abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 maart 2013 @ 18:28:06 #101
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_123876638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:27 schreef Koenani het volgende:
maar moet je nou betalen voor 07scape of hoe zit dat?
Volgens mij hebben ze het in elk geval de eerste drie maanden nu 'gratis', als je member bent kan je spelen. Daarna weet ik het niet. Zag al wel dat de eerste met 85 slayer al een feit was, gaat rete snel allemaal.

Zelf doe ik niet zoveel boeiends, laatst 95 def.
  zondag 12 mei 2013 @ 00:12:59 #102
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_126418168
Speelt er hier iemand Runescape 2007?
pi_126418181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
70 fletch in 07scape. ook bijna 60 wc. yew longs _O_
Nice, speel je nog? voeg me toe op Runescape , capuch0n
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:08:43 #105
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_126481630
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 03:08 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Nice, speel je nog? voeg me toe op Runescape , capuch0n
Unable to add friend - unknown player.

Maar ik speel geen 07.
pi_127163433
Weer even ingelogd. Godverdomme zeg :') Denk even ranged te gaan trainen bij de lesser demons, vallen ze aan met magic _O- Meteen weer uitgelogd.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 29 mei 2013 @ 18:38:05 #107
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127164192
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef rubensanti het volgende:
Weer even ingelogd. Godverdomme zeg :') Denk even ranged te gaan trainen bij de lesser demons, vallen ze aan met magic _O- Meteen weer uitgelogd.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127166370
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Scuidward het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het was altijd de ideale plek voor f2p om je ranged te trainen omdat je daar kon safespotten. Dat kan nu dus niet meer. Vind het trouwens wel top dat de magic shortbow, blue d'hide en rune arrow f2p zijn.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 29 mei 2013 @ 19:44:35 #109
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127167484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ja, maar het was altijd de ideale plek voor f2p om je ranged te trainen omdat je daar kon safespotten. Dat kan nu dus niet meer. Vind het trouwens wel top dat de magic shortbow, blue d'hide en rune arrow f2p zijn.
Dat is ook wel mooi, wist ik niet. Wel dat je nu helaas voor green d'hide meer dan 1 def nodig hebt.

Misschien gaat RS3 je over de streep trekken.
pi_127171022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat is ook wel mooi, wist ik niet. Wel dat je nu helaas voor green d'hide meer dan 1 def nodig hebt.

Misschien gaat RS3 je over de streep trekken.
Haha, wist niet eens dat er een rs3 aankwam. Ga ik wel even uitproberen.

Weet niet wat het is met runescape, blijf altijd terugkomen. Speel het al zo'n 8/9 jaar ongeveer. Ben denk ik al 4 keer meer dan een jaar gestopt om dan toch weer terug te komen. Dat heb ik met geen enkel ander spel.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:30:11 #111
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127174248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 20:41 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Haha, wist niet eens dat er een rs3 aankwam. Ga ik wel even uitproberen.

Weet niet wat het is met runescape, blijf altijd terugkomen. Speel het al zo'n 8/9 jaar ongeveer. Ben denk ik al 4 keer meer dan een jaar gestopt om dan toch weer terug te komen. Dat heb ik met geen enkel ander spel.
Clan biedt dan wel uitkomst. Elke week ff 2 uur werken, ritme houden. En de rest van de tijd beetje aankloten.

Of in mijn geval:
- Slayer
- Smithing
- Of farming :P

Denk dat ik in totaal 2 van de 8 jaar gestopt ben ongeveer.
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:32:50 #112
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_127174422
Ik heb mezelf even in de OP blauwdruk gezet (ik speel op 'Etoy') :7 . Voeg me gerust toe.
pi_127180496
Clan voelt weer zo plichtmatig. Moet gewoon wat vrienden overhalen om weer te gaan spelen.

De hele OP is trouwens aan vervanging toe.. :p
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_127219182
Klein idee'tje voor een nieuwe OP. Wat vinden jullie ervan?



Waar kan ik Runescape spelen?
Hier

Over Runescape
RuneScape wordt door miljoenen mensen uit een groot aantal verschillende landen gespeeld, die een verschillende culturele achtergrond hebben. De gemeenschap van de RuneScape-spelers lijkt op de grotere, echte samenleving: de meeste mensen zijn eerlijk, beleefd en repectvol tegenover anderen, maar er zijn ook een aantal personen wiens gedrag alleen bedoeld is om te beledigen. Daarom hebben wij een overtredingensysteem, dat ontworpen is om onze spelers tegen deze storende minderheid te beschermen

Gameplay
Het spel draait om een middeleeuws fantasiethema, dat lijkt op spellen zoals Warcraft, EverQuest of Guild Wars. RuneScape onderscheidt zich van bovengenoemde spellen in diversiteit, in RuneScape zijn meer dingen te doen zoals bijvoorbeeld bereiden van pizza's of het omhakken van bomen.

Basis van het spelen is de mogelijkheid om via allerlei activiteiten experience points (XP = ervaringspunten) te verzamelen, die leiden tot het verkrijgen van levels in een skill. De kracht van een speler in een gevecht wordt uitgedrukt door middel van combat level; een samenstelling van skills die te maken hebben met aspecten van vechten (Attack, Strength, Defence, Ranged, Prayer, Magic, Hitpoints en voor members ook Summoning).

Op 15 augustus 2008 kondigde Jagex aan dat ze in 2008/2009 speciale werelden gaan uitbrengen waar spelers bijna overal tegen elkaar kunnen vechten. Wanneer een speler verslagen wordt zal hij of zij voorwerpen laten vallen die automatisch worden gekozen door Jagex. Dit werd 15 oktober 2008 ook daadwerkelijk uitgevoerd doorgevoerd. Met het terugkeren van 'free trade' (vrij handelen) en de oude vorm van de wilderness op 1 februari 2011 werden de PvP Worlds omgevormd tot andere werelden.



Naast de reguliere werelden zijn er twee oudere versies van het spel beschikbaar. De ene versie komt uit het jaar 2001 en de andere versie uit het jaar 2007. De versie uit 2007 wordt geupdate. Voor beide versies moet een speler member zijn om deze versies te mogen spelen. De versie uit 2001 laat geen nieuwe spelers meer toe.
(bron: Wikipedia)

Skills
Er zijn 25 skills (vaardigheden). De verschillende skills zijn de combat skills: Attack, Strength, Defence en Constitution; Ranging, Magic, Prayer, Runecrafting, Agility, Construction, Herblore, Thieving, Crafting, Fletching, Slayer, Hunter, Mining, Smithing, Fishing, Cooking, Firemaking, Woodcutting, Farming, Summoning en Dungeoneering. Deze laatste skill werd uitgebracht op 12 april 2010. Het is de eerste nieuwe skill in lange tijd die ook door f2p-spelers kan worden beoefend.



Als een karakter level 99 is in een skill, kan een skillcape gekocht worden en daar zit altijd ook een emote (speciale beweging van je avatar) aan vast. Als je 2 skillcapes hebt kan je skillcapes trimmed (dit houdt in dat de cape naast zijn basiskleur nog een extra kleur krijgt en wel langs de randen van de cape) krijgen en dan kun je tijdelijk level 100 worden in die skill. Een uitzondering hiervan is de Dungeoneering skill. In deze skill kun je maximaal level 120 behalen. Je kunt voor Dungeoneering een skillcape kopen voor level 99 en 120.

In 2011 werden deze capes uitgebreid met de max en completionist cape. De max cape houdt in dat je in alle skills een minimum van 99 hebt gehaald. De completionist cape krijg je wanneer je naast in alle skills het maximum ook in alle game gerelateerde activiteiten, zoals castle wars en chompy bird hunting, een minimum hebt verwezenlijkt. Als je de normale completionist cape hebt gehaald, kan je hem, nadat je aan verschillende andere eisen hebt voldaan, ook trimmen tot een trimmed completionist cape.
(bron: Wikipedia)



De Evolution of combat
De Evolution of Combat, ook bekend als EOC, is een complete herwerking van het combatsysteem in Runescape. Deze herwerking is eerst enkele maanden getest in beta-vorm, begonnen in Juni 2012. De eigenlijke update is gebeurd op 20 november 2012.

Een van de grootste veranderingen bij deze update waren het toevoegen van abilities in het spel. hiernaast zijn ook alle special attacks verwijderd waarvoor , en hiermee zijn ook alle special attacks van wapens die je handmatig moest activeren verwijderd. sommige wapens en ammunitie hebben echter nog een interne special, zoals enchanted bolts en de Saradomin/Zamorak/Guthix bow. Om elke godsword ook nog uniek te maken, heeft Jagex later ook een interne special aan toegevoegd.



