abonnement Unibet Coolblue
pi_5516470
Wat een elende, mijn eerste keer lowlands. Wat een fantastische ervaring had moeten worden was een levende hel. Vol goede moed reed ik s'ochtends met mijn vriendje richting Biddinghuizen. Daar aangekomen om 12 uur, was de parkeerplaats van Lowlands nog dicht. Dan maar een paar uurtjes Sixflags in. Na mijn vriendje ingewijd te hebben in de fantastische ervaring van Goliath, gingen we om 4 uur richting het Lowlands terrein. File. Onderweg in de file nog een paar jongens achterin onze combo meegenomen zodat ze niet met al hun tassen hoefden te lopen. Na een uur in de file te hebben gestaan, wat op zich nog wel meeviel, hadden we een mooie parkeerplaats bemachtigd. Spullen uitladen en sjouwen maar. Door de modder in de rij voor de ingang. We stonden daar om 5 uur en om 6 uur zou het hek open gaan, dus dat was niet zo erg. Om half 7 was het hek nog niet open. Om kwart voor 7 kwam er beweging in de rij. Meter voor meter kroop de rij naar voren. Meldingen kwamen door dat de tassen helemaal leeg werden gehaald. Dus door de modder, meter voor meter, met 10 kilo aan bagage op je rug, en een stel zwakke enkelbanden. Na 4,5 uur stonden we eindelijk bij het hek. Inderdaad, de tassen werden zeer grondig ge-inspecteerd door een stel engelse jongens die geen woord nederlands konden. En zie dan maar eens uit te leggen wat je allemaal bij je hebt. Charcoal, oftwel houtskool. Oh maar dat was een probleem, want je mocht niet bbq-en. Ik legde in mijn beste engels uit dat ik helemaal geen bbq mee had, alleen houtskool. Nee was nee en het werd ingenomen. Ik eiste een bonnetje zodat ik ze terug kon krijgen, wat geen probleem was. Daar zat ik dan, op mijn tassen, onder de modder, kon bijna niet meer op mijn voeten staan, met 2 kilo vlees wat ik dus wel weg kon gooien. En daar kwamen de tranen. Nadat mijn vriendje me getroost had moesten we nog een heel eind met die tassen zeulen, want ze hadden bedacht dat ze op camping 1 wilden gaan staan, de achterste camping. Wat een hel. Daar eindelijk aangekomen snel de tent opgezet en erin gaan liggen. Doodmoe, alles deed pijn en met veel honger in slaap gevallen. Gelukkig hadden vrienden nog houtskool in de auto liggen wat ze gingen halen, om 5 uur zaten we aan de bbq, wat heerlijk smaakte. Zou het dan toch nog goedkomen? Om half 6 nam ik mijn vriendje mee naar de toiletten en overhandigde hem mijn kadootje, we hadden 2 maanden verkering. Hij vond het prachtig. Om 6 uur lag ik moe maar voldaan in bed, om de volgende ochtend om 10 uur weer wakker te worden. Beetje rustig aan gedaan en om 4 uur richting het festifalterrein gegaan. Verschillende bands zien optreden en naar Dolf Jansen gegaan. Mijn vriendje had het helaas niet gered naar binnen, het was onwijs druk. Ik heb hem nog om laten roepen, maar hij zat echt niet in de zaal. Het was wel een geweldige show. Na brainpower weer richting tent gegaan om wat te gaan eten en om om te kleden. Om van het festifalterrein naar het campingterrein te gaan moest je alweer in de rij staan. Gelukkig konden we meeliften met een paar rode kruis medewerkers, zodat het bij een half uur wachten bleef. Er waren te weinig kooltjes voor de bbq en de rest van het vlees konden we dus weggooien. Hongerig gingen we dus terug naar het terrein om naar de act te gaan die ik wel leuk vond, waar ik voor kwam: Tiesto. Maaaar... voor de tent stond 20m dik rijen mensen. Er was geen doorkomen aan. Toen had ik het helemaal gehad, ben teruggelopen naar de tent en heb alles ingepakt. Ik ging naar huis! Nu zit ik thuis en ben echt blij dat ik weg ben gegaan. Het regent daar, is koud, en alles is modderig. Nog nooit heb ik een festifal gezien wat zo slecht georganiseerd was, zelfs de medewerkers van Lowlands gaven dat toe. Kortom, Lowlands, hel op aarde.
Scary but true!
pi_5516486
ellende toch?
pi_5516498
Je hebt gewoon te weinig bier gedronken.

Modder hoort bij een festival en er staan zat hamburger/ worst/ friet en andere eettentjes.

Maar goed, jammer dat het je zo is tegengevallen....

pi_5516499
en daar betaal je dan 100 euro voor een kaartje voor
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5516500
Jammer, maar volgens mij is lowlands gewoon veel te veel afhankelijk van het weer. Als het lekker weer is, is het geweldig, regent het, dan is het één grote baggerzooi. Dit is volgens mij al zolang ik het me herinner...
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_5516543
zuip je lam en blow je onderste boven.. zo kom je zelfs een van de natste dynamo's door Dus LL zal ook wel meevallen... je klaagt teveel.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:22:30 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_5516547
een openlucht festival kan NOOIT worden verpest door regen.
Dat is onmogelijk. Teminste als je een echte freak ben. Ik was dit jaar op dancevalley. Sta je tot over je enkels in de modder. Maar regen of niet. Je staan gewoon onwijs uit je dak te gaan.

Als je echt voor de muziek gaat. Let je niet op regen.
En ik vind regen altijd wel een aparte sweer geven. Sommige mensen gaan dan echt wel grappige gekke dingen doen.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_5516556
Ik denk dat je dit gewoon vantevoren in gedachten had moeten houden.
Het kan mooi weer zijn maar ook bagger weer en als je niet geschikt bent voor een openlucht festival ga dan niet.

Wel zonde van het kaartje, je had zo het aan mij kwijt gekund mits ik niet ziek was

* Bierie zit niet zo met sjouwen, regen, modder en kou

Profiel opgeheven.
pi_5516564
je bent het idd niet gewend denk ik, je zegt zelf al dat het je eerste Lowlands was, het kan best frustrerend zijn maar je moet ook wel ff doorbijten
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5516567
mischien is het wel zonde van die 100 euro maar voor het zelvde geld was het fantasties.het is alleen kloten dat het tegen viel.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:30:49 #11
11616 Flipmo
eerm ja dat denk ik wel !
pi_5516607
een paar x de "enter" toets gebruiken zou het voor ons ook leuker maken..


Jammer van je 100 pleuro btw..

pi_5516608
Tsja, festivals zijn meestal modderig als het regent en bij favo optredens is het altijd druk. Verder moet je altijd lang wachten. Daarnaast als je iets niet mag (zoals bbq'en) dan begrijp ik wel dat dingen om mee te bbq'en (zoals charcoal ) in beslag worden genomen. Je hebt de regels toch wel gelezen? Niet huilen als je vervolgens 2 kilo vlees hebt wat je kan weggooien (wat ze volgens mij ook in beslag hadden mogen nemen, want wat doe je anders met 2 kilo rauw vlees??)

Volgens mij waren jouw verwachtingen veel te hooggespannen. Jammer.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5516628
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Oh maar dat was een probleem, want je mocht niet bbq-en. Ik legde in mijn beste engels uit dat ik helemaal geen bbq mee had, alleen houtskool. Nee was nee en het werd ingenomen. Ik eiste een bonnetje zodat ik ze terug kon krijgen, wat geen probleem was. Daar zat ik dan, op mijn tassen, onder de modder, kon bijna niet meer op mijn voeten staan, met 2 kilo vlees wat ik dus wel weg kon gooien.
Maar je wilde toch barbequeen? En dat is verboden op de meeste festivals, staat vermoedelijk zelfs vermeld op je kaartje. Kan me daar ook wel iets voorstellen. Als het droog is heb je grote kans dat zo'n barbeque leidt tot een grote fik. Heb je gezien hoe dicht de tenten op elkaar staan? Onverantwoord dus om daartussen een vuurtje te maken. Hoe heb je later eigenlijk die andere kolen wel naar binnen gekregen?
quote:
Nog nooit heb ik een festifal gezien wat zo slecht georganiseerd was, zelfs de medewerkers van Lowlands gaven dat toe.
Ik ben een keer of 5 naar Lowlands geweest en het festival wordt redelijk strak georganiseerd. Wat natuurlijk niet zo vreemd is als er 60.000 festivalgangers verwacht worden, of ben je de doden vergeten die een paar jaar geleden bij Roskilde vielen?
Regen en modder is wat minder natuurlijk, maar ja, ook dat hoort er zo af en toe bij. Het blijft tenslotte een Nederlands festival.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:35:59 #14
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_5516639
Lowlands (en andere festivals!) lijkt verrekt veel op het echte leven, NRG Daarom is 't ook altijd zo'n feest. Jammer dat ik dit jaar niet de tijd heb om weer te gaan Ik mis het nu al...

Vorig jaar was het 2.5 dagen rond de 40graden, en de laatste halve middag stond je een halve meter in de blubber. Fijner is er niet! Wel ff doorbijten hoor.

'Nuff said
pi_5516685
Sorry hoor, maar wat een gezeur. Maar daar is de klaagbaak voor.

Ik ben 5 keer op lowlands geweest en ik moet zeggen dat het echt wel goed georganiseerd is. Tenminste de 5 keer dat ik er ben geweest. Dynamo ben ik ook een keer geweest en was echt bagger qua organistatie.

Lowlands gaat om de algehele sfeer. Misschien dat dat de laatste paar keren minder is geworden.

pi_5516723
Zow! Dat verhaal klinkt wel heel erg naief! Denken dat er geen rijen staan om ergens binnen te komen bij een festival en dat alles op korte afstand van elkaar staat. Sorry hoor, maar dat had je van te voren kunnen bedenken dan jouw tent niet in de buurt van de Bravo tent staat en dat er wel meer mensen naar DJ Tiesto willen kijken!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:52:04 #17
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_5516775
sorry maar ik vind dit echt ZIELIG

(ja iemand moet het zeggen)

als je naar een festival gaat (in de open air) WEET je dat je dit bij voorbaad kan verwachten, en als dan alles niet helemaal gaat zoals jij je hebt voorgesteld ga je maar weer naar huis????

ben je zo in alles?
als het ff niet meezit dan maar opgeven?

en dat van die houtskool, ja euhm, eerst zeggen dat je niet gaat bbq'en en daarna wel, en ff een keer janken omdat je moet wachten...

sorry meid, maar mischien is het wel verstandig om gewoon naar concerten te gaan van bands, en niet meer teveel buiten te komen!

of probeer het over een paar jaar nog eens...

ik denk dat je mischien je er iets teveel bij voorgsteld hebt?

pi_5516785
the word "crybaby" comes to mind

je hebt hopelijk toch van te voren gekeken wat lowlands is of niet?

zo niet dan kan ik me je teleurstelling voorstellen.

anders is het echt naiviteit ten top

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 13:54:00 #19
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5516787
achosssssieeeee,
meer kan ik er niet over zeggen...
wat vervelend voor je... wat naar.....

Gewoon niet zo miepen en gewoon feesten.
Houtskool mocht niet, en dan moet je et ook niet meenemen. En dat je het allemaal druk, vervelend en vies vind ja dan moet je er niet naar toe gaan doh!

En je vriendje is zeker ook mee met je gegaan naar huis?
Waarschijnlijk had hij het zeker wel naar zijn zin?

//edit
Hehehe, idd probeer het over een jaar nog eens

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_5516810
Ik heb een meisje ooit haar vriend zien slaan met een pan omdat ze het compleet beu was.... ze wou in een warm bed slapen met airco..... en ze kon de muziek ook niet uitstaan.... ow en haar nagel was gebroken...... we lagen helemaal dubbel voor onze tent.
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:07:46 #21
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5516913
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:56 schreef Vampier het volgende:
Ik heb een meisje ooit haar vriend zien slaan met een pan omdat ze het compleet beu was.... ze wou in een warm bed slapen met airco..... en ze kon de muziek ook niet uitstaan.... ow en haar nagel was gebroken...... we lagen helemaal dubbel voor onze tent.
Mooi om te zien hoe 80% hiero snapt @ fok waar et probleem zit LOL
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:14:49 #22
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5516972
Lowlands is geweldig!!!

Tot en met 2 jaar geleden heb ik elke Lowlands meegemaakt. Reden dat ik niet meer ga is desalniettemin dat ook ik het te druk vond worden; als ik concerten moet missen omdat er dor de grote hoeveelheid mensen in file wordt gelopen is de lol er voor mij ook een beetje af.

Het eerste jaar waren we maar met 12.000 man; dat was geweldig, je kon overal doorlopen, geen rijen en genoeg plaats om je tent op te zetten.

Maar waarom nam je in godsnaam vlees mee? Het sterft daar van de eettentjes; van friet tot Mexicaans tot vego tot pannenkoeken etc..

Al met al denk ik dat je verwachtingspatroon niet klopte. Misschien ben je gewoon niet zo'n festival type?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5517073
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:

Om half 6 nam ik mijn vriendje mee naar de toiletten en overhandigde hem mijn kadootje, we hadden 2 maanden verkering. Hij vond het prachtig.


