abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119561081
Eerlijk.... wie gelooft het dat Leona zoveel meer stemmen heeft dan Sandra?
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:45:53 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_119561263
De ervaring met talentenjachten leert ons het volgende. Op een gegeven moment denkt iedereen dat Sandra toch gaat winnen en de meeste stemmen zult krijgen. Dus gaan ze massaal op iemand anders stemmen. In dit geval Leona. Daarom krijgt ze de meeste stemmen.
Isn't it ironic, don't you think
pi_119561398
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef jcdragon het volgende:
De ervaring met talentenjachten leert ons het volgende. Op een gegeven moment denkt iedereen dat Sandra toch gaat winnen en de meeste stemmen zult krijgen. Dus gaan ze massaal op iemand anders stemmen. In dit geval Leona. Daarom krijgt ze de meeste stemmen.
Dat is wat ze ons doen laten geloven...

Je kunt me hoe dan ook niet vertellen dat straks Sandra eruit ligt voordat ze uberhaupt de finale heeft kunnen aanraken. Dat is wat mij betreft gewoon een Iris vs. Chris, waarbij ze de uitslag zo hebben gemanipuleerd dat het lijkt alsof het heeft spannend was/dicht bij elkaar was. Terwijl eigenlijk Chris gewoon had gewonnen, maar doordat het zo dichtbij elkaar zat (naar de kijker toe) het maar voor lief werd genomen, want 'dat zou best wel kunnen'
pi_119561406
Ik denk niet dat een programma als the voice kan gaan sjoemelen met stemcijfertjes. Daarom denk ik dat jcdragon wel de spijker op zn kop slaat. Misschien voor Sandra goed dat dat nu al gebeurde, dan staat ze de komende 2 weken sterker.
pi_119561477
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 23 november 2012 @ 23:54:49 #6
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_119561624
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Nee :{w
-XOXO- Je maintiendrai
pi_119561663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef z0rz0r het volgende:
of misschien raakt men langzaamaan alweer Sandra moe.
Dat denk ik niet... ze staat al de hele week met haar single bovenaan de download top, met 2 singles in de top 3 en nog voordat ze zong in de uitzending stond haar 3de single in de iTunes top 200.

Daarnaast kun je me niet wijsmaken dat er van die enorme groep downloaders zoveel minder hebben gestemd dan die kleine downloadgroep van Leona. In mijn ogen heeft The Voice te maken met de download / online fanbase controle op internet en snijd het hiermee zichzelf in de vingers
pi_119561710
De oorzaken op een rij
1. Boringgehalte Sandra's stem en performance blijven hoog
2. De bijna evenveel Leona-fans raken in paniek omdat Leona 3e stond in de ranking
3. Ze vinden Sandra al een ster - 'huh, was zij niet de gast-performance die ontbrak?'
pi_119561813
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:57 schreef JRRY het volgende:
De oorzaken op een rij
1. Boringgehalte Sandra's stem en performance blijven hoog
2. De bijna evenveel Leona-fans raken in paniek omdat Leona 3e stond in de ranking
3. Ze vinden Sandra al een ster - 'huh, was zij niet de gast-performance die ontbrak?'
Punt 2 is de reden waardoor ik deze uitslag en percentages wel geloof.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_119562865
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
dag
pi_119563009
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.
pi_119563082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:37 schreef miep63 het volgende:

[..]

Ja maar, Leona en Barbara kunnen ook heel goed zingen. Barbara vond ik zelf persoonlijk de beste vanavond.
Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.
pi_119563112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:33 schreef Peter het volgende:
Sandra komt heel koel over en heeft nu al meer succes dan de vorige winnaars bij elkaar. Leona heeft de gunfactor heel erg. Barbara ook.
Dat 'koele' van Sandra irriteert mij mateloos. Ook vind ik dat er een enige vorm van arrogantie / naast de schoenen lopen in zit bij Sandra. Barbara eigenlijk ook een beetje. Leona niet, die is nog bescheiden. Misschien weer iets te.
pi_119563351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:40 schreef JRRY het volgende:

[..]

Nee, dat dikke schaap kan beter meedoen met een na-aap show. Ze zingt alleen maar Adele of verwanten.
Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.
pi_119563695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:49 schreef miep63 het volgende:

[..]

Als zij die nummers van Adele mooi kan zingen, heb ik daar geen moeite mee. Of ze nou dik of dun is, als ze maar goed kan zingen.
Ze onderscheidt zich niet.
  zaterdag 24 november 2012 @ 01:16:59 #16
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_119564038
Leona kreeg de 'Aw, ze is ziek' kaart toegeworpen en haar fans werden ook nog eens extra aangemoedigd om te stemmen door haar lagere cijfers. Ik denk dat dit ook meteen de laatste keer was dat Leona qua stemmen bovenaan stond, omdat het een duidelijk signaal was richting Sandra fans en de meer 'casual' stemmers dat het onwijze succes van Sandra qua verkopen en airplay haar niet automatisch veilig zullen stellen tot in de finale.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_119564280
Ik zeg marketingtrucje *O* ...

Nu zullen mensen gaan praten over "die ene die Sandra misschien wel gaat verslaan". Want door alle aandacht op de strijd tussen Leona en Sandra wordt het voor de mensen spannend. Die gaan kijken en stemmen, wat meer geld betekend *O* .
pi_119564326
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
dag
pi_119565349
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Peter het volgende:
Neem aan dat een notaris niet meewerkt aan trucjes...
Dat.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119566304
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:49 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dat is wat ze ons doen laten geloven...