De Evolution Of Combat heeft daarnaast ook de combat-driehoek versterkt, zodat melee nu niet meer merkbaar de beste stijl om te gebruiken is. Voor mages zijn de aanvalsspells veel goedkoper geworden, en zijn veel nieuwe armours uitgekomen. Rangers hebben ook nieuwe wapens gekregen, onder andere nieuwe kruisbogen. Longbows zijn nu veranderd naar Shieldbows, die sterker zijn en waarmee je ook abilties kunt gebruiken waarvoor je een shield nodig hebt. Ook zijn voor vele uitrustingen de vereiste levels veranderd, waardoor je voor veel meer armour nu ook een defence level nodig hebt, of de eisen zijn ervoor verhoogd. Zo heb je voor rune nu level 50 nodig, en valt |blue dragonhide nu in de free-to-play-categorie.

Samen met de EOC is ook dual-wielding uitgekomen. Van meeste melee-wapens en kruisbogen is nu een offhand-versie beschikbaar, enkel voor members. Deze heeft 50% van de kracht van het gewone wapen, en kan samen met de gewone versie gebruikt worden. Zo kun je je attack speed verdubbellen en meer damage doen, ten koste van bescherming. Voor mages zijn alle staves nu tweehandig geworden. Enkelhandige alternatieven zijn wands, en de offhand versies hiervan zijn books en orbs. Daarnaast kan je nu ook verschillende wapens combineren, waardoor je bijvoorbeeld een scimitar en een crossbow tegelijk kan dragen.
(bron: Runescape Wikia)

Runescape 3
Jawel, Runescape 3 komt eraan! Voor meer info verwijs ik je door naar de FOK! special.

FOK!ers die Runescape spelen

Actief:
• Scuidward - Scuidward
• Azorius - Etoy
• rubensanti - rubensanti

Non-actief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:43:24 #115
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127220517
Vind het een nette OP. Enige wat er misschien nog aan content bij kan zijn wellicht bosses en clans?

Wil ik ook wel typen evt. De kracht van plaatjes heb je goed begrepen ;) Toch maar wat uit de pols gegooid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 79% gewijzigd door Scuidward op 30-05-2013 21:03:10 ]
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:47:40 #116
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_127220726
Ja, zo ziet de post er een stuk netter uit!
pi_127222359
Dan komt die er zo uit te zien. Ik vind hem wel netjes. :)



Waar kan ik Runescape spelen?
Hier

Over Runescape
RuneScape wordt door miljoenen mensen uit een groot aantal verschillende landen gespeeld, die een verschillende culturele achtergrond hebben. De gemeenschap van de RuneScape-spelers lijkt op de grotere, echte samenleving: de meeste mensen zijn eerlijk, beleefd en repectvol tegenover anderen, maar er zijn ook een aantal personen wiens gedrag alleen bedoeld is om te beledigen. Daarom hebben wij een overtredingensysteem, dat ontworpen is om onze spelers tegen deze storende minderheid te beschermen

Gameplay
Het spel draait om een middeleeuws fantasiethema, dat lijkt op spellen zoals Warcraft, EverQuest of Guild Wars. RuneScape onderscheidt zich van bovengenoemde spellen in diversiteit, in RuneScape zijn meer dingen te doen zoals bijvoorbeeld bereiden van pizza's of het omhakken van bomen.

Basis van het spelen is de mogelijkheid om via allerlei activiteiten experience points (XP = ervaringspunten) te verzamelen, die leiden tot het verkrijgen van levels in een skill. De kracht van een speler in een gevecht wordt uitgedrukt door middel van combat level; een samenstelling van skills die te maken hebben met aspecten van vechten (Attack, Strength, Defence, Ranged, Prayer, Magic, Hitpoints en voor members ook Summoning).

Op 15 augustus 2008 kondigde Jagex aan dat ze in 2008/2009 speciale werelden gaan uitbrengen waar spelers bijna overal tegen elkaar kunnen vechten. Wanneer een speler verslagen wordt zal hij of zij voorwerpen laten vallen die automatisch worden gekozen door Jagex. Dit werd 15 oktober 2008 ook daadwerkelijk uitgevoerd doorgevoerd. Met het terugkeren van 'free trade' (vrij handelen) en de oude vorm van de wilderness op 1 februari 2011 werden de PvP Worlds omgevormd tot andere werelden.



Naast de reguliere werelden zijn er twee oudere versies van het spel beschikbaar. De ene versie komt uit het jaar 2001 en de andere versie uit het jaar 2007. De versie uit 2007 wordt geupdate. Voor beide versies moet een speler member zijn om deze versies te mogen spelen. De versie uit 2001 laat geen nieuwe spelers meer toe.
(bron: Wikipedia)

Skills
Er zijn 25 skills (vaardigheden). De verschillende skills zijn de combat skills: Attack, Strength, Defence en Constitution; Ranging, Magic, Prayer, Runecrafting, Agility, Construction, Herblore, Thieving, Crafting, Fletching, Slayer, Hunter, Mining, Smithing, Fishing, Cooking, Firemaking, Woodcutting, Farming, Summoning en Dungeoneering. Deze laatste skill werd uitgebracht op 12 april 2010. Het is de eerste nieuwe skill in lange tijd die ook door f2p-spelers kan worden beoefend.



