Mjah behoud liever orgineel maar mss wel handig om ze alle twee te doen, 1 voor tel en 1 voor archiefquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Knip ze gewoon zelf
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Hij blijft lekker M.I. die #54
Wat een pareltje
Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten.quote:01. Gentalica - Trip and Ride
02. Alphaverb - We All Shall Fall
03. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
04. D-Block & S-te-Fan - Keep It Coming (Alphaverb XQ Edit)
05. Alphaverb - Still Here (Gentalica Remix)
06. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
07. Alphaverb - The Otherside
08. Alphaverb - Get On The Floor
09. Alphaverb ft. The Digital Society - 10011010001
10. Alphaverb - Realization of a Dream (Original Waltz Mix)
11. Alphaverb & Luna - No Turning Back
12. Hardstyle Mafia - Heaven Above (Alphaverb 2012 Rework)
13. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
14. Alphaverb - Hands Up for the Greatest Magic on Earth (Mashup)
15. Alphaverb ft. MC Fixout - Typically White
16. Alphaverb ft. MC DL! - Right..!?
17. KloneZ vs Busho - Wreak Havoc (Alphaverb Re-venge-mix)
18. The Machine ft. Alphaverb - Enjoy
19. Alphaverb - Klubbsound
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij houdt ie wel van klassiekersSc0tTy
Kiss the sound!Welke set is dat ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nadat ik deze van jou zag op FB, gelijk even deze set gaan luisteren:
[..]
Zulks een fijne muziek hè. Kan ik echt van genieten.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?Sethje
Notoire betweterZe hebben hem op de open air ook een keer gedraaidquote:Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviewsSc0tTy
Kiss the sound!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?Geweldig! Mijn dag is weer helemaal goed.quote:538 twitter
Wat een rammer! Year Of Summer van @wildstyleznl ft @Nielsgeusebroek is de nieuwe #DanceSmash op #538radio!
Voltreffer
A.F.C.A.Waar hopen jullie morgen op?
Ik hoop op:
- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!Deeltjesversneller
v0lg je dr0mendat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
live optreden van Niels Geuzenbroekem-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamineQ-Base 2007
Die set van Tatanka en Activator toen in de hangar-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------En vorig jaar Coone met The Opposhits.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat zei ik ook al ja, zie het wel gebeuren. hadden db en stf dat niet ook een keer?Sethje
Notoire betweterzon vette vocals van die gastenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Net End of Watch gekeken ( ), intro liedje:
just like thatHaha echt he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef Voltreffer het volgende:
Waar hopen jullie morgen op?
Ik hoop op:
- een suprise visit van Heady, even lekker rammen op zijn laatste knallers
- live optreden van Niels Geuzenbroek! Zou het echt helemaal te gek vinden als hij even z'n Wooohohooooooo live kwam doen. Zit hele dagen in mn hoofd, wat een rammer!
- Hopelijk een sitdown momentje of 5!
- Hopelijk geen oude platen, daar zit niet echt die feeling in zeg maar, dat leuke poing dingetje
- niet te veel van die gasten die los gaan en zweten enzo. Hopelijk kan iedereen gewoon lekker stilstaan en mooi een filmpie maken!
Opzich baal ik niet dat ik niet ga, aan de andere kant weer wel. Altijd als ik beslis een feestje over te slaan blijft het toch kriebelen.
Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviewsEn daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Een producer moet natuurlijk helemaal niets. Dus die vicieuze cirkel heeft hij/zij toch echt helemaal zelf in de hand. Als hij echt geld te kort komt kan hij ook op andere manieren aan geld komen zonder dat je leven een grote hoop stress wordt. Je zou ook kunnen gaan werken bijvoorbeeld, heee dat is een gek idee! In het ergste geval staan je producties op een laag pitje, so what?
In principe zie je dit overal wel: Een artiest is onbekend, komt met een aantal zéér goede producties op de proppen, wordt bekend en krijgt boekingen. Vervolgens wordt er kwantiteit over kwantiteit gekozen en neemt de kwaliteit van de producties af (Een uitzondering daargelaten). Naar mijn idee worden ze door het publiek toch wel een beetje gedwongen het op deze manier te doen. Het verwachtingspatroon van elke zoveel tijd een nieuwe track.Ja, mensen downloaden al muziek sinds Kazaa. Maar downloaden is steeds "makkelijker" geworden. Hiermee bedoel ik dat er véél meer manieren zijn om muziek te downloaden, zonder virussen, zoals dit bij Kazaa wel het geval was.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Wat kennelijk het grootste probleem hier is: Dance muziek verkoopt steeds minder & artiesten krijgen relatief minder inkomsten. Feitelijk krijgen ze dus minder betaald voor dezelfde hoeveelheid werk.