Ehm, ben ik nou de enige die erg graag wil weten wat een kadootje je bij de toiletten van lowlands geeft? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:27:52 #24
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_5517094
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ehm, ben ik nou de enige die erg graag wil weten wat een kadootje je bij de toiletten van lowlands geeft? .


Ik vroeg het me eigenlijk ook af.
pi_5517100
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:25 schreef Jarno het volgende:

Ehm, ben ik nou de enige die erg graag wil weten wat een kadootje je bij de toiletten van lowlands geeft? .


ja! You pervert!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:29:40 #26
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5517114

Zeker de eerste keer ? Gaat al jaren zo, niks nieuws onder de zon.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5517138
Overigens ben ik zelf ook 3 jaar achtereen naar Lowlands gegaan (van 95-98 ofzo) en vond het een vreselijk goed georganiseerd festival, zeker vergeleken met Pinkpop of buitenlandse festivals. Ben een keer in Z-Frankrijk naar een festival geweest, en dat was pas echt om te janken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:36:28 #28
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_5517197
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ehm, ben ik nou de enige die erg graag wil weten wat een kadootje je bij de toiletten van lowlands geeft? .


Een rol Page toiletpapier met luchtkussentjes!

Ennuh, ik denk dat de topicopener niet geboren is voor festivals. Ik denk meer aan mooie marmeren vloeren, sjieke restaurants, king-size bedden in een schitterende kamer met airco en luxe badkamer...

Of draaf ik nu weer door?

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:36:29 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5517198
Eens met Jarno, LL is één van de best georganiseerde festivals in Europa, 't is alleen zo kloterig druk, daarom besloten om dit jaar niet te gaan (ben al 9 keer geweest op LL).
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5517214
Zowh, dan denk je hier je hart te luchten omdat je al door je ouders belerend bent toegesproken en dat ze het al had afgeraden, krijg je ook nog eens een aantal Fok!ers over je heen die er nog een schepje bovenop doen
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 14:42:01 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5517243
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:38 schreef calvobbes het volgende:
krijg je ook nog eens een aantal Fok!ers over je heen die er nog een schepje bovenop doen
Hoppa !!!

Een een van een Lowlandsveteraan

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:08:47 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_5517474
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Om half 6 nam ik mijn vriendje mee naar de toiletten en overhandigde hem mijn kadootje, we hadden 2 maanden verkering.
Hoe romantisch tussen de stinkende pis- en poepluchten, en waarschijnlijk meer dan 2 kilo rauw vlees.

Tong kon dit jaar niet, zou gvd een moord doen om drie dagen door de modder te baggeren, ondanks m'n zwakke enkelbanden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:17:45 #33
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5517535
Kijk eens naar buiten ... heerlijk festivalweer

Ik vind het jammer dat ik dit weekend niet bij Lowlands aanwezig kon zijn

Vorig jaar voor het eerst naar Pinkpop geweest, ik wist niet wat ik kon verwachten. Nou het was afzien

- veel regen
- hele weekend niet gedouched
- toiletten waarin je de behoefte van je voorgangers kon zien
- geen bbq of iets dergelijks bij me
- mijn tas woog meer dan 30 kilo (ja dat heb ik gewogen)
- moest met de trein (natuurlijk ook weer lange vertraging)

Maar ik heb het hele weekend genoten soms moet je gewoon lekker improviseren ... hoe viezer hoe beter

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 16:29:38 #34
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_5518292
Toch fijn om te zien dat er ook nog echte mannen op Fok! rondhangen! Sorry nrg, volgende keer wat meer kloten, ok?
'Nuff said
pi_5518652
elende is met een l extra

en ehmm... wat een lief verhaaltje...

wist je wel dat een kampeer festivalletje iets anders is dan thuis voor de tv hangen?

yankee charlie dinges
pi_5518749
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Maar je wilde toch barbequeen? En dat is verboden op de meeste festivals, staat vermoedelijk zelfs vermeld op je kaartje. Kan me daar ook wel iets voorstellen. Als het droog is heb je grote kans dat zo'n barbeque leidt tot een grote fik. Heb je gezien hoe dicht de tenten op elkaar staan? Onverantwoord dus om daartussen een vuurtje te maken. Hoe heb je later eigenlijk die andere kolen wel naar binnen gekregen?
[..]


Mijn vriendje is al twee keer eerder geweest en hij zei dat het allemaal mocht. Die andere kolen hadden die vrienden in een tas in een slaapzak gewikkeld.

[Dit bericht is gewijzigd door nrg op 24-08-2002 17:32]

Scary but true!
pi_5518852
Ok, mij is dus niets verteld over modder en enorme wachtrijen. Mijn vriendje heeft het me allemaal heel anders verteld dan dat het was, omdat hij zo graag had dat ik mee ging. Ik ben ook voor hem gegaan, zoals ik al zei, de enige muziek die ik leuk vond was die van timo maas en tiesto. Dan is het dus niet de moeite waard, voor mij in ieder geval niet.

Ik ben 3x naar Mysteryland geweest, op hetzelfde terrein en dat was echt 100x beter. Geen modder, overal lagen netjes houten platen enzo. Vandaar dat mijn verwachting heel anders was dan de werkelijkheid.

Dit is toch de klaagbaak, ik mag zeuren wat ik wil, daar is dit forum voor!

Het kadootje was een gouden kettinkje met een gouden breekhartje.

Scary but true!
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 17:33:11 #38
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_5518863
Hallo,, jaah lowlands is afzien alhoewel
Ik heb heerlijk gewerkt afgelopen nacht op lowlands,,,, ontigelijk veel complimentjes gehad over de security en organisatie,,,,,hmm ook wel minder leuke dingetjes, daar nie van.

Maar ik vond iedereen echt postitief en als je in de 24 uurs tent was vannacht,,,,,,daar waren goede dj's en de sfeer was gewoon perfect.

Hmm en ehh barbeque'en is echt compleet uit den boze,, liegen tegen de security ook.
Je liegt en doet bewust illegale dingen om vervolgens te zeuren op de organisatie, mooi figuur ben je
Meeste tentjes op de campings zijn erg brandgevaarlijk, en blussen is vrij moeilijk daar. dus je bracht mensen behoorlijk in gevaar.

Grote festivals organiseren is moeilijk omdat er ontzettend veel bij komt kijken , maar lowlands loopt gewoon goed verder.

Ik ga nu genieten van een nachie vrij en morge weer naar lowlands ongeacht het weer.

groetjes,

Lex

  zaterdag 24 augustus 2002 @ 17:34:36 #39
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5518873
En pleeeeeeeeeeeeease, stop steeds met:
quote:
...me vriendje...
Gods alle vermoeiend lezen...
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 17:35:40 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5518884
Mysteryland vergelijken met Lowlands ?

Ok, met Lowlands vergeleken is Mysteryland een tijdelijk kinderdagverblijf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5518905
WAT EEN EEN FESTIVAL PVD ZONDER MODDER?!!?
Mocht ik ooit naar lowlands gaan douw ik u lekker de de modder
pi_5519023
Als je Tiesto wilt zien moet je juist niet naar een massa event gaan, dan zit de boel altijd wel vol.
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_5519082
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:34 schreef drLiter het volgende:
En pleeeeeeeeeeeeease, stop steeds met:
[..]

Gods alle vermoeiend lezen...


Lees het dan niet!
Scary but true!
pi_5519100
JEEEEEES, wat ben jij een zielig kind zeg, stel je niet aan, modder kan je wassen...}:O
pi_5519115
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:35 schreef popolon het volgende:
Mysteryland vergelijken met Lowlands ?

Ok, met Lowlands vergeleken is Mysteryland een tijdelijk kinderdagverblijf.


Geef mij dan maar een kinderdagverblijf. Liever dan een stel idioote alto's, een hoop modder, en slechte muziek!
Scary but true!
pi_5519121
pi_5519137
weetje, ik vind jou echt een

[Dit bericht is gewijzigd door d_perla op 24-08-2002 18:03]

pi_5519142
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:58 schreef nrg het volgende:

[..]

Geef mij dan maar een kinderdagverblijf. Liever dan een stel idioote alto's, een hoop modder, en slechte muziek!


En dat sterke argument had je niet tegen je vriendje kunnen gebruiken om niet te gaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:06:55 #49
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_5519213
idiote alto's???? hmm jaah ik ben alto's tegen gekomen inderdaad,,, kom daar alles tegen,,,,,gister in 24 uurs tent waar echt alles door elkaar heen liep en danste op elkaars muziek,,,geweldig man
pi_5519229
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dat sterke argument had je niet tegen je vriendje kunnen gebruiken om niet te gaan?


[Dit bericht is gewijzigd door d_perla op 24-08-2002 18:08]

  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:07:47 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_5519232
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:58 schreef nrg het volgende:

[..]

Geef mij dan maar een kinderdagverblijf. Liever dan een stel idioote alto's, een hoop modder, en slechte muziek!


Muziek ?

Je ging toch Barbequen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5519252
weetje, jij kan van mij echt de schijt krijgen...
pi_5519285
de enige die een alto is ben jij, lowlands afkraken,
dan ben je toch ziek in je hoofd,
dat is niet geil hoor...
pi_5519318
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:09 schreef d_perla het volgende:
weetje, jij kan van mij echt de schijt krijgen...
nou nou nou....dat is toch ook weer heel erg onaardig.

Kijk, dit meisje is slechts 21 en was net nog naar de manicure geweest en wilde gezellig op een groen grasveldje tussen een aantal tentjes in barbecueen met haar vriendje. Dat dat plaatsvond op een popfestival en dat je op je 21 wel eens moet weten hoe het er aantoe gaat op een popfestival dat deert blijkbaar niet. Dat het vriendje zei dat je wel mocht barbecueen en dat het verder niet in haar opkomt om zich verder te verdiepen in de regels, daar kan zij ook niets aan doen. Er zijn nou eenmaal meisjes die niet geschikt zijn voor vieze popfestival terreinen. Laat haar. Ze heeft een andere voorkeur dan jij, ze houdt van andere muziek op een ander moment. Ze houdt niet van modder of lang wachten. Ze is gewoon een meisje van 21 dat graag bij haar vriendje wilde zijn en haar vriendje kent haar nog niet zo goed als hij denkt anders had hij van tevoren al wel begrepen dat het niets voor haar zou zijn.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:15:41 #55
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5519321
ik denk dat het ook tijd wordt voor een ander vriendje.

is hij ook weer teurggegaan eigenlijk? of is hij wel gebleven?

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:16:40 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5519331
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou nou nou....dat is toch ook weer heel erg onaardig.

Kijk, dit meisje is slechts 21 en was net nog naar de manicure geweest en wilde gezellig op een groen grasveldje tussen een aantal tentjes in barbecueen met haar vriendje. Dat dat plaatsvond op een popfestival en dat je op je 21 wel eens moet weten hoe het er aantoe gaat op een popfestival dat deert blijkbaar niet. Dat het vriendje zei dat je wel mocht barbecueen en dat het verder niet in haar opkomt om zich verder te verdiepen in de regels, daar kan zij ook niets aan doen. Er zijn nou eenmaal meisjes die niet geschikt zijn voor vieze popfestival terreinen. Laat haar. Ze heeft een andere voorkeur dan jij, ze houdt van andere muziek op een ander moment. Ze houdt niet van modder of lang wachten. Ze is gewoon een meisje van 21 dat graag bij haar vriendje wilde zijn en haar vriendje kent haar nog niet zo goed als hij denkt anders had hij van tevoren al wel begrepen dat het niets voor haar zou zijn.


Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5519334
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou nou nou....dat is toch ook weer heel erg onaardig.

Kijk, dit meisje is slechts 21 en was net nog naar de manicure geweest en wilde gezellig op een groen grasveldje tussen een aantal tentjes in barbecueen met haar vriendje. Dat dat plaatsvond op een popfestival en dat je op je 21 wel eens moet weten hoe het er aantoe gaat op een popfestival dat deert blijkbaar niet. Dat het vriendje zei dat je wel mocht barbecueen en dat het verder niet in haar opkomt om zich verder te verdiepen in de regels, daar kan zij ook niets aan doen. Er zijn nou eenmaal meisjes die niet geschikt zijn voor vieze popfestival terreinen. Laat haar. Ze heeft een andere voorkeur dan jij, ze houdt van andere muziek op een ander moment. Ze houdt niet van modder of lang wachten. Ze is gewoon een meisje van 21 dat graag bij haar vriendje wilde zijn en haar vriendje kent haar nog niet zo goed als hij denkt anders had hij van tevoren al wel begrepen dat het niets voor haar zou zijn.


Je bent de zwakke enkelbanden vergeten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:20:40 #58
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5519380
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:15 schreef Hrun het volgende:
ik denk dat het ook tijd wordt voor een ander vriendje.

is hij ook weer teurggegaan eigenlijk? of is hij wel gebleven?


als ik hem was, was ik mooi blijven zitten
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:24:37 #59
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5519434
Kijk, dat het tegenvalt in de regen en modder... okee... maar dat je het dan na een dag (!) al opgeeft in plaats van dat je er het beste van probeert te maken ... dat is dus absoluut geen ruggegraad en doorzettingsvermogen hebben.