Als een karakter level 99 is in een skill, kan een skillcape gekocht worden en daar zit altijd ook een emote (speciale beweging van je avatar) aan vast. Als je 2 skillcapes hebt kan je skillcapes trimmed (dit houdt in dat de cape naast zijn basiskleur nog een extra kleur krijgt en wel langs de randen van de cape) krijgen en dan kun je tijdelijk level 100 worden in die skill. Een uitzondering hiervan is de Dungeoneering skill. In deze skill kun je maximaal level 120 behalen. Je kunt voor Dungeoneering een skillcape kopen voor level 99 en 120.

In 2011 werden deze capes uitgebreid met de max en completionist cape. De max cape houdt in dat je in alle skills een minimum van 99 hebt gehaald. De completionist cape krijg je wanneer je naast in alle skills het maximum ook in alle game gerelateerde activiteiten, zoals castle wars en chompy bird hunting, een minimum hebt verwezenlijkt. Als je de normale completionist cape hebt gehaald, kan je hem, nadat je aan verschillende andere eisen hebt voldaan, ook trimmen tot een trimmed completionist cape.
(bron: Wikipedia)



Bosses
Voor mensen die zich minder kunnen vinden in het tot 99 trainen van alle skills is er altijd de mogelijkheid om jezelf te kronen tot koning van de PvM (player vs. monster). Als je sterk genoeg bent kan je altijd een poging wagen om een van de vele monsters die RS rijk is een kopje kleiner te maken. Beginners kiezen veilig voor de King Black Dragon of de Kalphite Queen, ben je iets zelfverzekerder kan je altijd de Queen Black Dragon een bezoekje brengen of de God Wars Dungeon onveilig maken waar de bekendste goden van RS een afgezant hebben die het spelers lastig kan maken. Behoor je echt bij de top dan zijn er de laatste tijd nog pittigere monsters bij gekomen. De Kalphite King dropt als monsters de beste melee wapens (lvl 90) en Nex heeft een heel arsenaal aan verschillende armours in haar pocket die erg gewild zijn bij spelers en de prijs is er dan ook naar. Snel rijk worden behoort zeker tot de mogelijkheiden voor de ervaren bosshunters.



Clans
Een andere recentere toevoeging zijn de clans. Het is voor spelers mogelijk om samen een clan te vormen, die kunnen zo klein zijn als 10 spelers of zo groot als 200 spelers. Als clan heb je een citadel (luchtkasteel) die onderhouden kan worden en hoe beter de citadel hoe beter de clan profiteert. Het handigste voordeel is ongetwijfeld dat er extra bonus xp te verdienen is als men op dezelfde world speelt als de rest van de clan, maar ook het sociale komt bij (de juiste) clans tot uiting.



De Evolution of combat
De Evolution of Combat, ook bekend als EOC, is een complete herwerking van het combatsysteem in Runescape. Deze herwerking is eerst enkele maanden getest in beta-vorm, begonnen in Juni 2012. De eigenlijke update is gebeurd op 20 november 2012.

Een van de grootste veranderingen bij deze update waren het toevoegen van abilities in het spel. hiernaast zijn ook alle special attacks verwijderd waarvoor , en hiermee zijn ook alle special attacks van wapens die je handmatig moest activeren verwijderd. sommige wapens en ammunitie hebben echter nog een interne special, zoals enchanted bolts en de Saradomin/Zamorak/Guthix bow. Om elke godsword ook nog uniek te maken, heeft Jagex later ook een interne special aan toegevoegd.



De Evolution Of Combat heeft daarnaast ook de combat-driehoek versterkt, zodat melee nu niet meer merkbaar de beste stijl om te gebruiken is. Voor mages zijn de aanvalsspells veel goedkoper geworden, en zijn veel nieuwe armours uitgekomen. Rangers hebben ook nieuwe wapens gekregen, onder andere nieuwe kruisbogen. Longbows zijn nu veranderd naar Shieldbows, die sterker zijn en waarmee je ook abilties kunt gebruiken waarvoor je een shield nodig hebt. Ook zijn voor vele uitrustingen de vereiste levels veranderd, waardoor je voor veel meer armour nu ook een defence level nodig hebt, of de eisen zijn ervoor verhoogd. Zo heb je voor rune nu level 50 nodig, en valt |blue dragonhide nu in de free-to-play-categorie.

