abonnement Unibet Coolblue
pi_119539953


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | İ 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 27-11-2012 01:01:36 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119540045
Nog een nieuw deel! :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ja, plots, want TNT kon er al sinds 9 nov geen melding van maken dat ie er was.
Vreemd... Maar mooi dat hij er is!
pi_119540086
Haha mijne is helemaal slecht. Zelfs vergeten het nummer van de topicreeks te wijzigen.
pi_119540146
unky_fart
What do I smell here?

quote:

Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Importbelasting, DHL?

Chinese Air registered. Geen importbelasting

heb je nog aangepaste factuurbedrag en omschrijving laten maken of alles gewoon standaard gelaten?
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:28:19 #5
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119540320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef vuurpaard66 het volgende:
unky_fart
What do I smell here?

quote:

Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Importbelasting, DHL?

Chinese Air registered. Geen importbelasting

heb je nog aangepaste factuurbedrag en omschrijving laten maken of alles gewoon standaard gelaten?
Heb het standaard gelaten. Volgens het pakje zat er voor 80 dollar aan 'tools' in. Klopt ook wel, beetje, als je er goed naar kijkt, soort van ;)
pi_119540336
Ik heb er nog geen... :'(

Shiznuts, jij vroeg je NL trackingnummer op via de telefoon? Hoe doe je dat, want PostNLWebcare heeft het blijkbaar te druk om mijn vragen te beantwoorden..
pi_119540341
Vaag dan als er 80 dollar op staat en niemand bekommert zich over de importbelasting.

Mijne ging via Brussel, DHL. Belgen zijn altijd van die mierenneukers als het op regeltjes aankomt. Als hij niet via België ging misschien ook geen import tax. Snap niet dat Het van Frankfurt naar Brussel gaat en dan pas naar Eindhoven.

Normaal met DHL gaat het via Leipzig en dan direct naar Eindhoven. Grr ik wil mijn 25 euro terug. :7
pi_119540413
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb er nog geen... :'(

Shiznuts, jij vroeg je NL trackingnummer op via de telefoon? Hoe doe je dat, want PostNLWebcare heeft het blijkbaar te druk om mijn vragen te beantwoorden..
0900-0570. Wel ff 45 cent per minuut
pi_119540451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Tonkey het volgende:

[..]

0900-0570. Wel ff 45 cent per minuut
Oke, thanks.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:33:20 #10
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119540475
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb er nog geen... :'(

Shiznuts, jij vroeg je NL trackingnummer op via de telefoon? Hoe doe je dat, want PostNLWebcare heeft het blijkbaar te druk om mijn vragen te beantwoorden..
Ik zit in Oostenrijk dus dat wordt lastig te zeggen. :P En hier gaat volgens mij alles analoog en met de hand en briefjes. Want mijn trackstatus krijgt nevernooit geen update nadat het China verlaten heeft. Bij de N002 van m'n zusje staat er wel mooi 'delivered'.

Ik wacht het altijd rustig af zonder tracking te checken. Wil alleen weten of mijn nummer daadwerkelijk in het systeem zit en als het echt al drie weken duurt ofzo (vaak niet, maar laatst met een headphone bijvoorbeeld, waar iets mis was gegaan en teruggestuurd was naar afzender wel) dan kijk ik eens wat de status zegt. Verder dus: sit 'n wait. Maar je kunt inderdaad in NL en 3S-code aanvragen over de telefoon of een persoonlijk bericht sturen via Twitter naar ze.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119540522
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Oke, thanks.
Als je een code krijgt, even melden welke datum het pakket china verlaten heeft. Dan weet ik of het de moeite is ook te bellen :+
pi_119540569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Als je een code krijgt, even melden welke datum het pakket china verlaten heeft. Dan weet ik of het de moeite is ook te bellen :+
Pakket was de 19e in Nederland, inmiddels de 23e dus moet toch een keer m'n huisje bereiken lijkt me.

Edit: PostNLWebcare is ook niet meer beschikbaar op Twitter, een storing blijkbaar..
pi_119540721
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Pakket was de 19e in Nederland, inmiddels de 23e dus moet toch een keer m'n huisje bereiken lijkt me.