Erg jammer, want je hebt jezelf daardoor ook niet de kans gegeven om toch nog hele mooie en leuke momenten mee te maken. Dát is pas weggegooid geld.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_5519436
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:16 schreef CartWOman het volgende:

Je bent de zwakke enkelbanden vergeten.


Ik wilde mij verder niet amuseren met iemands zwakke plekken, aan zwakke enkelbanden kan ze namelijk echt niets doen.

en verder wilde ik ook geen mening vormen over breekhartjes bij de wc's

Laat haar toch lekker klagen, daar is dit forum toch voor. Ik ben ook een keer bij een kamp weggegaan omdat ik het koud had. Nou ja, toen was het wel oktober en sliepen we (illegaal) in het bos en ik ben met een paar anderen een hooiberg gaan opzoeken.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5519456
ach ik ben ook niet gegaan en dat is maar goed ook veel teveel mensen, te duur kaartje en er was maar 1 goeie band (Dimmu) en nu blijkt ook dat het zo slecht weer was

misschien volgend jaar weer

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:28:50 #62
12750 Hrun
Special Obedience
pi_5519478
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:20 schreef amnesiac het volgende:

[..]

als ik hem was, was ik mooi blijven zitten


het hartje moest je toch breken. dus dat ging ook goed.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_5519483
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde mij verder niet amuseren met iemands zwakke plekken, aan zwakke enkelbanden kan ze namelijk echt niets doen.


I know, was min of meer een geintje.

Ik zou namelijk niet naar een muziekfestival gaan met zwakke enkels. Dans- en springtype.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5519548
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:29 schreef CartWOman het volgende:
I know, was min of meer een geintje.

Ik zou namelijk niet naar een muziekfestival gaan met zwakke enkels. Dans- en springtype.


Ook over haar gezonde verstand laat ik me niet uit. Of haar schrijfvaardigheid. Ze is nog maar 21 namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:39:06 #65
23401 filth
ik ben een meisje....
pi_5519614
pffffff...
ik ben in '99 naar Dynamo geweest en ik vond het niet zo heel goed georganiseerd...
op de parkeerplaats eerst 4.5 uur op de bus gewacht naar het doa terrein, daar nog es 3 uur gestaan om binnen te komen.. eindelijk binnen.. vechten om een plekkie... we moesten de brug over en zaten met onze tent tussen het gevecht van engelsen en duitsers...
savonds een uurtje of 6/ 7 de tent opgezet.. en toen kon het weekend eindelijk beginnen...

en maandag bij het vertrekken leek het doa terrein ook wel een.... naja.. puinhoop op een asfaltberg....om het maar netjes te houden.

Maar waar gaat dit nu om? je weet het van te voren, en het is belangrijk om er zelf iets van te maken... en idd gewoon lekker veel zuipen enzo...
we waren in het begin niet erg blij met alles maar dat is wat je moet verwachten bij een festival...
We waren ook niet happy toen de wc's 15 m bij ons vandaan in de hens werden gestoken.. maar dat zijn allemaal dingen waar je maar overheen moet komen of anders gewoon niet gaan...

welcome back... gods of metal... Metallica 4 life....
pi_5519624
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Ook over haar gezonde verstand laat ik me niet uit. Of haar schrijfvaardigheid. Ze is nog maar 21 namelijk.
Het verstand komt met de jaren. Of nooit.
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:51:57 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_5519759
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:24 schreef Isabeau het volgende:

Ik wilde mij verder niet amuseren met iemands zwakke plekken, aan zwakke enkelbanden kan ze namelijk echt niets doen.


Jawel hoor, 2 kilo rauw vlees thuis laten.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5519760
Is dit het elkaar afzeiken forum ofzo
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2002 @ 18:59:34 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_5519868
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:52 schreef AzraeI het volgende:
Is dit het elkaar afzeiken forum ofzo
Nee hoor, plassex zit in het sexforum.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5519938
Mjah, wat moet ik zeggen??
Joh, lees dit topic nog een keer in zijn geheel door zonder vooroordelen en bedenk hoe slim je bent geweest .
pi_5520184
yankee charlie dinges
pi_5520194
<-
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:15 schreef Sonho het volgende:
ellende toch?
pi_5520265
Ach ja, als het regent kun je modder verwachten...

Ik ben dit jaar naar pinkpop geweest, heb daar ook 7 uur voor de poort gezeten voordat we naar binnen werden geduwd, heb ik de stromende regen m'n tentje opgezet, heb twee dagen lang heel veel pijn gehad aan m'n nek en rug (zo erg dat ik bijna niet meer kon staan), maar ik heb het wel volgehouden en eerlijk gezegd vond ik het ook nog best leuk.

Zonde van je geld joh, om meteen op te geven Wie weet was het allemaal nog wel meegevallen

pi_5520342
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:35 schreef Fannetje het volgende:
Zonde van je geld joh, om meteen op te geven Wie weet was het allemaal nog wel meegevallen
Weet je wat het vaak ook is. No matter hoe ellendig het allemaal was, no matter hoe smerig de modder, de stank van de wc's, het gevoel dat je eerder smeriger dan schoner wordt van de douches, de vreemde lui die niet je type zijn...het maakt zo'n leuk verhaal voor later op feestjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_5520395
Ik vind het altijd apart als vrouwen een plastuit gebruiken om te plassen daar.
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 20:14:15 #76
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_5520726
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou nou nou....dat is toch ook weer heel erg onaardig.

Kijk, dit meisje is slechts 21 en was net nog naar de manicure geweest en wilde gezellig op een groen grasveldje tussen een aantal tentjes in barbecueen met haar vriendje. Dat dat plaatsvond op een popfestival en dat je op je 21 wel eens moet weten hoe het er aantoe gaat op een popfestival dat deert blijkbaar niet. Dat het vriendje zei dat je wel mocht barbecueen en dat het verder niet in haar opkomt om zich verder te verdiepen in de regels, daar kan zij ook niets aan doen. Er zijn nou eenmaal meisjes die niet geschikt zijn voor vieze popfestival terreinen. Laat haar. Ze heeft een andere voorkeur dan jij, ze houdt van andere muziek op een ander moment. Ze houdt niet van modder of lang wachten. Ze is gewoon een meisje van 21 dat graag bij haar vriendje wilde zijn en haar vriendje kent haar nog niet zo goed als hij denkt anders had hij van tevoren al wel begrepen dat het niets voor haar zou zijn.


Superstukje
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2002 @ 20:19:47 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_5520789
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:46 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind het altijd apart als vrouwen een plastuit gebruiken om te plassen daar.
Ik vind het juist apart als mannen dat doen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5520848
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het juist apart als mannen dat doen.


wat is er apart aan de plastuit van de man? die hebben we toch (bijna) allemaal
yankee charlie dinges
pi_5521530
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:25 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

wat is er apart aan de plastuit van de man? die hebben we toch (bijna) allemaal


Sommige mannen hebben gebruiken der net zo 1 als die vrouwen (spreekt niet uit ervaring hoor )
pi_5523367
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik vind het juist apart als mannen dat doen.



Nee als ze juist zittend gaan plassen
  zondag 25 augustus 2002 @ 16:28:22 #81
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_5528932
Leuk vriendje heb je dan.. Liegt hij er ook over als jij hem samen met ander meisje ziet liggen krikken dat ie dan zegt dat ie de tuin sproeien was?

Sjees, iedereen van 10+ weet toch dat het modderig is op zo'n festival? Ik ben bij de Rolling Stones geweest jaren terug in Den Haag, dat was ook 1 modderpoel en ik heb me meer dan goed vermaakt en het verbaasde me niet

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_5535169
Ik ben net terug van Lowlands en ik lees dit. Wat een onzin. Is dit erg? Hier is mijn verhaal:

aantal maten van me gingen een dag eerder met de auto. Hebben urenlang in de rij gestaan te hebben gingen ze richting camping 5. Na een uur gesukkeld te hebben met de tenten en de partytent. (TripleM vond de gebruiksaanwijzen pas na een half uur of zo ). In ieder geval ze belde me om half 7 op dat ze nog aan het bier zaten en niet hadden geslapen. Kortom de hele nacht gewerkt om te settelen. Vrijdagochtend ik en maat richting Lowlands. Goeie heenreis gehad. Komen daar aan. een rij van 5 minuten. Richting camping 5 gegaan tent goed neergeplant. De partytent wat aanpassingen gegeven. kortom we waren klaar voor actie . heerlijk weer op vrijdag. prachtige bands gezien. Nickelback maakte er een voortreffelijke show van. kortom heerlijke dag. Komen we terug hadden een aantal eikels onze parytent verplaatst wat al snel weer teruggezet was. toch niet echt leuke actie weer maar goed. Zaterdag: Waaaaaaaaat een kutweer regen regen regen regen. Heel Lowlands werd een blubberzooi. Wij blij dat we de partytent bijhadden. Konden lekker eronder zitten op het grondzeil. klein gasbrandertje meegenomen. Pannetje bij de buren geleend. Knakworstjes opwarmen. alles lekker droog. Naar het festivalterrein toe en af was een hel. overal blubber. gelukkig had ik werkschoenen (kisten) bij, wat ik trouwens een paar maten van me ook wel kon aanraden (TripleM) . Anyway, we zijn naar veel bands geweest op zaterdag vrijwel alles wat ik wilde zien en 1 extra die verrektes goed waren. Nederlandse band genaamd Smogus. Vrij goeie band.Afijn na korn wij terug naar camping. De laatste hoosbui begon. Eer wij terug waren was ie weer afgelopen. Komen we erachter dat 1 van onze tenten lekte. Veel spullen van hun nat. Ik kwam erachter dat m'n luchtbed lek was. Flink balen ook van het weer en shit die avond. Afijn het werd droog en de maan scheen heerlijk. onze grondzeilen waren wat vies en nat dus ik met wc papier de shit wat schoongemaakt en wij zitten. tot 5 uur snachts met de buren in de partytent gezeten. Flink muziek opgezet. Goed gelachen. lekker gefeest ondanks de natte spullen het weer. Leuke dag was het weer. Die zondag was het erg veel luieren en ben ik het festivalterrein niet opgeweest maar wel lekke in de zon wezen bruinen. Afijn weer een perfecte Lowlands festival dit jaar. Dat gezeur van zwakke enkelbanden moet je ook niet over beginnen. Ik heb in 3 jaar tijd 6 keer m'n enkelbanden gescheurd en eraan geopereerd en ik heb nergens last van gehad op Lowlands. Lowlands RULES!!!!!!!!!!En geen ziel op aarde die mij volgend jaar zal tegenhouden om naar Lowlands 2003 te gaan.

  zondag 25 augustus 2002 @ 23:54:37 #83
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5535503
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 23:38 schreef Cazman het volgende:
gelukkig had ik werkschoenen (kisten) bij, wat ik trouwens een paar maten van me ook wel kon aanraden (TripleM) .
Wat nou, mijn Blackstones zien er nog prima uit..

Hoe dan ook, mijn allereerste Lowlands was een groot succes dankzij m'n broertje, Cazman en de rest van de mannen.. Oh en onze superleuke buren natuurlijk.. Volgend jaar zeker weer als het aan mij ligt!

  maandag 26 augustus 2002 @ 00:12:33 #84
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_5535840
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk wat is er lekkerder als modderbaden???

anywayz was flink balen van de modder maar WHO THE FUCK CARES!!!!!!! weetje hoe humor et is als je gewoon 30 man voor je neus op zijn bek ziet gaan HEEEEERLIJK gewoon....

anywayz om toch beetje te klagen..de bands die dit jaar kwamen waren een stuk minder....

maarja de sfeer was gewoon weer GEWELDUG dus maakte een hoop goed....

en voelde je je wat minder...et bier bleef dit jaar gewoon KOUD!!!!! weer zo'n voordeel als et geen 35 graden is he

anywayz ik heb me 3 dagen/nachten lang GEWELDUG vermaakt...

en nu om me vraag uit mijn topic te herhalen....wat gesloten was met een slotje OMDAT DIE IN EEN CENTRALE LOWLANDS TOPIC THUISHOORDE hoe vaak zijn jullie op je muil gegaan????

ik maar een schamele 1x bijna

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  maandag 26 augustus 2002 @ 00:39:30 #85
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5536178
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 00:12 schreef odinio het volgende:
anywayz was flink balen van de modder maar WHO THE FUCK CARES!!!!!!! weetje hoe humor et is als je gewoon 30 man voor je neus op zijn bek ziet gaan HEEEEERLIJK gewoon....
[..]
ik maar een schamele 1x bijna
Ehm, ik weet niet, maar ik ben met mijn gladde sportschoenen niet 1 keer op m'n bek gegaan, en heb niemand op z'n bek zien gaan.. Dus dat jij er 30 ziet.. Ehm, nou softdrugs wordt gedoogd zullen we maar zeggen..
pi_5536447
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 00:39 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ehm, ik weet niet, maar ik ben met mijn gladde sportschoenen niet 1 keer op m'n bek gegaan, en heb niemand op z'n bek zien gaan.. Dus dat jij er 30 ziet.. Ehm, nou softdrugs wordt gedoogd zullen we maar zeggen..


komt omdat jij niet keek Triple. bij ons langs de tent kwam er een gast langs en ging op z'n bek. Engelse maat van ons vroeg of het met em ging. Hij zei:" goed goed!!". 2 meter verder viel ie weer op z'n bek lol. trouwens de bands dit jaar vond ik beter dan vorig jaar. Op Fear Factory na dan.
pi_5536569
Zeg, als je weer eens vrijgezel wordt, dan weet ik nog wel een leuke jongen voor je .

