abonnement Unibet Coolblue
pi_143302808
Hoe is het verder met iedereen hier? :D
pi_143444005
Ik ben eergister bij een andere ex film gaan kijken, alles ging prima, niet aan elkaar gezeten of wat dan ook, het was wel vreemd, moest me toch wel inhouden niet d'r hand te pakken tijdens de film,

(om even een beeld te geven van onze relatie, ik heb ooit een baksteen door d'r ruit gegooid toen ik boos op d'r was, ook niet zo'n stabiele relatie dus)

Het was oke :)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:54:23 #103
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143445055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben eergister bij een andere ex film gaan kijken, alles ging prima, niet aan elkaar gezeten of wat dan ook, het was wel vreemd, moest me toch wel inhouden niet d'r hand te pakken tijdens de film,

(om even een beeld te geven van onze relatie, ik heb ooit een baksteen door d'r ruit gegooid toen ik boos op d'r was, ook niet zo'n stabiele relatie dus)

Het was oke :)
Fijn dat het oké was Pizza, ik snap dat dat toch even gek is als je gewend bent om dat met haar in een andere setting te doen (namelijk in een relatie i.p.v. als vrienden). :)

Hier gaat het wat minder. Een dierbare van me lijdt steeds meer onder een depressie en hoewel ik al aangeboden heb om mee te gaan naar de dokter om een verwijsbrief te vragen (dat vindt ze heel eng), heb ik toch het idee dat ik tekort schiet. We zijn echt goed bevriend en ze zegt dat ze daar al heel erg veel steun aan heeft, maar toch voelt het voor mij niet zo. Ik heb vroeger ook iets soortgelijks meegemaakt, dus ik snap niet dat ik niet meer kan doen en (voor mijn gevoel) soms zo weinig begripvol overkom. ;(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:18:01 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143475274
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 10:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Geen idee. :o
Even OT (biseksualiteit) dan maar:

http://www.nydailynews.co(...)ty-article-1.1890417

Wat een ontzettend rare opmerking van Larry King, dat je als vrouw niet meer biseksueel zou zijn als je getrouwd bent en kinderen hebt met een man. :{ Blijkt maar weer hoe raar sommige mensen kunnen denken over biseksualiteit.
She told him!
Resistance is futile.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:19:55 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143475326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Fijn dat het oké was Pizza, ik snap dat dat toch even gek is als je gewend bent om dat met haar in een andere setting te doen (namelijk in een relatie i.p.v. als vrienden). :)

Hier gaat het wat minder. Een dierbare van me lijdt steeds meer onder een depressie en hoewel ik al aangeboden heb om mee te gaan naar de dokter om een verwijsbrief te vragen (dat vindt ze heel eng), heb ik toch het idee dat ik tekort schiet. We zijn echt goed bevriend en ze zegt dat ze daar al heel erg veel steun aan heeft, maar toch voelt het voor mij niet zo. Ik heb vroeger ook iets soortgelijks meegemaakt, dus ik snap niet dat ik niet meer kan doen en (voor mijn gevoel) soms zo weinig begripvol overkom. ;(
Waarom voel je eigenlijk alsof je tekortschiet? Je kunt moeilijk de depressie wegtoveren, en ondertussen sta je gewoon klaar.
Resistance is futile.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:20:43 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143475347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben eergister bij een andere ex film gaan kijken, alles ging prima, niet aan elkaar gezeten of wat dan ook, het was wel vreemd, moest me toch wel inhouden niet d'r hand te pakken tijdens de film,

(om even een beeld te geven van onze relatie, ik heb ooit een baksteen door d'r ruit gegooid toen ik boos op d'r was, ook niet zo'n stabiele relatie dus)

Het was oke :)
Hehe. Turbulent liefdesleven dus, heb je dat nog steeds?
Resistance is futile.
pi_143485011
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Fijn dat het oké was Pizza, ik snap dat dat toch even gek is als je gewend bent om dat met haar in een andere setting te doen (namelijk in een relatie i.p.v. als vrienden). :)

