abonnement Unibet Coolblue
pi_119588703


Introductie
De dramaserie Sons of Anarchy wordt vanaf 2008 in de VS uitgezonden door FX in HD1080. In Nederland wordt Sons of Anarchy door RTL 7 uitgezonden.

Sons of Anarchy
Sons of Anarchy gaat over SAMCRO (Sons of Anarchy (SOA) Motorcycle Club, Redwood Original Chapter), een motorbende in het Amerikaanse stadje Charming (Californië). Naast legale activiteiten, zoals de Teller-Morrow garage, hebben de Sons ook illegale bezigheden zoals wapenhandel.

De Sons rivaliseren met andere gangs en de Amerikaanse autoriteiten, die op zijn beurt weer regelmatig corrupt blijken te zijn. De serie kent naast een hoog dramagehalte veel geweld, doden en manipulatie. Bij vlagen heeft Sons of Anarchy ook een dosis humor.


Sons of Anarchy-hoofdpersonen

SAMCRO

Jackson 'Jax' Teller

Vice-President (VP) van SAMCRO.

Clarence 'Clay' Morrow

President van SAMCRO.

Gemma Teller Morrow

Moeder van Jax en vrouw van Clay.

Tara Knowles

Arts bij de St. Thomas Hospital en (oude) liefde van Jax.

Piermont 'Piney' Winston, Harry 'Opie' / 'Ope' Winston, Filip 'Chibs' Telford en Robert 'Bobby' / 'Elvis' Munson


Alex 'Tig' Trageropie, Jean-Carlos 'Juice' Ortiz, Herman Kozik en Happy

SAMCRO-leden.

Andere gangs

Marcus Álvarez

President van de Mayans, een Mexicaans-Amerikaanse motorbende.

Laroy Wayne

Leider van de Afro-Amerikaanse bende de One-Niners (aka Niners).

Ernest Darby

Leider van de Nordics (aka Nords), een neonazistische bende.

Romero 'Romeo' Parada

Eén van de leiders van de invloedrijke Gallindo drug cartel.

De autoriteiten - Season 1-3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De autoriteiten - Season 4

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks
[USA] Sons of Anarchy

Links
Officiële site: http://www.fxnetworks.com/shows/originals/soa/
IMDb: Sons of Anarchy (TV Series 2008– ) - IMDb
TV.com: http://www.tv.com/sons-of-anarchy/show/75303/summary.html
List of Sons of Anarchy episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sons_of_Anarchy_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Anarchy
pi_119588719
Erg benieuwd naar de volgende ep.
Clay zal uiteindelijk gewoon weer de dans ontspringen...
pi_119615996
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:22 schreef DUK het volgende:
Erg benieuwd naar de volgende ep.
Clay zal uiteindelijk gewoon weer de dans ontspringen...
Lijkt het wel op!
  zondag 25 november 2012 @ 21:05:36 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_119616083
No way dat Bobby voor Clay kiest!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_119617618
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:05 schreef Tazmaniac het volgende:
No way dat Bobby voor Clay kiest!
Nee, verwacht ook niet dat Jax Tiggy uitleverd.
pi_119618824
Ik verwacht niet dat Jax Tig gaat uitleveren nee, dat zal wel de strijd van het laatste seizoen worden. Maar ik denk dat Bobby best wel eens iets met de hele kill-Teller-zaak te maken kan hebben en dus wel Clay zijn kant kiest.
Ik hoop het niet trouwens, ik hoop dat Bobby het verhaal gewoon even van Clay zijn kant wilt horen en dan na enige bevestiging (of ontkenning waarschijnlijk) alsnog Jax zijn kant kiest :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 25 november 2012 @ 23:45:16 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_119625475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:32 schreef Ludd het volgende:
Ik heb geloof ik even gemist wie die man is die Delaney in elkaar sloeg, en daarna nog met hem sprak in verhoorkamer. Even later zag je hem ook in het ziekenhuis bij Tara.

Wie is dat? Nabestaande van vermoorde verpleegster?
Old man Teller.

Zou wel een dikke mindfuck tevoorschijn toveren :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 00:12 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

als dat al zo zou zijn, wat heeft ie dan tegen otto? en verder oogde hij wel wat jonger dan gemma en clay...
Otto heeft misschien wel meegewerkt aan de aanslag op hem (als hij daadwerkelijk hem is). En jonger is niet zo'n probleem. Hij is dik 20 jaar uit de roulatie en dus vrij van de stress die de leden van de club wél ondervinden.

Maar natuurlijk slechts speculatie.

Ben het eens dat de aflevering ietwat rommeliger is dan standaard, maar de zin ''I feel rapturous'' (oftewel, happy happy joyjoy) maakte echt wel een hoop goed.
pi_119626026
Natuurlijk is dat niet Old Man Teller, dat zou echt nergens op slaan.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 26 november 2012 @ 00:10:42 #9
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119626306
Hij heeft Otto al in mekaar gemept.

Nu gaat ie Tara verkrachten zeker.
pi_119629385
Jongens, kijk gewoon eens naar de credits. Die dude heeft dezelfde achternaam als de vermoorde zuster. Dat is haar broer oid.
  maandag 26 november 2012 @ 20:09:19 #11
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_119650209
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kijk gewoon eens naar de credits. Die dude heeft dezelfde achternaam als de vermoorde zuster. Dat is haar broer oid.
Hij heeft snel genoeg door dat Tara het moordwapen aan Otto gaf, dus dat gaat nog leuk worden...
pi_119650886
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef yurian het volgende:

[..]

Hij heeft snel genoeg door dat Tara het moordwapen aan Otto gaf, dus dat gaat nog leuk worden...
Als hij achter Tara aangaat is het snel afgelopen met die gozert.
  maandag 26 november 2012 @ 21:45:38 #13
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_119655269
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_119657485
quote:
Opie zonder baard is net als de kerstman met een babyhuidje, dat ziet er niet uit.

Ik mis Opie wel in de serie :(
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:06:27 #15
202546 Baszh
The Dude abides
pi_119662068

Judaskus!
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 27 november 2012 @ 04:25:10 #16
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_119664092
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:26 schreef larry91 het volgende:

[..]

Opie zonder baard is net als de kerstman met een babyhuidje, dat ziet er niet uit.

Ik mis Opie wel in de serie :(
Ziet er ook niet uit, vond ik hem met baard woest aantrekkelijk, zonder baard is het een stuk minder. En ik hou niet van baarden :')
Ik mis Opie ook.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_119664426
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:06 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
Judaskus!
Mocht dat zo zijn... Dan mag Clay wel weer aan het hoofd... De club valt nu wel helemaal uitelkaar! De leuke feestjes zijn er bijna niet meer...
pi_119685216
Over paar uurtjes nieuwe aflevering!!
pi_119685503
Zonder Tig wordt het nog saaier
pi_119696700
Ik zat eens te denken. In de season 5 promo zie je dat Gemma Jax wil tegen houden terwijl hij rijd op een brug. Jax raakt balans kwijt en valt van een brug.

We hebben dit nog niet gezien in dit seizoen. Ik verwacht dat Clay de motor van Jax 'saboteert' zoals die ook bij John deed, toen hij ook de macht wou. Gemma ziet dit en wil Jax tegen houden voordat er iets gebeurd.. Of is dat een beetje ver gezocht?

We zullen het morgen en volgende week zien..
  woensdag 28 november 2012 @ 01:08:18 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_119698666
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
-knip-
Dus jij als Mod vind dat spoileren gewoon mag :D
Goed om te weten.

(creds zitten achter de serie, net als promo's en promo's mogen ook niet besproken worden).
pi_119699933
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dus jij als Mod vind dat spoileren gewoon mag :D
Goed om te weten.

(creds zitten achter de serie, net als promo's en promo's mogen ook niet besproken worden).
:') als je dit topic volgt, had je allang gezien dat ik die informatie uit dit topic heb (en het stond die keren niet in spoilers).

Overigens ben ik hier gewoon user, in mijn eigen forum ben ik mod. Wat ik hier doe/zeg wordt niet gelijk beleid.
pi_119702008
Maakt nu ook helemaal niet meer uit, het is 100% duidelijk nou :D

Goeie actie van Bobby, maar holy crap wat heeft de cartel ze nu weer in een kutpositie gebracht. Kan me haast niet voorstellen dat de IRA genoegen neemt met het terugbetalen.
pi_119702152
Yep, het wordt stroef voor de Sons :o
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119702317
Ik krijg een hekel aan Jax... Dat geintje met Wendy was niet nodig.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_119702406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef josja het volgende:
Ik krijg een hekel aan Jax... Dat geintje met Wendy was niet nodig.
Niet? Als hij niks had gedaan, was hij Abel iig kwijt. Ik had het alleen niet zo verwacht. Beter had hij haar overhoop geknald, dit is te bruut, zelfs voor hem.
pi_119702445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niet? Als hij niks had gedaan, was hij Abel iig kwijt. Ik had het alleen niet zo verwacht. Beter had hij haar overhoop geknald, dit is te bruut, zelfs voor hem.
Nou ergens had ze wel een punt, en ze wil gewoon het beste voor Abel.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_119702720
Ja duh, maar daar denkt Jax wel anders over.
pi_119704433
Was wel een brute actie van Jax inderdaad, deinst momenteel nergens voor terug..

Ben ook wel benieuwd wat die broer van die zuster nu van plan is:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119704508
Lol, aan dat arsenaal op zijn bed te zien niet veel goeds :o
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_119715128
Hij zal met dat geweld niet op eendenjacht gaan :D


Ik begin 'n beetje SoA-moe te worden, weet niet waarom. Nog steeds 'n gave serie hoor, maar af en toe lijkt 't iets teveel de moeilijke weg pakken (tuurlijk, anders is de serie zo klaar).

Ben wel benieuwd naar de laatste ..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_119720691
Bazenaflevering man _O_

En die actie met Wendy _O_
pi_119726826
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij zal met dat geweld niet op eendenjacht gaan :D

Ik begin 'n beetje SoA-moe te worden, weet niet waarom. Nog steeds 'n gave serie hoor, maar af en toe lijkt 't iets teveel de moeilijke weg pakken (tuurlijk, anders is de serie zo klaar).

Ben wel benieuwd naar de laatste ..
Ik kreeg dat gevoel heel erg met de Gemma storyline dit seizoen. Je kan zien dat Kurt Sutter zijn chick wel graag een prominente rol wil geven. Jammer.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:53:41 #34
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_119729546
Gemma is gewoon net een kleuter die niet kan kiezen tussen twee snoepjes en dat begint eentonig te worden.

Verder wel zwakjes dat de inkt er niet door middel van vuur af ging dit keer. :o
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_119730237
Moet het weer eens oppakken!! BInnenkort eens bijkijken!
  woensdag 28 november 2012 @ 23:05:26 #36
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_119732983
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Maakt nu ook helemaal niet meer uit, het is 100% duidelijk nou :D

Goeie actie van Bobby, maar holy crap wat heeft de cartel ze nu weer in een kutpositie gebracht. Kan me haast niet voorstellen dat de IRA genoegen neemt met het terugbetalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 29-11-2012 12:18:03 ]
pi_119734231
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Promo = spoiler

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-11-2012 12:18:12 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 28 november 2012 @ 23:40:36 #38
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_119734405
Nu ga ik de promo kijken!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_119735781
Ik vond dat met Wendy echt niet kunnen, dat was wel heel laf. Dan had ie haar nog beter kunnen (laten) vermoorden. Ik zit dit nog steeds elke keer vol spanning te kijken, maar heb eigenlijk alleen aan Nero, en Chibs geen hekel, de rest vind ik eigenlijk allemaal klootzakken. Van Chibs en Nero word ik steeds meer fan zelfs.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_119735867
O en het is eigenlijk al gewoonte, maar ik vond de muziek weer fantastisch.
quote:
Net als in dit filmpje trouwens ;(
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_119736046
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Promo = spoiler
Een promo zit strak achter de reguliere aflevering. Zonder reclame etc. Gaat van aftiteling over op Promo. Hoort dus bij de aflevering en mag hier besproken worden.
pi_119736172
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een promo zit strak achter de reguliere aflevering. Zonder reclame etc. Gaat van aftiteling over op Promo. Hoort dus bij de aflevering en mag hier besproken worden.
De aflevering is nog niet uitgezonden en in dit geval is het ook nog eens de season finale.
Dat jij zelf wilt weten wat er gaat gebeuren; prima. Maar dwing dat niet anderen op.

De aflevering stopzetten voor de promo is een makkelijke keuze, maar even de laatste post in dit topic op FOK! bekijken of überhaupt de meest recente aflevering discussiëren is onmogelijk als je moet vrezen over spoilers van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn.

Overigens kijk ik zelf meestal de WEB-DL waar de promo niet bij zit.

Dus wat mij betreft graag niets posten over de volgende afleveringen, zeker als het de slotaflevering is.
  donderdag 29 november 2012 @ 03:30:47 #43
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119736742
Fuck man, laatste aflevering alweer ;(
Dan moeten we weer wachten tot september zeker? ;(

Weet iemand trouwens wie dit is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 29-11-2012 12:18:36 ]
  donderdag 29 november 2012 @ 05:35:34 #44
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_119736847
Die screencap gaan een hoop mensen niet waarderen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 29 november 2012 @ 08:07:30 #45
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_119737382
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een promo zit strak achter de reguliere aflevering. Zonder reclame etc. Gaat van aftiteling over op Promo. Hoort dus bij de aflevering en mag hier besproken worden.
niet bij de aflevering die ik had
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_119738483
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 16:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij zal met dat geweld niet op eendenjacht gaan :D

Ik begin 'n beetje SoA-moe te worden, weet niet waarom. Nog steeds 'n gave serie hoor, maar af en toe lijkt 't iets teveel de moeilijke weg pakken (tuurlijk, anders is de serie zo klaar).

Ben wel benieuwd naar de laatste ..
wel mee eens, het dendert maar door. Als je ziet wat ze de laatste seizoenen voor de kiezen gekregen hebben zonder ook maar een moment rust gehad te hebben... de samenloop van (veel) omstandigheden is ook nu weer heel erg toevallig: Tara moet iemand voor het kind opgeven, haalt Wendy erbij die we alweer een tijdje niet gezien hebben, toevallig loopt net op dat moment een deal met de ira mis (door een volstrekt onnodige actie van Romeo) die lukraak iemand kidnappen die bij Abel is, en natuurlijk zijn dat dezelfde die Abel gekidnapt hebben en aan Wendy uitleggen wat er jaren eerder gebeurd is.

Het is nog wel allemaal leuk maar een serie moet ook soms zijn rustmomenten pakken, de laatste seizoenen ligt het tempo zo ontzettend hoog dat er elke aflevering wel genoeg gebeurd maar dat je bij de zoveelste opeenvolgende crisis niet meer rechtop gaat zitten van de spanning
pi_119738500
Ik vond de jaren 50 Western muziek op het einde echt super vet trouwens! :)
pi_119738919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Luuksor het volgende:
Ik vond de jaren 50 Western muziek op het einde echt super vet trouwens! :)
Ik vind de slotmuziek in deze serie altijd al heel gaaf. Zeker aangezien je weet dat er heel vaak nog iets schokkends gebeurt gedurende dat muziekje. Heel vaak kabbelt het dan zo af en dan nog ff een WTFmomentje :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119739349
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt he... Anders hou je gewoon even je bek over dat soort dingen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 29-11-2012 12:18:57 ]
pi_119740026
Fijn ook dat complete onvermogen van mensen om in te zien wanneer je een spoiler moet gebruiken :')
  donderdag 29 november 2012 @ 11:43:23 #51
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_119742071
Nou inderdaad, christus te paard, wat een spoilers hier
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 01:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De aflevering is nog niet uitgezonden en in dit geval is het ook nog eens de season finale.
Dat jij zelf wilt weten wat er gaat gebeuren; prima. Maar dwing dat niet anderen op.

De aflevering stopzetten voor de promo is een makkelijke keuze, maar even de laatste post in dit topic op FOK! bekijken of überhaupt de meest recente aflevering discussiëren is onmogelijk als je moet vrezen over spoilers van afleveringen die nog niet uitgezonden zijn.

Overigens kijk ik zelf meestal de WEB-DL waar de promo niet bij zit.

Dus wat mij betreft graag niets posten over de volgende afleveringen, zeker als het de slotaflevering is.
Ja hoi! Dit!
Ik kijk ook altijd via internet en die afleveringen worden meestal geknipt op het moment dat de Reaper in beeld verschijnt aan het eind van de reguliere aflevering, dus geen credits en ook geen promo's.

[ Bericht 1% gewijzigd door GimmeGore op 29-11-2012 13:28:54 ]
pi_119742876
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 01:34 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Een promo zit strak achter de reguliere aflevering. Zonder reclame etc. Gaat van aftiteling over op Promo. Hoort dus bij de aflevering en mag hier besproken worden.
Wrong:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:12 schreef Mike het volgende:
Een promo hoort niet bij de aflevering. Soms spoilen ze daarin al bijna alle belangrijke dingen uit de volgende aflevering. :{w
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 12:19:23 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_119742964
Even wat spoilertags toegevoegd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_119746901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En bedankt he... Anders hou je gewoon even je bek over dat soort dingen.
Maakt volgens jou toch niet uit? Niet gaan klagen nu he.
pi_119747499
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:24 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maakt volgens jou toch niet uit? Niet gaan klagen nu he.
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik wil verrast worden in de aflevering.
pi_119747517
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Ik wil verrast worden in de aflevering.
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:58 schreef stbabylon het volgende:
Jongens, kijk gewoon eens naar de credits. Die dude heeft dezelfde achternaam als de vermoorde zuster. Dat is haar broer oid.
En weg verrassing.
pi_119747632
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]


[..]

En weg verrassing.
Gast, dat was al uitgebreid besproken in het topic, daar had ik die informatie overigens ook vandaan :')
pi_119751165
Vrij jammer dat er hier zo gespoiled wordt. Snap mensen ook niet die promo's kijken maar oke.
pi_119760898
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Bazenaflevering man _O_

En die actie met Wendy _O_
Dit.
Ik wil weten wat er met Tig gebeurt ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door Heubach op 29-11-2012 21:28:22 ]
pi_119761157
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef ace_eleven het volgende:
Was wel een brute actie van Jax inderdaad, deinst momenteel nergens voor terug..

Ben ook wel benieuwd wat die broer van die zuster nu van plan is:
[ afbeelding ]
Lol wat zit er in die tas voor pillen?

En waar is trouwens die promo te zien?
  donderdag 29 november 2012 @ 22:39:47 #61
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119765110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lol wat zit er in die tas voor pillen?

En waar is trouwens die promo te zien?
Gewoon op Youtube.
  donderdag 29 november 2012 @ 22:42:22 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119765232
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lol wat zit er in die tas voor pillen?

En waar is trouwens die promo te zien?
doe op youtube 'sons of anarchy 5x13'
Laffe huichelaar
pi_119765415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 21:28 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lol wat zit er in die tas voor pillen?

En waar is trouwens die promo te zien?
Ik vond die pillen ook wel een interessante toevoeging. Die heeft hij OFWEL meegenomen van Tara's office, om haar op die manier onder druk te zetten/ het leven zuur te maken, OFWEL gaat hij de sons druggen :P

Het zal wel niet voor niets in beeld zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119767246
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 22:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond die pillen ook wel een interessante toevoeging. Die heeft hij OFWEL meegenomen van Tara's office, om haar op die manier onder druk te zetten/ het leven zuur te maken, OFWEL gaat hij de sons druggen :P

Het zal wel niet voor niets in beeld zijn :)
Hij gaat Max Payne op ze, en heeft de Pain Killers nodig voor Bullet Time.
pi_119784029
Een vraagje:

Tijdje geleden gestopt met kijken na (denk ik) een season finale.

Nu weet ik echter niet welke aflevering voor mij de nieuwste is? Laatste wat ik gezien heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het laatste wat ik me zo 123 herinner iig.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119784245
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef znarch het volgende:
Een vraagje:

Tijdje geleden gestopt met kijken na (denk ik) een season finale.

Nu weet ik echter niet welke aflevering voor mij de nieuwste is? Laatste wat ik gezien heb:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het laatste wat ik me zo 123 herinner iig.
volgens mij heb je aflevering 1 van dit seizoen (S5) nog gezien, daar gebeurt dat met Tig's dochter....
Jax neemt het over aan het eind van vorig seizoen, dat was het laatste shot vh seizoen
pi_119784365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef planethugo het volgende:

[..]

volgens mij heb je aflevering 1 van dit seizoen (S5) nog gezien, daar gebeurt dat met Tig's dochter....
Jax neemt het over aan het eind van vorig seizoen, dat was het laatste shot vh seizoen
Het is niks voor mij om maar 1 aflevering te kijken van een nieuw seizoen. Is er ergens een website waar ik de samenvattingen van aflevering kan lezen ofzo zodat ik kan kijken waar ik nu precies afgehaakt ben?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119784443
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef znarch het volgende:

[..]

Het is niks voor mij om maar 1 aflevering te kijken van een nieuw seizoen. Is er ergens een website waar ik de samenvattingen van aflevering kan lezen ofzo zodat ik kan kijken waar ik nu precies afgehaakt ben?
http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Category:Episodes


als je deze knakker nog niet gezien hebt en Jax wel aan de tafel plaats hebt zien nemen moet je bij S5 beginnen.
pi_119784895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef planethugo het volgende:

[..]

http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Category:Episodes

als je deze knakker nog niet gezien hebt en Jax wel aan de tafel plaats hebt zien nemen moet je bij S5 beginnen.
[ afbeelding ]
Thx, die gozer ken ik wel. Herinner me nu opeens dat ik Opie nog wel doodgeslagen heb zien worden. Nu kan ik iig verder ^O^

S5E4 dus :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119787307
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef znarch het volgende:

[..]

Thx, die gozer ken ik wel. Herinner me nu opeens dat ik Opie nog wel doodgeslagen heb zien worden. Nu kan ik iig verder ^O^

S5E4 dus :)
Dat is wel iets wat je tussendoor eventjes vergeet ja, was toch redelijke indrukwekkende scene :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119787618
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:06 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is wel iets wat je tussendoor eventjes vergeet ja, was toch redelijke indrukwekkende scene :')
Wat ik bedoel is dat toen ik de samenvatting las ik pas wist of dat nou in S3 of S4 zat.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119796147
Nooit gedacht dat ik het zou schrijven maar: Jax mag echt dood gaan aan het einde van het seizoen. Tyfus wat een prutser eerste klas is die homo.
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:08:11 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119796722
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou schrijven maar: Jax mag echt dood gaan aan het einde van het seizoen. Tyfus wat een prutser eerste klas is die homo.
enige manier waarop het weer goed kan komen met de club, jax en clay eruit, bobby aan het roer en happy erbij als versterking
Laffe huichelaar
pi_119800507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat toen ik de samenvatting las ik pas wist of dat nou in S3 of S4 zat.
het zit in S5 :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119810111
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:31 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

het zit in S5 :)
Dat bedoel ik :P Oeh ik ben slecht bezig af en toe :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119812026
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

enige manier waarop het weer goed kan komen met de club, jax en clay eruit, bobby aan het roer en happy erbij als versterking
Blijft weinig club meer over dan :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119812250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Blijft weinig club meer over dan :{
Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 1 december 2012 @ 14:54:39 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119812350
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.
Volgens mij zijn ze dat ook, in ieder geval ruim over de honderd. Er zijn een heleboel charters. Ik herinner me ook bij een begrafenis ofzo dat ze echt met zijn heel velen waren. Donna's denk ik.

Sons Of Anarchy zijn met een heleboel, SAMCRO met max. 10 man.
Laffe huichelaar
pi_119812496
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze dat ook, in ieder geval ruim over de honderd. Er zijn een heleboel charters. Ik herinner me ook bij een begrafenis ofzo dat ze echt met zijn heel velen waren. Donna's denk ik.

Sons Of Anarchy zijn met een heleboel, SAMCRO met max. 10 man.
Dat klopt maar in de serie komt dat om de een of andere manier totaal niet over. Misschien omdat je ze te weinig ziet, of tegenkomt.

Maar je zou verwachten dat in een staat als Californië

• Charming
• Fresno
• San Gabrie
• Stockton (Big House Crew)

4 charters niet dusdanig kunnen huishouden. Maar dat kan aan mij liggen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_119835821
maar jah.. kijk eens tijdens het uitzwarten van clay... daar stonden ook echt veel lui in de garage die ik nog nooit gezien heb... maar het leek wel alsof ze bij de charming crew hoorden...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zondag 2 december 2012 @ 11:26:00 #81
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_119836880
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik vind dat nu al het meest ongeloofwaardige aan heel de serie. Op elk willekeurig moment zijn ze maximaal met 10 man maar ze gedragen zich alsof ze met 1000 zijn.
In vorige seizoenen zag je de Las Vegas chapter nog weleens voorbij komen. Ook hebben ze die patchover met The Devil's Tribe gedaan, maar de leden daarvan ben ik een beetje kwijt.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_119839138
Tempo ligt iets te hoog inmiddels. Het blijft shit regenen. Elke aflevering wordt er niets opgelost (of nauwelijks iets) en er komen 2-3 probleemgevallen bij. Nu weer met Wendy.

Als het maar niet een anticlimax wordt volgende week...
pi_119840876
ik denk dat Jax toch Pope gaat uitschakelen.. Gebaseerd op alle stukjes hiervoor.. Achterin de auto liep hij al te vissen naar hoe het verliep als Pope werd geëlimineerd en Pope vertelde Jax toen hoe en wat.. Daarnaast het advies vragen over moeilijke beslissingen aan Pope.. Wellicht stille hint en daarnaast dat gesprek met pope's nr2.. over dat hij al erg lang wacht.. het zou mij niets verbazen.. Tig vermoorden doet hij echt niet.. Waarom Tig wel en Clay waar de haat veel dieper ligt niet.. Would make no sense at all :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zondag 2 december 2012 @ 22:22:09 #84
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_119859846
quote:
2s.gif Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef RanTheMan het volgende:
ik denk dat Jax toch Pope gaat uitschakelen.. Gebaseerd op alle stukjes hiervoor.. Achterin de auto liep hij al te vissen naar hoe het verliep als Pope werd geëlimineerd en Pope vertelde Jax toen hoe en wat.. Daarnaast het advies vragen over moeilijke beslissingen aan Pope.. Wellicht stille hint en daarnaast dat gesprek met pope's nr2.. over dat hij al erg lang wacht.. het zou mij niets verbazen.. Tig vermoorden doet hij echt niet.. Waarom Tig wel en Clay waar de haat veel dieper ligt niet.. Would make no sense at all :)
Ik denk dat je dan wat zaken gemist hebt. Ze hebben toch uitgelegd waarom ze Clay eerder niet vermoordden (deal met de Ieren) en waarom ze dat in de afgelopen aflevering ook niet gedaan is (Bobby stemde tegen)?

Tig is ook wat vreemd. Hij heeft een fout gemaakt (in zijn eentje achter 'black' aangaan omdat Clay had gezegd dat die achter hem aangekomen waren). Maar laten ze daarom dan meteen een 'brother' vallen? Er zijn toch meerdere gevallen van schofterig gedrag van de eigen leden met de mantel der liefde bedekt? In principe zou het toch in de volgende twee afleveringen moeten gebeuren.

In principe heeft Jax geen beef met Pope. Dus ook achter Pope aangaan zou niet logisch zijn. Verder zou hij toch zo machtig zijn, en krijg je dan toch een oorlog tussen Sons en de gangsters achter Pope? Als Pope echt zo machtig is, maken de Sons geen kans, wegens het gebrek aan bronnen (geld, wapens) en organisatie (neem aan dat als Pope zo machtig is, zijn 'goons' wel wat professioneler zijn dan een stel motormuizen).
pi_119870544
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:

Tig is ook wat vreemd. Hij heeft een fout gemaakt (in zijn eentje achter 'black' aangaan omdat Clay had gezegd dat die achter hem aangekomen waren). Maar laten ze daarom dan meteen een 'brother' vallen? Er zijn toch meerdere gevallen van schofterig gedrag van de eigen leden met de mantel der liefde bedekt? In principe zou het toch in de volgende twee afleveringen moeten gebeuren.

Maar Tig zijn fout had als gevolg dat Opie vermoord werd, terwijl dat eigenlijk Tig had moeten zijn.

Is het eigenlijk ooit bekend geworden dat Tig Opie zijn vrouw toen ook doodschoot? Dat ben ik even kwijt.
  maandag 3 december 2012 @ 09:44:25 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119870655
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:40 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Maar Tig zijn fout had als gevolg dat Opie vermoord werd, terwijl dat eigenlijk Tig had moeten zijn.

Is het eigenlijk ooit bekend geworden dat Tig Opie zijn vrouw toen ook doodschoot? Dat ben ik even kwijt.
Ja.
Laffe huichelaar
  maandag 3 december 2012 @ 09:45:54 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119870703
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

In principe heeft Jax geen beef met Pope. Dus ook achter Pope aangaan zou niet logisch zijn. Verder zou hij toch zo machtig zijn, en krijg je dan toch een oorlog tussen Sons en de gangsters achter Pope? Als Pope echt zo machtig is, maken de Sons geen kans, wegens het gebrek aan bronnen (geld, wapens) en organisatie (neem aan dat als Pope zo machtig is, zijn 'goons' wel wat professioneler zijn dan een stel motormuizen).
Pope heeft Ope laten vermoorden. Die hebben beef
Laffe huichelaar
pi_119870813
Pope heeft Tigs dochter vermoord, Pope heeft Ope vermoord, Pope wil Tig dood. Pope heeft een beef met SAMCRO...
pi_119888869
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 10:16 schreef RanTheMan het volgende:
maar jah.. kijk eens tijdens het uitzwarten van clay... daar stonden ook echt veel lui in de garage die ik nog nooit gezien heb... maar het leek wel alsof ze bij de charming crew hoorden...
Die werden opgeroepen op het zelfde moment dat de hele club en fam in veiligheid gingen in het clubhuis ivm aankomende oorlog... Beetje opletten..
  maandag 3 december 2012 @ 18:45:17 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119889248
Tacoma ofziets was het :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119898905
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:36 schreef wekky het volgende:

[..]

Die werden opgeroepen op het zelfde moment dat de hele club en fam in veiligheid gingen in het clubhuis ivm aankomende oorlog... Beetje opletten..
dat begrijp ik wel.. Maar dat betekend in mijn ogen dat er veel meer mensen in charming actief zijn bij de sons dan de personen die wij wekelijks zien..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119902729
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Pope heeft Tigs dochter vermoord, Pope heeft Ope vermoord, Pope wil Tig dood. Pope heeft een beef met SAMCRO...
Ok, zo kun je het ook bekijken. Zat motieven natuurlijk.... |:(

Maar goed, ik heb sterker het idee dat Jax Tig iets kwalijk neemt. Feitelijk was het naturlijk zijn onbezonnen actie die ervoor gezorgd heeft dat Ope nu dood is...
  maandag 3 december 2012 @ 23:57:25 #93
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_119904525
Niemand die het slecht uitgewerkt vond dat de IRA achter Wendy aanging? Die vrouw komt ook weer eens voor in een aflevering en is in principe nog steeds een personage waar niemand in heel SAMCRO om geeft en dan gaan ze haar kidnappen als leverage? Daar had Sutter wel wat beters op mogen verzinnen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:09:50 #94
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_119904971
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:57 schreef InGebruik het volgende:
Niemand die het slecht uitgewerkt vond dat de IRA achter Wendy aanging? Die vrouw komt ook weer eens voor in een aflevering en is in principe nog steeds een personage waar niemand in heel SAMCRO om geeft en dan gaan ze haar kidnappen als leverage? Daar had Sutter wel wat beters op mogen verzinnen.
De reden dat ze haar meenemen is omdat ze op dat moment bij Abel is. Daarom zien ze haar als leverage.... En dus niet slecht uitgewerkt...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  dinsdag 4 december 2012 @ 00:37:55 #95
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119905715
Tig gaat dood.
Die Marshal gaat dood.
Clay gaat dood.
Juice blijft in de club.
Chibs, Happy, Bobby, die dikke en Jax gaan de boel runnen.
Er komen wat nieuwe prospects bij.
En zo gaan ze het nieuwe seizoen in.

Denk ik dan tenminste.
pi_119910505
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:37 schreef Compoantje het volgende:
Tig gaat dood.
Die Marshal gaat dood.
Clay gaat dood.
Juice blijft in de club.
Chibs, Happy, Bobby, die dikke en Jax gaan de boel runnen.
Er komen wat nieuwe prospects bij.
En zo gaan ze het nieuwe seizoen in.

Denk ik dan tenminste.
ik denk dat alleen die van juice klopt :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119910524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 00:37 schreef Compoantje het volgende:
die dikke
Vraag me elke aflevering meer en meer af wat hij eigenlijk in die serie doet.

