abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119820971
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik óók jammer vind is dat natrappen naar de facebookgroep.
Dat verbaast me niets eigenlijk. Als eerst het omgekeerde gebeurt dan kun je iets dergelijks verwachten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119821041
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat verbaast me niets eigenlijk. Als eerst het omgekeerde gebeurt dan kun je iets dergelijks verwachten.
En waar doel je dan op? Je vete met Weissman? Ik geloof dat verder niemand daar problemen met je had, sterker nog, je ging er na wat goédbedoelde posts die je op één of andere manier totaal verkeerd interpreteerde zelf stampvoetend weg, de paar mensen die in het draadje aanwezig waren in verbazing achterlatend.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 1 december 2012 @ 20:11:02 #253
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_119821065
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

O God, jullie ook al? Het is een virus wat rondwaart. Eerst begin je ALLES wat je leest letterlijk te nemen en daarna schuifel je door de straten van een middelgrote stad om mensen die zich grapjes permitteren te verorberen.

*checkt vluchten naar Malta*
Schat, boek ook maar gelijk een ticket voor mij. Lijkt me gezellig :)
pi_119822590
Nou nou wat een gezeik zeg, nu ben ik nieuw, lurk maar n beetje mee omdat ik druk ben met verhuizen maar komop zeg wat een gezeik om niks. Kan me best voorstellen dat niet iedereen elkaar lief vind maar verder?

En meets voor de elite? Nou als ik mn huus ooit af krijg organiseer ik n meet, das gratis! Of hooguit ff wat te knagen meenemen. Das te betalen toch?
pi_119822655
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 december 2012 20:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En waar doel je dan op? Je vete met Weissman? Ik geloof dat verder niemand daar problemen met je had, sterker nog, je ging er na wat goédbedoelde posts die je op één of andere manier totaal verkeerd interpreteerde zelf stampvoetend weg, de paar mensen die in het draadje aanwezig waren in verbazing achterlatend.
Ik liep toch de sfeer te verpesten dus het zal niet zo'n grote issue zijn geweest.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119822937
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:02 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik liep toch de sfeer te verpesten dus het zal niet zo'n grote issue zijn geweest.
Als je dat soms denkt dan wil ik je nu zeggen dat dat echt niet het geval is geweest. Hoe kom je bij die gedachtegang? Ik heb niks verpestends van jou meegekregen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:11:21 #257
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_119822992
Ik ben benieuwd wanneer het gaat sneeuwen en vriezen en wie er met me buiten wil spelen...
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  zaterdag 1 december 2012 @ 21:12:36 #258
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_119823034
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:11 schreef Retronix het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer het gaat sneeuwen en vriezen en wie er met me buiten wil spelen...
When hell freezes over :P (grapje, zulk weer zal er wel binnenkort zijn. Als je dan maar wel warme chocomel hebt voor op te warmen!)
pi_119824426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je dat soms denkt dan wil ik je nu zeggen dat dat echt niet het geval is geweest. Hoe kom je bij die gedachtegang? Ik heb niks verpestends van jou meegekregen.
Er werd naar me uitgehaald toen ik wat over Weissman zei. Ik ga trouwens geen namen noemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Comp_Lex op 01-12-2012 22:20:35 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 1 december 2012 @ 22:34:13 #260
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_119826519
pi_119828845
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er werd naar me uitgehaald toen ik wat over Weissman zei. Ik ga trouwens geen namen noemen.
Het is maar wat je 'uithalen' noemt. Mensen mogen toch best hun mening geven en ik ervaarde het als dat jij weinig kan hebben als het over puntjes van kritiek gaat.
pi_119829464
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 23:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het is maar wat je 'uithalen' noemt. Mensen mogen toch best hun mening geven en ik ervaarde het als dat jij weinig kan hebben als het over puntjes van kritiek gaat.
Ik heb geen kritiek gezien. Ik was verder ook al in een slechte bui.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 2 december 2012 @ 00:05:07 #263
174940 W00fer
Maar echt
pi_119829600
Ik ben het wel eens met een aantal in dit topic. Facebook groep vind ik moeilijk te doorgronden, velen lijken elkaar al goed te kennen en ik begreep van een meet die ik bijwoonde dat er ook wat onderling geneuzel was. Lijkt wel op de 18-25 meetgroep (al wordt daar nu nauwelijks meer gemeet omdat de harde kern niets meer doet door dat geneuzel).

Terug naar de kern -> het meeten!
Geef aan of je kan of niet, en misschien is in veel gevallen een nee.