Een ex-huisgenoot van me ging ook eens mee naar Dynamo Open Air. En ach, het regende een beetje. (Nou ja.. een beetje veel, maar dat hoort bij DOA.) Boeide verder niet zoveel, want we hadden een grote bungalowtent, waar we met een man of 8 in zaten. Bovendien nog eens dicht bij de ingang, dus wat dat betreft kon het voor ons niet stuk.

Voor hem wel, want z'n schoenen werden modderig. Hij hoopte waarschijnlijk op pluche vloerbedekking en centrale verwarming. En waarschijnlijk vond hij het zonde dat hij z'n zonnebril voor niets had meegenomen, want na een uurtje of 2 in de tent te hebben zitten mokken is hij weer naar huis gegaan.

We hebben hem dat weekend niet meer gezien. Wel hebben we hem later nog vaak uitgelachen, omdat hij een paar geniale optredens gemist had.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:45:53 #88
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_5538203
[offtopic]
Heeft NRG niet zoon heel oud plaatje van DDS? *grin*
[/offtopic]
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
  maandag 26 augustus 2002 @ 11:03:14 #89
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_5538377
Wat is nou wel goed weer? Vorig jaar was het hittegolf en zonder een plekje schaduw was dat ook niet echt ideaal.

Hoe dan ook, over een jaar ben je 't slechte weer vergeten, en weet je de goede sfeer nog

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  maandag 26 augustus 2002 @ 11:15:06 #90
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5538465
IK moet er ook niet aan denken om daar te gaan zitten, ik houd al niet van camperen en de muziek daar boeit me ook bar weinig. Als je nou alleen voor Timo Maas/Tiësto komt ben je op Lowlands echt op de verkeerde plaats.

Tis jammer dat het regende, anders had je het waarschijnlijk leuker gevonden, als ik jou was zou ik je vriendje lekker alleen naar zulke festivals laten gaan en zelf de 1daagse-dancefestivals aflopen.

Verders niet zo snel huilen hoor, er zijn VEEL ergere dingen in deze boze grote mensenwereld als het afpakken van kooltjes

pi_5538563
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:
IK moet er ook niet aan denken om daar te gaan zitten, ik houd al niet van camperen en de muziek daar boeit me ook bar weinig. Als je nou alleen voor Timo Maas/Tiësto komt ben je op Lowlands echt op de verkeerde plaats.

Tis jammer dat het regende, anders had je het waarschijnlijk leuker gevonden, als ik jou was zou ik je vriendje lekker alleen naar zulke festivals laten gaan en zelf de 1daagse-dancefestivals aflopen.

Verders niet zo snel huilen hoor, er zijn VEEL ergere dingen in deze boze grote mensenwereld als het afpakken van kooltjes


Mag ik je complementeren met je lege/nieuwe regel gebruik. Wat een verademing om te lezen. Dat heb ik wel eens anders gezien (topicstarter/cazman).

Voorts vind ik NRG een enorm Naief kind. Ik ben nog nooit op lowlands geweest, maar een woord camping zou mij al genoeg zeggen. Zeker als dat terrein normaal geen camping is.

pi_5538951
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 11:26 schreef sop het volgende:

[..]

Mag ik je complementeren met je lege/nieuwe regel gebruik. Wat een verademing om te lezen. Dat heb ik wel eens anders gezien (topicstarter/cazman).


Als je vlak na lowlands dit gaat schrijven heb ik geen zin om alinea's of wat te maken. Ik was al blij dat ik dit verhaal een beetje heb kunnen schrijven. Als je het nie mooi vindt lees het dan niet
pi_5539062
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 17:31 schreef nrg het volgende:
Ik ben 3x naar Mysteryland geweest, op hetzelfde terrein en dat was echt 100x beter. Geen modder, overal lagen netjes houten platen enzo. Vandaar dat mijn verwachting heel anders was dan de werkelijkheid.
Had dan dit jaar weer de goeie kuis gemaakt, en was naar MysteryLand gegaan, perfect weer, perfecte organisatie. Daar kan LL nooooooit tegenop!

kom maar op met die flames mensen

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_5539129
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:08 schreef BarBaar het volgende:

Had dan dit jaar weer de goeie kuis gemaakt, en was naar MysteryLand gegaan, perfect weer, perfecte organisatie. Daar kan LL nooooooit tegenop!


Blijft appels met peren die vergelijking... Heeft Mysteryland 3 dagen kamperen met 60.000 mensen?
pi_5539157
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Blijft appels met peren die vergelijking... Heeft Mysteryland 3 dagen kamperen met 60.000 mensen?


Als ze een keer vergunning zouden krijgen wel
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_5539184
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:15 schreef BarBaar het volgende:

Als ze een keer vergunning zouden krijgen wel


Dan ben ik heel benieuwd of ze het dan nog steeds zoveel beter organiseren dan LL.
pi_5539196
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan ben ik heel benieuwd of ze het dan nog steeds zoveel beter organiseren dan LL.


One way to find out..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_5539360
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 12:18 schreef BarBaar het volgende:

One way to find out..


The hard way
pi_5539910
Jezus wat een doos! check die website:
http://nrg_debbie.tripod.com/ dat meen je toch niet!

hoe wereldvreemd kan je zijn!!

Your mother should have swallowed you.
  maandag 26 augustus 2002 @ 13:27:00 #100
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5540005
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:34 schreef Kozzmic het volgende:

Ik ben een keer of 5 naar Lowlands geweest en het festival wordt redelijk strak georganiseerd. Wat natuurlijk niet zo vreemd is als er 60.000 festivalgangers verwacht worden, of ben je de doden vergeten die een paar jaar geleden bij Roskilde vielen?
Regen en modder is wat minder natuurlijk, maar ja, ook dat hoort er zo af en toe bij. Het blijft tenslotte een Nederlands festival.


Vergeleken met andere grote festivals die ik heb bezocht is Lowlands het best georganiseerd van allemaal, ook al kunnen er natuurlijk altijd dingetjes misgaan, je hebt niet alles in de hand.
For great justice!
  maandag 26 augustus 2002 @ 13:51:54 #101
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5540320
Dit verhaal doet me denken aan die gast uit Wassenaar die ik deze zomer zag die voor het eerst op een camping kwam en zich af vroeg waar de kasten waren om je kleren op te hangen in de tentjes...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_5540500
Ik zag gisterenavond heel wat lowlandspubliek op weg naar huis. Niet het feit, dat ze onder de modder zaten viel me op, maar dat ze allemaal zo piepjong leken.

Ik word oud...

  maandag 26 augustus 2002 @ 14:06:00 #103
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5540551
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 13:51 schreef ullie het volgende:
Dit verhaal doet me denken aan die gast uit Wassenaar die ik deze zomer zag die voor het eerst op een camping kwam en zich af vroeg waar de kasten waren om je kleren op te hangen in de tentjes...

Je bedoeld dat die er niet waren?
Belachelijk
For great justice!
  maandag 26 augustus 2002 @ 14:46:38 #104
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5541148
Vorig jaar zat ik op de terugweg van Pinkpop met een vriend van mij in de trein, zit er van die stelletje miepen naast je ... gatverdamme wat stinkt het hier ... ja dat kan wel kloppen het is alweer 3 dagen geleden dat wij ons gedouched hebben
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5541345

Dit volk zaten wij al met een paar maten compleet belachelijk te maken.

"Oh, mijn schoenen zitten onder de modder."

"DJ Tiejestooooo is zooooo cooooool."

"Mag ik nog een BrEeZaH?"

Er liep echt veel meer Breezervolk rond dan voorgaande jaren had ik het idee, al dat gezanik, jezus. Rot dan lekker op en laat ons lekker lol hebben in de modder.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_5541826
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 13:18 schreef Upright.Citizens.Brigade het volgende:
Jezus wat een doos! check die website:
http://nrg_debbie.tripod.com/ dat meen je toch niet!

hoe wereldvreemd kan je zijn!!


This site as exceeded it's hourly bandwith maximum.

Vind je het gek als heel FOK! ineene gaat koekeloeren.....

  maandag 26 augustus 2002 @ 16:25:21 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5542887
Wat een gezanik zeg!

Als je naar Lowlands gaat, dan weet je dat je je zult moeten redden met de middelen die je hebt. Dat je vreten en drinken op het festivalterrein kunt halen etc. Ik heb dit jaar nauwelijks hoeven te wachten op bier en vreten overgens.. maar dat kan ook aan het weer liggen.

In vergelijking met Pinkpop is Lowlands een veel vrijer en diverser festival, waarbij je niet als een kudde om 23:00 het terrein afgejaagd wordt. Nee Lowlands gaat tot diep in de nacht door. Ook de controle bij de ingang viel me erg mee.. er is nieteens in m'n tas gekeken (aan de ene kant wel sloridg, maargoed het was al laat en ik had veelsteveel blikjes drinken mee ). Ook de toegang naar het festival terrein is dichterbij vanaf de camping plus dat je alleen's ochtend bij de ingang hoeft te wachten.. de rest van de dag kan men gewoon doorlopen.

Bij de Alpha tent had Mojo iets nieuws bedacht, De voorste twee vakken waren kleiner en werden voor elk optreden afgesloten als er genoeg mensen inzaten. Zo krijg je voorin geen grote verdrukkingen, opzich dus wel zo veilig. Jammer dat er bij de security dan mensen opgezet werden die geen inzicht hadden in de situatie.. oftewel de hekken werden te vreog dicht gegooid waardoor er bij sommige optredens dus best meer mensen in hadden gekund.

Maar zo is er altijd wel iets wat beter kan. De brug bijvoorbeeld, die was dichtkeer overdekt. Mooi zou je zeggen, alleen het was niet echt waterdicht zegmaar. De eerste stap is gezet.. volgende keer maar geen gaas meer op de brug, maar iets wat het water wel tegenhoudt?

Volgend jaar moeten ze ook maar eens kijken of ze een mooie doorgang van bij de Charlie tent door naar de Alpha kunnen versieren, dat zou een hoop drukte schelen. Oja en een grote Foxtrot tent, of die Cabaretiers gewoon op het dommelsch podium gooien en toch dan maarweer 2 Echo tenten ipv. 1? Dan lukt het misschien nog om eens een filmpje te kunnen aanschouwen.

Ondanks het weer en eigenlijk zelfs met het weer heb ik me prima vermaakt. Het geluid was dit jaar eindelijk goed, de optredens gemiddeld gezien beter dan wat ik vorig jaar heb gezien en de terugreis verliep ook eens soepel voor de verandering!

Volgend jaar weer.
(en dan ga ik nu even m'n schoenen uit de modder hakken)

pi_5543182
Jezus mens stel je alsjeblieft niet zo aan zeg! je WEET dat het kan gaan regen dus neem je maatregelen..en so what dat je mooie sokjes vies en nat worden....!
het hoort erbij, ik heb het onwijs naar mn zin gehad ondanks de modder, je bent met je vrienden, er is meer dan genoeg te doen, de sfeer is uitstekend

Je had er ook het beste van kunnen maken. Regen was voorspeld

en ik ga me douchen voor het eerst in 4 dagen

pi_5543254
Je hebt het ook niet echt goed aangepakt!

1.)ga laat in de avond ipv. vroeg in de middag.

2.)Neem niet te veel eten mee, je kan daar genoeg eten kopen.

3.)Besef van te voren dat je overal staat te w8en(60.000 kaarten verkocht)

4.)Laat je humeur niet afhangen van het weer, met zulke regen kan je net zoveel plezier hebben.

5.)Als je naar een act in de Alpha gaat, kan je erop rekenen dat het een populair iets is, en zorg dan dat je minimaal een uur van te voren er bent!

6.)Als je hier allemaal geen zin in hebt, moet je voortaan thuis blijven...

En ik heb het wel naar mijn zin gehad!!!
**********HET WAS SUPER**********

  maandag 26 augustus 2002 @ 16:51:37 #110
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_5543374
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Wat een elende,<knip>BLAAAT, ZANIK, OUWEHOER</knip> hel op aarde.
Ik leef vreselijk met je mee. Het is idd belachelijk dat je donderdagmiddag om 12 uur nog niet het terrein op kan, eigenlijk zou je er maandag 's morgens al op moeten kunnen!
En dan die files he... je begrijpt niet dat ze daar niet dat weekend even een 6 baans weg neerleggen om al die 60 duizend man binnen te krijgen. Verschrikkelijk slecht georganiseerd allemaal. Dan haalt dat schorem het ook nog eens in z'n hoofd om je tas te controleren, en haalt je barbecuekooltjes uit je tas... terwijl je enkels al zo'n pijn doen, arm meiske... daar zou ik ook van gaan huilen ja.
Onbegrijpelijk dat je niet mag barbecuen op een veld met 10000 brandbare nylon tentjes zonder tussenruimte!
Dat word dus geen eten, want het voedsel op dat festival is zoooo vreselijk, je kunt alleen maar kiezen uit snacks, burgers, broodjes, japans, chinees, indiaas, surinams, pizza, pannekoeken of een compleet supermarkt asoortiment. Mijn wereld zou dan ook instorten zonder kooltjes ja...

Dan kom je ook nog eens in een tent en ben je je vriendje kwijt! jeetje, wat een drama, en al die mensen die er rond lopen zijn te beroerd om een praatje met je te maken. De sfeer op Lowlands is ook zo vreselijk kil en ieder-voor-zich dat je dan je vriendje meteen laat omroepen.
Dan kom je er tot je schrik achter dat er HELEMAAL GEEN leuke muziek is op een festival waar echt ALLE stijlen aan bod komen, want ja, vergeten om het laatste halfjaar een keer te kijken wat er uiteindelijk allemaal komt, doen we allemaal. ja toch?

Ik zal niet verder gaan over vieze schoenen en kleren, want dat zijn factoren waar je natuurlijk helemaal niet vanuit kunt gaan, als je het weerbericht begrijpt...

Kortom, zeik niet zo, ga lekker thuis op de bank zitten en naar helmut lotti kijken (no offense naar de helmut lotti fans), verzoek je vriendje vriendelijk om op te rotten en op zoek te gaan naar een vriendin die wel pit in d'r donder heeft, want de tijd van met barbie spelen heeft ie denk ik al ff gehad...

my 2 secs... zucht!
(plus een complimentje aan de festivalorganisatie voor een TOPeditie van LL dit jaar!)

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_5543470
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

bladiblaat


hahaha
pi_5543503
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:51 schreef ToMaSZ een geweldig stukje
Helemaal goed!
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 26 augustus 2002 @ 16:58:41 #113
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5543514
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:46 schreef calvobbes het volgende:
dat er wel meer mensen naar DJ Tiesto willen kijken!
Nou zo druk als het toen bij Tiesto was, is het nergens anders geweest. Ze hadden Tiesto gewoon in de alpha tent moeten laten optreden. Want in de Bravo tent was gewoon te weinig plek, en tot zover je het geluid van Tiesto kon horen stonden er wel erg veel mensen.
Dat was dus een redelijk foute inschatting!

Verder was het wel een leuk festival. Ik heb me rot gelachen!

Alleen die ene klootzak die zondagmorgen om 9 uur op camping 4 aan het kukeleku-en was verdiende een stevig pak slaag. De KLOOTZAK

pi_5543535
Toch vind ik het best wel zielig voor NRG, ok het was niet slim om te denken dat 60.000 man niet zo veel is en dat het NOOIT regent op Lowlands (was er in 2000...) en dat je een complete bbq meeneemt... maar goed, ik heb wel medelijden
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:00:54 #115
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5543555
Kom op mensen, you've made your point..

Lowlands is iets waar je van moet houden, je moet niet te nauw kijken, het is behelpen vergeleken met een vakantie in een hotel of appartement maar daarom heet het ook festival..

Dit jaar was mijn eerste Lowlands en vooral de sfeer was de reden dat ik volgend jaar zeker weer ga.. De muziek is lang niet altijd mijn stijl, maar ik vermaak me er wel.. Vriendelijke mensen, een lekker hapje eten, een biertje, veel geklets lol en bands die het geweldig vinden om op Lowlands te spelen maken het slapen in een tent, baggeren door de modder, wachten en/of te laat komen voor optredens omdat het zo druk is ruimschoots goed..

Ga volgend jaar weer, stel je erop in hoe het daar is en heb lol.. Geloof me, Lowlands kan erg leuk zijn.. Advies mijn mijn buurman op de camping: "Tis Lowlands man, fuck it!"

pi_5543556
hey, 't was toch 2 van de 3 dagen zeer mooi weer!
  Milf maandag 26 augustus 2002 @ 17:03:41 #117
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_5543594
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

verschrikkelijk goed stuk


👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_5543620
* Lord Dreamer had graag op lowlands gezeten ..ondanks de regen etc... Lowlands is gewoon weg een happening .. en een Alto ben ik al helemaal niet.

Lowlands is een plaats voor iedereen, waar je niet moet zeuren en gewoon 3 dagen moet feesten .. en de organisatie is naar mijn weten gewoon weg goed te noemen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:06:05 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5543636
nah, hoe hilarisch een en ander ook omschreven wordt, toch wilde ik even vragen een beetje meer consideratie te hebben met nrg.

Zoveel mensen, zoveel ervaringen.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5543640
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:51 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]


Goed dat er zo'n stukje is geschreven...kan ik me de moeite besparen

[Dit bericht is gewijzigd door Lortnoc op 26-08-2002 17:20]

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:09:06 #121
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5543685
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:59 schreef SittingDuck het volgende:
Toch vind ik het best wel zielig voor NRG, ok het was niet slim om te denken dat 60.000 man niet zo veel is en dat het NOOIT regent op Lowlands (was er in 2000...) en dat je een complete bbq meeneemt... maar goed, ik heb wel medelijden
Jah regen, In 2000 had het behoorlijk geregend, 2001 was het zondag begin van de avond ook gaan plensen na drie dagen lang hitte en hel en dit jaar was het weer een grote blubberzooi. 3 jaar en nog geen Lowlands zonder modder en nattigheid. Ik verwacht volgend jaar weer zulk weer Ach, kom op het is eind Augustus, wie gaat er dan nog BBQ'en

Ik denk dat de verwachtingen van de topicstarter toch wel heel erg anders waren dan die van de meeste anderen, jammer, want ik denk toch dat ze het evengoed nog leuk had gevonden, vooral omdat Zaterdag en zondag kwa muziek dan nogwel de leukste dagen waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 26-08-2002 17:10]

  maandag 26 augustus 2002 @ 17:10:18 #122
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5543708
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:25 schreef Vork het volgende:
Wat een gezanik zeg!
Vork, met JOU kan ik praten, al die dingen die je opnoemde schoten mij ook al te binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 26-08-2002 17:14]

  maandag 26 augustus 2002 @ 17:10:21 #123
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5543709
hm nou ik vindt et ook best zonde van dat vlees maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:11:03 #124
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5543721
wat voro vlees was et eigen lijk
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:11:22 #125
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5543725
eigenlijk
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_5543759
kan je de volgende keer even alineas maken etc?
we are.. slaves to the rave
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:15:30 #127
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5543789
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 17:13 schreef cenobite het volgende:
kan je de volgende keer even alineas maken etc?
had je


et tegen


mij


cenobiet

L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:24:21 #128
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_5543930
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Blabediebla
Zooo zeg! Wat kun jij zeuren hey! Als je dit al 'hel' vind...
Geen doorgewinterde Lowlander hoor ik wel weer. Als je naar LL gaat, weet je dat je in rijen moet wachten enzo.. Je had toch niet verwacht dat je als een prinsesje zou worden behandeld?
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:24:39 #129
11502 nipeng
The last ride is free
pi_5543937
Welke idioot gaat er nou voor DJ Tiesto en met 2 kilo vlees naar lowlands?

JIJ!

  maandag 26 augustus 2002 @ 17:25:50 #130
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_5543958
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 17:24 schreef Eddy_Albena het volgende:

[..]

Je had toch niet verwacht dat je als een prinsesje zou worden behandeld?


ja meschein was ze in de war met alice in a camping flight to wonderland maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:39:43 #131
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5544147
zou de topicstarter dit nog stiekem doorlezen
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5544153
WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!


Wat doe jij dan in GODSNAAM op Lowlands,...

1- je houd niet van die muziek (Dat je voor DJtiesto ging zegt al genoeg)
2- bbq? REGELEMENTEN lezen had handig geweest, en zeuren over honger hebben enz. ? er is HEEEEL VEEEL lekker eten op Lowlands, en dan niet gaan zeiken dat het teveel geld kost,.. het is Lowlands,.. it's an experience,.... you HAVE to love it ,.. or hate it and go away ehehe oja dat heb je ook gedaan

Maar sorry hoor, dit had je ALLEMAAL kunnen verwachten, en dat je zwakke enkels had wist je al, dus daar kan je ook niet over zeuren, want een beetje meid is voorbereid en stouwt alle zware spullen bij dr vriendje drin

Mijn voeten zijn helemaal open door het langdurig in zeiknatte schoenen zitten,. .so what? Ik heb HEERLijk genoten,... maar je moet ook wel van de muziek houden, wat heb je er anders aan, en dat het druk was had je ook kunnen weten (60.000 mensen! en het weer? kom op,.. hoe lang leef je al in Nederland?

Maargoed,.. kop op meid,.... neem je je vriendje toch voor straf mee naar een houseparty, kan hij ook een topic openen over de hel van Nederland,...

Hoe nam je vriendje het trouwens op dat je zomaar wegging?

The captain of your brainship is drunk.
pi_5544194
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 17:24 schreef Eddy_Albena het volgende:

[..]

Zooo zeg! Wat kun jij zeuren hey! Als je dit al 'hel' vind...
Geen doorgewinterde Lowlander hoor ik wel weer. Als je naar LL gaat, weet je dat je in rijen moet wachten enzo.. Je had toch niet verwacht dat je als een prinsesje zou worden behandeld?


Blijkbaar! Hihihihihihi, had ze toch lekker in bed kunnen gaan liggen in de Kunstdrome ? daz best prinsesselijk qua Lowlandsstandaarden....

Had je ook verwacht dat er jaccuzzi's zouden zijn? Tent(room)service? *schatert*

I have the information, that keeps you from knowing me
  maandag 26 augustus 2002 @ 17:52:28 #134
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_5544282
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 16:51 schreef ToMaSZ het volgende:
*knip*
[..] je kunt alleen maar kiezen uit snacks, burgers, broodjes, japans, chinees, indiaas, surinams, pizza, pannekoeken of een compleet supermarkt asoortiment.
*knip*
Je vergeet de Falafel Of hoort dat onder het kopje 'broodjes' ?
Koffie, zwart, geen suiker
pi_5544354
ahahaaaaaaaaaaaaah

tering dat is wel errug zielig

ik ging ook voor het eerst naar een festival toe, moest ook uren wachten in de auto, voor de ingang, slepend richting camping 3 gelopen, maar wat maakte 't uit? We waren der

om 7 uur te bed gegaan, en om 8.50 werd ik al wakker gemaakt door muziek van die kut smurfen, maar ja, ik had allicht geen 5 sterren camping verwacht

en wat dit betreft:

quote:
Hongerig gingen we dus terug naar het terrein om naar de act te gaan die ik wel leuk vond, waar ik voor kwam: Tiesto. Maaaar... voor de tent stond 20m dik rijen mensen. Er was geen doorkomen aan. Toen had ik het helemaal gehad, ben teruggelopen naar de tent en heb alles ingepakt. Ik ging naar huis!
dit is dus echt DOM!

wij kwamen daar ook om 23.55 aan, oftewel 5 minuten vantevoren, het drukste moment.

Der stonden inderdaad veel mensen, maar je kon zo naar binnen lopen, en als je gewoon ff goed doorgelopen was kon je makkelijk een plek vinden om finaal uit je dak te gaan (wat ons dus echt GOED gelukt is in die 2:45 dat ie draaide )

DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_5544407
Er zijntoch feesten te over voor dit soort huppelkutjes? Labelland, mysteryland, glamourland, lalaland... waarom kom je met je nuffige harses dan ook naar lowlands..?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2002 @ 18:05:03 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_5544437
Ik leef met de topicstarter mee.


De elende van the night of the proms...

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 augustus 2002 @ 19:24:08 #138
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_5545479
Wat een gezwam zeg!

Lowlands was ook dit jaar weer supervet! Donderdag kwam ik vanuit Goes keurignetjes aan op station Lelystad en ik kon meteen de aller aller aller eerste bus richting het festivalterrein in (maar goed dat een maat van me een of andere gozer een bordje op zag hangen dat de bussen dit jaar aan de ACHTERKANT van het station vertrokken ). We kwamen net voor de grote menigte aan op het festivalterrein en stonden al vanaf het begin op pakweg 10 meter van de poortjes af... Goed begin dus!

Beetje jammer vond ik wel dat we dus geweldig lang moesten wachten voor het terrein open ging! 6 uur is 6 uur en niet kwart voor 7! Echt vrolijker werd ik er niet van in ieder geval, maar het mocht de pret niet drukken... Als dit nou het enige was...

