abonnement Unibet Coolblue
pi_119558505
Oorspronkelijke idee was idd eten bij Kookpunt in Roosendaal, maar nieuwe voorstellen zijn ook welkom natuurlijk. Misschien weet Staal in Bergen wel een leuk restaurant. Kijken wat de meeste mensen het leukst lijkt.
pi_119558543
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Staal het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon weekend aan het vieren met iets teveel kersenjenever?
Nee ik heb mezelf vorige week na de piratenborrel een drankverbod voor onbepaalde tijd opgelegd haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:57:50 #78
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119558827
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Oorspronkelijke idee was idd eten bij Kookpunt in Roosendaal, maar nieuwe voorstellen zijn ook welkom natuurlijk. Misschien weet Staal in Bergen wel een leuk restaurant. Kijken wat de meeste mensen het leukst lijkt.
Oh sorry, ik ben al die tijd uit gegaan van BoZ.
Bourgondiër is meestal wel lekker eten.

Nee, dan hou ik vanaf nu mijn mond. Want andere mensen moeten weer van heinde en ver komen.
Dus bepalen jullie het. Roosendaal is wrs. dan weer makkelijker te bereiken.

Ik hoor wel wat het zal worden. En dan maar efkes zien.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119559730
Roosendaal ligt wel het meest centraal denk ik :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119561675
Film afgekeken.. ik moest een traantje wegpinken
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:31:04 #81
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_119562805
lekker aan het werk hier :O
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_119563371
Centrum van Boz (en Roosendaal?) kan de 26ste problemen geven ivm vastenavend/carnaval he :)

Ik ben nog maar 20 jaartjes trouwens :@
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 25 november 2012 @ 11:50:26 #83
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119593616
Het stormt. En niet zo'n klein beetje ook.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119593714
Ik slaap altijd met het raam open, maar vannacht was het toch maar een heel klein kiertje.
  zondag 25 november 2012 @ 11:58:18 #85
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_119593818
quote:
11s.gif Op zondag 25 november 2012 11:50 schreef Staal het volgende:
Het stormt. En niet zo'n klein beetje ook.
Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht. :') _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 25 november 2012 @ 11:59:51 #86
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119593859
Ik ook. Werd op een gegeven moment wakker omdat ik dacht dat het raam eraf getrokken werd.
Het is eigenlijk weer om er op uit te gaan of juist om met een stapel films en een pot thee op de bank te hangen.

Ik moet zo in de tuin ladingen bladeren harken. Zal wel lekker gaan. :').
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 25 november 2012 @ 12:00:04 #87
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119593865
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht. :') _O-
:D!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119594142
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Staal het volgende:
Ik ook. Werd op een gegeven moment wakker omdat ik dacht dat het raam eraf getrokken werd.
Het is eigenlijk weer om er op uit te gaan of juist om met een stapel films en een pot thee op de bank te hangen.

Ik moet zo in de tuin ladingen bladeren harken. Zal wel lekker gaan. :').
Beetje wind mag er wel staan, maar ik was laatst bijvoorbeeld op Zandvoort bij klassieke autoracen, nou ja, dat is aan de kust dus meestal veel wind, toen was ik dat geraas rond mijn hoofd na een paar uur wel weer beu.

Ik hoop dat er deze winter weer een mooi sneeuwlandschap ligt, dan ga ik er met de camera op uit.
  zondag 25 november 2012 @ 12:16:11 #89
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119594319
quote:
2s.gif Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Beetje wind mag er wel staan, maar ik was laatst bijvoorbeeld op Zandvoort bij klassieke autoracen, nou ja, dat is aan de kust dus meestal veel wind, toen was ik dat geraas rond mijn hoofd na een paar uur wel weer beu.

Ik hoop dat er deze winter weer een mooi sneeuwlandschap ligt, dan ga ik er met de camera op uit.
Het is echt geweld om je oren en hinderlijk.

Tip. Mosesbrug Fort de Roovere in Halsteren. Die brug is in de prijzen gevallen. Het is ook wel apart als je er schuin naast staat verdwijnt die brug in het landschap.
Ben benieuwd hoe er daar uit ziet als er een flink pak is gevallen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119594563
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:16 schreef Staal het volgende:

[..]

Het is echt geweld om je oren en hinderlijk.

Tip. Mosesbrug Fort de Roovere in Halsteren. Die brug is in de prijzen gevallen. Het is ook wel apart als je er schuin naast staat verdwijnt die brug in het landschap.
Ben benieuwd hoe er daar uit ziet als er een flink pak is gevallen.
Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.