Je kunt me hoe dan ook niet vertellen dat straks Sandra eruit ligt voordat ze uberhaupt de finale heeft kunnen aanraken. Dat is wat mij betreft gewoon een Iris vs. Chris, waarbij ze de uitslag zo hebben gemanipuleerd dat het lijkt alsof het heeft spannend was/dicht bij elkaar was. Terwijl eigenlijk Chris gewoon had gewonnen, maar doordat het zo dichtbij elkaar zat (naar de kijker toe) het maar voor lief werd genomen, want 'dat zou best wel kunnen'
Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.
Nou heeft Charly gewonnen?

Ik geloof er niks van dat die cijfers niet kloppen :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_119566826
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heel veel mensen waren aan het gillen dat Charly zou winnen, want oeh oeh dat wilde John.
Nou heeft Charly gewonnen?

Ik geloof er niks van dat die cijfers niet kloppen :N
Charly heeft verloren omdat er iemand rondom The Voice had gepraat. Charly moest eigenlijk winnen, dat merk je nu nog steeds aan van alles. In de 2 weken voordat hij eruit ging kwam het bericht naar buiten dat Charly zou en moest winnen. Dat werd ondersteund met extra publiciteit rondom hem, die verder niks met The Voice had te maken. Toen dat gerucht opeens zo hevig werd ging hij er 'plotseling' uit.

Chris bleef toen over in het team. Een sterke naam omdat hij het ook goed deed in de hitlijsten. Er is echter een probleempje met Chris... het is namelijk de broer van Lisa Lois, de winnares van een andere talentenjacht(X Factor). En het verhaal van broer/zus die ieder een andere talentenjacht won hadden we het jaar daarvoor al bij The Voice, namelijk met Ben en Dean(The Voice en Popstars). dat zou voor het buitenland(en weet ik veel wat nog meer) niet interessant zijn.

Chris verkocht echter als een gek zijn singles en doordat de verkopen van die singles dubbel telde zou er een wonder moeten geschiedde mocht hij niet verliezen. Maar hij mocht niet winnen vanwege dat broer/zus-gedoe. Wat je dan krijgt is dat Erwin, Paul en Iris overblijven. Paul zou sowieso niet interessant zijn om te winnen, want hij is dan wel een entertainer maar zingen kan hij niet. Erwin zat al in het vak, is te oud om als winnaar uit de bus te komen(niet interessant genoeg voor de doelgroep). De jonge Iris (die dus 'nog kan groeien') met haar harp blijft over.

Iris was dus het meest interessant om te winnen en dat gebeurde dus ook. Alleen het verschil in percentage tussen Chris en Iris was enorm klein (49-51). Je kan het namelijk niet maken dat het verschil tussen de publieksfavoriet en een saaie kandidaat een groter verschil zullen hebben. Chris mocht niet winnen, dus zo leek het nog alsof er veel gestemd was voor het harpmeisje.

Er was alleen ene fout gemaakt door Iris te laten winnen. Iris was namelijk voor het publiek niet interessant genoeg. Ze had geen hit gescoord tijdens en na The Voice. Iets wat bij Chris wel gebeurde. Dan kom je weer uit bij Charly... Charly heeft sinds zijn deelname aan The Voice de stempel "Deelnemer aan The Voice" meegekregen. Terwijl hij daarvoor "dat mannetje uit de musicals" was.

Charly had moeten winnen. Als Iris echt eerlijk had gewonnen zou ze namelijk wel door John de Mol keihard de aandacht in worden gepushed. Iris is echter nooit echt blijven hangen bij het publiek zoals ze ons willen laten geloven.

Geloof me... er is tijdens die roddels rondom Charly flink wat paniekvoetbal gespeeld :D !
pi_119566871
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:45 schreef iBenny het volgende:

Als Iris echt eerlijk had gewonnen zou ze namelijk wel door John de Mol keihard de aandacht in worden gepushed.

Mwah, als hij er weinig potentie in zag (hij kiest de winnaar niet), dan hoeft hij dat niet extra te promoten, waste of time :)

quote:
Iris was namelijk voor het publiek niet interessant genoeg
Als ze écht niet interessant was, dan had men thuis toch niet eeuwig zoveel gestemd dat ze het zo ver tot het einde schopte?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 10:49:46 #23
9859 crew  Karina
Woman
pi_119566892
Misschien heeft Leona een fanbase opgetrommeld om massaal te stemmen? Ik vond het ook nogal opvallend. Of er gerommeld wordt met de stemmen, ik weet het niet, wat zou het voordeel zijn om Leona te laten winnen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119566897
Overigens kun je dat sjabloon van Charly vs. Chris ook over dat van Leona vs. Sandra leggen.

Sandra verkoopt en dat kan uitgemolken worden in de media, terwijl Leona de media in wordt gepushed met berichten dat ze stiekem is getrouwd, opgetreden heeft met Trijntje en nu opeens de grote favoriet is binnen het team. Allemaal extra aandacht, want het zou wel eens extra spannend kunnen zijn wie er in dat team gaat winnen.

Extra aandacht = extra kijkers = extra stemmen.

...kortgezegd... houd je ogen open :D
pi_119566914
Leona is toch een bekende voor de halve musical-theater wereld? Die heeft genoeg mensen achter zich, en daarbij zong ze als een malle vorige keer :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')