abonnement Unibet Coolblue
pi_122448175
Lijkt me leuk als Nederland tegen Spanje moet in de play-offs _O_!

Roowbin en Thiemoow op gravel hengsten tegen Nadal en Ferrer.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  maandag 4 februari 2013 @ 00:32:18 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122450218
Querrey choker

Die smash :')
Alves breakt terug naar 5-5
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_122450708
GSM Querrey

Nu dus in de kwartfinale: Servië - VS :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_122450736
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 00:45 schreef detennismaster het volgende:
GSM Querrey

Nu dus in de kwartfinale: Servië - VS :)
Waar?
pi_122450758
Alves is er helemaal stuk van. _O-

Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_122450765
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 00:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Waar?
Weet niet.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_122450818
In de VS blijkbaar, Servië versloeg de VS in hun titelrun in 2010
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:59:09 #108
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_122561681
Roemenië-uit *O*

Toch eens kijken of er tegen die tijd nog een paar vrije dagen in het vat zitten :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:12:26 #109
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_122930385
Geen Boekarest, maar uit naar fucking Cluj. Alsof wij op Terschelling gingen zitten, nee, toen het onze beurt was mochten ze ook gewoon lekker naar Amsterdam :N

Moet je weer vliegen vanaf Dortmund, met 1 heenvlucht zit dat natuurlijk zo vol ... dit was NIET de bedoeling ouwe communisten :{w
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:06:06 #110
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123512932
Gaan die Roemenen nog een keer lopen muiten :')

Heb ik net voor 7 man vliegtickets naar Budapest geboekt (om vanaf daar een 8 uur durende treinreis naar Cluj te doen), is er gedonder bij de Roemeense bond.

Blijkbaar is er begin deze week een nieuwe voorzitter gekomen, en die heeft gister beslist dat het toch beter in Brasov gehouden kan worden :r

Dat is geen 8 maar 16 uur met de trein vanuit Boedapest smerig stelletje kansloos communistentuig ...

ITF en KNLTB schijnen het er nog niet helemaal mee eens te zijn, maar dit is natuurlijk mooi klote :N
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123519034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gaan die Roemenen nog een keer lopen muiten :')

Heb ik net voor 7 man vliegtickets naar Budapest geboekt (om vanaf daar een 8 uur durende treinreis naar Cluj te doen), is er gedonder bij de Roemeense bond.

Blijkbaar is er begin deze week een nieuwe voorzitter gekomen, en die heeft gister beslist dat het toch beter in Brasov gehouden kan worden :r

Dat is geen 8 maar 16 uur met de trein vanuit Boedapest smerig stelletje kansloos communistentuig ...

ITF en KNLTB schijnen het er nog niet helemaal mee eens te zijn, maar dit is natuurlijk mooi klote :N
Gelukkig zijn de treinen in Roemenië heerlijk relaxt O-) O-) :N
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_123520592
16 uur met de trein voor 500 kilometer... :D
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:03:29 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_123523834
Blijf gewoon lekker in Boedapest dan :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_123524114
_O- _O-

Ga dan met de auto ofzo. Dat zou ik sowieso in alle gevallen hebben gedaan behalve als het in Boedapest zelfs was geweest :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 2 maart 2013 @ 00:26:24 #115
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123524610
Oostblokpraktijken, eigenlijk moet je er niet eens van staan te kijken.

KNLTB schijnt een financieel voorstel te gaan doen om mensen te compenseren aan de Roemeense tennisbond, als die dat afwijzen schijnt de hete kroket doorgeschoven te worden naar de ITF.

Als de Roemenen compenseren spelen we 'gewoon' in Brasov.

Ach ja, sinds een paar dagen een nieuwe voorzitter bij de Roemeense tennisbond. Is de oud-voorzitter van Dinamo Brasov. Verder niets aan de hand _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123525012
_O-

Waarom doe je eigenlijk überhaupt zoveel moeite om Roooowbin en Thiemoooow in actie te zien? :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_123525325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
_O-

Waarom doe je eigenlijk überhaupt zoveel moeite om Roooowbin en Thiemoooow in actie te zien? :D
Echt hè :P.