Ik verwacht eigenlijk dat Clay met Tig samen een clubje begint
pi_119910661
die dikke heet overigens:

Philip 'Filthy Phil' Russell
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 4 december 2012 @ 12:16:54 #99
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119913676
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Vraag me elke aflevering meer en meer af wat hij eigenlijk in die serie doet.

Ik verwacht eigenlijk dat Clay met Tig samen een clubje begint
Dat vraag ik mij ook af, want hij heeft nog niets belangrijks klaar kunnen spelen in de serie.
Misschien is het nu gewoon iemand waar we aan moeten wennen, zodat ie volgend seizoen volop bezig gaat en 100% bij de club hoort.
pi_119914566
die dikke ziet eruit als een kneus, daarom zien we hem niet veel vermoed ik :P
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:05:50 #101
356891 Abed
hooggeleid
pi_119915346
Matig verhaal, matig acteerwerk, matige serie.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 4 december 2012 @ 15:46:29 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119920292
Ik mis de laatste seizoenen iemand als Stahl.
Laffe huichelaar
pi_119921571
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 december 2012 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik mis de laatste seizoenen iemand als Stahl.
Wellicht kan die Marshall een dergelijke rol invullen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 16:42:37 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119922592
Seizoen 3 vond ik overigens het tofste van de serie. _O_
Laffe huichelaar
pi_119945940
Holy ff-ing crap wat een aflevering. Echt heel mooi opgelost allemaal. Behalve Tara, hoe dat nou verder gaat... Jax heeft haar niet laten arresteren, maar nu met die verscheurde papieren vraag ik me af hoe hard hij zijn best gaat doen om haar vrij te krijgen.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:51:06 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119947208
Hij was inderdaad best gaaf. Genoeg om hopelijk een nieuwe weg in te slaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119947609
1 van beste Ep's die ik heb gezien denk ik. Woow zeg
pi_119947856
Wow... wat een aflevering!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_119948139
Goede aflevering, al vond ik het gebeuren met die honden wel vervelend. Ik kan daar slecht tegen.

Ik had overigens verwacht dat er net nadat Clay gepakt was, bekend gemaakt zou worden dat Clay Jax' vader is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ludd op 05-12-2012 10:35:29 ]
pi_119948539
Had ik ook met die honden, heel naar. Gelukkig lag ie later lekker bij Ome Tiggie op schoot :)
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:48:58 #111
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119948705
_O_ topaflevering

Ik moest wel even denken aan Missy, de beste plottwist van de serie O+
Laffe huichelaar
pi_119949370
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 december 2012 @ 14:54:36 #113
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_119957058
Jax baas :D Zit nu op de helft van de aflevering. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_119957404
Machtige aflevering _O_

Zag wel aankomen dat Jax Tig niet zou uitleveren, maar het spelletje wel lang doorgespeeld, had niet verwacht dat hij Clay ook nog even mee zou nemen in de setup, mooi uitgewerkt.

Over Otto: _O_

Mooi eindshot ook, met Gemma die alles weer met haar persoonlijke agenda heeft bijgewerkt, door net als Jax alles te doen om haar gewenste familie te beschermen. Clay en Tara uit beeld, zij weer toegang tot haar (klein)kind(eren)...

Wel nog niets gezien van die gepensioneerde marshall. Maar dat wordt dus een mooie start van het slotseizoen. Ben ook wel benieuwd hoe Jax reageert als hij te horen krijgt dat Tara op basis van Gem haar statement is opgepakt })
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119958073
Heeft Gemma dat dan echt gedaan, het lijkt erop, maar je ziet het niet letterlijk.

Wel mooi dat de eindshot weer ongeveer hetzelfde is als bij het laatste seizoen wat weer hetzelfde was als de foto van JT en Gemma.
  woensdag 5 december 2012 @ 15:29:17 #116
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_119958459
Bazenaflevering _O_

Mooi ook hoe hij Tiggie gebruikte :D
Dat van die honden ;(

Nu weer wachten op het volgende seizoen -O-
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 5 december 2012 @ 18:32:19 #117
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119964778
Benieuwd wat er met Bobby gaat gebeuren nu hij geen VP meer is
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119974064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Gemma dat dan echt gedaan, het lijkt erop, maar je ziet het niet letterlijk.

Wel mooi dat de eindshot weer ongeveer hetzelfde is als bij het laatste seizoen wat weer hetzelfde was als de foto van JT en Gemma.
Moest ik ook gelijk aan denken ja :)

  donderdag 6 december 2012 @ 00:28:33 #119
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119982007
Ik ga hem nu bekijken.
  donderdag 6 december 2012 @ 00:42:17 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119982335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd wat er met Bobby gaat gebeuren nu hij geen VP meer is
Ik vraag me af wie dán. Chibs is al sgt at arms, happy zit zeer kort bij SAMCRO, Tig is ziek in zijn hoofd, Juice is rat en retarded, en die dikkerd hebben we nog nooit wat zien doen.

Niemand die geschikt is als VP
Laffe huichelaar
  donderdag 6 december 2012 @ 01:38:59 #121
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119983439
Zo. En nu maar weer wachten ;(
pi_119986069
mooi uitgespeeld door Jax, al voelde het op het verhaal met Pope na niet echt aan als een finale. Had gehoopt dat we Clay in die verhoorruimte vermoord zagen worden. Maar dat zal wel misgaan en dan kan hij wéér een seizoen zijn spelletjes spelen.

al met al een seizoen dat vooral in de eerste afleveringen goed was. Pope viel uiteindelijk toch wat tegen, op de eerste afleveringen na heeft hij zijn handen niet vuil gemaakt. Wel cool hoe Tig hem even snel door zijn kop knalt

en ik had op het eind nog verwacht dat die broer van de dode zuster nog even huis ging houden, maar dat bleek dus gewoon een opzet naar volgend seizoen

[ Bericht 14% gewijzigd door planethugo op 06-12-2012 09:25:37 ]
  donderdag 6 december 2012 @ 11:44:54 #123
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119990173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Heeft Gemma dat dan echt gedaan, het lijkt erop, maar je ziet het niet letterlijk.

Wel mooi dat de eindshot weer ongeveer hetzelfde is als bij het laatste seizoen wat weer hetzelfde was als de foto van JT en Gemma.
Gemma heeft op zich het meest te winnen bij de arrestatie van Tara, maar Clay wist ook dat Tara het kruisje van Luann aan Otto had gegeven (heeft Gemma hem verteld).
  donderdag 6 december 2012 @ 12:21:47 #124
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119991174
Zou goed kunnen dat Clay dat heeft vertelt, of zelfs dat hij haar de opdracht had gegeven. Alleen om Jax een hak te zetten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 6 december 2012 @ 13:53:20 #125
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119994357
Mja, Clay die Gemma een opdracht geeft en dat Gemma die dan ook uitvoert? Lijkt me onwaarschijnlijk.
pi_119995017
beetje ondoordacht als Gemma dat toch gedaan heeft, waar het wel sterk op lijkt. Tara zal Jax vast wel vertellen dat Gemma haar bedreigt heeft en dan mag ze alsnog de kids niet zien. Wat een gezeur ook dat ze haar kleinkinderen niet meer ziet als Tara zou verhuizen, overkomt genoeg oma's dat ze de kids niet vaak zien. Om daar dan iemand voor de bak in te laten draaien...
  donderdag 6 december 2012 @ 14:14:36 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119995075
Clay kan het verhaal van dat kruis ook aan politie hebben vertelt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119995245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Dos37 het volgende:
Clay kan het verhaal van dat kruis ook aan politie hebben vertelt.
zou ook goed kunnen ja, omdat Gemma toch nogal moeilijk keek. Toch vind ik het jammer dat Clay er nog steeds inzit, als dat een minder bekende acteur geweest was dan was hij allang vermoord
  donderdag 6 december 2012 @ 14:33:15 #129
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119995766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:19 schreef planethugo het volgende:

[..]

zou ook goed kunnen ja, omdat Gemma toch nogal moeilijk keek. Toch vind ik het jammer dat Clay er nog steeds inzit, als dat een minder bekende acteur geweest was dan was hij allang vermoord
Kans is groot dat de moord van Clay de seizoensopener is voor het volgende seizoen. Altijd handig om met zo'n knaller (pun intended) te openen :).
pi_119995997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:33 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Kans is groot dat de moord van Clay de seizoensopener is voor het volgende seizoen. Altijd handig om met zo'n knaller (pun intended) te openen :).
hij wurmt zich er vast weer zoals altijd tussendoor. Na een paar afleveringen is ie vast weer vrij door zijn ira vriendjes ofzo
pi_119997461
Het zou mij niets verbazen dat Clay Tara opgegeven heeft juist in ruil voor protectie. Ik denk namelijk niet dat ze Clay eruit schrijven.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_119999209
Zie onderstaande link, interview met Kurt sutter naar aanleiding van de finale aflevering van seizoen 5. Interresante informatie.
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Sutter-1057134.aspx
pi_120001796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef RPG het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Clay Tara opgegeven heeft juist in ruil voor protectie. Ik denk namelijk niet dat ze Clay eruit schrijven.
Hij zit bij de sheriff die weet dat hij verantwoordelijk is voor de dood van zijn vrouw en kind. No deal.
pi_120005846
Ik zat gewoon hardop te juichen toen Jax die silenced gun uit z'n motor pakte :')
pi_120007311
Een van de beste afleveringen en finales van de serie IMO

Heel mooi uitgespeeld
Tig _O_
Wel een beetje krom dat het voor Jax nu helemaal niet slecht uitkomt dat Tara de gevangenis ingaat.. Maargoed

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef RPG het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Clay Tara opgegeven heeft juist in ruil voor protectie. Ik denk namelijk niet dat ze Clay eruit schrijven.
Ik denk dat Clay in de gevangenis helemaal kapot wordt geslagen door een onderneger van Pope('s handlanger,)er staat ten slotte een prijs op z'n hoofd
pi_120007901
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:21 schreef Ties02 het volgende:
een onderneger
Een wat? :D Is dat een erkend woord voor scrabble?

Mooi uitgespeeld is net hoe je het bekijkt. Voor het zelfde geldt hadden ze hem omgelegd alvorens Jax iets kon ondernemen.
pi_120008038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Een wat? :D Is dat een erkend woord voor scrabble?

Heb ik zelf verzonnen :D Een neger die onder een andere neger staat in de rangorde/hiërarchie
Ik zag trouwens iemand posten over dat het volgende seizoen het laatste zou zijn maar dat klopt volgens mij niet
pi_120008338
Zal misschien ook afhangen van de kijkcijfers. De boel gaat nu al behoorlijk down te drain, vraag me af hoe lang ze dit nog realistisch kunnen rekken. Op den duur is er niets meer van de club over, ook qua leden zeg maar.
pi_120008454
Hmm klopt, maar zijn ook wel weer wat goede toevoegingen, Nero bijv. echt een baas
Vice Pres legde zijn patch neer maar blijft wel bij de club toch?
pi_120009232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef MurtnR het volgende:
Zie onderstaande link, interview met Kurt sutter naar aanleiding van de finale aflevering van seizoen 5. Interresante informatie.
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Sutter-1057134.aspx
Staan zeker wat interessante dingen op

hier ook over # seizoenen

quote:
Do you still see the show ending after Season 7?
Sutter: Yeah. I'm sure, if halfway through Season 6 I said, "I don't think I can close this out in seven," I'm sure [FX] would figure something else out. Do they throw me a couple episodes more for Season 6 and Season 7? Do they add a Season 8? Right now, we're still looking at Season 7 as being the end.
pi_120016886
Die scene met die tong was echt nasty :P Zeker een mooie finale.