Hier gaat het wat minder. Een dierbare van me lijdt steeds meer onder een depressie en hoewel ik al aangeboden heb om mee te gaan naar de dokter om een verwijsbrief te vragen (dat vindt ze heel eng), heb ik toch het idee dat ik tekort schiet. We zijn echt goed bevriend en ze zegt dat ze daar al heel erg veel steun aan heeft, maar toch voelt het voor mij niet zo. Ik heb vroeger ook iets soortgelijks meegemaakt, dus ik snap niet dat ik niet meer kan doen en (voor mijn gevoel) soms zo weinig begripvol overkom. ;(
Balen, maar ik denk dat je doet wat je kunt dus voel je vooral niet alsof je tekortschiet. Ze geeft zelf al aan dat ze steun aan je heeft! Maar alsnog vooral heel erg balen dit.
pi_143485049
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe. Turbulent liefdesleven dus, heb je dat nog steeds?
Minder, op dit moment is er geen liefdesleven :9
Ze haalde wel echt alles in me naar boven, we waren water en vuur, op tijden dat het goed ging, ging het geweldig maar ze haalde ook m'n slechte kant in me naar boven, zoals die steen door haar raam bewijst.

Ik weet nog niet wat ik er van vind dat we nu gewoon vrienden zijn, het is wennen..
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:10:53 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_143495149
Hopelijk houdt de vriendschap stand, maar in de praktijk vaak wel lastig (al helemaal als de relatie turbulent was).
Resistance is futile.
pi_143561018
:W
pi_143578988
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef SSJKliko het volgende:
:W
:W
pi_143579172
Net weer bij dr geweest, hebben geblowd,ik vond er niks aan want heb op wat duizeligheid na niks gemerkt, was mn eerste keer. Ze vroeg wat krijg je van me en ik zei: niks deze is cadeautje van me. Daarna Wou ze eten bestellen maar ze Had geen contant geld dus ik heb dr maar 7 Euro voorgeschoten. Ze zei dat ze het nog zou overmaken naar mn rekening. Nu voel ik me weer het domme schoothondje dat en de wiet haalt en betaalt en nog is geld voor schiet waarvan ik niet weet of ik het terug zie. Ik ben een dom schoothondje wat alles voor haar doet....
pi_143579993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 01:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Net weer bij dr geweest, hebben geblowd,ik vond er niks aan want heb op wat duizeligheid na niks gemerkt, was mn eerste keer. Ze vroeg wat krijg je van me en ik zei: niks deze is cadeautje van me. Daarna Wou ze eten bestellen maar ze Had geen contant geld dus ik heb dr maar 7 Euro voorgeschoten. Ze zei dat ze het nog zou overmaken naar mn rekening. Nu voel ik me weer het domme schoothondje dat en de wiet haalt en betaalt en nog is geld voor schiet waarvan ik niet weet of ik het terug zie. Ik ben een dom schoothondje wat alles voor haar doet....
-O-

Denk je dat ze het expres deed? Of had ze gewoon echt per ongeluk geen contant geld bij zich (kan gebeuren op zich)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_143580480
Ah, ik heb mijn soortgenoten gevonden !

Hallo.... :W
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:17:36 #115
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_143586052
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom voel je eigenlijk alsof je tekortschiet? Je kunt moeilijk de depressie wegtoveren, en ondertussen sta je gewoon klaar.
Omdat ik me soms afvraag of ik toch niet te bot doe. Daarnaast omdat ik zou denken dat ik misschien wat meer zou kunnen doen dan iemand die nooit iets heeft meegemaakt dat er enigszins bij in de buurt komt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:30 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Balen, maar ik denk dat je doet wat je kunt dus voel je vooral niet alsof je tekortschiet. Ze geeft zelf al aan dat ze steun aan je heeft! Maar alsnog vooral heel erg balen dit.
Ik hoop dat jij en Seven. gelijk hebben. :o
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Seven. het volgende:
Hopelijk houdt de vriendschap stand, maar in de praktijk vaak wel lastig (al helemaal als de relatie turbulent was).
Dit inderdaad. Hoe is het nog afgelopen met het geld, Pizza? Heb je al iets terug, of denk je dat dat niet gaat gebeuren?

En hallo SSJKliko en theunderdog! :W
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_143598474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 02:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

-O-

Denk je dat ze het expres deed? Of had ze gewoon echt per ongeluk geen contant geld bij zich (kan gebeuren op zich)
Ik weet het niet, ze vroeg dus wel van hoeveel krijg je van me voor die joint. Maar weet niet of ze dat dan wel contant zou hebben gegeven. Ik ben ook benieuwd wanneer en of ik uberhaubt het geld terugkrijg, kijk het is maar 7 euro maar goed, het gaat om het idee. Ik zie het wel gebeuren dat ze zegt dat ze voorlopig geen geld heeft of dat het overmaken niet lukte ofzo. En ik ben dan zo'n domme gans om te zeggen ; oh maakt niet uit kijk maar wanneer het wel lukt.

Oftewel, ze kan gewoon gebruik van me maken en ik laat het nog toe ook :+
pi_143598486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 03:38 schreef theunderdog het volgende:
Ah, ik heb mijn soortgenoten gevonden !

Hallo.... :W
Hoi!
pi_143598528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ze vroeg dus wel van hoeveel krijg je van me voor die joint. Maar weet niet of ze dat dan wel contant zou hebben gegeven. Ik ben ook benieuwd wanneer en of ik uberhaubt het geld terugkrijg, kijk het is maar 7 euro maar goed, het gaat om het idee. Ik zie het wel gebeuren dat ze zegt dat ze voorlopig geen geld heeft of dat het overmaken niet lukte ofzo. En ik ben dan zo'n domme gans om te zeggen ; oh maakt niet uit kijk maar wanneer het wel lukt.

Oftewel, ze kan gewoon gebruik van me maken en ik laat het nog toe ook :+
Waarom laat je dat toe dan???
pi_143598548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom laat je dat toe dan???
Heb een zwak voor haar...
pi_143598570
Ik ga proberen geen contact meer te zoeken even, laat het maar een keer van haar kant komen.

Ik heb gezegd dat ze maar moest laten weten als ze het geld zou overmaken. Afwachten op dat bericht dan maar.
pi_143598583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Heb een zwak voor haar...
Dat snap ik, alleen als ik je post hier lees dan weet je dus wel dat je "stom" bezig bent.

Waarom hanteer je deze rationele conclusie niet in praktijk/in het echt?
pi_143598682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat snap ik, alleen als ik je post hier lees dan weet je dus wel dat je "stom" bezig bent.

Waarom hanteer je deze rationele conclusie niet in praktijk/in het echt?
Ja ik laat me gewoon als een schoothondje gebruiken, dat is niet slim natuurlijk.

Maar om het in de praktijk te brengen is toch een stuk lastiger. Ik neem het me wel elke keer voor maar het mislukt telkens.
pi_143599048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja ik laat me gewoon als een schoothondje gebruiken, dat is niet slim natuurlijk.

Maar om het in de praktijk te brengen is toch een stuk lastiger. Ik neem het me wel elke keer voor maar het mislukt telkens.
Ja, maar ik vind het apart dat je wel weet dat je je als een schoothondje laat gebruiken, maar dat je dat dan toch telkens weer toelaat. :P
pi_143599084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 18:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het apart dat je wel weet dat je je als een schoothondje laat gebruiken, maar dat je dat dan toch telkens weer toelaat. :P
Dat komt dus door dat zwak voor haar :9
pi_143599103
'T enige voordeel van al deze shit weer is dat ik nu niet meer aan m'n andere ex die ik gsmst had denk :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')