Knap lullig inderdaad! Ik vraag me alleen af of dat komt door de redenen die hierboven staan. Mensen downloaden al muziek sinds Kazaa, en dat is volgens mij in de loop der jaren alleen maar minder geworden. Las ook daar in de reacties:
Ook is de populariteit van het dance genre (en alles wat daar omheen zit) enorm gestegen. Meer "potentiële kopers" die dus gewoon even een trackje/album downloaden.Wat ik persoonlijk echt schijt irritant vind, is die album samplers na een album. Eerst komt het album met "radio edits" (die naam alleen al ), vervolgens elke x weken een sampler met 2 volledige tracks. Ook een probleem voor opkomende DJ's: Omdat het album overal al gratis te downloaden is (illegaal weliswaar), kent het gros van de mensen de tracks al. Het verrassingseffect, nieuwigheid, of whatever you wanna call it, is er dus al af als een onbekende DJ de track voor zijn publiek draait. Immers, kon hij/zij pas 2,5 maand na release van het album de volledige track met intro/outro kopen/downloaden.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:30 schreef eQuaL het volgende:
Natuurlijk net zo min bewijs voor, maar eigenlijk geloof ik het wel. Het probleem ligt niet zozeer bij het illegaal downloaden van muziek, als wel de manier waarop muziek op dit moment wordt verkocht. Nu bevind ik me wel op glad ijs, de hardstyle scene is volgens mij totaal niet te vergelijken met grote record labels in de VS & UK, en anders heb ik er toch geen verstand vanSethje
Notoire betweterDit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar zit nu ook meteen een probleempje. Het artikel zegt dat je wel regelmatig met producties blijven komen, wil je je naam in de scene houden. Mensen willen nu eenmaal regelmatig nieuwe dingen horen, en als je dat niet doet, dan gaan ze toch naar een ander? Er zijn er immers genoeg. Kwaliteit lijkt hier dan even vergeten te worden door het publiek. Wat ik dan ook niet begrijp is het volgende: Neem bijvoorbeeld een David Guetta. Brengt een nieuwe productie uit, meteen top-40. Terwijl de track kwalitatief niet eens zo briljant is. Toch staat die in de top-40. Ik denk dat dit puur met de naam erachter te maken heeft.Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviewsIk ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:35 schreef Sethje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 3 overgebleven kaarten: zou het Adaro en Frontliner wel gunnen.
Ik vermoed dat de plaatsen van de locked kaarten op de website wel iets te zeggen hebben.
Er staan een locked kaartje bij Wildstylez, Psyko Punkz en B-Front, ik verwacht zoiets:
Wildstyles & Brennan Heart
Psyko Punkz, die krijgen natuurlijk gewoon een uur omdat het ze het anthem hebben gemaakt
Frontliner live
B-Front & Adaro.
Dát zou nou eens een geweldige verrassing zijn!_____________!!!!!!!!!!!!!!!!twitter:froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46 Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig reageer retweetHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!Dat gebeurt zeker, dat klopt. Maar ik neem aan dat een artiest zijn nieuwe track pas released als HIJ er tevreden over is. Maar wanneer is HIJ er tevreden mee? Als het sowieso een top-40 hitje wordt, of wanneer het kwalitatief gezien een super track is?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:46 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit gebeurt in de hs scene toch ook al. Tracks worden gedraaid, artiesten worden geboekt puur vanwege de naam en niet vanwege de recente prestatie om het zo maar te noemen. That's how we roll yo!
Artiest X produceerde in het begin mega dikke platen. Haalde de top (in dit geval even de top-40). Langzaam maar zeker werd de naam belangrijker dan de tracks zelf, wat we dus steeds vaker zien en komt dus "makkelijker" in de top-40. Zou het dan niet zo zijn dat een artiest dan al wat sneller tevreden zou kunnen zijn met een nieuwe plaat, zoiets als "Ah, deze plaat is net zo goed als die andere, dus goed genoeg"? Of zeg ik nu iets heel doms?Voltreffer
A.F.C.A.En dan ook nog de verkeerde wildstylez pakken :')quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:47 schreef robuust89 het volgende:_____________!!!!!!!!!!!!!!!!twitter:froukjedeboth twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 14:57:46 Wat een heerlijke platte rammer de #dancesmash van deze week op #538radio @wildstylez ft @nielsgeusebroek Year of Summer, goed bezig reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: