abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_9991018
quote:
Op donderdag 24 april 2003 20:04 schreef Kreator het volgende:
Ik wil em wel moven als je dat graag wilt...(flashback)
Ook goed!
  Official ESF Kreviewer donderdag 24 april 2003 @ 20:09:02 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_9991051
Hij staat in GC. Have fun.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:54:39 #128
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10014641
[centraal] stratemaker ferrari's.

Kreator, waarom is deze dicht ?
Het was een serieus bedoeld topic!

pi_10014655
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:54 schreef qbus het volgende:
[centraal] stratemaker ferrari's.

Kreator, waarom is deze dicht ?
Het was een serieus bedoeld topic!


Het zoveelste sjonniebash topic .
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 april 2003 @ 19:55:42 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10014662
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:54 schreef qbus het volgende:
[centraal] stratemaker ferrari's.

Kreator, waarom is deze dicht ?

Het was een serieus bedoeld topic!


Serieus afgeven op golfjes en kadetjes? Ik zie niet in wat er nou zo leuk aan dat topic is behalve dat het alleen nog maar slechter wordt met het heen en weer gezever...(zoals bij elk topic dat met die opzet is gestart).
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:57:52 #131
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10014704
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Serieus afgeven op golfjes en kadetjes? Ik zie niet in wat er nou zo leuk aan dat topic is behalve dat het alleen nog maar slechter wordt met het heen en weer gezever...(zoals bij elk topic dat met die opzet is gestart).


Het gaat me absoluut niet om het afgeven, maar om een discussie onder autoliefhebbers over wat men wel of niet mooi vind. Het is gewoon een onderwerp waar vrijwel iedereen een mening over heeft.
Zou je het mischien een kans willen geven ?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 25 april 2003 @ 19:59:06 #132
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_10014733
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:57 schreef qbus het volgende:

[..]

Het gaat me absoluut niet om het afgeven, maar om een discussie onder autoliefhebbers over wat men wel of niet mooi vind. Het is gewoon een onderwerp waar vrijwel iedereen een mening over heeft.
Zou je het mischien een kans willen geven ?


...mja ik geef je op een presenteerblaadje dat dat topic verzandt in gezever....maar goed. Ik wil het best proberen hoor. Hopelijk heb ik dan ongelijk straks... .
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  vrijdag 25 april 2003 @ 19:59:57 #133
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10014746
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

...mja ik geef je op een presenteerblaadje dat dat topic verzandt in gezever....maar goed. Ik wil het best proberen hoor. Hopelijk heb ik dan ongelijk straks... .


Toppie!
  vrijdag 25 april 2003 @ 20:00:46 #134
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_10014763
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:57 schreef qbus het volgende:

[..]

Het gaat me absoluut niet om het afgeven, maar om een discussie onder autoliefhebbers over wat men wel of niet mooi vind. Het is gewoon een onderwerp waar vrijwel iedereen een mening over heeft.
Zou je het mischien een kans willen geven ?


Als dat zo is, dan zou je kunnen beginnen met een auto die je wel mooi vind. en eentje die je niet mooi vindt.

Dus niet op deze manier, want hier gaat het er dus alleen maar om andermans auto's af te zeiken

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
  vrijdag 25 april 2003 @ 20:01:48 #135
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10014791
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 20:00 schreef jacco het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan zou je kunnen beginnen met een auto die je wel mooi vind. en eentje die je niet mooi vindt.

Dus niet op deze manier, want hier gaat het er dus alleen maar om andermans auto's af te zeiken


Zo is het niet bedoeld.

Maar goed, ik zal in het topic zelf zo'n voorbeeld plaatsen.

  maandag 28 april 2003 @ 03:58:06 #136
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_10060357
Naar aanleiding van dit:
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Quasar doe eens niet.
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Lelijk vinden is een ding, maar dat kun je misschien ook wel normaal verwoorden.
quote:
Op zondag 27 april 2003 01:14 schreef Conflict het volgende:
niet op ingaan
schreef ik dit:
quote:
Op zondag 27 april 2003 19:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Wat is dit voor een onzin?

Mag ik niet mijn mening geven terwijl er naar gevraagd wordt als fokker zijnde?

Alleen positieve hielenlikkende berichtjes worden toegelaten, dat is wel duidelijk.
Je zou van te voren bij de openingspost moeten schrijven dat je als topicstarter louter en alleen positieve ophemelende berichtjes verwacht of eist.

Of misschien een idee om het forum op te heffen? Ik bedoel wat is het nut van een forum nog als je alleen eenzijdige posts mag plaatsen en niet een eerlijk antwoord mag geven??

En daar mag je dan niet eens rustig op discussieren...zo typisch die modjes hier op fok.


En dan word ik ook nog eens gekarikaturiseerd:
quote:
Op zondag 27 april 2003 22:30 schreef maartena het volgende:

[..]

Ga dan ergens anders forummen wil je Je mag best je mening geven, zolang het maar niet gepaard gaat met grof taal gebruik, of beledigende opmerkingen.

"Ik vindt persoonlijk die auto helemaal niet mooi, en had een andere gekocht, Fiat staat er namelijk om bekend dat ze nogal roesten en hij is lelijk"

zou beter staan dan:

"Wat heb je een tyfusklote grafbak gekocht man! Daar wil je toch helemaal niet in gezien worden! Wat ben jij een mislukte autokoper! Ik zou die vuile roestbak van je meteen weer dumpen in het eerste kanaal!"

Snappie het verschil?


Kan iemand een verklaring geven, liefst GizartFRL.
  maandag 28 april 2003 @ 12:38:43 #137
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_10065590
Je gaf op een zeer flamerige manier commentaar op de keuze van de topicstarter.
Was je nog met een motivatie gekomen voor je keuze dan had ik je posts laten staan.
Maar die was in geen van de gewijzigde posts te vinden.

Zoals Maartena het al zei in dat topic:
Je mag best je mening geven, zolang het maar niet gepaard gaat met grof taal gebruik, of beledigende opmerkingen.

En van enige motivatie is nog nooit iemand slechter geworden.

Van mij mag je zeggen en denk en van de keuze wat je wilt, maar kom dan ook met goede argumenten.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_10073486
Moeten die kraak-hier-een-getunede-wannabee-auto-af topics niet ff dichtgepleurd worden, gaat nergens over.

Als ze Halfordsbakkies af willen katten ok, maar dan moeten ze er geen echt custom getunede foto's bijzetten slaat nergens op.

Verder word er ook niet echt onderbouwd en alleen maar gegeneraliseert en gekoeieneert.

Ik heb het natuurlijk over de Stratenmakers topics .

pi_10073557
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:21 schreef Pushit het volgende:
Als ze Halfordsbakkies af willen katten ok, maar dan moeten ze er geen echt custom getunede foto's bijzetten slaat nergens op.
Wel als je het verschil niet kunt zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_10073568
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:21 schreef Pushit het volgende:
Moeten die kraak-hier-een-getunede-wannabee-auto-af topics niet ff dichtgepleurd worden, gaat nergens over.

Als ze Halfordsbakkies af willen katten ok, maar dan moeten ze er geen echt custom getunede foto's bijzetten slaat nergens op.

Verder word er ook niet echt onderbouwd en alleen maar gegeneraliseert en gekoeieneert.

Ik heb het natuurlijk over de Stratenmakers topics .


pi_10073582
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:24 schreef slashyou het volgende:

[..]

Wel als je het verschil niet kunt zien.


Zoals ik zei, koop een bril of doe eens wat aan kennis over een onderwerp voordat je het gaat afkraken.
pi_10073590
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:24 schreef slashyou het volgende:

[..]

Wel als je het verschil niet kunt zien.


kan jij dus niet....
pi_10073616
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

kan jij dus niet....


Nee klopt...
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_10073661
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:25 schreef Pushit het volgende:

[..]

Zoals ik zei, koop een bril of doe eens wat aan kennis over een onderwerp voordat je het gaat afkraken.


van de meeste auto's die in het topic staan kun je niet meer van tunen praten, maar van plak zoveel mogelijk plastic/fiberglass enz op je auto!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_10073690
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

van de meeste auto's die in het topic staan kun je niet meer van tunen praten, maar van plak zoveel mogelijk plastic/fiberglass enz op je auto!


[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_10073755
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

van de meeste auto's die in het topic staan kun je niet meer van tunen praten, maar van plak zoveel mogelijk plastic/fiberglass enz op je auto!


Het blijft tunen of je nou hoog of laag springt, en het maakt me niet uit dat dat topic er is. Maar zoek dan ook goeie voorbeelden uit, geef aan wat er mis mee is en discussieer erover (is de bedoeling hier) en niet gewoon complete autoclub-sites overplakken, dat is afkraken.
pi_10073817
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:33 schreef Pushit het volgende:

[..]

Het blijft tunen of je nou hoog of laag springt, en het maakt me niet uit dat dat topic er is. Maar zoek dan ook goeie voorbeelden uit, geef aan wat er mis mee is en discussieer erover (is de bedoeling hier) en niet gewoon complete autoclub-sites overplakken, dat is afkraken.


Staan genoeg goede voorbeelden in en af een toe een minder voorbeeld, oke maar niet eindeloos over doorzeveren, plaats liever foute tuning pics zodat er nog wat te lachen valt.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_10073818
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:33 schreef Pushit het volgende:

[..]

Het blijft tunen of je nou hoog of laag springt, en het maakt me niet uit dat dat topic er is. Maar zoek dan ook goeie voorbeelden uit, geef aan wat er mis mee is en discussieer erover (is de bedoeling hier) en niet gewoon complete autoclub-sites overplakken, dat is afkraken.


pi_10073873
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:33 schreef Pushit het volgende:

[..]

Het blijft tunen of je nou hoog of laag springt, en het maakt me niet uit dat dat topic er is. Maar zoek dan ook goeie voorbeelden uit, geef aan wat er mis mee is en discussieer erover (is de bedoeling hier) en niet gewoon complete autoclub-sites overplakken, dat is afkraken.


Er werd gevraagt om volgens jezelf lelijk getunede auto's en dat is er ook gebeurd in het topic..
Dus het is On-topic en je uit je mening dmv foto's.....nou beter kan het niet in een pta-topic waar om foto's wordt gevraagt!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_10073885
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:36 schreef slashyou het volgende:

[..]

Staan genoeg goede voorbeelden in en af een toe een minder voorbeeld, oke maar niet eindeloos over doorzeveren, plaats liever foute tuning pics zodat er nog wat te lachen valt.


Sorry, ik lach andermans smaak niet uit, hoe gruwelijk ik het zelf ook vind. Dat is juist waar het mij om gaat en waarom dat topic gewoon dichtmag. Dit is gewoon puberaal gedrag wat jullie tentoonspreiden en als jullie echte autoliefhebbers waren zouden jullie dit soort afkraaktopics niet openen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')