Vervolgens kwamen we met de hele kudde aan op camping 3, die her en der nog wat plekken vrij had... Een bekende van ons had een VIP-pas en mocht dus al vóór iedereen de camping op. Hij had met afzet-lint een groot stuk afgezet... "GOES!". Relext ons tentje opgebouwd en een pint open getrokken... We waren gearriveerd Tot diep in de nacht was het gezellig en toen zijn we uiteindelijk toch maar een beetje naar bed gegaan...

Zo ging het eigenlijk het hele festival door... Lekker sfeertje, relexte muziek, gezelligheid.

Alleen jammer dat het dus zaterdag zo ging regenen... maar ja, daar moet je (1) op berekend zijn, en (2) daar kan je op wachten!

Denk de volgende keer dus gewoon maar effe goed na voor je je nog eens op zo'n soort festival vertoond! Bereid je voor op alles! Regen, modder, hagel, storm, extreme hitte en weet ik het wat je allemaal nog kan verwachten...

Veel plezier de volgende keer (als die er nog komt)

  maandag 26 augustus 2002 @ 20:11:45 #139
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_5546171
En nu IK!!!!

Donderdagavond kwam ik aan om een uur of negen. We konden redelijk dichtbij parkeren. (op dezelfde parkeerplaats als topicstarter nota bene)
Ik moest ongeveer 2 uur wachten om naar binnen te mogen, want, zoals iedereen weet, worden de tassen al 10 jaar gecontroleerd.

Maargoed, mn rugzak was zwaar, zeker 10 kg(!) , maar ik besloot hem maar om te houden, anders is het zo'n gesleep elke keer, onder het motto: niet zeuren!

Bij aankomst bij de poort begon een vriendelijke securitymedewerker mijn rugzak te fouilleren terwijl ik hem nog omhad, hetgeen een ongemakkelijk homo-erotisch moment opleverde.
(De zak houtskool was geen enkel probleem gezien het brede scala van toepassingen van dit produkt.)

Daarna na camping 5, lekker dichtbij de poort, makkelijk als je aankomt en weer vertrekt, maar vrij ver weg van het festival terrein, dus wat dat betreft iets minder praktisch, but who cares?
Als je echt zwakke enkels hebt kan de EHBO-buggy je wel naar het terrein brengen.

Daarna bracht ik mijn kadootje naar de toiletten,
(Schuif je je kadootje dan over de vloer van jouw WC naar de zijne? Romantisch)en enigszins hongerig ging ik naar het festival terrein, aangezien ik gewend ben 2 kilo rauw vlees per dag te eten.
Er zijn natuurlijk etenstentjes, maar de muntjesautomaat bleek een waardig tegenstander voor het intellect van meerdere individuen.

Anyway, daarna ben ik een heleboel bands gaan kijken, heb ik DJ Tiesto van verre gehoord, ik heb door de modder gestampt, mensen omver gebeukt bij Korn, opengestaan(!) voor vele (mij) onbekende bands, nieuwe vrienden gemaakt en een leuke film gezien, al met al een geslaagde Lowlands.

Geen hemel op aarde, maar gewoon ouderwets plezier.

Things to meat, people to do, places to kill.
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:13:41 #140
32609 Tacodib
Delft B'vo!
pi_5546189
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 19:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat een gezwam zeg!

Beetje jammer vond ik wel dat we dus geweldig lang moesten wachten voor het terrein open ging! 6 uur is 6 uur en niet kwart voor 7! Echt vrolijker werd ik er niet van in ieder geval, maar het mocht de pret niet drukken... Als dit nou het enige was...


Even voor alle duidelijkheid: het terrein zou op z'n vroegst om 6 uur opengaan. Later hoorden we van de badmeester (moderator LL forum) dat het een té grote modderzooi was en ze er nog mee bezig waren.
Geen traktortjes met balen stro zien rijden toevallig? Nou, precies, dat was voor de ingang en daarachter...

Verder ben ik het volledig met je eens, Lowlands was top!

En de discussie met die topicstarter MIEP ga ik maar niet aan, is gewoon geen LL-publiek. (punt)

  maandag 26 augustus 2002 @ 20:28:20 #141
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_5546358
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 14:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ehm, ben ik nou de enige die erg graag wil weten wat een kadootje je bij de toiletten van lowlands geeft? .


wc reiniger
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:29:20 #142
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_5546368
Wel zonde van het kaartje, er hadden ook leuke mensen kunnen komen.
(En wij hadden dan dichterbij kunnen parkeren. )
Things to meat, people to do, places to kill.
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:32:09 #143
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_5546403
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nou nou nou....dat is toch ook weer heel erg onaardig.

Kijk, dit meisje is slechts 21 en was net nog naar de manicure geweest en wilde gezellig op een groen grasveldje tussen een aantal tentjes in barbecueen met haar vriendje. Dat dat plaatsvond op een popfestival en dat je op je 21 wel eens moet weten hoe het er aantoe gaat op een popfestival dat deert blijkbaar niet. Dat het vriendje zei dat je wel mocht barbecueen en dat het verder niet in haar opkomt om zich verder te verdiepen in de regels, daar kan zij ook niets aan doen. Er zijn nou eenmaal meisjes die niet geschikt zijn voor vieze popfestival terreinen. Laat haar. Ze heeft een andere voorkeur dan jij, ze houdt van andere muziek op een ander moment. Ze houdt niet van modder of lang wachten. Ze is gewoon een meisje van 21 dat graag bij haar vriendje wilde zijn en haar vriendje kent haar nog niet zo goed als hij denkt anders had hij van tevoren al wel begrepen dat het niets voor haar zou zijn.


hehehe
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:33:24 #144
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_5546417
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:26 schreef Wisp het volgende:
ach ik ben ook niet gegaan en dat is maar goed ook veel teveel mensen, te duur kaartje en er was maar 1 goeie band (Dimmu) en nu blijkt ook dat het zo slecht weer was

misschien volgend jaar weer


ik ga volgend jaar gewoon naar wacken
kon dit jaar ook mee met vriendne van me, maar ik had zoals gewoonlijk weer geen geld.

grrr

pi_5546437
Ik doe h@@st niet @nders @ls mijn hoofd schudden terwijl ik dit topic lees (mijn 1e letter v@n t @lf@bet-toets doet het niet, sorry voor t ongem@k)...
Lowl@nds is gewoon LEUK! En de rest neem je m@@r op de koop toe... w@t boeit het?! D@n doe je m@@r pl@stic z@kjes om je schoenen hoor!
Kleur buiten de lijntjes.
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:40:29 #146
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_5546507
trouwens, ik kan de hitte van vorig jaar nog wel herinneren en daarna de plens buien en het modderschuiven en de polonaise door de modder.

ow wat had ik het geweldig leuk vorig jaar
muziek vond ik niet zo, maar er was genoeg te beleven en concerten blijven altijd leuk.

als ik geldh ad was ik zo weer gegaan.

  maandag 26 augustus 2002 @ 20:43:24 #147
11502 nipeng
The last ride is free
pi_5546553
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 18:05 schreef tong80 het volgende:
Ik leef met de topicstarter mee.


De elende van the night of the proms...


*Snif*

Jij bent zo'n gevoelige kerel.
Het raakt me gewoon diep.

  Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2002 @ 20:49:25 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_5546653
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 20:43 schreef nipeng het volgende:

[..]

*Snif*

Jij bent zo'n gevoelige kerel.
Het raakt me gewoon diep.


Bedankt voor je steun.

Waren er maar meer mensen zoals jij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:51:08 #149
19597 Skull
Stay hungry!
pi_5546673
Hm ik heb ook wel wat te klagen.

Geen alternatieve route voor de bussen ter vermijding van de spits om bij de camping op te komen. Dikke drie uur om de camping dan op te komen. Een pinautomaat op het gehele terrein die natuurlijk kadoek was op het moment dat ik wilde pinnen ondanks het belachelijke extra bedrag dat in rekening werd gebracht. Sigaretten op het terrein alleen met contant geld mogen betalen. Drie munten voor iets sterkers dan een biertje en vier munten voor een beetje normale maaltijd (somebody is getting rich). Een Foxtrot en Echo die zo goed als onmogelijk waren om binnen te komen. Tenzij je die dag voornamelijk voor de Foxtrot of Echo ging natuurlijk (niemand dus) en er niet tegenop zag om een uurtje of langer in de rij te wachten. Een programma wat voor zijn tien jarig jubileum zo'n beetje het slechtste in tien jaar was. WTF doet een Brainpower in de Alpha? Een 24 uurstent die natuurlijk op de momenten dat wij er ff een biertje wilde drinken dicht ging!!! Camping plees die 's ochtends heel vroeg totaal geen papier hebben (ik dacht nog tactisch te zijn door extra vroeg te gaan). En bovenalles de modderzooi waardoor het hele festival echt compleet op zijn gat gaat. Ja de modderzooi is natuurlijk te verwachten, maar de hele dag in een tent op een kluitje staan is niet leuk.

Goedmakers waren Nickelback en Rosemary's Sons die voor mij de verwachtingen helemaal waar maakten. Maar goed, echt veel is het niet. Als je dan kijkt dat Green Lizard de lucht wordt ingeprezen voor hun optreden. Geez.
Volgend jaar betwijfel ik of ik nog ga. Het is voor mij gewoon het geld niet meer waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 26-08-2002 21:01]

I don't even know what I'm doing here.
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:03:29 #150
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_5546828
fakkin weekend alto's doe niet kinderachtig, als je de regels gelezen had, had je het kunnen weten van de BBQ.
en als je graag een band wilt zien dan ga je daar gewoon naar kijken.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_5548063
het bier was kut
het eten was kut
het toilet was kut
de drukte was kut
de blubber was kut, kortom
LL2002 was weer een wereld feest!
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:12:54 #152
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_5548097
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:10 schreef spaceben het volgende:
het bier was kut
het eten was kut
het toilet was kut
de drukte was kut
de blubber was kut, kortom
LL2002 was weer een wereld feest!
Een enorm kutfeest en daarom was het zo geweldig
For great justice!
pi_5548297
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:12 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Een enorm kutfeest en daarom was het zo geweldig


juist!
en nu slapen want ik ben heeel erg moe...
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:30:25 #154
22944 Breetai
....Relax....
pi_5548407
Jij snapte echt dus helemaal niet waar je aan begon.

Ik heb net m'n 3e Lowlands achter de rug en het was fantastisch.

-- Je zorgt ervoor dat je optijd voor de poort staat op donderdag. Stoeltje mee en verder geen probleem. We zaten er om 15:00u en ik gokte er op dat om 18:00u de poort echt nog niet open zou gaan. Kwart voor zeven vond ik echt weer een beetje overdreven.

-- Eten doe je met kant en klaar spul en gooi je op een brander. Verder kan je meer dan genoeg eten op het terrein zelf.

-- Je moet niet gaan voor een paar bands die je helemaal het einde vind. Daar wordt het toch allemaal veels te druk bij die optredens. Ik heb het er voor over om ertussen te gaan staan maar het blijft heel druk. Loop gewoon fijn rond, schrijf op wat je evt. wilt zien maar voor de rest moet je gewoon relaxed rondsjouwen met een beetje open geest.

Er was gewoon een hele hoop gave muziek welke niet altijd door bekende namen worden gemaakt. Je doet jezelf op muziek gebied heel wat tekort op deze manier.

Er bestaat meer als een beetje stampmuziek. Die stampmuziek vind ik af en toe ook wel lekker, al gelooft mijn directe omgeving dat nog steeds niet. D'r stonden ook gasten met een Fear Factory T-shirt aan terwijl er zondagavond een vet feestje bezig was in de Bravo tent.

-- Die vriend van jou had wel een wat beter beeld kunnen geven van wat je kon verwachten. Daar mag je nog wel wat stennis over maken. Het scheelt misschien dat ik 12 jaar bij scouting heb gezeten en onder veeeeeel slechtere omstandigheden toch geweldige kampen heb gehad. Regen maakt het gezellig vind ik ondertussen.

-- Ondanks dat je dit in de klaagbaak zet, vind ik dat je zeurt. Hopelijk trek je de juiste lessen uit deze ervaring.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 26 augustus 2002 @ 22:37:38 #155
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5548491
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:30 schreef Breetai het volgende:
-- Die vriend van jou had wel een wat beter beeld kunnen geven van wat je kon verwachten. Daar mag je nog wel wat stennis over maken. Het scheelt misschien dat ik 12 jaar bij scouting heb gezeten en onder veeeeeel slechtere omstandigheden toch geweldige kampen heb gehad. Regen maakt het gezellig vind ik ondertussen.
Je wordt er per jaar Lowlands ook handiger in. Ik neem elk jaar steeds minder mee en de dingen die ik meeneem komen ook steeds beter vanpas (knijpers, een schaar, touw, wat hadden wij nu zonder gemoeten?). Hoe minder tassen en zooi, hoe minder je hoeft mee te sjouwen Dan maar wat duurder vreten op het terrein zelf, Ik maak me daar allang nietmeer druk om, want dan maak je het voor jezelf ook minder leuk.

