abonnement Unibet Coolblue
pi_119956453
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

The Americans ga ik zeker een kans geven. Lijkt me een leuke serie.

Heeft iemand trouwens een overzichtje van de nieuwe series die in 2013 gaan beginnen?
pi_119958990
Ik hoor hier helemaal niemand over House of Cards, met niemand minder dan Kevin Spacey in de hoofdrol en de eerste 2 afleveringen zijn door David Fincher geregisseerd. Gemaakt door Netflix en komt dus in één keer OnDemand beschikbaar (voor netflix abonnees :P ) en wel op 1 februari



Meer info & foto's


Seizoen 2 is al besteld
pi_119959642
Mha adaptatie van Britse serie, politiek serie. Past niet echt in mijn straatje, maar de kwaliteit zal wel hoog zijn. Waarschijnlijk zo hoog (gezien Spacey en Fincher) dat de eerste HBO fanboys wel zullen zeggen dat het niets is.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:03:22 #104
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119959686
House of Cards maar eens in de gaten houden :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119959705
Ziet er vet uit, maar heb het idee dat de trailer ongeveer het hele plot al heeft weggegeven.
pi_119959972
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Nagil het volgende:
Ziet er vet uit, maar heb het idee dat de trailer ongeveer het hele plot al heeft weggegeven.
dat idee had ik ook ja, maar meestal laten ze dan alleen wat beelden uit de eerste 2/3 afleveringen zien. Zal wel het uitgangspunt van het hele verhaal zijn wat we gezien hebben :)

quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef Seam het volgende:
Mha adaptatie van Britse serie, politiek serie. Past niet echt in mijn straatje, maar de kwaliteit zal wel hoog zijn. Waarschijnlijk zo hoog (gezien Spacey en Fincher) dat de eerste HBO fanboys wel zullen zeggen dat het niets is.
Netflix gaat zich meer en meer toeleggen op het maken van series, hopelijk slaat dit aan en haalt het het niveau dat HBO doorgaans haalt en heeft laatstgenoemde er een geduchte concurrent bij.
  woensdag 5 december 2012 @ 16:52:19 #107
300718 Kenju
Say It!!??
pi_119961412
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef Nagil het volgende:
Ziet er vet uit, maar heb het idee dat de trailer ongeveer het hele plot al heeft weggegeven.
Welk plot heb je het over dan?

Mij lijkt het ook wel wat. Met deze cast zal het iig niet zo zijn dat we ons zullen ergeren aan simpel acteerwerk. Verder lenen deze mensen zich ook niet voor simepl geschreven spul. Denk dus dat het wel goed zit met het plot. Verwacht er veel van.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_119968882
President belooft Spacey BuZa, krijgt hij toch niet, probeert concurrent zwart te maken via journaliste. Kan er compleet naast zitten, en het maakt me eigenlijk ook niets uit want het ziet er heerlijk gelikt uit.
pi_119993397
quote:
ABC announced midseason premiere dates for new dramas “Red Widow” and “Zero Hour” today, along with new comedies “How To Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)” and “Family Tools,”

“Red Widow,” from “Twilight Saga” films writer Melissa Rosenberg and starring Radha Mitchell, is a riveting new drama about one woman’s journey into the world of organized crime, and how far she will go to keep her family safe. “Red Widow” will debut with a two-hour premiere on Sunday, March 3 from 9:00-11:00 p.m., ET, and premiere in its regular timeslot, Sunday nights at 10:00 p.m., ET, on Sunday, March 10.


New thriller “Zero Hour” stars Anthony Edwards (“ER”) in his return to series television. Edwards’ character, Hank Galliston, has spent his life debunking myths, only to be drawn into one of the most compelling mysteries in human history after his wife’s shocking disappearance. “Zero Hour” will premiere on Thursday, February 14 at 8:00 p.m., ET.


New comedy “How To Live With Your Parents (for the Rest of Your Life)” features Sarah Chalke (“Scrubs”) as a recently divorced single mom who moves back in with her eccentric parents, played by the multitalented and critically acclaimed Elizabeth Perkins and Brad Garrett. The series premieres on Wednesday, April 3 at 9:30 p.m., ET.


Family Tools” debuts on Wednesday, May 1 at 8:30 p.m., ET and stars Kyle Bornheimer, J.K. Simmons and Leah Remini in a new family comedy that proves mixing family with business is never easy. “Family Tools” will take over for “Suburgatory” in this new timeslot following its season finale.

pi_119993527
quote:
December 4, 2012 (Burbank, CA) – The CW today announced the series premiere of the mind-bending, suspenseful new drama CULT on Tuesday, February 19, 2013 (9:00-10:00p.m. ET).

