abonnement Unibet Coolblue
pi_119896937
Hij is gewoon Koshka Brotherhood lid in het echt

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 21:21:40 ]
pi_119897453
Hij heeft gewoon een wat mager gezicht wanneer hij slank is. Nothing to see here, move along.
  maandag 3 december 2012 @ 21:56:07 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_119898728
Jammer dat de verhaallijnen zo abrupt worden afgekapt.
Hopelijk komt er nog een leuke twist wanneer LaGuardia Dexter uiteindelijk denkt te ontmaskeren en alle bewijslast opeens richting Quin ofzo gaat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
  maandag 3 december 2012 @ 21:58:02 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119898834
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef golfer het volgende:
Jammer dat de verhaallijnen zo abrupt worden afgekapt.
Hopelijk komt er nog een leuke twist wanneer LaGuardia Dexter uiteindelijk denkt te ontmaskeren en alle bewijslast opeens richting Quin ofzo gaat?
Die was toen nog niet in beeld? Dan moet het richting die oude vent gaan, ik ben zijn naam even kwijt. Ken ik ook van Grace under Fire. Dat zou pas leuk zijn
Laffe huichelaar
pi_119898903
De sneek van komende ziet er cool uit iig
pi_119900710
Die preview _O_
pi_119901455
Wat een gehaast de laatste 2 afleveringen. :{
Zonde
  maandag 3 december 2012 @ 22:53:52 #283
1234 HiZ
Istanbullu
pi_119901861
Ik vind hetlemaal niks mis aan het huidige seizoen. Iedereen klampt zich altijd zo hardnekkig vast aan die 'code'. Dexter is niet de 'code', Dexter is gewoon een serie-moordenaar. Hij begint zelf ook door te krijgen dat die 'code' een beetje raar is eigenlijk.
  maandag 3 december 2012 @ 23:12:44 #284
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_119902697
Chicky Hinesssssss
When all else fails, you always have delusion.
pi_119906413
LaGuerta gaat dit echt niet overleven. Kan niet.. Mag niet..
  dinsdag 4 december 2012 @ 02:25:44 #286
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119906941
quote:
Ik hoop dat die crime scene investigator guy het toch niet blijkt te zijn overigeens. Dat zou ik wel heel lullig vinden omdat nu alle pijlen er al naartoe wijzen. Mag best iets meer Sherlock-achtig, dat het zo makkelijk nog niet is, wie het heeft gedaan. We shall see.
Maar het is net zo lullig, dat 'ie het niet is en Dexter snel ff'tjes die gast opspoort en 'em erbij lapt. :') Da's toch ook een verhaallijn van drie keer niks. :D Vulling!

En idd, die pa had 'ie natuurlijk symbolisch moeten verdrinken. :{
En begrijpt Hannah nou dat Dexter een praatje heeft gehouden of dat 'ie een 'praatje' heeft gehouden met die pa van d'r?

Mja. _O- Matthews die blijkt dan vast toch wel een erg close vriend van de familie en wist van wat Harry Dexter bijbracht, die waarschuwt Dex vast en tada... no more LaGuerta. :W Ga door naar finish en word niet bedankt voor die bloemen. Hasta la vista, Maria.

Mja, hier en daar wat rommelig, helaas ontbrak ook de humor uit eerdere afleveringen dit seizoen, alsof de schrijvers maar snel ff wat random dingen op hadden geschreven zodat ze snel naar huis konden ofzo. Verder toch wel een tof seizoen hoor. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 4 december 2012 @ 18:53:06 #287
177948 Daskaar
cake or death?
pi_119927039
het tempo is idd rommelig dit seizoen, main villain dood na aflevering 9, phantom geintroduceerd, aflevering later dood, ondertussen lost men cases op binnen de aflevering maar zit laguerta vanaf aflevering 1 te staren naar een briefje waarop staat DEXTER IS BAY HARBOUR BUTCHER, maar kan maar niet uitvogelen wat ermee bedoelt wordt..
pi_119947043
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef Selestha het volgende:

Ik vind het niet geweldig geschreven dit seizoen.. :{
Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
  woensdag 5 december 2012 @ 09:50:37 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119947193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Er zit een knop op de tv.....
  woensdag 5 december 2012 @ 09:55:16 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119947285
En er zit een forum op z'n computer waar 'ie z'n mening/kritiek kan ventileren.
Geef toe, er zit wel waarheid in wat 'ie zegt, betekent niet dat je Dexter meteen niet meer wilt kijken en dat je er totaal niks aan vindt. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 5 december 2012 @ 09:58:59 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119947376
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:55 schreef shiznuts het volgende:
En er zit een forum op z'n computer waar 'ie z'n mening/kritiek kan ventileren.
Geef toe, er zit wel waarheid in wat 'ie zegt, betekent niet dat je Dexter meteen niet meer wilt kijken en dat je er totaal niks aan vindt. :D
Is ook maar een grapje :) , maar ergeren vind ik wel ver gaan, dan zou ik niet meer kijken denk ik, gewoon niet te serieus nemen, het is entertainment en ik vermaak me nog steeds met Dexter ondanks dat het weleens beter is geweest.
pi_119951221
het is de laatste seizoenen eigenlijk steeds hetzelfde geweest: het begint aardig maar hoe langer het duurt hoe minder het wordt. Terwijl de laatste afleveringen normaal gesproken juist beter zouden moeten worden
  woensdag 5 december 2012 @ 12:13:56 #293
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_119951305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Komt omdat je niet goed oplet. En confirmation bias.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_119952456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Als je je gaat ergeren aan hoe de vader van Hannah weet waar Dexter woont dan ben je op zoek naar dingen om je aan te ergeren, gewoon omdat het kan. Want Hannah was aan het begin helemaal bijgedraaid naar d'r pa toe, denk je niet dat ze (net zoals in het echte leven) wel meer zaken zouden kunnen hebben besproken?

Dat kan gaan van hoe lang ze elkaar al kennen tot waar Dexter ergens woont (hoeft maar een vage beschrijving te zijn) en dan kan d'r pa er zo achterkomen waar dat precies is. En moet dat dan naar de kijker specifiek uitgelegd worden in een aparte scene? "He Dexter, waar woon je eigenlijk?", dat zou totaal buiten de toon van de gesprekken vallen die je gezien hebt en het wel heel makkelijk verraden dat hij Dexter een bezoek zou gaan brengen.

Sommige zaken zijn idd over te discussieren, maar niet alles hoeft worden voorgekauwd, zelf een beetje nadenken is bij een serie helemaal niet erg. Of wil je dat ze alles laten zien? Want dan moeten ze ook LaGuerta laten zien die na een verkeerd gevallen Chinese maaltijd uit d'r reet zit te brullen op de plee :{
pi_119955374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:44 schreef Smeich het volgende:

[..]

Inderdaad, het is gewoon lui en slecht. Trouwens, hoe wist die paps van Hannah waar Dexter woont? En waarom lekt die pa de naam van Arlene aan Deb voordat Dexter een "final decision" heeft gegeven aan die pa over het wel of niet dat geld geven aan die pa... uiteraard alleen zodat de schrijvers weer een cliffhanger hebben want die pa dacht juist dat Dexter tot zijn senses was gekomen, totdat hij een spuitje in zijn nek kreeg. Ah ik zal wel weer aan het nitpicken zijn, maar ik erger mij er de laatste tijd aan.
Ik vind het altijd wel leuk hoe mensen die de tijd hebben om overdag een reactie te plaatsen op een forum andere mensen lui durven te noemen... (En ja ik ben gewoon een luie student)
pi_119979960
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Komt omdat je niet goed oplet. En confirmation bias.
Vertel mij dan eens wat ik dan blijkbaar heb gemist mbt Debra die dat te horen kreeg?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:47 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Als je je gaat ergeren aan hoe de vader van Hannah weet waar Dexter woont dan ben je op zoek naar dingen om je aan te ergeren, gewoon omdat het kan. Want Hannah was aan het begin helemaal bijgedraaid naar d'r pa toe, denk je niet dat ze (net zoals in het echte leven) wel meer zaken zouden kunnen hebben besproken?

Dat kan gaan van hoe lang ze elkaar al kennen tot waar Dexter ergens woont (hoeft maar een vage beschrijving te zijn) en dan kan d'r pa er zo achterkomen waar dat precies is. En moet dat dan naar de kijker specifiek uitgelegd worden in een aparte scene? "He Dexter, waar woon je eigenlijk?", dat zou totaal buiten de toon van de gesprekken vallen die je gezien hebt en het wel heel makkelijk verraden dat hij Dexter een bezoek zou gaan brengen.

Sommige zaken zijn idd over te discussieren, maar niet alles hoeft worden voorgekauwd, zelf een beetje nadenken is bij een serie helemaal niet erg. Of wil je dat ze alles laten zien? Want dan moeten ze ook LaGuerta laten zien die na een verkeerd gevallen Chinese maaltijd uit d'r reet zit te brullen op de plee :{
Je kunt ook overdrijven. Ik zeg nergens dat ik alles voorgekauwd wil hebben en volgens mij denk ik juist na, maar is kritiek hebben ongepast? Ik ergerde mij ook niet aan dat die pa plots voor de deur stond, maar het bracht wel een vraag in mij op ja. Is dat dan erg? Of is het erg dat ik mij dat hier op een forum afvraag? Waar ik mij wel aan erger is hoe de schrijvers gewoon voor spanning zorgen dat gewoonweg voortkomt uit lui schrijverswerk dat een niet-logische cliffhanger als gevolg heeft, maar blijkbaar heb ik met betrekking tot dat punt iets gemist volgens meneer hierboven. Ik ben benieuwd.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel leuk hoe mensen die de tijd hebben om overdag een reactie te plaatsen op een forum andere mensen lui durven te noemen... (En ja ik ben gewoon een luie student)
En ik vind het altijd wel weer :')waardig hoe kortzichtig bepaalde mensen reageren....

Ow en trouwens, die Joseph Jensen heeft Dexter "ontmoet" en gezien hoe hij eruit ziet. Die gast zal dit toch ook zeker wel kenbaar gaan maken bij de politie, niet? Dat er iemand op het punt stond een mes door zijn lijf te jassen. Of is dit ook weer met een ongepaste en te kritische blik naar Dexter kijken?
  donderdag 6 december 2012 @ 01:57:00 #297
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119983776
Joseph kon niks zien vanwege de rook zei 'ie.
Dexter zei daarop weer dat hij nu dan eens de 'phantom' was. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119985075
Hij had zijn ogen toen dicht ook ja toen hij bij bewustzijn kwam, logisch dat je hem dan niet kan zien. Maar je kon toch duidelijk zien dat Joseph hem kon zien toen hij dichterbij kwam en boven hem stond ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 12:09:41 #299
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_119990831
Wat ik raar vond is toen Deb en de crew zijn kelder binnenstormden, Deb besefte dat Dexter er al geweest was, nadat ze naar de muur keek waar het pak van die vuurdude lag.

Hoe kan ze aan de hand van dat gegeven dat weten?

Of realiseerde ze zich iets anders? Ik snap dat shot niet :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_119990896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 12:09 schreef Mirel het volgende:
Wat ik raar vond is toen Deb en de crew zijn kelder binnenstormden, Deb besefte dat Dexter er al geweest was, nadat ze naar de muur keek waar het pak van die vuurdude lag.

Hoe kan ze aan de hand van dat gegeven dat weten?

Of realiseerde ze zich iets anders? Ik snap dat shot niet :')
ze was door Dex gebeld, dat zei ze ook daarna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')