Lowlands is voor mij idd 3 dagen lol en doen waar ik zelf zin in heb.

  maandag 26 augustus 2002 @ 23:05:50 #156
22944 Breetai
....Relax....
pi_5548987
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:37 schreef Vork het volgende:
Je wordt er per jaar Lowlands ook handiger in. Ik neem elk jaar steeds minder mee en de dingen die ik meeneem komen ook steeds beter vanpas
het probleem van te grote tassen meesjouwen met al het voedsel heb ik ook na 1 keer opgelost. Ik neem gewoon 2 tassen mee.

-- "gettin' there"-tas: Zit alleen een tentje, slaapzak, eten voor die avond (blik van struik) en nog wat ander klein grut en genoeg te drinken. Gewoon lekker licht en alleen het hoognodige. Met deze tas ga je voor de poort hangen totdat ie eindelijk open gaat. Na de controle kan je in speedmars door naar camping 1. Neem evt. ook je stoeltje mee.

-- "Being there"-tas: Alleen bij het bekijken vand deze tas zak je al door de grond. Hier zit dus alle kleding in die je verwacht nodig te hebben. Uitgebreid kookgerei en voer voor 3 dagen. Deze tas laat je lekker in de auto liggen als je voor de poort gaat hangen.

Staat je tent eindelijk, heb nog ff een praatje gemaakt met iedereen en begint de 24-uurs tent op gang te komen, dan ga je midden in de donderdag nacht deze tas uit je auto halen. Voor de poort is dan helemaal geen ene kip te vinden. Je kan gewoon lekker doorsjouwen.

Op deze manier heb je toch alles wat je nodig denkt te hebben en houdt je je rug nog een beetje netjes. De eerste keer heb ik dus echt m'n rug voor de rest van het weekend verpest met alle teringzooi die ik bij had.

Op maandag kan ik dan alles toch wel in 1 keer terugbrengen omdat het weekend toch is afgelopen en al het eten in de greppel ligt. Verder drink ik geen bier en hoef ik dat gelukkig niet mee te sjouwen. In dat geval begin ik toch aan iets met wieltjes te denken.

quote:
Lowlands is voor mij idd 3 dagen lol en doen waar ik zelf zin in heb.
Ik heb me heel goed vermaakt.

Wat mij nog het meest verbaasde dat ik vanavond nog zin in aikido had en het allemaal nog best wel aardig ging. Ik kon alleen niet meer tot 4 tellen.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  maandag 26 augustus 2002 @ 23:41:41 #157
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5549490
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
fakkin weekend alto's doe niet kinderachtig, als je de regels gelezen had, had je het kunnen weten van de BBQ.
en als je graag een band wilt zien dan ga je daar gewoon naar kijken.
als jullie stinkende alto's nou gewoon weg warten gebleven bij Tiesto, dan had dat meisje gewoon kunnen kijken..
pi_5549742
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Standaard festival verhaaltje..
...en dat is een reden om 100 euro weg te gooien door weg te gaan, terwijl er helemaal niets aan de hand was?!

Jezus Christus, wat moet dat worden als het een keer ECHT tegenzit op een festival..

Regen, modder, honger, rijen, wachten zijn de standaard elementen bij IEDER festival waar ik ooit geweest ben. Dat neem je erbij om alle mooie momenten dat zo'n festival heeft die het meer dan waard zijn niet te hoeven missen.

En Lowlands voelt nog als een 5 sterrenhotel in vergelijking bij festivals als Werchter en Beach Rock..'k zou het volgend jaar maar gewoon op een dagje Pinkpop houden dan.

pi_5549809
Voor honderd euro was ik zelfs in de blubber gaan slapen.
pi_5549939
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:04 schreef zodiakk het volgende:
Voor honderd euro was ik zelfs in de blubber gaan slapen.
Voor 100 euro zou ik in de voederbak van een familie hongerige varkens gaan slapen..die 'niveau riche'-pubers hebben gewoon geen respect meer voor de waarde van geld.

Naar huis gaan terwijl je je de tijd van je leven kan hebben op zo'n festival...daar word ik pas diep ongelukkig van.

  dinsdag 27 augustus 2002 @ 00:13:15 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_5549971
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 22:30 schreef Breetai het volgende:
Ik heb net m'n 3e Lowlands achter de rug en het was fantastisch.
Newbie
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_5549991
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

Voor 100 euro zou ik in de voederbak van een familie hongerige varkens gaan slapen..die 'niveau riche'-pubers hebben gewoon geen respect meer voor de waarde van geld.

Naar huis gaan terwijl je je de tijd van je leven kan hebben op zo'n festival...daar word ik pas diep ongelukkig van.


True, true. Tja ik wilde ook wel zeggen dat ik voor 100 euro zelfs naakt mezelf tussen twee plaskruizen zou willen neervlijen om vervolgens een zooi ouwe pannenkoeken als deken te gebruiken, maar ja. Ik ben nog een beetje onwennig met de nieuwe-oude-spelling.
pi_5550050
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 00:14 schreef zodiakk het volgende:

[..]

True, true. Tja ik wilde ook wel zeggen dat ik voor 100 euro zelfs naakt mezelf tussen twee plaskruizen zou willen neervlijen om vervolgens een zooi ouwe pannenkoeken als deken te gebruiken, maar ja. Ik ben nog een beetje onwennig met de nieuwe-oude-spelling.


Geeft niets, it's the thought that counts.

Tussen haakjes..moet ik nu zelfs al copyright gaan aanvragen voor mijn ondertitels.

  dinsdag 27 augustus 2002 @ 01:09:10 #164
28463 Ayers
'k Wil 'n Skippy!
pi_5550778
Lowlands was zwaar tof!

Op een zo'n festival moet je je gewoon aanpassen en dus bereidt zijn om daganlang niet te douchen, door modder te ploegen en dus niet bang zijn om vies te worden.

Wat ik wel balen vond waren de prijzen daaro. Errug duur, 4 muntjes (a 1,75 Euro) voor een beetje maaltijd. En omgerekend Fl. 3,86 (jaja) voor een bekertje evenementenbier... Maarja, aan de andere kant had ik ook daar wel weer rekening mee gehouden

En mijn kleine frustratie verder was dat ik de Foxtrot niet in kwam, en ik wilde de Vliegende Panters eigenlijk zo graag zien... nog meer

Maar voor de rest was het top! Volgend jaar weer

There's no time like the present
pi_5550848
Moest vanmiddag mensen ophalen van het lowlands trein met de taxi. Ze zaten onder de prut.. Wat een zooi zeg.
Neuj
pi_5550971
Topic-starter foetsie?
pi_5551321
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 01:27 schreef moredragons het volgende:
Topic-starter foetsie?
't regent zeker en ze mag niet barbacuen...
pi_5551386
wat een ontzettend nep verhaal zeg? kom op he? kadootje bij de toiletten? vriend om laten roepen tijdens een optreden?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 10:51:45 #169
31790 Ceridwen
Niet elke fee kan vliegen
pi_5552743
Wat mij alleen een beetje tegenviel was de hoeveelheid DJ's dit jaar en het voor mij te hoge dance gehalte. En natuurlijk de Ketchupsong om halfvier 's nachts op camping 5 ... de gezichten op de dag erna waren wel fantastisch Nooit zoveel mensen brak gezien

Voor de rest, fantastisch Van modder ga je niet dood, van regen ga je niet dood, van met z'n allen op een smal paadje lopen ga je niet dood... het valt allemaal wel mee

Maargoed. Volgend jaar komt er dus weer een kaartje vrij voor iemand die het wel leuk vindt idd. Die 't er voor over heeft.

Als de geschiedenis zich herhaalt, waar blijven die Romeinen dan?
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 15:18:01 #170
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_5556206
Geen haar op mijn hoofd die ooit gedacht heeft om lowlands vroegtijdig te verlaten. Ja het regende, dikke vette boei! Gewoon een poncho over je kop en gaan. Blubber, met een paar goeie schoenen heb je geen natte voeten. En dat hoeven niet eens kisten te zijn. Iemand kwijt raken, gewoon een eigen meeting point afspreken! Dit alles maakt lowlands juist super bruut.
Trouwens bbq mag je niet mee nemen maar je mag ze wel daar kopen en dus ook gebruiken!
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 17:03:20 #171
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5558143
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 10:51 schreef Ceridwen het volgende:
En natuurlijk de Ketchupsong om halfvier 's nachts op camping 5 ... de gezichten op de dag erna waren wel fantastisch Nooit zoveel mensen brak gezien
Ketchupsong...dat was het dus
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 18:08:53 #172
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_5558902
Breetai, jij hebt een vriend van mij zien staan stampe in de bravo met een fear factory t-shirt aan.. heheh Alles komt goed in het paradijs van biddinghuize.

Dit was de 2e keer dat ik daar kwam en alles is daar gewoon zeer goed geregeld..

tjow

Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_5558935
*heeeeeel lang verhaal*

ik vond het leuk

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 18:49:18 #174
22944 Breetai
....Relax....
pi_5559334
Hehe.

NRG de'r pagina doet het weer. Ze doet wel teakwondo ('s cool)

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 19:01:02 #175
23571 Shivan
Rotzooi op me buro
pi_5559469
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 13:12 schreef nrg het volgende:
Wat een elende, mijn eerste keer lowlands. [KNIP] Hongerig gingen we dus terug naar het terrein om naar de act te gaan die ik wel leuk vond, waar ik voor kwam: Tiesto. Maaaar... voor de tent stond 20m dik rijen mensen. Er was geen doorkomen aan. [KNIP] Kortom, Lowlands, hel op aarde.
Owkee, ik zal je niet heel erg afzeiken maar owkee, als jij voor tiesto komt naar lowlands ben je een muts, want dat moet je niet doen. En ja en een 20 meter lange rij ervoor is dat zo erg? Je komt toch niet voor die pannekoek die plaatjes aan het draaien is. Je komt toch voor de muziek? Ik lag chillend in mijn tentje, en ik werd gek van die kerel met ze gedreun.
En ja die bagger, kom op geweldig toch. Heb wel wat speciaal gewoon kisten aan, en gaan met die banaan. Ik vond het zelf ook wat minder dan vorig jaar maar daar in tegen vond ik het heel leuk, als je het niet leuk vind kijk om je heen zoek mensen die je liggen en maak het gezellig. Zo moeilijk is dat toch niet om dat te doen.
En ja je mocht niet bbq'en en niet met houtskool kloten dat snap je toch zelf ook wel, want ja als iedereen dat is deed dan kreeg je toch wel ergens een brandje en tent op tent met van die rare gare koepeltentjes. Dat word 1 grote fik, opzich ook wel grappig om te zien maar ik denk niet echt dat iedereen er dan levend vanaf komt.

Voor mij was het een feest, en ik bedank hierbij iedereen die er samen met mij een feest van heeft gemaakt.

Judoka
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 21:15:34 #176
31186 0_o
See my shadow changing
pi_5561339
Een vriend van mij is na 4 uur alweer naar huis gegaan, hij was ziek
Hij heeft dus 55 ¤ per uur betaald om daar te mogen zijn
En dat was alleen donderdagnacht..
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_5574689
Jep topic-starter pleite!
pi_5590437
Wij waren om 2 uur op het terrein voor de poort, op donderdag. Tassen neergepleurd en gaan zitten/liggen zuipen (je moet ook niet 5 uur gaan staan topicstarter ). Om kwart voor zeven, toen de poort open ging, zo goed en zo kwaad als het ging. Met ons straalbezopen groepje mensen wat naar voren gewaggeld. En toen de tassencheck, het bandje. En na 6 jaar lowlands komt er vanaf dat punt een soort "Halleluja" gevoel tot het moment dat je tent staat. Uiteraard op Camping 3, rechts achterin

Zon is fijn, regen is fijn. Het boeit allemaal geen ene reet want je bent op een festival. doe aan je voeten wat je leuk vind (ik prefereer kisten ) korte broek aan, en gaan, door de plassen de bagger en de overstroomde pisbakken stamp je zo langs.

's avonds zuipen in het 24h cafe, en om een uurtje of 5 ren je naar buiten met al je vrienden en vriendinnen en begin je een groots moddergevecht (naast de overstroomde pisbakken). Als je vervolgens na helemaal onder te zitten met bier, modder en pis uit de douche geweerd word door de security zul je je uit moeten kleden op de weg, en pas daarna zul je de douches mogen betreden.

Spoel je hier schoon, gooi je kleren weg of in 3 vuilniszakken over elkaar Trek schone kleren aan en ga terug naar het 24h cafe om te zuipen.

Lowlands r0xxx

  donderdag 29 augustus 2002 @ 18:52:13 #179
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_5590477
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 17:52 schreef Lawine het volgende:

[..]

Je vergeet de Falafel Of hoort dat onder het kopje 'broodjes' ?


De Falafel was inderdaad ook dit jaar weer behoorlijk goed! *mjam!*
pi_5590919
Ben niet naar Lowlands geweest maar iets soortgelijks ( Leeds festival - www.leedsfestival.com ). Jammer dat het weer niet al te best was (de 15 min. dat ik met een drankje in het zonnetje op het gras lag terwijl de Dandy Warhols optraden waren hemels).

