven trappen, maarja, dat mag natuurlijk niet met rijles (rustig optrekken, zuinig rijden).
Ik rij meestal met hokken van 420 tot 460 pk, en zelfs trappen met volgas schiet niet echt op. Vaak met 60-70 de snelweg op...
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 17:08 schreef delano.888 het volgende:
"Wees lief voor je medeweggebruikers, neem een turbo" :D *O*
Zit er ook op. Maar toch helpt het niet...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119856744
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef Bankpasje het volgende:
Waar hadden jullie trouwens moeite mee tijdens jullie rijlessen?
Kijkgedrag, en dan vooral het meedraaien van m'n hoofd. Ik ben heel scherp en zie echt alles, maar vergat regelmatig om m'n hoofd goed mee te draaien. Vrij essentieel wel :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_119859425
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 18:58 schreef Bankpasje het volgende:
Waar hadden jullie trouwens moeite mee tijdens jullie rijlessen?
Ontspannen :'). Ik durfde niet op mijn eigen oordeel en kunde te vertrouwen en dan werd ik paniekerig, zeker als het druk was op de weg.

En ik had ook navigatie in m'n les en tijdens m'n ttt. Met m'n examen kreeg ik clusteropdrachten.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_119864156
Morgen theorieexamen. Iemand nog last-minute tips?
pi_119865469
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Morgen theorieexamen. Iemand nog last-minute tips?
Als je goed geleerd hebt, niks aan de hand. Last-minute je boeken doornemen werkt meestal averechts.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')