Samen met de EOC is ook dual-wielding uitgekomen. Van meeste melee-wapens en kruisbogen is nu een offhand-versie beschikbaar, enkel voor members. Deze heeft 50% van de kracht van het gewone wapen, en kan samen met de gewone versie gebruikt worden. Zo kun je je attack speed verdubbellen en meer damage doen, ten koste van bescherming. Voor mages zijn alle staves nu tweehandig geworden. Enkelhandige alternatieven zijn wands, en de offhand versies hiervan zijn books en orbs. Daarnaast kan je nu ook verschillende wapens combineren, waardoor je bijvoorbeeld een scimitar en een crossbow tegelijk kan dragen.
(bron: Runescape Wikia)

Runescape 3
Jawel, Runescape 3 komt eraan! Voor meer info verwijs ik je door naar de FOK! special.

FOK!ers die Runescape spelen

Actief:
• Scuidward - Scuidward
• Azorius - Etoy
• rubensanti - rubensanti

Non-actief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door rubensanti op 30-05-2013 21:22:40 ]
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_127222447
Oeps, foutje

[ Bericht 50% gewijzigd door rubensanti op 30-05-2013 21:23:49 (dubbelpost) ]
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 30 mei 2013 @ 22:07:50 #119
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127225662
Kijken jullie ook wel eens op http://www.reddit.com/r/runescape ?

Kwam vandaag een faalhaas tegen, was level1885 total dus ik vroeg hem wanneer hij zijn ultimate ging gebruiken omdat zijn adrenaline bar vol was. Zegt hij dat hij dat hij niet weet hoe dat moet en dat hij eigenlijk maar 1 drukte en slice gebruikte. Toen heb ik hem na 5 minuten maar uitgelegd hoe hij momentum moest gebruiken en was hij mij heel dankbaar.
pi_127227197
Nee, kijk ik nooit. Maar ultimate, adrenaline bar? Ik heb ook geen idee wat dat inhoud. :+ Kut eoc :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:27:53 #121
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127231099
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef rubensanti het volgende:
Nee, kijk ik nooit. Maar ultimate, adrenaline bar? Ik heb ook geen idee wat dat inhoud. :+ Kut eoc :')
Je hebt dus die x aantal abilities, stuk of 3 daarvan doen het altijd, paar met 50% adrenaline, en een paar met 100% (de ultimates dus). Je hebt ook de optie om voor momentum te kiezen, dat kan je een beetje zien als een permanente boost (waarnaast ik dus ook weer Piety aan heb staan). Hij had echt 5 min zijn bar full (onder je lifepoints bar), vandaar dat ik er even naar vroeg.

Maar momentum werkt wel, 44k slay xp in 1 uur.
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2013 20:47 schreef Azorius het volgende:
Ja, zo ziet de post er een stuk netter uit!
Eigen red mask bij de highscores? O+
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:32:48 #122
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_127231387
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Scuidward het volgende:
Eigen red mask bij de highscores? O+
Jazeker :7 . Heb ook full torva, drygores en een cashstack die me hopelijk een max cape gaat bezorgen!
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:34:25 #123
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_127231489
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Azorius het volgende:

[..]

Jazeker :7 . Heb ook full torva, drygores en een cashstack die me hopelijk een max cape gaat bezorgen!
Ahja, mijn kortetermijngeheugen ziet je opeens op de vorige pagina staan. Netjes, ik pimp hem ook met mijn groene.

Dus agility zit er bijv. al op?
  donderdag 30 mei 2013 @ 23:37:25 #124
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_127231709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ahja, mijn kortetermijngeheugen ziet je opeens op de vorige pagina staan. Netjes, ik pimp hem ook met mijn groene.

Dus agility zit er bijv. al op?
Nee, helaas, mijn total is niet zo heel geweldig. Ben heel lang puur met combat bezig geweest en ik speel niet bepaald efficiënt (al kan ik dat op zich wel). Total lvl begint langzaam maar zeker iets toonbaarder te worden.
pi_127232636
Pff, rijke lui hier :P Ik heb zo'n 30m aan member spullen maar daar kan ik nu niets mee.

Net ff firemaking getrained. Nog 90k tot 88. Ik vind het trouwens zwaar kut dat ze de f2p highscores hebben verwijderd :(
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')