Voor Sijsling kom ik mijn bed wel uit, maar aan Roowbin heb ik simpelweg een hekel en Thiemo is ook best een mongooltje.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:02:50 #118
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123529968
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
_O-

Waarom doe je eigenlijk überhaupt zoveel moeite om Roooowbin en Thiemoooow in actie te zien? :D
Nog nooit bij een DC in het oostblok geweest? Ultiem lekker uitbrakken op de tribune en 's avonds is het echt goed te doen in dat soort steden :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123530198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Nog nooit bij een DC in het oostblok geweest? Ultiem lekker uitbrakken op de tribune en 's avonds is het echt goed te doen in dat soort steden :')
De enige Davis Cup ontmoeting waar ik ben geweest was in de Groenoordhallen in Leiden tegen Tjechië. Berdych speelde toen tegen Sluiter volgens mij, hele mooie sfeer wel. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:21:24 #120
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123530279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:17 schreef detennismaster het volgende:

[..]

De enige Davis Cup ontmoeting waar ik ben geweest was in de Groenoordhallen in Leiden tegen Tjechië. Berdych speelde toen tegen Sluiter volgens mij, hele mooie sfeer wel. :)
Ik vind binnenlandse Davis Cups nooit zo mooi eerlijk gezegd. Oekraine en Wit-Rusland uit waren de mooiste imo.

Zoals gezegd, je maakt er een vakantie van, plakt er een paar dagen in de regio omheen en in het weekend is het partymodus aan en uitbraken / beetje schreeuwen tijdens het tennis. Mooi hoor ^O^

Ik verkoop het vrij kansloos, I know, en eigenlijk kom je niet voor het tennis, maar het is wel een soort kapstok waar je het aan ophangt. If that makes sense :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_123737350
DC-duel definitief verplaatst

Het Daviscupduel tussen Roemenië en Nederland is definitief verplaatst naar de Roemeense plaats Brasov. In eerste instantie werd Cluj aangewezen als speelstad, maar de gravelbanen werden afgekeurd. De ontmoeting in de Europees/Afrikaanse Zone I vindt plaats van 5 tot 7 april.
In Brasov zal op hardcourt gespeeld worden. De Nederlanders tennisbond KNLTB ging akkoord met wijziging, omdat de Roemeense bond de Nederlandse supporters die al een ticket naar Cluj hadden geboekt schadeloos stelt.

Siemerink tevreden

Jan Siemerink verwachtte al een wijziging van speelstad en ondergrond, toen onlangs bleek dat er problemen waren rond de gravelbanen in Cluj. "Ik ben blij dat de bonden en de ITF een oplossing hebben gevonden. Ik heb geen voorkeur voor Brasov of Cluj, als de trouwe Nederlandse supporters maar met ons mee kunnen reizen om ons in het duel met Roemenië te steunen. En dat is gelukkig het geval", reageert de Nederlandse Daviscupcaptain.

telesport.nl
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_124902351
TT-change naar centraal DC-topic (zonder jaartal)?

Aantal spannende potjes op het programma komend weekend. Eigenlijk alle kwartfinales zijn wel enigszins in evenwicht dit weekend.
  vrijdag 5 april 2013 @ 00:39:52 #123
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_124902499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:35 schreef wimderon het volgende:
TT-change naar centraal DC-topic (zonder jaartal)?

Aantal spannende potjes op het programma komend weekend. Eigenlijk alle kwartfinales zijn wel enigszins in evenwicht dit weekend.
Klopt, heb er zin in. :) Alleen Argentinië gaat wel echt verliezen zonder DelPo tegen een sterk Frankrijk.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_124903625
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Klopt, heb er zin in. :) Alleen Argentinië gaat wel echt verliezen zonder DelPo tegen een sterk Frankrijk.
Gasquet heeft zich teruggetrokken, Argentinië met publiek achter zich en hun favoriete ondergrond. Met Monaco en Nalbandian is het altijd maar afwachten in welke vorm ze zijn en Frankrijk blijft sowieso wel favoriet.
pi_124903651
De Zuid-Afrikaanse captain heeft zichzelf geselecteerd, 40 jaren jong.



Wanneer wordt Martin playing captain van Nederland?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')