Gave brug daar idd, kan je mooi zo vlak over het water foto's maken. Ook mooie omgeving om lekker te wandelen.
pi_119594882
Thanx voor de tip.. !
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119594898
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 11:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik las bij een vriend op Facebook dat tie z'n lul maar uit het raam hing vandaag, omdat er rukwinden werden verwacht. :') _O-
Hahaha mooi man.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 25 november 2012 @ 12:38:51 #93
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119595005
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.

Gave brug daar idd, kan je mooi zo vlak over het water foto's maken. Ook mooie omgeving om lekker te wandelen.
Leuke hobby, Kper.
Het is door de techniek ook veel toegankelijker geworden.
Mijn opa had vroeger een eigen doka. (hij was fotograaf journalist.) Dus als kind waren die rolletjes ontwikkelen nog een heel gesodemieter en verrassing wat eruit kwam. Vind het jammer dat mijn opa die ontwikkeling die in stroomversnelling kwam niet meer heeft meegemaakt. Het is zoveel sneller nu.

Post t.z.t. eens wat foto's. Ben wel benieuwd.
Misschien moet ik zelf ook eens een camera op mijn verlanglijstje zetten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 november 2012 @ 12:40:00 #94
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_119595034
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ben nog niet zo lang bezig met fotografie, maar dat was toevallig de eerste spot waar ik met een maat van me, die ook graag foto's maakt (en airbrusht, en hoe, als iemand nog een keer zijn motor wil laten airbrushen dan moet je naar hem, maar dat terzijde) zijn gaan oefenen.

Gave brug daar idd, kan je mooi zo vlak over het water foto's maken. Ook mooie omgeving om lekker te wandelen.
o ja, daar wou ik ook nog een keer foto's gaan nemen, idd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 25 november 2012 @ 12:40:19 #95
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119595041
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Thanx voor de tip.. !
Misschien iets voor de meet?
Eerst wandelen en dan wat drinken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119596320
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 12:38 schreef Staal het volgende:

[..]

Leuke hobby, Kper.
Het is door de techniek ook veel toegankelijker geworden.
Mijn opa had vroeger een eigen doka. (hij was fotograaf journalist.) Dus als kind waren die rolletjes ontwikkelen nog een heel gesodemieter en verrassing wat eruit kwam. Vind het jammer dat mijn opa die ontwikkeling die in stroomversnelling kwam niet meer heeft meegemaakt. Het is zoveel sneller nu.

Post t.z.t. eens wat foto's. Ben wel benieuwd.
Misschien moet ik zelf ook eens een camera op mijn verlanglijstje zetten.
De digitale techniek is idd een enorm voordeel. Niet alleen voor het gemak van het maken van de foto's, maar ook achteraf, met digitale bewerking. Daar maak ik ook heel veel gebruik van. Niet altijd heel veel, soms is het alleen een beetje licht bijwerken, soms ga je wat verder, maar je kan tegenwoordig alle kanten op.

Het voordeel is ook dat een instap spiegelreflex tegenwoordig helemaal niet meer zo veel kost. Zeker 2e hands niet. Mijn camera had ik nieuw, maar de extra lenzen heb ik allemaal via marktplaats gekocht, anders was het alsnog best duur geworden.

Ik kan wel wat voorbeelden geven van wat ik tot nu toe allemaal gemaakt heb.
Floriade
Herdenking van Operation Market Garden
Klassieke autorace Zandvoort

Het mooiste is dat je iedere keer op stap gaat met het gevoel van ik kan er wel wat van enzo, je op de plaats van bestemming komt en denkt, oh, ik moet het toch anders aanpakken, wat dingen uitprobeert, en op het eind heb je toch iedere keer weer wat bijgeleerd. Samen met af en toe in een boekje lezen over fotografie leer je steeds meer en wordt het steeds leuker. Ik zou nu nooit meer een compact camera willen hebben, gewoon vanwege het gebrek aan opties.
pi_119596597
Mooie foto's, Kper_Norci.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 25 november 2012 @ 13:27:45 #98
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119596830
Floriade bekeken. Er zitten echt prachtige foto's bij, Kper.

Vanavond de twee andere albums bekijken. Als ik nu niet de tuin niet in ga blijf ik de hele middag op FOK!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119597094
Fotografie is echt een mooie hobby. Sleep mijn camera ook overal mee naartoe. Ben nu weer aan het sparen voor een nieuwe lens. Maar heb er nog verschillende op mijn verlanglijstje staan. Heb nu sinds augustus mijn 70-300 en ben zooooo blij met dat ding!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_119597152
Thanks tekno en Staal. Ik wil eigenlijk ook nog wel een 300, of 400 lens, vind mijn tele toch nog net iets te beperkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')