Ik wil het hele verhaal achter die crazy lady weten wie je af en toe ziet
pi_120018522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef RPG het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Clay Tara opgegeven heeft juist in ruil voor protectie. Ik denk namelijk niet dat ze Clay eruit schrijven.
Dat kan niet, want de 2e man van Pope gaf aan dat clay dood moest voor het verhoor.. Dus er is nog geen verhoor geweest en dus ook geen belastende verklaring richting Tara.. Daarnaast zal Gemma het ook nog niet gedaan hebben, omdat ze nog niet wist dat Tara Jax voor en keuze had gezet.. Daarnaast gooit ze daarmee ook haar glazen in bij Jax.. Dus er moet een andere reden zijn waarom ze gearresterd is.. De vraag is alleen.. Wat???
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120019101
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:50 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dat kan niet, want de 2e man van Pope gaf aan dat clay dood moest voor het verhoor.. Dus er is nog geen verhoor geweest en dus ook geen belastende verklaring richting Tara.. Daarnaast zal Gemma het ook nog niet gedaan hebben, omdat ze nog niet wist dat Tara Jax voor en keuze had gezet.. Daarnaast gooit ze daarmee ook haar glazen in bij Jax.. Dus er moet een andere reden zijn waarom ze gearresterd is.. De vraag is alleen.. Wat???
Als ik goed herinner moest hij dood voor zijn hearing. Een hearing is niet een verhoor.
Een hearing is eigenlijk het voorleggen van je bewijs aan de rechter om daarna over te gaan tot een volledige rechtzaak. Deze hearing is dus bedoelt om te zien hoe de rest van de rechtzaak zal verlopen.

Hij kan dus al meerdere interrogations gehad hebben om te bepalen of daar bewijs in zit.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_120025225
Misschien heeft Gemma/Jax/Clay wel helemaal niks gedaan maar heeft die Lee Toric er op een of andere manier voor gezorgd dat Tara de bak in gaat
pi_120025364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef BasvB het volgende:

Ik wil het hele verhaal achter die crazy lady weten wie je af en toe ziet
Wie :?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120025629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wie :?
Volgens mij bedoelt ie die junkie
Maar ik had haar nog niet eerder gezien, leek me eerder een moment voor Jax om terug te denken aan wat ie met Wendy gedaan had met die spuit
pi_120026147
O, zij :) Ja, kwam me verder ook niet bekend voor nee :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120041792
Iemand hier die raising hop volgt? In seizoen 3 episode 9 van raising hope zit een leuke sons of anarchy cameo.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_120044446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef MurtnR het volgende:
Zie onderstaande link, interview met Kurt sutter naar aanleiding van de finale aflevering van seizoen 5. Interresante informatie.
http://www.tvguide.com/Ne(...)-Sutter-1057134.aspx
Erg interessant. We zullen moeten wachten om te zien wie er achter de arrestatie van Tara zit...
Alles wijst richting Gemma maar goed..zo simpel hoeft het niet te zijn.
pi_120113048
Niveautje hoor die finale. Full circle en dan nog alles kwijt. Heerlijk.
  woensdag 12 december 2012 @ 12:35:03 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120225128
gat
Laffe huichelaar
pi_120243830
Super finale! Prachtig dat Jax toch zn broeder niet opgaf... Alhoewel Clay wel, maar is geen broeder meer! Tig VP?
pi_124147346
-edit: niet de bedoeling op FOK!-

[ Bericht 53% gewijzigd door Mike op 17-03-2013 09:37:02 ]
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
  maandag 1 april 2013 @ 19:46:20 #156
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_124765707
Ik zag gisteren een reclame van SOA op RTL7. OVer dat het woensdagnacht weer op tv is.

Is dit de nieuwe serie of nog steeds herhaling?
pi_124766733
Wanneer nieuwe seizoen SoA in de VS begint is nog niet bekend.
Weet niet hoe ver RTL is met uitzenden maar 'nieuw nieuw' zijn ze zeker niet.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:26:26 #158
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124810092
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef DUK het volgende:
Wanneer nieuwe seizoen SoA in de VS begint is nog niet bekend.
Zal wel weer september zijn....
  maandag 8 juli 2013 @ 11:41:25 #159
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128715211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zal wel weer september zijn....
10 september

http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Straw

ok, niet de pagina van de zender, maar daar mag ik niet op als Nederlandse. :P
Tevens: yes! nog maar 2 maanden!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:52:46 #160
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130014143
quote:
6x011
Sons of Anarchyairing Sep 11, 2013
Straw
*O*
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 12:56:39 #161
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_130014291
*O*
Blood for breakfast, blood for lunch
  woensdag 4 september 2013 @ 18:31:35 #162
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130819671
quote:
Sons of Anarchyairing in 6 days
Straw
*O*
pi_130844872
quote:
mwa, meer Crew Appreciation Day dan bloopers helaas ;)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_130959610
Die promo op facebook _O_ *O* kan niet wachten
  zondag 8 september 2013 @ 20:51:30 #165
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130961969
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Die promo op facebook _O_ *O* kan niet wachten
_O_

''Cause I want to hurt people too''.

Dit gaat een dubbelfuck worden wat ik je brom!
pi_130986951
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:53 schreef Ties02 het volgende:
CLAY MOET DOOD :(
idd, wordt wel eens tijd
pi_131049690
Nog een paar minuten en ik kan weer kijken, Zin in *O*
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_131050755
Ze beginnen weer goed. Lekker bruut met die schoolshooting. Overigens met dikke gevolgen, want die gun is te linken aan SAMCRO en zo'n shooting kan niet even weg worden gekocht.

En Gemma heeft dus toch niet geluld, valt weer mee.

Verzopen worden in een bad vol pis... ik ken prettigere manieren om te gaan _O-
pi_131058090
Wat een opening _O_
pi_131062837
Ik snap Bobby en zijn map niet, voor de rest een mooie eerste ep
pi_131064150
Bazen begin. Gaat een hoop gebeuren dit seizoen.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:11:32 #173
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131077210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:26 schreef BasvB het volgende:
Ik snap Bobby en zijn map niet, voor de rest een mooie eerste ep
Nieuw chapter beginnen?
pi_131078206
Wow. Gaat goedkomen dit seizoen :9.
pi_131078264
Wel heel veel verhaallijnen opeens! Ik moet ook altijd weer even nadenken bij een nieuw seizoen van de Sons wie nou weer wie was. Maar het belooft wel heel veel spektakel in ieder geval!
pi_131080500
Dacht al de hele tijd waarom laten ze het jongetje steeds zien. Wat een einde zeg.

Ik denk dat Bobby een Nomad wilt worden, daarvoor heeft die vier leden nodig. Misschien dat hij in de plaatsen die hij omcirkelde leden kent die met hem mee willen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 11 september 2013 @ 23:19:44 #177
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131080912
Ik vond dat trouwens met die Cops bij die pornoset niet echt sterk.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_131080930
Gewoon slecht 😃
  donderdag 12 september 2013 @ 06:52:04 #179
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131085051
Toric die die spiegel aan het berijden was. Maakt hem in ene keer een stuk minder bad ass :P
pi_131085477
Ik hou van Gemma O+ Prachtig hoe ze met een vloeiende beweging die hoer op tafel smakte.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:41:59 #181
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_131086909
Wow, dit belooft weer veel goeds *O*

De episode kwam wat traag op gang en ze moeten echt wat betere visagisten gaan gebruiken (die verwondingen van Layla :') ) maar al met al was ik tevreden.

Ook leuk om te zien dat Dave Navarro blijkbaar een vaste rol gaat spelen.
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_131088150
ben eigenlijk nog helemaal niet zo enthousiast, er zaten wat actie dingetjes in maar die vond ik niet echt uit de verf komen zoals wel vaker bij deze serie. Bij die iraniers, wordt weer veel geschoten maar van de sons wordt natuurlijk niemand geraakt, de politie valt binnen, blijkt corrupt en dat lijk kan niemand dan meer schelen.

Het verhaal kan vele kanten op dus dat beloofd wel wat. Dacht alleen dat met het doden van pope we van dat gezeik afwaren dat Tig uitgeleverd moet worden, eist zijn opvolger precies hetzelfde :') . De badkuip scene was wel weer grappig hoe psycho hij is

beetje vreemd verhaal van dat kind, in het begin leek het als een Jax in zijn jonge jaren. Maar hier roept iemand dat het een geweer van SAMCRO was? iets dat ze eerder verkocht hadden ofzo?
  donderdag 12 september 2013 @ 10:45:50 #183
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131088215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef planethugo het volgende:

beetje vreemd verhaal van dat kind, in het begin leek het als een Jax in zijn jonge jaren. Maar hier roept iemand dat het een geweer van SAMCRO was? iets dat ze eerder verkocht hadden ofzo?
Het is het zoontje van de gast die door Dave Navarro (Arcadio oid) gespeeld wordt . Of minimaal het zoontje van de griet waar hij het mee doet. Dus daar heeft hij het wapen vandaan. In het stukje van previously on, zie je dat Jax Nero wapens beloofd.
  donderdag 12 september 2013 @ 10:46:48 #184
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131088291
Haha die amerikanen helemaal trippen over die school shooting op fb :') is gewoon realiteit daar

Dave Navarro _O_ begint weer goed
pi_131088423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:45 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het is het zoontje van de gast die door Dave Navarro (Arcadio oid) gespeeld wordt . Of minimaal het zoontje van de griet waar hij het mee doet. Dus daar heeft hij het wapen vandaan. In het stukje van previously on, zie je dat Jax Nero wapens beloofd.
oh ok, komt er dus op neer dat de politie samcro verantwoordelijk gaat houden voor het drama, of iig dat jax ook met wapens wil stoppen omdat dat ook moreel verwerpelijk is
pi_131091824
Meh, voel dat ik een beetje klaar ben met de serie. Vond de opening niet zo denderend.
  donderdag 12 september 2013 @ 13:21:03 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131092372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef planethugo het volgende:
ben eigenlijk nog helemaal niet zo enthousiast, er zaten wat actie dingetjes in maar die vond ik niet echt uit de verf komen zoals wel vaker bij deze serie. Bij die iraniers, wordt weer veel geschoten maar van de sons wordt natuurlijk niemand geraakt, de politie valt binnen, blijkt corrupt en dat lijk kan niemand dan meer schelen.
Kijk dat had ik dus ook corrupte agenten kan altijd, maar een heel peleton waarbij net iemand is doodgeschoten en die worden allemaal keurig afgeleverd bij een grote boef 8'7
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 september 2013 @ 13:40:34 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131092884
Amerikanen toch altijd met hun uitmelkerij.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131094133
quote:
The 10 p.m. premiere of Sons of Anarchy's sixth season averaged 5.87 million viewers, up 9 percent from last year's previously record-setting return.
http://movies.yahoo.com/n(...)son-6-050000935.html

Hele goede cijfers voor een kabelzender (Hoger dan GoT en BB)
pi_131095024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef BasvB het volgende:

[..]

http://movies.yahoo.com/n(...)son-6-050000935.html

Hele goede cijfers voor een kabelzender (Hoger dan GoT en BB)
volgens mij is dat al jaren zo, maar FX is toch zo een semi-betaalzender, die in een pakket zit ofzoiets?
pi_131100366
Kende dit draadje nog niet, meteen maar even inhaken!