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 02-12-2012 00:13:45 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_119829655
En als dat gedoe met Weissman de kritiek was => daardoor ben ik niet vertrokken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119829861
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb geen kritiek gezien. Ik was verder ook al in een slechte bui.
Kritiek was dat jij je erg negatief opstelde (vooral tov Weissman) en dat jij zelf weinig initiatief nam. Die houding vond ik iig weinig uitnodigend voor een meet en dat heb ik je laten weten.

Jij reageerde mi nogal snel op je teentjes getrapt, vooral door jezelf gelijk te verwijderen. Was nergens voor nodig als je het mij vraagt.
pi_119830072
Neemt niet weg Comp_Lex, dat je wat mij betreft nog steeds welkom bent in de groep.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 december 2012 @ 00:25:09 #267
372203 LaPeach
Peaches & Cream
pi_119830188
Wie met 1 vinger naar een ander wijst, wijst met 3 vingers naar zichzelf O-)

Misschien eerst bij jezelf te raden gaan..
Wat mij betreft mag dit gezeur wel klaar zijn nu, heb er echt wel genoeg van

wat al eerder aangehaald werd terug naar de kern, het idee waar het mee begonnen is
There is nothing permanent except change.
pi_119830423
Ja, ik houd mijn mond weer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119830633
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 21:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er werd naar me uitgehaald toen ik wat over Weissman zei. Ik ga trouwens geen namen noemen.
Ik heb het gesprek hier open voor me staan, want ik moest het even terugzoeken. Nu zou ik het rechtstreeks kunnen copy/pasten met wat doorgehaalde namen, maar dat lijkt me verder niet wenselijk.

Je begint door te mopperen dat er geen animo voor je meet is, ik reageer daarop omdat ik hier in het topic zie dat Weissman zijn - welgemeende, en daar ben ik heilig van overtuigd - hulp aanbiedt met het opzetten daarvan en vervolgens begin jij erover dat Weissman een probleem met jou heeft. Jij maakt een hoop verwijten richting hem verder terwijl niemand er benul van heeft wat er nu zoal gaande is. Ik maak een geintje her en der, El_Thijs en Sekhmet zijn op dit punt aan het nuanceren. Zit verder geen GREINTJE kwaad bij. Twee van de meest zachtaardige(!) fok-users die ik ken trouwens, maar dat terzijde.

Jij - getriggered door God mag weten wat - loopt hier op dit punt rood aan van woede en dat druipt ook echt van je postings af. En op dat punt oppert Sekhmet dat je houding nu niet echt uitnodigt voor een gezellige meet. That's it!!! :D

En vervolgens verlaat een buiten zinnen van woede zijnde Comp_Lex, wentelend in zelfmedelijden het gesprek.

En dát noem jij uithalen? Ik wens je oprecht veel sterkte in je leven, man. Je gaat het hard nodig hebben. :{
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119830830
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:25 schreef LaPeach het volgende:
Wie met 1 vinger naar een ander wijst, wijst met 3 vingers naar zichzelf O-)

Verklaar jezelf eens voor een keertje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119830883
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik wens je oprecht veel sterkte in je leven, man. Je gaat het hard nodig hebben. :{
Even los van wie gelijk heeft en wat ook. Dit soort opmerkingen, dit nodigt mij en ik denk een aantal anderen, nou niet echt uit om naar meets te gaan.

Ik heb dit soort opmerkingen vaker voorbij zien komen en dat werkt nou niet echt uitnodigend.

Ik ken niemand uit deze reeks, maar heb eerder al een keer opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen een tijd terug, terwijl ik op een normale manier iets zei.

Een aantal mensen hier, hoe goed hun bedoelingen ook mogen zijn, komen gewoon elitair over alsof dit hun reeks is en dat nieuwkomers maar in hun handjes mogen knijpen om bij een meet te mogen zijn.

En dit gaat dan niet eens over een paar dagen geleden, maar al een paar weken geleden toen ik hier net kwam kijken.

Het doel van dit topic was volgens mij nieuwe mensen leren kennen, maar de vaste kern die al wat langer meedraait, geven mensen hier nou niet echt een warm welkom van goh leuk nieuwe gezichten gezellig.

Erg jammer.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119831009
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 00:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Even los van wie gelijk heeft en wat ook. Dit soort opmerkingen, dit nodigt mij en ik denk een aantal anderen, nou niet echt uit om naar meets te gaan.

Ik heb dit soort opmerkingen vaker voorbij zien komen en dat werkt nou niet echt uitnodigend.