Edit: PostNLWebcare is ook niet meer beschikbaar op Twitter, een storing blijkbaar..
Dan lig je heel ver voor :P Bij mij is het stil nadat het pakket de 14e richting nl is gestuurd...
pi_119540834
Oke, lol, belt de postbode ook net toevallig aan, m'n Neo is dan gearriveerd! *O*

Wel ff 20 euro mogen lappen voor die f*cking belasting etc...
Heb ik weer :(

Edit: Wel ideaal dat de waarde als 50$ is genoteerd, zo'n 38¤, maar 8 euro aan belasting gelukkig.
pi_119540935
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
Oke, lol, belt de postbode ook net toevallig aan, m'n Neo is dan gearriveerd! *O*

Wel ff 20 euro mogen lappen voor die f*cking belasting etc...
Heb ik weer :(

Edit: Wel ideaal dat de waarde als 50$ is genoteerd, zo'n 38¤, maar 8 euro aan belasting gelukkig.
Dat kan in tijd ook schelen, als ze het pakket eruit pakket ben je zo een week verder. En een rekening erbij dus... Maar de Nederlandse burger bedankt je :+
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:45:29 #16
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119540942
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
Oke, lol, belt de postbode ook net toevallig aan, m'n Neo is dan gearriveerd! *O*

Wel ff 20 euro mogen lappen voor die f*cking belasting etc...
Heb ik weer :(

Edit: Wel ideaal dat de waarde als 50$ is genoteerd, zo'n 38¤, maar 8 euro aan belasting gelukkig.
Oi. ;( Nou ja, beter een smartphone in de hand, dan tien in China, moet je maar denken.

Congrats i.i.g. met het krijgen van je smartphone. Enjoy. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119541026
Ach ja, eerste keer dat me dit pas overkomt, zat er een keer aan te komen dan.

Thanks! Vanavond eens ff rooten en flashen dat ding :)
pi_119542008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef funky_fart het volgende:
quote: Op vrijdag 23 november 2012 15:23 schreef vuurpaard66 het volgende:unky_fart What do I smell here? quote: Op vrijdag 23 november 2012 15:06 schreef Xenorium het volgende:[..]Importbelasting, DHL?Chinese Air registered. Geen importbelasting heb je nog aangepaste factuurbedrag en omschrijving laten maken of alles gewoon standaard gelaten?Heb het standaard gelaten. Volgens het pakje zat er voor 80 dollar aan 'tools' in. Klopt ook wel, beetje, als je er goed naar kijkt, soort van
netjes hoor..have fun en hoor graag hoe root en overige acties zijn verlopen..zal vast niet zo moeilijk zijn als het lijkt :?
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:21:34 #19
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119542181
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:15 schreef vuurpaard66 het volgende:

[..]

netjes hoor..have fun en hoor graag hoe root en overige acties zijn verlopen..zal vast niet zo moeilijk zijn als het lijkt :?
Thanx! Kom er later op terug, nu eerst klooien :)

TO ALL: Is die stockrom T12 nu een aanrader of niet? Ben net van 9 naar 10 gegaan, voordat ik ga rooten misschien handiger als ik nu ook meteen naar 12 ga?
pi_119542391
Ik zou gelijk naar T12 gaan. Dan rooten en Gapps flashen, denk alleen dat je Gapps niet kan flashen zonder mijn custom CWM recovery.

Ik neem aan dat je een goed werkende Google playstore wilt hebben.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:29:50 #21
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119542447
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:28 schreef Xenorium het volgende:
Ik zou gelijk naar T12 gaan. Dan rooten en Gapps flashen, denk alleen dat je Gapps niet kan flashen zonder mijn custom CWM recovery.

Ik neem aan dat je een goed werkende Google playstore wilt hebben.
ja, wil ik graag. wanneer is beste moment om die CWM erop te gooien?
pi_119542520
Staat in die tut van Downstar toch allemaal?
Topic 7 was dat.
  vrijdag 23 november 2012 @ 16:35:17 #23
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119542624
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Staat in die tut van Downstar toch allemaal?
Topic 7 was dat.
Wel van 9 naar 10 ja. En ik vind in topic 7 een aangepaste zip van versie 12 die vanuit CWM te flashen is. Nu nog even de originele, speurwerkje...

ps: Have mercy with me! Dit is voor het eerst dat ik een android toestel vasthoud zo'n beetje, dus ik ben traag en twijfelachtig, wil niks vern3uken :W
pi_119542793
Van 9 naar 10, 10 naar 12, 9 naar 12, gaat allemaal hetzelfde ;)

Die batterij is trouwens wel lachwekkend ja, ding staat op 8% (uit de doos), dus leg hem aan de lader.
Is ie meteen 57% _O-
pi_119543043
Mijne werkt nu perfect in T12 ROM. Al 1 dag en 14 uur, nog 15% accu over en de hele tijd is wifi aangeweest.

Anyway gewoon upgraden naar T12, daarna rooten en die mobileuncletools en dan de CWMR van mij erop flashen, gapps installeren via CWMR en gaan met die banaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')