Jaartje gewacht, nu weer volop elke week genieten! En ik denk ook dat Bobby Nomad word, of naar een andere chapter gaat
pi_131100951
Wel een aardige opening, maar op die shooting na is er maar weinig bijzonders gebeurd. Geen idee waar dit seizoen heengaat, eigenlijk.
Amen.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:17:14 #194
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_131102950
Wat een baas is Kurt Sutter _O_. Gewoon je enige scène in een aflevering door een man in je reet genaaid worden. Ik werd er serieus -bijna- onpasselijk van.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 12 september 2013 @ 19:52:41 #195
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_131104277
Begint wat zwak en voorspelbaar. Maar verder toch weer een uurtje vermaakt. Hoop niet dat Tig uitgeleverd wordt..
  donderdag 12 september 2013 @ 19:54:14 #196
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131104345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:17 schreef k_i_m het volgende:
Wat een baas is Kurt Sutter _O_. Gewoon je enige scène in een aflevering door een man in je reet genaaid worden. Ik werd er serieus -bijna- onpasselijk van.
Inderdaad die Otto heeft al wat meegemaakt niet te zuinig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 september 2013 @ 19:56:24 #197
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_131104437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:54 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Inderdaad die Otto heeft al wat meegemaakt niet te zuinig
Wist niet eens dat hij Otto speelt, wat een man, haha.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:57:09 #198
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131104463
quote:
99s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef SpauldingPF het volgende:

[..]

Wist niet eens dat hij Otto speelt, wat een man, haha.
Wist je wel dat ie getrouwd is met Katey Sagal? :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 12 september 2013 @ 20:00:54 #199
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_131104591
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Katey Saga
Ook niet, altijd leuk, wat achtergrondinformatie!
pi_131112876
Kurt Sutter laat zichzelf de meest gore dingen doen. Ook dat afbijten van zijn tong..

Brrrr.

Ik heb me weer vermaakt. Die Collette speelt ook in Treme trouwens. Hele andere rol.. :)
pi_131114098
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:01 schreef ChickenMan het volgende:
Meh, voel dat ik een beetje klaar ben met de serie. Vond de opening niet zo denderend.
Lang leve meningen *O*

Sta nu al te springen voor de volgende epi.
pi_131114834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef DUK het volgende:
Kurt Sutter laat zichzelf de meest gore dingen doen.
Doet ie het om
echt een held die vent :D

Gewoon jezelf in je reet laten neuken voor het oog van miljoenen mensen _O-

Kan niet wachten op hoe dit seizoen zich gaat ontplooien _O_
Jax die misschien wel helemaal van de guns af wil?
Clay en Otto.. Gemma die er alles aan doet Tara en Jax verder uit elkaar te drijven
Bobby nomad
pi_131117418
mwamwa, kan wel alle kanten op :D
pi_131122613
Als ze stoppen met wapens dan hebben alleen nog prostituees, dat lijkt mij ook niet het beste. Of hebben nog die porno business?
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:03:59 #205
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_131123736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:18 schreef BasvB het volgende:
Als ze stoppen met wapens dan hebben alleen nog prostituees, dat lijkt mij ook niet het beste. Of hebben nog die porno business?
TM bestaat ook nog he ;)
pi_131130666
Hoi, net in anderhalve dag seizoen 1 gekeken. Tot nu toe vind ik het geweldig.

Nu ga ik snel het topic uit voor ik spoilers lees.
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:55:24 #207
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131130881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef Cpt. het volgende:
Hoi, net in anderhalve dag seizoen 1 gekeken. Tot nu toe vind ik het geweldig.

Nu ga ik snel het topic uit voor ik spoilers lees.
Het gaat bergafwaarts :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_131143453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Kijk dat had ik dus ook corrupte agenten kan altijd, maar een heel peleton waarbij net iemand is doodgeschoten en die worden allemaal keurig afgeleverd bij een grote boef 8'7
Sowieso vind ik het merkwaardig dat er zo'n grote speler in de buurt zit, waar je al die seizoenen nog nooit van gehoord heb. Als je een heel politie-peloton in je macht hebt, heb je macht.

Ik vond dat destijds met die Pope ook zo vreemd. Eerst zie je een aantal seizoenen met zogenaamd de grootste jongens binnen het wereldje. En dan opeens vanuit het niets komt er een pope die machtiger is dan de rest bij elkaar, waar je nog nooit van gehoord had.
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:45:56 #209
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_131149598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het merkwaardig dat er zo'n grote speler in de buurt zit, waar je al die seizoenen nog nooit van gehoord heb. Als je een heel politie-peloton in je macht hebt, heb je macht.

Ik vond dat destijds met die Pope ook zo vreemd. Eerst zie je een aantal seizoenen met zogenaamd de grootste jongens binnen het wereldje. En dan opeens vanuit het niets komt er een pope die machtiger is dan de rest bij elkaar, waar je nog nooit van gehoord had.
Is dat niet bij veel series het geval? Als je in een bepaald seizoen afrekent met een vijand, staat er in het volgende seizoen een nog sterkere organisatie/persoon tegenover je.
pi_131160244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het merkwaardig dat er zo'n grote speler in de buurt zit, waar je al die seizoenen nog nooit van gehoord heb. Als je een heel politie-peloton in je macht hebt, heb je macht.

Ik vond dat destijds met die Pope ook zo vreemd. Eerst zie je een aantal seizoenen met zogenaamd de grootste jongens binnen het wereldje. En dan opeens vanuit het niets komt er een pope die machtiger is dan de rest bij elkaar, waar je nog nooit van gehoord had.
Zowel Pope als die nieuwe dude zitten niet in Charming volgens mij. Die andere grote jongens waren dat wel.
pi_131160757
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zowel Pope als die nieuwe dude zitten niet in Charming volgens mij. Die andere grote jongens waren dat wel.
De MC opereert in principe ook niet Charming, dat was altijd altijd al de deal met Unser toen die nog de leiding over Charming PD had.

Op een gegeven moment kwam dat kartel in de verhaallijn. Dat vond ik nog wel geloofwaardig, die breidde hun territorium uit, dus dan kom je daar op een gegeven moment mee in aanraking.

Die pope kwam opeens in de verhaallijn toen Tig in een naburig plaatsje zijn dochter overhoop reed. Die pope had zeer dicht bij charming zijn thuisbasis. Hij was een grote speler die in dezelfde sector opereerde. Dan vind ik het vreemd dat je daar nog niet eerder van gehoord had, tot dat Tig toevallig zijn dochter overreed.

Je zou kunnen zeggen dat Pope al in de serie werkte via de Niners, maar ik vind het ongeloofwaardig dat die Niners zo zwak waren als er zo'n sterk organisatie achter zou zitten.
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:16:25 #212
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_131181991
Oh, dat nummer op het einde, briljant! Kan iemand die voor me vinden?

En goddomme wat is het toch een geweldige serie hè?

O+ O+ O+ O+ O+


Edit:

Found:
Come Healing, a song by Leonard Cohen on Spotify.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vlinder op 14-09-2013 23:23:23 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 september 2013 @ 09:21:39 #213
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_131305876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:41 schreef Queens het volgende:

Ook leuk om te zien dat Dave Navarro blijkbaar een vaste rol gaat spelen.
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_131306022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:21 schreef Tokus het volgende:
Dave Navarro
Neuh, die heeft het behoorlijk verneukt, dat wordt een tijdelijke rol :D
  woensdag 18 september 2013 @ 12:52:09 #215
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131310973
Goede ep :D
pi_131338752
Ik vind het dit seizoen eigenlijk wel weer stijgen in niveau. Vorig seizoen had ik een beetje het idee dat de creativiteit op was, en de actie eigenlijk voornamelijk om de actie te doen was, met overdreven veel eigenlijk onnodige car chasings etc. Verder was het natuurlijk een beetje een intro-seizoen voor Jax als president. Ik vinddat het dit seizoen wel gelijk hard van start gaat, de problemen zijn staan alweer op de stoep, of zijn eigenlijk de voordeur reeds gepasseerd 8-)

Nu eens kijken hoe Jax ontwikkelt in zijn vaders zetel, voorlopig lijkt het niet erg te willen lukken qua zijn vrouw houden, de club uit de gun-business halen, en meer homogeniteit creëren aan de tafel. Wel mooi om te zien hoe hij Juice test en in zijn armen sluit, was wel een dary kill moet ik zeggen })
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 19 september 2013 @ 09:07:32 #217
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131339598
Ik hoop dat ze dit niveau een beetje vast houden, ik vond elke keer de seizoenen best goed openen (misschien ook omdat je zit te wachten op het nieuwe seizoen, dus dat je sneller tevreden bent) en daarna inzakken.
Ik mis de humor uit de eerste seizoenen best.
pi_131521098
Interessant begin van het nieuwe seizoen.
Ontwikkelingen op vele vlakken. Jax en zijn vrouw, Clay en die marshall, gun-business, nieuwe groep van Bobby..

Ben benieuwd naar het verloop..
pi_131550967
Ik kon echt niet kijken toen die dat biertje ging open maken : :{

En Tig :'(
  woensdag 25 september 2013 @ 14:37:40 #220
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131551831
Als er nog iemand dood gaat wat blijft er dan over. :')

Het hele verhaal maakt mij niet meer uit, gewoon de hoofdrolspeler dood laten gaan de volgende keer en Bobby met zijn nieuwe chapter verder laten zien.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 25 september 2013 @ 15:36:06 #221
177948 Daskaar
cake or death?
pi_131553882
hoooiii
halverwege seizoen 3 was ik de serie zat.
is het de moeite om het volgende seizoen wel te kijken?
pi_131554684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:11 schreef BasvB het volgende:
Ik kon echt niet kijken toen die dat biertje ging open maken : :{

En Tig :'(
Dat was echt sick ja! Walgelijk :D
pi_131554698
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Catkiller het volgende:
Als er nog iemand dood gaat wat blijft er dan over. :')

Het hele verhaal maakt mij niet meer uit, gewoon de hoofdrolspeler dood laten gaan de volgende keer en Bobby met zijn nieuwe chapter verder laten zien.
Is het een nieuwe chapter dan?
pi_131559230
Oh meeen, Tiggie... -O- Verder vind ik het tot nu toe weer veelbelovend.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 25 september 2013 @ 20:25:17 #225
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131564348
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Is het een nieuwe chapter dan?
Nomad charter is hij mee bezig. Hij zei in de vorige aflevering ook dat hij daar 4 mensen voor nodig had die hij de volgende EP vast heeft aangezien er nu al 4 met hem om tafel zaten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 25 september 2013 @ 23:04:21 #226
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131572838
Nero krijgt nog even een moord in de schoenen geschoven
  donderdag 26 september 2013 @ 00:18:39 #227
177948 Daskaar
cake or death?
pi_131575821
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:36 schreef Daskaar het volgende:
hoooiii
halverwege seizoen 3 was ik de serie zat.
is het de moeite om het volgende seizoen wel te kijken?
pi_131576249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:18 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Denk niet dat 't makkelijk te volgen is dan.