Ik ken niemand uit deze reeks, maar heb eerder al een keer opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen een tijd terug, terwijl ik op een normale manier iets zei.

Een aantal mensen hier, hoe goed hun bedoelingen ook mogen zijn, komen gewoon elitair over alsof dit hun reeks is en dat nieuwkomers maar in hun handjes mogen knijpen om bij een meet te mogen zijn.

En dit gaat dan niet eens over een paar dagen geleden, maar al een paar weken geleden toen ik hier net kwam kijken.

Het doel van dit topic was volgens mij nieuwe mensen leren kennen, maar de vaste kern die al wat langer meedraait, geven mensen hier nou niet echt een warm welkom van goh leuk nieuwe gezichten gezellig.

Erg jammer.
Ik snap je punt, en ik vind het zelf ook erg leuk om mensen te leren kennen. Ik draai zelf ook al wat langer mee, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet waardeer om nieuwe mensen te leren kennen of te ontmoeten. Wat mij betreft is iedereen welkom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 december 2012 @ 01:04:27 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119831081
Volgens mij.. ik neem tenminste aan dat men naar de vaste kern refereert als weismann en hungry joe.. die zeggen altijd dat ze gaarg nieuwe mensen willen ontmoeten. Ook als er een kleine oneinigheid is met mensen blijven ze altijd zeggen dat ze ze willen ontmoeten en dat iedereen welkom is.
pi_119831100
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb het gesprek hier open voor me staan, want ik moest het even terugzoeken. Nu zou ik het rechtstreeks kunnen copy/pasten met wat doorgehaalde namen, maar dat lijkt me verder niet wenselijk.

Je begint door te mopperen dat er geen animo voor je meet is, ik reageer daarop omdat ik hier in het topic zie dat Weissman zijn - welgemeende, en daar ben ik heilig van overtuigd - hulp aanbiedt met het opzetten daarvan en vervolgens begin jij erover dat Weissman een probleem met jou heeft. Jij maakt een hoop verwijten richting hem verder terwijl niemand er benul van heeft wat er nu zoal gaande is. Ik maak een geintje her en der, El_Thijs en Sekhmet zijn op dit punt aan het nuanceren. Zit verder geen GREINTJE kwaad bij. Twee van de meest zachtaardige(!) fok-users die ik ken trouwens, maar dat terzijde.

Jij - getriggered door God mag weten wat - loopt hier op dit punt rood aan van woede en dat druipt ook echt van je postings af. En op dat punt oppert Sekhmet dat je houding nu niet echt uitnodigt voor een gezellige meet. That's it!!! :D

En vervolgens verlaat een buiten zinnen van woede zijnde Comp_Lex, wentelend in zelfmedelijden het gesprek.

En dát noem jij uithalen? Ik wens je oprecht veel sterkte in je leven, man. Je gaat het hard nodig hebben. :{
Ik was al kwaad, anders had ik de hulp van Weissman wel aanvaard. Sekhmets statement geeft aan dat het puur aan mij ligt, terwijl ik weet dat dat niet zo is. Het is Weissmans houding richting anderen dat de boel loopt te verprutsen.
Als hij zegt dat ik al mijn problemen verzin, dat ik onzin uitkraam en letterlijk tegen me zegt dat ik op moet donderen uit topics, dan is het natuurlijk gedaan met de pret. Daarnaast loopt hij ook wat te trollen en moet er weer een paar keer ingegrepen worden door Re. Dat trollen vind ik het minst erg trouwens. Jullie mogen mij vertellen wat er onzettend grappig is aan deze "grapjes" van Weissman. Persoonlijk ben ik bloedserieus wanneer het over mijn problemen gaat. Ik probeer me tegenwoordig wat in te houden, maar ik wil wel eens een ervaring, een beschrijving of een idee posten.
Maar goed, ik was op dit punt natuurlijk al kwaad en als er dan verder gezegd wordt dat ik "mijn hoogdravende toontje moet verlagen" (oftewel mijn muil moet houden) en er verder dingen gezegd worden waarbij ik het idee krijgt dat ik het allemaal veroorzaakt heb, dan vertrek ik.
Ik wil heel graag gezellig, sociaal en makkelijk benaderbaar zijn. Ik heb misschien wat issues, maar ik ben graag onder de mensen en ik sta absoluut open voor nieuwe contacten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119831342
Ik word binnenkort 25 (over 9 maanden :P).

Zijn er nog mensen in Rotterdam die een keer wat gezelligs willen doen, zoals naar de kroeg, film, ofzo? :)
Nosce te ipsum.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')