Investigative journalist Jeff Sefton has learned to laugh off his younger brother Nate’s relentless string of obsessions, especially his latest rant that a hit TV show intends to harm him. However, when his brother mysteriously disappears, Jeff takes Nate’s paranoia seriously, and in the process uncovers the dark underworld of the TV series “Cult” and its rabid fans, who are obsessed with the show’s charismatic cult leader, Billy Grimm. As the show’s gruesome plot twists begin to play out in the real world, Jeff enlists the help of a young research assistant Skye in a race to save Nate and unravel the mystery behind the TV series whose hardcore fans would literally kill to see what happens next…

The series stars Matt Davis (“The Vampire Diaries”) as Jeff Sefton, Jessica Lucas (“Melrose Place,” “Cloverfield”) as Skye Yarrow, Alona Tal (“Supernatural,” “The Killing”) as Kelly Collins and Robert Knepper (“Prison Break,” “Shameless”) as Billy Grimm.


  donderdag 6 december 2012 @ 13:36:57 #111
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_119993857
Zero Hour en Red Widow even in SB geknald.
pi_119994075
Zero Hour ziet er wel goed uit. Red Widow is een twijfelgeval en Cult ook. De promo van Cult ziet er wel goed uit maar dat het door the CW wordt uitgezonden spreekt me niet zo aan. Het is nou niet zo dat dat network uitblinkt in het maken van goede series tegenwoordig. En al helemaal niet voor een volwassen publiek.
Spoilers!
  donderdag 6 december 2012 @ 14:06:00 #113
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119994781
Laat deze aan me voorbij gaan denk ik. Red widow is een remake van Penoza die ik al volg en de rest spreekt me niet zo aan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 6 december 2012 @ 14:22:53 #114
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_119995372
Zero Hour en House of Cards in Sickbeard geknald _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_119995640
Zero Hour ziet er wel goed uit inderdaad, mijn interesse is gewekt na die trailer. Cult gaat denk ik heel erg slecht worden en bij Red Widow kijk ik tegen die tijd wel of ik het een kans ga geven. Met ook House of Cards, The Americans, The Following, Banshee en Hannibal oa gaan er veel interessante projecten van start. Showtime komt ook nog met enkele nieuwe series geloof ik.
pi_119995995
Ik ga cult wel een kans geven vanwege Matthew Davis & Robert Knepper :Y
  donderdag 6 december 2012 @ 15:01:46 #117
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_119996690
Zero Hour ziet er goed uit :) (Al had ik mezelf nog zo gezegd geen eerste seizoenen van series te kijken dit jaar :P )
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_119997660
Die regel heb ik ook altijd gehad, pas iets kijken als het renewed is..
Maar dat heb ik dit jaar toch al niet braaf gedaan.
pi_120001756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je Beaver Falls weleens gezien? Zelf pas net ontdekt, zijn 2 seizoenen van 6 eps van. Gaat over 3 Britse gasten die op een summercamp in California gaan werken. Goede karakters, mooie vrouwen en gewoon lekker wegkijkvoer. Ik weet dat je geen fan bent van Britse shit, maar het speelt zich dus wel in de States af :P
Gister mee begonnen, maar het speelt zich in Zuid-Afrika af, althans, daar is het opgenomen, vond het ook al niet echt op Californië lijken :') maar goed, locatie boeit niet echt voor deze serie. Voordeel is wel dat ze doen alsof het in de USA is en dus bijna niemand met een brits accent praat van de andere acteurs.

Vond de eerste aflevering erg vermakelijk.
pi_120004050
Ook BBC America komt weer met een nieuwe serie. Start is op 19 januari. Ik herken oa die gast van Game of Thrones erin :Y

  donderdag 6 december 2012 @ 18:08:53 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120004126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef JDx het volgende:

[..]

Gister mee begonnen, maar het speelt zich in Zuid-Afrika af, althans, daar is het opgenomen, vond het ook al niet echt op Californië lijken :') maar goed, locatie boeit niet echt voor deze serie. Voordeel is wel dat ze doen alsof het in de USA is en dus bijna niemand met een brits accent praat van de andere acteurs.
Maakt dat wat uit?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_120005621
Hij zegt een paar woorden daarvoor, ik weet dat je geen fan bent van britse shit. Ik heb een hekel aan vrijwel alle engelse films en series, trek dat gewoon niet, net als plat brabants en limburgs, bah :P kan er helaas niets aan doen haha.
pi_120008183
Het grappige is dat Brits dus vergelijkbaar is met ABN en Amerikaans met Limburgs ;)
Spoilers!
pi_120009801
Haha nou ik vind Brits een accent :P en ik kijk gewoon veel series omdat ze zich afspelen in California of Miami oid. Lekker zonnig, ff weg van hier. Engeland is niet veel beter :')
pi_120009880
Het accent uit sommige staten kun je wel vergelijken met Limburgs or Brabants inderdaad.
Maar ik vind de Britse series eigenlijk ook niet zo leuk, terwijl ik zelf Brits ben :P Maar jullie zullen dat vast ook hebben met Nederlandse series in vergelijking met buitenlandse series.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')