Anyway, top aflevering weer. _O_ Die Marshall, WTF :o
pi_131577032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:36 schreef Daskaar het volgende:
hoooiii
halverwege seizoen 3 was ik de serie zat.
is het de moeite om het volgende seizoen wel te kijken?
Gewoon proberen :)

Wat is die exvrouw van Jax trouwens van plan?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_131584691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 06:44 schreef josja het volgende:

[..]

Gewoon proberen :)

Wat is die exvrouw van Jax trouwens van plan?
Samen met zijn huidige vrouw aan het plannen/ploten om de kinderen weg te krijgen bij de licht ongezonde omgeving die een 1% MC vertegenwoordigt.
pi_131585753
De sheriff is echt een totale weirdo en Tigs :'( :'( :'(
pi_131586346
Shit hits the fan all over..
pi_131586863
quote:
Hahaha
Homeboy gorilla walk
pi_131592486
Die homeboy-walk van Jax zorgt regelmatig voor enige lachsalvos in een vrij dramatische serie.
pi_131592633
Hier de aggressieve bro walk:

pi_131592748
http://jaxwalking.tumblr.com/page/7

quote:
Dedicated to documenting the sheer amount of 'tude in Jax Teller's swagger
pi_131769117
Twee kisten voor Phil _O-

Het is heel zielig, maar ik lag echt dubbel :D

Overigens, als dit het hoofdcharter is, dan mogen er wel eens wat mensen opstaan bij de andere charters om het aan te vullen, dit is gewoon zielig.
pi_131769278
Way to go Otto! Fijne aflevering, ben weer helemaal hooked. "This is my boy, George." Heerlijk :D
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:35:59 #241
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131786735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:37 schreef josja het volgende:
Way to go Otto! Fijne aflevering, ben weer helemaal hooked. "This is my boy, George." Heerlijk :D
Whitemen _O_

Erg toffe epi. Had eigenlijk verwacht dat die Marshall in de eind aflevering als een baas de serie zou verlaten, dit zag ik echt niet aankomen :D

(hij trouwens ook niet lol).

The enemy of my enemy, kills me.
pi_131787178
Yes Tig leeft *O* Man dit was briljant , was ook totaal niet wat ik aan zag komen . Otto gewoon een grandioze heldendood
En Sutter op zijn pagina op facebook voordat het gebeurde oh ik hoop dat jullie het blijven volgen, ik was eerst echt overtuigd dat Tig er niet meer was en ik had al zoiets van alsjeblieft niet.
Gelukkig ging het dus zo *O*
pi_131791055
Holy shit. Beste aflevering ooit. Hands down.

Echt geweldig. ^O^
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:42:14 #244
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131792280
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Ludd het volgende:
Holy shit. Beste aflevering ooit. Hands down.

Echt geweldig. ^O^
Hands off :6
pi_131798987
knap dat dit zesde seizoen zo goed is
pi_131799447
Otto was wel een true believer zeg, wat een baas om dan zo er een einde aan te breien.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:14:50 #247
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131800120
Beetje jammer, een potentieel erg goed personage introduceren en het dan op deze manier weer afmaken. Ik weet het niet, vind dit seizoen nog niet erg goed. Wie is de tegenstander nou?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 02:13:46 #248
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131800489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:14 schreef Tweek het volgende:
Beetje jammer, een potentieel erg goed personage introduceren en het dan op deze manier weer afmaken. Ik weet het niet, vind dit seizoen nog niet erg goed. Wie is de tegenstander nou?
De IRA.
Ze houden de haat van het onderzoek op zichzelf (Otto was tenslotte een 1%'r), ze schrijven de handel van de KG9's op het conto van de WhitePower gasten.
Zal mij niets verbazen als dat slagveld zich van SoA gaat verplaatsen naar dezelfde WP's.

IRA/WP die zichzelf van kant maken en SoA die eindelijk het wapengebeuren kan laten varen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 02:33:40 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131800547
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 02:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De IRA.
Ze houden de haat van het onderzoek op zichzelf (Otto was tenslotte een 1%'r), ze schrijven de handel van de KG9's op het conto van de WhitePower gasten.
Zal mij niets verbazen als dat slagveld zich van SoA gaat verplaatsen naar dezelfde WP's.

IRA/WP die zichzelf van kant maken en SoA die eindelijk het wapengebeuren kan laten varen.
Maar daar zijn ze al zolang mee bezig een US marshal die niet geremd is door regels omdat hij voor zich zelf werkt is zoveel uitdagender, en zo werd hij ook neer gezet. Moeilijke boeken lezen etc. Gozer was een uitdaging en ineens weg, riekt naar laatste seizoen van dexter.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 02:36:11 #250
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_131800553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 02:33 schreef Tweek het volgende:

[..]

Maar daar zijn ze al zolang mee bezig een US marshal die niet geremd is door regels omdat hij voor zich zelf werkt is zoveel uitdagender, en zo werd hij ook neer gezet. Moeilijke boeken lezen etc. Gozer was een uitdaging en ineens weg, riekt naar laatste seizoen van dexter.
Waarbij je hier elke 5 minuten een beter script ziet dan in het hele laatste seizoen van Dexter bij elkaar.
Ik weet ook zo snel niet waarom die Marshal er zo snel uitgeschreven is, zoals ik al zei verwachtte ik zelf dat hij pas in de laatste aflevering er aan zou gaan. Of als winnaar het eind in zou luiden.
Waar ze bij Dexter allerlei subplotjes gingen bedenken die nergens heen gingen schaffen ze bij SoA in eens een hoop characters af en focussen ze zich dus op een paar groepen.
SoA, IRA, Cartel, WP, en dan natuurlijk Bobby nog die ergens iets aan het uitvreten is.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:12:38 #251
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131802867
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat is er nou met Tara en Wendy? En Wendy die zegt aangevallen te zijn?

Ik vond dat stuk met Eli die Nero vrijpleit ook wel verrassend
pi_131804025
voelde het al een beetje aankomen toen de sheriff alle info over Toric wilde hebben dat hij er weleens snel uit zou kunnen gaan. Jammer dat ie dood is, dat ie heroine gebruikte etc was achteraf dan ook een overbodige toevoeging. Had zoveel meer mee gedaan kunnen worden. Maar wel eindelijk Otto dood, die gast had elk seizoen maar een kleine rol en steeds dacht je dat het nu wel over en sluiten was, en dan ging ie toch weer door naar een nieuw seizoen.

Oorlog met de IRA vind ik wel mooi, wat stelt die hele IRA nu eigenlijk nog echt voor? Serieuze vraag aangezien die strijd lang niet meer zo hard is als vroeger....

Wel vind ik het jammer dat dat met de Nazi's weer zo makkelijk gaat. Hoe ze er in eerste instantie wegkomen, Jax die ondertussen ook weer verder gaat met andere dingen want: druk. Dat die nazi's tig, juice en die andere knakker makkelijk af kunnen maken met een zeer riskante 'missie', ach dat gaat wel lukken :') . En hoe ze dan terug komen, ze even snel afknallen en dan nog sneller laten lijken dat het een onderlinge ruzie was én dat ze een lading geweren bezitten.... nee dat gaat me toch iets te makkelijk. Maar dat gaat wel vaker in SoA op die manier.

Maar al met al toch een prima aflevering :P
pi_131805722
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:14 schreef Tweek het volgende:
Beetje jammer, een potentieel erg goed personage introduceren en het dan op deze manier weer afmaken. Ik weet het niet, vind dit seizoen nog niet erg goed. Wie is de tegenstander nou?
Dat kwam omdat degene die Toric speelt bij de Vikings serie kwam en het niet meer met het rooster zat , Sutter wilde er op die manier iemand met een knal uit laten gaan.
Hij heeft dat in een interview uitgelegd ( SutterInk op facebook en de site van Sons of Anarchy rulen want ze geven heel veel feedback over de show)

Ze waren meer van plan met hem eerst maar doordat kwam het dus tot dit besluit.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:55:19 #254
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131810507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:12 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar wat is er nou met Tara en Wendy? En Wendy die zegt aangevallen te zijn?

Ik vond dat stuk met Eli die Nero vrijpleit ook wel verrassend
Proberen Jax buitenspel te zitten met betrekking tot de kinderen? Onder andere dus met informatie uit het verleden van geweld wat hij tegen Wendy heeft gebruikt? Ondertussen verzint Wendy het verhaal van dat ze aangevallen is om bij Gemma in de buurt te komen om die voor te houden dat ze nooit de voogdij over de kinderen zou willen, waar ze het in het vorige seizoen nog wel over had.

Dat is wat mij betreft ook wat overbodig zolang Gemma ze Tara en Wendy nooit samen ziet en geen reden heeft om ze hiervan te verdenken, zoals Unser wel deed deze EP. :P

Vraag mij af hoe het nu gaat met dat bewijs in die auto, de moordenaar is dood dus die zal niks meer kunnen bekennen, hopen voor Nero dat er in zijn hotelkamer nog wat te vinden is ofzo.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131810747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Proberen Jax buitenspel te zitten met betrekking tot de kinderen? Onder andere dus met informatie uit het verleden van geweld wat hij tegen Wendy heeft gebruikt? Ondertussen verzint Wendy het verhaal van dat ze aangevallen is om bij Gemma in de buurt te komen om die voor te houden dat ze nooit de voogdij over de kinderen zou willen, waar ze het in het vorige seizoen nog wel over had.

Dat is wat mij betreft ook wat overbodig zolang Gemma ze Tara en Wendy nooit samen ziet en geen reden heeft om ze hiervan te verdenken, zoals Unser wel deed deze EP. :P

Vraag mij af hoe het nu gaat met dat bewijs in die auto, de moordenaar is dood dus die zal niks meer kunnen bekennen, hopen voor Nero dat er in zijn hotelkamer nog wat te vinden is ofzo.
Je hoeft natuurlijk niet de echte moordenaar te vinden voor je iemand kunt laten gaan.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:08:10 #256
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131810827
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet de echte moordenaar te vinden voor je iemand kunt laten gaan.
Nee, maar hoe bepaal je dan hoe het bewijsmateriaal er is gekomen? Hij is misschien iets te enthousiast geweest en heeft er belachelijk veel zooi in gemaakt maar dan nog. We zullen het wel zien volgende week.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131814640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:14 schreef Tweek het volgende:
Wie is de tegenstander nou?
Dat is nou het verhaal van dit seizoen, komt van elke direction
Net als die promo _O_ wordt een goed seizoen no doubt
pi_131817236
Mocht Phil altijd wel :(
Maar half-sack blijft toch de leukste prospect
pi_131818182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:02 schreef planethugo het volgende:
voelde het al een beetje aankomen toen de sheriff alle info over Toric wilde hebben dat hij er weleens snel uit zou kunnen gaan. Jammer dat ie dood is, dat ie heroine gebruikte etc was achteraf dan ook een overbodige toevoeging. Had zoveel meer mee gedaan kunnen worden. Maar wel eindelijk Otto dood, die gast had elk seizoen maar een kleine rol en steeds dacht je dat het nu wel over en sluiten was, en dan ging ie toch weer door naar een nieuw seizoen.

Oorlog met de IRA vind ik wel mooi, wat stelt die hele IRA nu eigenlijk nog echt voor? Serieuze vraag aangezien die strijd lang niet meer zo hard is als vroeger....

Wel vind ik het jammer dat dat met de Nazi's weer zo makkelijk gaat. Hoe ze er in eerste instantie wegkomen, Jax die ondertussen ook weer verder gaat met andere dingen want: druk. Dat die nazi's tig, juice en die andere knakker makkelijk af kunnen maken met een zeer riskante 'missie', ach dat gaat wel lukken :') . En hoe ze dan terug komen, ze even snel afknallen en dan nog sneller laten lijken dat het een onderlinge ruzie was én dat ze een lading geweren bezitten.... nee dat gaat me toch iets te makkelijk. Maar dat gaat wel vaker in SoA op die manier.

Maar al met al toch een prima aflevering :P
In zo'n rustige omgeving met een hele kudde extreem luide motoren aankomen rijden is ook niet zo verstandig als je een element van surprise aan je kant als je een groep bewapende mensen wil ombrengen :P
pi_131821825
Vond die Toric echt een waardeloos personage, dat hebben ze mooi afgerond wat mij betreft :) hoop dat we nog flink wat te zien krijgen van CCH Pounder, dat kan wel een personage worden waar ik voor ga rooten.
pi_131829057
'Your sister's blood tasted as good as her pussy'

Ik moet gewoon hardop lachen _O- Otto is gestorven als een baas
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:11:24 #262
238141 SevD
Boventitel
pi_131831087
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Ludd het volgende:
Holy shit. Beste aflevering ooit. Hands down.

Echt geweldig. ^O^
Eensch. Voor mij zo ongeveer tzelfde niveau als The Red Wedding (GoT), damn.

_O_
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:15:31 #263
238141 SevD
Boventitel
pi_131831207
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Dat is nou het verhaal van dit seizoen, komt van elke direction
Net als die promo _O_ wordt een goed seizoen no doubt
Ik verwacht dat die District Attorney (volgens mij?) wel een grote rol gaat krijgen trouwens. Zij, plus de IRA.
pi_131838878
pi_131839862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:00 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  Redactie Frontpage vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:49:39 #266
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_131860486
Wat een bazenaflevering, en zelfs nog een piepklein rolletje voor Robert 'T-1000' Patrick _O_
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:00:41 #267
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131860902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef BasvB het volgende:
Mocht Phil altijd wel :(
Maar half-sack blijft toch de leukste prospect
Phil was geen prospect meer.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:13:13 #268
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_131861351
Het begint wel flauw te worden dat Tig overal rdelijk mee wegkomt
pi_131861529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het begint wel flauw te worden dat Tig overal rdelijk mee wegkomt
Je weet niet wat voor deal hij heeft gesloten met die negers
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 02:34:51 #270
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_131866390
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef BasvB het volgende:
Mocht Phil altijd wel :(
Maar half-sack blijft toch de leukste prospect
Meest irritante vind ik nog altijd dat we geen prospect hebben zien lid worden. De ceromonie die daarbij hoort zou ik graag willen zien.

Half sack heeft overingens ze hospita afgemaak,daarna zelfmoord gepleegd.
pi_131867101
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 02:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Meest irritante vind ik nog altijd dat we geen prospect hebben zien lid worden. De ceromonie die daarbij hoort zou ik graag willen zien.

Half sack heeft overingens ze hospita afgemaak,daarna zelfmoord gepleegd.
? Hij werd toch gewoon doodgeschoten door Juice?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:27:17 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_131867244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 07:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

? Hij werd toch gewoon doodgeschoten door Juice?
Nee joh, half-sack ging eind seizoen twee al. Toen die gekke Ier het zoontje meenam
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:30:01 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_131867257
Miles werd afgeschoten door juice. Maar dat moest ik ook even opzoeken. Ik wist het hele bestaan niet meer van hem :')
Laffe huichelaar
pi_131867261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:30 schreef timmmmm het volgende:
Miles werd afgeschoten door juice. Maar dat moest ik ook even opzoeken. Ik wist het hele bestaan niet meer van hem :')
Haha, ja ik was ook al aan het googlen. Miles inderdaad. Die twee haalde ik door elkaar, leken ook enigszins op elkaar.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:31:34 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_131867264
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Haha, ja ik was ook al aan het googlen. Miles inderdaad. Die twee haalde ik door elkaar, leken ook enigszins op elkaar.
Half sack was alleen wel awesome
Laffe huichelaar
pi_131867283
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Half sack was alleen wel awesome
Ja zeker, een van de sympathiekere karakters uit de serie.
pi_131941049
Net de laatste gezien. Vond het vrij verrassend dat Toric eraan ging, had wel verwacht dat die het hele seizoen een pain in the ass van de Sons zou blijven. Nu gaat die Patterson daarmee verder, neem ik aan.

Hoe het ook zij, lekkere aflevering.
Amen.
pi_131941433
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja zeker, een van de sympathiekere karakters uit de serie.
Had die niet zelfmoord gepleegd IRL?
  maandag 7 oktober 2013 @ 17:40:30 #279
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131941920
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Had die niet zelfmoord gepleegd IRL?
Nee, was iets vreemds. Zou een bejaarde vrouw hebben vermoord en vervolgens overleden zijn na een sprong uit een hogere verdieping van dat huis. Aannemelijker was dat hij door iemand anders naar beneden was gegooid. Even daarvoor was hij uit de gevangenis vrijgelaten waar hij zat wegens een mishandeling en een inbraak. Was dus gewoon een gaar figuur....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131942246
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, was iets vreemds. Zou een bejaarde vrouw hebben vermoord en vervolgens overleden zijn na een sprong uit een hogere verdieping van dat huis. Aannemelijker was dat hij door iemand anders naar beneden was gegooid. Even daarvoor was hij uit de gevangenis vrijgelaten waar hij zat wegens een mishandeling en een inbraak. Was dus gewoon een gaar figuur....
Jeetje wat een raar verhaal :{ :o

Zou wat dat betreft zo in een aflevering van SoA kunnen :')
pi_131956618
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:13 schreef Jivis het volgende:
Net de laatste gezien. Vond het vrij verrassend dat Toric eraan ging, had wel verwacht dat die het hele seizoen een pain in the ass van de Sons zou blijven. Nu gaat die Patterson daarmee verder, neem ik aan.

Hoe het ook zij, lekkere aflevering.
:') Lekker toepasselijk voor bepaalde karakters.
pi_131961046
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef stijn_ het volgende:

[..]

:') Lekker toepasselijk voor bepaalde karakters.
:D. Nu je het zegt.
Amen.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:44:24 #283
238141 SevD
Boventitel
pi_131998448
WHAT

THE

FUCK

:o :o :o
pi_132001542
Inderdaad What the fuck .

Ik heb gewoon naar mijn tv lopen schreeuwen op het laatst 8)7

Dat was gewoon heftig
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:10:07 #285
238141 SevD
Boventitel
pi_132002551
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
Inderdaad What the fuck .

Ik heb gewoon naar mijn tv lopen schreeuwen op het laatst 8)7

Dat was gewoon heftig
Same here :+
pi_132002706
Vieze smeerlappen die guards, bah bah. Verder, geweldige episode weer, damn!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_132003428
Ben zo benieuwd hoe het nu verder nu moeten we nog een week wachten -O-
pi_132013807
Nu kunnen ze echt beginnen met de verbouwing :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:07:57 #289
238141 SevD
Boventitel
pi_132014132
Als de tafel nog maar heel is -O-
pi_132014369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef SevD het volgende:
Als de tafel nog maar heel is -O-
Ja die tafel is zo vet
pi_132015150
Wow, wéér een top aflevering. Toch wel het beste seizoen tot nu toe vind ik.
pi_132015390
Alle seizoenen binnen 2 weken gekeken, nu helemaal bij tot de aflevering van vandaag.

Wat een enorm toffe serie. Ik mis Opie, wat een gruwelijke scène was dat. ;(
All good things are wild and free.
pi_132015919
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:42 schreef tliciouz het volgende:
Alle seizoenen binnen 2 weken gekeken, nu helemaal bij tot de aflevering van vandaag.

Wat een enorm toffe serie. Ik mis Opie, wat een gruwelijke scène was dat. ;(
Inderdaad. Opie was sowieso super tof. Zonder baar is hij onherkenbaar overigens. :o
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:11:24 #294
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_132019174
Whoah!! :o

Jezus wat een aflevering _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_132022804
Die gevangenisbewaarders hahahha :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:26:46 #296
238141 SevD
Boventitel
pi_132023040
Anarchy Afterword is ook een aanrader trouwens ^O^
pi_132023564
Explosieve aflevering! Erg spannend seizoen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:45:03 #298
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132023928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef Doekje het volgende:
Nu kunnen ze echt beginnen met de verbouwing :P
Dat dacht ik ook meteen. _O- Overigens wel slordig zeg, een pen laten liggen met een klaverblad er op. En ik snap niet wat ze met een biervat moeten als je iedereen die in beeld kwam met drank volgens mij uit een flesje aan het drinken was. :P Ik verwachtte ergens wel dat er zoiets zou gebeuren, omdat ze het voorstel zouden laten weten terwijl allang bekend was dat ze Clay wilden gebruiken in de toekomst.

Weet nu trouwens niet meer of ik Clay moet haten of niet met hoe hij zich nu gedraagt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132041235
Wel een heftig seizoen hoor, wat een aflevering weer :o
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_132045706
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
Die gevangenisbewaarders hahahha :')
Vond ik niet grappig. Dat vind de ergste mensen die er zijn in de serie. Veel erger dan welke crimineel dan ook. Eerder ook al die bewaarder die medeverantwoordelijk was voor de dood van opie. :r Die hebben ze gelukkig in ieder geval te pakken gekregen. Met zijn vrouw erbij als ik het me goed herinner.
pi_132045764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 19:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Vond ik niet grappig. Dat vind de ergste mensen die er zijn in de serie. Veel erger dan welke crimineel dan ook. Eerder ook al die bewaarder die medeverantwoordelijk was voor de dood van opie. :r Die hebben ze gelukkig in ieder geval te pakken gekregen. Met zijn vrouw erbij als ik het me goed herinner.
Ja klopt helemaal zijn varkens maar ik moest wel een beetje gniffelen toen ze beiden daar hun ding deden terwijl Clay en Gemma dat moesten doen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')