Ik met mijn stomme kop was vergeten mijn gympies mee te nemen en liep dus 3 dagen lang op laarsjes met 5-6 cm hoge hakken. Was op zich niet erg geweest als het de 2de dag niet verschrikkelijk had geregend en de grond in een grote modderboel was veranderd. Toevallig lag ons tentje net helemaal onderaan de berg. Dus elke dag 6x heen en weer die steile, modderige berg op en af op mijn laarsjes. Wonderbaarlijk genoeg ben ik geen enkele keer op mijn bek gevallen.

Ik was daar met een vriendin en die was al na 5 min. met een jongen de tent in gekropen en heb ik de rest vd dagen bijna niet meer gezien. Gezellig..

Was trouwens stervenskoud daar in het noorden van Engeland. Vroor elke dag dood alleen in mijn tentje (vriendje zat thuis).
Dacht de 2de dag nog "hopelijk wordt 't morgen niet zo koud" maar werd de 3e dag dus alleen maar kouder.

Wilde de 4e dag weer naar huis en liep met hele zware tassen richting bus... kilometers lange rij.............Stapte uit toen de bus stopte maar was een paar haltes te vroeg (dacht dat we al bij het station waren) en moest dus nog een paar kilometer lopen.

Eenmaal op de boot was ik kotsmisselijk en werd om 6 uur 's ochtends gewekt (was eigenlijk 5 uur want we gingen vd Engelse tijd naar de Nederlandse).
Realiseerde me toen ik thuiskwam dat ik helemaal dood was maar moest 's avonds weer werken.

Ben nog steeds nogal dood maar goed. Was een geweldige vakantie maar dit waren dus echt de minpuntjes. Vooral die kou.

pi_5590963
Sjonge jonge, je moet je eigen feessie kunnen bouwen. Als de nattigheid je stoort moet je veel zuipen, dan boeit dat je echt niet meer. En als je het koud hebt moet je harder dansen en springen.

Zowieso al laarsjes meenemen. Hoe verzin je het !!!!

pi_5591597
Wilde ze niet meenemen, maar had ze toevallig nog aan.. was nog van plan mijn andere schoenen aan te doen maar moest zonodig opschieten van die matige vriendin en was het dus vergeten (geen tijd om na te denken).
Dansen en springen gaat niet echt als alles 's nachts dicht is.
Nattigheid stoorde me niet, modder irriteerde me.
Was achteraf anders wel een geweldig weekend hoor.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2002 @ 20:43:42 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_5592062
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 18:52 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

De Falafel was inderdaad ook dit jaar weer behoorlijk goed! *mjam!*


En daarom heb ik dit jaar Lowlands zo gemist.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 29 augustus 2002 @ 21:18:58 #184
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_5592705
Dat is het festivalleven. Als je dat niks vindt, moet je er niet heen gaan
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 31 augustus 2002 @ 21:05:43 #185
35325 shi
elegance in simplicity
pi_5600638
ik zag je mooie rooie montasys wagen nog staan

zeikwijf
lowlands is het best georginiseerde festival dat ik ken in nederland

idiots will be shot, survivors will be shot...again.
pi_5601384
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 18:52 schreef moredragons het volgende:
Jep topic-starter pleite!
Tha fuck lul jij nou?!
Dit heet toch een klaagbak?
Bedoeld om te klagen snap je?!

Ik ben 3jaar achtereenvolgens naar LL geweest
en dit jaar was gewoon echt een hel!
Goed georganiseerd hoor ik iemand zegge?
Hell no, het wordt elk jaar slechter...
rijen bij de uitgang van het festivalterrein, das toch niet normaal...
Overgelopen pisbakken en een niet gaar roti broodje!
Dat je bijvoorbeeld: BEEF niet kan zien, omdat de drukte op LL elk jaar toeneemt..
Ik stond tussen 2 muziek tenten in!
Beef met een housebeat, echt gaar!
Of op camping 1 dat mensen in iemands tent gingen zeiken!

Ik ga never meer naar lowlands..

pi_5603786
LOWLANDS WAS GEWELDIG!!!

veel beter georganiseert dan bijvoorbeeld pinkpop.. de rijen bij lowlands waren bijvoorbeeld veel korter dan die op pp, het eten was beter op ll en alles was beter geregeld..

enne.. als je niet tegen een beetje drukte of regen kan moet je niet naar een openlucht festival gaan.. iedereen weet van te voren dat er veel mensen komen en dat het weer in nederland meestal klote is is ook algemeen bekend.

k raad iedereen die nu zeurt over festivals enzo aan om er gewoon niet meer heen te gaan, bespaart je een hoop moeite!

pi_5604632
quote:
Op zondag 01 september 2002 00:42 schreef freaky-me het volgende:
k raad iedereen die nu zeurt over festivals enzo aan om er gewoon niet meer heen te gaan, bespaart je een hoop moeite!
weetje wat je ook een hoop moeite bespaard...
Hier niet posten..
De bedoeling van dit forum is om te zeuren!
Het heet daarom ook KLAAGbak!
pi_5605862
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 22:10 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Tha fuck lul jij nou?!
Dit heet toch een klaagbak?
Bedoeld om te klagen snap je?!

Ik ben 3jaar achtereenvolgens naar LL geweest
en dit jaar was gewoon echt een hel!
Goed georganiseerd hoor ik iemand zegge?
Hell no, het wordt elk jaar slechter...
rijen bij de uitgang van het festivalterrein, das toch niet normaal...
Overgelopen pisbakken en een niet gaar roti broodje!
Dat je bijvoorbeeld: BEEF niet kan zien, omdat de drukte op LL elk jaar toeneemt..
Ik stond tussen 2 muziek tenten in!
Beef met een housebeat, echt gaar!
Of op camping 1 dat mensen in iemands tent gingen zeiken!

Ik ga never meer naar lowlands..


Goed, 1 zeikerd weg, een ander leuk persoon ervoor in de plaats,..

Needless to say dat ik wel heb genoten, lekker en gezond heb gegeten, elke keer als ik naar de wc ging waren deze net schoongemaakt, modder, kom op het is lowlands, who gives a **** . En wij hadden ook supergezellige buren waar we snachts lekker mee gingen babbelen, we hadden ook de ruimte op de camping, was echt supertof gewoon ENige wat ik gemist heb door de drukte was Incubus, nou ja jammer dan, ik heb heel veel optredens WEL gezien,.... Je gaat toch ook niet alleen voor bep. bands,.. je gaat voor Lowlands! :")

Lowlands, volgend jaar weer!

The captain of your brainship is drunk.
pi_5607982
* PlaceR houdt ook niet zo van moder festivals

ik weet gewoon dat lowlands modder, blowen, zuipen, en andere smerigheden is

ben er 1keer geweest. dan moet je dat voor lief nemen en even alle higiene en andere sjit voor lief nemen. want wat boeit het nou of je onder de modder zit of je tshirt nog netjes wit is

NIEMAND BOEIT HET en bbq-en niet mogen lijkt me logisch.

maar omdat het niet echt mijn ding is ga ik voortaan alleen nog maar indoor (hardhouse) feesten

dancevalley is wel weer vet ondanks het weer en mysteryland is te soft geworden. (was ooit hardcorefestival)

pi_5612781
Ach topicstarter je wordt er iig hard van!
  FOK!fossiel zondag 1 september 2002 @ 22:59:26 #192
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_5614856
quote:
Op zondag 01 september 2002 21:25 schreef Fatality het volgende:
Ach topicstarter je wordt er iig hard van!
En anders wel van de reacties hier
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_5614935
Topicstarter heeft sinds dit topic weinig bijgedragen aan Fok
pi_5619763
De topicstarter heeft gelijk, lowlands is tot nu toe slechter geweest dan alle festivals waar ik ben geweest en dat voor dat geld... Mensen die het niet met me eens zijn moeten een buiten Flevoland naar een festival gaan, waar je waar krijgt voor je geld... Zowel in de line up als in de organisatie:

Lowlands 2002

Tevens vind ik het recht op eigen mening en respect hebben voor een ander mans mening hier niet echt gebruikt, zelden zo'n stelletje hufters bij elkaar gezien..

pi_5620068
quote:
Op maandag 02 september 2002 11:35 schreef Aneurism het volgende:
Tevens vind ik het recht op eigen mening en respect hebben voor een ander mans mening hier niet echt gebruikt, zelden zo'n stelletje hufters bij elkaar gezien..
Daar sluit ik me geheel bij aan!
Zitten hier gewoon mijn vriendinnetje weg te flamen om haar mening!
Fok steld me hier echt teleur...
  maandag 2 september 2002 @ 12:06:50 #196
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_5620224
quote:
Op maandag 02 september 2002 11:56 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Daar sluit ik me geheel bij aan!
Zitten hier gewoon mijn vriendinnetje weg te flamen om haar mening!
Fok steld me hier echt teleur...


En jij hebt haar teleurgesteld door niet te vertellen dat het weleens regent op festivals en dat er dan modder kan ontstaan, en dat 60.000 mensen kan zorgen voor een kleine rij hier en daar. Maar goed volgende keer gaan jullie weer gezellig naar een indoor dance gebeuren voor een avondje.

Doei!

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  maandag 2 september 2002 @ 12:13:37 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_5620307
Tja iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar ik moet me echt aanlsluiten bij de meerderheid in dit topic hoor.

LL is gewoon een prima festival, dat het regent is niet echt hun schuld he?

Ook al zat het nrg niet mee op sommige punten moet je toch toegeven dat het allemaal wat zeurderig overkomt? Het is een campingfestival wat verwacht je dan? Ik vond het bij tijd en wijle ook niets super om door de modder te ploeteren maar ach, na een tijdje leg je je erbij neer en haal je je schouders op.

LL is een totaalbeeld, geen verzameling artiesten. Ik denk idd gewoon dat ze geen type is om naar LL te gaan. Als je de mensen die daar WEL lol hebben als rare alto's gaat bestempelen heb je er niets te zoeken. Het zijn hele vriendelijke sociale mensen die samen een weekend een te gekke tijd hebben. Dat is niet te vergelijk met het meeloop volk op een huisparty, DAS pas hel. Een paar uur lang dezelfde cd draaien, en dan "uit je dak gaan" een ander argument waarom het zo leuk is krijg ik nooit "ja man dan gaan we hard!!"

Voor DJ triesto naar LL gaan is ook een beetje raar, als je het hele programma hebt bekeken kan je van te voren toch wel zien wat het merendeel van de programmering is? Dat er überhaupt huis artiesten zijn is alleen maar om een diversiteit te scheppen die je nergens anders vindt. Maar ik denk dat ze daar maar lekker vanaf moeten stappen, blijkbaar trekt dat teveel huisflippos die in hun maagdelijk witte 3/4 broek en open schoentjes op wat domme huisbiets afkomen. Daar zit je toch ook niet op te wachten.

Nee LL roeleerde KEIHARD!!! ik heb me 3 dagen super vermaakt. Natuurlijk kan het met 60000 mensen voorkomen dat het tegenvalt voor iemand, maar om daar nou het festival ipv je eigen naieviteit de schuld van te geven? Lijkt me niet terecht.

Volgend jaar weer....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5620376
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:06 schreef ullie het volgende:
En jij .... blah blah pubermode.. blah blah laatste woord..
Fuck, waarom ga je nog door?!
Dit topic raakt verre van het doel...
Zo persoonlijk dat we ff de website moeten gaan dissen?!

tijd voor een slotje!

pi_5620382
quote:
Op zondag 01 september 2002 01:45 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

weetje wat je ook een hoop moeite bespaard...
Hier niet posten..
De bedoeling van dit forum is om te zeuren!
Het heet daarom ook KLAAGbak!


inderdaad.. en ik zeur over de mensen die hier zeuren...
Daarom post ik in de KLAAGbak..

(als je dat nou meteen had gesnapt dan had ik me weer wat moeite kunnen besparen)

pi_5620480
STELLETJE AMATEURS!!!!

je gaat je toch niet door een spatje regen uit de weg slaan.

vaag hoor, zoek gewoon de beste tent uit smijt je spullen erin doe oude schoenen aan en een poncho en zuipen en blowen maar.
ik stond me echt te verbazen over hoeveel mensen er wel niet vertrokken zaterdag.

nee hoor, geslaagd feest en iedereen die het niet leuk vond, moet volgend jaar gewoon geen kaartje kopen

  maandag 2 september 2002 @ 12:28:36 #201
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5620534
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:18 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Fuck, waarom ga je nog door?!
Dit topic raakt verre van het doel...
Zo persoonlijk dat we ff de website moeten gaan dissen?!

tijd voor een slotje!


Precies, het is wel mooi geweest. Festival is al een week geleden.

Dat zoiets niet voor iedereen geschikt is moge duidelijk zijn, maar zoals ik al eerder zei in dit topic, een beetje consideratie met topicstarter was wel aardig. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 00:43:31 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_71749494
Ik hou niet van wachten.
Ik kan niet zo goed tegen grote mensenmassa's.
Ik hou niet van regen.
Ik hou niet van modder.
De meeste muziek daaro boeit me ook al niet.

Ieder zijn plezier, maar ik ga dus gewoon NIET.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')