Ja.quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Kom je uit London ofzo dat je via A'dam naar Stockholm gaat
Tsja, hoe het vanuit Londen zit weet ik niet maar naar stockholm is via Ryan air 4x zo goedkoop als KLM. Alleen Ryanair vliegt vanaf Eindhoven (35 euro retourtje, ik ben afgelopen jaar 6x heen en weer gevolgen dat is een gemiddelde prijs, KLM vroeg 200+).quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef 1BJK903 het volgende:
Ik wil een citytrip naar deze drie steden. Is dit aan te raden en zou het handig zijn als ik St. Petersburg eraan zou plakken? Wil eigenlijk eerst naar Stockholm via Amsterdam, daarna naar Helsinki per vliegtuig (?) en dan met de ferry naar Talinn.
PS: waar kan ik het goedkoopst boeken?
Oke, dus Ryanair nemen naar Stockholm. Dan naar Helsinki vliegen, ferry naar Talinn en dan weer terug naar Schiphol? Klinkt goed.quote:Op maandag 19 november 2012 16:29 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Tsja, hoe het vanuit Londen zit weet ik niet maar naar stockholm is via Ryan air 4x zo goedkoop als KLM. Alleen Ryanair vliegt vanaf Eindhoven (35 euro retourtje, ik ben afgelopen jaar 6x heen en weer gevolgen dat is een gemiddelde prijs, KLM vroeg 200+).
Ryanair of SAS (als die dan nog bestaan) van Londen naar Stockholm. Met Ryanair van Stockholm naar Tallinn, en vanuit Tallinn met Ryanair weer rechtstreeks terug naar Londen. Vanuit Tallinn kan je makkelijk Helsinki doen in een dagjequote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Oke, dus Ryanair nemen naar Stockholm. Dan naar Helsinki vliegen, ferry naar Talinn en dan weer terug naar Schiphol? Klinkt goed.
Ferry naar Talinn heb ik ook genomen. Teminste, de booze-cruise. Houdt in dat je tax-free drank kan kopen op die boot. Vrij goedkoop, ik geloof dat wij een retourtje in een weekend hadden voor plmn 30 euro voor een 4-persoons cabine met sanitair. Wel veel bizar dronken volk aan boord, maar dat is wel te verwachten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:36 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Oke, dus Ryanair nemen naar Stockholm. Dan naar Helsinki vliegen, ferry naar Talinn en dan weer terug naar Schiphol? Klinkt goed.
De boot tussen Tallin en Helsinki heb je geen hut voor nodig, duurt maar een uur ofzo. Je bent waarschijnlijk van Stockholm naar Tallin of Helsinki gegaan?quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ferry naar Talinn heb ik ook genomen. Teminste, de booze-cruise. Houdt in dat je tax-free drank kan kopen op die boot. Vrij goedkoop, ik geloof dat wij een retourtje in een weekend hadden voor plmn 30 euro voor een 4-persoons cabine met sanitair. Wel veel bizar dronken volk aan boord, maar dat is wel te verwachten.
Ah, mooi, zo'n tip. Qua wat zal het dan schelen: vliegtickets, hotel?quote:Op maandag 19 november 2012 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De boot tussen Tallin en Helsinki heb je geen hut voor nodig, duurt maar een uur ofzo. Je bent waarschijnlijk van Stockholm naar Tallin of Helsinki gegaan?
Tip voor TS: verblijf in Tallin en ga vanaf daar naar Helsinki, scheelt nogal in de kosten. Plus dat Tallin veel toffer is dan Helsinki
O ja, dat klopt. Ik zie nu dat dat niet zo duidelijk blijkt uit m'n post. ja, de boot vanaf Stockholm via Mariahamnen ofzo naar Talinn. Talinn vond ik zelf erg leuk vanwege alle ateliers die er zaten. Ik kan me idd wel voorstellen dat als je wat meer voorbereid dan wij gingen je alles in 1 dag kan zien.quote:Op maandag 19 november 2012 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
De boot tussen Tallin en Helsinki heb je geen hut voor nodig, duurt maar een uur ofzo. Je bent waarschijnlijk van Stockholm naar Tallin of Helsinki gegaan?
Tip voor TS: verblijf in Tallin en ga vanaf daar naar Helsinki, scheelt nogal in de kosten. Plus dat Tallin veel toffer is dan Helsinki
Enkele reis met KLM wil je niet, want dat betaal je de hoofdprijs.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef LaGrive het volgende:
Je kunt ze ook alledrie met de boot bezoeken, in de winter is de boot van Stockholm naar Tallinn ook goedkoop, wel 17h.. Ryanair vliegt niet meer vanaf Tallinn, dus je zal met KLM/Estonian Air terugmoeten als je direct wil vliegen
Vanaf Tallinn kan je nog naar Bremen, Dusseldorf Weeze en Stockholm skavsta. Misschien dat TS daar nog wat mee kan spelen.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef LaGrive het volgende:
Je kunt ze ook alledrie met de boot bezoeken, in de winter is de boot van Stockholm naar Tallinn ook goedkoop, wel 17h.. Ryanair vliegt niet meer vanaf Tallinn, dus je zal met KLM/Estonian Air terugmoeten als je direct wil vliegen
Het is een vlucht van Estonian Air die je ook via KLM kan boeken; bij Estonian Air is de enkele reis niet duurder dan een half retourtje.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Enkele reis met KLM wil je niet, want dat betaal je de hoofdprijs.
Je kan wel A-B, C-A boeken voor marginaal meer dan een retourprijs, is dus enorm veel goedkoper dat twee enkele reizen. Dat doe je door simpelweg "Terugvlucht vanaf een andere bestemming" aan te kruisen op www.klm.nl
even teruggezocht:quote:Op donderdag 22 november 2012 10:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vanaf Tallinn kan je nog naar Bremen, Dusseldorf Weeze en Stockholm skavsta. Misschien dat TS daar nog wat mee kan spelen.
Inderdaad, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:06 schreef LaGrive het volgende:
[..]
even teruggezocht:
Oslo, Londen and Milaan zijn nog de enige bestemmingen met Ryanair vanaf Tallinn in het winterseizoen
Probeer eens een directe enkele reis met Estonian te boeken tussen Stockholm en Amsterdamquote:Op donderdag 22 november 2012 10:04 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Het is een vlucht van Estonian Air die je ook via KLM kan boeken; bij Estonian Air is de enkele reis niet duurder dan een half retourtje.
Naaa doe je die met SAS (o.i.d.); schijnt dat ze er weer even tegen aan kunnen :-)quote:Op donderdag 22 november 2012 10:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer eens een directe enkele reis met Estonian te boeken tussen Stockholm en Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |